Tulin tässä taas tänä iltana siihen tulokseen, että olisi ehkä sittenkin parempi jättää tämä palsta kokonaan, kun tämä ilmapiiri on täällä niin suvaitsematon, ahdasmielinen ja sellainen, että kaikki ovat täällä aina yhdessä mua vastaan ja aina kaikkea negatiivista musta yhdessä ajattelemassa.
Tällä palstalla kun sitä ajatellaan aina vaan kaikkea negatiivista varsinkin kaikista mun kirjoituksista ja sitten nämä jotkut tämän palstan vitun kusiaivot alkavat etsiä jotain mun kirjoittamia monta vuotta vanhoja kirjoituksia ihan vain sen takia, että he saisivat yhdessä mua täällä kiusata ja kaikkea negatiivista musta täällä kertoa.
Tällaista se just on, kun sitä ei pysty ikinä olemaan tällä palstalla tarpeeksi muiden kirjoittajien mieliksi.
En kyllä tiedä ollenkaan, että mitä sitä oikein pitäisi täällä aina kertoa, että sitä saisi suosiota ja arvostusta muiden kirjoittajien keskuudessa.
Taidan jättää palstan
57
396
Vastaukset
- uuteen kotiin
joko on nikki rekattu aspalstalle?
Ja mä kun en todellakaan alennu kirjoittamaan johonkin tollaisten vitun autistien ja epänormaalien ihmisten roskapalstalle!!!!!!
Mene sä vittu itse vaan kirjoittamaan johonkin tollaisten vammaisten ja muiden epänormaalien ihmisten palstalle, kun et kerran vittu osaa asiallisesti ja normaalisti täällä vittu edes mun kanssani keskustella!!!!!!!!- ..............
DarkFear kirjoitti:
Ja mä kun en todellakaan alennu kirjoittamaan johonkin tollaisten vitun autistien ja epänormaalien ihmisten roskapalstalle!!!!!!
Mene sä vittu itse vaan kirjoittamaan johonkin tollaisten vammaisten ja muiden epänormaalien ihmisten palstalle, kun et kerran vittu osaa asiallisesti ja normaalisti täällä vittu edes mun kanssani keskustella!!!!!!!!Miten musta tuntuu että sä itsekin lukeudut niihin vammaisiin ja epänormaaleihin ihmisiin?
.............. kirjoitti:
Miten musta tuntuu että sä itsekin lukeudut niihin vammaisiin ja epänormaaleihin ihmisiin?
Sä sitä itse vittu varmaan kuulutkin johonkin vammaisiin ja muihin epänormaaleihin ihmisiin, kun sulla tuntuu olevaan niin joku pakkomielle jankata tästä asiasta!!!!!
Onneksi mä olen kaikin puolin normaalijärkinen ihminen ja tiedän sen kyllä itse kaikista parhaiten!!!!!!- ............
DarkFear kirjoitti:
Sä sitä itse vittu varmaan kuulutkin johonkin vammaisiin ja muihin epänormaaleihin ihmisiin, kun sulla tuntuu olevaan niin joku pakkomielle jankata tästä asiasta!!!!!
Onneksi mä olen kaikin puolin normaalijärkinen ihminen ja tiedän sen kyllä itse kaikista parhaiten!!!!!!Normaalijärkinen ihminen jolla on 12-vuotiaan keskustelutaidot, laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, sosiaalisia pelkotiloja ja joka on nuorena pakotettu käymään vasten tahtoaan psykiatrin vastaanotolla...
............ kirjoitti:
Normaalijärkinen ihminen jolla on 12-vuotiaan keskustelutaidot, laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, sosiaalisia pelkotiloja ja joka on nuorena pakotettu käymään vasten tahtoaan psykiatrin vastaanotolla...
Mä kun osaan keskustella asiallisesti vaikka mistä, jos vaan se vastapuoli hallitsee edes jonkinlaiset asiallisen keskustelun alkeet. Eikä mulla ole mitään laaja-alaisia oppimisvaikeuksia tai mitään sosiaalisia pelkotiloja, joten ihan omiasi siinä vaan valehtelet.
- ..............
DarkFear kirjoitti:
Mä kun osaan keskustella asiallisesti vaikka mistä, jos vaan se vastapuoli hallitsee edes jonkinlaiset asiallisen keskustelun alkeet. Eikä mulla ole mitään laaja-alaisia oppimisvaikeuksia tai mitään sosiaalisia pelkotiloja, joten ihan omiasi siinä vaan valehtelet.
Johan niistä sun oppimisvaikeuksista on ollut puhetta aikaisemmin vaikka kuinka. On se vähän kumma jos ei normaaliälyinen ihminen pysty selviytymään edes tyydyttävällä tasolla ensimmäisen tai toisen asteen opinnoista jotka on kuitenkin suunniteltu sellaisiksi että jokainen normaaliälyinen ihminen pystyy suoriutumaan niistä halutessaan vaikka kiitettävästi jos haluaa.
Ja sosiaaliset pelkotilasi olet myöntänyt 3 vuotta vanhoissa viesteissäsi etkä tehtyä saa tekemättömäksi vaikka miten poistelisit niitä vanhoja viestejäsi. .............. kirjoitti:
Johan niistä sun oppimisvaikeuksista on ollut puhetta aikaisemmin vaikka kuinka. On se vähän kumma jos ei normaaliälyinen ihminen pysty selviytymään edes tyydyttävällä tasolla ensimmäisen tai toisen asteen opinnoista jotka on kuitenkin suunniteltu sellaisiksi että jokainen normaaliälyinen ihminen pystyy suoriutumaan niistä halutessaan vaikka kiitettävästi jos haluaa.
Ja sosiaaliset pelkotilasi olet myöntänyt 3 vuotta vanhoissa viesteissäsi etkä tehtyä saa tekemättömäksi vaikka miten poistelisit niitä vanhoja viestejäsi.No eipä sitä kaikki ole aina niin hyvän koulumenestyksen omaavia, että ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos ei ole koulussa pärjännyt.
- .............
DarkFear kirjoitti:
No eipä sitä kaikki ole aina niin hyvän koulumenestyksen omaavia, että ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos ei ole koulussa pärjännyt.
Mutta kyllä mä siitä huolimatta lasken sellaisen ihmisen vammaiseksi joka ei teoriankaan tasolla selviydy edes tyydyttävästi niistä peruskoulun ja ammattikoulun opinnoista.
- abc5
DarkFear kirjoitti:
Mene sä vittu itse vaan kirjoittamaan johonkin tollaisten vammaisten ja muiden epänormaalien ihmisten palstalle, kun et kerran vittu osaa asiallisesti ja normaalisti täällä vittu edes mun kanssani keskustella!!!!!!!!Miksi pitää aina kiroilla?
- .................
Varmaan enemmistö tämän palstan kirjoittajista on sitä mieltä ettet ole kovinkaan kaivattu täällä ja että olisi parempi jos lopettaisit kokonaan kirjoittamasta tälle palstalle yhtään mitään ja minäkin olen heidän kanssaan siitä asiasta kyllä ihan samaa mieltä. Harmi vaan että ylläpito ei täällä ole ihan tehtäviensä tasalla eikä siksi anna sinulle elinikäisiä banneja vaikka aihetta kyllä olisi.
Mieti nyt mies tai poika hyvänen aika sentään että kuinka paljon järkevämmin voisit kuluttaa senkin ajan minkä nyt käytät tällä palstalla kirjoittamiseen?Niin totta kai sitä kaikki just toivoisi, että mä lopettaisin tälle palstalle kirjoittelun, kun kaikki ovat täällä aina yhdessä mua vastaan!!!!
Miten niin muka käyttää ajan järkevämmin? Onko sulla muka ideoita siitä, että mitä parempaa ajanvietettä mulla sitten muka voisi olla tämän palstan sijasta?- 14+14
DarkFear kirjoitti:
Niin totta kai sitä kaikki just toivoisi, että mä lopettaisin tälle palstalle kirjoittelun, kun kaikki ovat täällä aina yhdessä mua vastaan!!!!
Miten niin muka käyttää ajan järkevämmin? Onko sulla muka ideoita siitä, että mitä parempaa ajanvietettä mulla sitten muka voisi olla tämän palstan sijasta?"Onko sulla muka ideoita siitä, että mitä parempaa ajanvietettä mulla sitten muka voisi olla tämän palstan sijasta? "
Sama ongelma se on melkein kaikilla ketkä tänne kirjoitellaan. Itse ainakin en varmasti täällä paljoo pyöris, jos ois jotain muuta tekemistä, enpä oo ainakaan vielä keksinyt mitään. - ................
14+14 kirjoitti:
"Onko sulla muka ideoita siitä, että mitä parempaa ajanvietettä mulla sitten muka voisi olla tämän palstan sijasta? "
Sama ongelma se on melkein kaikilla ketkä tänne kirjoitellaan. Itse ainakin en varmasti täällä paljoo pyöris, jos ois jotain muuta tekemistä, enpä oo ainakaan vielä keksinyt mitään.DarkFear on kuitenkin koko palstan ärsyttävin ja turhin kirjoittaja joten kyllä hänen poistumisensa olisi kyllä ihan tervetullut uutinen tällä palstalla.
- 9+2
................ kirjoitti:
DarkFear on kuitenkin koko palstan ärsyttävin ja turhin kirjoittaja joten kyllä hänen poistumisensa olisi kyllä ihan tervetullut uutinen tällä palstalla.
Ei hän mihinkään ole menossa, on näitä "uutisia" nähty ennenkin. Ei DF pysty mihinkään menemään kun on niin addiktoitunut palstaan.
- Pysy palstalla DF!
................ kirjoitti:
DarkFear on kuitenkin koko palstan ärsyttävin ja turhin kirjoittaja joten kyllä hänen poistumisensa olisi kyllä ihan tervetullut uutinen tällä palstalla.
DarkFear on yksi harvoista aikuisen järkevistä ja suvaisevaisista, kosmopoliittisista ja avarakatseisista kirjoittajista tällä ahdasmielisten militaristien ja fasistien kansoittamalla palstalla! DF:n lähtö olisi suuri menetys palstalle.
Pysy palstalla DF! kirjoitti:
DarkFear on yksi harvoista aikuisen järkevistä ja suvaisevaisista, kosmopoliittisista ja avarakatseisista kirjoittajista tällä ahdasmielisten militaristien ja fasistien kansoittamalla palstalla! DF:n lähtö olisi suuri menetys palstalle.
No se on kyllä täysin totta, että mä kun oon kuitenkin yksi harvoista järkevistä, tasokkaista, suvaitsevaisista ja kansainvälisistä keskustelijoista tällä palstalla.
Suurin osa tämän palstan miehistä kun onkin just niitä ahdasmielisiä persujuntteja, fasisteja ja militaristeja, joten kyllähän täällä aina tarvittaisiin edes yhtä sellaista miespuolista kirjoittajaa, joka pistäisi vastaan näille militaristipaskoille ja muille fasisteille.- Narri sinä olet
DarkFear kirjoitti:
No se on kyllä täysin totta, että mä kun oon kuitenkin yksi harvoista järkevistä, tasokkaista, suvaitsevaisista ja kansainvälisistä keskustelijoista tällä palstalla.
Suurin osa tämän palstan miehistä kun onkin just niitä ahdasmielisiä persujuntteja, fasisteja ja militaristeja, joten kyllähän täällä aina tarvittaisiin edes yhtä sellaista miespuolista kirjoittajaa, joka pistäisi vastaan näille militaristipaskoille ja muille fasisteille.:DDDDDDDDDDDDD hahahahaha
tasosi on ala-asteella olevan vammaisen tasolla, olet yhtä järkevä kuin päätön kana, et suvaitse muuta kun sivari kaljuuntuvia finamiehiä, kansainvälisyytesi rajoittuu tukholmassa käyntiin, ja vieraita kieliä et osaa edes englantia :DDD olet tajuton pelle
- 18+18
Oishan se parempi jo omas itses kannalta, mutta etpä sä kuiteskaan mitään onnistu jättämään palstaa. Onhan näitä samoja juttuja nähty varmaa yli 10 avausta ja periaattenmieskin muka jätti palstan, vaikka trollaa ihan samaan tahtiin 24/7 random nimikkeillä vaan.
Korkeintaan viikon oot poissa, jos sitäkään ja sitte oot jo takasin. - just do it
Ei hirveästi vakuuta tämä että koko ajan vaan teet uusia aloituksia siitä että olisit muka jättämässä palstan, jos nyt vain häipyisit ilman uusia aloituksia, ei jäädä kaipaamaan..
Niin kyllä mä sen hyvin uskon, ettei kukaan jäisi mua täällä kaipaamaan, kun kaikki on täällä aina yhdessä kaikin tavoin mua vastaan.
- vois tehdä hyvää
DarkFear kirjoitti:
Niin kyllä mä sen hyvin uskon, ettei kukaan jäisi mua täällä kaipaamaan, kun kaikki on täällä aina yhdessä kaikin tavoin mua vastaan.
Ootko harkinnut että kävisit terapiassa keskustelemassa sun jutuista?
vois tehdä hyvää kirjoitti:
Ootko harkinnut että kävisit terapiassa keskustelemassa sun jutuista?
En ole moista typeryyttä koskaan edes harkinnut, sillä mä kun en mihinkään kallonkutistajien vastaanotolle suostu menemään. On ihan täysin akkojen juttuja tollaiset psykiatrien luona käymiset. Maksavatkin vielä turhan paljon ja kun ei niistä olisi edes mitään apua, niin en todellakaan sellaisiin kyllä mene.
- Sanna:L
DarkFear kirjoitti:
En ole moista typeryyttä koskaan edes harkinnut, sillä mä kun en mihinkään kallonkutistajien vastaanotolle suostu menemään. On ihan täysin akkojen juttuja tollaiset psykiatrien luona käymiset. Maksavatkin vielä turhan paljon ja kun ei niistä olisi edes mitään apua, niin en todellakaan sellaisiin kyllä mene.
Oletpa suvaitsematon kun pidät mielenterveys ongelmien hoitoa "akkojen juttuina", juuri mielenterveyspalvelujen kautta kaltaisesi hullut saadaan ajan kanssa järkiinsä, ja jos miesten juttuja kaipaat, olisit mennyt armeijaan ;)
- aurinkoista päivää ☺
Tätä palstaa vasta muutama päivä sitten lukemaan osunut moikkaa sinnuu :)
Enkä ajattele nyt muuta kuin, että tais helteet mennä.
Aurinko paistaa kuitenkin.
Olin korkeassa kuumeessa, päänsäryssä ja niskasäryssä viikonlopun, kuumemittari näytti 39° ja ylikin muutamana päivänä ja yönä. Yksin olin. Limsaa litkin ja disperiiniä.
Ehkä oli viruksen aiheuttama aivokalvontulehdus, tai omituinen influenssa.
Täällä nyt kirjoittavat jotkut mitä sattuu ja kiusaavat, koska heillä on itsellään paha olla. Huomioi vain kivat kommentit ja ohita ikävät. Niin minäkin teen :)- 11+6
Ei ollut aivokalvontulehdus, se on vähän pahempi kuin pelkkä kuume.
- aurinkoista päivää ☺
11+6 kirjoitti:
Ei ollut aivokalvontulehdus, se on vähän pahempi kuin pelkkä kuume.
Viruksen aiheuttama aivokalvontulehdus voi olla sairastamani kaltainen. Virusta ei vaikeammassakaan tapauksessa aina testein varmisteta vaan luotetaan oireisiin. Eikä minulla ole aihetta pöpön laatua selvittää, kun olen parantumassa. Viruksiin ei ole edes lääkettä, että sikäli hoitoni onnistui täydellisesti.
Bakteerin aiheuttama aivokalvontulehdus puolestaan on hengenvaarallinen ja rajumpi. Silloin on tärkeä päästä nopeasti sairaalahoitoon. - 4+10
aurinkoista päivää ☺ kirjoitti:
Viruksen aiheuttama aivokalvontulehdus voi olla sairastamani kaltainen. Virusta ei vaikeammassakaan tapauksessa aina testein varmisteta vaan luotetaan oireisiin. Eikä minulla ole aihetta pöpön laatua selvittää, kun olen parantumassa. Viruksiin ei ole edes lääkettä, että sikäli hoitoni onnistui täydellisesti.
Bakteerin aiheuttama aivokalvontulehdus puolestaan on hengenvaarallinen ja rajumpi. Silloin on tärkeä päästä nopeasti sairaalahoitoon.Olen itse sairastanut sen ja ei ole sen kaltainen.
- mies 86
Olisi mielenkiintoista tietää mikä sinua tässä palstassa kiehtoo kaiken sen typerän ja ahdasmielisen piikittelyn jälkeen joka sinuun täällä kohdistetaan.
- Huomiota
Ehkä se, että se saa edes jostain huomiota?
En tiedä kuinka paljon sitä huomioidaan palstan ulkopuolella, se ei käy missään joten veikkaan että aika vähän.
- Kyllästyttää...
Pitääkö sinun joka kuukausi perustaa tällainen ketju? Olet tehnyt näitä lähtemis- ketjuja varmaan tusinan verran ja olet pysynyt korkeintaan kaksi viikkoa pois (silloin Helmikuussa kun kirjoitit nukkuneesi miehen kanssa samassa sängyssä ja sait jonkun hermoromahduksen asiasta). Jos haluat pitää taukoa niin ei sitä tarvitse aina erikseen ilmoittaa. Kokonaan pois lähtemiseen et kuitenkaan kykene, koska olet autistinen HC-ätmi. Kun olet 40-vuotiaanakin niitä parhaimpia "nuoruus"vuosiasi niin olet täällä jankuttamassa samoista asioista.
Ja mä kun en ole koskaan kenenkään miehen kanssa nukkunut, enkä ikinä ole mistään sellaisesta vittu täällä tai yhtään missään kertonut, että tiedäkin vaan sä vitun homopersehuorahinttari vittu se saatana!!!!!!!
Sä sitä itse vittu varmaan joidenkin hinttien kanssa nukutkin ja yösi vietät, kun oot varrmaan joku vitun saatanan huorapersehinttari ja miesten perseitä nussiva umpihomopersehuorahinttari!!!!!!!!!
Arvaan vaan että kuinka paljon mä oikein vihaan tollaisia sun kaltaisia vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun huorapersehinttarinussijoita!!!!!!!!
- tämä selvä
Tää ei ole normaalien ihmisten palsta. Täällä on kaikki ne epäsosiaaliset rumat jotka ei kelpaa kenellekkään.
- Palstan repom
Juu, ei täällä multi-isä yyhoo-naisia kyllä pyörikkään vaan naamarumia atmeja joilla on elämä tässä.
- Kellään ei ole kurja
Assburger-liitto suosittelee liittymään, tule kotiin DF.
Minne ihmeeseen vittu liittymään? Ja mä kun en ainakaan liity mihinkään vitun assperseiden liittoon, jos sitä meinaat, että tiedä sä vaan se!!!!!!
- aurinkoista iltaa ☺
DarkFear kirjoitti:
Minne ihmeeseen vittu liittymään? Ja mä kun en ainakaan liity mihinkään vitun assperseiden liittoon, jos sitä meinaat, että tiedä sä vaan se!!!!!!
@DarkFear
Älä vastaa ollenkaan ilkeisiin kommentteihin!!!!!!
Vastaamisesi innostaa noita kiusaajia jatkamaan.
Vastaa vain kivoihin kommentteihin! Jooko?
- Tuskin lopetat
Et jätä kuitenkaan. Olet jo monta kertaa ollut lopettamassa, mutta et malta pysyä pois.
- hoh hoijaa
Pitäisi alkaa veikkaamaan kuinka monta tällaista ketjua se jaksaa tehdä vielä tänä vuonna?
- pitäisi päästä eroon
Darkkis on tyypillinen huomiohuora. Kaikkien pitää tietää hänestä ja hänen tekemisistään kaikki. Sitten vielä esittää uhria ja yrittää saada ihmiset säälimään häntä.
- Olet yksi meistä
Tältä palstalta ei mies pääse pois ennen kuin on saanut pillua. Se ei riitä että antaa somalimiehen höylätä peräsuoltaan, vaan pillua pitää panna. Ja sinä kun olet tuollainen kaljuuntuva neitsyt-setä ja yksi meistä paatuneista hc-ätmeistä, niin et tältä palstalta pysty irrottautumaan. Palaat takaisin kerran toisensa jälkeen, kuten me kaikki.
- Freak
One of us, one of us. Gooble-gobble, gooble-gobble.
- Palstan orja
Saiko Hahmotelma pillua? Pääsikö eATMe pillun päälle ähkimään? Onko Lord.Boredom jyystänyt naista? Periaatteen mies korkannut neitsyen? Ketään näistä ei ole vähään aikaan ainakaan näkynyt.
- Äädämi
Palstan orja kirjoitti:
Saiko Hahmotelma pillua? Pääsikö eATMe pillun päälle ähkimään? Onko Lord.Boredom jyystänyt naista? Periaatteen mies korkannut neitsyen? Ketään näistä ei ole vähään aikaan ainakaan näkynyt.
Periaatteen mies on noista ainoa, joka ei ole vielä pannut, mutta hän tuleekin takaisin, odota vaan. Nuo muut ovat nykyään panneita miehiä.
- FuckFear
Haha. DarkFear vaihteeksi hakee sääliä ja huomiota naisilta. Vaan pakkohan se jotakin on yrittää, kun ei naamataulu ja sosiaaliset taidot muuta mahdollista.
- ennätys?
Viimeinkö?
- ----
DarkFear, olet nyt tänä vuonna kahdesti kertonut jättäväsi palstan, ja olet silti yhä täällä.
En minä ole sinua vastaan. Olen aika lailla samassa tilanteessa kuin sinä, yksinäinen sinkkumies vailla laajaa kaveripiiriä. Ja vielä sivarikin kaiken lisäksi, tosin sillä ei ole minun kannaltani ollut juuri merkitystä.
Ihmetyttää vain kun aina kun tulee puheeksi miesten käynti yksin baarissa olet vastaamassa jokaiseen viestiin "Ei nuorten miesten kannata käydä yksin baareissa, ihmiset ajattelevat siitä vain negatiivisia asioita". Olen monesti sanonut sinulle että minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa käydä yksin baareissa, ja niin ovat monet muutkin. Tuo jatkuva toistelu alkaa jo vähän kyllästyttää.
Siinä kyllä olen samassa tilanteessa sinun kanssasi että ei sieltä baareista kovin helposti mitään naisten huomiota saa. Tosin en tiedä onko tähän syynä yksinäisyys, en ole saanut mitään huomiota naisilta silloinkaan harvoin kun olen baarissa kaveriporukalla.
Täällä monet miehet ja naiset ovat useaan otteeseen sanoneet että juuri yksinäisen miehen on helppo lähestyä naisia ja naisten on helppo lähestyä häntä. Minulle on melkein ylitsepääsemätön kynnys lähestyä ketään naista enkä ole juuri koskaan huomannut kenenkään naisen lähestyvän minua. Mutta eipä silti ole kukaan nainen tai toinen mies koskaan tullut valittamaan minulle että mitä vittua minä teen yksin baarissa.
Silti aion jatkaa yksin baarissa käyntiä ja joskus ehkä rohkaistua lähestymään naisiakin siellä. Suosittelen sinullekin samaa. - Hyvä Henki
Sanotaan jo suoraan että DF et vapaudu tuskastasi ennen kuin hyväksyt luonnolliset asiat ihmisissä. Tarkoitan että tälläisiä asioita ovat kaljuuntuminen sekä myös kiinnostus joskus samaa sukupuolta olevaan ihmiseen.
Suomessa miljoonat miehet hyväksyvät sen etteivät ole yhtä komeita kuin elokuva tähdet ja silti elävät täyttä elämää.
Sinä DF et edes keskustele järkevästi vaan ehdollistat muut muottiisi jossa tietyt asiat ovat sallittuja ja se rasittaa muita. Et halua toimia kuten muuta vaan muiden olisi oltava kuin sinä.
Väkivallalla uhkailu ei ole sivistynyttä etkä ole järin suvaitsevakaan. Tiedän että on vaikeaa päästä seuraan yksin ollessa baareissa mutta ei sitä kukaan kielläkkään. Risteilyllä ei ihmiset enää välitä tuosta, lentomatkoista puhumattakaan.
Haluamme että hyväksyt yksiöt, unohdat kotiseudun koettelemukset sekä käyt pian kokeeksi vaikka vesilasin juomassa lähi baarissa. Ensimmäinen askel on aina raskain. Se on vain itsestä kiinni. - pimperiumin tähdistö
Lähtisit sinäkin laivalle ja hankkisit sieltä kivan tyttöystävän.
- GayFear
Noniin, tollasta se on kun ei voi aina olla kaikille kaikin tavoin mieliksi. Olen kiinnostunut vain peppureinoista. Tiedä sä se!
- Totuus sinusta DF
Jätitkö palstan?
- surullista...
Ei tainut jättää
- Señor Chang
Eikö se jättänyt vieläkään?
- 2plus10
Milloin jätät palstan?
- 4plus8
Jätätkö jo?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561208
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1541172Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601095Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82996Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu47917Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55828Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54800Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32732
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71721