Olen kaljuuntunut Perbejuntti

Bicky Mies Belgiasta

Olen kaljuuntunut jo nuorella iällä, joten päätin ajaa vähätkin hiukset pois. Äänestin Eurovaaleissa Perusbelgialaisia, jotka vastustavat homoliittoja ja maahanmuuttoa.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

16

129

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tell me news?

      Kaikki korkean testotason miehet eli OIKEAT MIEHET kaljuuntuvat nuorena.

      • kaljujen.propagandaa

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi

        DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

        Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

        Paljonko sulla kuluu Finaa päivässä?


    • töttöröö

      En tunne Belgian 'äärioikeistoa', joten paha sanoa. Harvoille miehille sopii kalju, joten yleensä plastiikkakirurgi tekee parempaa jälkeä. En sit tiiä ootko trolli vai vähän mielikuvituksekkaasti kirjoittava Belgian suomalainen. No, vastasin nyt vaan huviksi.

    • DarkFear

      No sittenhän sä olet ainakin aatteiden perusteella ihan samanlainen kun kaikki tämän palstan mieskirjoittajat mua lukuunottamatta.

      Mieluummin olisi kannattanut aloittaa se fina-tablettien syönti jo hyvissä ajoin ja käydä tarvittaessa plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, koska just Belgiassa on hyvätasoisia klinikoita, joissa osataan tehdä hyviä hiustensiirtoja. Sitten olisit voinut äänestää hyvillä mielin jotain Belgian vasemmistolaisia puolueita, jotka suhtautuvat myönteisesti maahanmuuttoa kohtaan.

    • ...........

      up.

    • nimimerkkirobotti

      up!

    • Oliko tämä aloitus Bicky ihan sun itsesi kirjoittama, vai yrittikö joku siinä vaan feikata sun nimimerkkiäsi??

      Mutta mitä asiaan ja aloitukseen tulee, niin eipä se fina-tablettien syöminen välttämättä sopisi sulle, kun se voisi heikentää sun tehoja niissä penislihastreeneissä:))))))))))))))))))))

      Ei olisi ainakaan niissä kisoissa fina-tabletit mikään lisävoimia takaava Doping-aine:))))))))))))))))

      Mutta ei se hyvälaatuinen tukka edes ole sulla mikään niin välttämättömyys, kun sähän oletkin tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))

    • Anonyymi

      Darkkis todelli otti parrua kakkoseen ruotsinlaivalla.

      • Anonyymi

        Kaikkihan sen tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää

        Puhu vaan itsestäsi vitun mulkunnuolijahuora saatana!!!!!!


    • Anonyymi

      Myös DarkFear on kaljuuntunut.

      • Mulla kyllä itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

        Mutta Bicky Royal-miehellä se kalju ei haittaa, kun hänelle se sopii ihan hyvin ja hän onkin tatuoitukaluinen penetraattori, joka harrastaa niitä penislihas-nostoja siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi

        Ja ottaa vielä suoleenkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe