Vanha ystävä ystävyydellä Jos olen sinulle jotain aiheuttanut p

Vanha ystävä ystävyydellä

Jos olen sinulle jotain aiheuttanut pyydän anteeksi olen pahoillani, mutta sinun ei kyllä pitäisi olla mistään katkera ei ainakaan kateellinen, kun kerroit että sinulla elämä hymyilee ja olet onnellinen. Hyvä näin olen onnellinen asiasta sinun puolestasi. Jos minulla on huonosti kuin väität ei sinulla ole aihetta siihen että kirjoitat minusta minun omalla nimelläni ja väität minua mielisairaaksi ym. Sinä varmasti ilmoitit minut minun sähköpostista erääseen mielisairaiden tukeen. Asia oli poliisi tutkinnassa. Lopeta jo hyvän sään aikaan minun mollaaminen jos olet hyvä ihminen et tekisi noin kärsivää ihmistä kohtaan vaan rientäisit auttamaan. En kyllä kaipaa apuasi tulen itse toimeen joten pysykäämme omassa elämässämme, jos sinulla ei sitä ole hanki se minulla on kyllä

9

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miulle kanssa...

      täysin _omaan_elämäänsä tyytyväinen
      ei Tottis suinkaan ole ==>


      totuusvoittaaaina7.7.2014 13:23
      Minun palkalla ei lähtisi yksikään jehovan todistaja ovelta ovelle työhön

      Me sentään tehdään vaarallista työtä kaikkina vuorokauden aikoina
      kun todistajat nukkuu mukavissa pehmeissä säädettävissä sänkyissä
      silkki pyjamat päällä ja myös viikonloput ja kaikki juhlapyhät ym.

      PALKKA ON SURKEA!! !---------------
      ------ novoivoi,v.sta -87 kuitenkin vakituinen työpaikka?

      totuusvoittaaaina7.7.2014 23:48
      Ei ne nyt ilmaiseksi kierrä ja noin hienoilla autoilla ajele

      totuusvoittaaaina14.7.2014 14:51
      -----. Mutta kateeliseksi tulee kun näkee heidän vaatteet ja auton millä he liikkuvat
      en pystyisi samaan
      Ja he matkustelevat kokoajan ulkomailla USA pääpaikassa
      ja eri maissa Austraaliaa myöten konventeissa-------


      Kohteliaimmin kysyn, mikä onkaan
      jiiteen OVIKELLO_SOITTELUN- liksan suuruus,
      kun tää Töttis niitä kadehtii
      vaikka ollut itte
      Boreailksella vakihommissa parikyt vuotta jo?

      • Palkkaan en ole tyytyväinen, mutta elämä on kunnossa


    • oumaikaat-NESTE

      Kateudesta naama vihreänä
      Sanamies edelleen inkuttaa, että todistajille maksetaan
      RAHAPALKKAA ovikellojen soittelusta ,hahahah HO HO HOO

      että on tyhymä mies LOL

      totuusvoittaaaina15.7.2014 14:50
      Älkää viitsikö valehdella he saavat palkkaa ja suurta saavatkin
      että kateeksi käy.
      Itse en kyllä lähtisi moiseen työhön vaikka yhdestä ovikellon painalluksesta maksettaisiin miljoona. Taivas paikka on minulle tärkeämpi kuin miljoonat ja h.e.l.v.e.t.t.i.i.n joutuminen
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12365619#comment-68845521-view

      artonissi, TIEDOKSI.===>>

      SUURI Kutusi,
      Pasi Turunenkin sanoo,
      että ILMAISEKSI jt kulkee ovilla -
      - jos et osaa lukea niin soittappa sille niin kuulet.

      ihan ilmaiseksi,
      omalla vapaa-ajallaan,
      leipätyö se ei todellakaan ole.

      tsiisus miten _pimeitä_harhaluuloja tällä
      paksulla papparaisella onkaan :D

      KUKA muka niille maksaa PALKKAA SIITÄ, kerroppas se, nisunen?
      sun käsitys* työelämästä* on aika koominen....

      mitähän sä siellä sun röissä operaattorina teet sit jos
      oot varma että pelkästään ovikelloja soitteleva jt
      saa rimputtelustaan palkkaa,
      jonka suuruus on
      -sun sanojes mukaan-
      ainakin 4x Borealis-operaattorin palkan suuruinen. ?????
      oumaikaat-
      -kierii naurusta---

      sulla ittelläs taitaa olla melekoonen
      'suojatyöpaikka' vaan?

      isoilla firmoillahan niitä kehareille on,
      kohottaa imagoa kansan silmissä...

    • Ernestasin naapuri

      Tietenkään en ilmoittele kenenkään sähköposteja yhtään minnekkään, minun puolestani voit ilmoittaa poliisille mitä tahansa. Saavat varmaan hyvät naurut kun lukevat kaikki sen törkykirjoittelun ja uhkailut S24:stä jota vuosien mittaan olet eri nikeillä tehnyt.

      Minä tulen kirjoittamaan tietojani ja käsityksiäni sinusta edelleen tänne, ilmiselvästi mielisairashan sinä olet :)

      Etkä mitään sille voi vaikka ilmoittaisit kenelle ja mille viranomaiselle tahansa. Minä olen sellaisen yläpuolella koska en ikinä tee mitään lainvastaista. :)

    • *Jumalan Rauhaa*

      Hullut ja mielipuolet
      kuudestilaukeavan kera,
      teräksinen luuvitonen Bouksena.

      Niin hoitaa
      LUTHERSÄÄTIÖLÄINEN asiat pois.

    • R.I.P, Ylläpito

      Ylläpito on kuallu

    • teräs-luuvitonen

      ARTO;
      Jokos POLIISI haki pois sun kuudestilaukeavan revolverin
      johon sinulla
      EI ole
      ASEENKANTOLUPAA ?

      • sexituristit.ry

        muuttixe Fat Ardo pysyvästi Pattayalle?


      • kerranvaan.laukesi
        sexituristit.ry kirjoitti:

        muuttixe Fat Ardo pysyvästi Pattayalle?

        joo
        Thaikuissa on eläminen halvempaa kuin Suomessa
        FI-sairaseläkeläisiä onkin siellä paljon
        ihan suomalaisten yhdyskuntia


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe