AIKA ON OHI! Ylöstempaus hyvin lähellä

444

19

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmuus varmistuu!

Elämä on yhtä tempausta!
      Sinälläänhän siinä ei korvaamatonta vahinkoa pääse syntymään sillä eipä aikaakaan kun heti kohta hyvin pian on uusia tempauksia tulossa.
      Näin on ollut ja näin tulee aina olemaan. Loppumattomiin.
      Vaan eiköhän odotellessa käydä sekoittamaan kakunaineksia eikä sitten unohdeta Homerin kuvaa sen kuorrutteen päältä koska se vahvistaa varman tiedon vielä entistäkin varmemmaksi!

• Kaikille kakkua!

Kakkuprofetiat todellakin ovat ihgun uusi trendi!

Eli unohtakaa maalisuikaleet yms.ja alkakaa leipomaan kakkuja!

• Tässä sulle
        Kaikille kakkua! kirjoitti:

Kakkuprofetiat todellakin ovat ihgun uusi trendi!

Eli unohtakaa maalisuikaleet yms.ja alkakaa leipomaan kakkuja!

Xiina
        26.11.2011 19:05
        0
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet

• ihan totuus tässä!

Sitä oikeaa aikaa ei Raamatun mukaan yksikään ihminen tiedä kun Jeesus ottaa omansa pois maailmasta, joten mitähän "tempauksia" sulla on? Onko kaikki kunnossa "yliskamarissasi"?

• -lapsi-

Varmuus...

Hyvä pointti. Uskon, että aidon tempauksen jälkeen tullaan ihmisille kertomaan, ettei kyseessä ollut oikeiden kristittyjen tempaus, vaan meidän ja oikean kirkkomme ystävät ulkoavaruudesta hoitelivat hankaliksi käyneet kiihkouskovaiset pois häiritsemästä kunnon ihmisten elämää. Varokaa! Vatikaani tulee. Kirkkojen Maailmanneuvosto rakentuu. Ufouskonto valtaa alaa.
        http://www.youtube.com/results?search_query=vatican aliens

Eli. Aidon tempauksen jälkeen saatetaan toimittaa useita paikallisia "tempauksia". Käsittääkseni niihin tullaan käyttämään NASA:n ufo- ja levitaatioteknologiaa.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=fake rapture

Lienee turha mainitakaan, että eliitti hallitsee NASAA, valtamediaa ja elokuvateollisuutta. Eliitillä on tapana ilmaista itsensä mm. elokuviensa välityksellä. Se suunnitteli WTC-iskun jo kauan sitten.
        http://www.youtube.com/results?search_query=towering inferno

Bill Cooper valisti kansaansa oman radio-ohjelmansa välityksellä. USA:n hallitus tapatti Bill Cooperin, koska eliitti koki hänet vihollisekseen.
        http://www.youtube.com/results?search_query=Bill Cooper predicted 911

Tärkein. Ellei turvaa Kristukseen, eksyy varmasti.
        http://www.youtube.com/watch?v=LSUAAKFLoL0

• kuin systeemi

Ohi tuntuu menevän mutta kyllä se kohille vielä sattuu profetioita on niin paljon.

• Maaninen lähtee

Xiina
      26.11.2011 19:05
      0
      Sulje
      Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
      Vastaukseni: Ei välttämättä
      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
      Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
      Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet

• Psyk. Pot. Prof.

Olisiko kenelläkään hyvää kakkureseptiä?

• Viuuuhhhh....

Sitä kannattaa kysyä profeetoilta ellei heitä eilen,tai aiemmin,ole tempaistu ylös!

• ole hyvä!

Ota kupillinen (iso) kananmunia ja kupillinen (iso) sokeria, vatkaa nämä vaahdoksi "kunnes voit kirjoittaa siihen oman nimesi", lisää sitten vehnäjauhoja melkein (iso)kupillinen joukkoon varovasti lusikalla hämmentämällä. Voitele kakkuvuoka, laita taikina sinne ja uuni noin 170 astetta, paista kunnes kakku on kypsää, elikkä tulitikulla kokeilemalla se ei tartu enää siihen kiinni. Keitä kahvia ja syö!

• sokerikakku!
        ole hyvä! kirjoitti:

Ota kupillinen (iso) kananmunia ja kupillinen (iso) sokeria, vatkaa nämä vaahdoksi "kunnes voit kirjoittaa siihen oman nimesi", lisää sitten vehnäjauhoja melkein (iso)kupillinen joukkoon varovasti lusikalla hämmentämällä. Voitele kakkuvuoka, laita taikina sinne ja uuni noin 170 astetta, paista kunnes kakku on kypsää, elikkä tulitikulla kokeilemalla se ei tartu enää siihen kiinni. Keitä kahvia ja syö!

Niin lisään vielä: kun olet voidellut kakkuvuokasi niin ripottele korppujauhoja siihen päälle ja laita sitten vasta se taikina.

• Älkää eksykö!

Owuor näyttää ohittavan keskusteluissaan Jumalan kanssa aina Jeesuksen Kristuksen, joka on AINOA välimies ihmisten ja Jumalan välillä.

• -lapsi-

Tärkeä huomio. Puhuja voi kuulostaa hyvältä, mutta pienikin määrä hapatetta hapattaa lopulta koko taikinan.

• Taivaalliset kakut:

"Olisiko kenelläkään hyvää kakkureseptiä"

http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/374829/Äidin Taivaallinen Dajm-kakku/

Kyseeseen tulee luonnollisesti tässä tapauksessa vain ja ainoastaan taivaallinen kakku, joten siinäpä se resepti nyt on.

Myös OMER KAKUN voit löytää internetistä, sillä
      Omer Kakun on Facebookissa.

• nostaja

Tempasin eilen! tuli uusi henkilökohtainen ennätys 127kg.

• Naura
    • 444

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      2995
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1716
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      81
      1551
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1428
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1422
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      155
      1319
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1253
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1197
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1187
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1178
    Aihe