Parikymppinen nainen ihmettelee vanhempien miesten viestittelyä

tottatosiaan

Olen parikymppinen nainen ja ilmoitan profiilissani selkeästi, minkä ikäisiä miehiä haluan tavata (toisia parikymppisiä). Miksi kuitenkin huomattavasti vanhemmat miehet tuhlaavat aikaansa ottamalla yhteyttä? Jos sanon etsiväni parikymppistä poikaystävää, niin luulevatko nämä minuun yhteyttä ottavat nelikymppiset tosissaan, että heidän kannattaa lähettää minulle viestejä?

En ymmärrä sitäkään, että monet esim. 30-vuotiaat miehet ilmoittavat etsivänsä "18-29-vuotiaita naisia" - miksi noin paljon nuorempia? Mikä vika on omanikäisissä kolmekymppisissä naisissa? Jos tosissaan yritetään muodostaa parisuhdetta - kuten nämä henkilöt usein ilmoittavat - niin 30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan elämäntilanteet ja maailma ovat niin erilaisia, että tuskin kovin tasaveroista suhdetta kykenevät muodostamaan.

65

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puumaa ruinaavat

      Tämä päälle nelikymppinen nainen saa viestejä 18-20v. jannuilta.

      • Hullujako?

        Tiedän, 60:ppinen nainen voi saada viestejä 20-30 vuotiailta miehiltä kuvan kanssa, seksiseuran merkeissä. Sittenkin vaikka profiilissa on toiveikä yli 50.


    • puumaksikaitalettava

      olen viiskymppinen nainen ja viestejä tulee joko 60-75 vuotiailta miehiltä ja 18-34 vuotiailta miehiltä, omanikäiset miehet taas etsivät 18-30 -vuotiaita naisia.

      Yli kuuskymppisten miesten kanssa pelottaa joutua omaishoitajaksi joten mitä vaihtoehtoja jää?

    • (Herra)47

      Vaan kun se biologia asettaa rajat naiselle varhemmin. Ala nyt lapsettomana miehenä siinä perhettä perustaan 40-50 v.naisen kans jollon jo lapsenlapsia ja ei se hedelmällisyyskään enää ihan huippuluokkaa. Eli jos vanhempi lapseton mies haluu perheen,muuta vaihtoehtoo ei oo kun "nuoriso-osasto".

      • aloittaja1

        Mutta jos profiilissani lukee ihan selkeästi, että etsin parikymppistä miestä, niin miksi vanhemmat miehet luulevat, että minulle kannattaa lähettää viestejä? Tulee väkisinkin olo, että ovat vain seksin perässä ja yrittävät nähdä, josko onnistaisi.


      • Sekoseko
        aloittaja1 kirjoitti:

        Mutta jos profiilissani lukee ihan selkeästi, että etsin parikymppistä miestä, niin miksi vanhemmat miehet luulevat, että minulle kannattaa lähettää viestejä? Tulee väkisinkin olo, että ovat vain seksin perässä ja yrittävät nähdä, josko onnistaisi.

        Ai tulee vai? :D

        No, olet ihan oikeassa. Asialle vain ei oikein mahda mitään. Jätä vastaamatta heidän viesteihinsä.


      • aloittaja1
        Sekoseko kirjoitti:

        Ai tulee vai? :D

        No, olet ihan oikeassa. Asialle vain ei oikein mahda mitään. Jätä vastaamatta heidän viesteihinsä.

        Taisi olla vähän itsestäänselvää, vai? :P

        Harvemmin minä niihin vastaankaan tai jos vastaan, vastaan vain todetakseni, että olen ilmoittanut profiilissani, minkä ikäisiä miehiä etsin ja ettei viestittelijä ole sopivan ikäinen mutta kiitos vain huomiosta. Ärsyttää vain silti nuo kuvapyynnöt ym. Tulee vähän sellainen olo kuin joku tuntematon yrittäisi kurkistella ikkunoista.


      • maito maassa

        Joskus se juna on vaan jo armottomasti miestenkin kohdalla menny.
        Oisko kannattanu haluta 20 vuotta aiemmin jo se perhe.
        Naiset voi sentään onneks tehdä lapsia yksinkin kun se kello alkaa tikittää uhkaavasti.


      • Sekoseko
        maito maassa kirjoitti:

        Joskus se juna on vaan jo armottomasti miestenkin kohdalla menny.
        Oisko kannattanu haluta 20 vuotta aiemmin jo se perhe.
        Naiset voi sentään onneks tehdä lapsia yksinkin kun se kello alkaa tikittää uhkaavasti.

        Hieno idea. Väkisin saattaa joku nainen raskaaksi että saadaan taas yksi yhteishuoltajuus lapsi maailmaan.

        Voiko itsekkäämpää olla kuin nainen joka vitun vimmalla haluaa pennun maksoi se mitä tahansa.


      • näyttää siltä
        Sekoseko kirjoitti:

        Hieno idea. Väkisin saattaa joku nainen raskaaksi että saadaan taas yksi yhteishuoltajuus lapsi maailmaan.

        Voiko itsekkäämpää olla kuin nainen joka vitun vimmalla haluaa pennun maksoi se mitä tahansa.

        että kuulut mainittuun ryhmään jo
        "joutuvat jatkuvien pakkien katkeroittamat ukkoparat tyytymään lopultakin niihin rupsahtaneisiin kalkkiksiin mitä voi saada,"
        eikä ihme jos ei sitä seuraa meinaa löytyä enää oman ikäsistäkään.


      • 8+18
        aloittaja1 kirjoitti:

        Taisi olla vähän itsestäänselvää, vai? :P

        Harvemmin minä niihin vastaankaan tai jos vastaan, vastaan vain todetakseni, että olen ilmoittanut profiilissani, minkä ikäisiä miehiä etsin ja ettei viestittelijä ole sopivan ikäinen mutta kiitos vain huomiosta. Ärsyttää vain silti nuo kuvapyynnöt ym. Tulee vähän sellainen olo kuin joku tuntematon yrittäisi kurkistella ikkunoista.

        no ainakin s24 treffeillä pystyy rajaamaan niin, että vain ihannekumppanin ikään sopivat pystyy laittamaan viestiä. siellä ei ongelmaa yli-ikäisten viesteistä... toki jos joku on ikäänsä on viilannut alaspäin, niin ehkä sitten...


      • järjen käyttö sallittu

        Oliskohan se perhe kannattanut perustaa vähän aikaisemmin?


      • Ikätotuus

        Kyllä ne hyvät/normaalit Herra 47:t perustaa perheet silloin, kun omaikäiset naiset ovat siihen parhaimmassa kunnossa. Ei kukaan jää odottelemaan 47v vaariksi asti, että hei nyt pitäisi alkaa tehdä lapsia. Olisit Herra 47 etsinyt naisen perheenperustamiseen jo aikoinaan.

        Jättäkää vanhat äijät ne nuorikot rauhaan. Ne haluaa perustella perheitä omanikäistensä kanssa.

        P.S. Sinä Herra 47, mitä sinä teit silloin, kun muut perusti perheitä?


      • kummallista on

        Miten on herra 47 vielä lapseton. Onko eletty ihan umpiossa sinne 45 v. asti vai mikä mättää. Kyllä sitä normaalisti viimeistään siellä 40 kympin korvilla niitä lapsia tehdään. Itse aloitin jo 20 kymppisenä. Jotain pielessä?


    • Sekoseko

      Minkä ikäisiin 32-vuotiaan miehen sitten tulisi rajata hakunsa?

      En usko olevani normaali 30-vuotias mies ja parikymppiset naiset ovat jonkin verran olleet kiinnostuneita. Näytän ja vaikutan varmaan ikäistäni nuoremmalta. Olen vapaa, ei ole lapsia jne.

      En usko että löytäisin 18-vuotiaan kanssa enää yhteistä, mutta mikä sinä olet määrittämään asiaa?

      Olen kuullut että pitäisi yli 30 vuotiaana hyväksyä mm. lapsen omaavat naiset jo hakuihin. Uskotko että päälle 30-vuotiaalla pitkään naimisissa olleella eronneella lapsen omaavalla naisella on yhtään sen enempää yhteistä lapsettoman saman ikäisen miehen kanssa kuin noin parikymppisellä naisella?

      Ei se ikä ole määräävä tekijä vaan elämänkokemukset, fiksuus, kypsyys ja ennen kaikkea elämäntilanteet.

      • aloittaja1

        En minä tässä kenenkään toisen rakkauselämää ole määrittelemässä - jos 30-vuotias mies ja 18-vuotias tyttö ovat yhdessä onnellisia, niin kiva heille, mahtavaa. Ei siinä mitään. Itse en kuitenkaan halua miestä, jolle ei omanikäiset kelpaa ja joka etsii 18-kesäisiä tyttöjä. Rajaa hakusi minkä ikäisiin haluat, mutta älä ihmettele, jos monet naiset kiertävät lukioikäisiä tyttöjä etsivät yli kolmikymppiset miehet kaukaa.

        Minusta olisi kuitenkin mukavaa, jos profiilissa mainittua ikärajausta noudatettaisiin. Minä saan paljon viestejä vanhemmilta miehiltä enkä pidä sitä miellyttävänä.


      • Sekoseko
        aloittaja1 kirjoitti:

        En minä tässä kenenkään toisen rakkauselämää ole määrittelemässä - jos 30-vuotias mies ja 18-vuotias tyttö ovat yhdessä onnellisia, niin kiva heille, mahtavaa. Ei siinä mitään. Itse en kuitenkaan halua miestä, jolle ei omanikäiset kelpaa ja joka etsii 18-kesäisiä tyttöjä. Rajaa hakusi minkä ikäisiin haluat, mutta älä ihmettele, jos monet naiset kiertävät lukioikäisiä tyttöjä etsivät yli kolmikymppiset miehet kaukaa.

        Minusta olisi kuitenkin mukavaa, jos profiilissa mainittua ikärajausta noudatettaisiin. Minä saan paljon viestejä vanhemmilta miehiltä enkä pidä sitä miellyttävänä.

        Et vastannut kysymykseeni.

        Minusta on huvittavaa jos joku oman ikäiseni nainen hermostuu jos etsin vaikka 18-34 vuotiaita naisia.
        Onko 20-34 vuotiaat sitten sopiva? vai 22-34?

        Naisilla taas homma menee niin että suurin osa taitaa etsiä ikäistään vanhempaa parikymppisenä kunnes kolmen kympin jälkeen yhtäkkiä saattaa myös nuoremmat miehet kelvata.


      • heh, nähty on

        "Ei se ikä ole määräävä tekijä"

        näinhän ne itteensä 10-20 vuotta nuorempaa naista hakevat papparaiset vakuuttelee.. vaan eipä pädekään sitten toiseen suuntaan ;)


      • Sekoseko
        heh, nähty on kirjoitti:

        "Ei se ikä ole määräävä tekijä"

        näinhän ne itteensä 10-20 vuotta nuorempaa naista hakevat papparaiset vakuuttelee.. vaan eipä pädekään sitten toiseen suuntaan ;)

        Olen aika kaukana papparaisesta.
        Vähän aikaa sitten olin kiinnostunut eräästä naisesta joka oli ehkä ulkonäöltään noin 40-vuotias vaikka tosiasiassa oli jo lähempänä 50.

        Siinä vaan tulee ne biologiset rajoitteet vastaan että naisella on jo lapsia tai nainen haluaa lähes välttämättä nopeasti lapsia jos etsin vähänkään vanhempaa naista.

        Lisäksi monella tuon ikäisellä on jo niin vakiintuneet elämänkuviot että en oikein sovi niihin ellen sitten tahdo täysin toisenlaista suhdetta mitä etsin.

        En puhu nyt noista papparaisista mitään, mutta se ikä ei ole sinällään määräävä tekijä, mutta sillä on paljon vaikutuksia siihen millainen suhde muodostuu.

        Osa vähänkään vanhemmista naisista saattaisi pitää minua myös hieman "liian" nuoren oloisena itselleen.


      • no mietis nyt
        Sekoseko kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni.

        Minusta on huvittavaa jos joku oman ikäiseni nainen hermostuu jos etsin vaikka 18-34 vuotiaita naisia.
        Onko 20-34 vuotiaat sitten sopiva? vai 22-34?

        Naisilla taas homma menee niin että suurin osa taitaa etsiä ikäistään vanhempaa parikymppisenä kunnes kolmen kympin jälkeen yhtäkkiä saattaa myös nuoremmat miehet kelvata.

        Miksi sen rajan pitää olla niin alhaalla? Tulee helposti mieleen että siinä taas yks hakemassa todellisuudessa pelkkää seksiä vaikka muuta väittäs... ja taitaa olla se yläraja vaan muodon vuoks niin ylhäällä, eli kuitenkin ottas mieluummin sen vähintään 10 vuotta nuoremman. Semmosen kuvan ne antaa.


      • Sekoseko
        no mietis nyt kirjoitti:

        Miksi sen rajan pitää olla niin alhaalla? Tulee helposti mieleen että siinä taas yks hakemassa todellisuudessa pelkkää seksiä vaikka muuta väittäs... ja taitaa olla se yläraja vaan muodon vuoks niin ylhäällä, eli kuitenkin ottas mieluummin sen vähintään 10 vuotta nuoremman. Semmosen kuvan ne antaa.

        Minä kysyinkin missä sen rajan tulisi olla?
        onko 25 sopiva vai alkaako naisia tuossa huolettamaan se?

        Mitäs sitten jos nainen hakee 24 vuotiaana 25-32 vuotiasta miestä. Saanko ottaa yhteyttä vai en?


      • Sekoseko
        no mietis nyt kirjoitti:

        Miksi sen rajan pitää olla niin alhaalla? Tulee helposti mieleen että siinä taas yks hakemassa todellisuudessa pelkkää seksiä vaikka muuta väittäs... ja taitaa olla se yläraja vaan muodon vuoks niin ylhäällä, eli kuitenkin ottas mieluummin sen vähintään 10 vuotta nuoremman. Semmosen kuvan ne antaa.

        "Tulee helposti mieleen että siinä taas yks hakemassa todellisuudessa pelkkää seksiä vaikka muuta väittäs.."

        Tulee helposti mieleen myös että olet vanha kalkkis joka ei hyväksy että samoista miehistä joista sinä olet kiinnostunut kilpailee nuoremmat ja kauniimmat naiset.....


      • sivuhuomautus
        Sekoseko kirjoitti:

        "Tulee helposti mieleen että siinä taas yks hakemassa todellisuudessa pelkkää seksiä vaikka muuta väittäs.."

        Tulee helposti mieleen myös että olet vanha kalkkis joka ei hyväksy että samoista miehistä joista sinä olet kiinnostunut kilpailee nuoremmat ja kauniimmat naiset.....

        Onpas Sekoseko hyökkäävän puolusteleva.


      • kaukana kalkkiksesta
        Sekoseko kirjoitti:

        "Tulee helposti mieleen että siinä taas yks hakemassa todellisuudessa pelkkää seksiä vaikka muuta väittäs.."

        Tulee helposti mieleen myös että olet vanha kalkkis joka ei hyväksy että samoista miehistä joista sinä olet kiinnostunut kilpailee nuoremmat ja kauniimmat naiset.....

        No tuskimpa on kilpakumppaneista huolta :D ne nuoret tytöt kun ääri harvoin kiinnostuu itteensä 10-20v vanhemmista, eli joutuvat jatkuvien pakkien katkeroittamat ukkoparat tyytymään lopultakin niihin rupsahtaneisiin kalkkiksiin mitä voi saada, nyyh. Moni pappa tosin on siinä vaiheessa jo sellasessa kunnossa (pääkopastaan ja usein muutenkin) ettei huoli enää ne omanikäsetkään.


      • my2cents här

        Aivan, elämänkokemus :)
        Mä itse olen lähes kolmikymppinen nainen, tulen hyvin toimeen nuorempien sekä reilusti vanhempien kanssa. Mutta oman ikäiset pitää "lapsellisena" tai typeränä, kun en halua perhettä perustaa tai valitse työtä etujen vuoksi. Nuorempien kanssa en tietenkään suhdetta halua, mutta on vaan hauska viettää aikaa ihmisten kanssa, jotka jaksaa ottaa vähän rennommin eikä ole niin nipoja turhien pikkuasioiden suhteen.
        Vanhemmat taas on jo jättäneet sen nuoren aikuisuuden turhantärkeyden taakse ja ei ota elämää niin vakavasti (ei toki kaikki, toiset vaan kiristyy ja katkeroituu vanhetessaan). Ja mulla on "vanhan miehen harrastukset" niin yhteistä jutunjuurta löytyy enemmän kuin monella "trendiharrastavalla" omanikäisellä.

        Täsmälleen samanikäisillä on toki aina jotain yhteistä, millainen kouluruoka oli pienenä, mitä telkkarista tuli... mutta tuskin se hirveän pitkälle riittää.

        Mulla on se ajatus itsellä, että ellei ihan tynnyrissä/lahkossa ole kasvanut, niin 25 ikävuoden jälkeen iällä ei ole niin väliä, vaan elämänkokemuksella.

        Sen sijaan sanotaan alle 21v ei pitäisi yli 25v edes yrittää, vaikkka kuinka sillä 19v voi olla jo lapsi, jopa avioliitto takana yms. koska ne on selvästi tullut tehtyä nuoruuden huumassa eikä sinällään voi laskea "aikuiseksi" käytökseksi.

        32 vuotiaalle miehelle, omakohtaisesti sanoisin, että ehkä 24vuotiaana olisin voinut jo harkita, jos on paljon yhteistä, mutta silloinkin vähän epäillen. Yläikärajaa tuskin on, mutta ainakin itse katson niin, että jos hakee itseä 5 vuotta nuorempia, niin pitää hakea myös itseä 5v vanhempia. Sama toiseen suuntaan. Ne, jotka hakee vain itseä nuorempia, sivuutan heti. Sivuutin ne jo silloin 18v lapsena nettideiteissä, 30v voi kertoa olevansa vaikka kuinka nuorekas, mutta teinin silmissä ei todellakaan ole, ainoastaan säälittävä.
        Toki vonkaajat voi teinien kanssa päästä treffeille, mutta ne on monesti niitä ongelmanuoria, jotka tekee mitä vain saadakseen viinaa, tupakkaa, huumeita tms.
        Harva teini kun on valmis suhteeseen edes omanikäisen kanssa, mutta omanikäisen kanssa voi onnistua kun voi kasvaa yhdessä aikuiseksi.


    • (Herra)47

      Juurikin näin. Sitäpaitsi oon ymmärtänyt,että naiset itse tahtovat pariutua itseään vanhempien miesten kans kypsyystekijöiden ja oletetun varallisuuden vuoksi.

      • no jaa

        Ehkä joskus nuorempana kun nainen on 18v ja mies korkeintaan 25v tai ainakin alle 30 (vakiinnuttanu aseman työelämässä jne.) mutta ei kyllä (useimmat) parikymppiset isänsä ikäsen kanssa!!

        Lisäks vielä miesten keskimääränen elinikäkin on monta vuotta vähemmän kun naisilla, jollonka tavallaan naisen kannattas ottaa muutama vuosi nuorempi mies, jos ei halua olla todennäkösemmin vuoskymmeniä leskenä..


      • martta31

        Tuo kertoo enemmän siitä, millaisia naisia sinä olet tavannut, kuin naisista yleensä. Voin sanoa tämän naisena, joka tuntee paljon naisia.


    • aloittaja1

      "Uskotko että päälle 30-vuotiaalla pitkään naimisissa olleella eronneella lapsen omaavalla naisella on yhtään sen enempää yhteistä lapsettoman saman ikäisen miehen kanssa kuin noin parikymppisellä naisella?"

      Lähtökohtaisesti kolmekymppisillä voi olla paljonkin enemmän yhteistä kuin kolmekymppisellä ja 18-20-vuotiaalla, vaikka toisella kolmekymppisistä olisi lapsi ja takana avioero. 18-20-vuotiaat neitokaiset vasta aloittelevat elämäänsä ja harva heistä edes kutsuisi itseään aikuiseksi, täysi-ikäisiä vaikka jo ovatkin. Kolmekymppiset ovat sen sijaan todellakin jo aikuisia, joista monilla on työpaikka ja jonkin alan opinnot suoritettuina.

      "Onko 20-34 vuotiaat sitten sopiva? vai 22-34?"
      En minä ala sinulle ikää määrittelemään, itse tiedät, minkä ikäiset naiset ovat sinulle sopivia. Mutta jos olet 30-vuotias ja etsit 18-20-vuotiasta tyttöä parisuhteeseen, annat itsestäsi sellaisen vaikutelman, ettet ole tarpeeksi kypsä seurustelemaan ikäistesi kanssa, että olet henkisesti ehkä hieman jälkeenjäänyt.

      Ja kylläpäs vaikutat tuohtuneelta. Osuiko jotenkin arkaan paikkaan vai?

      • Sekoseko

        Tietysti olen jälkeenjäänyt. Sehän nyt on selvä asia kun kyselen näin typeriä.

        Olet hieno ihminen ja varmasti upea nainen noilla "kypsillä" mielipiteillä.

        "Lähtökohtaisesti kolmekymppisillä voi olla paljonkin enemmän yhteistä kuin kolmekymppisellä ja 18-20-vuotiaalla, vaikka toisella kolmekymppisistä olisi lapsi ja takana avioero."

        Tässä olet väärässä.
        Lapseton mies joka ei ole ollut avioliitossa ja nainen jolla on lapsia ja avioliitto takana ovat kuin kahdesta eri maailmasta. Ei se ero niin huima ole sinne parikymppiseen naiseen sitten.

        En ole nettideitissä, mutta kaltaistasi yksinkertaisten naisten takia en sinne jaksa vaivautua.

        Hyvää loppuelämää.


    • aloittaja1

      "Tietysti olen jälkeenjäänyt."
      Hyvä, että ymmärrät ja myönnät asian.

      "Tässä olet väärässä.
      Lapseton mies joka ei ole ollut avioliitossa ja nainen jolla on lapsia ja avioliitto takana ovat kuin kahdesta eri maailmasta. Ei se ero niin huima ole sinne parikymppiseen naiseen sitten."

      Ehkäpä, mutta kahdella kolmikymppisellä on silti paljon enemmän yhteistä kuin kolmikymppisellä miehellä ja lukion toisella luokalla opiskelevalla 18-kesäiselle tytöllä. Sitähän se sinun alkuperäinen kysymyksesi koski.

      "Hyvää loppuelämää."
      Kiitos. Hyvää elämää sinullekin.

      • Sekoseko

        Mene nyt ja haista äitis vittu sitten.


      • aloittaja1
        Sekoseko kirjoitti:

        Mene nyt ja haista äitis vittu sitten.

        "Mene nyt ja haista äitis ***** sitten.

        Kypsyystasoltasi olet todellakin jotain 15-vuotiaan teinin luokkaa ainakin tähän ketjuun kirjoittamiesi viestien perusteella. Vahvistat viesti viestiltä jo valmiiksi hieman negatiivista käsitystäni kolmekymppisistä miehistä, jotka etsivät parisuhteeseen 18-vuotiaita tyttöjä.


      • juuri näin :)
        aloittaja1 kirjoitti:

        "Mene nyt ja haista äitis ***** sitten.

        Kypsyystasoltasi olet todellakin jotain 15-vuotiaan teinin luokkaa ainakin tähän ketjuun kirjoittamiesi viestien perusteella. Vahvistat viesti viestiltä jo valmiiksi hieman negatiivista käsitystäni kolmekymppisistä miehistä, jotka etsivät parisuhteeseen 18-vuotiaita tyttöjä.

        Tuo Sekoseko antoi juuri loisto esimerkin miks ne vanhojen ukkojen vonkailut kannattaa vaan jättää omaan surkeaan arvoonsa (olla vastaamatta mitään). Ei oo naisten vika jos ne ei osaa lukee ja tarkistaa ikätoivetta. Ja sitten ihmetellään suureen ääneen tälläsillä palstoilla ja haukutaan "ylimieliset akat" alimpaan helvetttiin kun ei vastaa edes "ei kiitosta" :D Joskus ammosina aikoina vastasin jokaiselle jotakin kohteliaisuudesta, mutta siitähän se inttäminen vasta alkaakin että miksei muka kelpaa, "ikä on vain numeroita" :D jne. ja lopulta haukut perään kun en jaksa enää vatvoo turhia :) totesinkin sitten hyvin pian että helpoimmalla pääsee kun ei vastaa mitään.


      • huvittunut
        aloittaja1 kirjoitti:

        "Mene nyt ja haista äitis ***** sitten.

        Kypsyystasoltasi olet todellakin jotain 15-vuotiaan teinin luokkaa ainakin tähän ketjuun kirjoittamiesi viestien perusteella. Vahvistat viesti viestiltä jo valmiiksi hieman negatiivista käsitystäni kolmekymppisistä miehistä, jotka etsivät parisuhteeseen 18-vuotiaita tyttöjä.

        Melko hilpeää luettavaa tämä ketju - onkos teillä ikäeroa 12 vaiko jopa 14 vuotta? :D

        Saanen vahvistaa tuota käsitystä vielä hieman ja toiselta kantilta: Täytän tässä piakkoin 30 ja olen myös miettinyt noita ikäjuttuja, ja päätynyt tulokseen, että vaikka jostain syystä noin parikymppisen kanssa olisikin niin paljon yhteistä, että seurustelu onnistuisi, niin silti siihen liittyy turhan iso riski. Ihminenhän kasvaa ja muuttuu ja kehittyy henkisesti enemmän tai vähemmän - *köh* useimmat enemmän - vielä 25 ikävuoden tienoilla ja jälkeenkin. Ilmeisesti juurikin 25-vuotiaana vasta aivot ovat "valmiit".

        Mutta kuitenkin, nuoremman kanssa seurustellessa on huomattavasti suurempi todennäköisyys herätä jonain aamuna uudestaan sinkkuna syystä että yhtäkkiä hoksattiinkin, ettei halutakaan samoja asioita eikä enää oikein ajatusmaailmat muutenkaan kohtaa yhtä hyvin, jne.

        Tietysti tämä on vain yhden ihmisen ehkä tavallista kyynisempi näkemys, mutta toivottavasti antaa perspektiiviä. Eli tällaisiakin jotkut tässä iässä miettivät.


      • Olet lapsellinen
        Sekoseko kirjoitti:

        Mene nyt ja haista äitis vittu sitten.

        Miten ihmeessä noin ala-arvoinen kommentti on saanut noin paljon plussia? Onko tässä se yksi systeemi käytössä että yksi ihminen voi antaa omille kommenteilleen rajattomasti plusääniä? Tai sitten toinen vaihtoehto on se että kyseinen henkilö on ero aikoina vain käynyt plussaamassa omaa kommenttiaan.


    • että silleen...

      Joopa joo...kenelle sitä omanikäinen kelpaisi ...syyt vaihtelee tarpeen mukaan...toiset tekee lapsia, toiset etsii "kokemusta"
      Mutta itse peräänkuuluttaisin myös lukutaitoa...jos profiilissa lukee selvästi ikätoive niin osoittaisi jonkinlaista älyä noudattaa sitä suunnilleen!!!
      Itse kuulun joukkoon "vanhempi nainen seksin perässä" mutta en silti "huoli" muuta kuin /-5 oman ikäistäni ...

    • älkää tyrkyttäkö

      Kuulun ryhmään 40v. ja etsin -3 5 vuotta haarukalla,
      mutta jopa yli kuusikymppiset ottaa yhteyttä, eli tämä
      ikäasia koskee yhtäsun toista deittailijaa.

      Tyrkytetään elämän viisautta, tai muuta hölynpöly
      fraasia selitykseksi. No nyt tietysti pitää/pitäisi vastata
      jotain, tyylin etsin suunnilleen samanikäistä, mutta ykskin
      herrasmieheksi itseään kutsuva, otti perusteellisesti
      nokkiinsa. Tälläiset väännöt tekee deittailusta rasittavaa.

    • mies39.

      Ne vanhemmat etsii panoseuraa. Suurin osa on tyhmää sakkia jotka ovat varattuja tai pelkän seksin vonkaajia. Sitten on ne muutamat jotka etsii omanikäistä seuraa suhde mielessä mutta ovat liian rumia jottka naiset niille vastaisi.

      • Ime pallejas

        mikäs vitun pikkutuhkamuna siellä vikisee


      • Hehe ja huh

        taidat kuulua jälkimmäinen osasto eli rumat


    • tammoistakin

      Juu lukutaitoa, voihan sitä varmaan kokeilla jos on vuoden tai pari haarukasta yli, jos tuntuu siltä ja oikeasti miettii kannattaako, yrittänyttä ei laiteta, mutta ei kyllä missään nimessä sen enempää!

      Mulla itsellä on kyllä yksi "hassu" kokemus. Katselin nettiprofiileja, oli todella mielenkiintoinen tyyppi, 5 vuotta nuorempi, mutta hänellä todella tiukka ikähaarukka, itse olin vuoden vanhempi kuin mitä hänen toive, joten en viitsinyt edes yrittää kirjoittaa mitään.

      Sitten, olin terassilla kaverin kanssa, ja tunnistin tämän saman tyypin! En tietenkään mennyt juttelemaan että hei, stalkkasin sua netissä sinä ikärasisti nuori mies jne. Mutta kävi niin että hän tuli juttusille ja oli ihan hauskaa, tiedän että näytän ikäistäni nuoremmalta niin heti alkuun kerroin oman ikäni jos säikähtäisi, ja kaverini oli vielä itseä reilusti vanhempi eikä se mitään tuntunut haittaavan, päin vastoin o_O

      Mutta nettideitissä varmaan olisi, kun katsotaan tiukasti ikää, melkein jopa tiukemmin kuin kuvia (koska iän voi heti rajata, mutta kuvista ei ole vielä barometriä, mikä osaisi rajata vaikkapa liian kaukaa otetut kuvat pois...)

    • ällistynyt

      Eihän tuo vielä mitään, mutta kun on niitä reilusti yli 60-vuotiaitakin miehiä, jotka ruikuttaa 20-30 vuotiaita neitoja :DDDD

    • Kokemusta on

      Sama ongelma kuin aloittajalla, tosin ikäni on 40. Haussa 38-45. kieltämättä jotenkin rasittaa kun 50-75v kaipailis seuraa.

      Niinkuin aloituksen BOINTTI eli YDINAJATUS oli, niin olen ihmetellyt samaa, että miksi he eivät lue sitä profiilia kunnolla. Se kertoo jo ihmisestä jotain jos ei piittaa mistääs heti alkusenteillä, että mitä se toinen on mieltä.

      Niin siis vinkiks sekosekolle tosiaan... lukeminen voi olla haastavaa niin tässä viestiketjussa ymmärtääkseen aloituksen ajatuksen. Mutta onko näin ollen viisasta roikkua nettitreffeillä jos ei ymmärrä profiileistakaan mitään.

      Herra 47. Miten toi sun logiikka pätee perheenperustamismielessä tässä iässä. Saanen olla sitä mieltä, että kyllä se on niin että nuorempi nainen pönkittää vanhemman miehen egoa. Sillä ei taida olla mitään merkitystä kuka nainen on ja mitä se haluaa kuhan on joku. Tolla tyylillä vaan lopulta joutuu olemaan yksin. Aika säälittävää sekin.

    • nolot vartalot

      Voi miten paljon, on keski-iän ylittäneissä miehiä,
      joilla ikähaarukka alkaa 18v. Onko tullut mieleen, että
      tuo on suorastaan ällöttävää.

      En koskis, minkäänlaisella risulla tuollaiseen ukkoon,
      jos ois vähänkin itsekunnioitusta, niin suksitte kuuseen,
      tai keskittyisitte oman ikäisiin, kun usealla on maininta
      "sairaseläkkeellä", piikaako haette.

    • VEM

      Varmaan ajattelevat, että yrittänyttä ei laiteta. Ei siinä mitään menetäkään.

      Joskus jollain tärppää.

      Toisaalta voi olla, etteivät uhraa paljon ajatusta, vaan massapostittelevat ulkonäön perusteella sadoille naisille.

    • keskiäkäinen2

      Menetettävää? Periaatteessa maineensa ja kunniansa, siis nämä nuoria pimuja vikittelevät vaarit. Mutta jos on esim. "vanha pukki", "vanha juoppo" tai sairaseläkeläinen, niin maine on jo valmiiksi kyseenalainen ja kunnia mennyt jos sitä koskaan on ollutkaan? Eli niinpä, voittaahan aina joku lotossakin, ehkä siis myös pimujahdissa?

    • Mr. Analyysi

      Korjatkaa, mutta eikös tässä ketjussa puhuta kahdesta eri asiasta??

      A) Mies lähestyy naisia jotka ovat häntä sanotaan 10 vuotta nuorempia, nainen jota lähestytään ei katso tätä hyvällä koska mies on huomattavasti vanhempi ja hänen kriteerinsä eivät sisällä miehiä joiden ikä on häntä 10

      B) Sama skenaario kuin A sillä erotuksella että tuota mahdollista lähestymistä ei katso hyvällä muut naiset jotka katsovat että miehen ikäkriteerit ovat -10 vuotta?

      Jos olisin mies niin varmaan lähestyisin lähimain omia ikiäni, mutta todennäköisesti laittaisin viestejä myös nuoremmille ja hieman vanhemmille.

      Vähät välittäisin naisista jotka itkevät siitä että lähestyn ehkä heidän mielestään minulle "liian nuoria" naisia.

      Pitääkö minun olla huolissani mennessäni nettitreffeille että mitä joku omasta iästään huolissaan oleva haahka on siitä jos minun kriteereissäni on joku luku kuten 18, 20 tai 65?

      Eiköhän fiksut aikuiset ihmiset osaa itse valita sopivan seuransa.

    • Reality.com

      Mr. analyysi
      Ei puhuta. Tai puhutaan millon mistäkin, mutta aloituksen ajatus on siinä, että vanhat miehet ottavat yhteyttä huolimatta siitä, että huomattavasti nuoremmalla naisella on omat ikätoiveet lähempänä omaa ikää. (mikähän tossakin muka on niin vaikee tajuta)
      Nuo miehet kuulostavat tällöin epämiellyttäviltä.

      Sinun ei toki tule olla omasta ikähaustas huolissas vaikka olisit itse vuosia tai jopa kymmeniä vanhempi. Mutta jos lähestyt jotain nuorta likkaa siitäkin huolimatta vaikka hänellä olisi omat ikärajansa. Jos et hänen hakuihin mahdu ja silti otat yhteyttä niin todennäköisesti vastapuoli pitää sinua vastenmielisenä.

      Fiksut aikuiset osaavat toki valita varmasti seuransa, mutta ymmärrän aloittajan ärsytyksen. Miksi nää Jamppa-vainaat turhaan kuikuilee? Toisaallta kun tyhmyys on tullut jäädäkseen niin sille ei vaan mahda mitään, että noita urpoja sillon tällöin koettaa onneensa. Ja sit itkee täällä, että naiset on kylmiä ja millon mitäkin.
      Toisaalta fiksuutta olisi sekin, ettei väkisin yritä sitä mikä on mahdotonta. Vähän realismia peliin.

      Toisaalta jos nettiä ei olis niin noi Jampat olis aika harvassa. Mullekkin noita yritelmiä tulee usein, pari päivässä vähintään. estonappi on ihan hyvä toiminta

      • Mr. Analyysi

        1) Miten tuo eroaa siitä että miehet valittavat että eivät saa naisilta viestejä jos ajatellaan että nämä miehet lähestyvät kuitenkin suurin piirtein oman ikäisiä?

        2) Pitääkö minun valittaa että minua on lähestynyt naisia jotka olivat minua vanhempia, naisia jotka olivat ylipainoisia ja naisia joilla oli lapsia vaikka minulla oli ne rajattu kriteereissä pois?

        3)Fiksuilla aikuisilla ihmisillä tarkoitin sitä että ihmisillä on erilaiset halut ja toiveet suhteille emmekä me voi rajoittaa niitä tuomitsemalla niitä, mutta voimme rajoittaa siten heitä ettemme ota heihin itse yhteyttä, emme vastaa heille tai laitamme heidät torjuntaan

        Saat kuulostamaan asian siltä että "nämä urpot ja jampat" ovat juuri niitä jotka itkevät täällä kun naiset ovat kylmiä ja milloin mitäkin.

        Eiköhän sinunkin ikäryhmässäsi ole miehiä jotka eivät saa naisilta vastauksia viesteihinsä.

        Onko naisilta fiksuuttaa olla vastaamatta jos kyseessä on samanikäinen mies?
        Onko naisilta fiksua lopettaa viestintä vain katoamalla yhtäkkiä?
        Onko naisilta fiksua häipyä kun kuvat on vaihdettu?
        Onko naisilta fiksua perua treffit viime hetkellä kun tilalle tuli joku "parempi"?

        Näille asioille ei voi tehdä mitään, mutta aloittajan ongelman voi helposti ratkaista. Ei huomioi niitä ylivanhoja jamppoja/kurppia.


    • diidaa22

      V..tt.. sil ei oo mitään väliä mikä on ikäero,ei kauheesti aloittajan kannattais vaivata pientä aivotonta päätään tollasella asialla!!!!!prkle

    • 5j6k5ejk

      Tuhlaavat aikaansa? Kauanko luulet kuluvan siihen kun kirjoittaa "moi mitä kuuluu" ?

      Olen melko varma että moni mies joka sopii täysin sinun kirjoittamiisi kriteereihin tuhlaa aikaansa ihan samalla tavalla.

      Miesten katsos tulee yrittää. Sitähän te naiset haluatte.

    • yököttää vanhat

      En haluaisi masentaa aloittajaa, sillä tämä sama ongelma tulee elämäsi myötä jatkuvan. AIna vanhemmat miehet yrittävät nuorempiaan. Kun olet 30v, perässäsi itkevät sellaiset 50v miehet ja kymmenen vuotta tuon jälkeen eläkeläispapat. Näin se menee.

      Miehet luulevat itsestään liikoja. eivät toki kaikki, mutta liian monet!

      Kun sitten eivät saa nuorempia naisia, tulevat katkeriksi ukoiksi ja itkevät täälläkin naisten olevan hemmoiteltuja ja ylimielisiä prinsessoja tms. Sen sijaan, että löytäisivät omasta ikäluokastaan rakkauden siis.

      Ja ihan turhaa on selitellä biologialla. Mieskin vanhenee. Ei kukaan nuori nainen tee lapsia enää jonkun haperopään kanssa, kun voi tehdä lapsia nuoremmankin miehen kanssa. Näin ollen on ihan sama, saako vanha äijä lapsia vielä.

      Lisäksi vanhentuminen kolahtaa miehiin pahemmin, kun ei enää ilman pilleriä onnistu petipuuhatkaan; siksi niitä nuoria katsotaan, että itsetunto kohoisi.

    • Nainen 49 v.

      Otan osaa, totta tosiaan! Minua ärsyttää myös, että huomattavasti minua vanhemmat miehet ovat niskassani ja osa ikäisistäni etsii nuoria naisia. Ei taida löytyä, kun joillakin palstoilla samat ukot ovat monta vuotta. Kirjoitin juuri tänne uuden keskustelunavauksen, jossa valitin vanhoista papoista meidän keski-ikäisten naisten riesana.

      Kyllä 20-vuotias on 40 miehelle oman lapsen ikäinen, joten pitäisi jättää rauhaan. Ja ymmärrän senkin, että et halua 3-kymppistä. Kyllä kymmenen vuodenkin ikäero on aika suuri, varsinkin tällaisissa asioissa. Eri juttu on puhdas ystävyys.

      E-kontakti on minusta kallis, mutta siellä saa ainakin asennettua niin, että profiilissa vierailijoista näkyvät vain oman ikäiset. Tosin palsta on muutamassa vuodessa kärsinyt kadosta, joten itse käyn siellä vain harvoin enkä ole maksanut - mikä tarkoittaa, etten voi vastata enkä lähettää viestejä. Saisipa torjuttua ikähaarukan perusteella! Olisikohan sellainen muuten teknisesti mahdollista?

      Näistä asioista kannattaa puhua. Aina on toivoa, että osalla nuorempaa metsästävistä alkaa raksuttamaan...

      • Hei nainen 49 v.

        E-kontakti.fissä nimenomaan saa torjuttua viestejä ja vierailuita ikähaarukan perusteella, voit lukea vain niitä viestejä jotka osuvat omaan haarukkaasi.

        Tämä toiminnalisuus on osa E-kontakti.fin Plusjäsenyyttä.

        t: Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


    • kumma juttu

      Silloin kun laoin deittailee netissä 5 v sitten niin en ole alle 30 v naiselle lähettänyt yhtään viestiä. Itse 39v

    • ukko45Vpukki

      Totuus on vain on, että yli 40 v ukko kuten minä saa parikymppisiä likkoja suomen kautta. Edellis viikolla nain kahden 19 vuotiaan kanssa.
      Ja kumpikin etsi vain oman ikäistään. Eli yrittäminen on se mikä kannattaa, ja jos ei osu oikeaan, niin vikalaukaukset eivät satuta ketään....
      - 45 v. mies

      • revi siitä

        Huru-ukot ne vasta ovatkin suosittuja, varsinkin nuorten
        keskuudessa, siis naurunaiheena. Tuonikäisten mielestä,
        olet papparainen.


      • Herrasmies47

        Näin se on. Osa nuorista naisista oma fetissin vanhempiin miehiin ja heitähän on hädässä autettava :))


    • äiteeeee

      Tyttö kulta ymmärrän hyvin, että etoo... Niin minäkin koin sun ikäisenäsi. (54v) Miehet yrittää, kun jollekin on joskus tärpännyt. J aillä voi näyttää kavereille, että on vielä kovassa iskussa.

      Miehet ei ollenkaan tajua, että sitten kun he ovat esim. 75 ja sinä olisit 55, on ikäero sitä luokkaa, että useimpia naisia puistattaa. Eli hetken huumaa ovat hakemassa. Eivät luultavasti tosissaan mitään loppuelämän suhdetta, elleivät sitte
      ole jonkin naisen arvostaman asian suhteen aivan ylivertaisia.

      • helllleee

        Siksi miehet turvautuvatkin tuontinaisiin... Maissa, joissa on epävakaata ja kurjuutta ja köyhyyttä, on paljon naisia, jotka tekevät mielellään lapsensa vanhojen länsimaisten huru-ukkojen kanssa. Molemmat saavat silloin haluamansa: huru-ukko nuorta lihaa ja ulkolaiset naiset naiset kaipaamaansa elintasoa ja rauhallisia oloja.


      • ikävä.
        helllleee kirjoitti:

        Siksi miehet turvautuvatkin tuontinaisiin... Maissa, joissa on epävakaata ja kurjuutta ja köyhyyttä, on paljon naisia, jotka tekevät mielellään lapsensa vanhojen länsimaisten huru-ukkojen kanssa. Molemmat saavat silloin haluamansa: huru-ukko nuorta lihaa ja ulkolaiset naiset naiset kaipaamaansa elintasoa ja rauhallisia oloja.

        ja eroavat. Nainen vanhan ukon kanssa on Vihainen................. nooo jos löytää salaista seksiseuraa...........hymypersessä


    • jtvs

      älä turhaan ihmettele, vaan ihmettele sitä että miks vanhat eukot kyttää sun ikäsiä poitsuja nehän vie sulta miehet, sä jäät yksin,,,,

    • like a boss

      Saihan se Steven Bauerkin itselleen nuorekkaan 17-vuotiaan naisen vaikka on itse 56.

      Kova äijä, kateeks käy.

    • hyi.

      50 etsii naisia 18

      hyi, vanha kikkelit, nussiukko yäk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe