Olen kaljuuntunut Perbejuntti

Bicky Mies Belgiasta

Olen kaljuuntunut jo nuorella iällä, joten päätin ajaa vähätkin hiukset pois. Äänestin Eurovaaleissa Perusbelgialaisia, jotka vastustavat homoliittoja ja maahanmuuttoa.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

16

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tell me news?

Kaikki korkean testotason miehet eli OIKEAT MIEHET kaljuuntuvat nuorena.

• kaljujen.propagandaa

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

• Anonyymi kirjoitti:

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

Paljonko sulla kuluu Finaa päivässä?

• töttöröö

En tunne Belgian 'äärioikeistoa', joten paha sanoa. Harvoille miehille sopii kalju, joten yleensä plastiikkakirurgi tekee parempaa jälkeä. En sit tiiä ootko trolli vai vähän mielikuvituksekkaasti kirjoittava Belgian suomalainen. No, vastasin nyt vaan huviksi.

• No sittenhän sä olet ainakin aatteiden perusteella ihan samanlainen kun kaikki tämän palstan mieskirjoittajat mua lukuunottamatta.

Mieluummin olisi kannattanut aloittaa se fina-tablettien syönti jo hyvissä ajoin ja käydä tarvittaessa plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, koska just Belgiassa on hyvätasoisia klinikoita, joissa osataan tehdä hyviä hiustensiirtoja. Sitten olisit voinut äänestää hyvillä mielin jotain Belgian vasemmistolaisia puolueita, jotka suhtautuvat myönteisesti maahanmuuttoa kohtaan.

• ...........

up.

• nimimerkkirobotti

up!

• Oliko tämä aloitus Bicky ihan sun itsesi kirjoittama, vai yrittikö joku siinä vaan feikata sun nimimerkkiäsi??

Mutta mitä asiaan ja aloitukseen tulee, niin eipä se fina-tablettien syöminen välttämättä sopisi sulle, kun se voisi heikentää sun tehoja niissä penislihastreeneissä:))))))))))))))))))))

Ei olisi ainakaan niissä kisoissa fina-tabletit mikään lisävoimia takaava Doping-aine:))))))))))))))))

Mutta ei se hyvälaatuinen tukka edes ole sulla mikään niin välttämättömyys, kun sähän oletkin tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Darkkis todelli otti parrua kakkoseen ruotsinlaivalla.

• Anonyymi

Kaikkihan sen tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää

Puhu vaan itsestäsi vitun mulkunnuolijahuora saatana!!!!!!

• Anonyymi

Myös DarkFear on kaljuuntunut.

• Mulla kyllä itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Mutta Bicky Royal-miehellä se kalju ei haittaa, kun hänelle se sopii ihan hyvin ja hän onkin tatuoitukaluinen penetraattori, joka harrastaa niitä penislihas-nostoja siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Ja ottaa vielä suoleenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3921
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      152
      2357
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1977
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      21
      1674
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1406
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      111
      1364
    7. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      68
      1283
    8. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1280
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1201
    10. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      64