loppu on lähellä, agenda 21 on tulossa, mua pelottaa!
artikkeli
http://www.amightywind.com/hell/aboutsounds.htm
ääninauhotus
http://www.amightywind.com/real/hellscreams.rm
Huuto Helvetistä, ei ole hyvä.. :(
47
533
Vastaukset
- Saatko selvää?
Tässä suomennos linkin sivulta.
Jos ei todellakaan ole helvetti, niin mistä katumattomille syntisiä mennä, kun he kuolevat? Luuletko YAHUVEH antaisi takaisin taivaaseen?
[Huomaa: On ollut paljon keskustelua, onko tämä todellista vai ei. Emme sano se totta tai ei, mutta se on mielestämme tarpeeksi tärkeää lähettää sen ja voit lukija päättää.] Nämä tiedot ovat peräisin käännös artikkelin Suomen sanomalehdessä nimeltä "Ammennusatia". geologinen ryhmä, joka porattu reikä noin 14,4 km syvällä maankuoressa sanovat, että he kuulivat ihmisten huudot. Huudot ovat kuulleet tuomitsi sielut maapallon syvin reikä. Kauhuissaan tiedemiehet pelkäävät he ovat piikitellä pahan helvetin voimat jopa maapallon pinnasta. "tietoja keräämme on niin yllättävää, että olemme vilpittömästi pelkää, mitä voisimme löytää sinne," totesi tohtori Azzacov, johtaja hankkeen syrjäisillä Siperiaan. "Toinen yllätys oli korkea lämpötila ne löydettiin maan keskipisteestä. "Laskelmat osoittavat tietyssä lämpötilassa noin 1100 astetta, tai yli 2000 celsiusta," Azzacov huomautti. "Tämä on paljon enemmän kuin odotimme. Se tuntuu melkein kuin Inferno palo on raa'asti meneillään maapallon keskustassa. "viimeinen löytö oli kuitenkin kaikkein järkyttävintä korvissamme, niin paljon, että tutkijat eivät uskalla jatkaa hanketta. Yritimme kuunnella maapallon liikkeiden tietyin välein supersensitive mikrofoneja, jotka pettivät reiän läpi. Mitä kuulimme kääntyi niille loogisesti ajatella tiedemiehet vapina rauniot. Se oli joskus heikko, mutta kimeä ääni joiden luulimme olevan tulossa omasta laitteet, "selitti tohtori Azzacov. "Mutta kun joitakin muutoksia meidän ymmärtänyt, että todellakin ääni tuli maan sisuksen. Me tuskin uskomme omin korvin. Kuulimme ihmisääntä, huutaen kivusta. Vaikka yhdellä äänellä oli havaittavissa, voisimme kuulla tuhansia, ehkä miljoonia, taustalla, kärsimystä sieluja huutaa. Tämän jälkeen kamala löytö, noin puolet tutkijat lopettaa pelossa. Toivottavasti se, mikä on siellä pysyy siellä, "tohtori Azzacov lisätty. "Mitä todella hermostumaan neuvostoliittolaiset, lukuun ottamatta äänitallenteita, oli ulkonäkö samana yönä fountainhead valovoima kaasun ammunta ylös pora sivuston, ja ulos of Keskellä tätä hehkulamppu pilvi pilarin loistava olento lepakon siivet paljasti itsensä sanat (venäjäksi): "Minä olen voittanut," emblazoned vastaan tummaa Siperian taivaalla. "tapaus on ehdottomasti epätodellinen; Neuvostoliittolaiset huusi kauhuissaan, sanoo Kimmo Nummedal. Myöhemmin samana iltana, hän näki ambulanssin miehistön esiintyvän paikkakunnalla. Kuljettaja hän tiesi kertoi hänelle, että heille oli kerrottu rauhoittaa kaikille kanssa lääkitys, jonka tiedetään poistaa lyhytkestoinen muisti. Neuvostoliittolaiset käyttää tätä lääkettä hoidossa shokki uhreja.
Dr. Azzacove "Kun kommunistinen En usko taivaaseen tai Raamattua, mutta tiedemiehenä uskon nyt helvetissä", sanoo tohtori Azzacove. "Tarpeetonta sanoa olimme järkyttyneitä tehdä tällaisia löytö. Mutta me tiedämme, mitä näimme ja tiedämme, mitä haluamme kuulla. Ja olemme täysin vakuuttuneita siitä, että voimme porata Helvetin portit!" Dr. Azzacove jatkoi, "... pora yhtäkkiä alkoi pyörimään villisti, mikä osoittaa, että olimme päässeet suuri tyhjä taskussa tai luolan. Lämpötila-anturit osoittivat dramaattinen kasvu lämpöä 2000 celsiusta." "Laskimme mikrofoni, suunniteltu havaitsemaan äänet levyn liikkeitä alas akselin. Mutta sen sijaan levyn liikkeitä kuulimme ihmisen äänellä huutaen kivusta! Aluksi luulimme ääni oli tulossa meidän omia laitteita. " "Mutta kun teimme muutoksia pahimmat epäilyt vahvistetaan. huudot eivät olleet kuin yhden ihmisen, he olivat huudot miljoonien ihmisten!
Tiedätkö miksi Jacques Costeau, kuuluisa vedenalainen tutkimusmatkailija, lopeta syvänmeren sukellusta joskus ennen kuolemaansa? Sanotaan, että hän lopetti, koska hän oli kuullut jossakin vedenalaisissa luolissa hän oli tutkia, äänet ihmiset huutaa. Siellä oli myös toinen kerta, kun yksi hänen miehensä, joka oli sukelluskelloon syvimpään kaivantoon Bermudan kolmio, oli myös samanlainen kokemus. Hän viestitti saatettava välittömästi. Oltuaan elvytettiin hänen shokki, hän kertoi muut hänen pelottava kokemus kuulla "huudot ihmisiä kipu".- ---
Googlen kääntäjää ei ehkä kannattaisi käyttää suomenteluun, jollei välttämättä halua että tekstille nauretaan vedet silmissä... Tosin nauretaanhan tuollaiselle höpönlöpölle muutenkin.
- ...
...
- ...
... kirjoitti:
...
...
- kyllä kyllä
--- kirjoitti:
Googlen kääntäjää ei ehkä kannattaisi käyttää suomenteluun, jollei välttämättä halua että tekstille nauretaan vedet silmissä... Tosin nauretaanhan tuollaiselle höpönlöpölle muutenkin.
Avaruudessa kukaan ei kuule huutoasi "Alien kahdeksas matkustaja"
- Anonyymi
--- kirjoitti:
Tosi juttu. Helvetti on maan keskustassa. Tosin 5900 km syvyydessa. 14 km ei ole vielä mitään. Mutta paljon on väkeä kun jo siinä huuto kuuluu. Helvetissä kärsitään muttei kuolla. Siitä syystã pirullinen paikka.
- Näin uskon
Rukoile Jeesusta Kristusta vaikka näin, niin pelko poistuu.
Jeesus Kristus. Anna syntini anteeksi ja tule elämäni Herraksi. Tahdon seurata sinua. Auta minua, että pelko poistuu. Amen.- ...
...
Ääninauhotus on outoa pulputusta. Helvetissä siis näköjään digataan nykymusiikkia.
- ...
...
- ...
...
- Ufo-tuntija
Etkö jaksa odottaa, että kuulet lähempää niitä ääniä. Mahdollisesti päästelet itsekin niitä. Tosin totuus ei ole sinun 'heiniäsi'.
Ne on ne ufot. Niistä yiedät kaiken.- ...
kekek-kekek kirjoitti:
En voi tietää mitä ufoilla tarkoitat.
...
- ???
joopajoo kertokaapa miten ihmenen voi avata helvetin portit ja päästä helvettiin?
kas kumma kohta varmaan joku keksii tikapuut jolla kävellä taivaaseen!
ei ihminen pysty rikkomaan muuria joka on tämän maailman ja henkimaailman välissä eikä ihnen pysty avaamaan helvettiä ja taivasta saati tehdä näkyväksi...
tämmöset jutut on leffa kamaa jossa avataan taivaan ja helvetinportteja ja pelastetaan ihmisiä helvetistä ja karataan taivaasta...
ettekö ole tämmösiä leffoja katsoneet?- ???
kohta varmaan ruvetaan myymään turistimatkoja helvettiin... ;)
- -jarmo-
??? kirjoitti:
...ja sulla näyttäkin olevan jo matkavaraus päällä. Älä leiki tulella!
- Kysyn vaan
??? kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää kirjoittaa jos on ihan pihalla käsiteltävästä asiasta ja aiheesta. Milloin tuollaista on alettu koulussa opettaa? Kuten esin nim. ???, kekek-kekek jne...
- ???
Kysyn vaan kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää kirjoittaa jos on ihan pihalla käsiteltävästä asiasta ja aiheesta. Milloin tuollaista on alettu koulussa opettaa? Kuten esin nim. ???, kekek-kekek jne...
ai minä pihalla asioista?
tiedätekös ees kuka olen? siinä se taas nähää heti ollaa vinoilemassa...
joo oon tääl teidän kanssa jo 6 vuotta kirjoittanut eli kuten sanoin niin ei oo oikein lähtenyt langeemukseni jälkeen vaellus käyntiin vaan minulla on ankkuri ripustettu jalkaa joka vetää minua syvemmälle pimeyteen...
tämä on minun mielipide asiasta mutta pitäkää te omanne niin minä pidän omani kuten tempaus asiassakin...
ehkä vielä joskus tapaamme perillä? mutta huonolta näyttää kohdallani... - ???...
??? kirjoitti:
joo oon tääl teidän kanssa jo 6 vuotta kirjoittanut eli kuten sanoin niin ei oo oikein lähtenyt langeemukseni jälkeen vaellus käyntiin vaan minulla on ankkuri ripustettu jalkaa joka vetää minua syvemmälle pimeyteen...
tämä on minun mielipide asiasta mutta pitäkää te omanne niin minä pidän omani kuten tempaus asiassakin...
ehkä vielä joskus tapaamme perillä? mutta huonolta näyttää kohdallani...mutta sen verran pitää sanoa että kyllähän ihminen pystyy muurin rikkomaan tämän maailman ja henkimaailman välillä...
oletekos mustaan raamattuun tutustuneet ja kokeilleet juttuja? - Vaihda suuntaa
??? kirjoitti:
ehkä vielä joskus tapaamme perillä? mutta huonolta näyttää kohdallani...Mutta kun ei sen tarvitse näyttää huonolta sinunkään osaltasi.
Tiedän kyllä sen pimeyden ja sen vetovoiman, mutta kun Jeesus Kristus on sen voittanut ristillä. Syvyyteen sukeltaminen loppuu aivan yksinkertaisilla keinoilla. Ihan ääneen ja yksinkin huudat, sanot Jeesus, auta minua, anna syntini anteeksi. Minä uskon, että sovitit syntini minunkin puolesta. Kiitos Jeesus. - Huh,huh.
Tikapuut löytyi Raamatusta. 1Moos.28:12. Niin hän näki unta, ja katso, maan päälle oli asetettu tikapuut, joiden pää ulottui taivaaseen, ja katso, Jumalan enkelit kulkivat niitä myöten ylös ja alas. Joh.1:51. Ja hän sanoi hänelle: Totisesti, totisesti minä sanon teille; te saatte nähdä taivaan avoina ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle.
- ???
???... kirjoitti:
mutta sen verran pitää sanoa että kyllähän ihminen pystyy muurin rikkomaan tämän maailman ja henkimaailman välillä...
oletekos mustaan raamattuun tutustuneet ja kokeilleet juttuja?täältä löytää mustan raamatun netistä tässä linkki...
http://pouserinet.fi/~wibbaxi/MUSTARAA/
ette taida tietääkkään kuinka syvälle olen juotunut ja mitä olen tehnyt... - ???
Huh,huh. kirjoitti:
Tikapuut löytyi Raamatusta. 1Moos.28:12. Niin hän näki unta, ja katso, maan päälle oli asetettu tikapuut, joiden pää ulottui taivaaseen, ja katso, Jumalan enkelit kulkivat niitä myöten ylös ja alas. Joh.1:51. Ja hän sanoi hänelle: Totisesti, totisesti minä sanon teille; te saatte nähdä taivaan avoina ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle.
yllätys, yllätys taas se alko en olisi toivonut että tämä taas menee tähän kun ette ole uskossa mitään lapsia?
eikä näitä kaikkia juttuja taas tarvitsisi käydä kädestä pitäen läpi?
eikö teillä ole yhtään huumoria? - ???
Huh,huh. kirjoitti:
no joo joo kyllä tikapuut löytyy mutta kyse onki siitä että pystyyko ihminen tekemään samoin omissa voimissa että tikapuut tulee näkyviin ja kiipeä juttelemaan Herran kanssa?
se on eri asia jos Herra tämän sallii...
mutta siinäpä se taas nähdään minähän se en taaskaan kuulu teidän joukkoonne johan sen teidän kommentikin paljastatavat...
mikäköhän siinä on että en ole koskaan tervetullut teidän joukoonne vaan haluatte heti potkia minut ulos? - Selvä kyy
??? kirjoitti:
yllätys, yllätys taas se alko en olisi toivonut että tämä taas menee tähän kun ette ole uskossa mitään lapsia?
eikö teillä ole yhtään huumoria?NYT YMMÄRRÄ. TÄMÄ EI OLE SAATA-NAN SIVUSTO, JOSSA KYSELLÄÄN, ETTÄ ONKO HUUMORIA.
SAA-TANA ULOS JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ.
Pitää ymmärtää Raamattua, eikä osata hakea vain määrättyä jaetta pois kontekstistaan. - ???
Selvä kyy kirjoitti:
NYT YMMÄRRÄ. TÄMÄ EI OLE SAATA-NAN SIVUSTO, JOSSA KYSELLÄÄN, ETTÄ ONKO HUUMORIA.
SAA-TANA ULOS JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ.
Pitää ymmärtää Raamattua, eikä osata hakea vain määrättyä jaetta pois kontekstistaan.eli sanot että olen saatanan kätyri?
"Selvä kyy
24.6.2014 23:01
0
Sulje
NYT YMMÄRRÄ. TÄMÄ EI OLE SAATA-NAN SIVUSTO"
kiitti vaan oli kiva taas jutella teidän kanssa tämä onkin viimenen viesti tänne, enkä enää kirjoita tänne mitään...
anteeksi kaikilta jos teitä taas kerran luokkasin en tule enää teitä ikinä häiritsemään...
tahtosi taitaakain olla että juodun helvettiin ja ajaudun yhä syvemmälle pimeyteen...
varo vaan ettei toiveesi ja sanasi käy toteen mitä sitten vastaan kun näin käy
mitenkäs se meni kuka viettelee....
monikaan teistä ei taida ymmärtää sitä kuinka paljon joskus sanat satuttavat ihmistä ja voi jopa sanomisen kautta tapahtua ihmisen paatumista....
mitäs siitä kielestä puhutaan?
hyvästi lopullisseti... - NYT USKO
??? kirjoitti:
täältä löytää mustan raamatun netistä tässä linkki...
ette taida tietääkkään kuinka syvälle olen juotunut ja mitä olen tehnyt...TÄMÄ EI OLE SAA-TANAN SIVUSTO. RAAMATTUA TÄÄLLÄ KATSELLAAN PROFETIOIDEN VALOSSA.
MIKSI TULET SAA-TA-NA TÄNNE.
SAA-TANA ON TULLUT TAPPAMAAN JA TUHOAMAAN, SANOO RAAMATTU.
PYSY POIS, ELLET HALUA POLVISTUA JEESUKSEN KRISTUKSEN RISTIN JUUREEN SYNTEINESI. ITKE SIELLÄ SYNTEJÄSI. NIIN MUUTKIN TEKEE, JOTKA KATUU JA HALUAA VAIHTAA SUUNTAA. - Etsi niin löydät
??? kirjoitti:
eli sanot että olen saatanan kätyri?
"Selvä kyy
24.6.2014 23:01
0
Sulje
NYT YMMÄRRÄ. TÄMÄ EI OLE SAATA-NAN SIVUSTO"
kiitti vaan oli kiva taas jutella teidän kanssa tämä onkin viimenen viesti tänne, enkä enää kirjoita tänne mitään...
anteeksi kaikilta jos teitä taas kerran luokkasin en tule enää teitä ikinä häiritsemään...
tahtosi taitaakain olla että juodun helvettiin ja ajaudun yhä syvemmälle pimeyteen...
varo vaan ettei toiveesi ja sanasi käy toteen mitä sitten vastaan kun näin käy
mitenkäs se meni kuka viettelee....
monikaan teistä ei taida ymmärtää sitä kuinka paljon joskus sanat satuttavat ihmistä ja voi jopa sanomisen kautta tapahtua ihmisen paatumista....
mitäs siitä kielestä puhutaan?
hyvästi lopullisseti...Täällä ei ole sinulle sielunhoitajia, joten etsi muualta apua ongelmiisi.
- ???
Etsi niin löydät kirjoitti:
Täällä ei ole sinulle sielunhoitajia, joten etsi muualta apua ongelmiisi.
väillillä tässä olen miettinyt että mitäpä jos olenkin yksi lopunajan eksyttäjistä ja susi lampaitten vaatteisssa tai joku näistä henkilöist' jota ilmestyskirjassa, danielissa ja muissa profetaalisissa kirjoituksissa mainitaan?
tai kenties ite antikristus? - ???
??? kirjoitti:
väillillä tässä olen miettinyt että mitäpä jos olenkin yksi lopunajan eksyttäjistä ja susi lampaitten vaatteisssa tai joku näistä henkilöist' jota ilmestyskirjassa, danielissa ja muissa profetaalisissa kirjoituksissa mainitaan?
tai kenties ite antikristus?hassua kyllä että olisin mitä sopivin henkilö antikristukseksi ja olisi kaikki ominaisuudetki mutta tiedä sit?
olen vaan pahan ruumiillustama.... - ???
??? kirjoitti:
hassua kyllä että olisin mitä sopivin henkilö antikristukseksi ja olisi kaikki ominaisuudetki mutta tiedä sit?
olen vaan pahan ruumiillustama....tämäkin näky sopii minunu täydellisesti!
Anja Janhosen syksyllä 2013 näkemä näky Antikristuksesta
Näin näyssä syksyllä 2013 nuoren ja vaalean miehen, joka ilmestyy lähivuosina tai silloin kun Herra antaa hänen tulla näkyville. Hän vaikutti pahalta hengeltä. Katsoin niin kuin kukkulan takaa ja tunsin voimakkaan pahan voiman siitä miehestä. - ***
??? kirjoitti:
täältä löytää mustan raamatun netistä tässä linkki...
ette taida tietääkkään kuinka syvälle olen juotunut ja mitä olen tehnyt...Kyllä, ihminen pystyy moniin ihmeellisiin asioihin. Mm. David Hertzog opettaa, miten seinän läpi pääsee. "???", hävitä se "musta raamattusi", tule pois kuolemasta ELÄMÄÄN. Olet nyt HÄVIÄJÄN puolella, tule VOITTAJAN leiriin: Ota Jeesus vastaan, hylkää nykyinen paha isäntäsi. Se tarjoaa maailmallista kivaa, mutta vie sinut turmioon.
- ...
??? kirjoitti:
...
- ...
??? kirjoitti:
eikö teillä ole yhtään huumoria?...
- ???
Vaihda suuntaa kirjoitti:
Mutta kun ei sen tarvitse näyttää huonolta sinunkään osaltasi.
Tiedän kyllä sen pimeyden ja sen vetovoiman, mutta kun Jeesus Kristus on sen voittanut ristillä. Syvyyteen sukeltaminen loppuu aivan yksinkertaisilla keinoilla. Ihan ääneen ja yksinkin huudat, sanot Jeesus, auta minua, anna syntini anteeksi. Minä uskon, että sovitit syntini minunkin puolesta. Kiitos Jeesus.kokeilin tossa pari päivää sitten huumeita ja vedin överit subutexsistä no sairaala reissuhan siitä tuli mutta täällä vielä ollaan...
tuli sitä vielä vedettyä alkoholia, diapamia ja voxraa nokkaan... - -jarmo-
??? kirjoitti:
kokeilin tossa pari päivää sitten huumeita ja vedin överit subutexsistä no sairaala reissuhan siitä tuli mutta täällä vielä ollaan...
tuli sitä vielä vedettyä alkoholia, diapamia ja voxraa nokkaan...Kolme vuotta sitte juhannuksen jälkeen me kiertävässä järjestyksenvalvonnassa vedettiin stadissa Vaasankadulla yhestä kuppilan vessasta just yks teikäläinen elottomana ulos kadulle ja koitettiin saada pumppu käsipelillä toimiin. Sit tuli pelastuslaitos ja jatko siitä ammattivehkeilllä mut lopulta kaveri jäi makaamaan kadulle suu auki ja pantiin pillit pussiin. Onks se sit hianoo?!
Älä hei viitti ainakaan brassailla tollasella... ei se nosta sun rispektii yhtään mut puisen rotsin se toki saattaa tuoda joku päivä ja klyyvarin päälle kasan multaa. - ???
-jarmo- kirjoitti:
Kolme vuotta sitte juhannuksen jälkeen me kiertävässä järjestyksenvalvonnassa vedettiin stadissa Vaasankadulla yhestä kuppilan vessasta just yks teikäläinen elottomana ulos kadulle ja koitettiin saada pumppu käsipelillä toimiin. Sit tuli pelastuslaitos ja jatko siitä ammattivehkeilllä mut lopulta kaveri jäi makaamaan kadulle suu auki ja pantiin pillit pussiin. Onks se sit hianoo?!
Älä hei viitti ainakaan brassailla tollasella... ei se nosta sun rispektii yhtään mut puisen rotsin se toki saattaa tuoda joku päivä ja klyyvarin päälle kasan multaa.niin, niin jarmo mutta raamatussahan sanotaan että tunnustakaa synnit brassailu on erillaista...
Jaakobin kirje 5:16
16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
tästä lähin en virka yhtään mitään kuolen jos kuolen tai en Herran haltuun enkä kyllä puhukaan mitään tämä on viimenen viesti tännekkin sen jälkeen oon oman "onneni varassa" ja en puhu ongelmista kenellekkään pidän vaan kaiken sisälläni...
mietikääpä mikä minut on ajanut tähän tilanteeseen meillä on kummnikin täällä palstalla on 6 vuoden historia yhdessä...
mikä on minun kohdalla mennyt vikaan? - 689
??? kirjoitti:
niin, niin jarmo mutta raamatussahan sanotaan että tunnustakaa synnit brassailu on erillaista...
Jaakobin kirje 5:16
16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
tästä lähin en virka yhtään mitään kuolen jos kuolen tai en Herran haltuun enkä kyllä puhukaan mitään tämä on viimenen viesti tännekkin sen jälkeen oon oman "onneni varassa" ja en puhu ongelmista kenellekkään pidän vaan kaiken sisälläni...
mietikääpä mikä minut on ajanut tähän tilanteeseen meillä on kummnikin täällä palstalla on 6 vuoden historia yhdessä...
mikä on minun kohdalla mennyt vikaan?Sekopään kirjoitukset tunnistetaan kyllä. Täältäkö sinä apua luulet hakevasi? Muuta paikkaako et tunne sellaiseksi.
- Totta on
Kiitos Jarmo hyvästä vastauksesta.
- ---
Mikähän näistä tämän ketjun jutuista mielestäsi on tuon Jarmon kirjoittama?
- Aivan tolkutonta
--- kirjoitti:
Mikähän näistä tämän ketjun jutuista mielestäsi on tuon Jarmon kirjoittama?
Kylläpäs saa-tanalla on hätä. Sinun tarvitsee tietää, että että se, missä hänen nimensä, rekisteröity sellainen lukee on hänen.
Mikä hitto muuten luulet itse olevasi.
Etsi mielenterv. osio ja kysele siellä harhoistasi.
- Lohdullista
Yksin en kulje, en hetkeäkään.
Vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
Suojellen varjellen, nostaen, auttaen.
Kanssain Hän käy kautta maailman tään.
Suojellen, varjellen, nostaen, auttaen.
Kanssain Hän käy kautta maailman tään.
Murheet kun murtavi sydämeni,
silloinkin läsnä on Mestarini.
Lohtua taivahan tuopi Hän vaivahan,
kyyneleet kaikki pois kuivailevi.
Lohtua taivahan tuopi Hän vaivahan,
kyyneleet kaikki pois kuivailevi.
Hiljaisen hetken kun Herra taas suo,
silloin mä muistan, oi, verensä vuo.
Hinta on sieluni, oi, rakas Mestari,
synteini tähden on haavasi nuo.
Hinta on sieluni, oi, rakas mestari,
synteini tähden on haavasi nuo.
Kiusaus korpehen synkeähän,
tieni jos johtaa, käy vierelläin Hän.
Yksin en taistele, suurta on tietää se,
yön kun mä ylläin nään myrskyävän.
Yksin en taistele, suurta on tietää se,
yön kun mä ylläin nään myrskyävän.
Yksin en kulje, en hetkeäkään.
Vierelläin aina mä Jeesuksen nään.
Ylistys ylhäisen, parhaimman Paimenen,
rakkaus suuri, jok' on syömmessäin.
Ylistys ylhäisen, parhaimmaan Paimenen,
rakkaus suuri, jok' on syömmessäin. - ---
Asiallisuus taas kaukana kun trollit asialla.
- hyhhyh
Todellista huutoa helvetistä.
- Onpa noin
Sekavia kirjoittajia ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881833
- 561010
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/961006- 9955
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200924IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56889Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos63881Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.174792Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79766Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760