Muistellaanpa nyt hetki mennyttä elämää. Millaisia suhteita on ollut ja millaisten ihmisten kanssa. Miten niiin aikanaan päädyttiin?
Mun viimeisimmästä kunnon seurustelusta on pitkä aika. Tavattiin harrastuksen parissa ja kateltiin toisiamme. En muista kumpi pyys treffeille (molemmat naisia), vai sovitiinko vaan et tavataan toisissa bileissä. Ja sit siel juteltiin lisää ja sovittiin seuraavista oikeista treffeistä. Sen illan päätteeks sanoin, et joo, oon kiinnostunut siitä, ja se oli yllättynyt kun kuulemma kun käytöksestä ei olis huomannut. Olin aika nuori ja ujo silloin ja se oli mun 1. naissuhde.
Viimeisin friends with benefits -kaveri oli mies ja yhteisten kavereiden kautta tunnettiin. Musta huippuhottis tyyppi, mutta ei paljon seurustelua takana ja naisten suhteen eli kuvitelmissa että eihän hän nyt osaa olla kiinnostava. Ei pitänyt mua erityisen hottiksena, mut kun nainen nyt tarjoutui, niin eipä eikään sanonut (tietyn miettimisajan jälkeen, tosin ;)). Kivaa ja rentouttavaa oli muutama kuukausi paneskella, mut hyvää seksiä kun sain, niin jopas rupes muukin (eli se suhde) kiinnostamaan. Ja vaikka miten ymmärsin, että oltiin niin erilaisia ettei meistä mitään tulis ( että mies ei tykännyt musta), mun tunteisiin se suhde sitten kaatui.
Viimeisin puhdas yhden illan juttu oli baarissa, johon olin pyytänyt mun kavereita paljon mukaan. Yks näistä (nainen) jotka olin pyytänyt, tuli sit suoraan iskeen mua ja pantiin siellä baarissa. ;D Kivaa oli. Hyvää teki. Turvaseksiä olis voinut muistaa paremmin. ;) Jälkeenpäin ollaan pussailtu ja halailtu kun ollaan jossain nähty. Rento ja mukava tyyppi.
Ihan hyviä juttuja on ollut. Vois olla lisääkin.
Millainen exäsi oli? Entä viimeisin yhden illan juttu?
6
143
Vastaukset
- piiloalfa
Mikäs siinä!
- Me tuomitsemme sinut!
Nainen joka haluaa seksuä ja nauttii siitä on halpa lutka!
- Ketkä me?
Sinä ja sun oikea kätesi vai?
- pimppaloora
Viimeisin seurustelusuhde päättyi viime kesänä. Se suhde oli lyhyt ja päättyi miehen mustasukkaisuuteen. Koko syksyn olin "kuivilla".
Tämän vuoden puolella sitten alkoi tapahtumaan... pistin treffailuvaihteen päälle ja kävin paljon ulkona. Pari kertaa päädyin sänkyyn ekoilla treffeillä, se oli kyllä virhe molemmilla kerroilla. Molemmat oli melkoisia räpeltäjiä eikä kortsun kanssa hommista tullut mitään.
Myöhemmin keväällä vietin yhden yön kaverimiehen kanssa ja oli kunnon kyydit pitkästä aikaa.
Nyt on nuorempi mies käynyt kyläilemässä ja ihan kivaa on ollut, ei mitään isoja tunteita kyllä räisky puolin eikä toisin, mutta mukavaa seuraa hän on.
Treffailut jatkuu edelleen.
Selvästikin huomaan, etten ole vielä valmis kovinkaan tiiviiseen suhteeseen. Ja haluaisin kyllä löytää jonkun hieman lähempänä omaa ikäluokkaani tai hivenen vanhemman fiksun miehekkään miehen. Nuori mies ei kyllä tyydytä älyllisiä tarpeitani... - sinkkumies.
Exäni ja ainoa suhteeni naisen kanssa oli mun naapurini aluksi. Tavattiin jo lapsena ja yläasteella alettiin seurustelee. Seurusteltiin 10 vuotta. Aluksi se oli ujo ja aika hiljainen mutta reipas ja meistä tuli kaverit ja sitten kun alettiin seurustelee niin mentiin sänkyyn melkein heti juhannuksena kesällä se tapahtui. Ulkonäkö oli vaalea ja sinisilmäinen, silmälasit ja tosi kiva luonne.
- Ilmeisesti korkkasit
tuon naisen. Onnittelut! Tuo nainen kuuluu loppuikänsä sinulle, vaikka olisittekin eronneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362878
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572288Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281839- 1291568
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641338- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969