Rehellisyys maan perii siksi kerron totuuden

Idioottipersu

Olen idiootti

25

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein valittu!

      "Rehellisyys maan perii siksi kerron totuuden

      Idioottipersu22.7.2014 09:100
      Olen idiootti "

      Hyvä valinta!
      Kyllä idiootinkin kannattaa äänestää perussuomalaisia. Et vaikuta ollenkaan toivottomalta tapaukselta ja rehellisyys on myöskin osa perussuomalaisuutta, sillä ainakin vihervasureissa oppii äänestäjäkin valehtelemaan.

      • Kysyjä.

        Vai niin. Niin kuin että mitä tulikaan tehtyä meppinä Brysselissä? Ilmastoraporttia joka sitten olikin pelkkä kopio SAK:n papereista. Muistatko yhtään minkä puolueen puheenjohtaja jäi kiinni housut kintuissa moisesta valehtelusta....


      • Putkonen vauhdittaa
        Kysyjä. kirjoitti:

        Vai niin. Niin kuin että mitä tulikaan tehtyä meppinä Brysselissä? Ilmastoraporttia joka sitten olikin pelkkä kopio SAK:n papereista. Muistatko yhtään minkä puolueen puheenjohtaja jäi kiinni housut kintuissa moisesta valehtelusta....

        Pelkkä kopio jne.

        Kaikki saksan kieliopit ovat kopioita entisistä
        Kaikki suhteellisuusteorian kirjat ovat kopioita entisistä
        Kaikki musiikki on kopiota entisestä

        kun mennään tietylle mikrotasolle tarkastelussa

        Nyt on niin että Matti Putkonen on tehnyt SAK:n ilmastoananalyysin
        joten hän tekee saman Perussuomalaisille

        Tapio Rautavaara laulaa säveltämänsä kappaleen
        Yölinjallain
        teostorahat menevät Rautavaaran perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=vGGoKswUpCo


        Johnny Cash laulaa säveltämänsä kappaleen
        I walk the line
        teostorahat menevät Cashin perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=KHF9itPLUo4

        Kappaleet ovat samat


      • vauveli Kysyjä
        Kysyjä. kirjoitti:

        Vai niin. Niin kuin että mitä tulikaan tehtyä meppinä Brysselissä? Ilmastoraporttia joka sitten olikin pelkkä kopio SAK:n papereista. Muistatko yhtään minkä puolueen puheenjohtaja jäi kiinni housut kintuissa moisesta valehtelusta....

        Ei kannata vastailla kyseilijä vauvelille

        Hän uskoo että jokainen työ joka tehdään syntyy tyhjästä
        alusta loppuun
        eikä koulutuksella ole merkitystä jota kopioidaan myöhemmissä
        töissä

        Kysyjä uskoo myös ikuiseen rakkauteen, viherihanuuteen
        ja ihmisten tasa-arvoon kolhoosissa
        jossa kaikki jaetaan

        paitsi Kysyjän omistamat asiat

        Tasa-arvo on alkanut, omaisuus jaetaan jo kadulla Kysyjäläisten johdolla

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288715789477.html

        Vanhin uhri on ollut 92-vuotias.
        Helsingin poliisi varoittaa ulkomaalaisista koruvarkaista, jotka anastavat arvokoruja vanhuksilta. Poliisin mukaan vanhin uhri on ollut 92-vuotias. Lisäksi yksi uhreista on ollut näkövammainen ja yksi uhreista on liikkunut kävelysauvoilla.

        Poliisin tietoon on tullut kuusi tapausta, joissa uhreille kaupitellaan aggressiivisesti koruja kadulla. Kaupittelun yhteydessä uhreilta anastetaan huomaamatta kaulakoru, rannekoru tai lompakko. Yhdessä tapauksessa on kaupiteltu Iso Numero -lehteä.


      • median kukkanen
        Kysyjä. kirjoitti:

        Vai niin. Niin kuin että mitä tulikaan tehtyä meppinä Brysselissä? Ilmastoraporttia joka sitten olikin pelkkä kopio SAK:n papereista. Muistatko yhtään minkä puolueen puheenjohtaja jäi kiinni housut kintuissa moisesta valehtelusta....

        " Vai niin. Niin kuin että mitä tulikaan tehtyä meppinä Brysselissä? Ilmastoraporttia joka sitten olikin pelkkä kopio SAK:n papereista. Muistatko yhtään minkä puolueen puheenjohtaja jäi kiinni housut kintuissa moisesta valehtelusta.."

        No voi hyvä tavaton, eikö olisi saanut hyödyntää Putkosen esityötä jos ajattelee asioista samalla tavalla?? Onko tämä uutta sinulle?

        Itse olen tehnyt kaksi päättötyötä ja kyllä se niin on että suurinosa siitä on jo valmiina ollutta tietoa, jota olen valinnut useista lähteistä joita arvostan, että en ymmärrä miksi Soini ei saisi käyttää vieläpä perussuomalaisen Putkosen aikaisempaa panosta asiassa?

        Tästä aikoinaan puhuttiin ja Soini sanoi, että tietty toimittaja halusi saada vaikutelman, että hän ei olisi muuta EU:ssa tehnytkään (mikä ei pidä paikkaansa) kuin tuota ilmastointiraporttia, mitä hän todellakin myös teki Putkosen kanssa yhdessä perussuomalaisten ohjelmaan linjautuvaksi ja siitähän jutusta tuli juuri toimittajansa näköinen.

        Joku sanoi, että pyydä oikaisua, niin Soini sanoi, että ei kannata lähteä juoksemaan kilpaa pikkuasioissa tiettyjen toimittajien kanssa, sillä siinä juoksussa on moni läkähtynyt. Hän sanoi, että yleensä kun tehdään lehtijuttuja, niin hän pyytää sähköpostiinsa kopion aihiosta, mutta tässä oli ollut sellainen lyhyt ns. revolverihaastattelu joka vaikutti vilpittömältä, mutta kuitenkin tulos yllätti


      • PS2000
        median kukkanen kirjoitti:

        " Vai niin. Niin kuin että mitä tulikaan tehtyä meppinä Brysselissä? Ilmastoraporttia joka sitten olikin pelkkä kopio SAK:n papereista. Muistatko yhtään minkä puolueen puheenjohtaja jäi kiinni housut kintuissa moisesta valehtelusta.."

        No voi hyvä tavaton, eikö olisi saanut hyödyntää Putkosen esityötä jos ajattelee asioista samalla tavalla?? Onko tämä uutta sinulle?

        Itse olen tehnyt kaksi päättötyötä ja kyllä se niin on että suurinosa siitä on jo valmiina ollutta tietoa, jota olen valinnut useista lähteistä joita arvostan, että en ymmärrä miksi Soini ei saisi käyttää vieläpä perussuomalaisen Putkosen aikaisempaa panosta asiassa?

        Tästä aikoinaan puhuttiin ja Soini sanoi, että tietty toimittaja halusi saada vaikutelman, että hän ei olisi muuta EU:ssa tehnytkään (mikä ei pidä paikkaansa) kuin tuota ilmastointiraporttia, mitä hän todellakin myös teki Putkosen kanssa yhdessä perussuomalaisten ohjelmaan linjautuvaksi ja siitähän jutusta tuli juuri toimittajansa näköinen.

        Joku sanoi, että pyydä oikaisua, niin Soini sanoi, että ei kannata lähteä juoksemaan kilpaa pikkuasioissa tiettyjen toimittajien kanssa, sillä siinä juoksussa on moni läkähtynyt. Hän sanoi, että yleensä kun tehdään lehtijuttuja, niin hän pyytää sähköpostiinsa kopion aihiosta, mutta tässä oli ollut sellainen lyhyt ns. revolverihaastattelu joka vaikutti vilpittömältä, mutta kuitenkin tulos yllätti

        Ongelma oli siinä, että rapsa oli suora kopio Putkosen kyhäelmästä jonka Soini esitti omaksi tekeleekseen. Copypasteen ja printtiin menee viisi minuuttia eikä 1.5 kovapalkkaista vuotta. Soini on kusetuksen maisteri.


      • ihan selvä asia
        PS2000 kirjoitti:

        Ongelma oli siinä, että rapsa oli suora kopio Putkosen kyhäelmästä jonka Soini esitti omaksi tekeleekseen. Copypasteen ja printtiin menee viisi minuuttia eikä 1.5 kovapalkkaista vuotta. Soini on kusetuksen maisteri.

        Luuletko tosissaan että puheenjohtajat istuvat kirjoittamassa ohjelmia
        ei aika kerta kaikkiaan riitä

        lapsellista puhetta

        Soinin esitys tarkoittaa että se on tehtty hänen johdollaan aloitteestaan
        hyväksymisellään jne.

        Sen on tehnyt Putkonen
        ja Putkonen teki myös SAK:n esitykset

        sehän olisi todella noloa jos nämä jotenkin oleellisesti eroaisivat


      • kysyjä.
        ihan selvä asia kirjoitti:

        Luuletko tosissaan että puheenjohtajat istuvat kirjoittamassa ohjelmia
        ei aika kerta kaikkiaan riitä

        lapsellista puhetta

        Soinin esitys tarkoittaa että se on tehtty hänen johdollaan aloitteestaan
        hyväksymisellään jne.

        Sen on tehnyt Putkonen
        ja Putkonen teki myös SAK:n esitykset

        sehän olisi todella noloa jos nämä jotenkin oleellisesti eroaisivat

        ei yt ole kysymys tästä vaan siitä että soini itse esitti asian telkkarikameroiden edessä ja silloin hän kertoi itse tehneensä paperin. hän ei siinä vaiheessa maininnut sanallakaan putkosta ja vielä vähemmän sak:ta. eli soini siis tietoisesti valehti aivan suoraan. tätä totuutta sinä et pääse muuttamaan millään toiseksi. piste.


      • strategian muutos
        median kukkanen kirjoitti:

        " Vai niin. Niin kuin että mitä tulikaan tehtyä meppinä Brysselissä? Ilmastoraporttia joka sitten olikin pelkkä kopio SAK:n papereista. Muistatko yhtään minkä puolueen puheenjohtaja jäi kiinni housut kintuissa moisesta valehtelusta.."

        No voi hyvä tavaton, eikö olisi saanut hyödyntää Putkosen esityötä jos ajattelee asioista samalla tavalla?? Onko tämä uutta sinulle?

        Itse olen tehnyt kaksi päättötyötä ja kyllä se niin on että suurinosa siitä on jo valmiina ollutta tietoa, jota olen valinnut useista lähteistä joita arvostan, että en ymmärrä miksi Soini ei saisi käyttää vieläpä perussuomalaisen Putkosen aikaisempaa panosta asiassa?

        Tästä aikoinaan puhuttiin ja Soini sanoi, että tietty toimittaja halusi saada vaikutelman, että hän ei olisi muuta EU:ssa tehnytkään (mikä ei pidä paikkaansa) kuin tuota ilmastointiraporttia, mitä hän todellakin myös teki Putkosen kanssa yhdessä perussuomalaisten ohjelmaan linjautuvaksi ja siitähän jutusta tuli juuri toimittajansa näköinen.

        Joku sanoi, että pyydä oikaisua, niin Soini sanoi, että ei kannata lähteä juoksemaan kilpaa pikkuasioissa tiettyjen toimittajien kanssa, sillä siinä juoksussa on moni läkähtynyt. Hän sanoi, että yleensä kun tehdään lehtijuttuja, niin hän pyytää sähköpostiinsa kopion aihiosta, mutta tässä oli ollut sellainen lyhyt ns. revolverihaastattelu joka vaikutti vilpittömältä, mutta kuitenkin tulos yllätti

        Soini lopetti HS:n tilausmaksun, en tiedä lähettääkö HS hänelle
        väkisin lehden?

        Pentikäisen aikana valehtelu Perussuomalaisista oli huipussaan
        ja Pentikäinen on nyt työtön
        ja tappelee
        keskustassa (jossa ei päässyt mepiksi)
        siitä
        että jäsenlistat ovat täynnä kuolleita sieluja ja siten
        niitä tulee mailta paljon edustajia

        eikä hän kaupunkilaisena pääse kansanedustajaksi tai jotain

        Halla-ahon nälviminen oli HSn pääelinkeino Pentikäisen aikana
        Siellä on pidetty strateginen levikinlaskun estämisneuvottelu
        ja
        päätetty vaieta perussuomalaiset kuoliaaksi nyt

        mutta asetelma tuli myöhään

        itse lopetin HS tilauksen vasta Halla-ahon massiivinälvinnän loputtua


      • TÄTÄ POLITIIKKA ON
        kysyjä. kirjoitti:

        ei yt ole kysymys tästä vaan siitä että soini itse esitti asian telkkarikameroiden edessä ja silloin hän kertoi itse tehneensä paperin. hän ei siinä vaiheessa maininnut sanallakaan putkosta ja vielä vähemmän sak:ta. eli soini siis tietoisesti valehti aivan suoraan. tätä totuutta sinä et pääse muuttamaan millään toiseksi. piste.

        TÄTÄKÖ JANKUTAT NYT

        Soini: -Tervetuloa tähän tilaisuuteen. Ja pari alkusanaa ennen kuin lähden käymään läpi tätä mallia. Kun on vähän ajateltu, että mitä se Soini siellä EU:ssa ja Euroopassa tekee - Brysselissä ja Strasbourgissa - niin mä olen nyt puolitoista vuotta tehnyt tätä.

        Jos yliopistossa laitos X tekee löydön sen esittelee usein johtaja jopa rehtori
        eikä kukaan usko että hän on sen yksin tehnyt jne.

        Mutta on varma että se tehtiin Soinin tuella ja ehdottomalla aloitteella
        sekin tietty keskustelujen jälkeen, Putkonen on sanonut että
        vihreät on
        ammuttava upoksiin sopivalla ohjelmalla ja Soini on sanonut että sinä teet jne.

        ja TÄTÄHÄN POLITIIKKA ON
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12380827#comment-68958530


      • tuttua touhua
        TÄTÄ POLITIIKKA ON kirjoitti:

        TÄTÄKÖ JANKUTAT NYT

        Soini: -Tervetuloa tähän tilaisuuteen. Ja pari alkusanaa ennen kuin lähden käymään läpi tätä mallia. Kun on vähän ajateltu, että mitä se Soini siellä EU:ssa ja Euroopassa tekee - Brysselissä ja Strasbourgissa - niin mä olen nyt puolitoista vuotta tehnyt tätä.

        Jos yliopistossa laitos X tekee löydön sen esittelee usein johtaja jopa rehtori
        eikä kukaan usko että hän on sen yksin tehnyt jne.

        Mutta on varma että se tehtiin Soinin tuella ja ehdottomalla aloitteella
        sekin tietty keskustelujen jälkeen, Putkonen on sanonut että
        vihreät on
        ammuttava upoksiin sopivalla ohjelmalla ja Soini on sanonut että sinä teet jne.

        ja TÄTÄHÄN POLITIIKKA ON
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12380827#comment-68958530

        >Jos yliopistossa laitos X tekee löydön sen esittelee usein johtaja jopa rehtori
        eikä kukaan usko että hän on sen yksin tehnyt jne.

        >Mutta on varma että se tehtiin Soinin tuella ja ehdottomalla aloitteella
        sekin tietty keskustelujen jälkeen, Putkonen on sanonut että
        vihreät on
        ammuttava upoksiin sopivalla ohjelmalla ja Soini on sanonut että sinä teet jne.

        Pomothan aina sanoo, että tämä me tehtiin.

        Itse olen mittakirvesmies ja aina kun rakennus on valmis niin herrat tulevat patsastelemaan ja esittelemään, että tällainen me tästä tehtiin, vaikka eivät ymmärrä asioista mitään tekopuolella. Mutta näin se vain mene ja duunarit pannaan piiloon.


      • näin se on
        tuttua touhua kirjoitti:

        >Jos yliopistossa laitos X tekee löydön sen esittelee usein johtaja jopa rehtori
        eikä kukaan usko että hän on sen yksin tehnyt jne.

        >Mutta on varma että se tehtiin Soinin tuella ja ehdottomalla aloitteella
        sekin tietty keskustelujen jälkeen, Putkonen on sanonut että
        vihreät on
        ammuttava upoksiin sopivalla ohjelmalla ja Soini on sanonut että sinä teet jne.

        Pomothan aina sanoo, että tämä me tehtiin.

        Itse olen mittakirvesmies ja aina kun rakennus on valmis niin herrat tulevat patsastelemaan ja esittelemään, että tällainen me tästä tehtiin, vaikka eivät ymmärrä asioista mitään tekopuolella. Mutta näin se vain mene ja duunarit pannaan piiloon.

        Aivan

        Mutta

        jos kertojana minä tein
        on patruuna

        kuten Juuso Walden tai Kari Sulkanen
        http://m.iltalehti.fi/talous/2013091817505150_ta.shtml

        jotka pitävät huolta työntekijöistään
        niin

        omiminen ei tunnu niin pahalta

        jos sitten myös pidetään työpaikat ja pääsee firman perheeseen

        Onelmana on että sulkaset, patruunat ovat kadonneet
        ja tilalla
        on liituraitamiehet


      • Ikisuosittu
        Putkonen vauhdittaa kirjoitti:

        Pelkkä kopio jne.

        Kaikki saksan kieliopit ovat kopioita entisistä
        Kaikki suhteellisuusteorian kirjat ovat kopioita entisistä
        Kaikki musiikki on kopiota entisestä

        kun mennään tietylle mikrotasolle tarkastelussa

        Nyt on niin että Matti Putkonen on tehnyt SAK:n ilmastoananalyysin
        joten hän tekee saman Perussuomalaisille

        Tapio Rautavaara laulaa säveltämänsä kappaleen
        Yölinjallain
        teostorahat menevät Rautavaaran perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=vGGoKswUpCo


        Johnny Cash laulaa säveltämänsä kappaleen
        I walk the line
        teostorahat menevät Cashin perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=KHF9itPLUo4

        Kappaleet ovat samat

        Perssuhemmojen suosima saksalaistaiteilija vetää tuntheella:

        https://www.youtube.com/watch?v=hQjaE5f9JrE


      • Näin se vain on
        Putkonen vauhdittaa kirjoitti:

        Pelkkä kopio jne.

        Kaikki saksan kieliopit ovat kopioita entisistä
        Kaikki suhteellisuusteorian kirjat ovat kopioita entisistä
        Kaikki musiikki on kopiota entisestä

        kun mennään tietylle mikrotasolle tarkastelussa

        Nyt on niin että Matti Putkonen on tehnyt SAK:n ilmastoananalyysin
        joten hän tekee saman Perussuomalaisille

        Tapio Rautavaara laulaa säveltämänsä kappaleen
        Yölinjallain
        teostorahat menevät Rautavaaran perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=vGGoKswUpCo


        Johnny Cash laulaa säveltämänsä kappaleen
        I walk the line
        teostorahat menevät Cashin perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=KHF9itPLUo4

        Kappaleet ovat samat

        Ja näin persu yrittää kiertää ikävän faktan Soinin valehtelusta.

        Soinihan ei sanonut tiedotustilaisuudessaan, että oli tilannut ilmasto-ohjelman Matti Putkoselta. Sen sijaan hän kertoi, että oli laatinut Brysselissä ilmastoraportin, kun arveli monen ihmettelevän mitä hän siellä tekee. Soini siis valehteli täysin aukottomasti, sillä hän ei puhunut osallistuneensa ohjelman kirjoittamiseen vaan kirjoittaneensa sen. Tästä ei Pentti Peruspersukaan pääse ohi, siksi hän saivartelee ja vertaa Soinin valehtelua muiden tekemisiin.

        Nyt oli kysymys persujen rehellisyydestä. Jos puheenjohtaja katsoo voivansa toimia näin, mitä mahtaa tapahtua alueellisesti ja paikallisesti? Tämä ilmastoraporttihuijaus ei suinkaan ollut ainoa laatuaan, vaan persut ovat kunnostautuneet valehtelussa ja puolitotuuksien laukomisessa kaiken aikaa. Kun nämä yhdistää takinkääntöihin (mm. EU-jäsenyys ja lisäydinvoima), voidaan persuja pitää Suomen epärehellisimpänä puolueena.


      • Kympin tulot
        Putkonen vauhdittaa kirjoitti:

        Pelkkä kopio jne.

        Kaikki saksan kieliopit ovat kopioita entisistä
        Kaikki suhteellisuusteorian kirjat ovat kopioita entisistä
        Kaikki musiikki on kopiota entisestä

        kun mennään tietylle mikrotasolle tarkastelussa

        Nyt on niin että Matti Putkonen on tehnyt SAK:n ilmastoananalyysin
        joten hän tekee saman Perussuomalaisille

        Tapio Rautavaara laulaa säveltämänsä kappaleen
        Yölinjallain
        teostorahat menevät Rautavaaran perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=vGGoKswUpCo


        Johnny Cash laulaa säveltämänsä kappaleen
        I walk the line
        teostorahat menevät Cashin perikunnalle
        http://www.youtube.com/watch?v=KHF9itPLUo4

        Kappaleet ovat samat

        Perikunnalle menee 0,02 euron maksu tms. per soitto. Vuodessa korkeintaan 38 euroa. Jos teostomaksuilla saa paljon fyrkkaa, käyttäjiä on silloin kymmeniä miljoonia. mm. Michael Jacson, Paul McCartney yms.


      • MarjanpoimintaTeolli
        Näin se vain on kirjoitti:

        Ja näin persu yrittää kiertää ikävän faktan Soinin valehtelusta.

        Soinihan ei sanonut tiedotustilaisuudessaan, että oli tilannut ilmasto-ohjelman Matti Putkoselta. Sen sijaan hän kertoi, että oli laatinut Brysselissä ilmastoraportin, kun arveli monen ihmettelevän mitä hän siellä tekee. Soini siis valehteli täysin aukottomasti, sillä hän ei puhunut osallistuneensa ohjelman kirjoittamiseen vaan kirjoittaneensa sen. Tästä ei Pentti Peruspersukaan pääse ohi, siksi hän saivartelee ja vertaa Soinin valehtelua muiden tekemisiin.

        Nyt oli kysymys persujen rehellisyydestä. Jos puheenjohtaja katsoo voivansa toimia näin, mitä mahtaa tapahtua alueellisesti ja paikallisesti? Tämä ilmastoraporttihuijaus ei suinkaan ollut ainoa laatuaan, vaan persut ovat kunnostautuneet valehtelussa ja puolitotuuksien laukomisessa kaiken aikaa. Kun nämä yhdistää takinkääntöihin (mm. EU-jäsenyys ja lisäydinvoima), voidaan persuja pitää Suomen epärehellisimpänä puolueena.

        Hei!
        Et tiedä sinäkään yhtään mitään. Monia hankkeita tehdään nimenomaan niin, että kootaan kaikki mahdollinen jo asiasta aikaansaatu, siis julkinen tieto. Mm. valtilla tehdään näin. Se on etu, koska nykyään uskotaan kollektiiviseen tai sosiaalisen älykkyyden kautta löytyvän ratkaisuja, joista on heti aluksi pystytty sulkemaan pois kompakivet ja käyttöä heikentävät yms. asiat.

        Tarkoitus okin hyödyntää kaikessa jo olemassa olevaa. Jos hanketta aletaan suunnitella neitseelliseltä pohjalta, se vaatii yliopistollisen, teoreettisen koulutuksen, esimerkkinä vaikka erikoiset arkkitehtooniset rakennelmat.

        Ilmastokannan muokkaaminen veisi vuosikausia, jos pohjia ei olisi edes wikipediasta tai lehdistä nähtävissä. Siis ilmasto-ongelmat ovat valtavan laaja
        aihepiiri (maapallon kaikki alueet, eri lämpövyöhykkeet, vesiolosuhteet, vritaukset, liikenteen & ihmisen vaikutus, kasvillisuuden hapentuotto, saastumisen muokkaava tilanne) kaikki asiat, joita on ensin perustasolla ja muutoksen jälkeen vielä enemmän.

        Vain kunnianhimoinen, itsetuhoinen alkaisi ilmastoraportin teon miinuspuolelta, kun itsekään ei tunne aihetta. Putkonen on ollut halpa tekijä, jos olisi palkattu ammatti-biologi tai joku kemisti, se olisi ollut kallista ja aiheuttanut närää tuhlailusta. Ammatti-ihminen tekisi huolellisesti ja aika hitaasti, jos aihe olisi aivan uusi.

        Käytännössä tuollainen tilanne:
        Kun harakka istui katolla, nokka tarttui tervaan kiinni, jos nokan sai irti, silloin tarttui pyrstö.


      • Joo.....oEi jaksaq
        Näin se vain on kirjoitti:

        Ja näin persu yrittää kiertää ikävän faktan Soinin valehtelusta.

        Soinihan ei sanonut tiedotustilaisuudessaan, että oli tilannut ilmasto-ohjelman Matti Putkoselta. Sen sijaan hän kertoi, että oli laatinut Brysselissä ilmastoraportin, kun arveli monen ihmettelevän mitä hän siellä tekee. Soini siis valehteli täysin aukottomasti, sillä hän ei puhunut osallistuneensa ohjelman kirjoittamiseen vaan kirjoittaneensa sen. Tästä ei Pentti Peruspersukaan pääse ohi, siksi hän saivartelee ja vertaa Soinin valehtelua muiden tekemisiin.

        Nyt oli kysymys persujen rehellisyydestä. Jos puheenjohtaja katsoo voivansa toimia näin, mitä mahtaa tapahtua alueellisesti ja paikallisesti? Tämä ilmastoraporttihuijaus ei suinkaan ollut ainoa laatuaan, vaan persut ovat kunnostautuneet valehtelussa ja puolitotuuksien laukomisessa kaiken aikaa. Kun nämä yhdistää takinkääntöihin (mm. EU-jäsenyys ja lisäydinvoima), voidaan persuja pitää Suomen epärehellisimpänä puolueena.

        Tuotapa sinä meille työttömille reilun työn työpaikka, ilman kusetusta.

        Haaskaatte aikaa, ilmasto muuttuu, jos siinä ei ole kyse akateemisesta tai muusta tutkinnosta, ei kai tuo mitään haittaa, jos tekijänoikeus ei estä että kukin käyttää omaa tietämystään seuraavaan hankkeeseen. Putkonenhan voi laittaa alkuperäisen lähteen, jos oli jo kertaalleen kirjoittanut raportin ko. aiheesta. Sen kummempaa ei käsittääkseni vaadi, kuin että mainitsee, mistä on ideat poiminut. Jos taas on myynyt innovaationta idean, se muuttaa tilanteen.


    • tätä politiikka on

      Soini: -Tervetuloa tähän tilaisuuteen. Ja pari alkusanaa ennen kuin lähden käymään läpi tätä mallia. Kun on vähän ajateltu, että mitä se Soini siellä EU:ssa ja Euroopassa tekee - Brysselissä ja Strasbourgissa - niin mä olen nyt puolitoista vuotta tehnyt tätä.

      Tätäkö sinä nyt jankutat. Varmaan Soini on ollut mukana mutta ei hän
      kynä kädessä ohjelmaa ole tehnyt sitäpaitsi Soinilla ei riitä edes tieto ympäristöpaperin tekemiseen

      Sehän on päivän selvä että se tehdään ryhmässä

      Soini on arvostellut tuotonvaihtosopimusta

      Kesti kauan, että Soini ymmärsi sen
      ja Urpilainen ei koskaan
      koska Urpilaisella ei ollut mitään motivaatiota miettiä
      mitä kauheuksia hän oli mennyt tekemään vaan peitellä vakuus-sanalla



      Urpilaisen laimeaa ja etäistä kertomusta sen peittelemiseksi ettei
      ymmärrä eikä ole aikaa opiskella
      http://www.juttaurpilainen.fi/blogi.php?id=125
      Vakuusjärjestely toteutettiin pankkien kanssa transaktiolla, josta käytetään nimitystä total return swap. VM:n sivuilla lokakuusta 2011 olevassa materiaalissa on todettu, että järjestely toteutetaan total return swap'lla sekä selostetaan kyseinen transaktio. Vakuustilin rahat ovat korkean luottokelpoisuuden omaavien valtioiden likvideissä velkakirjoissa.


      Soini lopulta oli ymmärtävinään jotain koska hänellä oli intressi
      upottaa urpilaisuus
      http://timosoini.fi/2012/02/kova-totuus-suomen-kreikka-vakuuksista/
      Mikä on tämä ”total return swap”

      Käyn alla koko rakennelman läpi yksityiskohtaisesti. Ensin pitää kuitenkin vähän ymmärtää, mikä on tämä total return swap.

      • urpiseitajunnut

        voin siis vielä selittää tätä Urpilaisen lausetta
        Vakuusjärjestely toteutettiin pankkien kanssa transaktiolla, josta käytetään nimitystä total return swap. VM:n sivuilla lokakuusta 2011 olevassa materiaalissa on todettu, että järjestely toteutetaan total return swap'lla sekä selostetaan kyseinen transaktio. Vakuustilin rahat ovat korkean luottokelpoisuuden omaavien valtioiden likvideissä velkakirjoissa.

        Mistä saadaan rahaa vakuustilille
        Kun Kreikan lainoista kukaan ei maksa yhtään mitään eikä osta niitä
        niille annetaan meiltä Suomesta vakuus, me masamme lainat jos
        Kreikka ei pysty

        Sen jälkeen Kreikan surkeiden lainojen arvo nousee
        Suomi lainaa arvottomia lainapapereita Kreikalta
        Myy ne sjoittajille sanomalla että Suomi takaa ne
        Saadaan rahaa joka sijoitetaan oikeisiin luottokelpoisiin
        arvopapereihin, en tiedä mihin, mutta esim. USA:n T-bondeihin tms.

        Ongelma on siinä että Suomi ei omista Kreikalta saamiaan
        arvopapereita
        mutta on lupautunut ostamaan ne takaisin pakolla

        eli kun vaikka USA-lainen sijoittaja on ostantut arvottomia
        Kreikan papereita, Suomi on sitoutunut takaamaan ne
        ja ostamaan ne takaisin kun sijoittaja haluaa

        Tästä tulee kuluja kun vekslataan mutta ideoa on selvä

        Suomella ei ole vakuutta kuten Urpilainen puhuu
        Sen sijaan Kreikan arvottomilla lainapapereilla on Suomen takuu
        ja tästä erotuksesta

        arvoton paperi - taattu paperi
        ulkomaalainen sijoittaja maksaa rahaa
        mutta pakkokeinona on että arvopaperit on ostettava Suomen takaisin
        ja niissä on Suomen oma takuu joten ne ovat arvottomia
        jos Kreikan talous on kuten tulee olemaan nollan arvoinen
        Kreikka ei takaa mitään ja Suomen
        käteen jää autokuormallinen paperia jotka ovat arvottomia arvopapereita
        Ulkomainen sijoittaja saa omansa koska Suomi on taannut ja pakko-ostaa ne
        sijoittajalta


    • Sehr gut
    • unikko
    • "Minä vaan kysyn"...
      • en muistele

        niemi oli todella ivttumainen tyyppi

        hän heitteli esim. vaimon tekemät ruoat seinille
        niin
        että pashaiset tapetit roikkuivat

        todella ikävä ja vastenmielinen alkoholisti

        Myös olavi virta oli aikamoinen amerikkafani
        ja kun rahat meni niin valitti
        mutta sitä ennen leuhki kuin lehmä
        siitä asetelmasta ovat kertoneet juuri Helismaa ja kumppanit
        jotka eivät hänen kanssaan viihtyneet


      • Oletko Niemen vaimo?
        en muistele kirjoitti:

        niemi oli todella ivttumainen tyyppi

        hän heitteli esim. vaimon tekemät ruoat seinille
        niin
        että pashaiset tapetit roikkuivat

        todella ikävä ja vastenmielinen alkoholisti

        Myös olavi virta oli aikamoinen amerikkafani
        ja kun rahat meni niin valitti
        mutta sitä ennen leuhki kuin lehmä
        siitä asetelmasta ovat kertoneet juuri Helismaa ja kumppanit
        jotka eivät hänen kanssaan viihtyneet

        Niemen vaimon ruoka oli todella pahaa, joten ei ole mikään ihme, että temperamenttinen taiteilija paiskasi joskus lautasen seinään kun sapuska
        oli liian oksettavaa syötäväksi..

        Vaimo oli muutenkin hyvin laiska eikä pyyhkinyt seinää miehen
        ruokalautasen jäljiltä vaan jätti roiskeet ihan viittuillessan seinälle
        että kaikki näkivät. Eipä siis ihme, että Niemi joskus ryypiskeli
        unohtaakseen vaimonsa paskhamaisuuden.

        Niin sitten vuosia jatkuttuaan, alkoi vaimon jatkuva viittuilu
        ahistaa Niemen mieltä niin että masentui ja riisti henkensä.

        Kevyet mullat Masan haudalle.


    • Pierua piisaa

      On normaalia rupsautella useita kertoja päivässä. Sanotaan, että hälyttävä raja tulee vastaan, jos pieruja päästelee ilmoille jatkuvasti yli 20 kertaa päivässä.

      Minä-persu rupsauttelen yli 100 kertaa päivässä eikä tunnu missään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe