Näin tänään, kun äiti repi lastaan kaksin käsin väkisin liikkeestä ulos. Ei tällaista nykypäivänä enää juurikaan näe. Edellisestä kerrasta on varmaan 10 vuotta.
Siinä oli äiti ja mummo ja sitten tämä alle kouluikäinen lapsi ja toinen, kouluikäinen lapsi. Tämä pikkupoika vähän kiukutteli, niin aikuiset menettivät hermonsa välittömästi ja äiti vei lapsen väkisin autoon pois ihmisten ilmoilta.
Tämä oli kyllä äidin täydellinen itsensähäpäisy. Pienen lapsen vaatimukset olivat ihan perussettiä eikä häntä olisi tarvinnut kiskoa väkisin autoon.
Voi pientä lapsi parkaa. Kyllä olisi sossujen pitänyt olla näkemässä oikeaa väkivaltaa.
Äiti repi lastaan kaksin käsin!
hävetys
5
345
Vastaukset 5
- 14+17=
No no, äläpä nyt liioittele.
- olisitpelastanutpalj
Mikset avannut suutasi ja puolustanut lasta, pelkuri(?)
- hävetys
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/karjalainen-aitien-vakivallan-kaytto-yllatti-tutkijat/3445372
Tutkijoitakin kummastuttaa, hämmästyttää...- vankilassa 92-8 %
Eikö tutkijoita hämmästytä miesten harjoittama väkivalta lapsia kohtaan?
- - Huolestunut -
Etkä ilmoittanut poliisille?! Näistä pitää heti tehdä rikosilmoitus, jos tällaista näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1211719Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91857Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148802- 60780
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔42640Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat40637Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö255630- 67609
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577