:.;.,.:.;.,.:.;.,.:.;., Alkup.

.-.-.-.-.-.-.-.-.

500

267

Äänestä

    Vastaukset

    • Ei myö nyt vielä uutta tarvita. Vanhassa on yli 60 viestiä tilaa vielä.

      • Mahdollisesti sekin täyttyy pian joten


    • Nostan valmiiksi ylös, jotta kukaan ei perusta neljättä.

    • Jups. Raja tuli ihan yhtäkkiä vastaan...

    • Hei, kaikki oidipuskompleksiset ystäväni! Minulla on tylsää, joten päätin ottaa tämän roolin tänään. Saatte kysellä minulta mitä hyvänsä lapsuudenyraumoihinne tai fiksaatioihinne liittyen, niin selitän ne teille, t. Sigge F.

      • Täh?


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sigmund_Freud

        Freud on täällä tänään! Olen valmis keittiöpsykologisoimaan teidät miten päin haluattekin! -SF.

        (Nyt tajusin, että itselläni on pahempi fiksaatio kuin kenelläkään teistä.)


      • icepicked kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sigmund_Freud

        Freud on täällä tänään! Olen valmis keittiöpsykologisoimaan teidät miten päin haluattekin! -SF.

        (Nyt tajusin, että itselläni on pahempi fiksaatio kuin kenelläkään teistä.)

        En nyt jaksa lukea koko artikkelia...

        Saitko Tappoaseen loppuun?


      • kurpizza kirjoitti:

        En nyt jaksa lukea koko artikkelia...

        Saitko Tappoaseen loppuun?

        En vielä, mutta alle 50 sivua jäljellä! Tänään en ole ehtinyt lukea. Kerro lapsuudentraumoistasi.


      • Meitä selvästikin vakoillaan usealta taholta.


      • BR on vielä pahempi agenttijoukko!

        Jaa-a. En nyt traumoista tiedä, mutta tämä oli masentavaa:
        Jokapaikassa selitettiin, että heijastimet näkyvät piemeässä. Minä sitten otin sellaisen Muumi-heijastimen ja koitin pitää käsien välissä... Ei auttanut ja hipsin rohkeasti äidin vaatekomeroon ja urheasti lätkäsin valot pois.

        Eikä se heijastin näkynyt mihinkään. Kukaan ei ollut täsmentänyt, että se heijastaa valoa... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        BR on vielä pahempi agenttijoukko!

        Jaa-a. En nyt traumoista tiedä, mutta tämä oli masentavaa:
        Jokapaikassa selitettiin, että heijastimet näkyvät piemeässä. Minä sitten otin sellaisen Muumi-heijastimen ja koitin pitää käsien välissä... Ei auttanut ja hipsin rohkeasti äidin vaatekomeroon ja urheasti lätkäsin valot pois.

        Eikä se heijastin näkynyt mihinkään. Kukaan ei ollut täsmentänyt, että se heijastaa valoa... XD

        Sinulla on selvästi jäänyt nk. peilivaihe kokematta lapsuudestasi. Tällöin lapset tuntevat kovaa kiinnostusta peilejä kohtaan. Tämän vaiheen puuttuminen kasvattaa neuroosien syntymisen riskiä aikuisena.


    • Ei kiusata Freudia, koska Carl Gustav Jung oli hänen kavereitaan...

    • Hetkinen jos Trotski on Sigge Freud, minä taas olen Sigge Wettenhowi-Aspa suomenruotsalainen kielitieteilijä jonka mielestä Egyptissä puhuttiin suomalais-egyptiläistä alkukieltä, josta kaikki maailman kielet on kehittynyt ja ruotsinkieli on nyrskytysaukosta.

      Kysykää mitä tahansa historiaan ja suomalaisuuteen, sekä suomenkieleen liittyvää. Entä kuka Kurpizza on?


      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sigurd_Wettenhovi-Aspa

      • Mikä on sanan moi alkuperä? Sinä puolestasi, rakas kaimani, voit kertoa vapaasti lapsuuskokemuksistasi ja neurooseistasi!


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä on sanan moi alkuperä? Sinä puolestasi, rakas kaimani, voit kertoa vapaasti lapsuuskokemuksistasi ja neurooseistasi!

        Moi-tarkoittaa thai-kielessä häpykarvaa... Luin jonkun mokan jostain, kun suomalainen oli yrittänyt aloittaa keskustelua thaimaalaisen kanssa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Moi-tarkoittaa thai-kielessä häpykarvaa... Luin jonkun mokan jostain, kun suomalainen oli yrittänyt aloittaa keskustelua thaimaalaisen kanssa...

        Ja pete on viroksi homo. Marika on sama espanjaksi. Onnea teillekin.


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä on sanan moi alkuperä? Sinä puolestasi, rakas kaimani, voit kertoa vapaasti lapsuuskokemuksistasi ja neurooseistasi!

        Moi on suomalaisegyptiläisen herrakansan käyttämä tervehdys- ja hyvästelysana, josta myöhemmin johdettiin latinan (mori) 'morior' (=kuolla) ja ranskan 'moi' (minä), latinaan moi levisi hyvästinä kuolleille.

        Niin neurooseista en tiedä, koska olin aikoinaan taidemaalari ja sen jälkeen kielitieteilijä, mutta lapsuudestani sanottakoon että vanhempani olivat suomenruotsalaisia ja muut suomenruotsalaiset vihasivat minua kun julistin ruotsin sanan människor olevan johdettu suomenkielen sanasta maannussija.

        Sekä minä suomensin ruotsinkielisen sukunimeni, eli olenko ok... Tässä on esimerkkejä hienosta työstäni kielitieteen saralla;

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sigurd_Wettenhovi-Aspa#Esimerkkej.C3.A4_Wettenhovi-Aspan_sanajohdoksista


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Moi on suomalaisegyptiläisen herrakansan käyttämä tervehdys- ja hyvästelysana, josta myöhemmin johdettiin latinan (mori) 'morior' (=kuolla) ja ranskan 'moi' (minä), latinaan moi levisi hyvästinä kuolleille.

        Niin neurooseista en tiedä, koska olin aikoinaan taidemaalari ja sen jälkeen kielitieteilijä, mutta lapsuudestani sanottakoon että vanhempani olivat suomenruotsalaisia ja muut suomenruotsalaiset vihasivat minua kun julistin ruotsin sanan människor olevan johdettu suomenkielen sanasta maannussija.

        Sekä minä suomensin ruotsinkielisen sukunimeni, eli olenko ok... Tässä on esimerkkejä hienosta työstäni kielitieteen saralla;

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sigurd_Wettenhovi-Aspa#Esimerkkej.C3.A4_Wettenhovi-Aspan_sanajohdoksista

        Kuule, kaima, sinussa on varmastikin jotakin vialla. Oliko sinulla lapsena minkäänlaista kiinnostusta eritteitä, kuten kakkaa tai sylkeä, kohtaan? Koetko jääneesi paitsi naapurisi rakkaudesta?


      • icepicked kirjoitti:

        Kuule, kaima, sinussa on varmastikin jotakin vialla. Oliko sinulla lapsena minkäänlaista kiinnostusta eritteitä, kuten kakkaa tai sylkeä, kohtaan? Koetko jääneesi paitsi naapurisi rakkaudesta?

        Mielestäni sanan néèkeri alkuperä on Ne hahsi kush (egyptiä, väitettiin tulevan sanoista "Ne haisevat kuselle"), kulttuuri = kultaura, joten ehkä minulla on ollut pientä kiinnostusta ja johtuen siitä että naapurini suomenruotsalaisina vihasivat minua en ole saanut rakkautta muilta kuin Suomalaisuuden Liitolta. Kyllä te osaatte asianne...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mielestäni sanan néèkeri alkuperä on Ne hahsi kush (egyptiä, väitettiin tulevan sanoista "Ne haisevat kuselle"), kulttuuri = kultaura, joten ehkä minulla on ollut pientä kiinnostusta ja johtuen siitä että naapurini suomenruotsalaisina vihasivat minua en ole saanut rakkautta muilta kuin Suomalaisuuden Liitolta. Kyllä te osaatte asianne...

        Olette aivan oikeassa, näin sen on täytynyt olla. Teoriani mukaan eritekiinnostus on täysin normaalia, jopa suotavaa leikki-ikäisillä lapsilla, joten sinulla ei ole hätää sen suhteen. Mitä naapurirakkauteen tulee, sinulla saattaa olla takertuvaisuussyndrooma. Etsit korviketta yhteisöllesi epänormaaleista ryhmistä. Oliko isäsuhteenne normaali?


      • icepicked kirjoitti:

        Olette aivan oikeassa, näin sen on täytynyt olla. Teoriani mukaan eritekiinnostus on täysin normaalia, jopa suotavaa leikki-ikäisillä lapsilla, joten sinulla ei ole hätää sen suhteen. Mitä naapurirakkauteen tulee, sinulla saattaa olla takertuvaisuussyndrooma. Etsit korviketta yhteisöllesi epänormaaleista ryhmistä. Oliko isäsuhteenne normaali?

        Isäni oli Georg Asp niminen anatomian professori ja voimistelunopetuksen uranuurtaja, sekä vanhempani erosivat vuonna 1890, jolloin äitini muutti Ruotsiin. Eli en voisi pitää... Anteeksi... Koettakaa ymmärtää Sigge -hyvä, että hän käytti minua anatomian mallina... En uskalla puhua siitä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Isäni oli Georg Asp niminen anatomian professori ja voimistelunopetuksen uranuurtaja, sekä vanhempani erosivat vuonna 1890, jolloin äitini muutti Ruotsiin. Eli en voisi pitää... Anteeksi... Koettakaa ymmärtää Sigge -hyvä, että hän käytti minua anatomian mallina... En uskalla puhua siitä...

        Ymmärrän teitä täysin, Sigge, kaimani! Erittäin hankalan isäsuhteenne vuoksi teillä on varmasti lukuisia muitakin neurooseja! Käyttekö suihkussa uimapuku päällä, entä oletteko koskaan pessyt hiuksenne lavuaarissa välttyäksenne muistamasta kokemianne kauhun hetkiä?


      • icepicked kirjoitti:

        Ymmärrän teitä täysin, Sigge, kaimani! Erittäin hankalan isäsuhteenne vuoksi teillä on varmasti lukuisia muitakin neurooseja! Käyttekö suihkussa uimapuku päällä, entä oletteko koskaan pessyt hiuksenne lavuaarissa välttyäksenne muistamasta kokemianne kauhun hetkiä?

        En pue uimapukua, sillä en uskalla riisuutua vaan menen suihkuun vaatteet päällä, sekä pelkään että suomenruotsalaiset aikovat ampua minut tai kiduttaa minua tutkimusteni vuoksi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En pue uimapukua, sillä en uskalla riisuutua vaan menen suihkuun vaatteet päällä, sekä pelkään että suomenruotsalaiset aikovat ampua minut tai kiduttaa minua tutkimusteni vuoksi...

        Sinun kannattaa kasvattaa pitkä parta ja verhota itsesi siihen. Täit, jotka tulevat pesimään siihen, pitävät varmasti "bättre folkin" loitolla, millävälin sinä, ainoa oikea paremmistolainen, hihität partaasi. -S. Freud


    • Ohhoh löysin jopa itseni tuolta vakoilusivulta! Pitäisikö vähentää tänne kirjoittelua. Ehkä. Saa nähä pystynkö. Mutta mitäs minä, tänään kävin rannassa kahvilla. Siellä joku tyyppi meloi kanootilla... Löysin itselleni pari hyvää asuntovaihtoehtoa. Saa nähdä.

      • Kuka olet? Liitytkö Sigge kerhoomme minun ja Freudin seuraksi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kuka olet? Liitytkö Sigge kerhoomme minun ja Freudin seuraksi?

        Me Siget olemmekin selvästi ylivertaisia kaikin puolin. Olikohan Hitlerillä Sigge-serkkua?


      • icepicked kirjoitti:

        Me Siget olemmekin selvästi ylivertaisia kaikin puolin. Olikohan Hitlerillä Sigge-serkkua?

        Varmasti oli, mutta nyt diagnosoikaa tuo Harry Potterista tykkäävä muukalainen.


    • Olen joku random tänne kirjoitteija. Pidän Harry Potterista.

    • Olenko minä natsi?

      Hullu, idiootti ja nämä on on ihan normaaleja nimityksiä...

      Trotski// Toivottavasti neuroosin takia en ala väkivaltaiseksi...

      • Kurpizza täten myönnän sinulle natsin kirjat.


      • Voi, alat korkeintaan takertuvaiseksi tulevaa miestäsi kohtaan. Sigge suosittelee laittamaan informatiivisen lapun kaulaan treffeille mennessä.

        Kiekkoilijalla on luultavasti kulmikkaan pinnan neuroosi. Hänellä on vakava fiksaatio kiekkoihin ja pyöreisiin muotoihin, mikä selittää myös Harry Potter -innostuksen, sillä hänen vanhempansa olivat rubiikin kuutio -addikteja. Kaima, mistä rubiikki tulee? Tiedätkö?


      • icepicked kirjoitti:

        Voi, alat korkeintaan takertuvaiseksi tulevaa miestäsi kohtaan. Sigge suosittelee laittamaan informatiivisen lapun kaulaan treffeille mennessä.

        Kiekkoilijalla on luultavasti kulmikkaan pinnan neuroosi. Hänellä on vakava fiksaatio kiekkoihin ja pyöreisiin muotoihin, mikä selittää myös Harry Potter -innostuksen, sillä hänen vanhempansa olivat rubiikin kuutio -addikteja. Kaima, mistä rubiikki tulee? Tiedätkö?

        För helvete! Tietenkin tiedän rubiikki tulee suomen sanasta tropiikki, joka tarkoittaa sademetsän kaltaista paikkaa johon voi eksyä, koska Rubikin kuutio eksyttää aivot...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        För helvete! Tietenkin tiedän rubiikki tulee suomen sanasta tropiikki, joka tarkoittaa sademetsän kaltaista paikkaa johon voi eksyä, koska Rubikin kuutio eksyttää aivot...

        Täysin järjellinen selitys. Harry Potterin pyöreät silmälasit tarjoavat Disckuteeraajallemme jotakin sellaista, mitä hän ei koskaan kyennyt tuntemaan. Hän ei saanut tarvittavaa pyöreydentunnetta edes imetyksestä, sillä hänen äitinsä ei koskaan imettänyt häntä, vaan syötti kulmikkaasta nokkamukista.


      • icepicked kirjoitti:

        Voi, alat korkeintaan takertuvaiseksi tulevaa miestäsi kohtaan. Sigge suosittelee laittamaan informatiivisen lapun kaulaan treffeille mennessä.

        Kiekkoilijalla on luultavasti kulmikkaan pinnan neuroosi. Hänellä on vakava fiksaatio kiekkoihin ja pyöreisiin muotoihin, mikä selittää myös Harry Potter -innostuksen, sillä hänen vanhempansa olivat rubiikin kuutio -addikteja. Kaima, mistä rubiikki tulee? Tiedätkö?

        Mitä tulevaa miestä?

        Ajattelin ruveta hulluksi sinkuksi, joka omistaa koiran. Mitä lappuun tulee, menen heti askartelemaan sitä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitä tulevaa miestä?

        Ajattelin ruveta hulluksi sinkuksi, joka omistaa koiran. Mitä lappuun tulee, menen heti askartelemaan sitä.

        Hmmmm... Pahemmanlaatuinen koirafiksaatio. Pelkäsitkö lapsena koiria? Yritätkö kätkeä itseltäsi aikuistumista?


      • icepicked kirjoitti:

        Hmmmm... Pahemmanlaatuinen koirafiksaatio. Pelkäsitkö lapsena koiria? Yritätkö kätkeä itseltäsi aikuistumista?

        En ole ikinä pelännyt koiria.

        Aikuistuminen ei ole ongelma. Vaan todennäköisesti päädyn seurustelemaan jonkun ihmi hippiäisen kanssa, joka on samaa sarjaa isäni kanssa. Eli kun hermostuu, nakkaa minut portaita alas (en halua aivotärähdystä, pidän ajatustoiminnastani näin) ja toteuttaa Saa lyödä takaisin -politiikkaa...

        Kuolema korjaa satoaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        En ole ikinä pelännyt koiria.

        Aikuistuminen ei ole ongelma. Vaan todennäköisesti päädyn seurustelemaan jonkun ihmi hippiäisen kanssa, joka on samaa sarjaa isäni kanssa. Eli kun hermostuu, nakkaa minut portaita alas (en halua aivotärähdystä, pidän ajatustoiminnastani näin) ja toteuttaa Saa lyödä takaisin -politiikkaa...

        Kuolema korjaa satoaan.

        Isyyskompleksi. Isäsi meni sekaisin isyydestä ja kusi kasvatuksesi, joten haluaisit itse olla parempi isä, muttet voi, koska olet nainen, joten etsit koirasta itsellesi isähahmoa. Isäsi oli oikeassa; olet harhainen.


      • icepicked kirjoitti:

        Isyyskompleksi. Isäsi meni sekaisin isyydestä ja kusi kasvatuksesi, joten haluaisit itse olla parempi isä, muttet voi, koska olet nainen, joten etsit koirasta itsellesi isähahmoa. Isäsi oli oikeassa; olet harhainen.

        Jaa. Mikä kasvatus?
        Ja kyllä, olen harhainen. Joskus olisi kiva olla olematonkin, mutta en osaa.

        Pidän koirista, koska toisin kuin ihmiset, ne eivät välitä ulkonäöstä, vaan ne pitävät sinusta ja tykkäävät kuunnella jne.

        Jännää. Yleensä tämän tyyppinen paha olo lähtee Suolistossa, mutta nyt ei...


      • kurpizza kirjoitti:

        Jaa. Mikä kasvatus?
        Ja kyllä, olen harhainen. Joskus olisi kiva olla olematonkin, mutta en osaa.

        Pidän koirista, koska toisin kuin ihmiset, ne eivät välitä ulkonäöstä, vaan ne pitävät sinusta ja tykkäävät kuunnella jne.

        Jännää. Yleensä tämän tyyppinen paha olo lähtee Suolistossa, mutta nyt ei...

        Ehkä sinulla on jotakin muuta mielessäsi, minkä vuoksi et voi toipua isyyskompleksista. Meidän pitäisi varmaankin jutella terapoivan toverillisesti. Onko isäsi ikinä vienyt sinua leikkipuistoon mutta unohtanut laittaa kurahaalarin päälle kuraisena päivänä?


      • icepicked kirjoitti:

        Ehkä sinulla on jotakin muuta mielessäsi, minkä vuoksi et voi toipua isyyskompleksista. Meidän pitäisi varmaankin jutella terapoivan toverillisesti. Onko isäsi ikinä vienyt sinua leikkipuistoon mutta unohtanut laittaa kurahaalarin päälle kuraisena päivänä?

        Kuraisena päivänä ei yleensä mennä leikkipuistoon, enkä edes muista mitään tuollaista...

        Menen nukkumaan, hyvää yötä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuraisena päivänä ei yleensä mennä leikkipuistoon, enkä edes muista mitään tuollaista...

        Menen nukkumaan, hyvää yötä.

        Et ole siedättynyt kuraisen päivän koettelemuksille. Sigge neuvoo: mene piehtaroimaan mudassa!

        Hyvää yötä, levitä vaikka mutaa kasvoillesi, tekee hyvää iholle.


      • VeH.
        icepicked kirjoitti:

        Isyyskompleksi. Isäsi meni sekaisin isyydestä ja kusi kasvatuksesi, joten haluaisit itse olla parempi isä, muttet voi, koska olet nainen, joten etsit koirasta itsellesi isähahmoa. Isäsi oli oikeassa; olet harhainen.

        Teidän viestejänne on luettava oikein mielenkiinnolla. XD Jostain syystä tuntuu että olisitte levon tarpeessa. Jotenkin tuntuu, että Kiekkoilija on tyytyväinen jutuistanne... Harri Potta.. X'DDD


      • VeH. kirjoitti:

        Teidän viestejänne on luettava oikein mielenkiinnolla. XD Jostain syystä tuntuu että olisitte levon tarpeessa. Jotenkin tuntuu, että Kiekkoilija on tyytyväinen jutuistanne... Harri Potta.. X'DDD

        Näitä kannattaa lukea ajatuksella... Mutta Siggegin tarvitsee leponsa! Vaikutat epästabiililta persoonalta; analysoin sinun psyykeesi huomenna. -Freud.


      • icepicked kirjoitti:

        Et ole siedättynyt kuraisen päivän koettelemuksille. Sigge neuvoo: mene piehtaroimaan mudassa!

        Hyvää yötä, levitä vaikka mutaa kasvoillesi, tekee hyvää iholle.

        En viitsi saastuttaa hyvää mutaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        En viitsi saastuttaa hyvää mutaa.

        Onko sinulla jonkinlainen itsesivähättelykompleksi?


      • icepicked kirjoitti:

        Onko sinulla jonkinlainen itsesivähättelykompleksi?

        Ei, olen realistinen.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei, olen realistinen.

        Realismi? Phyh, mitä sontaa! Paitsi uskonnosta puhuttaessa, jolloin se on ainoastaan tervettä ja järjellistä. Sigge neuvoo: lue romanttisia romaaneja.


      • icepicked kirjoitti:

        Realismi? Phyh, mitä sontaa! Paitsi uskonnosta puhuttaessa, jolloin se on ainoastaan tervettä ja järjellistä. Sigge neuvoo: lue romanttisia romaaneja.

        Yhteenväliin luinkin, mutten juuri nyt jaksaisi mitään tyyliin Anni Polvan siirappisoopaa. Tappoase oli ihan kiitettävää romantiikkaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Yhteenväliin luinkin, mutten juuri nyt jaksaisi mitään tyyliin Anni Polvan siirappisoopaa. Tappoase oli ihan kiitettävää romantiikkaa...

        Lue Jane Austenia, Valkyria! Tappoase oli vain tunteetonta nyrskytystä!


      • icepicked kirjoitti:

        Lue Jane Austenia, Valkyria! Tappoase oli vain tunteetonta nyrskytystä!

        Olen oppinut kantapään kautta, ettei kovin vanhoja tarinoita kannata lukea... XD Kolmessa muskettisoturissa ainakin oli tappaminen ja kusettaminen ihan arkipäivää. D'Artagan oli oikeasti hirveä hyväksikäyttäjä, sitä yhtä palvelustyttöä kävi sääliksi, mutta servaukset olivat kyllä 5/5... Ei juma, kaikkea sitä on lukenutkin... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Olen oppinut kantapään kautta, ettei kovin vanhoja tarinoita kannata lukea... XD Kolmessa muskettisoturissa ainakin oli tappaminen ja kusettaminen ihan arkipäivää. D'Artagan oli oikeasti hirveä hyväksikäyttäjä, sitä yhtä palvelustyttöä kävi sääliksi, mutta servaukset olivat kyllä 5/5... Ei juma, kaikkea sitä on lukenutkin... XD

        Minunkin ehkä pitäisi... Kolmannen valtakunnan salaisuus on sekin hauska, vaikka kaikki henkilöt ovat natseja.


      • icepicked kirjoitti:

        Minunkin ehkä pitäisi... Kolmannen valtakunnan salaisuus on sekin hauska, vaikka kaikki henkilöt ovat natseja.

        Noh, olenhan minäkin kuulemman natsi....


      • kurpizza kirjoitti:

        Noh, olenhan minäkin kuulemman natsi....

        Sinä olet kuule paras natsi ikinä. Vanhempanikin ovat natseja, joten minulla on vertailupohjaa.

        Mutta minun on aivan pakko hehkuttaa: MIE SAIN SEN! Mie sain Eisensteinin Lokakuun DVD:llä!


    • Voisin kyllä muuttaa nimimerkkini Harri Potaksi.

      • Nettikummitus kävisi Riesusta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Nettikummitus kävisi Riesusta...

        Natsi!


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Natsi!

        No kappas, niinpä onkin!


      • icepicked kirjoitti:

        No kappas, niinpä onkin!

        Punikki hiljaa.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Punikki hiljaa.

        Kuule, lahtari, vielä opit sinäkin olemaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuule, lahtari, vielä opit sinäkin olemaan!

        En ikinä!


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        En ikinä!

        Mitä sanot kerjäläiselle, jos sillä onkin ase kädessä?


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä sanot kerjäläiselle, jos sillä onkin ase kädessä?

        Jaa, en kai mitään?


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä sanot kerjäläiselle, jos sillä onkin ase kädessä?

        Pitääkö tässä tietää 'Alhaalta ylöspäin pyydetään'?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pitääkö tässä tietää 'Alhaalta ylöspäin pyydetään'?

        Kyllä. Tietäjät tietävät, tyhmät moukat eivät.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pitääkö tässä tietää 'Alhaalta ylöspäin pyydetään'?

        Anteeksi mitä?


    • Jos kerjäläisellä olisi ase käsissään kysyisin: "Keneltä olet tuon varastanut?"

      • Entä jos sen piippu osoittaisi sinuun?

        //Kiekkoilija, olet moukka minun ja ITn virallisella moukkamittarilla.


      • icepicked kirjoitti:

        Entä jos sen piippu osoittaisi sinuun?

        //Kiekkoilija, olet moukka minun ja ITn virallisella moukkamittarilla.

        Argumentoisin kerjäläistä ryöstämään seuraavan vastaantulijan tai muuttamaan Arabiaan, koska siellä pyssyillä leikitään jatkuvasti...


    • Now i have söm magic... Let's do Harry Potter;

      18 loitsu jonka avulla Vainaja välttyy joutumasta viedyksi laivalla itään manalassa:
      Oi Ran siitin
      joka haavoittui sekasorrossa,
      jonka väsymyksen aiheutti Babi;
      olen mahtavampi kuin mahtavat!
      Jos minut viedään laivalla ja jätetään sidotuin sarvin itään,
      jos minulle tehdään jotakin pahaa,
      tai jos minua loukataan kapinoijien juhlissa, sarvieni ollessa sidottuina,
      minä toden totta nielaisen tämän Ran siittimen, sekä Osiriksen pään,
      (...)

      • Mitä helvettiä? Oikeasti?

        Kyllähän Jenkeissäkin leikitään pyssyillä jatkuvasti. Siellä jos leikkii pyssyllä, joutuu ammutuksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä helvettiä? Oikeasti?

        Kyllähän Jenkeissäkin leikitään pyssyillä jatkuvasti. Siellä jos leikkii pyssyllä, joutuu ammutuksi.

        Edellä oli näyte muinaisegyptiläisestä Kuolleiden kirjasta, sillä halusin jakaa osan magickkiani teidän kanssanne!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Edellä oli näyte muinaisegyptiläisestä Kuolleiden kirjasta, sillä halusin jakaa osan magickkiani teidän kanssanne!

        Ran siitin? Siinäkö on taianomaisuutesi lähde?


      • icepicked kirjoitti:

        Ran siitin? Siinäkö on taianomaisuutesi lähde?

        EI! Vaan äskeiset mägick sanat jotka vainaja lausuu tuon puoleisessa jotta ei joutuisi itään laivalla, sillä muinaisegyptiläisetkin tiesivät että idässä asuu kommareita...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        EI! Vaan äskeiset mägick sanat jotka vainaja lausuu tuon puoleisessa jotta ei joutuisi itään laivalla, sillä muinaisegyptiläisetkin tiesivät että idässä asuu kommareita...

        Idässä asuu kommareita, joita tulee manata Ran siittimellä?


      • icepicked kirjoitti:

        Idässä asuu kommareita, joita tulee manata Ran siittimellä?

        Ei vaan lahtarit, jotka aikovat muiluttaa vainajan laivalla itään pelkäävät että vainaja nielaiseen Ran siittimen ja Osiriksen pään... Mägickiä nääs!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan lahtarit, jotka aikovat muiluttaa vainajan laivalla itään pelkäävät että vainaja nielaiseen Ran siittimen ja Osiriksen pään... Mägickiä nääs!

        Mitäs se Rata haittaa? Jätkä syntyy uudestaan joka aamu...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan lahtarit, jotka aikovat muiluttaa vainajan laivalla itään pelkäävät että vainaja nielaiseen Ran siittimen ja Osiriksen pään... Mägickiä nääs!

        Sen haluaisinkin nähdä; vainaa nielaisee egyptiläisjumalan siittimen...


      • icepicked kirjoitti:

        Sen haluaisinkin nähdä; vainaa nielaisee egyptiläisjumalan siittimen...

        NÄHDÄ! FÖR HELVETE MIKÄ RUNKKU!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        NÄHDÄ! FÖR HELVETE MIKÄ RUNKKU!

        Sanoo se, joka on naimisissa siskonsa kanssa! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Sanoo se, joka on naimisissa siskonsa kanssa! XD

        Minkä siskoni?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minkä siskoni?

        Niin, minkä niistä?

        Haluan nähdä sen vain, sillä en usko sen olevan mahdollista!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minkä siskoni?

        Osirishan oli naimisissa siskonsa Isiksen kanssa... Isis oli raskaana Osirikselle, kun Set huijasi Osiriksen arkkuun ja tappoi hänet. Isis pakeni Setiä... Siis sitä jumalaa ja myöhemmiln Isikselle syntyi Horus (joka myös on mainittu Osiriksen, Setin ja Isiksen veljeksi, egyptiläiset ovat hauskoja) Horus sitten tappeli Sobekin kanssa ja myöhemmin kosti Osiriksen puolesta.

        Sitten sinulla on sininen iho, asut manalassa Anubiksen kanssa (josta muuten ei kukaan tiedä, onko sinun vai Setin kakara) ja valvot vainajien tuomitsemista.


      • kurpizza kirjoitti:

        Osirishan oli naimisissa siskonsa Isiksen kanssa... Isis oli raskaana Osirikselle, kun Set huijasi Osiriksen arkkuun ja tappoi hänet. Isis pakeni Setiä... Siis sitä jumalaa ja myöhemmiln Isikselle syntyi Horus (joka myös on mainittu Osiriksen, Setin ja Isiksen veljeksi, egyptiläiset ovat hauskoja) Horus sitten tappeli Sobekin kanssa ja myöhemmin kosti Osiriksen puolesta.

        Sitten sinulla on sininen iho, asut manalassa Anubiksen kanssa (josta muuten ei kukaan tiedä, onko sinun vai Setin kakara) ja valvot vainajien tuomitsemista.

        Sinähän olet tietäjä tämän aiheen osalta! Mie näin Mustan Raamatun eräässä divarissa, mutten ostanut sitä. Ehkä pitäisi.


      • icepicked kirjoitti:

        Sinähän olet tietäjä tämän aiheen osalta! Mie näin Mustan Raamatun eräässä divarissa, mutten ostanut sitä. Ehkä pitäisi.

        Koska olen lukenut lasten kirjoja...

        Osirikselle oli sittenkin vihreä iho... Wikipedian mukaan.
        Kyseinen myytti: http://fi.wikipedia.org/wiki/Osiris
        Nutin kakarat: http://fi.wikipedia.org/wiki/Nut


    • Kuolleiden kirjan mukaan vainaja pyrkii samaistumaan Osirikseen, jonka vuoksi tuossa sanotaan vainajan nimeksi Osiris N.N, eli Osiris Eero Esimerkki... Täten en suoraan sanottuna ole Osiris, mutta tuossa kirjassa on loitsuja kuinka muuttua miksi tahansa.

      • Yeps.

        En ole lukenut kyseistä kirjaa, tuskin uskallankaan kaiken siittimien syömisen takia, mutta mistä siinä puhutaan?


      • kurpizza kirjoitti:

        Yeps.

        En ole lukenut kyseistä kirjaa, tuskin uskallankaan kaiken siittimien syömisen takia, mutta mistä siinä puhutaan?

        Nämä ovat joskus konstikkaita nämä vanhat kirjat. Hes. 23: 19-21 muistaakseni.


      • kurpizza kirjoitti:

        Yeps.

        En ole lukenut kyseistä kirjaa, tuskin uskallankaan kaiken siittimien syömisen takia, mutta mistä siinä puhutaan?

        Tämä ei ole yhtenäinen kirja vaan papyruskääröistä kerätty joukko erilaisia loitsuja joilla vainaja pääsee turvallisesti tuonpuoleiseen kaikenlaisten vartijoiden ohitse ja pystyy lopulta Kuolleiden kirjan (joka on asetettu faraon hauta-arkuun) ja skarabeen avulla kusettamaan Osiriksen vaakaa niin ettei hänen sydämensä kerro vainajan pahoja tekoja...

        Ja jos tietää manalan otusten nimet pystyy käskemään niitä, sekä sitten on useita jumaliin samaistumisloitsuja, kuten "Minä olen Horus", "Minä olen Osiris", "Minä olen Ptah"...

        Ja avunpyyntöä jumalilta kuten Thotilta; "Oi Thot joka olet tuhonnut Osiriksen viholliset, tuhoa Osiris NN:n viholliset Rosetaun suuren tuomioistuimen edessä(...)"


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tämä ei ole yhtenäinen kirja vaan papyruskääröistä kerätty joukko erilaisia loitsuja joilla vainaja pääsee turvallisesti tuonpuoleiseen kaikenlaisten vartijoiden ohitse ja pystyy lopulta Kuolleiden kirjan (joka on asetettu faraon hauta-arkuun) ja skarabeen avulla kusettamaan Osiriksen vaakaa niin ettei hänen sydämensä kerro vainajan pahoja tekoja...

        Ja jos tietää manalan otusten nimet pystyy käskemään niitä, sekä sitten on useita jumaliin samaistumisloitsuja, kuten "Minä olen Horus", "Minä olen Osiris", "Minä olen Ptah"...

        Ja avunpyyntöä jumalilta kuten Thotilta; "Oi Thot joka olet tuhonnut Osiriksen viholliset, tuhoa Osiris NN:n viholliset Rosetaun suuren tuomioistuimen edessä(...)"

        Hei hienoa. Mie olen opiskellut suomalaisen muinaisuskonnon loihtuja. Pitäisi löytää vielä karhunhammas ja "valoannäkemätön" eli puun juurten alla kasvanut pahka.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tämä ei ole yhtenäinen kirja vaan papyruskääröistä kerätty joukko erilaisia loitsuja joilla vainaja pääsee turvallisesti tuonpuoleiseen kaikenlaisten vartijoiden ohitse ja pystyy lopulta Kuolleiden kirjan (joka on asetettu faraon hauta-arkuun) ja skarabeen avulla kusettamaan Osiriksen vaakaa niin ettei hänen sydämensä kerro vainajan pahoja tekoja...

        Ja jos tietää manalan otusten nimet pystyy käskemään niitä, sekä sitten on useita jumaliin samaistumisloitsuja, kuten "Minä olen Horus", "Minä olen Osiris", "Minä olen Ptah"...

        Ja avunpyyntöä jumalilta kuten Thotilta; "Oi Thot joka olet tuhonnut Osiriksen viholliset, tuhoa Osiris NN:n viholliset Rosetaun suuren tuomioistuimen edessä(...)"

        Ptah oli käsitöiden jumala? Thot oli tiedonjumala, Horus sodanjumala..

        Egyptiläisille tosiaan olivat nimet tärkeitä, sen muistan... Matkasiko sielukin Duatiin? Siis meni osittain samaa reittiä kuin Ra aina kulkieassaan yöllä sen läpi aurinkopurrella?

        Sitten siellä Osiriksen salissa oli myös niitä ihme tuomareita...?


      • icepicked kirjoitti:

        Nämä ovat joskus konstikkaita nämä vanhat kirjat. Hes. 23: 19-21 muistaakseni.

        Vanhat kirjat on parasta runkkumateriaalia mitä koskaan on kirjoitettu etenkin Josefuksen 'Juutalaissodan historia (ulkomuistista, joten ei mene kirjaimellisesti)';

        "Nämä (Jerusalemia hallitsevat juutalaiskapinalliset) kiduttivat viattomia uhrejaan, jotka eivät tunnustaneet mihin olivat ruokaa kätkeneet tunkemalla herneen heidän virtsanjohtimeensa joka aiheutti suunnatonta kipua."

        Ja samassa kirjassa puhutaan myös tikkujen tunkemisesta takapuoleen kidutuskeinona... Juutalaiset


      • icepicked kirjoitti:

        Hei hienoa. Mie olen opiskellut suomalaisen muinaisuskonnon loihtuja. Pitäisi löytää vielä karhunhammas ja "valoannäkemätön" eli puun juurten alla kasvanut pahka.

        Minulle tuttuja ovat Kreikan, Rooman (lähes sama asia) ja Egyptin mytologiat... Skandinaavisesta tiedän vähän ja suomalaisesta en juuri mitään...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ptah oli käsitöiden jumala? Thot oli tiedonjumala, Horus sodanjumala..

        Egyptiläisille tosiaan olivat nimet tärkeitä, sen muistan... Matkasiko sielukin Duatiin? Siis meni osittain samaa reittiä kuin Ra aina kulkieassaan yöllä sen läpi aurinkopurrella?

        Sitten siellä Osiriksen salissa oli myös niitä ihme tuomareita...?

        Tuossa on ollut pari loitsua joilla Vainaja (korvataan kuolleen nimellä) pääsee osaksi Ran laivaa työntekijänä ja pystyy matkaamaan turvallisesti tuonpuoleisessa... Sitten on loitsu jolla pystyy matkaamaan Hathorin suojeluksessa...

        olen myös nähnyt loitsuja joilla pystyy vaikuttamaan erilaisiin tuomareihin etenkin Pen ja Depin suuren tuomioistuimen edessä ja Abydoksen -"-, sitten selitetään ketä kaikkia noissa suurissa tuomioistuimissa on ja lukee "Thot tuhoa Osiris NN:n viholliset (jotta kukaan ei pysty sanomaan vainajan olevan mulkku jonka sydän joutaa alligaattorille...)"


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vanhat kirjat on parasta runkkumateriaalia mitä koskaan on kirjoitettu etenkin Josefuksen 'Juutalaissodan historia (ulkomuistista, joten ei mene kirjaimellisesti)';

        "Nämä (Jerusalemia hallitsevat juutalaiskapinalliset) kiduttivat viattomia uhrejaan, jotka eivät tunnustaneet mihin olivat ruokaa kätkeneet tunkemalla herneen heidän virtsanjohtimeensa joka aiheutti suunnatonta kipua."

        Ja samassa kirjassa puhutaan myös tikkujen tunkemisesta takapuoleen kidutuskeinona... Juutalaiset

        XD Kaikella runkkumatskulla tuppaa olemaan raamatulliset nimet; juudaksentuoli, sodomisointi jne.

        (Tietämättömälle tiedoksi: kyseisessä raamatunkohdassa sanotaan, että egyptiläismiehillä on k*rpä kuin aasilla ja hevosen siemensyöksy.)


      • kurpizza kirjoitti:

        Ptah oli käsitöiden jumala? Thot oli tiedonjumala, Horus sodanjumala..

        Egyptiläisille tosiaan olivat nimet tärkeitä, sen muistan... Matkasiko sielukin Duatiin? Siis meni osittain samaa reittiä kuin Ra aina kulkieassaan yöllä sen läpi aurinkopurrella?

        Sitten siellä Osiriksen salissa oli myös niitä ihme tuomareita...?

        Että oikein KÄSITÖIDEN jumala?


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulle tuttuja ovat Kreikan, Rooman (lähes sama asia) ja Egyptin mytologiat... Skandinaavisesta tiedän vähän ja suomalaisesta en juuri mitään...

        Minulle taas hellenistinen (Kreikka/Rooma) ja egyptiläinen, sekä skandinaavien mutta suomen mytologiasta en tiedä lähestulkoon mitään paitsi ainoastaan eri nimityksiä taikureille/noidille/arpojille/šhamaaneille, koska aioin joskus lukea netistä 'Lönnrotin Suomen kansan muinaisia loitsurunoja'...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tuossa on ollut pari loitsua joilla Vainaja (korvataan kuolleen nimellä) pääsee osaksi Ran laivaa työntekijänä ja pystyy matkaamaan turvallisesti tuonpuoleisessa... Sitten on loitsu jolla pystyy matkaamaan Hathorin suojeluksessa...

        olen myös nähnyt loitsuja joilla pystyy vaikuttamaan erilaisiin tuomareihin etenkin Pen ja Depin suuren tuomioistuimen edessä ja Abydoksen -"-, sitten selitetään ketä kaikkia noissa suurissa tuomioistuimissa on ja lukee "Thot tuhoa Osiris NN:n viholliset (jotta kukaan ei pysty sanomaan vainajan olevan mulkku jonka sydän joutaa alligaattorille...)"

        Kauheaa korruptiota....

        Hathor on aika hauska tyyppi. Se oli alkuperäisesti "Ran silmä" ja vihainen leijonajumalatar Sekhmet, joka listi paljon ihmisiä. Muut jumalat/Ra keksi(vät) juottaa Sekhmetille jotain alkoholin tapaista ja väittivät sille, että se on vihollisien verta. Sekhmet sitten sammui ja muuttui lehmäjumalatar Hathoriksi... XD


      • icepicked kirjoitti:

        Että oikein KÄSITÖIDEN jumala?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ptah

        Pervo, sinulle pitäisi tehdä kohta samoin kuin mytologian jumala Uranokselle....


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulle taas hellenistinen (Kreikka/Rooma) ja egyptiläinen, sekä skandinaavien mutta suomen mytologiasta en tiedä lähestulkoon mitään paitsi ainoastaan eri nimityksiä taikureille/noidille/arpojille/šhamaaneille, koska aioin joskus lukea netistä 'Lönnrotin Suomen kansan muinaisia loitsurunoja'...

        Mie kävin kerran Kansallismuseossa ja siitä se lähti...


      • kurpizza kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ptah

        Pervo, sinulle pitäisi tehdä kohta samoin kuin mytologian jumala Uranokselle....

        Paloitella ja paiskata järveen, josta syntyisi jotain? Uranos oli titaani muistaakseni ei jumala.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Paloitella ja paiskata järveen, josta syntyisi jotain? Uranos oli titaani muistaakseni ei jumala.

        Älkää nyt uhkailko, naiset hyvät!


      • icepicked kirjoitti:

        Älkää nyt uhkailko, naiset hyvät!

        Uranos oli jumala, sen lapset oli titaaneja.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uranos

        Paloittelijana oli vielä oma poika... XD Uranosta ei kokonaan paiskattu järveen, vaan osa siitä ja sekin oli meri... Merestä sitten syntyi Afrodite, joka meni naimisiin puoliveljensä pojan pojan Areksen kanssa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Uranos oli jumala, sen lapset oli titaaneja.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uranos

        Paloittelijana oli vielä oma poika... XD Uranosta ei kokonaan paiskattu järveen, vaan osa siitä ja sekin oli meri... Merestä sitten syntyi Afrodite, joka meni naimisiin puoliveljensä pojan pojan Areksen kanssa...

        "Uranos ei päästänyt jälkeläisiään ulos maan povesta eli Gaian kohdusta, mistä suuttuneena Gaia antoi pojalleen Kronokselle sirpin, jolla Kronos leikkasi irti isänsä peniksen."
        -Linkkisi

        Nyt on hyvää runkkumatskua Trotskillekin ja Norskille...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Uranos ei päästänyt jälkeläisiään ulos maan povesta eli Gaian kohdusta, mistä suuttuneena Gaia antoi pojalleen Kronokselle sirpin, jolla Kronos leikkasi irti isänsä peniksen."
        -Linkkisi

        Nyt on hyvää runkkumatskua Trotskillekin ja Norskille...

        Tyttö hyvä, en minä tuollaiselle runkkaa! Tuo on vain esihistoriallista gorepornoa, jossa ei ole mitään sielukkuutta.


      • icepicked kirjoitti:

        Tyttö hyvä, en minä tuollaiselle runkkaa! Tuo on vain esihistoriallista gorepornoa, jossa ei ole mitään sielukkuutta.

        Typerä moukka! Esihistorian aikana ei ollut kirjoitustaitoa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Uranos ei päästänyt jälkeläisiään ulos maan povesta eli Gaian kohdusta, mistä suuttuneena Gaia antoi pojalleen Kronokselle sirpin, jolla Kronos leikkasi irti isänsä peniksen."
        -Linkkisi

        Nyt on hyvää runkkumatskua Trotskillekin ja Norskille...

        XD

        Niillä oli hiukan huono isä-poika-suhde... XD Kronos yritti sitten olla parempi isä ja nieli kakaransa... Zeus ja Hera taas heittivät poikansa Hefaistoksen vuorelta alas, koska tämä oli niin ruma...

        Varsinaista perhetragediaa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Typerä moukka! Esihistorian aikana ei ollut kirjoitustaitoa!

        XD Sekoatko, jos väitän, että Lenin kuoli kaksi vuotta sitten? Eräs luokkalaiseni oli tätä mieltä.


      • icepicked kirjoitti:

        XD Sekoatko, jos väitän, että Lenin kuoli kaksi vuotta sitten? Eräs luokkalaiseni oli tätä mieltä.

        XD

        Yksi tyttö oppi paljon ysiluokalla: Autoissa on moottori ja valaalla on luita....


      • kurpizza kirjoitti:

        XD

        Yksi tyttö oppi paljon ysiluokalla: Autoissa on moottori ja valaalla on luita....

        Mie kuulemma tiedän kaiken, sillä tiesin, että se oli Stalinin tytär, joka kuoli, eikä suinkaan Lenin.


    • Osa loitsusta 41 (kertoo Ptahiksi muuttumisesta):

      "(...)En aio syödä sellaista mitä todella inhoan!
      Ulosteet ovat sitä mitä todella inhoan,
      niitä en syö!
      Ulosteet ovat sitä mitä inhoan,
      ne eivät saa tulla kehooni!

      "Millä sitten aiot elää"
      Kysyvät jumalat ja akh-henkiolennot minulta(...)"

      Jatkuu niin että vainaja haluaa valtiattarensa Hathorin leipää ja kertoo olevansa voimakas...

      • Ulosteetko eivät saa tulla hänen kehoonsa, vaikka niitä kuitenkin tuotetaan siellä?


      • icepicked kirjoitti:

        Ulosteetko eivät saa tulla hänen kehoonsa, vaikka niitä kuitenkin tuotetaan siellä?

        Kuka ihme haluaisi ulostetta syödä?

        "Millä sitten aiot elää"
        Kysyvät jumalat ja akh-henkiolennot minulta(...)"

        Eikö niillä muuta ruokaa ole? Pelkkää mämmiä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuka ihme haluaisi ulostetta syödä?

        "Millä sitten aiot elää"
        Kysyvät jumalat ja akh-henkiolennot minulta(...)"

        Eikö niillä muuta ruokaa ole? Pelkkää mämmiä?

        Mämmiä ja taivaan mannaa, halleluja!


      • icepicked kirjoitti:

        Mämmiä ja taivaan mannaa, halleluja!

        Haa leluja! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Haa leluja! XD

        Jee, sukset! Jes, sika! XD


      • icepicked kirjoitti:

        Jee, sukset! Jes, sika! XD

        Jesse kuoli! Jes, se kuoli!


      • kurpizza kirjoitti:

        Jesse kuoli! Jes, se kuoli!

        Auto ajoi Joen yli, mitä Joelle tapahtui? -Joe kuoli. Hehheh.


      • icepicked kirjoitti:

        Auto ajoi Joen yli, mitä Joelle tapahtui? -Joe kuoli. Hehheh.

        Oletko lukenut Hikipedian artikkelin "Varokaa heikkoja jäitä" -hommeliinista?
        http://hikipedia.info/wiki/Varokaa_heikkoa_jäätä

        Nauroin aivan liikaa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Oletko lukenut Hikipedian artikkelin "Varokaa heikkoja jäitä" -hommeliinista?
        http://hikipedia.info/wiki/Varokaa_heikkoa_jäätä

        Nauroin aivan liikaa....

        http://hikipedia.info/wiki/Napoleon Tämäkin on hyvä.

        "Erityisesti Iso-Britannia kehitti suuren skisman pientä Napoleonia kohtaan, lähinnä kai siksi, että tämä oli "vitun ranskalainen patonginpurija," kuten Yrjö III asian ilmaisi."


      • icepicked kirjoitti:

        http://hikipedia.info/wiki/Napoleon Tämäkin on hyvä.

        "Erityisesti Iso-Britannia kehitti suuren skisman pientä Napoleonia kohtaan, lähinnä kai siksi, että tämä oli "vitun ranskalainen patonginpurija," kuten Yrjö III asian ilmaisi."

        Kato kenestä myös on artikkeli!
        http://hikipedia.info/wiki/IT

        Jäipäs kiinni!



      • icepicked kirjoitti:

        http://en.uncyclopedia.co/wiki/E.T._the_Extra-Terrestrial_(video_game)

        Minustakin on!

        Stephen Kingistä tehty artikkeli on myös hyvä, varsinkin luettelo teoksista...

        " Julma lasten leikki – Nainen on sängyssä käsiraudoissa ja joku poika kyhjöttää nurkassa odottamassa, kunnes häntä kiihottaa tarpeeksi."

        " Pujo – Joku hurtta menee liian lähellä pujoja, saa allergiakohtauksen ja alkaa syödä kaikki ihmiset. Kiva kertomus koiraihmisille. "

        " Pimeä minä eli siis sinä – Minä kirjoitin salanimellä ja tapoin sen. Sitten sinä (eli tämä salanimi) palasit kummittelemaan minua. Voi kuinka apinan näköinen sinä olet. "

        " Uneton yö, vaikka miten unitabletteja vetelisit – Papparainen ei saa unta ja alkaa käyttää unilääkkeita, turhaan. Sen sijaan hän näkee harhakuvia seitsemästä kaljupäisestä kääpiöstä. Hyvää kamaa!"

        XD Joo-o. Hyvä Hikipedia..


      • kurpizza kirjoitti:

        Stephen Kingistä tehty artikkeli on myös hyvä, varsinkin luettelo teoksista...

        " Julma lasten leikki – Nainen on sängyssä käsiraudoissa ja joku poika kyhjöttää nurkassa odottamassa, kunnes häntä kiihottaa tarpeeksi."

        " Pujo – Joku hurtta menee liian lähellä pujoja, saa allergiakohtauksen ja alkaa syödä kaikki ihmiset. Kiva kertomus koiraihmisille. "

        " Pimeä minä eli siis sinä – Minä kirjoitin salanimellä ja tapoin sen. Sitten sinä (eli tämä salanimi) palasit kummittelemaan minua. Voi kuinka apinan näköinen sinä olet. "

        " Uneton yö, vaikka miten unitabletteja vetelisit – Papparainen ei saa unta ja alkaa käyttää unilääkkeita, turhaan. Sen sijaan hän näkee harhakuvia seitsemästä kaljupäisestä kääpiöstä. Hyvää kamaa!"

        XD Joo-o. Hyvä Hikipedia..

        En olekaan ainoa huonon huumorin ystävä! Suomalaisista kertova artikkeli on myös paras, sekä Kekkoslovakia.


      • icepicked kirjoitti:

        En olekaan ainoa huonon huumorin ystävä! Suomalaisista kertova artikkeli on myös paras, sekä Kekkoslovakia.

        http://hikipedia.info/wiki/Hannibal_Lecter

        XD
        "Hannibal Lecter tappoi yhdeksän ihmistä syömällä heidät, eikä edes kiittänyt kokkia"
        " Vuonna 1941 saksalaisia sotilaskarkureita tunkeutui heidän kartanoonsa. Hannibalin isä teki itsemurhan tunkemalla pään perseeseensä, kun taas natsit ampuivat hänen äitinsä. Lisäksi he pistelivät poskeensa Hannibalin siskon, koska sellainen käsitys jenkkikirjailijoilla tuppaa olemaan saksalaisesta ruokakulttuurista...."


      • kurpizza kirjoitti:

        http://hikipedia.info/wiki/Hannibal_Lecter

        XD
        "Hannibal Lecter tappoi yhdeksän ihmistä syömällä heidät, eikä edes kiittänyt kokkia"
        " Vuonna 1941 saksalaisia sotilaskarkureita tunkeutui heidän kartanoonsa. Hannibalin isä teki itsemurhan tunkemalla pään perseeseensä, kun taas natsit ampuivat hänen äitinsä. Lisäksi he pistelivät poskeensa Hannibalin siskon, koska sellainen käsitys jenkkikirjailijoilla tuppaa olemaan saksalaisesta ruokakulttuurista...."

        Pään tunkeminen perseeseensä mahtaa olla vaikeaa, mutta silti suurin osa nykypoliitikoista on onnistunut siinä.


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Pään tunkeminen perseeseensä mahtaa olla vaikeaa, mutta silti suurin osa nykypoliitikoista on onnistunut siinä.

        Joo, kokkarit on varmaan aika liikunnallisia kun osaavat itsensä sellaiseksi venyttää :P


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Joo, kokkarit on varmaan aika liikunnallisia kun osaavat itsensä sellaiseksi venyttää :P

        Stubb varsinkin. Näitkö sie sen ilmeen lehtikuvassa? "Köyhät kyykkyyn, aion imeä teidän verenne!"


      • icepicked kirjoitti:

        Stubb varsinkin. Näitkö sie sen ilmeen lehtikuvassa? "Köyhät kyykkyyn, aion imeä teidän verenne!"

        En juurikaan katso Stubbin ilmeitä, sillä katseeni jähmettyyy aina VALTAVIIN hampaisiin...


      • kurpizza kirjoitti:

        En juurikaan katso Stubbin ilmeitä, sillä katseeni jähmettyyy aina VALTAVIIN hampaisiin...

        Hampaathan ne siitä Draculan näköiset tekevätkin. "Aion imeä teidän verenneeee... Ja repiä selkänahkanne Kokoomuksen kerhohuoneen penkinlämmikkeiksiiii..."

        Sain tappoaseen luettua. Ei hemmetti, saunakohtaus Taunon kanssa...


      • icepicked kirjoitti:

        Hampaathan ne siitä Draculan näköiset tekevätkin. "Aion imeä teidän verenneeee... Ja repiä selkänahkanne Kokoomuksen kerhohuoneen penkinlämmikkeiksiiii..."

        Sain tappoaseen luettua. Ei hemmetti, saunakohtaus Taunon kanssa...

        Se oli outo... Ja olisihan Allu voinut soittaa sukulaisilleen ja Kerttu puhua mahdollisesti siellä..?

        Ei Draculalla voi semmoisia pepsodent-hampaita olla... Hyrrr,,,,,


      • kurpizza kirjoitti:

        Se oli outo... Ja olisihan Allu voinut soittaa sukulaisilleen ja Kerttu puhua mahdollisesti siellä..?

        Ei Draculalla voi semmoisia pepsodent-hampaita olla... Hyrrr,,,,,

        Joku voisi kuvakäsitellä Stubbin hampaisiin hieman verta... Sauli Niinistön vaalijulisteesta oli muuten laitettu tekstit uusiksi: "Sauli Niinistö; Yhdessä köyhiä turpaan."

        Ihme 80-luvun nuorten logiikkaa. Ensin rakastutaan, sitten hylätään ikiajoiksi ja sitten itketään.


      • icepicked kirjoitti:

        Joku voisi kuvakäsitellä Stubbin hampaisiin hieman verta... Sauli Niinistön vaalijulisteesta oli muuten laitettu tekstit uusiksi: "Sauli Niinistö; Yhdessä köyhiä turpaan."

        Ihme 80-luvun nuorten logiikkaa. Ensin rakastutaan, sitten hylätään ikiajoiksi ja sitten itketään.

        Yeps.

        Nykyään taas ovat dystopiat, jossa päähenkilö on 16-vuotias tyttö ja joutuu tekemiseen yhteiskunnan alempiarvoisen kanssa ja rakastuu tähän. Kuitenkin taustalla on myös tytön jonkinsortin lapsuuden kaveri, joka olisi muiden mielestä hyvää seuraa tytölle ja tyttö on rakastunut myös tähän.... Varsinaista kolmiodraamaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Yeps.

        Nykyään taas ovat dystopiat, jossa päähenkilö on 16-vuotias tyttö ja joutuu tekemiseen yhteiskunnan alempiarvoisen kanssa ja rakastuu tähän. Kuitenkin taustalla on myös tytön jonkinsortin lapsuuden kaveri, joka olisi muiden mielestä hyvää seuraa tytölle ja tyttö on rakastunut myös tähän.... Varsinaista kolmiodraamaa...

        Kolmiodraama on suosittua, jos päähenkilö on tyttö, mutta jos häi on poika, käytetään Tappoaseen tapaista asetelmaa. Hahmo on aina 16-vuotias, poikkeuksetta.

        Svante oli kyllä hauska ja jotenkin sympaattinen.


      • icepicked kirjoitti:

        Kolmiodraama on suosittua, jos päähenkilö on tyttö, mutta jos häi on poika, käytetään Tappoaseen tapaista asetelmaa. Hahmo on aina 16-vuotias, poikkeuksetta.

        Svante oli kyllä hauska ja jotenkin sympaattinen.

        Nälkäpelissä (toka, kolmas) ja Tarkoitettu sarjoissa taisi olla 17... Mitä ihmettä?

        Rutanen oli jotenkin säälittävä, mutta jäi minulla parhaiten mieleen. Allu oli idiootti, miksei se sanonut mitään? Vaikkapa äidilleen et hei, mulla tyttöystävä btw. Pitää sitten märistä bussissa... Ärsyttää surulliset loput, joille itse keksisi tuhat ja yksi tapaa hoitaa ne vähemmän surullisiksi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Nälkäpelissä (toka, kolmas) ja Tarkoitettu sarjoissa taisi olla 17... Mitä ihmettä?

        Rutanen oli jotenkin säälittävä, mutta jäi minulla parhaiten mieleen. Allu oli idiootti, miksei se sanonut mitään? Vaikkapa äidilleen et hei, mulla tyttöystävä btw. Pitää sitten märistä bussissa... Ärsyttää surulliset loput, joille itse keksisi tuhat ja yksi tapaa hoitaa ne vähemmän surullisiksi...

        Miekin meinasin koko ajan kiljua, jotta för helvete, likka, mitä sie noin menit sanomaan? Kaikki käyttäytyivät ihan hiton oudosti. Rutaselle olisin lähinnä nauranut räkäisesti, jos olisin ollut Allu. Katjuska ja NATJUSKA kyllä naurattivat.


      • icepicked kirjoitti:

        Miekin meinasin koko ajan kiljua, jotta för helvete, likka, mitä sie noin menit sanomaan? Kaikki käyttäytyivät ihan hiton oudosti. Rutaselle olisin lähinnä nauranut räkäisesti, jos olisin ollut Allu. Katjuska ja NATJUSKA kyllä naurattivat.

        Kerttu oli outo... Se marsu oli outo... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Kerttu oli outo... Se marsu oli outo... XD

        Marsu vasta olikin outo. Miksi Kerttu päästi sen vapaaksi?

        Minulle tuli Katjuskoista mieleen yhdysvaltalainen propagandaelokuva I married a Communist. :D


      • icepicked kirjoitti:

        Marsu vasta olikin outo. Miksi Kerttu päästi sen vapaaksi?

        Minulle tuli Katjuskoista mieleen yhdysvaltalainen propagandaelokuva I married a Communist. :D

        XD

        Tuosta tulee mieleen joku komedia..


      • kurpizza kirjoitti:

        XD

        Tuosta tulee mieleen joku komedia..

        Se oli lähes komedia, propagandakomedia McCarthyismillä höystettynä.


      • icepicked kirjoitti:

        Se oli lähes komedia, propagandakomedia McCarthyismillä höystettynä.

        Okei...


      • kurpizza kirjoitti:

        Okei...

        Minulla oli sen julistekin näytönsäästäjänä. Pidän vanhoista elokuvajulisteista. Huomenna katson Lokakuun, ja kukapa muukaan kuin mutsi tuppautuu kahtomaan sitä kanssani.


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla oli sen julistekin näytönsäästäjänä. Pidän vanhoista elokuvajulisteista. Huomenna katson Lokakuun, ja kukapa muukaan kuin mutsi tuppautuu kahtomaan sitä kanssani.

        Onneksi olkoon... Ja hän tuskin pitää elokuvasta?


      • kurpizza kirjoitti:

        Onneksi olkoon... Ja hän tuskin pitää elokuvasta?

        Ainakin jaksaa kauhistella, että ai hurja, kamalaa. Hassuinta on, että neuvostoliittolaisella elokuvalla on tekijänoikeudet.


    • No tottakai... XD

      • Kapitalismi on varastanut neuvostoelokuvatkin! Mikä Raipparin on noin kovin pelästyttänyt? Hänellä tuntuu olevan kova trollaamisentarve...


      • icepicked kirjoitti:

        Kapitalismi on varastanut neuvostoelokuvatkin! Mikä Raipparin on noin kovin pelästyttänyt? Hänellä tuntuu olevan kova trollaamisentarve...

        Luki vissiin joltain muulta palstalta, että luotsit ovat natseja ja meitä pitää inhota...

        Taidan mennä nukkumaan, hyvää yötä, kauniita unia ja Stubbin hampaiden kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Luki vissiin joltain muulta palstalta, että luotsit ovat natseja ja meitä pitää inhota...

        Taidan mennä nukkumaan, hyvää yötä, kauniita unia ja Stubbin hampaiden kuvia!

        Magneettimedia on myös mahdollinen tietolähde tässäkin tapauksessa.

        Miksi aina toivotat jonkin ikävän kuvia? Kerran tosin toivotit univormumiesten kuvia...


      • icepicked kirjoitti:

        Magneettimedia on myös mahdollinen tietolähde tässäkin tapauksessa.

        Miksi aina toivotat jonkin ikävän kuvia? Kerran tosin toivotit univormumiesten kuvia...

        Hyvin paljon mahdollista... Mutta viesti on se, että luotseja pitää inhota, niin tehdään suurella osalla muistakin palstoista. Harmi sinänsä, että yleensä Pulinat on ollut jotenkin poikkeus suureen osaan muista palstoista...

        En tiedä, mistä tuo tapa taas lähti. Riparilla käytin sitä ensimmäisen kerran, kun haukuin äidin miesystävää läpällä inkkariksi ja kirjoitin jtn. tähän tyyliin: Hyvää yötä, kauniita unia, tiipiiden kuvia....

        Samaa sarjaa sen kanssa, että käskin aina läpällä kaverini vedota äitiinsä näin: "Sano, että jos et pääse sinne, alat käyttämään huumeita, masennut...."
        Monesti siihen litaniaan kuuluvat muukalaislegioona ja huaraaminen ja yleensä ne päättyvät itsemurhaan. Kerran olin jatkamassa: Sitten hautajaisissasi vanhempasi masentuvat...


      • kurpizza kirjoitti:

        Hyvin paljon mahdollista... Mutta viesti on se, että luotseja pitää inhota, niin tehdään suurella osalla muistakin palstoista. Harmi sinänsä, että yleensä Pulinat on ollut jotenkin poikkeus suureen osaan muista palstoista...

        En tiedä, mistä tuo tapa taas lähti. Riparilla käytin sitä ensimmäisen kerran, kun haukuin äidin miesystävää läpällä inkkariksi ja kirjoitin jtn. tähän tyyliin: Hyvää yötä, kauniita unia, tiipiiden kuvia....

        Samaa sarjaa sen kanssa, että käskin aina läpällä kaverini vedota äitiinsä näin: "Sano, että jos et pääse sinne, alat käyttämään huumeita, masennut...."
        Monesti siihen litaniaan kuuluvat muukalaislegioona ja huaraaminen ja yleensä ne päättyvät itsemurhaan. Kerran olin jatkamassa: Sitten hautajaisissasi vanhempasi masentuvat...

        Myö keksittiin kerran, mitä käy, jos ei käytä pipoa pakkasella: ensin vilustuu ja ääni muuttuu käheäksi, minkä takia alkaa valehtelemaan. Valehtelu aiheuttaa aina vain isompia rötöksiä, joiden vuoksi joutuu vankilaan, jossa alkaa käyttämään huumeita. Sitten kuolee. Pipo päähän, lapset! XD


      • icepicked kirjoitti:

        Myö keksittiin kerran, mitä käy, jos ei käytä pipoa pakkasella: ensin vilustuu ja ääni muuttuu käheäksi, minkä takia alkaa valehtelemaan. Valehtelu aiheuttaa aina vain isompia rötöksiä, joiden vuoksi joutuu vankilaan, jossa alkaa käyttämään huumeita. Sitten kuolee. Pipo päähän, lapset! XD

        Pipoa kannattaa tosiaan käyttää... Vankilassa saattaa vielä pudottaa saippuan...

        Me puhuimme kerran hirvestä, joka söi käyneitä omenoita ja meni kännissä kenkäkauppaan...


      • kurpizza kirjoitti:

        Pipoa kannattaa tosiaan käyttää... Vankilassa saattaa vielä pudottaa saippuan...

        Me puhuimme kerran hirvestä, joka söi käyneitä omenoita ja meni kännissä kenkäkauppaan...

        Juuri kun pääsin puhumasta tästä saippuanpudottamisesta erään toisen kaverini kanssa! Mutta niinhän ne kuulemma hoitavat "tarpeitaan" vankilassa.

        Täällä ovat useana talvena varpuset olleet kännissä (kuin käet!) syötyään käyneitä pihlajanmarjoja. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Juuri kun pääsin puhumasta tästä saippuanpudottamisesta erään toisen kaverini kanssa! Mutta niinhän ne kuulemma hoitavat "tarpeitaan" vankilassa.

        Täällä ovat useana talvena varpuset olleet kännissä (kuin käet!) syötyään käyneitä pihlajanmarjoja. XD

        Ruotsinlaivalla ei saippuaa ei edes tarvitse pudottaa...

        Oliko teillä muuten lapsena sitä, että syötiin kilpaa pihlajanmarjoja ja koitettiin pitää naama peruslukemilla?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ruotsinlaivalla ei saippuaa ei edes tarvitse pudottaa...

        Oliko teillä muuten lapsena sitä, että syötiin kilpaa pihlajanmarjoja ja koitettiin pitää naama peruslukemilla?

        Siellä nyt on muutenkin kova meno. Tshih.

        Ei ollut. Meillä rohkein oli se, joka uskalsi syödä eniten kusiaisia.


      • icepicked kirjoitti:

        Siellä nyt on muutenkin kova meno. Tshih.

        Ei ollut. Meillä rohkein oli se, joka uskalsi syödä eniten kusiaisia.

        Kova meno, varsinkin jos sinä, IT, Prepper ja Norski olette mukana.... Et siis samassa hytissä...


        Muurahaisten syömistä? Hyijj. Tai no... Ollaanhan sitä kouluruokaakin syöty... Sitten meillä juotiin vesiväreillä sotkeentunutta vettä, siis pojat joivat. Muistoja ala-asteelta... Ysiluokalla meinasin saada köksän tunnilla lentävästä piparitaikina möykystä päähän, kun neropateilla oli vähän huono sihti...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kova meno, varsinkin jos sinä, IT, Prepper ja Norski olette mukana.... Et siis samassa hytissä...


        Muurahaisten syömistä? Hyijj. Tai no... Ollaanhan sitä kouluruokaakin syöty... Sitten meillä juotiin vesiväreillä sotkeentunutta vettä, siis pojat joivat. Muistoja ala-asteelta... Ysiluokalla meinasin saada köksän tunnilla lentävästä piparitaikina möykystä päähän, kun neropateilla oli vähän huono sihti...

        Mie en samalle laivalle Norskin ja Prepperin kanssa suostu! En suostu, vaikka maksettaisi!

        On vaikea kuvitella, että meillä saisi jutskubeibin kaltaisista jutuista mitään tangaistusta, koska yhdellä tunnilla jotkut heittelivät kananmunia, jauhoja ja munkkitaikinaa (oli vappu) ympäriinsä, eivätkä saaneet kuin uhkauksia...


      • icepicked kirjoitti:

        Mie en samalle laivalle Norskin ja Prepperin kanssa suostu! En suostu, vaikka maksettaisi!

        On vaikea kuvitella, että meillä saisi jutskubeibin kaltaisista jutuista mitään tangaistusta, koska yhdellä tunnilla jotkut heittelivät kananmunia, jauhoja ja munkkitaikinaa (oli vappu) ympäriinsä, eivätkä saaneet kuin uhkauksia...

        *rangaistusta. Ipad tekee minut hulluksi.


      • icepicked kirjoitti:

        *rangaistusta. Ipad tekee minut hulluksi.

        Eikö vaikka saisit tilaisuuden jutella Marxin ja Leninin kanssa?

        Ei meilläkään saisi. Ainakaan köksän opelta, se enimmäkseen kimitti ja uhkaili...


      • kurpizza kirjoitti:

        Eikö vaikka saisit tilaisuuden jutella Marxin ja Leninin kanssa?

        Ei meilläkään saisi. Ainakaan köksän opelta, se enimmäkseen kimitti ja uhkaili...

        No sitten, mutta se ei tarkoita, että minuun saisi yhtään kukaan laittaa yhtään mitään...

        Meidänkin köksänope on luokkaa 150cm pitkä nainen, jolla on kimeämpi ääni kuin seiskan helareilla yhteensä.


      • icepicked kirjoitti:

        No sitten, mutta se ei tarkoita, että minuun saisi yhtään kukaan laittaa yhtään mitään...

        Meidänkin köksänope on luokkaa 150cm pitkä nainen, jolla on kimeämpi ääni kuin seiskan helareilla yhteensä.

        Hahaa! XD

        Minun ei enää ikinä tarvitse sietää yhtään köksänopea!


      • kurpizza kirjoitti:

        Hahaa! XD

        Minun ei enää ikinä tarvitse sietää yhtään köksänopea!

        Mutta toisaalta sie joudut luopumaan kivoista opettajistasi. Mikäli niitä oli. Meillä on muutama ihan hauska opettaja, mutta joudun vaihtamaan koulua vuoden päästä, sillä en halua yläasteeni lukioon.

        Mutsi ja faija eivät tykkää suunnitelmastani ryhtyä kieltentutkijaksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta toisaalta sie joudut luopumaan kivoista opettajistasi. Mikäli niitä oli. Meillä on muutama ihan hauska opettaja, mutta joudun vaihtamaan koulua vuoden päästä, sillä en halua yläasteeni lukioon.

        Mutsi ja faija eivät tykkää suunnitelmastani ryhtyä kieltentutkijaksi.

        Minkäs takia ne vastustavat? Sanovatko he ettei alalla ole töitä? Mihin kielikuntaan aiot erikoistua?


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta toisaalta sie joudut luopumaan kivoista opettajistasi. Mikäli niitä oli. Meillä on muutama ihan hauska opettaja, mutta joudun vaihtamaan koulua vuoden päästä, sillä en halua yläasteeni lukioon.

        Mutsi ja faija eivät tykkää suunnitelmastani ryhtyä kieltentutkijaksi.

        Pikkusysteri käy vielä vanhaa koulua... Kyllä minä tekosyitä keksin!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minkäs takia ne vastustavat? Sanovatko he ettei alalla ole töitä? Mihin kielikuntaan aiot erikoistua?

        Heidän mukaansa alalla on kova kilpailu apurahoista, eikä ilman professuuria heru ylimääräisiä tukia, joten olisin köyhä kuin kirkonrotta ensimmäiset pari vuosikymmentä. Aion erikoistua uralilaisiin kieliin, eli suomalais-ugrilaisiin ja samojedikieliin. Kartvelilaiset kielet ovat myös kiinnostavia.


    • Ska jag skriva en ny inälvorberättelse? Bättre folk!

      • Skriva på Svenska! Skål! Heil RKP!


      • icepicked kirjoitti:

        Skriva på Svenska! Skål! Heil RKP!

        På svenska jag får lita läsarna om i barbarisk finska...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        På svenska jag får lita läsarna om i barbarisk finska...

        Jag vill inte läsa på Finska! Jag ska gå till Svensk skåla eller till SVK! Это правда!



    • Hej alla vänners!

      Ruotsin lukeminenkin lisää Nettikummituksen aktiivisuutta. Viime viikolla se tuholainen laittoi kuulokkeeni tuhannen pil... päreiksi. Vastikään se oli nähty etelään menevän junan kyydis...

      Mitä minä sekoilen? Ei enää tätä kappaletta ilman kuulokkeita...

    • Onko kenelläkään ehdotuksia mitä lukisin gnostilaiskirjani jälkeen? Sillä nyt ajattelen Beevorin 'Toinen Maailmansota' mutta se on erittäin pitkä...

      • Täsmennys siis: Onko Trotskilla.

        XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Täsmennys siis: Onko Trotskilla.

        XD

        Enkai minä nyt pärkkälä itseltäni kysele! Katso minun ja Trotskin sisäänkirjautumisajat...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enkai minä nyt pärkkälä itseltäni kysele! Katso minun ja Trotskin sisäänkirjautumisajat...

        Trotski todennäköisesti kuitenkin vastaa... Minä en paljoa lueskele mitään tietotekstejä, ja ne harvatkin mitä luen netistä, ovat uutisia tai liittyvät johonkin random-aiheeseen... Kaikki ovat fiktiivistä, jota sinä et lue. Tosin, yhdestä sarjasta oppii kivasti kaikkea hauskaa rikostutkintaa liittyvää, mutta ne ovat aika... kuivia ja tosiaan keksittyä... -_-

        Lue Aku Ankkaa. X)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enkai minä nyt pärkkälä itseltäni kysele! Katso minun ja Trotskin sisäänkirjautumisajat...

        Sori että kesti, olin "akkojen duuneissa," jos suonette anteeksi tiistai-illan sovinismini. Mie luen Dostojemskin Karamzinin veljeksiä, jos fiktiota kaipailet. Faktan osalta suosittelen tutustumaan elämäkertoihin.


      • icepicked kirjoitti:

        Sori että kesti, olin "akkojen duuneissa," jos suonette anteeksi tiistai-illan sovinismini. Mie luen Dostojemskin Karamzinin veljeksiä, jos fiktiota kaipailet. Faktan osalta suosittelen tutustumaan elämäkertoihin.

        Joutuiko poika-parka tiskaamaan vai laittamaan ruokaa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Joutuiko poika-parka tiskaamaan vai laittamaan ruokaa?

        Ei kun virkkaamaan lappusia.
        Oloni on kovin epämiehekäs. :(


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enkai minä nyt pärkkälä itseltäni kysele! Katso minun ja Trotskin sisäänkirjautumisajat...

        XD Pitäisi kuitenkin lopettaa epäileminen, koska kahden paljon viestejä lähettävän VAKKARIN ylläpitäminen olisi hankalaa varsinkin suurimmalta osalta.. Entä mitä jos ei pääsekään pitkään aikaan nettiin? Ne kaksi nimimerkkiä eivät myöskään mitään kirjoittele silloin... Ai että oikein lähes samaan aikaan kirjauduitte.

        Muistan vielä ne hyvät ajat, kun huomasin kirjautumisaikojenne muuttuvan jatkuvasti, mutta mennyt on mennyttä..olisi pitänyt olla hiljaa ja seurata vielä vähän aikaa ja sitten möläyttää.


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kun virkkaamaan lappusia.
        Oloni on kovin epämiehekäs. :(

        Okei... Miksi sinun piti virkata lappusia?


      • veh kirjoitti:

        XD Pitäisi kuitenkin lopettaa epäileminen, koska kahden paljon viestejä lähettävän VAKKARIN ylläpitäminen olisi hankalaa varsinkin suurimmalta osalta.. Entä mitä jos ei pääsekään pitkään aikaan nettiin? Ne kaksi nimimerkkiä eivät myöskään mitään kirjoittele silloin... Ai että oikein lähes samaan aikaan kirjauduitte.

        Muistan vielä ne hyvät ajat, kun huomasin kirjautumisaikojenne muuttuvan jatkuvasti, mutta mennyt on mennyttä..olisi pitänyt olla hiljaa ja seurata vielä vähän aikaa ja sitten möläyttää.

        Siis tuo liittyi tähän viestiin:
        "Enkai minä nyt pärkkälä itseltäni kysele! Katso minun ja Trotskin sisäänkirjautumisajat..."


      • veh kirjoitti:

        XD Pitäisi kuitenkin lopettaa epäileminen, koska kahden paljon viestejä lähettävän VAKKARIN ylläpitäminen olisi hankalaa varsinkin suurimmalta osalta.. Entä mitä jos ei pääsekään pitkään aikaan nettiin? Ne kaksi nimimerkkiä eivät myöskään mitään kirjoittele silloin... Ai että oikein lähes samaan aikaan kirjauduitte.

        Muistan vielä ne hyvät ajat, kun huomasin kirjautumisaikojenne muuttuvan jatkuvasti, mutta mennyt on mennyttä..olisi pitänyt olla hiljaa ja seurata vielä vähän aikaa ja sitten möläyttää.

        Niin otin opikseni molemmilla tunnuksilla ja nyt kirjaudun harvemmin ulos, joten kukaan ei selvitä tuplatunnuksiani...


      • veh kirjoitti:

        XD Pitäisi kuitenkin lopettaa epäileminen, koska kahden paljon viestejä lähettävän VAKKARIN ylläpitäminen olisi hankalaa varsinkin suurimmalta osalta.. Entä mitä jos ei pääsekään pitkään aikaan nettiin? Ne kaksi nimimerkkiä eivät myöskään mitään kirjoittele silloin... Ai että oikein lähes samaan aikaan kirjauduitte.

        Muistan vielä ne hyvät ajat, kun huomasin kirjautumisaikojenne muuttuvan jatkuvasti, mutta mennyt on mennyttä..olisi pitänyt olla hiljaa ja seurata vielä vähän aikaa ja sitten möläyttää.

        Minun sisäänkirjautumisaikani muuttuvat koko ajan, sillä kännykkä heittää minut välillä ulos täältä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Okei... Miksi sinun piti virkata lappusia?

        En voinut muuta! Minut vain pakkoistutettiin tuoliin ja iskettiin virkkuukoukku käteen. Kauniita tuli.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun sisäänkirjautumisaikani muuttuvat koko ajan, sillä kännykkä heittää minut välillä ulos täältä.

        ...mutta tietokoneellani kirjoitan IT:nä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minun sisäänkirjautumisaikani muuttuvat koko ajan, sillä kännykkä heittää minut välillä ulos täältä.

        Ja sitten tulit poikana kaapista ulos?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja sitten tulit poikana kaapista ulos?

        Minä sinulle kaapistatulot näytän... Ei tämä ole vapaaehtoista! Ne pakottavat!


      • icepicked kirjoitti:

        Minä sinulle kaapistatulot näytän... Ei tämä ole vapaaehtoista! Ne pakottavat!

        Ei tarvitse, osaan jo.

        Nimim. Pelästytin kavereiltani melkein lirut housuun loikkaamalla kaapista ulos ja huutamalla "PÖÖ!"

        Kävin silloin rippikoulua...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei tarvitse, osaan jo.

        Nimim. Pelästytin kavereiltani melkein lirut housuun loikkaamalla kaapista ulos ja huutamalla "PÖÖ!"

        Kävin silloin rippikoulua...

        Jos jossakin suolistotarinassani omgililaiset yrittäisivät noin munatonta lähestymistapaa kuin pimeydestä hyökkääminen Trotski heittäisi heidät maahan ja teloittaisi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei tarvitse, osaan jo.

        Nimim. Pelästytin kavereiltani melkein lirut housuun loikkaamalla kaapista ulos ja huutamalla "PÖÖ!"

        Kävin silloin rippikoulua...

        Riparilla ulos kaapista, mitä pappikin siihen sanoisi..?


      • icepicked kirjoitti:

        Riparilla ulos kaapista, mitä pappikin siihen sanoisi..?

        Siihen liittyi yksi hauska tarina, jonka olen jo meinannut monta kertaa tänne kirjoittaa, mutta järkikin sanoo, että minut tunnistetaan siitä... Papille ei kerrottu mitään..

        IT// En hyökännyt pimeydestä, vaan kaapista ja huoneessa oli täysin valoisaa... Oikeastaan en edes hyökännyt, huusin "PÖÖ!"


      • kurpizza kirjoitti:

        Siihen liittyi yksi hauska tarina, jonka olen jo meinannut monta kertaa tänne kirjoittaa, mutta järkikin sanoo, että minut tunnistetaan siitä... Papille ei kerrottu mitään..

        IT// En hyökännyt pimeydestä, vaan kaapista ja huoneessa oli täysin valoisaa... Oikeastaan en edes hyökännyt, huusin "PÖÖ!"

        Vetäisin siltikin kaltaisiasi munattomia kaapistahyökkääjä-selkäänpuukottajia turpaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Vetäisin siltikin kaltaisiasi munattomia kaapistahyökkääjä-selkäänpuukottajia turpaan.

        No minä olen naispuoleinen, joten en omista munia, enkä kyllä turpaakaan halua... mitenkään...

        Ja yleensä otan lukemani kirjan mukaan jokapaikkaan, ja tällä kertaa on Tolkien menossa... Oletko aivan varma? Kirja on erittäin käytännöllinen lyömäase...


      • kurpizza kirjoitti:

        No minä olen naispuoleinen, joten en omista munia, enkä kyllä turpaakaan halua... mitenkään...

        Ja yleensä otan lukemani kirjan mukaan jokapaikkaan, ja tällä kertaa on Tolkien menossa... Oletko aivan varma? Kirja on erittäin käytännöllinen lyömäase...

        Olisinko sitten muuten selkäänkirjoittaja? O_O Tämähän meni jännäksi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Olisinko sitten muuten selkäänkirjoittaja? O_O Tämähän meni jännäksi...

        Minulla on kaksi kirjaa! Kane ja Abel sekä Duma Key, ja molemmat yli 800-sivuisia. Varo selkääsi, nainen!


      • icepicked kirjoitti:

        Minulla on kaksi kirjaa! Kane ja Abel sekä Duma Key, ja molemmat yli 800-sivuisia. Varo selkääsi, nainen!

        Otan tuon Täällä pohjan tähden alla -kirjan mukaan niin eiköhän se siitä... Jos sekään ei riitä, usutan pikkusiskoni sinun kimppuusi... Jos teet sitten jotain pahaa siskolleni, syötän molemmat kirjasisi sivu kerrallaan sinulla ja lopuksi syöt silmälasisi. Sitten masennut, alat käyttämään huumeita, rahasi loppuvat, alat maksulliseksi seuraksi, häpeät ja masennut lisää, käytät lisää huumeita, rupeat uusnatsiksi, näet haltioita ja laamoja joka paikassa, tulet hulluksi, heräät kaapista Norskin vieressä, masennut lisää ja nostat taas lääkitystä, pakenet Norskia, jäät auton alle, jumitut pyörätuoliin, tulet morfiiniriippuvaiseksi ja lopuksi teet polttoitsemurhan bunkkerin pihalla!

        Joten älä vittuile lapsi! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Otan tuon Täällä pohjan tähden alla -kirjan mukaan niin eiköhän se siitä... Jos sekään ei riitä, usutan pikkusiskoni sinun kimppuusi... Jos teet sitten jotain pahaa siskolleni, syötän molemmat kirjasisi sivu kerrallaan sinulla ja lopuksi syöt silmälasisi. Sitten masennut, alat käyttämään huumeita, rahasi loppuvat, alat maksulliseksi seuraksi, häpeät ja masennut lisää, käytät lisää huumeita, rupeat uusnatsiksi, näet haltioita ja laamoja joka paikassa, tulet hulluksi, heräät kaapista Norskin vieressä, masennut lisää ja nostat taas lääkitystä, pakenet Norskia, jäät auton alle, jumitut pyörätuoliin, tulet morfiiniriippuvaiseksi ja lopuksi teet polttoitsemurhan bunkkerin pihalla!

        Joten älä vittuile lapsi! XD

        Kuule, minä sinulle maksulliset seuralaiset näytän! (Kuulostaa siltä kuin itse käyttäisin sellaista.)

        Ja mikä hiton Karamzinin veljekset? Karamazovin veljeksiä mie tarkoitin. Mutta tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu, sanoi Heikki kun HIVin sai!


      • motari
        kurpizza kirjoitti:

        Otan tuon Täällä pohjan tähden alla -kirjan mukaan niin eiköhän se siitä... Jos sekään ei riitä, usutan pikkusiskoni sinun kimppuusi... Jos teet sitten jotain pahaa siskolleni, syötän molemmat kirjasisi sivu kerrallaan sinulla ja lopuksi syöt silmälasisi. Sitten masennut, alat käyttämään huumeita, rahasi loppuvat, alat maksulliseksi seuraksi, häpeät ja masennut lisää, käytät lisää huumeita, rupeat uusnatsiksi, näet haltioita ja laamoja joka paikassa, tulet hulluksi, heräät kaapista Norskin vieressä, masennut lisää ja nostat taas lääkitystä, pakenet Norskia, jäät auton alle, jumitut pyörätuoliin, tulet morfiiniriippuvaiseksi ja lopuksi teet polttoitsemurhan bunkkerin pihalla!

        Joten älä vittuile lapsi! XD

        eli siis sulle käy samallail ku kurpizzalle hermafrodo! paitsi polttoitsemurhanne taitaa olla virö hakuses, mut sitä odotellessa...


      • motari kirjoitti:

        eli siis sulle käy samallail ku kurpizzalle hermafrodo! paitsi polttoitsemurhanne taitaa olla virö hakuses, mut sitä odotellessa...

        Motarin ja JD:n rakkaustarina toisaalta kuulostaa hyvältä...


      • psychologi
        icepicked kirjoitti:

        Motarin ja JD:n rakkaustarina toisaalta kuulostaa hyvältä...

        saavatko homoeroottiset asiat sinut syttymään?
        tunnetko inhoa kurpizzan kaltaisia naisia kohtaan?
        tietävätkö vanhempasi sinun olevan homo?


    • XD

      Ei vitsit repesin loppukeskustelulle! Psychologi vielä loppuun... XD

      Hermafrodo... Frodo!

      Trotskilla on nyt se aika lapsuudesta, kun kaikille pitää jatkuvasti olla näyttämässä jotakin...

      • Miehän se tässä Freud olin etkä sie! Mutta mitä minä muka olisin niin kovasti näyttämässä?


      • icepicked kirjoitti:

        Miehän se tässä Freud olin etkä sie! Mutta mitä minä muka olisin niin kovasti näyttämässä?

        Maksullista seuraa?

        Ja tuo tuli siitä, kun motari sanoi sinua hermafrodoksi....


      • kurpizza kirjoitti:

        Maksullista seuraa?

        Ja tuo tuli siitä, kun motari sanoi sinua hermafrodoksi....

        Sitähän mie uhkasinkin näyttää, ai niin. Ja sie halusit nähdä, vai? Kunhan saan maksun kirjekuoressa. 100e/tunti. Sitähän sie kysyit.


      • icepicked kirjoitti:

        Sitähän mie uhkasinkin näyttää, ai niin. Ja sie halusit nähdä, vai? Kunhan saan maksun kirjekuoressa. 100e/tunti. Sitähän sie kysyit.

        En halua nähdä mitään ysiysi-hommia, kittoos.

        Eikä olisi varaakaan, IT:tä käy sääliksi...


      • kurpizza kirjoitti:

        En halua nähdä mitään ysiysi-hommia, kittoos.

        Eikä olisi varaakaan, IT:tä käy sääliksi...

        Minulla on varaa mällättäväksi (jopa Trotskiin)... Kyllä kannatti syntyä rikkaana suomenruotsalaisena Freudenthal -fanina...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulla on varaa mällättäväksi (jopa Trotskiin)... Kyllä kannatti syntyä rikkaana suomenruotsalaisena Freudenthal -fanina...

        Vai että ihan syntymävika!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulla on varaa mällättäväksi (jopa Trotskiin)... Kyllä kannatti syntyä rikkaana suomenruotsalaisena Freudenthal -fanina...

        Mitä myö sovimmekaan kortsun käytöstä? Minuun et mitään liemiäsi laske! (Tässä samalla luen iltasatua veikalle.)


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä myö sovimmekaan kortsun käytöstä? Minuun et mitään liemiäsi laske! (Tässä samalla luen iltasatua veikalle.)

        Ehkäisy on heikoille! Jos on hedelMÄLLInen niin mitäs sitä piilottelemaan... För helvete päälle vaan...


    • Kuules Trotski, minkä takia Alice-dolly väitti suolistotarinassaan meidän olevan seksiaddikteja?

      • Miksiköhän....

        Trotski on muutes poika, joten mitään vahinkoa tuskin on sattunut... Ja joskus minä pidin vääränlaisena Prepper Silja Linella risteilylle -keskustelua...


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksiköhän....

        Trotski on muutes poika, joten mitään vahinkoa tuskin on sattunut... Ja joskus minä pidin vääränlaisena Prepper Silja Linella risteilylle -keskustelua...

        Mistä tiedät sen sukupuolen?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mistä tiedät sen sukupuolen?

        Naisen vaisto... Niin tosiaan, jos olen poika, ei mitään vahinkoa ole sattunut.

        //Pizza, niin pidin minäkin. Ajat muuttuvat.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mistä tiedät sen sukupuolen?

        "Sori että kesti, olin "akkojen duuneissa," jos suonette anteeksi tiistai-illan sovinismini. Mie luen Dostojemskin Karamzinin veljeksiä, jos fiktiota kaipailet. Faktan osalta suosittelen tutustumaan elämäkertoihin. "

        "Ei kun virkkaamaan lappusia.
        Oloni on kovin epämiehekäs. :( "

        Ainakin hän haluaisi olla miehekäs.... Ja hyvin harvat tytöt käyttävät sanaa "akkojen duunit" minä olisin käyttänyt "orjatyö" sanaa... Sovinismin anteeksipyytäminen on myös outoa... Sovinismi yleensäkin...

        Eli diagnoosi: Poika, tai haluaisi olla/on sisäisesti poika... Eli sinä rakas IT, olet sitten kokonaan ruotsalainen!


      • kurpizza kirjoitti:

        "Sori että kesti, olin "akkojen duuneissa," jos suonette anteeksi tiistai-illan sovinismini. Mie luen Dostojemskin Karamzinin veljeksiä, jos fiktiota kaipailet. Faktan osalta suosittelen tutustumaan elämäkertoihin. "

        "Ei kun virkkaamaan lappusia.
        Oloni on kovin epämiehekäs. :( "

        Ainakin hän haluaisi olla miehekäs.... Ja hyvin harvat tytöt käyttävät sanaa "akkojen duunit" minä olisin käyttänyt "orjatyö" sanaa... Sovinismin anteeksipyytäminen on myös outoa... Sovinismi yleensäkin...

        Eli diagnoosi: Poika, tai haluaisi olla/on sisäisesti poika... Eli sinä rakas IT, olet sitten kokonaan ruotsalainen!

        Kurpizza nyt sinä olet Trotskin sijainen... Ei vastaväitteitä tai teen tarinan jossa ryöstän sinut mukaani.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Sori että kesti, olin "akkojen duuneissa," jos suonette anteeksi tiistai-illan sovinismini. Mie luen Dostojemskin Karamzinin veljeksiä, jos fiktiota kaipailet. Faktan osalta suosittelen tutustumaan elämäkertoihin. "

        "Ei kun virkkaamaan lappusia.
        Oloni on kovin epämiehekäs. :( "

        Ainakin hän haluaisi olla miehekäs.... Ja hyvin harvat tytöt käyttävät sanaa "akkojen duunit" minä olisin käyttänyt "orjatyö" sanaa... Sovinismin anteeksipyytäminen on myös outoa... Sovinismi yleensäkin...

        Eli diagnoosi: Poika, tai haluaisi olla/on sisäisesti poika... Eli sinä rakas IT, olet sitten kokonaan ruotsalainen!

        Ja silti olit pukemassa minua minihameeseen. XD En tunnusta mitään!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza nyt sinä olet Trotskin sijainen... Ei vastaväitteitä tai teen tarinan jossa ryöstän sinut mukaani.

        Aijai kun ottaa itsetunnon päälle panna miestä! Myöntäisit jo itsellesi!


      • icepicked kirjoitti:

        Ja silti olit pukemassa minua minihameeseen. XD En tunnusta mitään!

        Maailmassa on outoja ihmisiä...

        IT// Miksi helvatassa? En halua miksikään nyrskytys...mikälie, meni sana hukkaan, ehei... Enkä hoida sijaisuuksia, koita selvitä omin käsin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Maailmassa on outoja ihmisiä...

        IT// Miksi helvatassa? En halua miksikään nyrskytys...mikälie, meni sana hukkaan, ehei... Enkä hoida sijaisuuksia, koita selvitä omin käsin...

        Sinulla ei ole varaa kieltäytyä... En aio enää koskaan naida tuplatunnustani ja sitä kautta itseäni... 99-jonnet hirteen...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinulla ei ole varaa kieltäytyä... En aio enää koskaan naida tuplatunnustani ja sitä kautta itseäni... 99-jonnet hirteen...

        Nytkö Trotski on jonne? XD Sama jos sanoisi minua lissuksi...

        Ja on varaa kieltäytyä... Kai... En halua kokea Trotskin kohtaloa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Nytkö Trotski on jonne? XD Sama jos sanoisi minua lissuksi...

        Ja on varaa kieltäytyä... Kai... En halua kokea Trotskin kohtaloa...

        Voi raukkaa, ei tiedä vielä mitään... Ei, siitä ei voi kieltäytyä.


      • icepicked kirjoitti:

        Voi raukkaa, ei tiedä vielä mitään... Ei, siitä ei voi kieltäytyä.

        Siis en tiedä vessahommista mitään vai myönsitkö olevasi jonne??


      • kurpizza kirjoitti:

        Nytkö Trotski on jonne? XD Sama jos sanoisi minua lissuksi...

        Ja on varaa kieltäytyä... Kai... En halua kokea Trotskin kohtaloa...

        99:t kuuluvat hirsipuuhun kiikkumaan... Sinulle kjäy paremmin sillä naisia kohtaan olen lempeä ja kärsivällinen... Mutta 99:jä minä vihaan... He ovat maailman syöpä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Siis en tiedä vessahommista mitään vai myönsitkö olevasi jonne??

        Et tiedäkään, mihin leikkiin olet lähdössä, jos Tukijaa riiuskelet... Saatan olla marsilainen, kaappistalinisti tai vapaamuurari, mutta jonne en ole!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        99:t kuuluvat hirsipuuhun kiikkumaan... Sinulle kjäy paremmin sillä naisia kohtaan olen lempeä ja kärsivällinen... Mutta 99:jä minä vihaan... He ovat maailman syöpä...

        Giljotiini? Sähkötuoli? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Giljotiini? Sähkötuoli? XD

        Ei vaan sinä pysyt siinä täydellisessä yhteydessäni josta eräs 99-jonne irrotti itsensä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei vaan sinä pysyt siinä täydellisessä yhteydessäni josta eräs 99-jonne irrotti itsensä...

        Kuulostaa äärimmäisen kivuliaalta... O_O En halua siamilaista kaksosta!

        Trotski// Äläs nyt noin suutu. Ja leikkiäkö se sinulle vain oli..? XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuulostaa äärimmäisen kivuliaalta... O_O En halua siamilaista kaksosta!

        Trotski// Äläs nyt noin suutu. Ja leikkiäkö se sinulle vain oli..? XD

        Noh, yhteydessä ja yhteydessä. Tukijalla on hieman kieroutunut käsitys yhteydestä.


      • icepicked kirjoitti:

        Noh, yhteydessä ja yhteydessä. Tukijalla on hieman kieroutunut käsitys yhteydestä.

        Arvatenkin yhtä kieroutunut kuin sinullakin, arvon toveri ysiysi...

        Teikäläisillä ei pitäisi muuten olla valittamista... Viereisessä koulussa oli ysiseiskat ja ysikutoset kömmyttäneet ysikaseja, kun tulivat seiskalle... Kuulin yhdeltä siellä olleelta oppilaalta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Arvatenkin yhtä kieroutunut kuin sinullakin, arvon toveri ysiysi...

        Teikäläisillä ei pitäisi muuten olla valittamista... Viereisessä koulussa oli ysiseiskat ja ysikutoset kömmyttäneet ysikaseja, kun tulivat seiskalle... Kuulin yhdeltä siellä olleelta oppilaalta...

        Tukija sen minulle opetti!

        Anteeksi mitä tekivät?


      • icepicked kirjoitti:

        Tukija sen minulle opetti!

        Anteeksi mitä tekivät?

        Osasitko sinä mitään?

        Kömmyttää. Kömmyyttivät. Etkö tunne sanaa? Jotakin tyyliin tönivät pitkin seiniä ja antoivat joillekin turpaan nyrkillä... Meillä taas vanhemmat oppilaat kiskoivat tupakkaa vessoissa (nykyään mennään ulos, tai ainakaan en ole törmännyt vessatupakoitsijoihin) eivätkä antaneet ysikasien pelata pingistä (no voe iik! Mutta se kun harmitti meidän luokkalaisia seiskalla)... Meidän aikana olivat nuoremmatkin pelanneet... Ei ne jonnekääpiöt kyllä ysillä voineet olla...


      • kurpizza kirjoitti:

        Osasitko sinä mitään?

        Kömmyttää. Kömmyyttivät. Etkö tunne sanaa? Jotakin tyyliin tönivät pitkin seiniä ja antoivat joillekin turpaan nyrkillä... Meillä taas vanhemmat oppilaat kiskoivat tupakkaa vessoissa (nykyään mennään ulos, tai ainakaan en ole törmännyt vessatupakoitsijoihin) eivätkä antaneet ysikasien pelata pingistä (no voe iik! Mutta se kun harmitti meidän luokkalaisia seiskalla)... Meidän aikana olivat nuoremmatkin pelanneet... Ei ne jonnekääpiöt kyllä ysillä voineet olla...

        En, en! Olin silloin puhdas ja viaton!

        En tunne. Arvaa, ketkä pieniä vasta ovatkin? Nollaykköset, jotka tunkevat seiskalle syksyllä.


      • icepicked kirjoitti:

        En, en! Olin silloin puhdas ja viaton!

        En tunne. Arvaa, ketkä pieniä vasta ovatkin? Nollaykköset, jotka tunkevat seiskalle syksyllä.

        Et tunne kömmyyttivät sanaa?!? Hiukan lievempi sana sanasta "piestä"... Seiskat ovat pienempiä joka vuosi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Et tunne kömmyyttivät sanaa?!? Hiukan lievempi sana sanasta "piestä"... Seiskat ovat pienempiä joka vuosi...

        Tulee lähinnä mieleen synonyymejä nyrskytykselle... Seiskat vain kutistuvat kutistumistaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Tulee lähinnä mieleen synonyymejä nyrskytykselle... Seiskat vain kutistuvat kutistumistaan.

        Missä puskassa sinä olet elänyt??? Ai niin, Helsingissä... Ei mitään tekemistä nyrskytyksen kanssa...

        Pitää mennä nukkumaan ja sitten toivotus (tämän takia minun kanssa ei kannata keskustella iltaisin)
        Hyvää yötä, kauniita unia, nyrskytyksen ja seiskojen kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Missä puskassa sinä olet elänyt??? Ai niin, Helsingissä... Ei mitään tekemistä nyrskytyksen kanssa...

        Pitää mennä nukkumaan ja sitten toivotus (tämän takia minun kanssa ei kannata keskustella iltaisin)
        Hyvää yötä, kauniita unia, nyrskytyksen ja seiskojen kuvia!

        Ah, Valkyria, olet aina niin hurmaava. Miekin menen nukkumaan. Yöt.


      • icepicked kirjoitti:

        Ah, Valkyria, olet aina niin hurmaava. Miekin menen nukkumaan. Yöt.

        Haiskahtaa sarkasmilta.. Menikö k ja t kirjain sekaisin?


      • kurpizza kirjoitti:

        Haiskahtaa sarkasmilta.. Menikö k ja t kirjain sekaisin?

        Miten niin? Seiskat ja nyrskytys eivät vain sovi yhteen...


      • icepicked kirjoitti:

        Miten niin? Seiskat ja nyrskytys eivät vain sovi yhteen...

        Vaikka seiskat niin tekevätkin...

        Yöt / Yök ?


      • kurpizza kirjoitti:

        Vaikka seiskat niin tekevätkin...

        Yöt / Yök ?

        Onneksi en ole näkemässä näiden sankareiden teinikortsusähellyksiä... Lukiolaiset kyllä limailevat koulun käytävillä harva se päivä.
        Eeei mennyt sekaisin.......


      • icepicked kirjoitti:

        Onneksi en ole näkemässä näiden sankareiden teinikortsusähellyksiä... Lukiolaiset kyllä limailevat koulun käytävillä harva se päivä.
        Eeei mennyt sekaisin.......

        Lukiolaiset ovat pelottavia... Limailu ei ole kyllä suunnitelmissa, kun itse menen lukioon...


      • kurpizza kirjoitti:

        Lukiolaiset ovat pelottavia... Limailu ei ole kyllä suunnitelmissa, kun itse menen lukioon...

        Ihan hyvä vaan. Suurin osa lukiolaisista on omahyväisiä paskoja, jotka luulevat olevansa älykkäin kansanosa vain, koska pääsivät lukioon.


      • icepicked kirjoitti:

        Ihan hyvä vaan. Suurin osa lukiolaisista on omahyväisiä paskoja, jotka luulevat olevansa älykkäin kansanosa vain, koska pääsivät lukioon.

        Njah... Tuossa lähilukiossa (johon minä en, wuhuu!) oli keskiarvo raja 6. jotakin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Njah... Tuossa lähilukiossa (johon minä en, wuhuu!) oli keskiarvo raja 6. jotakin...

        Minun kouluuni on 9,2 ollut monena vuonna... Snobilukio olematta kuitenkaan sellainen, mutta lukiolaiset itse ovat tyhmiä. Sitten hyö vielä kaiken lisäksi säälittelevät itseään ja toteavat meille alentuvasti, että ei teillä voi olla vaikeaa, perskarit, lukiossa on vaikea, kun pitää lukea kokonaisia kirjoja kokeisiin ja kälä kälä kälä...


      • icepicked kirjoitti:

        Minun kouluuni on 9,2 ollut monena vuonna... Snobilukio olematta kuitenkaan sellainen, mutta lukiolaiset itse ovat tyhmiä. Sitten hyö vielä kaiken lisäksi säälittelevät itseään ja toteavat meille alentuvasti, että ei teillä voi olla vaikeaa, perskarit, lukiossa on vaikea, kun pitää lukea kokonaisia kirjoja kokeisiin ja kälä kälä kälä...

        Lukiossa oletettavasti tunneista ei mene 2/3 osaa siihen, että opettaja sanoo lissuille ja jonneille hiljaa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Lukiossa oletettavasti tunneista ei mene 2/3 osaa siihen, että opettaja sanoo lissuille ja jonneille hiljaa....

        Niillä on kuule Twittervillitys meneillään ruokajonon perusteella...

        https://m.youtube.com/watch?v=hYjOkXlAlvA
        Tämä kannattaa katsoa. Mie ainakin repesin useaan kertaan. XD


      • icepicked kirjoitti:

        Niillä on kuule Twittervillitys meneillään ruokajonon perusteella...

        https://m.youtube.com/watch?v=hYjOkXlAlvA
        Tämä kannattaa katsoa. Mie ainakin repesin useaan kertaan. XD

        En voi katsoa... :/ Koko poppoo kotona ja kuulokkeet paskana...

        Ruokajonon? Täh?


      • kurpizza kirjoitti:

        En voi katsoa... :/ Koko poppoo kotona ja kuulokkeet paskana...

        Ruokajonon? Täh?

        Ruokajonossa kuulee yhtä jos toista. Linkittämälläni videolla esiteltiin tahattomasti sopimattomia lasten leluja, esimerkiksi Tarzan-muoviukkoa, joka näyttää siltä kuin runkkaisi...


      • icepicked kirjoitti:

        Ruokajonossa kuulee yhtä jos toista. Linkittämälläni videolla esiteltiin tahattomasti sopimattomia lasten leluja, esimerkiksi Tarzan-muoviukkoa, joka näyttää siltä kuin runkkaisi...

        Aloin kuulokkeiden puuttumisesta huolimatta katsomaan viedota... XD Se Nalle Puh oli jotain sukua Norskille....


      • kurpizza kirjoitti:

        Aloin kuulokkeiden puuttumisesta huolimatta katsomaan viedota... XD Se Nalle Puh oli jotain sukua Norskille....

        XD Norski-Puh asuu kahdenkymmenen ja puolen sentin metsässä. (Tänään on huonojen vitsien kolmaspäivy.)


      • icepicked kirjoitti:

        XD Norski-Puh asuu kahdenkymmenen ja puolen sentin metsässä. (Tänään on huonojen vitsien kolmaspäivy.)

        XD

        Ne vesipyssyt... Ei jumankauta...


      • kurpizza kirjoitti:

        XD

        Ne vesipyssyt... Ei jumankauta...

        XD! Norskiltahan se vähän vaikuttaa...


      • veh kirjoitti:

        XD! Norskiltahan se vähän vaikuttaa...

        Ja eikä ihan vähääkään...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja eikä ihan vähääkään...

        Siis vähemmän vai enemmän?


      • veh kirjoitti:

        Siis vähemmän vai enemmän?

        Enemmän kuin vähän. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Enemmän kuin vähän. XD

        Entä eläimennuolemistikkarit? "Nyt voit vedellä kuumia kielareita seepran kanssa!" Mutta hei, zoofilia on pop!


      • icepicked kirjoitti:

        Entä eläimennuolemistikkarit? "Nyt voit vedellä kuumia kielareita seepran kanssa!" Mutta hei, zoofilia on pop!

        Älä muistuta...



    • motari

      anteeks pahat puheeni mut voisko joku nopeesti kertoo kuoleeks jos rottweiler puree korvan irti sen hampaat o aik saastaset!?

      • Se voi aiheuttaa ainoastaan infektiotartunnan josta voi jäädä henkiin jos desinfioit ja tyrehdytät verenvuodon.


      • Koiran suussa on myös hoitavia bakteereja (nuolevat haavoja), joten riippuu myös aika paljon koirasta. Ei siihen kuole, mutta jäykkäkouristusrokotus ja laastaria on hyvä olla... Pöpöjä veikkaisin olevan enemmän, jos koira syö paljon raakaa lihaa jne.


      • motari
        kurpizza kirjoitti:

        Koiran suussa on myös hoitavia bakteereja (nuolevat haavoja), joten riippuu myös aika paljon koirasta. Ei siihen kuole, mutta jäykkäkouristusrokotus ja laastaria on hyvä olla... Pöpöjä veikkaisin olevan enemmän, jos koira syö paljon raakaa lihaa jne.

        miten selviit jos sul ei rokotteita paskan vittuja ja istun tääl saatanan kadul!?!?!


      • motari kirjoitti:

        miten selviit jos sul ei rokotteita paskan vittuja ja istun tääl saatanan kadul!?!?!

        VeH tulee pelastamaan... Tai joku...


    • Esitän nämä kysymykset puolitosissani. Odotan vastaustasi.

      Tukija, jos ehkäisy on yliarvostettua, onko kymmenen kersan vanhemmuus aliarvostettua? Aiotko papin aamenen jälkeen säätää lestadiolaistyylillä? Tai siis sitä ennenhän ei saa muka säätää... Vai luotatko kenties arpaonneesi vatikaaninruletissa? Alea iacta est?

      • Kuten kreikkalainen filosofi (jonka nimeä en muista) sanoi portolle;

        Portto: "Minä olen tullut raskaaksi sinusta."

        Filosofi: "Jos kuljet piikkipensaan läpi miten voit sanoa että selvästi tuo yksi piikki pisti sinua..."

        Ihmiset syyttivät filosofia siitä että tämä hylkäsi lapsensa, johon filosofi ainoastaan totesi: "Vaikka lima ja mätä ovat syntyisin ihmisistä me hylkäämme ne turhina."

        - --- -- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
        En edes halua lapsia, koska en näe kersoissa mitään hienoa, enkä halua jälkeläistä tähän aikaan jolloin pojat on jonneja ja tytöt huoria joten jos joku haluaa kanssani jälkeläisen otan osaa... Lopeta sanan "säätää" väärinkkäyttö, koska parempi sana on 'nyrskyttää'.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kuten kreikkalainen filosofi (jonka nimeä en muista) sanoi portolle;

        Portto: "Minä olen tullut raskaaksi sinusta."

        Filosofi: "Jos kuljet piikkipensaan läpi miten voit sanoa että selvästi tuo yksi piikki pisti sinua..."

        Ihmiset syyttivät filosofia siitä että tämä hylkäsi lapsensa, johon filosofi ainoastaan totesi: "Vaikka lima ja mätä ovat syntyisin ihmisistä me hylkäämme ne turhina."

        - --- -- - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
        En edes halua lapsia, koska en näe kersoissa mitään hienoa, enkä halua jälkeläistä tähän aikaan jolloin pojat on jonneja ja tytöt huoria joten jos joku haluaa kanssani jälkeläisen otan osaa... Lopeta sanan "säätää" väärinkkäyttö, koska parempi sana on 'nyrskyttää'.

        Sinulta ei sitten muuta kuulekaan kuin puolifilosofista selitystä! No mutta, aika säätöähän se on, jos et kertaakaan kokeile ennen virallista avioliiton solmimista. Turha muuta väittää, vai meinasitkos olevasi joku hiton pornotähti heti ensiyrittämällä?

        Ihan hyvä vaan, ettei kersoja halua. Serkkujen perheellä on viisi lasta ja lisää tulossa för helvete...


      • icepicked kirjoitti:

        Sinulta ei sitten muuta kuulekaan kuin puolifilosofista selitystä! No mutta, aika säätöähän se on, jos et kertaakaan kokeile ennen virallista avioliiton solmimista. Turha muuta väittää, vai meinasitkos olevasi joku hiton pornotähti heti ensiyrittämällä?

        Ihan hyvä vaan, ettei kersoja halua. Serkkujen perheellä on viisi lasta ja lisää tulossa för helvete...

        Ei ole säätämistä jos tietää teoriassa mitä pitäisi tehdä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei ole säätämistä jos tietää teoriassa mitä pitäisi tehdä...

        Kuule, poika, ei se noin yksinkertaista ole! Kyllä miekin tiedän TEORIASSA, miten harmonikkaa kuuluu soittaa, mutta käytännössä ei tule lasta eikä paskaakaan. (Oikeasti, harjoitteleminen on tuskaa. En hahmota sormien paikkoja ollenkaan!)


      • icepicked kirjoitti:

        Kuule, poika, ei se noin yksinkertaista ole! Kyllä miekin tiedän TEORIASSA, miten harmonikkaa kuuluu soittaa, mutta käytännössä ei tule lasta eikä paskaakaan. (Oikeasti, harjoitteleminen on tuskaa. En hahmota sormien paikkoja ollenkaan!)

        Koitat siis tehdä lapsia tai paskaa harmonikalla?


      • kurpizza kirjoitti:

        Koitat siis tehdä lapsia tai paskaa harmonikalla?

        Älä nyt sinäkin ymmärrä väärin! Yritin puhua Tukijan kanssa seksistä vakavasti. Kerrankin vakavasti, mutta häi pakeni paikalta. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Älä nyt sinäkin ymmärrä väärin! Yritin puhua Tukijan kanssa seksistä vakavasti. Kerrankin vakavasti, mutta häi pakeni paikalta. :(

        Sori... En enää keskeytä teidän kyyhkyläisten hommia ja jutteluita...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sori... En enää keskeytä teidän kyyhkyläisten hommia ja jutteluita...

        Ei tässä mitään enää puuhailla. Tukija häipyi ja mie olen kovin yksinäinen, joten mikset jäisi hetkeksi, Valkyria?


      • icepicked kirjoitti:

        Älä nyt sinäkin ymmärrä väärin! Yritin puhua Tukijan kanssa seksistä vakavasti. Kerrankin vakavasti, mutta häi pakeni paikalta. :(

        Vakava keskustelu 99-jonnen kanssa, för helvete! Minusta tuli ikärasisti...


      • icepicked kirjoitti:

        Ei tässä mitään enää puuhailla. Tukija häipyi ja mie olen kovin yksinäinen, joten mikset jäisi hetkeksi, Valkyria?

        Israelilainen palasi, joten pääsette taas jatkamaan kahdestaan juttujanne... XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vakava keskustelu 99-jonnen kanssa, för helvete! Minusta tuli ikärasisti...

        Älä äpärä ärsytä, Prepperiä lainatakseni. Minun kanssani voi puhua järkevästi! Vai oletko sitä mieltä, että nussia voi mutta puhua ei?


      • icepicked kirjoitti:

        Älä äpärä ärsytä, Prepperiä lainatakseni. Minun kanssani voi puhua järkevästi! Vai oletko sitä mieltä, että nussia voi mutta puhua ei?

        Äläppä äpärä ärsytättämään älyä näin äkkiä...

        No puhutaan sitten... Aloita sano jotakin typerää jota minä akateemisena herrasmiehennä hyvyyttäni kommentoin ja tuon valoa sinun tietämättömyyteesi.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä äpärä ärsytä, Prepperiä lainatakseni. Minun kanssani voi puhua järkevästi! Vai oletko sitä mieltä, että nussia voi mutta puhua ei?

        Ensimmäinen lause sai sinut kuulostamaan äitini miesystävältä... O_O

        Pyydän anteeksi häiriötä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ensimmäinen lause sai sinut kuulostamaan äitini miesystävältä... O_O

        Pyydän anteeksi häiriötä.

        On hauska kuulostaa jonkun äidin miesystävältä...

        Noh, aloitetaanko? Tästä aiheesta olen halunnut puhua hyvin pitkään: raiskausmyytti. Jos paljastavasti pukeutunut nainen raiskataan, onko se hänen oma vikansa? Kerjääkö huoramaisesti pukeutunut (nainen TAI mies, seksitejähän emme ole!) raiskatuksi tulemista?


      • icepicked kirjoitti:

        On hauska kuulostaa jonkun äidin miesystävältä...

        Noh, aloitetaanko? Tästä aiheesta olen halunnut puhua hyvin pitkään: raiskausmyytti. Jos paljastavasti pukeutunut nainen raiskataan, onko se hänen oma vikansa? Kerjääkö huoramaisesti pukeutunut (nainen TAI mies, seksitejähän emme ole!) raiskatuksi tulemista?

        Toivottavasti et kysynyt minulta... Vastaus on ei. Vaikka kerjäisikin, ei voi olla niin puutteessa, että menisi. Kyllähän moni tuolla koulussa kerjää turpaansa tai selkäänsä mutten minä ole ketään piessyt.


      • kurpizza kirjoitti:

        Toivottavasti et kysynyt minulta... Vastaus on ei. Vaikka kerjäisikin, ei voi olla niin puutteessa, että menisi. Kyllähän moni tuolla koulussa kerjää turpaansa tai selkäänsä mutten minä ole ketään piessyt.

        Näin miekin ajattelen. Joo, onhan siinä hieman omavastuuta mukana; olisi kiva, jos jokainen osaisi ajatella, että yksin kännissä koikkelehtiminen kadulla keskellä yötä on riskialtista, mutta rikos ei silti koskaan ole uhrin syy. Vaikka mie menisin aukomaan päätäni skinheadjoukkiolle siten kasvattaen riskiä saada turpaani, ei mahdollinen minuun kohdistuva pahoinpitely olisi kuitenkaan minun syytäni.


      • icepicked kirjoitti:

        On hauska kuulostaa jonkun äidin miesystävältä...

        Noh, aloitetaanko? Tästä aiheesta olen halunnut puhua hyvin pitkään: raiskausmyytti. Jos paljastavasti pukeutunut nainen raiskataan, onko se hänen oma vikansa? Kerjääkö huoramaisesti pukeutunut (nainen TAI mies, seksitejähän emme ole!) raiskatuksi tulemista?

        Raiskauden taustalla voi olla psykologisia syitä; tässä pitää tietää ettei ihmisen alitajunta unohda kasvoja kuten 'tietoisuus' ja alitajunta yhdistää tietyt kasvot tapahtumiin, eli jos joku nainen kohtelee tiettyä miestä erittäin huonosti tämän kaltoinkohdellun alitajunta voi yhdistää etäisestikin samannäköisen henkilön vääryydentekijään jolloin raiskaaja purkaa vihaansa "suututtajaansa" ottamatta mitenkään huomioon tämän pukeutumista oli sitten burkha tai bikinit...

        Eli huoramaisesti pukeutuvat idiootit mutta se ei johda itsessään raiskaukseen...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Raiskauden taustalla voi olla psykologisia syitä; tässä pitää tietää ettei ihmisen alitajunta unohda kasvoja kuten 'tietoisuus' ja alitajunta yhdistää tietyt kasvot tapahtumiin, eli jos joku nainen kohtelee tiettyä miestä erittäin huonosti tämän kaltoinkohdellun alitajunta voi yhdistää etäisestikin samannäköisen henkilön vääryydentekijään jolloin raiskaaja purkaa vihaansa "suututtajaansa" ottamatta mitenkään huomioon tämän pukeutumista oli sitten burkha tai bikinit...

        Eli huoramaisesti pukeutuvat idiootit mutta se ei johda itsessään raiskaukseen...

        Mutta joissain maissa raiskataan naisia, jos heillä sattuu vahingossa nilkka kaavun alta vilahtamaan? Burkha päällä ei kyllä erota muuta kuin silmät... Ei tarvi sitäkään, riittää kun koittaa kouluun mennä...

        Tottahan se on, jos raiskaajalla on jotain aiempia väkivaltaisia kokemuksia alalta, ei tuomio minun mielestäni ole niin korkea...?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Raiskauden taustalla voi olla psykologisia syitä; tässä pitää tietää ettei ihmisen alitajunta unohda kasvoja kuten 'tietoisuus' ja alitajunta yhdistää tietyt kasvot tapahtumiin, eli jos joku nainen kohtelee tiettyä miestä erittäin huonosti tämän kaltoinkohdellun alitajunta voi yhdistää etäisestikin samannäköisen henkilön vääryydentekijään jolloin raiskaaja purkaa vihaansa "suututtajaansa" ottamatta mitenkään huomioon tämän pukeutumista oli sitten burkha tai bikinit...

        Eli huoramaisesti pukeutuvat idiootit mutta se ei johda itsessään raiskaukseen...

        Olen toistaiseksi tyytyväinen vastaukseesi. Mainitsit aiemmin jotakin homoliitoista. Mitä mieltä olet mielipiteestä, (joka vastaa myös omaani,) jonka mukaan kirkko tulee joko pakottaa vihkimään homopareja tai erottaa valtiosta?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mutta joissain maissa raiskataan naisia, jos heillä sattuu vahingossa nilkka kaavun alta vilahtamaan? Burkha päällä ei kyllä erota muuta kuin silmät... Ei tarvi sitäkään, riittää kun koittaa kouluun mennä...

        Tottahan se on, jos raiskaajalla on jotain aiempia väkivaltaisia kokemuksia alalta, ei tuomio minun mielestäni ole niin korkea...?

        En puutu asiaan miten raiskaajan kokemukset vaikuttavat sillä kysymys oli vaatetuksen vaikutuksesta raiskauksen oikeutuksena ja toin esille että raiskaaminen johtuu psykologisista taustavaikuttajista ei asusta...


      • icepicked kirjoitti:

        Olen toistaiseksi tyytyväinen vastaukseesi. Mainitsit aiemmin jotakin homoliitoista. Mitä mieltä olet mielipiteestä, (joka vastaa myös omaani,) jonka mukaan kirkko tulee joko pakottaa vihkimään homopareja tai erottaa valtiosta?

        Minulle EVL:n kohtalolla ei ole mitään merkitystä joten en ota kantaa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En puutu asiaan miten raiskaajan kokemukset vaikuttavat sillä kysymys oli vaatetuksen vaikutuksesta raiskauksen oikeutuksena ja toin esille että raiskaaminen johtuu psykologisista taustavaikuttajista ei asusta...

        (Ensimmäisellä rivillä tarkoitan kokemusten vaikutusta vankilarangaistukseen...)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulle EVL:n kohtalolla ei ole mitään merkitystä joten en ota kantaa.

        Olet kuitenkin sen jäsen, olethan..?

        Missä vaiheessa elämä alkaa? Pro-lifet sanovat sen alkavan hedelmöityksessä, pro-choicet, kuten mie, sanovat sen alkavan, kun sikiö voi selviytyä kohdun ulkopuolella ja eräs ääliö väitti sen alkavan silloin, kun vanhemmat niin päättävät.

        //Tämä on ihan hiton tylsää. Tehdään jotakin kivaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Olet kuitenkin sen jäsen, olethan..?

        Missä vaiheessa elämä alkaa? Pro-lifet sanovat sen alkavan hedelmöityksessä, pro-choicet, kuten mie, sanovat sen alkavan, kun sikiö voi selviytyä kohdun ulkopuolella ja eräs ääliö väitti sen alkavan silloin, kun vanhemmat niin päättävät.

        //Tämä on ihan hiton tylsää. Tehdään jotakin kivaa.

        Pidän korttini piilossa, koska 'texas hold'em'issä minun ei ole pakko näyttää kättäni...

        Sinun kivasi tiedetään pervo!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pidän korttini piilossa, koska 'texas hold'em'issä minun ei ole pakko näyttää kättäni...

        Sinun kivasi tiedetään pervo!

        Miksi aina pitää olla sellaista kivaa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi aina pitää olla sellaista kivaa?

        Niinpä Trotski on likainen irstailija!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pidän korttini piilossa, koska 'texas hold'em'issä minun ei ole pakko näyttää kättäni...

        Sinun kivasi tiedetään pervo!

        Oletko poika ollut uhkapelaamassa?! Sietäisit hävetä!! Ihan itse noita pervouksiasi ajattelet...


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko poika ollut uhkapelaamassa?! Sietäisit hävetä!! Ihan itse noita pervouksiasi ajattelet...

        IT on pelaamassa Maijaa... XD


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko poika ollut uhkapelaamassa?! Sietäisit hävetä!! Ihan itse noita pervouksiasi ajattelet...

        Ei ollut uhkapeliä, koska olin merkannut kortit joten minulla ei ollut uhkaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        IT on pelaamassa Maijaa... XD

        Enkä ollut... Ei aina jaksa kuunnella Maijan voihkintaa pelin aikana...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei ollut uhkapeliä, koska olin merkannut kortit joten minulla ei ollut uhkaa...

        Saamarin ukko, ajat minut hulluksi! Ensin pyörit ties missä pelaamassa sairaita korttipelejäsi! RÄSYPOKKAA!! Ja sitten tulet kotiin vonkaamaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Saamarin ukko, ajat minut hulluksi! Ensin pyörit ties missä pelaamassa sairaita korttipelejäsi! RÄSYPOKKAA!! Ja sitten tulet kotiin vonkaamaan.

        Räsypokkaa för helvete? Kenelle luulet puhuvasi? Minä pelaan ainoastaan Texas hold'em med mina kompisarna Capitalistclub, capish? Ei minun tarvi pelata räsypokkaa viskaan vaan tytöille rahaa ja vaatteet lentää.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enkä ollut... Ei aina jaksa kuunnella Maijan voihkintaa pelin aikana...

        Pelin idea on se, että häviäjästä tulee Maija... Eli pitäisikö sinun sitten vaihtaa nikkisi "Israelin Maijaksi"?? XD


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Räsypokkaa för helvete? Kenelle luulet puhuvasi? Minä pelaan ainoastaan Texas hold'em med mina kompisarna Capitalistclub, capish? Ei minun tarvi pelata räsypokkaa viskaan vaan tytöille rahaa ja vaatteet lentää.

        Sinun vai tyttöjen? Koitat maksaa tytöille ja tytöt laittavat sinut lennättämään pyykkejä narulle?

        Moniselitteinen lause.


      • kurpizza kirjoitti:

        Pelin idea on se, että häviäjästä tulee Maija... Eli pitäisikö sinun sitten vaihtaa nikkisi "Israelin Maijaksi"?? XD

        Jaa luulin että tarkoitit Maijalla pelaamista... Ei sitten mitään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Räsypokkaa för helvete? Kenelle luulet puhuvasi? Minä pelaan ainoastaan Texas hold'em med mina kompisarna Capitalistclub, capish? Ei minun tarvi pelata räsypokkaa viskaan vaan tytöille rahaa ja vaatteet lentää.

        VOI SAATANAN HELVETTI! NYT SINÄ MIESLUTKA TULET TÄNNE NIIN KUIN OLISI JO, niin mie vedän ympäri korvia kunnolla ja vähän muutakin! Sitten ei tee mieli mitään, varsinkaan pettää tai istua (heh), vähään aikaan...


    • Menen nukkumaan, lehitra'ot runkut!

      • Etkä mitään mene ennen kuin kerrot, kuka tämä Maija on! Sinä et mene yhtään mihinkään täältä, mie vaadin hyvityksen!


      • Minä mikään runkku ole...

        Kostan tämän:

        Hyvää yötä, kauniita unia, runkkujen kuvia...

        Trotski... Iltalääkkeet ja diapami?


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä mikään runkku ole...

        Kostan tämän:

        Hyvää yötä, kauniita unia, runkkujen kuvia...

        Trotski... Iltalääkkeet ja diapami?

        Minä mitään lääkkeitä tarvihte. OLEN IHAN TERVE, NÄETKÖ?!


      • icepicked kirjoitti:

        Minä mitään lääkkeitä tarvihte. OLEN IHAN TERVE, NÄETKÖ?!

        Luojan kiitos en. Se tarkoittaisi sitä, että olen sinun raivokohtaustesi tulilinjalla...

        Taidan minäkin mennä nukkumaan... Minut uhattiin herättää huomenna "aikaisin"...

        Menehän sinäkin lapsi nyt nukkumaan. Hyvää yötä, kauniita unia ja lääkkeiden kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Luojan kiitos en. Se tarkoittaisi sitä, että olen sinun raivokohtaustesi tulilinjalla...

        Taidan minäkin mennä nukkumaan... Minut uhattiin herättää huomenna "aikaisin"...

        Menehän sinäkin lapsi nyt nukkumaan. Hyvää yötä, kauniita unia ja lääkkeiden kuvia!

        Oi, rakas Vitamiini-Valkyriani, palaathan huomenna takaisin? Lupaathan? Siinä tapauksessa saatan minäkin mennä nukkumaan...


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Oi, rakas Vitamiini-Valkyriani, palaathan huomenna takaisin? Lupaathan? Siinä tapauksessa saatan minäkin mennä nukkumaan...

        Nyt kun kaikki ovat poissa, voin aloittaa Hekestanian invaasion!


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Nyt kun kaikki ovat poissa, voin aloittaa Hekestanian invaasion!

        Älä kuule luulekaan! Mie olen täällä kellon ympäri.


    • Katsotaan. Lähdetään jussiksi korpeen, joten tietokone jää kotia ja puhelimen kanssa on edelleen ongelmia. Pilleristä, alias tabletista, joudun sitten tappelemaan äidin miesystävän, äidin ja siskon kanssa...

      • Hei, myökin lähdemmä tänään. Otan osaa, sillä minulla sentään kännykkä toimii. Kahdenkymmenen euron kuulokkeet hajosivat juuri, joten otin tilalle paskat korvikkeet. Kuikkia täynnä oleva sontalätäkkö jossakin Turun ja Rauman välissä odottaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Hei, myökin lähdemmä tänään. Otan osaa, sillä minulla sentään kännykkä toimii. Kahdenkymmenen euron kuulokkeet hajosivat juuri, joten otin tilalle paskat korvikkeet. Kuikkia täynnä oleva sontalätäkkö jossakin Turun ja Rauman välissä odottaa.

        XD

        Otan osaa. Säätiedotusten mukaan meitä odottaa vesisade...


      • kurpizza kirjoitti:

        XD

        Otan osaa. Säätiedotusten mukaan meitä odottaa vesisade...

        Juhannus: ei vittu mitä paskaa. Netti sentään toimii.


      • icepicked kirjoitti:

        Juhannus: ei vittu mitä paskaa. Netti sentään toimii.

        Silloin voi sentään valvoa myöhään kuulematta valitusta tai kärsimättä syyllisyyden tunnosta...

        Voi suatana. Mummo rynni kylään ja huutaa ja paasaa tuolla alhaalla... Yhh... Kohta minunkin pitää mennä sinne ja sitten seuraa valitusta hiuksista, vaatteista ja siitä, kun en ole mennyt hänen luokseen yöksi. Ja ai niin siitäkin, ettei kaikessa mitä teen, ole hänen mielestään järkeä....


      • kurpizza kirjoitti:

        Silloin voi sentään valvoa myöhään kuulematta valitusta tai kärsimättä syyllisyyden tunnosta...

        Voi suatana. Mummo rynni kylään ja huutaa ja paasaa tuolla alhaalla... Yhh... Kohta minunkin pitää mennä sinne ja sitten seuraa valitusta hiuksista, vaatteista ja siitä, kun en ole mennyt hänen luokseen yöksi. Ja ai niin siitäkin, ettei kaikessa mitä teen, ole hänen mielestään järkeä....

        XD Reilu mummo sinulla. Mökki itsessään on kamala, mutta luonto on hieno. Onneksi joudun olemaan siellä vain muutaman päivän.


      • icepicked kirjoitti:

        XD Reilu mummo sinulla. Mökki itsessään on kamala, mutta luonto on hieno. Onneksi joudun olemaan siellä vain muutaman päivän.

        Minä en tiedä, minkälainen mökki on... Onneksi minulla ja siskolla on nyt toivottavasti oma sänky...

        Ja mummoni on tosiaan tosi reilu...


    • Mitäs täällä tapahtuu? Trotski sinä et saa koskaan tietää kuka Maija on...

      • SINÄ! Sinä saatanan petturi. Nyt kerrot välittömästi, mitä siellä tapahtui ja kenen vaatteet lensivät ja mihin!

        //Kurpizza, vuokramökkikö?


      • icepicked kirjoitti:

        SINÄ! Sinä saatanan petturi. Nyt kerrot välittömästi, mitä siellä tapahtui ja kenen vaatteet lensivät ja mihin!

        //Kurpizza, vuokramökkikö?

        Joo. Vuokramökki.


      • kurpizza kirjoitti:

        Joo. Vuokramökki.

        Meillä on mummon omistuksessa. Rakennuksessa on matkittu ihmeen modernistista linjaa; kaikki seinät ovat yhtä valtavaa ikkunaa. Susiruma rakennus.


      • icepicked kirjoitti:

        Meillä on mummon omistuksessa. Rakennuksessa on matkittu ihmeen modernistista linjaa; kaikki seinät ovat yhtä valtavaa ikkunaa. Susiruma rakennus.

        Susiruma susirajan takana...


    • Katos Trotski, se on vähän kuin finlandssvenskarnas sotataktiikka; ensiksi ostetaan naisen vaatekaappi tyhjäksi ja heitetään vaatteet limusiiniin sitten vahingossa auton renkaasta lentää mutaa naisen päälläoleviin vaatteisiin jolloin hän joutuu ottamaan ne pois, capish?

      Sitten maksetaan extra-palvelusta...

      • SINÄ KIERO HUORINTEKIJÄ! Eikö sinulla ole mitään moraalia tai omaatuntoa? Työ suomenruotsalaiset ruočit viette minulta järjen!


      • icepicked kirjoitti:

        SINÄ KIERO HUORINTEKIJÄ! Eikö sinulla ole mitään moraalia tai omaatuntoa? Työ suomenruotsalaiset ruočit viette minulta järjen!

        Tunnen moraalista ainoastaan neljä ensimmästä kirjainta... Pitää lähteä hetkeksi mietiskelemään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tunnen moraalista ainoastaan neljä ensimmästä kirjainta... Pitää lähteä hetkeksi mietiskelemään...

        Ehkä löydät siten loputkin kirjaimet. Vinkki: niitä on kolme. Ellet sitten vain livahda ruočibileisiin nyrskyttämään jotakuta.


      • icepicked kirjoitti:

        Ehkä löydät siten loputkin kirjaimet. Vinkki: niitä on kolme. Ellet sitten vain livahda ruočibileisiin nyrskyttämään jotakuta.

        Hmm... Se olisi Tukijan ongelma, ruotsibileissä olisi todennäköisesti letkistä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Hmm... Se olisi Tukijan ongelma, ruotsibileissä olisi todennäköisesti letkistä...

        Toivon mukaan vaatteet päällä, mutta ruočit tuntien ei...


      • icepicked kirjoitti:

        Toivon mukaan vaatteet päällä, mutta ruočit tuntien ei...

        Höh. Vuonna 1995 Ruotsi luuli voittavansa maailman mestaruuden jääkiekossa ja julkaisu voittokappaleensa nimeltä "Den glider in" eli "Se liukuu sisään"...


      • kurpizza kirjoitti:

        Höh. Vuonna 1995 Ruotsi luuli voittavansa maailman mestaruuden jääkiekossa ja julkaisu voittokappaleensa nimeltä "Den glider in" eli "Se liukuu sisään"...

        Oh ja! Muistatko juttumme jalan liu'uttamisesta luistimeen?


      • icepicked kirjoitti:

        Oh ja! Muistatko juttumme jalan liu'uttamisesta luistimeen?

        *Sinun juttusi. Sinä se puhuit vadelmaveneistä ja luistimista. Minä... tuota... Puhuin luistelusta...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12170077

        Sitä vanhaa aikaa, kun IT siteerasi Raamattua ja kontolla oli vain seksin opetus-koulussa keskustelu...

        "Ihan hyvä ettei täällä vielä ole luotsia. Mutta ihan oikeasti hauskaa. " Nimeni vieressä oleva luotsin tunnus kyllä tuo viestiin jotain ironiaa... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        *Sinun juttusi. Sinä se puhuit vadelmaveneistä ja luistimista. Minä... tuota... Puhuin luistelusta...

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12170077

        Sitä vanhaa aikaa, kun IT siteerasi Raamattua ja kontolla oli vain seksin opetus-koulussa keskustelu...

        "Ihan hyvä ettei täällä vielä ole luotsia. Mutta ihan oikeasti hauskaa. " Nimeni vieressä oleva luotsin tunnus kyllä tuo viestiin jotain ironiaa... XD

        Takinkääntäjä! Bolševikki! (Tämä taitaa olla ironiaa, mutta Lokakuussa hoettiin noita koko ajan.)


    • "Joo, ei sitä kannata ilmaiseksi antaa kenenkään perseeseen vedellä. Tulee vain paikat kipeäksi ja paha mieli. :( Ja klamydia." -Eräs trotskilainen

      Mites se menikään? Se päättäjäisilta?

      • Ei se minun vikani ollut, Tukija vietteli minut! Taisi häi jonkin verran rahaakin sujauttaa povariini, mutta siitä en vastuussa ole!


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Ei se minun vikani ollut, Tukija vietteli minut! Taisi häi jonkin verran rahaakin sujauttaa povariini, mutta siitä en vastuussa ole!

        Takinkääntäjä...


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Takinkääntäjä...

        Kuule, nainen!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuule, nainen!

        Kuulen kyllä. Kerro huolesi lapsi.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuulen kyllä. Kerro huolesi lapsi.

        Minä en ollut vapaaehtoisesti mukana perseenkauppaamistoiminnassa. Se on huoleni!


      • icepicked kirjoitti:

        Minä en ollut vapaaehtoisesti mukana perseenkauppaamistoiminnassa. Se on huoleni!

        Eli olet huolestunut, koska et kaupannut Danzigin käytävääsi vapaaehtoisesti vaan olisit mieluummin ollut pakotettuna...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eli olet huolestunut, koska et kaupannut Danzigin käytävääsi vapaaehtoisesti vaan olisit mieluummin ollut pakotettuna...

        Älä sinä puno yhtäkään säiettä valheiden verkkoosi..! En nauti tuskasta. Ei hele... Danzigin käytävä... Nyt selität tämän.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä sinä puno yhtäkään säiettä valheiden verkkoosi..! En nauti tuskasta. Ei hele... Danzigin käytävä... Nyt selität tämän.

        Sinä sanoit "se on huoleni", jolloin viittasit edeltävään lauseeseen "en ollut vapaaehtoisesti mukana perseenkauppaamistoiminnassa." joten tein asiasta omat johtopäätökseni...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinä sanoit "se on huoleni", jolloin viittasit edeltävään lauseeseen "en ollut vapaaehtoisesti mukana perseenkauppaamistoiminnassa." joten tein asiasta omat johtopäätökseni...

        Sinä ja sinun kierot johtopäätöksesi... Kyllä mie sinut tunnen! Mikä Danzigin käytävä? Hetkinen, oliko se nk. Puolan käytävä I maailmansodan jälkeen?


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä ja sinun kierot johtopäätöksesi... Kyllä mie sinut tunnen! Mikä Danzigin käytävä? Hetkinen, oliko se nk. Puolan käytävä I maailmansodan jälkeen?

        Kyllä, mutta en halunnut loukata puolalaisia joten nimesin sen vanhan vapaakaupungin mukaan... Kirjoitan suolistotarinaa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä, mutta en halunnut loukata puolalaisia joten nimesin sen vanhan vapaakaupungin mukaan... Kirjoitan suolistotarinaa.

        Odotan innolla. Loistava kielikuva, Sigge, rakas kaimani! Otan sen heti käyttööni.


      • icepicked kirjoitti:

        Odotan innolla. Loistava kielikuva, Sigge, rakas kaimani! Otan sen heti käyttööni.

        Sigge-klubi! Kukaan ei pääse jäseneksi paitsi jos nimi on Sigge!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sigge-klubi! Kukaan ei pääse jäseneksi paitsi jos nimi on Sigge!

        Tässä tapauksessa mukaan pääsee myös erään hotellin maskotti Sigge-siili. Täytynee laittaa toiseksi ehdoksi älykkyys...


    • Thlr
    • En pysy teidän perässä näissä. Hidastakaa tahtia!

      • Hidastakaa tahtia? Niin hänkin sanoi. (ehe, ehe, tajusitteko? Yritin suomentaa that's what she said -vitsiä.) Meidän juttujemme mukaan MINÄ olisin ollut sanojana.

        Näitä täyttyy tosiaan hemmetin nopeasti.


      • icepicked kirjoitti:

        Hidastakaa tahtia? Niin hänkin sanoi. (ehe, ehe, tajusitteko? Yritin suomentaa that's what she said -vitsiä.) Meidän juttujemme mukaan MINÄ olisin ollut sanojana.

        Näitä täyttyy tosiaan hemmetin nopeasti.

        Jep, tässähän pitää ruveta päivystämään 24/7 että pysyy mukana.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Jep, tässähän pitää ruveta päivystämään 24/7 että pysyy mukana.

        Suurin tulva ajoittuu yleensä iltaan, mutta Tukija ei ole juuri nyt paikalla, ja kuten ylempänä lukee, Kurpizza on mökillään, ja toisin kuin minä ei pääse nettiin koko aikaa, joten tänään on hieman hiljaisempaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Suurin tulva ajoittuu yleensä iltaan, mutta Tukija ei ole juuri nyt paikalla, ja kuten ylempänä lukee, Kurpizza on mökillään, ja toisin kuin minä ei pääse nettiin koko aikaa, joten tänään on hieman hiljaisempaa.

        No mitä nyt noita juttuja olen lukenut, teillä on ollut täällä aika hauskaa viime päivinä.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        No mitä nyt noita juttuja olen lukenut, teillä on ollut täällä aika hauskaa viime päivinä.

        Hauskaa todellakin. En olisi arvannut, että tämä on aihe, josta jaksaa vääntää juttua tuhannenviidensadan viestin edestä.


      • icepicked kirjoitti:

        Hauskaa todellakin. En olisi arvannut, että tämä on aihe, josta jaksaa vääntää juttua tuhannenviidensadan viestin edestä.

        Nuoret teinit eivät ajattele aivoilla... vaan jollakin muulla.


    • Aion plussata tämän viestin satakertaa ja sinä et pysty estämään sitä! Kiitokset suomi24:n ylläpidolle!

      • Nytkö sie aloit trollailemaan? Kuule, voisimme tehdä jotakin... hauskempaa.

        //Kiekkoilija, juuri sillä myö ajattelemme, vaikka luulemme olevamme nuoria intellektuelleja.


      • icepicked kirjoitti:

        Nytkö sie aloit trollailemaan? Kuule, voisimme tehdä jotakin... hauskempaa.

        //Kiekkoilija, juuri sillä myö ajattelemme, vaikka luulemme olevamme nuoria intellektuelleja.

        Ei ole trollausta sen enempää kuin kritisoida toimimatonta säädöstä näyttämällä sen huonous.

        Hyvä on mitäs jännää Sigge meinaa tehdä?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei ole trollausta sen enempää kuin kritisoida toimimatonta säädöstä näyttämällä sen huonous.

        Hyvä on mitäs jännää Sigge meinaa tehdä?

        Tätä protestia haluan tukea!
        Sigge meinaa nyt vetäistä päälleen ihoa nuolevat urheilushortsit ja tiukan paidan ja lähteä pyöräilemään niin, että lihakset ja jokin muukin pullistelevat.

        //Eikun oikeasti, se on helvatan ärsyttävää. Älkää tehkö sitä.


      • icepicked kirjoitti:

        Tätä protestia haluan tukea!
        Sigge meinaa nyt vetäistä päälleen ihoa nuolevat urheilushortsit ja tiukan paidan ja lähteä pyöräilemään niin, että lihakset ja jokin muukin pullistelevat.

        //Eikun oikeasti, se on helvatan ärsyttävää. Älkää tehkö sitä.

        Pakko tehdä yksi kerta... Ja Sigge älä pukeudu ihoamyötäileviin vaatteisiin, för helvete!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pakko tehdä yksi kerta... Ja Sigge älä pukeudu ihoamyötäileviin vaatteisiin, för helvete!

        SANOTKO SIE MINUA LÄSKIKSI?! Nyyh, miehet ovat sikoja. :'(


      • icepicked kirjoitti:

        SANOTKO SIE MINUA LÄSKIKSI?! Nyyh, miehet ovat sikoja. :'(

        En mutta Sigge-kamu äläs nyt noin håmåsti pue ei kaikki halua katsoa sinun Schleswig-Holsteinia ja Danzigin käytävääsi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En mutta Sigge-kamu äläs nyt noin håmåsti pue ei kaikki halua katsoa sinun Schleswig-Holsteinia ja Danzigin käytävääsi...

        XD

        Tämä on oikea ongelma! Sanotko, että minun pitäisi laihduttaa?!


      • icepicked kirjoitti:

        XD

        Tämä on oikea ongelma! Sanotko, että minun pitäisi laihduttaa?!

        Suattaapi olla että sannon mutt' suattaapi ollakkiii etten sanno... Miä leekin olevanni sussirajan takaa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Suattaapi olla että sannon mutt' suattaapi ollakkiii etten sanno... Miä leekin olevanni sussirajan takaa...

        Nyt perkeleen maajussi kerrot tai muuten...


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt perkeleen maajussi kerrot tai muuten...

        Muute mittää tapahu, miä oon vähhä ku neuvosliitto etten mee mittää tapahhu enne...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Muute mittää tapahu, miä oon vähhä ku neuvosliitto etten mee mittää tapahhu enne...

        No höh, mie rakastuin pitkään, hyvinpukeutuvaan intellektuelliin, en haisevaan maajussiin. (Olin saunassa, meni hetki. Ja ei, en ollut siellä Norskin kanssa.)


      • icepicked kirjoitti:

        No höh, mie rakastuin pitkään, hyvinpukeutuvaan intellektuelliin, en haisevaan maajussiin. (Olin saunassa, meni hetki. Ja ei, en ollut siellä Norskin kanssa.)

        Ei hitto teidän juttuja... (sain kössittyä tabletin)

        Emme nähtävädti erota uunia ja mikroa... XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei hitto teidän juttuja... (sain kössittyä tabletin)

        Emme nähtävädti erota uunia ja mikroa... XD

        Muistathan shoun nimen: Kysy Trotskilaiselta seksistä! Jutut ovat sen mukaisia.

        Mie pistin suurieleisesti veden lämpenemään sähköhellalle huomatakseni viisitoista minuuttia myöhemmin, ettei töpseli ole seinässä.


      • icepicked kirjoitti:

        Muistathan shoun nimen: Kysy Trotskilaiselta seksistä! Jutut ovat sen mukaisia.

        Mie pistin suurieleisesti veden lämpenemään sähköhellalle huomatakseni viisitoista minuuttia myöhemmin, ettei töpseli ole seinässä.

        Sinultako piti kysellä? No: Oliko kivaa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinultako piti kysellä? No: Oliko kivaa?

        Mikä? Esitän kovin viatonta tänään.


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä? Esitän kovin viatonta tänään.

        Olla vessassa tekemässä kaikkea kivaa, riidellä Tukijan kanssa ja vierittää kyseisen suomenruotsalaisen minun niskoilleni (ei kirjaimellisesti) ja sitten lopuksi hän meni oceanin kanssa kaappiin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Olla vessassa tekemässä kaikkea kivaa, riidellä Tukijan kanssa ja vierittää kyseisen suomenruotsalaisen minun niskoilleni (ei kirjaimellisesti) ja sitten lopuksi hän meni oceanin kanssa kaappiin...

        Onhan tässä ollut ihan kivaa. Pääsin risteilyllekin vinyylihintiksi. Pers ajoittain kipeä, mutta muuten ihan mukavaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Onhan tässä ollut ihan kivaa. Pääsin risteilyllekin vinyylihintiksi. Pers ajoittain kipeä, mutta muuten ihan mukavaa.

        Sairas elokuva... Mies hakkaa sämpylätaikinaa hengiltä... O_O

        Ainahan ysiyseillä on kivaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sairas elokuva... Mies hakkaa sämpylätaikinaa hengiltä... O_O

        Ainahan ysiyseillä on kivaa...

        Mistä sie selität? En olisi muuten uskonut, että sekin voisi olla kivaa...


      • icepicked kirjoitti:

        Mistä sie selität? En olisi muuten uskonut, että sekin voisi olla kivaa...

        Tv:stä näkyy joku elokuva... Nyt siinä joku nainen vissiin hakkasi äitinsä lapiolla... Pitäis kai mennä nukkumaan, muuten jäädyn hengiltä ja teillä on jatkossa luotsina pakastevihannes.... Hyvää yötä, kauniita unia, kivoja kuvia....


      • kurpizza kirjoitti:

        Tv:stä näkyy joku elokuva... Nyt siinä joku nainen vissiin hakkasi äitinsä lapiolla... Pitäis kai mennä nukkumaan, muuten jäädyn hengiltä ja teillä on jatkossa luotsina pakastevihannes.... Hyvää yötä, kauniita unia, kivoja kuvia....

        Kerrankin kivoja kuvia... Pakastevihannes sesongin mukaan; pakastekesäkurpizza!


      • icepicked kirjoitti:

        Kerrankin kivoja kuvia... Pakastevihannes sesongin mukaan; pakastekesäkurpizza!

        Kurpizza täällä on ihan tarpeeksi lämmin, mitä valitatte kylmäst ja lumest kun ei ole mitään kylmää ja lunta.

        Korjaan Kurpizza on entistä sekaisempi, ehkä jopa mielisairaala kunnossa*


    • ramboraimouftw

      Vituttaa niin epävitusti, että tuntuu kuin olisin bensahöyryissä

    • ramboraimouftw

      Paljon hymiöitä
      -.- -.- -.- -.-

      • Niin, hymiöt ovat varsin hauskoja, Rambojätkä. Soratiellä käveleminen ilman kenkiä sen sijaan ei.


    • (Ylösnosto) Onko ketään paikalla? Puhutaanko jotain jännää?

      • Niin niin, siitähän sie haluaisitkin puhua, senkin vanha irstailija...

        Jännä seikkailuni tänä aamuna: istuin kylmässä saunassa lämminvesikattilan kyljessä suhteellisen vähäisessä vaatetuksessa yksin lukien Nassen keittiöpsykologisointia, koska minulla OLI AVAIMET, mutta EN siitä huolimatta SAANUT OVEA AUKI. Vityn vitty.


    • (Jatkuu täällä!)

      Kurpizza sanotaan vaikka että hiplasit Trotskin jalkaa ja kovasti näytti kiinnostavan aseman vaihto...

      • Asemanvaihtoko? Minun vai sinun kanssasi?


      • icepicked kirjoitti:

        Asemanvaihtoko? Minun vai sinun kanssasi?

        GandangsikuzuguunBANG!


      • icepicked kirjoitti:

        Asemanvaihtoko? Minun vai sinun kanssasi?

        Sinun, sillä ei se minun jalkaa hiplannut ja ei pystyisi minun roolisuoritustani voittamaan.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinun, sillä ei se minun jalkaa hiplannut ja ei pystyisi minun roolisuoritustani voittamaan.

        Sinuna en sanoisi noin. Nykypäivänä tehdään aika hyviä tekosauvojakin...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinun, sillä ei se minun jalkaa hiplannut ja ei pystyisi minun roolisuoritustani voittamaan.

        Ei kiitos. En halua suoleeni mitään ylimääräistä..yök....

        Raippari// Täällä oli kylmä! Muitakin paleli ja ulkona melkein satoi lunta. Älä valita. Sinun ei tarvinnut nukkua jääkylmässä mökissä...


      • icepicked kirjoitti:

        Sinuna en sanoisi noin. Nykypäivänä tehdään aika hyviä tekosauvojakin...

        FÖR HELVETE! Yritätkö väittää että minun Schleswig-Holsteinin pystyisi korvaamaan muovi- tai puuvalmisteisella hammastikulla! Vaadin sinua kertomaan kumpi on parempaa sykkivä elin vai eloton sauva?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        FÖR HELVETE! Yritätkö väittää että minun Schleswig-Holsteinin pystyisi korvaamaan muovi- tai puuvalmisteisella hammastikulla! Vaadin sinua kertomaan kumpi on parempaa sykkivä elin vai eloton sauva?

        Sehän riippuu ihan koostakin. On niitä varsin hienoja tekokaluja nykyään.

        //Kurpizza, vaihtoehtoja on monia...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei kiitos. En halua suoleeni mitään ylimääräistä..yök....

        Raippari// Täällä oli kylmä! Muitakin paleli ja ulkona melkein satoi lunta. Älä valita. Sinun ei tarvinnut nukkua jääkylmässä mökissä...

        Muitakin vaihtoehtoja toki löytynee vai mitä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Muitakin vaihtoehtoja toki löytynee vai mitä...

        Mutta juurihan sie väitit, ettei sinun Schleswig-Holsteiniasi voisi korvata elottomalla muovikappalleella...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei kiitos. En halua suoleeni mitään ylimääräistä..yök....

        Raippari// Täällä oli kylmä! Muitakin paleli ja ulkona melkein satoi lunta. Älä valita. Sinun ei tarvinnut nukkua jääkylmässä mökissä...

        Kurpizza mitäs menit mökkiin?


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta juurihan sie väitit, ettei sinun Schleswig-Holsteiniasi voisi korvata elottomalla muovikappalleella...

        EI! Typerä 99-jonne... Kurpizza puhui suoleenvetämisestä ja meillähän on toisia paikkoja joihin vedelle, vai mitä Kurpizza.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Muitakin vaihtoehtoja toki löytynee vai mitä...

        Joku taisi vannoa, ettei ennen papin aamenta...?
        Ja muutenkin... Eka kerta huumattuna ei kuulosta kivalta/romanttiselta....


      • israelin-tukija kirjoitti:

        EI! Typerä 99-jonne... Kurpizza puhui suoleenvetämisestä ja meillähän on toisia paikkoja joihin vedelle, vai mitä Kurpizza.

        Sie sait jo Danzigia, enkö minä saa mitään?


      • kurpizza kirjoitti:

        Joku taisi vannoa, ettei ennen papin aamenta...?
        Ja muutenkin... Eka kerta huumattuna ei kuulosta kivalta/romanttiselta....

        Minä olen pappi, keisari, filosofi, suomenruotsalainen herre, itseoppinut narsisti, venäläis-separatisti, putinisti ja melkein autisti (sitä löytyy verilinjasta mutta itse en perinyt, koska Bättre Folk!)


      • icepicked kirjoitti:

        Sie sait jo Danzigia, enkö minä saa mitään?

        Sinä sait jo suomenruotsalaista (mälli)rahaa takataskuusi ja ilmaiset huumeet naisten vessassa, etkö muista?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minä olen pappi, keisari, filosofi, suomenruotsalainen herre, itseoppinut narsisti, venäläis-separatisti, putinisti ja melkein autisti (sitä löytyy verilinjasta mutta itse en perinyt, koska Bättre Folk!)

        Vityn siitossonni, hillitse itsesi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinä sait jo suomenruotsalaista (mälli)rahaa takataskuusi ja ilmaiset huumeet naisten vessassa, etkö muista?

        Anteeksi mitä rahaa? Ja mitä huumeita?




      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Kurpizza mitäs menit mökkiin?

        En halunnut jäädä uloskaan nukkumaan.

        Ja Tukija on mitä on. Putkiaivo kaiken lisäksi. Minä olen hullu pohjanmaalta, jolla kulkee vittuilu verissä ja jolla on päänaukomisessa mustavyö.


      • kurpizza kirjoitti:

        En halunnut jäädä uloskaan nukkumaan.

        Ja Tukija on mitä on. Putkiaivo kaiken lisäksi. Minä olen hullu pohjanmaalta, jolla kulkee vittuilu verissä ja jolla on päänaukomisessa mustavyö.

        No mutta, häi pystyy sentään nyrskyttämään ja nuolemaan "uhri"nsa niskaa ja korvanlehteä samanaikaisesti. Jouduin käyttämään korkeakauluksisia paitoja muutaman päivän. Olo on kuin Tšekkoslovakialla Sudeettialueiden valtauksen jälkeen!


      • icepicked kirjoitti:

        No mutta, häi pystyy sentään nyrskyttämään ja nuolemaan "uhri"nsa niskaa ja korvanlehteä samanaikaisesti. Jouduin käyttämään korkeakauluksisia paitoja muutaman päivän. Olo on kuin Tšekkoslovakialla Sudeettialueiden valtauksen jälkeen!

        Fritsuja ei tietääkseni tehdä nuolemalla. Ja nyrskytys varmaan vaatiikin paljon aivoja. Kaskun ei lukenut samalla kirjaa... XD

        Pakko lopettaa, sillä akkua on jäljellä 26% enkä saa laturiani takaisin tähän hätään.... Saakelin tabletti. On nyt etusijalla kännykkääni verrattuna....


        Kaikille hyvää yötä ja kauniita unia sekä naistenvessojen kuvia....


      • kurpizza kirjoitti:

        Fritsuja ei tietääkseni tehdä nuolemalla. Ja nyrskytys varmaan vaatiikin paljon aivoja. Kaskun ei lukenut samalla kirjaa... XD

        Pakko lopettaa, sillä akkua on jäljellä 26% enkä saa laturiani takaisin tähän hätään.... Saakelin tabletti. On nyt etusijalla kännykkääni verrattuna....


        Kaikille hyvää yötä ja kauniita unia sekä naistenvessojen kuvia....

        Kyllä mie tiedän, miten fritsuja tehdään, mutta helvata, olisit tuntenut, miten saakelin pitkä kieli Tukijalla on!


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Kyllä mie tiedän, miten fritsuja tehdään, mutta helvata, olisit tuntenut, miten saakelin pitkä kieli Tukijalla on!

        Enpä onneksi tuntenut... (ainakaan muista!)


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Enpä onneksi tuntenut... (ainakaan muista!)

        Hyvä sinun kannaltasi... Eivätkä vaatteesikaan sotkeentuneet, eiväthän?


      • icepicked kirjoitti:

        Hyvä sinun kannaltasi... Eivätkä vaatteesikaan sotkeentuneet, eiväthän?

        Mihin? En minä muista... Herättyäni menin suihkuun ja laitoin vaatteet pesuun... Vessanlattiat eivät ole puhtaita..


      • kurpizza kirjoitti:

        Mihin? En minä muista... Herättyäni menin suihkuun ja laitoin vaatteet pesuun... Vessanlattiat eivät ole puhtaita..

        En miekään oikein tiedä. Tukija kutsui saamiani rahoja "mällirahoiksi," ja kyllähän siinä kaikenlaiset nesteet roiskuivat.


      • icepicked kirjoitti:

        En miekään oikein tiedä. Tukija kutsui saamiani rahoja "mällirahoiksi," ja kyllähän siinä kaikenlaiset nesteet roiskuivat.

        Minulla tuskin on sitä ongelmaa, sillä Tukijahan hoitaa hommat selvästikin mieluummin suomenruotsalaissukuisen kanssa....


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla tuskin on sitä ongelmaa, sillä Tukijahan hoitaa hommat selvästikin mieluummin suomenruotsalaissukuisen kanssa....

        Kurzki


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Kurzki

        Tai TrosPizza


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla tuskin on sitä ongelmaa, sillä Tukijahan hoitaa hommat selvästikin mieluummin suomenruotsalaissukuisen kanssa....

        Minun suvussani ei edes ole suomenruotsia nimeksikään! Oletko varma, ettet sittenkään hikoillut tai vaikka sylkenyt?

        //SP, mikä hiton Kurzki?


      • icepicked kirjoitti:

        Minun suvussani ei edes ole suomenruotsia nimeksikään! Oletko varma, ettet sittenkään hikoillut tai vaikka sylkenyt?

        //SP, mikä hiton Kurzki?

        Paritus lue suolistotarinani :D


      • icepicked kirjoitti:

        Minun suvussani ei edes ole suomenruotsia nimeksikään! Oletko varma, ettet sittenkään hikoillut tai vaikka sylkenyt?

        //SP, mikä hiton Kurzki?

        Puhut kuitenkin vapaaehtoisesti ruotsia...


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Paritus lue suolistotarinani :D

        Luin luin, katso kommenttini.

        "Voi Tukija, miksi, miksi se on ohi?! Anna anteeksi, rakas!"


    • Siis hetkinen, nytkö te jo imeskelettä toistenne kaulojakin???? Vai missä se fritsu on? ..tai hetkinen, en ehkä halua tietää. Joku hilluu jossain mökissä puolialasti?????

      EHkä mun pitäs lukee tätä keskusteluu vähän enemmän.

      Viime yönä oli kyl vähän kylmä....peitto oli kadonnu salaperäisesti...

      • Joo kuule, et halua tietää, mitä kaikkea siellä tapahtui...

        Mie hilluin kylmässä saunassa, koska olin ollut kävelyllä ja kun tulin takaisin, mökin ovi oli lukossa, enkä saanut sitä auki, vaikka minulla oli avaimet. Saunakamarin ovi oli auki, joten menin sinne.


      • icepicked kirjoitti:

        Joo kuule, et halua tietää, mitä kaikkea siellä tapahtui...

        Mie hilluin kylmässä saunassa, koska olin ollut kävelyllä ja kun tulin takaisin, mökin ovi oli lukossa, enkä saanut sitä auki, vaikka minulla oli avaimet. Saunakamarin ovi oli auki, joten menin sinne.

        Minä en ole tainnut koskaan jäädä ulos... Tai no kerran, mutta löysin sitten avaimet taskustani...

        Minua muuten heitettiin joku aika sitten kengällä melkein silmään.... Onneksi ei tule mustelmia helpolla... Päivällä loikin kalliolla ja kiipeilin, koska halusin hyviä kuvia Kiutakönkäästä... Ja kaaduin sitten polulla. XD Pitäiskö vielä koittaa tippua portaat alas... Sen verran "tapaturmia" on tänään sattunut....

        Ja sitten selvisi lisää vessaseikkailusta... Ei ole ollut tylsää...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä en ole tainnut koskaan jäädä ulos... Tai no kerran, mutta löysin sitten avaimet taskustani...

        Minua muuten heitettiin joku aika sitten kengällä melkein silmään.... Onneksi ei tule mustelmia helpolla... Päivällä loikin kalliolla ja kiipeilin, koska halusin hyviä kuvia Kiutakönkäästä... Ja kaaduin sitten polulla. XD Pitäiskö vielä koittaa tippua portaat alas... Sen verran "tapaturmia" on tänään sattunut....

        Ja sitten selvisi lisää vessaseikkailusta... Ei ole ollut tylsää...

        Voinemme selvittää lisää Tukijalta huomenna, sillä tänään häi on lukemassa Raamattua. Ah, se hypokriitti...

        Mie kävelin seitsemän kilometriä ilman kenkiä vain saadakseni internetyhteyden toimimaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Voinemme selvittää lisää Tukijalta huomenna, sillä tänään häi on lukemassa Raamattua. Ah, se hypokriitti...

        Mie kävelin seitsemän kilometriä ilman kenkiä vain saadakseni internetyhteyden toimimaan.

        Toivottavasti... Olen pakostakin utelias...

        Mikset pöljä laittanut kenkiä jalkaan?? En kyllä minäkään saanut sittenkään pudottua portaita... X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Toivottavasti... Olen pakostakin utelias...

        Mikset pöljä laittanut kenkiä jalkaan?? En kyllä minäkään saanut sittenkään pudottua portaita... X)

        Noh, huvin vuoksi jätin ne mökille. Asvaltilla on helppo kävellä kengittä, mutta alussa oleva soratie tuottaa vaikeuksia.

        En tiedä, kannattaako Tukijan kanssa olla utelias...


      • ooce
        icepicked kirjoitti:

        Noh, huvin vuoksi jätin ne mökille. Asvaltilla on helppo kävellä kengittä, mutta alussa oleva soratie tuottaa vaikeuksia.

        En tiedä, kannattaako Tukijan kanssa olla utelias...

        Ok....

        Mie oon taas tääl kylmäs varastos yötä ja mun tissejä vaivaa taas jokin ku ne on taas tommoset -.-

        kerranki ku ois vähänki isompi peti, omaa rauhaa ja mahtavat jouset, nii ei oo petikaverii -.-

        ocean-- varastosta


      • icepicked kirjoitti:

        Noh, huvin vuoksi jätin ne mökille. Asvaltilla on helppo kävellä kengittä, mutta alussa oleva soratie tuottaa vaikeuksia.

        En tiedä, kannattaako Tukijan kanssa olla utelias...

        Meillä muuten loppui lämmin vesi... Mukavaa, kun satut omistamaan paksut yliolkapäiden menevät hiukset... (nyt minut varmaan tunnistetaan!!)

        Vahinko on kai jo tapahtunut....


      • kurpizza kirjoitti:

        Meillä muuten loppui lämmin vesi... Mukavaa, kun satut omistamaan paksut yliolkapäiden menevät hiukset... (nyt minut varmaan tunnistetaan!!)

        Vahinko on kai jo tapahtunut....

        Meillä ei ole juoksevaa vettä ollenkaan, ja vesi on täällä viidentoista hujakoilla. Siinä on kiva pestä hiukset, vaikka lyhyet ovatkin helpommat kuin pitkät. Puhun kokemuksesta.

        -Trotskilainen sohvalta.


      • icepicked kirjoitti:

        Meillä ei ole juoksevaa vettä ollenkaan, ja vesi on täällä viidentoista hujakoilla. Siinä on kiva pestä hiukset, vaikka lyhyet ovatkin helpommat kuin pitkät. Puhun kokemuksesta.

        -Trotskilainen sohvalta.

        Jaa... Minä olen jo "nukkumassa". Siis luen Tolkienia, odotan puhelimen latausta ja harjaan hiuksia... Meillä joskus talvella loppuu taloyhtiössä lämminvesi... Yleensä sillä sekunnilla, kun olet saanut itsesi saippuoitua....

        Tuota... Tukijahan ei nyt käy tyttöjen kimppuun...? Onneksi asun kaukana...


      • kurpizza kirjoitti:

        Jaa... Minä olen jo "nukkumassa". Siis luen Tolkienia, odotan puhelimen latausta ja harjaan hiuksia... Meillä joskus talvella loppuu taloyhtiössä lämminvesi... Yleensä sillä sekunnilla, kun olet saanut itsesi saippuoitua....

        Tuota... Tukijahan ei nyt käy tyttöjen kimppuun...? Onneksi asun kaukana...

        Onneksi asumme kohtalaisen alhaalla kerrostalossa, sillä ylimmissä kerroksissa veden paine on suorastaan säälittävä. Mie en luultavasti huomaisi lämpimän veden loppumista, koska käyn yleensä niin kylmässä suihkussa. Jostakin syystä en siedä kuumaa ollenkaan saunan ulkopuolella, mutta olen täysin immuuni kylmälle.

        //Mitä vihjaat? Tukija tuntui ainakin eilen olevan kiinnostunut ihan jokaisen Danzigin käytävästä...


      • icepicked kirjoitti:

        Onneksi asumme kohtalaisen alhaalla kerrostalossa, sillä ylimmissä kerroksissa veden paine on suorastaan säälittävä. Mie en luultavasti huomaisi lämpimän veden loppumista, koska käyn yleensä niin kylmässä suihkussa. Jostakin syystä en siedä kuumaa ollenkaan saunan ulkopuolella, mutta olen täysin immuuni kylmälle.

        //Mitä vihjaat? Tukija tuntui ainakin eilen olevan kiinnostunut ihan jokaisen Danzigin käytävästä...

        Kulutan ilkeästi ympäristöä ja väännän suihkun aina niin kuumalle kun kestän... Paitsi saunan jälkeen voi olla kylmää vettä...

        Tarkoitin sitä, kuinka paljon voi aukoa päätä ja piruilla... Mitä sinä luulit? Ja kännykkäni lataa aika hitaasti...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kulutan ilkeästi ympäristöä ja väännän suihkun aina niin kuumalle kun kestän... Paitsi saunan jälkeen voi olla kylmää vettä...

        Tarkoitin sitä, kuinka paljon voi aukoa päätä ja piruilla... Mitä sinä luulit? Ja kännykkäni lataa aika hitaasti...

        Kaverit kutsuvat minua joskus Ötziksi jäämies Ötzin mukaan. Hyökin ovat ihme kalttaussuihkuttelijoita, viettäisivät suihkussa tunteja kerrallaan, kun taas minulta menee alta kaksi minuuttia.

        Tukijako muka herrasmies? Minullakin lataa, nyt hieman vähemmän.


      • icepicked kirjoitti:

        Kaverit kutsuvat minua joskus Ötziksi jäämies Ötzin mukaan. Hyökin ovat ihme kalttaussuihkuttelijoita, viettäisivät suihkussa tunteja kerrallaan, kun taas minulta menee alta kaksi minuuttia.

        Tukijako muka herrasmies? Minullakin lataa, nyt hieman vähemmän.

        Minulla aikaa menee 15-20 minuuttia..Alkaen siitä kun menen vessaan ja loppuen siihen, kun tulen ulos. Voisin helposti olla siellä tunteja, mutta sähkö ja vesilaskut... Minulla ei mitään hienoja nimityksiä ole... Yksi kaveri sanoi ninja-oravaksi, mutta siitä ei puhuta....

        Sanoinko Tukijaa herrasmieheksi? Hän kyllä laittoi aika pitkän luettelon sinne ylemmäs... Huumorintaju ja kyky nauraa itselleen jätettiin kylmästi pois...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla aikaa menee 15-20 minuuttia..Alkaen siitä kun menen vessaan ja loppuen siihen, kun tulen ulos. Voisin helposti olla siellä tunteja, mutta sähkö ja vesilaskut... Minulla ei mitään hienoja nimityksiä ole... Yksi kaveri sanoi ninja-oravaksi, mutta siitä ei puhuta....

        Sanoinko Tukijaa herrasmieheksi? Hän kyllä laittoi aika pitkän luettelon sinne ylemmäs... Huumorintaju ja kyky nauraa itselleen jätettiin kylmästi pois...

        Katsos, kolmegee!

        Tukija muistuttaa hilpeän paljon luonteeltaan Lev Trotskia; itseriittoinen ja hyvin tietoinen omasta älykkyydestään. Jos kukaan ei kehu häntä, häi tekee sen itse.


      • icepicked kirjoitti:

        Katsos, kolmegee!

        Tukija muistuttaa hilpeän paljon luonteeltaan Lev Trotskia; itseriittoinen ja hyvin tietoinen omasta älykkyydestään. Jos kukaan ei kehu häntä, häi tekee sen itse.

        Ja jos kukaan ei haku minua, teen sen itse... Oikeastaan teen sitä muista huolimatta... Jos olisin kaksi eri henkilöä ja kiusaisin itseäni, masentunut minäni todennäköisesti ulisisi komerossa viiltelemässä ranteita tai kiikkumassa narun jatkona... Tai riippuu, ei mikäli pelkäisi kuolemaa yhtä paljon kuin minäkin... Masentunut olisi...

        Iloisia mietteitä. Mutta nyt pitää mennä nukkumaan, vaikka olenkin jo väsymyksen tuolla puolen jossain siellä, missä kaikki järki sekä viisaus ovat pelkkää haittaa. Voisi lähtä ulos. Hihii. Ei väsytä. Siellä missä on ikuinen päivä ja voi olla missä haluaa. Ajan tuolla puolen....

        Unohdin jo, mitä kommentoit. Juttuni alkavat seota... XD Mikäli niissä on järkeä ollutkaan. Ei pidä ajatella väsyneenä. Vai onko asia päinvastoin...?

        Joo. Hyvää yötä. Toivottavasti olem huomenna järjissäni.


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja jos kukaan ei haku minua, teen sen itse... Oikeastaan teen sitä muista huolimatta... Jos olisin kaksi eri henkilöä ja kiusaisin itseäni, masentunut minäni todennäköisesti ulisisi komerossa viiltelemässä ranteita tai kiikkumassa narun jatkona... Tai riippuu, ei mikäli pelkäisi kuolemaa yhtä paljon kuin minäkin... Masentunut olisi...

        Iloisia mietteitä. Mutta nyt pitää mennä nukkumaan, vaikka olenkin jo väsymyksen tuolla puolen jossain siellä, missä kaikki järki sekä viisaus ovat pelkkää haittaa. Voisi lähtä ulos. Hihii. Ei väsytä. Siellä missä on ikuinen päivä ja voi olla missä haluaa. Ajan tuolla puolen....

        Unohdin jo, mitä kommentoit. Juttuni alkavat seota... XD Mikäli niissä on järkeä ollutkaan. Ei pidä ajatella väsyneenä. Vai onko asia päinvastoin...?

        Joo. Hyvää yötä. Toivottavasti olem huomenna järjissäni.

        Hitto, jos nyt on oikea hetki selittää sekavaa paskaa, mie liityn mukaan. Oikeasti, IT:n anima-animus-jutuissa alkaa olla järkeä, vähä vähältä. Myö olemma kuin yö ja päivä...

        Jossakin Testimaan testissä kysyttiin, kumpi voittaisi, jos sinua olisi kaksi. Laitoin, että se olisi kaikkien tappio XD mutta nyt kun ajattelen asiaa, voisin myös vastata, että koko maailma.

        Voi hitto, missä suossa mie olen... Toivottavasti ei tule suohomoja.

        Jos mie kiusaisin itseäni, toinen minä olisin ojan pohjalla viinapullo kourassa, sillä tunnen oman heikkouteni hyvin, enkä vain sohaise siihen satunnaisesti kuten muut. Oikeastaan kiusaan itseäni jo nyt ajattelemalla, mitä kaikkea ilkeää muut voisivat minusta sanoa.

        Minua väsyttää, hyvää yötä.


      • icepicked kirjoitti:

        Hitto, jos nyt on oikea hetki selittää sekavaa paskaa, mie liityn mukaan. Oikeasti, IT:n anima-animus-jutuissa alkaa olla järkeä, vähä vähältä. Myö olemma kuin yö ja päivä...

        Jossakin Testimaan testissä kysyttiin, kumpi voittaisi, jos sinua olisi kaksi. Laitoin, että se olisi kaikkien tappio XD mutta nyt kun ajattelen asiaa, voisin myös vastata, että koko maailma.

        Voi hitto, missä suossa mie olen... Toivottavasti ei tule suohomoja.

        Jos mie kiusaisin itseäni, toinen minä olisin ojan pohjalla viinapullo kourassa, sillä tunnen oman heikkouteni hyvin, enkä vain sohaise siihen satunnaisesti kuten muut. Oikeastaan kiusaan itseäni jo nyt ajattelemalla, mitä kaikkea ilkeää muut voisivat minusta sanoa.

        Minua väsyttää, hyvää yötä.

        Miten niin kuin yö ja päivä? Mitä tarkoitat? Förklara! Anima ja Animus eivät ole minn vaan Sigen kaverin C.G Jungin idea...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miten niin kuin yö ja päivä? Mitä tarkoitat? Förklara! Anima ja Animus eivät ole minn vaan Sigen kaverin C.G Jungin idea...

        No katso nyt! Olemme eri mieltä lähes kaikesta. Olen lukenut niiden kahden sekopään kirjoituksia, mutta sie olit se, joka alunperin alkoi selittää näistä jutuista...


      • icepicked kirjoitti:

        No katso nyt! Olemme eri mieltä lähes kaikesta. Olen lukenut niiden kahden sekopään kirjoituksia, mutta sie olit se, joka alunperin alkoi selittää näistä jutuista...

        Ainut Jungin kirja jonka olen lukenut oli 'Symbolit: Piilotajunnan kieli', jossa Junggi tulkitsi potilaittensa unia ja otti kantaa Sigen mielipiteisiin aina välillä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ainut Jungin kirja jonka olen lukenut oli 'Symbolit: Piilotajunnan kieli', jossa Junggi tulkitsi potilaittensa unia ja otti kantaa Sigen mielipiteisiin aina välillä...

        Siinäpä vasta hurmaava kaksikko. Mihin tulokseen hyö päätyivät?


      • icepicked kirjoitti:

        Siinäpä vasta hurmaava kaksikko. Mihin tulokseen hyö päätyivät?

        Sigge ei pystynyt sanomaan paljoa vastalauseita, koska kirja kirjoitettiin Sigen kuoleman jälkeen, joten oikeastaan Junggi vaan saneli mielipiteensä unien tulkinnasta, symboleista ja piilotajunnasta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sigge ei pystynyt sanomaan paljoa vastalauseita, koska kirja kirjoitettiin Sigen kuoleman jälkeen, joten oikeastaan Junggi vaan saneli mielipiteensä unien tulkinnasta, symboleista ja piilotajunnasta...

        Näin kerran unta, jossa Jussi Halla-Aho oli minun serkkuni. Tulkitse siitä.


      • icepicked kirjoitti:

        Näin kerran unta, jossa Jussi Halla-Aho oli minun serkkuni. Tulkitse siitä.

        Junggi toteaa että unessa nähdyt henkilöt eivät suoraan esitä samaa henkilöä jonka tiedät todellisuudesta vaan se symboloi jotakin; Sinä näit Halla-Ahon itsellesi hieman kaukaisen ja läheisen sukulaisen välimaastossa olevana henkilönä, joka oli unesi 'Animus' eli piilotajuntasi symboloiva mieshenkilö.

        Jotta voisin kertoa enemmän pitäisi tietää mitä serkkusi sinulle tarkoittaa millaiset välit teillä on ja mitä mieltä olet Halla-Ahåsta...

        (Näin kerran unta, jossa olin perheeni kanssa Putinin yksityishotellissa, se oli kyllä mielenkiintoinen kokemus... En muista enää mistä keskustelimme, mutta "yksityishotellin" minä tunnistan erään tuntemani henkilön (nyk. vainaja) talon alakerraksi...)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Junggi toteaa että unessa nähdyt henkilöt eivät suoraan esitä samaa henkilöä jonka tiedät todellisuudesta vaan se symboloi jotakin; Sinä näit Halla-Ahon itsellesi hieman kaukaisen ja läheisen sukulaisen välimaastossa olevana henkilönä, joka oli unesi 'Animus' eli piilotajuntasi symboloiva mieshenkilö.

        Jotta voisin kertoa enemmän pitäisi tietää mitä serkkusi sinulle tarkoittaa millaiset välit teillä on ja mitä mieltä olet Halla-Ahåsta...

        (Näin kerran unta, jossa olin perheeni kanssa Putinin yksityishotellissa, se oli kyllä mielenkiintoinen kokemus... En muista enää mistä keskustelimme, mutta "yksityishotellin" minä tunnistan erään tuntemani henkilön (nyk. vainaja) talon alakerraksi...)

        Unessani kävelin Helsingin kauppakorkeakoulun editse katua pitkin, ja edelläni käveli siniseen miestenpukuun pukeutunut Jussi Halla-Aho. Minulla oli aivan käsittämättömän vahva tunne, että häi on minun serkkuni, vaikken oikeassa elämässä ole mitään sukua hänelle. Jotenkin tiedostin tämän unessanikin.

        Serkkujen merkitys on minulle hieman ristiriitainen, sillä vaikka minulla on paljon serkkuja, hyö ovat kohtalaisen etäisiä, enkä miellä heitä kavereiksi, vaan ensisijaisesti sukulaisikseni. Toisen puolen serkkuni ovat minua paljon nuorempia ja toisen vanhimpia. Nuorin serkkuni on yksi ja vanhin lähes kolmekymmentä vuotta vanha. Kohta tulee yksi lisää...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Junggi toteaa että unessa nähdyt henkilöt eivät suoraan esitä samaa henkilöä jonka tiedät todellisuudesta vaan se symboloi jotakin; Sinä näit Halla-Ahon itsellesi hieman kaukaisen ja läheisen sukulaisen välimaastossa olevana henkilönä, joka oli unesi 'Animus' eli piilotajuntasi symboloiva mieshenkilö.

        Jotta voisin kertoa enemmän pitäisi tietää mitä serkkusi sinulle tarkoittaa millaiset välit teillä on ja mitä mieltä olet Halla-Ahåsta...

        (Näin kerran unta, jossa olin perheeni kanssa Putinin yksityishotellissa, se oli kyllä mielenkiintoinen kokemus... En muista enää mistä keskustelimme, mutta "yksityishotellin" minä tunnistan erään tuntemani henkilön (nyk. vainaja) talon alakerraksi...)

        Ja Allah-Ahosta en pidä. Häi on selvästi älykäs mies ja osaa perustella mielipiteensä hyvin, mutta, noh, häi on persu.


    • Minäkin muuten olen tehnyt saman testimaa-testin ja vastasinkin samalla tavalla...

      Minä en ole (muistaakseni) nähnyt unta kenestäkään politiikassa vaikuttajasta... Onneksi. Ruumiita, zombeja, barbie-elokuvan pahis, eläimiä, luokkalaisia, kirjanhenkilöitä ja Puuha-Pete hahmo on näkynyt... XD

      • Sitten on vielä tämä tälläkin palstalla surullisenkuuluisaksi tullut runkkausuneni. Eh.


      • icepicked kirjoitti:

        Sitten on vielä tämä tälläkin palstalla surullisenkuuluisaksi tullut runkkausuneni. Eh.

        Mitäs kirjoitit sen tänne....


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitäs kirjoitit sen tänne....

        Mitäs kirjoitin yhtään mitään. Onnistuin vain villitsemään Tukijan, ja nyt häi tituleeraa itseään Danzigin sankariksi ja Kielin kanavan keisariksi. Kuten sanottu, jos kukaan ei kehu häntä, häi kehuu itse itseään.


      • icepicked kirjoitti:

        Mitäs kirjoitin yhtään mitään. Onnistuin vain villitsemään Tukijan, ja nyt häi tituleeraa itseään Danzigin sankariksi ja Kielin kanavan keisariksi. Kuten sanottu, jos kukaan ei kehu häntä, häi kehuu itse itseään.

        Joudun ysiseiskojen kanssa ensivuonna samaan oppilaitokseen....


      • kurpizza kirjoitti:

        Joudun ysiseiskojen kanssa ensivuonna samaan oppilaitokseen....

        Älä välitä, minä olen täällä joten et löydä minua susirajan takaa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Älä välitä, minä olen täällä joten et löydä minua susirajan takaa...

        Hetkinen, oletko sie ysiseiska? Kuule, Tukija, jos pahasti käy, "pääsemmä" vuoden päästä samaan kouluun...


      • icepicked kirjoitti:

        Hetkinen, oletko sie ysiseiska? Kuule, Tukija, jos pahasti käy, "pääsemmä" vuoden päästä samaan kouluun...

        Jag bor inte i barbarisk fenno Helsingfors!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Älä välitä, minä olen täällä joten et löydä minua susirajan takaa...

        En löytäisi sinua täältä muutenkaan, sillä olisit syöty siilien toimesta.... Tai jonnejen ja lissujen.... Tai lestadiolaisten...

        Mutta pääsisit julkkispaikalle... Koulupuukotuksia ja vauvasurmia...

        Tarkoitin lähinnä sitä, että jos muutkin ysiysit ovat yhtä keljuja nuoremmille....


      • kurpizza kirjoitti:

        En löytäisi sinua täältä muutenkaan, sillä olisit syöty siilien toimesta.... Tai jonnejen ja lissujen.... Tai lestadiolaisten...

        Mutta pääsisit julkkispaikalle... Koulupuukotuksia ja vauvasurmia...

        Tarkoitin lähinnä sitä, että jos muutkin ysiysit ovat yhtä keljuja nuoremmille....

        Voi kuule, mie saatan valita lukion Helsingin ulkopuoleltakin...

        En mie niin ilkeä ole kuin työ ysikasit.


      • icepicked kirjoitti:

        Voi kuule, mie saatan valita lukion Helsingin ulkopuoleltakin...

        En mie niin ilkeä ole kuin työ ysikasit.

        Mitä me ollaan tehty?

        Ja odotas, kun pääset tähän ikään. (Huomaa ironia, olen vielä 15...) Saat kuunnella kauhutarinoita tulevan lukiosi ökötyksistä...


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitä me ollaan tehty?

        Ja odotas, kun pääset tähän ikään. (Huomaa ironia, olen vielä 15...) Saat kuunnella kauhutarinoita tulevan lukiosi ökötyksistä...

        Esimerkiksi olleet vattumaisia paskója, jotka kiusaavat meitä ja kuvittelevat olevansa parempia ihan ikänsä puolesta. Ja vain muistuttaakseni, mitä sinä olet tehnyt: NAISTENVESSA.


      • icepicked kirjoitti:

        Esimerkiksi olleet vattumaisia paskója, jotka kiusaavat meitä ja kuvittelevat olevansa parempia ihan ikänsä puolesta. Ja vain muistuttaakseni, mitä sinä olet tehnyt: NAISTENVESSA.

        Meidän koulussa teikäläiset kiusasivat pienempiä ja olivat muutenkin kummallisia...

        Ja naistenvessasta:
        1. En ollut järjissäni.
        2. Kukakohan aiheutti sinulle ne pahimmat traumat??


      • kurpizza kirjoitti:

        Meidän koulussa teikäläiset kiusasivat pienempiä ja olivat muutenkin kummallisia...

        Ja naistenvessasta:
        1. En ollut järjissäni.
        2. Kukakohan aiheutti sinulle ne pahimmat traumat??

        Nollanollat ovat, köh, nollia! Tällä palstalla olen tavannut ainoat järkevät nollanollat ikinä. Muuten hyö ovat riitaahaastavia kuspäitä.

        1. En minäkään.
        2. Tukija häräntappoaseineen, (Schleswig-Holstein!) mutta kyllä siekin selvästi halusit...


      • icepicked kirjoitti:

        Nollanollat ovat, köh, nollia! Tällä palstalla olen tavannut ainoat järkevät nollanollat ikinä. Muuten hyö ovat riitaahaastavia kuspäitä.

        1. En minäkään.
        2. Tukija häräntappoaseineen, (Schleswig-Holstein!) mutta kyllä siekin selvästi halusit...

        1. Ja kuulostat syyttävän siitäkin minua.
        2. Kuten jo sanoin, en ollut järjissäni.


      • kurpizza kirjoitti:

        1. Ja kuulostat syyttävän siitäkin minua.
        2. Kuten jo sanoin, en ollut järjissäni.

        1. Kaipaan sääliä! Minulla on trauma!
        2. Tarpeeksi järjissäsi.


    • Älkääs nyt Schleswig-Holsteinissa ei ole mitään vikaa!

      • Vai onko? Käy testeissä, ettei vain olisi syfilistä.


      • icepicked kirjoitti:

        Vai onko? Käy testeissä, ettei vain olisi syfilistä.

        Olen niin puhdas että kuppa tarttuu ainoastaan huonompaan yhteiskunta-ainekseen, koska minä olen BÄTTRE FOLK!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen niin puhdas että kuppa tarttuu ainoastaan huonompaan yhteiskunta-ainekseen, koska minä olen BÄTTRE FOLK!

        Älä luule, Leninilläkin oli syfilis. HIV muuten tarttuu Danzigin käytävästä helpommin kuin Kielin kanavasta tai Norjan vuonoista. Siksi Venetsian (k)anaaleissa täytyy aina käyttää suojavarustusta!


      • icepicked kirjoitti:

        Älä luule, Leninilläkin oli syfilis. HIV muuten tarttuu Danzigin käytävästä helpommin kuin Kielin kanavasta tai Norjan vuonoista. Siksi Venetsian (k)anaaleissa täytyy aina käyttää suojavarustusta!

        Oletko kuinka läheisesti perehtynyt asiaan?


      • kurpizza kirjoitti:

        Oletko kuinka läheisesti perehtynyt asiaan?

        Olen vain lukenut artikkeleita! Mitä luulit? En minä ole mitään konkreettista tutkimusta tehnyt.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen vain lukenut artikkeleita! Mitä luulit? En minä ole mitään konkreettista tutkimusta tehnyt.

        Mistä sinusta tietää?


    • 1. Ysiysejä ei voi muuta kuin sääliä.
      2. Miten määrittelet "tarpeeksi järjissäsi"... Huumattuna...

    • Lenin ei kelpaa, koska hän ei ole bättre folkia kuten minä!

      • Saa luvan kelvata, kerta minäkin kelpasin..!

        //Kurpizza, hyi sinua, ysikasia!


      • icepicked kirjoitti:

        Saa luvan kelvata, kerta minäkin kelpasin..!

        //Kurpizza, hyi sinua, ysikasia!

        Lenin on kuollut, jospa IT ei kuitenkaan ole nekrofili....

        //Hyi hyi sinua itseäsi.


      • icepicked kirjoitti:

        Saa luvan kelvata, kerta minäkin kelpasin..!

        //Kurpizza, hyi sinua, ysikasia!

        Sinulla oli bättre folk porvari pappa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinulla oli bättre folk porvari pappa!

        Oletko oikeasti suomenruotsalainen?

        //Tukijan tuntien saattaa hyvin ollakin. Siellähän Lenin-setä makaa mausoleumissaan, aiotko, IT, käydä nyrskäyttämässä? Joten hyi teitä molempia!


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko oikeasti suomenruotsalainen?

        //Tukijan tuntien saattaa hyvin ollakin. Siellähän Lenin-setä makaa mausoleumissaan, aiotko, IT, käydä nyrskäyttämässä? Joten hyi teitä molempia!

        Vatikaanissahan on joku paavikin lasiarkussa....


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko oikeasti suomenruotsalainen?

        //Tukijan tuntien saattaa hyvin ollakin. Siellähän Lenin-setä makaa mausoleumissaan, aiotko, IT, käydä nyrskäyttämässä? Joten hyi teitä molempia!

        Olen myös venäläis-separatisti joten päättele siitä, kerran vain päätin olevani suomenruotsalainen koska bättre folk ja vångsfinska!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olen myös venäläis-separatisti joten päättele siitä, kerran vain päätin olevani suomenruotsalainen koska bättre folk ja vångsfinska!

        Eli jos Suomen itäosissa olisi suuri venäläiskeskittymä, joka vaatisi Itä-Suomea liitettäväksi Venäjään, olisitko samaa mieltä?


      • icepicked kirjoitti:

        Eli jos Suomen itäosissa olisi suuri venäläiskeskittymä, joka vaatisi Itä-Suomea liitettäväksi Venäjään, olisitko samaa mieltä?

        Kyllä, koska olen Suomen harvoja putinistejä, sillä me tiedämme Putinin olevan maansa pelastaja jota ilman Venäjä olisi nykyään korruptoitunut ja keskenään hajonnut hutera ex-valtiomuodostelma joka ei pysty painimaan Yhdysvaltoja vastaan suurvalta-tasolla.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä, koska olen Suomen harvoja putinistejä, sillä me tiedämme Putinin olevan maansa pelastaja jota ilman Venäjä olisi nykyään korruptoitunut ja keskenään hajonnut hutera ex-valtiomuodostelma joka ei pysty painimaan Yhdysvaltoja vastaan suurvalta-tasolla.

        Isänmaallisuus kunniaan....


      • kurpizza kirjoitti:

        Isänmaallisuus kunniaan....

        Suomella meni paremmin autonomian aikana kuin EU:n aikana ja erityisen onnellisia olisimme kansamme jäsenet jos saisimme ruhtinaaksemme Putinin!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä, koska olen Suomen harvoja putinistejä, sillä me tiedämme Putinin olevan maansa pelastaja jota ilman Venäjä olisi nykyään korruptoitunut ja keskenään hajonnut hutera ex-valtiomuodostelma joka ei pysty painimaan Yhdysvaltoja vastaan suurvalta-tasolla.

        Venäjähän on nykyiselläänkin korruption luvattu maa.

        Kurpizza, isänmaallisuus vessanpöntöstä alas, tämä on punikkien ja putinistien maa nyt!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Suomella meni paremmin autonomian aikana kuin EU:n aikana ja erityisen onnellisia olisimme kansamme jäsenet jos saisimme ruhtinaaksemme Putinin!

        Melko monesti on jonakin muuna aikana mennyt paremmin kuin EU:n aikana...


      • icepicked kirjoitti:

        Venäjähän on nykyiselläänkin korruption luvattu maa.

        Kurpizza, isänmaallisuus vessanpöntöstä alas, tämä on punikkien ja putinistien maa nyt!

        http://m.youtube.com/watch?v=RUhtrz9UtNQ

        Venäjä ei vielä ole saavuttanut sitä täydellisyyttä johon Putin aikoo johtaa kansansa, mutta kun Venäjä valloittaa vielä lisää maata Krimin lisäksi päästään asiaan!


      • kurpizza kirjoitti:

        Melko monesti on jonakin muuna aikana mennyt paremmin kuin EU:n aikana...

        "Ei mikään muu kansa Euroopassa ole osoittanut niin vähän taipumusta itsenäiseen asemaan kansojen joukossa kuin suomalainen ja ylipäänsä koko turaanilainen suku."
        - Freudenthal


      • israelin-tukija kirjoitti:

        http://m.youtube.com/watch?v=RUhtrz9UtNQ

        Venäjä ei vielä ole saavuttanut sitä täydellisyyttä johon Putin aikoo johtaa kansansa, mutta kun Venäjä valloittaa vielä lisää maata Krimin lisäksi päästään asiaan!

        Voi vitty, IT, ota sormi pois perseestäsi ja tule järkiisi!


      • icepicked kirjoitti:

        Voi vitty, IT, ota sormi pois perseestäsi ja tule järkiisi!

        Jokainen onnistunut hallitsija on valloittanut maata Aleksanteri Suuresta ja Vilhelm Valloittajasta lähtien!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jokainen onnistunut hallitsija on valloittanut maata Aleksanteri Suuresta ja Vilhelm Valloittajasta lähtien!

        Ja mitä sie olet valloittanut? Vuonoja ja kanaaleita?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jokainen onnistunut hallitsija on valloittanut maata Aleksanteri Suuresta ja Vilhelm Valloittajasta lähtien!

        He elivätkin vuonna nuija ja kirves.


      • kurpizza kirjoitti:

        He elivätkin vuonna nuija ja kirves.

        Trotski, minä en ole hallitsija...

        Kurpizza, mitä väliä aikakaudella on jos pääsee maata valloittamaan ja suojelemaan kansaansa heidän kokemaansa rasismia vastaan?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Trotski, minä en ole hallitsija...

        Kurpizza, mitä väliä aikakaudella on jos pääsee maata valloittamaan ja suojelemaan kansaansa heidän kokemaansa rasismia vastaan?

        Siinä se kiikastaakin. Venäjällä ei ole asiat mielestäni niin hyvin, että voisivat muita alueita haalia. Jumankauta, maailman suurin valtio ja siltikin jostain Krimistä tapella....


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Trotski, minä en ole hallitsija...

        Kurpizza, mitä väliä aikakaudella on jos pääsee maata valloittamaan ja suojelemaan kansaansa heidän kokemaansa rasismia vastaan?

        Onneksi et...

        Vai että oikein rasismia! Kyllä, venäjänkielisten oikeuksia on poljettu Ukrainassa viimepäivinä, mutta Venäjällä kantaväestö on itsekin rasistista Kaukaasiasta tulevia siirtolaisia kohtaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Onneksi et...

        Vai että oikein rasismia! Kyllä, venäjänkielisten oikeuksia on poljettu Ukrainassa viimepäivinä, mutta Venäjällä kantaväestö on itsekin rasistista Kaukaasiasta tulevia siirtolaisia kohtaan.

        Kurpizza, ajattele jos kaikki antaisivat varastamansa maat takaisin; Maailmassa olisi ainoastaan Luxemburgin kokoisia banaanivaltioita tai harvaanasuttuja erämaita...

        Kaukasiassa asuu tsetseeni rosvoja joille Putin luonnollisesti antaa kyytiä:
        "Putin vaikuttaa täysin järkevältä mieheltä, kun keskustellaan Lähi-idästä tai energiapolitiikasta. Kun keskustelu siirtyy Tšetšeniaan tai islamisteihin, Putinin silmät muuttuvat tappajan silmiksi."
        -Cris Patten


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza, ajattele jos kaikki antaisivat varastamansa maat takaisin; Maailmassa olisi ainoastaan Luxemburgin kokoisia banaanivaltioita tai harvaanasuttuja erämaita...

        Kaukasiassa asuu tsetseeni rosvoja joille Putin luonnollisesti antaa kyytiä:
        "Putin vaikuttaa täysin järkevältä mieheltä, kun keskustellaan Lähi-idästä tai energiapolitiikasta. Kun keskustelu siirtyy Tšetšeniaan tai islamisteihin, Putinin silmät muuttuvat tappajan silmiksi."
        -Cris Patten

        Voi että, sinä voisit vaikka pyrkiä Putinin paašipojaksi, vähän kuin Uralin perhosessa! Hänhän on eronnut vaimostaankin juuri vuosi sitten.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kurpizza, ajattele jos kaikki antaisivat varastamansa maat takaisin; Maailmassa olisi ainoastaan Luxemburgin kokoisia banaanivaltioita tai harvaanasuttuja erämaita...

        Kaukasiassa asuu tsetseeni rosvoja joille Putin luonnollisesti antaa kyytiä:
        "Putin vaikuttaa täysin järkevältä mieheltä, kun keskustellaan Lähi-idästä tai energiapolitiikasta. Kun keskustelu siirtyy Tšetšeniaan tai islamisteihin, Putinin silmät muuttuvat tappajan silmiksi."
        -Cris Patten

        En minä sitä tarkoittanutkaan. Vaan sitä, ettei Venäjä loppujen lopuksi olisi edes tarvinnut Krimiä. En minäkään niin idiootti ole.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä sitä tarkoittanutkaan. Vaan sitä, ettei Venäjä loppujen lopuksi olisi edes tarvinnut Krimiä. En minäkään niin idiootti ole.

        Krimin omistaminen vahvistaa Venäjän asemaa Mustalla Merellä, joten sen omistaminen on äärimmäisen tärkeää vastavyöhykkeenä NATOlle...

        Hyvää yötä, menen nukkumaan!


    • Aws, Tukija meni nurkkaan mököttämään. Osuiko ja upposiko?

      Oceanin vanha nimimerkki Ilkeää naurua kuvaa täydellisesti tämänhetkistä mielentilaani.
      -Trotskilainen, joka nauraa ilkeää naurua omassa huoneessaan. (Helsinki! Sivistys! Havis Amanda!)

    • (Tämähän on sitten pian loppumassa... Tekeekö kukaan enää jatkoa? XDD)

      • Mie voin tehdä. Sitten on jo neljäs ketju. Ja mitä helvetteä, Tukija, etkä mitään mene, kello on vasta puoli yksitoista!


    • Joo-o. Hyvää yötä IT, kauniita unia ja krimiläisten kuvia....

      En usko, että Venäjällä olisi muutenkaan ollut kovin heikko asema...

      Minäkin olen muuten jo kotona... Paitsi huomenna iskälle...

      • Vanhemmilla on töitä mutta minulla on vapaus! Ja kannettava TV omassa huoneessani. Mitä katsoisi..?


      • Minä taas menen pian mökille...keskiviikkona siis..-_-
        PS. Ruisrääkällä on söpö ääni. ♥


      • veh kirjoitti:

        Minä taas menen pian mökille...keskiviikkona siis..-_-
        PS. Ruisrääkällä on söpö ääni. ♥

        Täällä oli vallan helvetisti kuikkia. Viisisataa täynnä...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe