Ateistit ovat vastarannan kiiskejä!

Tyhmää touhua

Se kiinnostaa mikä on väärin ja se mikä elämässä on oikein ei kiinnosta

15

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisasta touhua

      Kas kumma vaan kun sinä et halua herätä tähän päivään vaan vingut paikalla ja palvot jotain lähi-idän vaippahippiä ja kuulut maailman veriseen uskontoon.

      • rtyusdfghjkl

        Kristinuko ei liity mitenkkään lähi-itään, tiedoksi vaan.


      • Idän uskonto
        rtyusdfghjkl kirjoitti:

        Kristinuko ei liity mitenkkään lähi-itään, tiedoksi vaan.

        Ei hitto, etkö tiedä että se on sieltä peräisin.


      • Viisasta touhua
        rtyusdfghjkl kirjoitti:

        Kristinuko ei liity mitenkkään lähi-itään, tiedoksi vaan.

        Kyllähän se on juuri te kristityt jotka sinne lähi-itään olette viimeiset 13-vuotta hyökkäilleet ajaen maat täysin kaaokseen. Tynnyrissäkö olet elänyt?


      • Raamattu on kiva
        Viisasta touhua kirjoitti:

        Kyllähän se on juuri te kristityt jotka sinne lähi-itään olette viimeiset 13-vuotta hyökkäilleet ajaen maat täysin kaaokseen. Tynnyrissäkö olet elänyt?

        Hes. 4:12

        Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla."


      • rtyusdfghjkl kirjoitti:

        Kristinuko ei liity mitenkkään lähi-itään, tiedoksi vaan.

        Eikö Israel ja ne teidän hihhuleiden pyhiinvaellukset tehdä siellä?


      • ...
        Idän uskonto kirjoitti:

        Ei hitto, etkö tiedä että se on sieltä peräisin.

        Nimimerkki "rtyusdfghjkl" taitaa olla omasta uskonnosta pihalla kuin lumiukko.


      • hi hii..
        ateisti1982 kirjoitti:

        Eikö Israel ja ne teidän hihhuleiden pyhiinvaellukset tehdä siellä?

        Suomalaisten hihhuleiden pyhiinvaellukset ovat alkoon ja raastupaan. :)


      • atte434333
        rtyusdfghjkl kirjoitti:

        Kristinuko ei liity mitenkkään lähi-itään, tiedoksi vaan.

        onko tietosi NOIN hatarat omasta uskonnostasi?? No kertoisitko meille viisaana, mistä kristinusko on lähtöisin? nyt asetit itsesi naurunalaiseksi =D =D


    • "Se kiinnostaa mikä on väärin ja se mikä elämässä on oikein ei kiinnosta"

      Jep. Uskiksetkin puhuvat paljon innostuneempina kaikesta mielestään väärästä kuin mielestään oikeasta.

      • ertyuiovbnmxcvbnm

        Ateistisuus on totuuden vastaista, ainoa totuus löytyy Raamatusta, sen tajuaa myös se joka ei osaa vielä lukea, mutta ei ateistit, missä mättää, tyhmyydestä. Sopii tarkistaa missä se järjen käyttö käyttö seilaa ateisteilla?


      • hi hii..
        ertyuiovbnmxcvbnm kirjoitti:

        Ateistisuus on totuuden vastaista, ainoa totuus löytyy Raamatusta, sen tajuaa myös se joka ei osaa vielä lukea, mutta ei ateistit, missä mättää, tyhmyydestä. Sopii tarkistaa missä se järjen käyttö käyttö seilaa ateisteilla?

        Hes. 4:12

        Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla."

        Totuutta tosiaan. :)

        Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. (1 Kor. 14:35)


    • Jos mä pidän Raamattua ja sen opetuksia vääränä ja sä oikeana niin et kai luule olevasi tällöin oikeassa.

      Onko sinusta oikein ettei homoseksuaaliset pääse avioliittoon?
      Onko sinusta oikein että uskonto (oli se mikä hyvänsä) aiheuttaa ihmisille ja yhteiskunnalle vahinkoa?
      Onko sinusta oikein että sinä saat ajella autolla, käyttää nettiä (esim. kirjoitella Suomi24-keskustelupalstalla), käyttää kännykkääsi tms. koska olet itse ollut kovasti maailman kehitystä vastaan?

      ...
      Elä kaikessa sitten niin kuin Raamattu opettaa ja edes sentään irtisano nettiliittymäsopimuksesti koska sähän et sellaista saisi Raamatun mukaan edes käyttää yhtään sen enempää kuin lestadiolaisetkaan telkkaria!!

    • Tyhjää touhua

      Teistit eivät ole kiiskejä. Teistit ovat ....öh....teistejä!

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Teisti

      Se mikä kiinnostaa on väärin ja se mikä elämässä ei kiinnosta on oikein.

      • En koe olevani vastarannankiiski, kun en usko Hai-jumalaan, enkä muihinkaan. Ja lisäksi minua kiinnostaa oikeudenmukaisuus ja se mikä on oikein.

        Monia uskovia ei kiinnosta oikeudenmukaisuus, eikä se mikä on oikein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe