Olen kaljuuntunut Perbejuntti

Bicky Mies Belgiasta

Olen kaljuuntunut jo nuorella iällä, joten päätin ajaa vähätkin hiukset pois. Äänestin Eurovaaleissa Perusbelgialaisia, jotka vastustavat homoliittoja ja maahanmuuttoa.

Millaisia ajatuksia tämä teissä herättää?

16

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tell me news?

Kaikki korkean testotason miehet eli OIKEAT MIEHET kaljuuntuvat nuorena.

• kaljujen.propagandaa

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

• Anonyymi kirjoitti:

DarkFear kaljuuntui jo nuorena mutta testoa ei ole nimeksikään.

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun on edelleenkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja kyllä se tuuhea tukka on aina miehellä paljon tärkeämpi asia, kun jotkut testotasot.

Paljonko sulla kuluu Finaa päivässä?

• töttöröö

En tunne Belgian 'äärioikeistoa', joten paha sanoa. Harvoille miehille sopii kalju, joten yleensä plastiikkakirurgi tekee parempaa jälkeä. En sit tiiä ootko trolli vai vähän mielikuvituksekkaasti kirjoittava Belgian suomalainen. No, vastasin nyt vaan huviksi.

• No sittenhän sä olet ainakin aatteiden perusteella ihan samanlainen kun kaikki tämän palstan mieskirjoittajat mua lukuunottamatta.

Mieluummin olisi kannattanut aloittaa se fina-tablettien syönti jo hyvissä ajoin ja käydä tarvittaessa plastiikkakirurgilla hiustensiirrossa, koska just Belgiassa on hyvätasoisia klinikoita, joissa osataan tehdä hyviä hiustensiirtoja. Sitten olisit voinut äänestää hyvillä mielin jotain Belgian vasemmistolaisia puolueita, jotka suhtautuvat myönteisesti maahanmuuttoa kohtaan.

• ...........

up.

• nimimerkkirobotti

up!

• Oliko tämä aloitus Bicky ihan sun itsesi kirjoittama, vai yrittikö joku siinä vaan feikata sun nimimerkkiäsi??

Mutta mitä asiaan ja aloitukseen tulee, niin eipä se fina-tablettien syöminen välttämättä sopisi sulle, kun se voisi heikentää sun tehoja niissä penislihastreeneissä:))))))))))))))))))))

Ei olisi ainakaan niissä kisoissa fina-tabletit mikään lisävoimia takaava Doping-aine:))))))))))))))))

Mutta ei se hyvälaatuinen tukka edes ole sulla mikään niin välttämättömyys, kun sähän oletkin tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Darkkis todelli otti parrua kakkoseen ruotsinlaivalla.

• Anonyymi

Kaikkihan sen tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää

Puhu vaan itsestäsi vitun mulkunnuolijahuora saatana!!!!!!

• Anonyymi

Myös DarkFear on kaljuuntunut.

• Mulla kyllä itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

Mutta Bicky Royal-miehellä se kalju ei haittaa, kun hänelle se sopii ihan hyvin ja hän onkin tatuoitukaluinen penetraattori, joka harrastaa niitä penislihas-nostoja siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi

Ja ottaa vielä suoleenkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3995
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2657
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      107
      1688
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1681
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1519
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      52
      1510
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1420
    9. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1270
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1172
    Aihe