Olen kaljuuntunut perusbelgialainen

Méér Bicky Méér Man!

eli perbejuntti ja ajattelen kaikenlaista negatiivista siviilipalveluksen suorittaneista pitkätukkaisista hinttareista jotka ottavat parrua kakkoseen ruotsinlaivoilla.

Nuorena (18-25 vuotiaana) miehenä yritin hoitaa kaljuuntumistani Fina-tableteilla, mutta ei siitä ollut mitään hyötyä ja sivuvaikutuksena pallini surkastuivat joten päätin lopettaa kuurin ja vetäistä pääni kokonaan kaljuksi.

Ja naisia perkele riittää niin paljon kun vaan jaksaa nussia!!!

37

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärrä

      Miten muka pystyt nussimaan jos pallisi ovat surkastuneet?

      • Ap.

        Se oli vain väliaikainen sivuvaikutus että tiedä sä vaan se!!!!!

        Kuurin loputtua treenasin mieskunnon ennalleen tekemällä penislihastreenejä kuntosalilla ja se tuotti hyvin tulosta!


    • Mies-21v

      Veikkaanpa ettei sunkaan lihaksiasi ole ihan natuna hankittu vaan on tarvittu anabolisia terästämään treenejä. Niidenkin yhtenä sivuvaikutuksena on pallien surkastuminen mutta penis sensijaan on jarkuvasti puolikovassa tilassa ;)

    • Mä ajattelen myös homoista kaikkea negatiivista, joten on meillä sitten jotain samojakin mielipiteitä, vaikka mä syönkin finaa edelleen ja en aio edes harkita sen lopettamista.

      • asdasdasddas

        "ajattelen kaikenlaista negatiivista siviilipalveluksen suorittaneista pitkätukkaisista hinttareista jotka ottavat parrua kakkoseen ruotsinlaivoilla."
        Taisi kyllä ihan suoraan viitata teikäläiseen :D


      • asdasdasddas kirjoitti:

        "ajattelen kaikenlaista negatiivista siviilipalveluksen suorittaneista pitkätukkaisista hinttareista jotka ottavat parrua kakkoseen ruotsinlaivoilla."
        Taisi kyllä ihan suoraan viitata teikäläiseen :D

        Sitä varmaan tämä perkeleen juntti yritti, mutta mua kun on turha joksikin vitun homoksi koittaa haukkua, sillä mä kun ajattelen heistä jatkuvasti kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!

        Lähdenkin tästä taas ajattelemaan homoista kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vitun homopersehuorahinttari se saatana!!!!!!


      • AT-analyysit
        DarkFear kirjoitti:

        Sitä varmaan tämä perkeleen juntti yritti, mutta mua kun on turha joksikin vitun homoksi koittaa haukkua, sillä mä kun ajattelen heistä jatkuvasti kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!

        Lähdenkin tästä taas ajattelemaan homoista kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vitun homopersehuorahinttari se saatana!!!!!!

        DarkFear hyvä yleisö!! (saa ruokkia)


      • Anonyymi

        Kannattaa jatkaa finan syömistä :)


      • Anonyymi

        Paljonko sulla menee Finaa tänä päivänä?


    • ........

      up!

    • Anonyymi

      Melkoista kritiikkiä tässä darkkista kohtaan.

      • Anonyymi

        Mutta oikeaan osuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oikeaan osuvaa.

        Kyllä, ihan nappiin.


      • Anonyymi

        Ne oli periksen hahmojen kulta-aikaa kun peris vithuili niillä darkkikselle;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne oli periksen hahmojen kulta-aikaa kun peris vithuili niillä darkkikselle;)

        Tuskin kyllä Periksellä on mitään tekemistä tämän(kään) aloituksen kanssa. Eikä tässä ollut edes Bicky Royal-mies itse kirjautunut omalla profiilillaan, joten epäilen tossa jonkun feikanneen aitoa Bickyä ja hän on teeskennellyt muka hänenä tänne kirjoittelevansa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Tuskin kyllä Periksellä on mitään tekemistä tämän(kään) aloituksen kanssa. Eikä tässä ollut edes Bicky Royal-mies itse kirjautunut omalla profiilillaan, joten epäilen tossa jonkun feikanneen aitoa Bickyä ja hän on teeskennellyt muka hänenä tänne kirjoittelevansa.

        Niin siinä varmaan on käynyt, että joku on yrittänyt trollata muka minuna tollasia ala-arvoisia höpinöitä mitä tuossa aloituksessa on kirjoitettu. Tosin tota mun hiustenlähtöä en lähde edes kiistämään, mutta mielestäni (ja naisten mielestä) tämä jyystärikalju sopii mulle.

        Noin muuten olen mielestäni suvaitsevainen ja avarakatseinen mies. Olihan meillä esimerkiksi JyystaXin Volvoon teipattu pride-lippu silloin kun se teema oli ajankohtainen 😊😊😊


      • bicky_royal kirjoitti:

        Niin siinä varmaan on käynyt, että joku on yrittänyt trollata muka minuna tollasia ala-arvoisia höpinöitä mitä tuossa aloituksessa on kirjoitettu. Tosin tota mun hiustenlähtöä en lähde edes kiistämään, mutta mielestäni (ja naisten mielestä) tämä jyystärikalju sopii mulle.

        Noin muuten olen mielestäni suvaitsevainen ja avarakatseinen mies. Olihan meillä esimerkiksi JyystaXin Volvoon teipattu pride-lippu silloin kun se teema oli ajankohtainen 😊😊😊

        Joo sitä mäkin tossa vähän ajattelin, että joku palstan trolli yrittänyt esiintyä sun nimissäsi.

        Sullehan se kalju ihan hyvin sopiikin, niin eipä sun ole tarvinnut niitä fina-tabletteja syödäkään. Etkä sä varmaan ole niitä koskaan edes syönytkään, kun nehän saattaisivat vaikka heikentää niitä sun penistreeni-tuloksia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sitä mä kanssa ajattelin, että sähän oot suvaitsevainen ja europpalaishenkinen mies, kun eikös teillä myös JyysTaxissa ollut sellainen ilmapiiri:)))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

        Niin siinä varmaan on käynyt, että joku on yrittänyt trollata muka minuna tollasia ala-arvoisia höpinöitä mitä tuossa aloituksessa on kirjoitettu. Tosin tota mun hiustenlähtöä en lähde edes kiistämään, mutta mielestäni (ja naisten mielestä) tämä jyystärikalju sopii mulle.

        Noin muuten olen mielestäni suvaitsevainen ja avarakatseinen mies. Olihan meillä esimerkiksi JyystaXin Volvoon teipattu pride-lippu silloin kun se teema oli ajankohtainen 😊😊😊

        Pahasti on peris näiden bicky-juttujesi taso laskenut vuosien varrella :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahasti on peris näiden bicky-juttujesi taso laskenut vuosien varrella :)

        Eipä se Peris liity mitenkään noihin Bicky Royal-miehen kirjoittamiin juttuihin.

        Ainoa mikä nyt aloittajalla piti paikkansa Bickyn suhteen, niin oli se, että miten hän tekee niitä penislihas-treenejä siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tossa onneksi oikea Bicky kävi tänään korjaamassa ne aloittajan lausunnot, niin saatiin selvyys tähänkin asiaan. Onhan se oikea Bicky Royal-mies suvaitsevainen ja eurooppalaishenkinen mies:)


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä se Peris liity mitenkään noihin Bicky Royal-miehen kirjoittamiin juttuihin.

        Ainoa mikä nyt aloittajalla piti paikkansa Bickyn suhteen, niin oli se, että miten hän tekee niitä penislihas-treenejä siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tossa onneksi oikea Bicky kävi tänään korjaamassa ne aloittajan lausunnot, niin saatiin selvyys tähänkin asiaan. Onhan se oikea Bicky Royal-mies suvaitsevainen ja eurooppalaishenkinen mies:)

        Mutta onko Bicky Royal-miehelläkin sasikranssi?


      • Anonyymi

        Tehän olette Bickyn kanssa sitten kuin kaksi marjaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehän olette Bickyn kanssa sitten kuin kaksi marjaa

        Eipä me kyllä saman näköisiä Bickyn kanssa olla, kun hän on kalju ja jyystärikarjun näköinen:))))))))))))))))) Mä sen sijaan oon enemmän Andrea Pirlon näköinen, kun mulla on hyvälaatuinen tukka päässä.

        Erona myös se, että Bickyllä on myös näyttävät penistatuoinnit:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä me kyllä saman näköisiä Bickyn kanssa olla, kun hän on kalju ja jyystärikarjun näköinen:))))))))))))))))) Mä sen sijaan oon enemmän Andrea Pirlon näköinen, kun mulla on hyvälaatuinen tukka päässä.

        Erona myös se, että Bickyllä on myös näyttävät penistatuoinnit:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sasikalju suoleenottaja sinä olet :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sasikalju suoleenottaja sinä olet :)

        Kyllä mulla itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja mikään homo en ole ikinä ollutkaan.


    • Anonyymi

      Darkkis otti parrua kakkoseen ruotsinlaivalla.

      • Anonyymi

        No dark nyt on sellainen suoleenottaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No dark nyt on sellainen suoleenottaja.

        Sä hintti sitä itse varmaan sellainen oletkin, että nuole huora mulkkua vaan vitun hinttari!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No dark nyt on sellainen suoleenottaja.

        Vitun mulkunnuolijahintti siinä saatana!!!!!!!! Keskity sä vitun huorapersehintti vaan siihen oman hinttikaverisi mulkun nuolemiseen saatanan huora!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun mulkunnuolijahintti siinä saatana!!!!!!!! Keskity sä vitun huorapersehintti vaan siihen oman hinttikaverisi mulkun nuolemiseen saatanan huora!!!!!!!!!!!!!!

        Munan imentä on nautinnollista. Suosittelen sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No dark nyt on sellainen suoleenottaja.

        Niin on, mustaa moloa himoitsee kakkoseen.


    • Anonyymi

      Kiva stoori darkista:)

    • Anonyymi

      Periksen early works :)

      • Anonyymi

        Nykyään peris on sovinnainen ja umpitylsä bicky-tarinoidensa kanssa.


    • Anonyymi

      Kovaa kritiikkiä perikseltä darkkiksesta.

    • Anonyymi

      Outoa tekstiä kun peris kirjoitti sekä itsensä että darkkiksen??

      • Anonyymi

        Peris on jakomielinen. Ehkä hän ei tiedä olevansa Bicky, Darkkis tai muut hahmonsa. Häntä pitäisi auttaa eheytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peris on jakomielinen. Ehkä hän ei tiedä olevansa Bicky, Darkkis tai muut hahmonsa. Häntä pitäisi auttaa eheytymään.

        Harhoissaan elää paattisten poika :(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe