Olemme näillä palstoilla tottuneet lukemaan siitä, kuinka kristinusko on kaiken pahan alku ja juuri: kristityt harjoittavat kuulemma aivopesua ja syyllistyvät ihmisoikeusrikoksiin.
Nyt nämä palstan syyttelijät saavat syytöksilleen tukea Pohjois-Korean johdolta:
"Kansakunnan yhtenäisyyttä tarkasti vaaliva diktatuuri moittii Pohjois-Kiinan kristittyjä Pohjois-Koreasta loikkaavien aivopesusta ja sanoo kristittyjen syyllistyvän ihmiskauppaan ja terroritekoihin."
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ulkomaat/4569/pohjois-korea_syyttaa_kristittyja_ihmisoikeusongelmistaan
Onko vapaa-ajattelijoilla jotain yhteistyötä Pohjois-Korean kanssa, sillä intressit näyttävät kovin samanlaisilta?
Vaparit ja Pohjois-Korea yhteistyöhön?
13
120
Vastaukset
- Jori Mäntysalo
1) Jos VA-liitto edistää hiihtourheilua, tekeekö se Suomen Ladusta ateistijärjestön?
2) Missä VA-liitto on todennut esimerkiksi kristinuskon olevan kaiken pahan alku ja juuri?- Samat intressit
Liittoon kuuluvat henkilöt ovat vouhottaneet tuollaista täällä S24-palstoilla jo vuosia.
- FUCKIFUU
Samat intressit kirjoitti:
Liittoon kuuluvat henkilöt ovat vouhottaneet tuollaista täällä S24-palstoilla jo vuosia.
Voitko kertoa nimeltä keitä tarkoitat, jos et niin kannattaa vaieta.
- FUCKIFUU
Vaikka Pohjois-Korea toimiikin järkevästi kristinuskon suhteen niin olet taas malliesimerkki siitä että kristityt ovat täysin kykenemättömiä edes kerran elämässään puhumaan totta.
Koreassa ei ole kielletty uskonnot vain haitalliset tuontiuskonnot eli länsipropaganda. - Hyhhyhhuijaa
Vaparivihakampanjoija se jaksaa ahertaa lauantainakin.
No, 5-päiväinen työviikko onkin uskonnottomien keksintö. Kristitty fundis ahertaa 6-päiväistä joka viikko.- Kas kummaa
Kummasti vaan Pohjois-Korean johdon ja vaparien näkemykset ovat yhteneviä 7 päivänä viikossa.
- Haista vittu
Kas kummaa kirjoitti:
Kummasti vaan Pohjois-Korean johdon ja vaparien näkemykset ovat yhteneviä 7 päivänä viikossa.
Ja sinä olet hinttaava hinuri koko elämäsi.
- Kas kummaa
Haista vittu kirjoitti:
Ja sinä olet hinttaava hinuri koko elämäsi.
Näin vaparit etenivätkin argumentaationsa ytimeen. Kiitos mielipiteestänne.
- Haista vittu
Kas kummaa kirjoitti:
Näin vaparit etenivätkin argumentaationsa ytimeen. Kiitos mielipiteestänne.
Kestääkin kiittää jonkun on kerrottava maailmalle millainen sinä olet, koska lymyät vain kaapissasi.
- Kas kummaa
Haista vittu kirjoitti:
Kestääkin kiittää jonkun on kerrottava maailmalle millainen sinä olet, koska lymyät vain kaapissasi.
Kylläpä Varit ovat Älykkäitä.
- ********
Kas kummaa kirjoitti:
Kylläpä Varit ovat Älykkäitä.
Mulle on aivan yhdentekevää mitä taikauskoiset mielessään pohtivat.
Vaikka politiikka ei kiinnosta,en kannata yksipuoluejärjestelmää,kuten
Pohjois-Koreassa ja Kiinassa on.
Miksi te kristityt äänestätte,eikö kristinusko riitä asioiden hoitoon? - ,,,,,,,,,,,,,...........
******** kirjoitti:
Mulle on aivan yhdentekevää mitä taikauskoiset mielessään pohtivat.
Vaikka politiikka ei kiinnosta,en kannata yksipuoluejärjestelmää,kuten
Pohjois-Koreassa ja Kiinassa on.
Miksi te kristityt äänestätte,eikö kristinusko riitä asioiden hoitoon?Miksi te vaparit äänestätte. Eikö VA-liitto riitä asioiden hoitoon?
- Sösse
Pohjoiskorealaiset elävät suhteellisen vapaasti ja vauraastikin verrattuna Suomen vapareihin, joilla on menossa sisällissota keskuudessaan.
Vuoden 1918 uusinta vähän erilaisin pelimerkein vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625