eli perbejuntti ja ajattelen kaikenlaista negatiivista siviilipalveluksen suorittaneista pitkätukkaisista hinttareista jotka ottavat parrua kakkoseen ruotsinlaivoilla.
Nuorena (18-25 vuotiaana) miehenä yritin hoitaa kaljuuntumistani Fina-tableteilla, mutta ei siitä ollut mitään hyötyä ja sivuvaikutuksena pallini surkastuivat joten päätin lopettaa kuurin ja vetäistä pääni kokonaan kaljuksi.
Ja naisia perkele riittää niin paljon kun vaan jaksaa nussia!!!
Olen kaljuuntunut perusbelgialainen
37
161
Vastaukset
- En ymmärrä
Miten muka pystyt nussimaan jos pallisi ovat surkastuneet?
- Ap.
Se oli vain väliaikainen sivuvaikutus että tiedä sä vaan se!!!!!
Kuurin loputtua treenasin mieskunnon ennalleen tekemällä penislihastreenejä kuntosalilla ja se tuotti hyvin tulosta!
- Mies-21v
Veikkaanpa ettei sunkaan lihaksiasi ole ihan natuna hankittu vaan on tarvittu anabolisia terästämään treenejä. Niidenkin yhtenä sivuvaikutuksena on pallien surkastuminen mutta penis sensijaan on jarkuvasti puolikovassa tilassa ;)
Mä ajattelen myös homoista kaikkea negatiivista, joten on meillä sitten jotain samojakin mielipiteitä, vaikka mä syönkin finaa edelleen ja en aio edes harkita sen lopettamista.
- asdasdasddas
"ajattelen kaikenlaista negatiivista siviilipalveluksen suorittaneista pitkätukkaisista hinttareista jotka ottavat parrua kakkoseen ruotsinlaivoilla."
Taisi kyllä ihan suoraan viitata teikäläiseen :D asdasdasddas kirjoitti:
"ajattelen kaikenlaista negatiivista siviilipalveluksen suorittaneista pitkätukkaisista hinttareista jotka ottavat parrua kakkoseen ruotsinlaivoilla."
Taisi kyllä ihan suoraan viitata teikäläiseen :DSitä varmaan tämä perkeleen juntti yritti, mutta mua kun on turha joksikin vitun homoksi koittaa haukkua, sillä mä kun ajattelen heistä jatkuvasti kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!
Lähdenkin tästä taas ajattelemaan homoista kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vitun homopersehuorahinttari se saatana!!!!!!- AT-analyysit
DarkFear kirjoitti:
Sitä varmaan tämä perkeleen juntti yritti, mutta mua kun on turha joksikin vitun homoksi koittaa haukkua, sillä mä kun ajattelen heistä jatkuvasti kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!
Lähdenkin tästä taas ajattelemaan homoista kaikkea negatiivista, että tiedäkin sä vitun homopersehuorahinttari se saatana!!!!!!DarkFear hyvä yleisö!! (saa ruokkia)
- Anonyymi
Kannattaa jatkaa finan syömistä :)
- Anonyymi
Paljonko sulla menee Finaa tänä päivänä?
- ........
up!
- Anonyymi
Melkoista kritiikkiä tässä darkkista kohtaan.
- Anonyymi
Mutta oikeaan osuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta oikeaan osuvaa.
Kyllä, ihan nappiin.
- Anonyymi
Ne oli periksen hahmojen kulta-aikaa kun peris vithuili niillä darkkikselle;)
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli periksen hahmojen kulta-aikaa kun peris vithuili niillä darkkikselle;)
Tuskin kyllä Periksellä on mitään tekemistä tämän(kään) aloituksen kanssa. Eikä tässä ollut edes Bicky Royal-mies itse kirjautunut omalla profiilillaan, joten epäilen tossa jonkun feikanneen aitoa Bickyä ja hän on teeskennellyt muka hänenä tänne kirjoittelevansa.
DarkFear kirjoitti:
Tuskin kyllä Periksellä on mitään tekemistä tämän(kään) aloituksen kanssa. Eikä tässä ollut edes Bicky Royal-mies itse kirjautunut omalla profiilillaan, joten epäilen tossa jonkun feikanneen aitoa Bickyä ja hän on teeskennellyt muka hänenä tänne kirjoittelevansa.
Niin siinä varmaan on käynyt, että joku on yrittänyt trollata muka minuna tollasia ala-arvoisia höpinöitä mitä tuossa aloituksessa on kirjoitettu. Tosin tota mun hiustenlähtöä en lähde edes kiistämään, mutta mielestäni (ja naisten mielestä) tämä jyystärikalju sopii mulle.
Noin muuten olen mielestäni suvaitsevainen ja avarakatseinen mies. Olihan meillä esimerkiksi JyystaXin Volvoon teipattu pride-lippu silloin kun se teema oli ajankohtainen 😊😊😊bicky_royal kirjoitti:
Niin siinä varmaan on käynyt, että joku on yrittänyt trollata muka minuna tollasia ala-arvoisia höpinöitä mitä tuossa aloituksessa on kirjoitettu. Tosin tota mun hiustenlähtöä en lähde edes kiistämään, mutta mielestäni (ja naisten mielestä) tämä jyystärikalju sopii mulle.
Noin muuten olen mielestäni suvaitsevainen ja avarakatseinen mies. Olihan meillä esimerkiksi JyystaXin Volvoon teipattu pride-lippu silloin kun se teema oli ajankohtainen 😊😊😊Joo sitä mäkin tossa vähän ajattelin, että joku palstan trolli yrittänyt esiintyä sun nimissäsi.
Sullehan se kalju ihan hyvin sopiikin, niin eipä sun ole tarvinnut niitä fina-tabletteja syödäkään. Etkä sä varmaan ole niitä koskaan edes syönytkään, kun nehän saattaisivat vaikka heikentää niitä sun penistreeni-tuloksia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sitä mä kanssa ajattelin, että sähän oot suvaitsevainen ja europpalaishenkinen mies, kun eikös teillä myös JyysTaxissa ollut sellainen ilmapiiri:)))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Noin muuten olen mielestäni suvaitsevainen ja avarakatseinen mies. Olihan meillä esimerkiksi JyystaXin Volvoon teipattu pride-lippu silloin kun se teema oli ajankohtainen 😊😊😊Pahasti on peris näiden bicky-juttujesi taso laskenut vuosien varrella :)
Anonyymi kirjoitti:
Pahasti on peris näiden bicky-juttujesi taso laskenut vuosien varrella :)
Eipä se Peris liity mitenkään noihin Bicky Royal-miehen kirjoittamiin juttuihin.
Ainoa mikä nyt aloittajalla piti paikkansa Bickyn suhteen, niin oli se, että miten hän tekee niitä penislihas-treenejä siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tossa onneksi oikea Bicky kävi tänään korjaamassa ne aloittajan lausunnot, niin saatiin selvyys tähänkin asiaan. Onhan se oikea Bicky Royal-mies suvaitsevainen ja eurooppalaishenkinen mies:)- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eipä se Peris liity mitenkään noihin Bicky Royal-miehen kirjoittamiin juttuihin.
Ainoa mikä nyt aloittajalla piti paikkansa Bickyn suhteen, niin oli se, että miten hän tekee niitä penislihas-treenejä siellä Impivaaran uimahallin punttisalilla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Tossa onneksi oikea Bicky kävi tänään korjaamassa ne aloittajan lausunnot, niin saatiin selvyys tähänkin asiaan. Onhan se oikea Bicky Royal-mies suvaitsevainen ja eurooppalaishenkinen mies:)Mutta onko Bicky Royal-miehelläkin sasikranssi?
- Anonyymi
Tehän olette Bickyn kanssa sitten kuin kaksi marjaa
Anonyymi kirjoitti:
Tehän olette Bickyn kanssa sitten kuin kaksi marjaa
Eipä me kyllä saman näköisiä Bickyn kanssa olla, kun hän on kalju ja jyystärikarjun näköinen:))))))))))))))))) Mä sen sijaan oon enemmän Andrea Pirlon näköinen, kun mulla on hyvälaatuinen tukka päässä.
Erona myös se, että Bickyllä on myös näyttävät penistatuoinnit:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Eipä me kyllä saman näköisiä Bickyn kanssa olla, kun hän on kalju ja jyystärikarjun näköinen:))))))))))))))))) Mä sen sijaan oon enemmän Andrea Pirlon näköinen, kun mulla on hyvälaatuinen tukka päässä.
Erona myös se, että Bickyllä on myös näyttävät penistatuoinnit:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Sasikalju suoleenottaja sinä olet :)
Anonyymi kirjoitti:
Sasikalju suoleenottaja sinä olet :)
Kyllä mulla itselläni on hyvälaatuinen ja tuuhea tukka ja mikään homo en ole ikinä ollutkaan.
- Anonyymi
Darkkis otti parrua kakkoseen ruotsinlaivalla.
- Anonyymi
No dark nyt on sellainen suoleenottaja.
Anonyymi kirjoitti:
Sä hintti sitä itse varmaan sellainen oletkin, että nuole huora mulkkua vaan vitun hinttari!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun mulkunnuolijahintti siinä saatana!!!!!!!! Keskity sä vitun huorapersehintti vaan siihen oman hinttikaverisi mulkun nuolemiseen saatanan huora!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun mulkunnuolijahintti siinä saatana!!!!!!!! Keskity sä vitun huorapersehintti vaan siihen oman hinttikaverisi mulkun nuolemiseen saatanan huora!!!!!!!!!!!!!!
Munan imentä on nautinnollista. Suosittelen sullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mustaa moloa himoitsee kakkoseen.
- Anonyymi
Kiva stoori darkista:)
- Anonyymi
Periksen early works :)
- Anonyymi
Nykyään peris on sovinnainen ja umpitylsä bicky-tarinoidensa kanssa.
- Anonyymi
Kovaa kritiikkiä perikseltä darkkiksesta.
- Anonyymi
Outoa tekstiä kun peris kirjoitti sekä itsensä että darkkiksen??
- Anonyymi
Peris on jakomielinen. Ehkä hän ei tiedä olevansa Bicky, Darkkis tai muut hahmonsa. Häntä pitäisi auttaa eheytymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peris on jakomielinen. Ehkä hän ei tiedä olevansa Bicky, Darkkis tai muut hahmonsa. Häntä pitäisi auttaa eheytymään.
Harhoissaan elää paattisten poika :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113627
- 663277
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832561
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716