Make your choice

9+11

Kaveri tai kavereita etsinnässä liikunnallisiin harrastuksiin esim. rullaluisteluun, pyöräilyyn tai vaikka aloittamaan kuntosaliharjoittelu.
Olen kolmikymppinen mies ja asun Oulussa. [email protected]

13

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+11

      Lisäystä sen verran, että voit olla tasoltasi aloittelija tai asteen, pari kehittyneempi, kunhan vain motivaatiota liikkumiseen löytyy. Naisetkin saa ottaa yhteyttä.

    • 9+11

      Viikot vierivät, viikot vierivät.. Ilmoitus on edelleen voimassa.

    • 9+11

      Mietitkö syksyn kuntoilukurssille menoa, mutta kaveri uupuu? Ei muuta, kuin postia tulemaan ja aletaan suunnittelemaan.

    • 9+11

      Rohkeasti vain postia tulemaan!

    • 9+11

      Up we go!

      Esim. 7-10km:n juoksulenkkejä olen tehnyt reippaalla sykkeellä. Jos juoksu sattuisi kiinnostamaan teitä..?

      • OUlu

        Terve! Olen 31v mies Oulusta. Itseäni kiinnostaisi kuntosalihommat, en vain ole vielä keksinyt mihin niistä menisi. Nostelin aiemmin kotona joku vuosi sitten ihan tosissaan pari vuotta painoja, mutta salilla kiinnostaisi nyt alkaa käymään. Ketään semmoisia kavereita ei nyt ole, keitä kiinnostaisi alkaa käymään salilla ja yksin en ole saanut vielä lähdettyä (Aion tosin).

        Lenkkeilyäkin olen ajoittain harrastanut. Välillä olen pystynyt hyvin hölkkäilemään tuommoisia 7-10km lenkkejä ja pitempiäkin matkoja olen kokeillut. Nyt on tämä syksy tullut pitkälti lösötettyä kotona ilmojen märkyyden ja pimeyden ja opiskelukiireiden takia ja koko kesänkin olin töissä :P

        Lenkkeily pitäisi aloittaa keveästi, ettei liialla vauhdilla ja puuskuttamisella pilaa innostusta.

        Kuntosalihommilla voisi kyllä aloittaa tämän urheiluhomman taas!
        Ne ovat kuulemma tähän vuodenaikaan "ylikansoitettuja"? Se ei kuulosta kyllä hyvältä :/


      • 9+11
        OUlu kirjoitti:

        Terve! Olen 31v mies Oulusta. Itseäni kiinnostaisi kuntosalihommat, en vain ole vielä keksinyt mihin niistä menisi. Nostelin aiemmin kotona joku vuosi sitten ihan tosissaan pari vuotta painoja, mutta salilla kiinnostaisi nyt alkaa käymään. Ketään semmoisia kavereita ei nyt ole, keitä kiinnostaisi alkaa käymään salilla ja yksin en ole saanut vielä lähdettyä (Aion tosin).

        Lenkkeilyäkin olen ajoittain harrastanut. Välillä olen pystynyt hyvin hölkkäilemään tuommoisia 7-10km lenkkejä ja pitempiäkin matkoja olen kokeillut. Nyt on tämä syksy tullut pitkälti lösötettyä kotona ilmojen märkyyden ja pimeyden ja opiskelukiireiden takia ja koko kesänkin olin töissä :P

        Lenkkeily pitäisi aloittaa keveästi, ettei liialla vauhdilla ja puuskuttamisella pilaa innostusta.

        Kuntosalihommilla voisi kyllä aloittaa tämän urheiluhomman taas!
        Ne ovat kuulemma tähän vuodenaikaan "ylikansoitettuja"? Se ei kuulosta kyllä hyvältä :/

        Moro! Itse olen käynyt ouluhallin punttisalilla jonkun kerrran ja mitä nyt kotosalla reenaillut perusliikkeitä, lähinnä tekniikkaa tutuksi. Taitaa olla saleilla sitä tungosta vähän joka vuodenaikaan, riippuen kellonajasta. En nyt sen vuoksi siirtäisi tai jättäisi harrastuksen aloittamista, mikäli muuten löytyy motivaatiota. Helpompi tosiaan on aloittaa, jos on joku kaveri mukana ja vielä parempi jos löytyy vähän kilpailuhenkeä. :D

        Mutta, laita postiin tietoa missäpäin Oulua asut, niin katsotaan jos joku sali löytys molemmille kohtuumatkan päästä yms. [email protected]


      • Hammastahnapulla
        9+11 kirjoitti:

        Moro! Itse olen käynyt ouluhallin punttisalilla jonkun kerrran ja mitä nyt kotosalla reenaillut perusliikkeitä, lähinnä tekniikkaa tutuksi. Taitaa olla saleilla sitä tungosta vähän joka vuodenaikaan, riippuen kellonajasta. En nyt sen vuoksi siirtäisi tai jättäisi harrastuksen aloittamista, mikäli muuten löytyy motivaatiota. Helpompi tosiaan on aloittaa, jos on joku kaveri mukana ja vielä parempi jos löytyy vähän kilpailuhenkeä. :D

        Mutta, laita postiin tietoa missäpäin Oulua asut, niin katsotaan jos joku sali löytys molemmille kohtuumatkan päästä yms. [email protected]

        Moro! Olen tuo 31 v mies joka kirjoitteli 21.12.2014 11:39 ja tykkään sittenkin käydä mielummin ittekseen salilla :)

        Se on niin henkilökohtaista että milloin jaksaa lähteä ja miten sopii aikataulut, niin en kaipaakaan nyt kaveria salihommiin :/

        Nyt on tullut muutaman kerran käytyä jos salilla tänä vuonna ja aion jatkaa hommia. Toivottasti löydät semmoisia kavereita kuin haluat :) Itse haluan ainakin salihommat tehdä sittenkin nyt yksikseen.


      • 9+11
        Hammastahnapulla kirjoitti:

        Moro! Olen tuo 31 v mies joka kirjoitteli 21.12.2014 11:39 ja tykkään sittenkin käydä mielummin ittekseen salilla :)

        Se on niin henkilökohtaista että milloin jaksaa lähteä ja miten sopii aikataulut, niin en kaipaakaan nyt kaveria salihommiin :/

        Nyt on tullut muutaman kerran käytyä jos salilla tänä vuonna ja aion jatkaa hommia. Toivottasti löydät semmoisia kavereita kuin haluat :) Itse haluan ainakin salihommat tehdä sittenkin nyt yksikseen.

        Moro. Ei se mitään. :) Hyvä juttu, että olet päättänyt jatkaa salilla käyntiä, tärkeintähän on pitää itsestään huolta.


    • 9+11

      ^^

    • tsemppi kaveri

      Kannattaa mennä sinne kuntosalille. Olet noin reipas ja ystävällinen, kyllä tutustut helposti uusiin ystäviin. On helpompaa tutustua luonnollisessa ympäristössä. Yks kaks jonkun kanssa salille lähteminen ei tunnu luontevalta.

      • 9+11

        Niin no, eihän sitä ihan kylmiltään tarvitsekaan lähteä treenaamaan. Siksipä minä olen ehdottanut ensin viestimistä sähköpostin kautta, ei vain vielä ole löytynyt niin rohkeaa yksilöä. :D
        Itse kyllä kykenen ihan hyvin urheilemaan yksinkin, mutta moni varmasti tietää, että on helpompi nousta sohvalta ylös, kun on sovittu salivuoro tai tietty päivä jolloin käydään lenkillä tms.


    • Orginalposter

      Up we go! Nyt ovat olleet hiihto ja kuntosali viimeaikojen harrasteina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      696
    Aihe