Magneettimedia jatkaa “arvoilleen” uskollisena rasistisena juutalaisvastaisena verkkojulkaisuna.
”Esi-isiemme vuotaneen veren nimessä, kuolema kotiemme, omaistemme ja isänmaamme hävittäjille ja raiskaajille, kuolema Kalevan heimon pirstojalle, Suomen kansan saastuttajalle.” (Elias Simojoki).
Näin pirteästi tervehtii Magneettimedia nettisivustoillensa etsiytynyttä lukijaa. Olin toki kuullut, että kyseinen lehti on uudistunut, mutta en aivan osannut varautua moisiin kuolemantoivotuksiin, jotka verkkosivun logon alla vaihtuvat muun muassa George Orwellin ja Iranin al-Quds erikoisjoukkojen johtajan, maailman vaarallisimmaksi mieheksi tituleeratun, Qassem Suleimanin sitaattien kanssa. Jäin kuitenkin miettimään keitä nämä suomalaisuuden saastuttajat ja raiskaajat oikein mahtavat olla?
Taustaksi
Kärkkäinen tavarataloketjun Magneettimedia –ilmaisjakelulehti ja sen tuolloinen päätoimittaja tuomittiin syksyllä 2013 juutalaisvastaisista kirjoituksistaan oikeudessa sakkoihin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tavaratalokin tuomittiin 45 000 euron yhteisösakkoihin. Itse tavarataloyhtiö oli tosin jo kesällä aikaisemmin irtisanoutunut lehden linjasta, joka sen mukaan ei noudattanut yhteistä sopimusta. Yhtiön toimitusjohtajakin erosi lokakuussa näiden erimielisyyksien seurauksena.
Tuomioiden langettamisen jälkeen Magneettimedia –lehtiuudistukseen mukaan saatu Arto Merisalo lupasi, että julkaisun linja muuttuu ja juutalaisvastaisia tekstejä ei enää joulun jälkeen nähdä. Uutisista sai sen käsityksen, että Magneettimedia lopetetaan. Ilmaisjakelulehden tilalle perustettiin uusi kaupallinen lehti, Kauppa Suomi. Mutta Magneettimedia jatkoikin verkkolehtenä. Sen uuden päätoimittajan Arvi Pihkalan käsittelyssä printtilehdestä verkkolehdeksi uudistuneen julkaisun meno on pienen hiljaisen jakson jälkeen aiempaakin villimpää.
http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/580/magneettimedia_jatkaa_arvoilleen_uskollisena_rasistisena_juutalaisvastaisena_verkkojulkaisuna
Magneetimediasta- asiaa
Mediamagneetti
4
71
Vastaukset
- huh huh
Uskomattomia juttuja ja suomalaisten aivopesua kaikella valheen voimalla.
- ---
Olitko tietoinen ko. mediasta?
- .,.,.,
Lähde tiedetään myös kts: mielipuolen päiväkirjoille.
- Hienoa
Nyt sekin asia selvisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850