Nainen kilahtelee mitättömistä asioista

viidettä vuotta

Sammutin valot olohuoneesta ja eteisesta kun menin illalla nukkumaan. Nainen huutaa siitä naama punaisena, koska oli itse pesemässä hampaita. Viikkoa aikaisemmin jätin valot palamaan mennessäni nukkumaan. Nainen huutaa naama punaisena kun en "koskaan" sammuta valoja mennessäni nukkumaan.

Nainen huutaa minulle siitä, etten ehdi aamuisin tehdä paljon kotitöitä niinä viikkoina, kun olen iltavuorossa. Nainen huutaa minulle, jos viikkaan hänen vaatteensa ja laitan ne hänen kaappiinsa, sillä sotken hänen järjestyksensä. Nainen paiskoo ovia ja sättii jos en taittele pyykkäämisen jälkeen vaatteita. Nainen huutaa minulle jos päivävuorossa minulla on menoa iltaisin, ja jos olen kotona, hän on vihainen siitä ettei saa olla yksin kotona.

Nainen on iloinen kun olen vienyt roskat, mutta kolmen sekunnin päästä huutaa naama punaisena ovet paukkuen miten olen ihan kusipää kun kommentoin hänen paitaansa väärällä sanalla, tarkoituksena kuitenkin kehua.

Nainen mököttää kun en "koskaan" pyykkää, ja huutaa minulle sitten että pyykkään ihan väärin. Nainen suuttuu jos laitan pyykit "vääriin" telinenaruihin kuivamaan tai jos käytän rahojani enemmän itseeni kuin häneen. Nainen soittelee minulle töihin ja kertoo miten inhoaa puhua kanssani. Kotiin päästyäni nainen pyytää anteeksi ja kertoo että rakastaa.

Voisin jotenkuten ymmärtää naiseni käytöstä, jos kilahtelu olisi esimerkiksi kerran kuukaudessa jaksottain tapahtuvaa, mutta käytös on jatkuvaa. Nainen räyhää minulle todella mitättömistä asioista.

210

8334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä näin

      voimmakkaat kuukautiset? vaihdevuodet?

      • Nussimaan siitä!

        KYRVÄNPUUTETTA!?


      • hymyhuuli?

        Vanhapieru. Vaihda uuteen?


      • mies kaks ysi
        Nussimaan siitä! kirjoitti:

        KYRVÄNPUUTETTA!?

        Ap hyvä! Tarviiko tuota asiaa sen enempää miettiä; Ota ja lähde! Elämä tuon naisen kanssa ei tule todennäköisesti juurikaan muuttumaan tuon paremmaksi.Joten, tee palvelus itsellesi ja etsi oma rauhallinen koti missä saa samuttaa valot ja pyykätä sitten kun haluat.


      • höpö

        näin se vaan menee äijät pelleilee naisten kanssa ja sitten ihmetellään kun ollaa taivasalla laita ittes ruotuun ja hoida oma osuutes ettei tartte toisen kantaa koko taakkaa yksin


      • Ön näisiä
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Ap hyvä! Tarviiko tuota asiaa sen enempää miettiä; Ota ja lähde! Elämä tuon naisen kanssa ei tule todennäköisesti juurikaan muuttumaan tuon paremmaksi.Joten, tee palvelus itsellesi ja etsi oma rauhallinen koti missä saa samuttaa valot ja pyykätä sitten kun haluat.

        Kyl näinen vöi syyttyä jös se hälyää


      • ÖÖÖ JA ÄÄÄ
        höpö kirjoitti:

        näin se vaan menee äijät pelleilee naisten kanssa ja sitten ihmetellään kun ollaa taivasalla laita ittes ruotuun ja hoida oma osuutes ettei tartte toisen kantaa koko taakkaa yksin

        TÄSSÄ SELVÄSTI KÄYTETÄÄN ÖÖKKÖSIÄ VÄÄRIN!!!
        OLEN ILMOITTANUT TÄSTÄ HENKILÖSTÄ USEASTI !!!!!
        TÄMÄN ON LOPUTTAVA!!!!


      • mielisairauden oireet
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Ap hyvä! Tarviiko tuota asiaa sen enempää miettiä; Ota ja lähde! Elämä tuon naisen kanssa ei tule todennäköisesti juurikaan muuttumaan tuon paremmaksi.Joten, tee palvelus itsellesi ja etsi oma rauhallinen koti missä saa samuttaa valot ja pyykätä sitten kun haluat.

        Sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Ei muutakuin hoitoon ja lääkitys niin rähinä rauhoittuu.


      • totally burn out
        Ön näisiä kirjoitti:

        Kyl näinen vöi syyttyä jös se hälyää

        AP:n naisella on todennäköisesti vain ylitsepääsemättömän kova stressi päällä. Anna hänelle aikaa ja muista, että hän kuitenkin rakastaa sinua yli kaiken.
        Täällä sama tilanne, ja ollaan tauolla ukon kanssa nyt niin kauan, että stressini hellittää.
        T: 20-v burn-out nainen


      • Totta!
        höpö kirjoitti:

        näin se vaan menee äijät pelleilee naisten kanssa ja sitten ihmetellään kun ollaa taivasalla laita ittes ruotuun ja hoida oma osuutes ettei tartte toisen kantaa koko taakkaa yksin

        Tossa on kyse liian kiltistä miehestä. Sellaisia naiset halveeraa. Nyt pitäisi aloittajan ottaa itseään niskasta kiinni ja panna arvon prinsessa hellan ja nyrkin väliin. Ota sitä ennen naama ja kroppa täyteen tatskoja, kasvata hynyslook, hanki harleydavidson ja hummeri ja huudatat hevimetallia perkeleellisellä volyymilla. Ja ennenkaikkea, alat naisellesi pikkunatsiksi.

        Nainen on onnellisimmillaan silloin kun hänellä on joku jonka tietää olevan häneen nähden johtoasemassa. Tasa-arvo ei vaan toimi, vaikka kaunis ajatus onkin.


      • ön öö-öngelmä?
        Ön näisiä kirjoitti:

        Kyl näinen vöi syyttyä jös se hälyää

        Kyl sinä vöit öllä hiljää jös hälyät.. täi väikkä et hälyäiskää nii öö silti


      • arskaö
        totally burn out kirjoitti:

        AP:n naisella on todennäköisesti vain ylitsepääsemättömän kova stressi päällä. Anna hänelle aikaa ja muista, että hän kuitenkin rakastaa sinua yli kaiken.
        Täällä sama tilanne, ja ollaan tauolla ukon kanssa nyt niin kauan, että stressini hellittää.
        T: 20-v burn-out nainen

        Burn-out? Mistä? Olet lapsi vielä.


      • Yksi mielipide
        Totta! kirjoitti:

        Tossa on kyse liian kiltistä miehestä. Sellaisia naiset halveeraa. Nyt pitäisi aloittajan ottaa itseään niskasta kiinni ja panna arvon prinsessa hellan ja nyrkin väliin. Ota sitä ennen naama ja kroppa täyteen tatskoja, kasvata hynyslook, hanki harleydavidson ja hummeri ja huudatat hevimetallia perkeleellisellä volyymilla. Ja ennenkaikkea, alat naisellesi pikkunatsiksi.

        Nainen on onnellisimmillaan silloin kun hänellä on joku jonka tietää olevan häneen nähden johtoasemassa. Tasa-arvo ei vaan toimi, vaikka kaunis ajatus onkin.

        Totta turiset, kirjoittelen tähän koska kommenttisi on järkevä. Mä olen koko aiheesta sitämieltä että myös toisen osapuolen pitäisi kertoa tänne mielipiteensä että me lukijat saisimme kokonaiskuvan. Yleensä se ei ole noin mustavalkoista. Vai onko AP kenties hieman hmm.. erilainen kun tulee tänne haukkumaan vaimoansa?


      • foobar8
        mielisairauden oireet kirjoitti:

        Sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Ei muutakuin hoitoon ja lääkitys niin rähinä rauhoittuu.

        Eikös toi ole yksisuuntaine härö, jos se pelkästään raivoaa?


      • djfkhkjdshfkjdh
        hymyhuuli? kirjoitti:

        Vanhapieru. Vaihda uuteen?

        Arvaan että pikemminkin vielä kypsymätön nuorikko. Aloittajahan vihjailee kuukautisten suuntaan. Kyl määkin nuorempana miehiä pompottelin mielialojeni mukaan.


      • minä vaan
        djfkhkjdshfkjdh kirjoitti:

        Arvaan että pikemminkin vielä kypsymätön nuorikko. Aloittajahan vihjailee kuukautisten suuntaan. Kyl määkin nuorempana miehiä pompottelin mielialojeni mukaan.

        Siinä huomioitiin myös, että on jatkuvaa. Ei siis kerran kuussa.

        Toisaalta, jos toien on hampaita harjaamassa ja ap sammuttaa valot, on myös aloittajalla logiikka hukassa


      • Kaikkeen syynsä

        Aloittaja sanoi, että nainen räyhää jatkuvasti - ei vain tiettyyn aikaan kuussa.

        Mahdollisia syitä/ratkaisuja:

        * E-pillerit --> lääkitys kuntoon
        * Masennus tai ahdistus --> lääkitys ja terapia
        * Kypsymättömyys tai persoonallisuushäiriö --> ellei keskustelu tms. auta, nainen vaihtoon
        * Nainen ei rakasta miestään tarpeeksi --> Nainen vaihtoon


        Olennaista on, että nainen YMMÄRTÄÄ toimivansa väärin ja on VALMIS hakemaan ratkaisua!

        Kaikkeen on syynsä - usein syy on monen asian summa. Mieti vaihtoehtoja. Ole realisti!


      • aah ja ooh......

        Kaikki muut on ilkeitä. Mutta rakastuneet säteilee aurinkoisesti. Heille elämä hymyilee........


      • kiltti mies.
        totally burn out kirjoitti:

        AP:n naisella on todennäköisesti vain ylitsepääsemättömän kova stressi päällä. Anna hänelle aikaa ja muista, että hän kuitenkin rakastaa sinua yli kaiken.
        Täällä sama tilanne, ja ollaan tauolla ukon kanssa nyt niin kauan, että stressini hellittää.
        T: 20-v burn-out nainen

        Jätä se hullu nainen.


      • Mee hullujen h....
        ÖÖÖ JA ÄÄÄ kirjoitti:

        TÄSSÄ SELVÄSTI KÄYTETÄÄN ÖÖKKÖSIÄ VÄÄRIN!!!
        OLEN ILMOITTANUT TÄSTÄ HENKILÖSTÄ USEASTI !!!!!
        TÄMÄN ON LOPUTTAVA!!!!

        TÄSSÄ SELVÄSTI KÄYTETÄÄN ÖÖKKÖSIÄ VÄÄRIN!!!
        OLEN ILMOITTANUT TÄSTÄ HENKILÖSTÄ USEASTI !!!!!
        TÄMÄN ON LOPUTTAVA!!!!


        HAH!!! Mee Lääkäriin!!!!!
        Toi ääkkös öökkös juttu on hauska


      • E-pommi
        Kaikkeen syynsä kirjoitti:

        Aloittaja sanoi, että nainen räyhää jatkuvasti - ei vain tiettyyn aikaan kuussa.

        Mahdollisia syitä/ratkaisuja:

        * E-pillerit --> lääkitys kuntoon
        * Masennus tai ahdistus --> lääkitys ja terapia
        * Kypsymättömyys tai persoonallisuushäiriö --> ellei keskustelu tms. auta, nainen vaihtoon
        * Nainen ei rakasta miestään tarpeeksi --> Nainen vaihtoon


        Olennaista on, että nainen YMMÄRTÄÄ toimivansa väärin ja on VALMIS hakemaan ratkaisua!

        Kaikkeen on syynsä - usein syy on monen asian summa. Mieti vaihtoehtoja. Ole realisti!

        Meinasin huomauttaa kans €-pilsuista, tekee jotkut leidit kireiksi, ailahteleviksi ja onnettomiksi. Selittää myös miksi Suomessa korkeat avioerotilastot, tosin enemmän eroo vielä hombret ja lepakot, vaikka eivät kemiallista ehkäisyä tarvinekkaan..no, enivei, kyllä sen tietää, että ei siitä mitään hyvää seuraa, jos hormoniarvoja aletaan sorkkimaan. Aiheuttaa ne jotkut todistettavasti munasarja- & rintasyöpääkin kerran. Kuitenkin parempi musta varjo perässä, kuin lapsi rinnuksilla. :)


      • halukas!
        kiltti mies. kirjoitti:

        Jätä se hullu nainen.

        En voi? Hyvä nussimaan?!


      • naiset+mies=korvatpa
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Ap hyvä! Tarviiko tuota asiaa sen enempää miettiä; Ota ja lähde! Elämä tuon naisen kanssa ei tule todennäköisesti juurikaan muuttumaan tuon paremmaksi.Joten, tee palvelus itsellesi ja etsi oma rauhallinen koti missä saa samuttaa valot ja pyykätä sitten kun haluat.

        lähtö ei ehkä auttaa, halua olla naisen kanssa. sillä puolet naisista huutaa just tommosista asioista esim. mun mutsi

        nainen mies=korvat-korvaraiskausta!/miehelle:)


      • ,,mmm
        minä vaan kirjoitti:

        Siinä huomioitiin myös, että on jatkuvaa. Ei siis kerran kuussa.

        Toisaalta, jos toien on hampaita harjaamassa ja ap sammuttaa valot, on myös aloittajalla logiikka hukassa

        nii, mutt jos vahingoss sammuttaa, ei hän saa suuttua?!


      • Anonyymi
        mielisairauden oireet kirjoitti:

        Sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä? Ei muutakuin hoitoon ja lääkitys niin rähinä rauhoittuu.

        Todennäköisesti on kaksuuntanen, ja varmaa neljä viidestä ämmästä sairastaa tuota tai muuta mielenterveys ongelmaa. ämmät ainaki 95% heistä on Ylimielisiä ja luulee osaavansa ja tietävänsä kaiken. Haluavat niin paljon tasaarvoa ja käyttäytyvät kuin miehet, mutta auta armias ku käyttäydyt niitä kohtaa niiku miehiä nii millane paskamyrsky siitä nousee. alkaa pikku hiljaa naisviha nostaa päätään


      • Anonyymi
        arskaö kirjoitti:

        Burn-out? Mistä? Olet lapsi vielä.

        Ajattelin samaa....


    • Kuumapää

      Tuttu tunne.. Tosin valitettavasti olen itse se räyhääjä.

      En tiedä mikä on minun tai naisesi syy toimia tällä tavalla mutta uskoisin että stressi saattaa olla yksi syyllinen pimahteluun. Voiko hänellä olla huolta esim. työasioista tai rahatilanteesta? Myös huono itsetunto voi aiheuttaa äksyilyä, Kun on tyytymätön itseensä / ulkonäköönsä voi olla erittäin ilkeä myös toiselle kun ei osaa purkaa omaa pahaa oloaan mihinkään muuhunkaan. Kannattaa suositella varovasti avun hakemista jostakin koska eikai naisellasi ole itselläänkään hyvä olla kun tuolla tavalla käyttäytyy. Eikä välttämättä itsekään tiedä mikä häntä vaivaa.

      Osanotot ja jaksamista sulle, toivotaan että teidän parisuhde kestää ja emäntä siitä tasoittuu.

    • Paussitin menoni

      No oliskohan vaimollasi alkanut tuo menopaussi?
      Siihen on oikeasti helppoja hoitoja, Kukaanhan ei voi tarkasti määritellä sen alkamis ikää, on kuulemma perinnöllinen, No sisarus parvessa jopa voi vaikuttaa kumman vaan vanhemman geenit,

      • iloinen menopaussi

        Ei menopaussi todellakaan aiheuta sellaista käytöstä !
        Luonnevika taitaa olla suurin syy.Itse en koskaan ole rähjännyt ,nalkuttanut miehelleni, vaikka syytä olisi löytynyt hakemattakin
        Harkitse alatko loppuelämäsi kuuntelemaan oman mielenterveytesi kustannuksella


    • kduppe

      Istuta naisesi alas ja sano, että nyt on puhuttava. Kysy häneltä, miksi hän kilahtelee ja suuttuu sinulle ristiriitaisesti aiheista. Jos ei pysty puhumaan, sanot että kohta alkaa olla ero ainut vaihtoehto.

      Älä yritä suoritutua vaan ota asia puheeksi. Nyt.

      • Nainenkin2

        Jos asian haluaa ratkaista, turha sitä on erolla uhkailla tai ottaa eroa puheeksi heti alkumetreillä. Itse en ainakaan näin tekisi. Siinähän menee pohja asian ratkaisemiselta, kun toinen on heti nostamassa kytkintä ja lähtemässä..

        Kandee myös katsoo itseään peiliin, viikkaatko pyykit väärin naisesi kaappiin, pyydä häneltä selkeät ohjeet miten viikkaat ja mihin mitäkin laitat. Ehkä et ole vain oikeasti tajunnut, mikä tekemisessäsi mättää ;)

        Ehkä nainen ei ole ylpeä sinusta ja tekemisistäsi, eikä voi olla onnellinen, kun et ole hänelle juuri se sopiva ja oikea kumppani.. Sellaista voi olla vaikea myöntää..


      • Ei koira

        "istuta naisesi alas"

        Istu, Tessu!!!


      • Kyllä nainen istuu
        Ei koira kirjoitti:

        "istuta naisesi alas"

        Istu, Tessu!!!

        kun tosimies käskee...


    • Jussijussijussijussi

      Onko ollut tuollainen alusta saakka? Jos on, niin saattaa olla tuollainen luonne. Et pysty itse muuttamaan häntä. Jos taas on lähiaikoina muuttunut tuollaiseksi, niin ehkä hänellä on jotain ongelmia tms.

      Joka tapauksessa yritä keskustella hänen kansssaan rauhallisesti. Hän voi muuttua, jos itse haluaa. Sinun ei tarvitse kuunnella tuota huutoa yhtään. Voit pistää seuraavan kerran täydellisen stopin tuolle. Sanoa suoraan (ei huutaa!) tiukasti, että et kuuntele huutoa, ja tulee sitten sanomaan asiansa kun on rauhoittunut. Piste. Näin minä toimin aikoinaan. Muutaman kerran niin tiukasti, että uskoi. Ei tuo ole ihmisarvoista elämää.

      Jos ei tuosta tule mitään, niin tee omat johtopäätöksesi, haluatko jatkaa tuollaista elämää.

    • Oletko esim lihonut?

      Voi olla pms.
      Tai sitten ylirasitusta koska et tee koskaan kotitöitä.

      Vanhenemista? Narsismia? Ihastunut toiseen?

      • jussinussi!

        Vastaan juoksi jussi se heti muanussi!


    • ooopslaa

      Sopikaa asiat, kumpi tiskaa, laittaa pyykit, siivoaa, tekee ruoan.. Älä ole heti jättämässä häntä, hän ei tarkoita pahaa ja varmasti rakastaa sinua! Hänellä on luultavimmin stressiä jostain muusta mitä ei välttämättä itsekkään tiedosta. Sopikaa kotityöt, jos naisesi tarkka miten vaatteet on niin antaa hänen pestä vaatteet ja kaapittaa. Tiskaa sinä vaikka sillä välin. Sopikaa päivät milloin hän saa olla yksin kotona ja muista vaatia itsellesikin vapaa ilta, ja muistuta häntä että vapaa illasta pitää sopia ainakin päivää ennen, jotta toinen ehtii kehittelemään tekemistä. Sopikaa säännöt ja jos se ei toimi niin sitten kannattaa miettiä hetki olla erikseen.

      • ISOPERSEINEN?!

        Minä en tee kotona mitään! Istun sohvalla ja syön, nukun ja pieren ja käyn kusella silloin tällöin. En juo en polta?!


      • kantapäät vastakkain

        oopsia unohti lisätä tuohon vielä ett laittaudu matoksi laattialle kun arvon rouva menee/tulee hampaanpesuilta.
        ja pyh, minä en kuuntelisi tuollaista käytöstä hetkeäkään. jos kerran akka on kyllästynyt sinuun ota ero puheeksi sanot ettet jaksa kuunnella ainaista valitusta.


    • Evljtydvhhv

      Onko teillä mitään yhteisiä juttuja? Jos naisesta tuntuu, ettet huomioi tarpeeksi tai osallistuminen kotitöihin on puutteellista?
      Tuohon pyykkihommaan ehdotan, että kumpikin hoitaa omat pyykkinsä (pesun, ripustuksen ja kaappiin laittamisen). Meillä toimii, ei tarvitse pelätä, että mies pesee vaatteeni väärin :D hän kun ei piittaa esim. värijaottelusta. Lakanat vedetään yhdessä. Lisäksi teet osuutesi siivouksesta oma-aloitteisesti. Meillä toimii yhdessä siivoaminen: molemmille on omat vakiohommat ja sitten osaan molemmat osallistuu. Jos puolisollasi on jokin inhokkihomma, varmaankin sen hoitaminen ilahduttaisi eniten? Ja vaikka hän räyhääkin helposti, tunnut saavan kiitostakin pikkuhommista, kuten roskien viennistä.. Vaikka kyseessä on mielestäsi mitätön asia, siihen liittyy toisen huomionti. Esim. tuo valohomma: tietenkin jätät valot päälle, jos toinen on vielä vessassa sinun mennessäsi nukkumaan, että hän näkee kulkea. Jos taas menet viimeisenä, sammutat, ettei toisen tarvitse niitä nousta sammuttamaan/mainita asiasta aikuiselle ihmiselle. Valot voi myös sammuttaa niistä huoneista, joihin kummallakaan ei enää ole menoa.
      Iltamenot kannattaa sopia etukäteen; kysyä, mitä suunnitelmia toisella on, ja sovitella ne yhteen. Esim. "Mulla ois sillon tiistaina keilausilta poikien kaa, mutta tehtäiskö keskiviikkona sitä hyvää ruokaa ja katottais joku leffa? Vai käviskö sulle torstai paremmin?"
      Nii ja se on myös kiva, jos teet ruokaa valmiiksi. Ja kannattaa myös jutella kyllä (etenkin noi raivot puhelinsoitot kuulostaa oudoilta). Ja muistaa, että todella mitättömillä asioilla voi olla suuri vaikutus. Ja että paita ei ikinä oo 'ihan kiva'. Mut onnea asioiden selvittelyyn, toivottavasti toinen osapuoli lähtee mukaan juoneen :)

      • viidettä vuotta

        aloin käydä vieraissa, ei enää tuo kaakattava kana kiinnosta. vittu


      • oma elämä
        viidettä vuotta kirjoitti:

        aloin käydä vieraissa, ei enää tuo kaakattava kana kiinnosta. vittu

        Selkeä narsistitapaus. Häneen on turha panostaa. Jatka vieraissakäymistä.
        Ei kenenkään ihmisen kannata tuhlata ainoaa elämäänsä kuutelemalla jatkuvaa rätkytystä, sillä sehän on pahempaa kuin kiinalainen kidutus.


      • ONNEKSI OLKOON!
        viidettä vuotta kirjoitti:

        aloin käydä vieraissa, ei enää tuo kaakattava kana kiinnosta. vittu

        Onneksi olkoon! Tulit järkiisi? uusi onni on mukavampi kuin kärttyinen akanrutale?


      • No huhhuh
        viidettä vuotta kirjoitti:

        aloin käydä vieraissa, ei enää tuo kaakattava kana kiinnosta. vittu

        Jos tämä kommentti; aloin käydä vieraissa, on todellakin aloittajan kommentti, niin mitä helvataa sinä täällä muijaasi morkkaat ja ruikutat. Onhan tuo päivänselvä miksi se huutaa sulle. No se kun sä käyt vieraissa. Anteeksi nyt vaan, mutta onko tyhmempää miestä olemassakaan. Hohhoijaa. Ja jos et ole kertonut käyväsi vieraissa, niin luuletko sinä muita ihmisiä, tässä tapauksessa vaimoasi niin tyhmäksi, ettei hän muka sitä jostain huomaisi tai aavistaisi.


    • kilpirauhanen1

      Vaimosi voi olla oikeasti kipee/sairastaa jotain?kasvain päässä tai vastaavaa?
      Tai vajaatoimintaa tietyissä kehon osissa.esim kilpirauahanen.
      Kipin kapin lääkääriin.
      Kokemuksia on.

      • pipipää!?

        HULLUSEON. VIE MIELISAIRAALAAN!?


      • justiin jooo

        Älkää nyt saatana joka paikkaan sitä v*tun kilpirauhasta tunkeko. V*tuttaa jo tuollainen, läski syö ja juopottelee ja lihoo = kilpirauhasen vajaatoiminta, ihminen on henkisesti sairas raivopää = kilpirauhasen vajaatoiminta. Oikeasti alle 10%:lla suomalaisista on kilpirauhasen vajaatoimintaa, ja sen tuputtajilla on henkistä vajaatoimintaa.


    • hehehheheheee

      Heh. Tiedän kyllä naistyypin. Mikään ei koskaan ole hyvin :) Laitoin moisen vaihtoon ja alkoi sitten haikailla takaisin, mutta siinäpähän marinoituu omissa liemissään.

      • NATISEEKO?

        HYVÄ TEIT IHAN OIKEIN! PALJONKO SAIT VAIHDOSSA? OLIKO VÄHÄN KÄYTETTY JA HYVIN HUOLLETTU?!


      • LETKUKULLI?!

        Taitaa vika löytyä housuistasi! Letkukulliei toimi lerpattaa joutilaana!? Ei seiso se ei!


    • -I-

      Ei meillä ainakaan. Outo kirjoitus! Toki hän välillä suuttuu mutta aiheesta. Enemmän kuintenkin lempeä ja hyväntuulinen

    • 20+18

      joo sama tuttu tilanne, VAIHTOON!

    • ei taida olla otta

      Ehkä parempi laittaa hänet kulkemaan omia polkujaan. Jos olet oikeasti mies ja kirjoituksesi on vielä totta niin ihmettelen miksi vielä asutte samassa taloudessa.

      • minne panen?!

        Paleltuu pakkaseen ämmäriepu?! Laittasin heti polulle tallustelemaan.


      • Reijän sorvaaja
        minne panen?! kirjoitti:

        Paleltuu pakkaseen ämmäriepu?! Laittasin heti polulle tallustelemaan.

        Pane pillukkaan, ja pane sitten pihalle.


    • Tsemppiä

      Tuttu juttu.

      Taistelin avoliitossa oman naiseni kanssa samanlaisen ongelman kanssa muutaman vuoden. Yritin milestäni kaikeni, nyt kuitenkin puolivuotta asunut eri osoitteessa.
      Rakastan häntä edelleen yli kaiken, mutta kun ei toimi niin ei toimi.
      Nyt tavataan aika usien ja ollaan yhdessä paljon vapaa-ajalla, ihan "kaikella" tavalla.
      Suhde toimii ihan 100 prosenttisesti, ei riitelyä tai erimielisyyksiä.
      Menopaussiin on hoidot ja lääkkeet ihan viimeisen päälle. Ymmärrän mistä saattaa kaikki johtua, mutta kun ei jaksa jatkuvaa känää ja riitelyä..

    • kohtalotoveriiii

      Kuullostaa kovin tutulta :/ eikä tuommosta kovin kauan jaksa, minä ainakaan.....

    • kohtalotorveri

      Terve tuloa joukkoon...... en vaan enää tiijä oonko et onks toi normaali naisen käyttäytymistä vai epänormaalii, oon niin tottunu etten juuri enää ees huomaa :)

    • duikki14

      kun suhde arkiintuu ja tottuu toiseen niin saattaa olla että toisen naamataulu alkaa vaan ärsyttään ja kaikki toisen tavat.vaihtakaa kumpaneita.seksikin saattaa hiipua hiipumistaan pitkässä suhteessa.

      • Vain jos on haluton tekemään mitää pitkän suhteen eteen.


      • anonyymi__

        Se tai sitten ap on vain niin riippuvainen tuosta kyseisestä tyttöystävästä niin tyttöystävän ei tarvitse huolehtia että vaihtaisi toiseen --> tyttöystävä voi pompotella ap:ta miten haluaa ilman pelkoa siitä että lähtisi lätkimään. Surullista, mutta niin se vain menee.

        Jos toinen osapuoli on riippuvainen, niin ainoastaan hullu ei hyödynnä sitä. Sama juttu jos mies ei ole niin haluttu naisten seurassa niin helppo arvata mitä tulee käymään.


    • eteenpäin elämässä

      Älä siihen jää ihmettelemään toisen raivareita, ota ja lähde. Rauhallisempia, mukavampia, kiltimpiä löytyy varmasti - sinullekin. Jos hän ei pätkän vertaa osoita käytöksellään tasavertaisuutta, inhimillisyyttä, ymmärrystä parisuhteessa - ei liene sen arvoinen, että sinunkaan sitä pitäisi hänelle antaa.

    • helppo ratkaisu

      Panet muijaa perrseeseen oikein rajusti, niin johan loppuu rutinat.
      Saattaa olla että lauhtuu. Jollei rauhoitu, niin lisää suoleen niin ei syytä
      huoleen :)

      • VITTUUNVAAN?!

        Ei naisia panna perseeseen!!!!! Pieni reikä?


      • suolityhjäks!

        Tulee paskavastaan suolessa?


    • kohtalotorveri

      no ei auta sekään

    • Tässä tulee

      Jätä se sika !

    • urts

      Munan puutetta.

      • KULLINPUUTETTA?!

        Kananmunia saa kaupasta?


    • kilahtaisin kivasti

      Itsellä kun olisi tuo tilanne "viidettä päivää", niin vaimo lähtisi eikä haittaisi vaikka ovi pamahtaisi mennessä.

      • Lumppuvarmaan!

        Ja menköön saatananvanhahuora!


    • Ihan Normi

      Tervetuloa reaalimaailmaan, ihan normi akka.

    • 012012

      Hulluja on monenlaisia!

      • POTKASE ULOS!

        NYRKKIÄ PÖYTÄÄN JA KARJAISE! SE ON LOPPU NYT! PAINU ULOS! JA HETI!


    • Ei kun pihalle !

      En ymmärrä miksi asiasta täällä valitat? Ei tuollaisen kanssa ole pakko olla! Yksi tuttavani joutuu tosin olemaan yhdessä miehensä kanssa sen takia, että joutui muuten myymään asuntonsa kun ei pystyisi itse maksamaan lainan lyhennyksiä ja korkoja. Sanoi, että pistää äijän pihalle heti, kun saa lainat pienemmiksi. Onko sinullakin joku pakko olla tuollaisen eukon kanssa vai oletko vain läheisriippuvainen? Tee selväksi vaimolle, että tämä saa loppua tai pistät ovesta pihalle tai lähdet itse. Teillä ei kai ole lapsia?

    • suorasaNaine*

      Kysy ,miksi noin on !

      • TYHJÄPERSE?!

        ELÄMÄ PETTI?! ONNI JÄTTI?! JA LÄHTI! VITTUSOIKOON!? KUSETTAA VAAN?! JA VITUTTAA NIIN HELVETISTI:


    • Ön näisiä

      Kyl näinen vöi kilähtää jös hälyää.

      • SENKIN NAHJUS?!

        ASTIAT KILAHTAA, EI NAINEN?!


      • saunakattilamitä

        Ehdinkin jo huolestua missä tämä meidän ääkkösmies oikein viipyi


    • 0000000000000

      Sillä on varmaan toinen ja haluaa päästä sinusta nopeasti eroon.

    • Onnellinen sinkku

      Tuttu juttu, aivan sama miten teet tai mitä sanot niin aina menee väärinpäin. Joskus vasiten kokeilin että jos nyt tekis näin ja seuraavalla kerralla toisinpäin, molemmat meni aina väärin. Meni eukko lopulta vaihtoon, yritti se vinkua takas, mutta ei vaan enää innostanut.

      Joskus kysyin, että miten pitää tehdä tai sanoa, mutta kehnosti siinäkin kävi kun noin menin kyselemään.

      Naiset...

      • kierrätykseen!

        Nykyään voi vaihtaa naisia ja ostaa uutena, myydä käytetyn ja kierrättää...


    • 4689642457

      En tiedä, mikä tekee näin käyttäytyvistä naisista tai miehistä tällaisia. Itsestäni en tätä puolta ole vielä löytänyt, en edes pahimmissa hormonimyrskyissä. Olen sen tyyppinen ihminen, että kohtelen rakkaimpiani parhaimmalla mahdollisella tavalla - osa taas selvästi ajattelee, että koska olemme läheisiä, voin kettuilla sinulle etkä lähde minnekään.

      Tällaisen ihmisen täytyy olla onneton itsensä kanssa. Miksi muuten paha olo purkaantuisi jatkuvasti näin mielivaltaisista syistä? Miten voi kaikesta suuttua ja loukkaantua? Tällaisen elämän on pakko olla raskasta niin kanssaeläjälle kuin tiuskijalle itselleenkin. Eikä siinä ehkä pelkkä puhe riitä... Ehkä pitää tehdä radikaalimpia muutoksia.

    • Kumppanit

      Kokeile huutaa hänelle takaisin, annat vain vähän lisää kierroksia, jossain vaiheessa se poksahtaa, leikit leikkinä.

      Näkökulmaasi voisi kohdentaa antamalla suudelma hänelle yötä vasten ja toivotat hyvää yötä. Huomioi häntä sanomalla, että olet oikeassa anna hänelle määräys valta kokonaan, hän tahtoo sen menettää. Naisesi tuo eteesi itsensä antamalla parhaitten puoltensa näkyä. Tapoja on toisenlaisia ja viestitä hänelle niistä. Kun olet hänen kansaan kotona kahden, kysy häneltä oletko hänen mielestään jotenkin vajavainen, se kertoo paljon ihmisestä.

    • exvihainen

      Itselläni on vihanhallintaongelma, taustalla menneisyyden tukahdetut tunteet. En tajunnut sitä itse ennen kuin silloinen poikaystäväni sanoi sen ihan suoraan. Sunkin pitäisi tehdä sama. Ensin tuntui ihan hirveen pahalta mutta nyt kun olen saanut apua niin pärjäisin varmaan suhteessa ilman kilahtamatta koko ajan. Myös joku urheiluharrastus voisi auttaa ongelmaan,kun saa kanavoitua tunteita johonkin.

    • JonttuTonttu

      Sano, et nyt huuto lakkaa tai sinä lähdet. Jos ei huuto lopu, niin hasta la vista, baby. Näin mä tein ja se oli elämäni parhaimpia päätöksiä.

    • ei olisi 1. kerta

      Kannattaa kysyä onko sillä joku toinen. Se olisi yksi selitys käytökselle.
      Hermot kireällä kun pohtii lähteekö vai jääkö eikä osaa päättää. Eli tavallaan on vihainen itselleen ja se purkautuu mieheen.

    • Taakse jäänyttä

      Jos asia on niin kuin kerrot. Niin mielisairashan tuo akkasi on. Jos ei tilanne muutu niin ero on paras ja ainut vaihtoehto.

    • dtuweuwe6unnuwenju

      klassinen prinsessakompleksi. ikävä kyllä melko yleinen suominaisten kansantauti. niskavuori kohtaa justiinan. suominaisen mielestä tasaarvo parisuhteessa tarkoittaa että asiat hoituvat hänen tavallaan ja ellei hoidu niin helvetti irti. lyhytpinnaisia hysteerikkoja joiden kanssa mahdoton elää, tehdä työtä, sosialisoida. parasta vaan kun päätät suhteen, muuten kohta hermorauniona tärisevänä nurkassa naaraspirun tossun alla.

    • go on

      Kyllästyminen kyseessä. Alkuhuuma ja rakastumis vaihe mennyt ohi ja nyt kyllästyminen. Jos tuosta selviää yli, niin tilanne rauhottuu. Tai voitte ottaa aikalisän ja nainen saa miettiä rauhassa mitä haluaa. Jos palaatte yhteen, nainen voi olla muuttunut täysin kun on saanut olla hetken vapaa.

    • Huora on edullinen

      Älä valita, sinulla on aivan "normaali" nainen noin yleisesti. Kyllä naisissa löytyy niitä ns. normaalejakin, ne vain on varattu yleensä.

    • ei muuta

      Naisena sanon Jätä se Sika.

    • Puute kiukututtaa

      Pippelin puute kiukuttaa. S/M henkinen sessio deepthroathilla ja peppupanolla rauhoittaa kummasti. Ellei asenne riitä, ehdota kimppaa ja ota mukaan kunnon orhi.

    • eimaistu,ei

      Jep, luonnejuttu tuo taitaa olla. Tuttua ihan työpaikaltakin, olen muutaman vuoden ihmetellyt tuota menoa. Joillakin naisilla tuntuu tuo tunneskaala olevan tuommoinen että toisessa päädyssä on valkohehkuinen raivo ja toisessa kupliva riemu ja nauru. Valitettavasti tuossa ei ole sitten mitään noiden kahden tunnetilan välissä.

      Tuntuu myös että tuo sitten vaihtelee noin 4-8 minuutin välein äärilaidasta toiseen. Olisi kiva piustää hormonitoiminnan piikkiin mutta kun tarkastellut sivusta muutaman vuoden tuota niin ei tunnu jakautuvan millekään tietyille päiville kuukaudessa.

      Mutta on sitten mukaviakin olemassa, ja nuo sitten viety.

    • miehinen mies

      Mullakun muija alkaa jotain nalkuttaa niin sanon "Nainen hiljaa!" ja siihen se loppuu. Sitten korkkaan kaljan. Pitää olla sitä auktoriteettiä että nainen tietää asemansa eikä hypi talon isännän silmille.

      • ja sitten sä heräsit

        uuteen päivään 8)


    • Tsemppiä

      Tuossa nimimerkki "dtuweuwe6unnuwenju" kirjoituksessa oli varmaan asian ydin.
      Kyse on "prinsessakompleksista", joka juontaa alkunsa usein vahvasta ja dominoivasta isästä.
      Googlella löytää tästä artikkeleja hakusanoilla: "ylisuorittaja", "tarve suorittaa", "prinsessa kompleksi", "prinsessasyndrooma".
      Tässä nyt kirjoitetaan ja syytetään naisia, on niitä pahoja tyranneja miehissäkin, mutta tämä on tämän keskustetuken aihe.

      • kokemusta on

        On niitä. Itsellä ollut pomo samanlainen. Voin sanoa, että melko raskasta tehdä töitä, kun aina tekee väärin teki miten tahansa. Tuo voi olla sellaisen tytär.


    • wFRE

      Eikun vaihtoon lehmä

    • RunForrestRun

      Tuttu juttu. Kestin pidempään kuin sinä. Lopulta tulin järkiini ja hain eroa. Suosittelen samaa.

      Hyvä huomata, että tällaisia on vain osa naisista. Joillakin on huonoja hetkiä, toisilla nämä ongelmat ovat pysyviä. Arpaonni ei suosinut sinua tällä kertaa. Ota uusi.

      Kertomasi kuulostaa aivan samalta touhulta kuin mitä entinen vaimoni teki. Täysi tuuliviiri ja muiden miellyttäjä sekä teeskentelijä. Mitä tahansa tein, niin asian sai käännettyä minua vastaan. Useamman kerran kieltäydyin hänen sukulaistensa tarjoamasta avusta, olin kuulemma tyhmä, kun en ottanut apua vastaan. Useamman kerran otin tarjotun avun vastaan ja olin tämän jälkeen röyhkeä hyväksikäyttäjä. Pidin kodin pääosin siistinä ja kunnossa, olin hysteerinen ja ties mitä. En siivonnut ja annoin asioiden olla, olin laiska, saamaton ja ilkeä. Tänään sovittu ei ole enää huomenna voimassa vaikka olosuhteet olivat täysin samat.

      Hänellä on useampaan otteeseen todettu masennusta. Ei suostu mihinkään hoitoihin, kun juuri nyt on asiat hyvin. Siskonsa on samanlainen raivopää. Ei siis mitään sukurasitusta... Hänen perheensä ja sukunsa ovat tottuneet tähän menoon, joten se on heille täysin normaalia.

      Lue seuraavat sanat hyvin rauhallisesti ja yritä ymmärtää viestini: Juokse nopeasti karkuun, pelasta itsesi!

    • tulostaiulos

      Ihan normaali nainen. semmosia ne just on kuin kuvailit. Teet niin tai näin niin aina väärin päin. Kuten edellä osuvasti kommentoitiin.

      " Kyllä näinen sää jös hälyää"

    • 2,5 v yhdessä

      Oma tyttökaverini on vähän samanlainen. Hyvä puoli tuossa piirteessä on se, että myös ilon ja innostuksen tunteet ovat voimakkaampia, mkä minua hänessä miellyttää. Itse olen tällainen tasa-aaltoinen realisti. Olemme kuitenkin onnellisesti yhdessä. Jos tyttökaveri napisee jostain olemattomasta en yleensä reagoi siihen juuri mitenkään tai kehotan sanoa kauniimmin.

    • Että sellaista

      Tuo aloittajan tarina on turhankin tuttua ja olen varma, että tuossa on vain sellaisia yleisimpiä esimerkkejä tämän naisen käytöksestä. Oman vaimoni käytöksessä on paljon sellaisia juttuja, minkä selittämiseen menisi monta A-nelosta.

      Kerran muinoin laitoin noin vuoden ajan joka ikinen kerta MoccaMasterin suodatintelineen pois ja pannuun kiinni sen kannen. Vaimoni ei laita sitä koskaan, vaan nostaa sitä suodatinta ja kaataa kahvit ja laittaa suodattimen takaisin. Sitten eräs ilta jätin minäkin samoin sen suodattimen pannun päälle, niin johan alkoi hirveä kaakatus, kun minä en IKINÄ laita sitä kantta paikalleen!!!

      Näitä samanlaisia juttuja on meidän elämässä kymmeniä, mutta se vain nykyään lähinnä huvittaa...

    • huutajakuoro

      Kaverini on tuollainen. Aivan hirvittää kuunnella, miten hän karjuu milloin kenellekin (minulle ei ole huutanut). Hänellä tosin on nyt viimeinkin sellainen mies, josta on hänelle vastusta. Mies ei ole mikään vastenmielinen macho, vaan terveellä itsetunnolla varustettu henkilö, joka antaa takaisin silloin kun siihen on aihetta. Heillä näyttää menevän aika hyvin.

    • Tervein ajatuksin

      Taitaa naisellasi olla hermot kireellä.Tuollainen niuhottaminen on ihan turhaa.Ja ärsyttää myös monia muitakin ihmisiä, kun sinua
      Kaikkia naisia ei saa syyllistää.On kunnollisiakin, jotka osaa keskustella asioista myös miehen kanssa.Jokaisella tulee olla kuitenkin omat mielipiteet ja ajatukset päässä.
      Onhan miehiäkin jotka ovat yhtä kaistapäisiä, kun tässä tapauksessa.Meitä on niin moneen junaa ja jää vielä asemallekin:)

    • perkele....

      Kuulostaa ihan minulta. Meillä on kaikki samat ongelmat. Ja VIIDETTÄ vuotta mennään. Oletko mun mies??????

    • ei-auta-mielistely

      Tuttua kauraa ja johtuu.. mistälie mut siihe auttaa ku sanoo et turpa kiinni jo!

    • J00natann

      Tätä ketjua lukiessani tuli taas hyvä mieli - sinkkuudestani :)
      Naisilla(ni) on (oli) niin paljon kaikkia ongelmia; masennusta, huonoa itseluottamusta, vikoja luonteessa, prinsessakompleksia, pinnallisuutta, hyväksikäyttäjää, ja vaikka mitä.. kyllä saa hemmekosti naisesta pitää että tuollaista jaksaa pitempään katsella. Asia puheeksi ja selvitys mistä tuo johtuu, jos asia ei selviä ja sitä myöten lopulta poistu, niin älä hyvä mies rankaise itseäsi tuollaista pskaa niskaan ottamalla, sulla on vain yksi elämä, yksinkin on parempi :) ja asiallisiakin eukkoja varmasti vielä jostain löytyy. Selkeä enemmistö parhaista on tietty viety, mutta niinhän se luonnostaan menee.

    • muijasohoro

      aivan selvä tapaus, pettä sua jonku ählämin kanssa ja vihaa itteesnä siitä sekä purkaa sen huutamalla sulle. Been there done that

    • pane saatana

      anna huutaa, jos vaan pimperoa saat niin kai sitä nyt huutoa kuuntelee....

    • Akkasi on todella kontrollifriikki !!

      Itse naisena olen kyllä välillä kova komentelemaan mutta tää sun emäntä on todella paha... Viisainta olis sun hyvän sään aikana nostaa kytkintä !!! Ittesi takia kenenkään ei tartte sietää tollasta akkaa..

    • mimmi858

      Ei se munan antaminen auta, minä räyhään aina vaikka saisinkin. Miehet ei osaa olla naisen kanssa. Eivät osaa tarpeeksi antaa huomiotta. Ja vitun patalaiskoja

      • n29

        Ei niitä miehiä aina jaksa katella rasittavia paskoja


      • yesyesman

        Sitä se tasa-arvo teettää. Naisille sopii luonnostaan sellainen touhuilu että puuhastelee koko päivän kevyesti. Miehelle se ei sovellu, vaan pitää saada röhnöttää sohvalla ja sitten välillä hetken tehdä jotain älyllisesti tai fyysisesti vaativia juttuja.


      • Älkääs höpöttäkö
        n29 kirjoitti:

        Ei niitä miehiä aina jaksa katella rasittavia paskoja

        teiltä kahdelta (mimmi ja n29) puuttuu ikioma kotinatsi joka laittaa teidät tekemään jotain yhteisen onnen eteen. Alistaa väkipakolla johtohahmon(mies) alaisuuteen jollette muuten ymmärrä. Kun tämän asian saatte kuntoon, niin elämänlaatunne paranee kummasti.


    • huohtaastätä

      Sitä se teettää kun ei tehä kotitöitä, röhnötetään vaan sohvalla ja pelataan, muidu saa hoitaa kaiken ruuanlaitosta siivoamiseen sekä lastenhoitoon. Näin siis meillä ja monilla tuntemillani tyypeille, nainen tekee, mies makaa. Ja kyllä, se saa mäkätimäkätimäkäti-nupin kaakkoon ja sitten mies valittaa kun akka valittaa "turhasta". Kaattokaa peiliin.

    • skördä

      Heivaa se typerä ämmä välittömästi.

      • äkkipikainen!

        Vie se akanretale lomalle jonnekin. Levätköön rauhassa!


    • PenaL2

      Saattaa vain olla yksinkertaisesti niin, ettette sovi toisillenne. Jotenkin vain kuvauksesta saa kuvan, että tällä ihmisellä saattaa olla ns. persoonallisuushäiriö. Katso netistä mitä tämä tarkoittaa ja sopivatko kuvaukset vaimoosi. Tämä saattaa olla hyvinkin rakastava ihminen, mutta tuollainen ongelma pilaa helkposti kaiken ja kuluttaa sinut loppuun. Persoonallisuushäiriöön saattaa auttaa sopivat terapiat tms. Suurin ongelma on se, että asianomaiset eivät tällaisen asian olemassaoloa myönnä. Nyt vain "kissa pöydälle". Ei ole syytä jatkaa tuollaista, kummankaan kannalta.

      -Pena

    • lonely00

      Tuohon voisin sanoa, että mun vanhempien perheessä oli juuri toisinpäin ja äiti purki kiukkunsa meihin lapsiin. Se ei ollut mukavaa. Nuoruudessani se oli joka päiväistä. Sitä ei jaksanut kuunnella.

    • KYSY!!!

      Ei normaalia, haluaako sitten lopettaa suhteen,tiedä häntä. Pelkuri ja raukka ainakin on kun ei kykene ilmeisesti kertomaan mistä on kyse. Entä itse? Kuinka jaksat tuollaista kohtelua. Istuta sohvalle ja totea rauhallisen tiukasti: nyt loppu! Mikä riivaa?

      • Pii on 3.0

        Kyllä siinä on aina halu kattella muita , se vain pukeutuu mitä oudoimpiin muotoihin , kattellaan lehtien tarinoita ihannemiehestä , -Tai -naiseta , ja sitten kokeillaan ,
        ihmiset elää haavemaailmassa ,-
        Kun tyttökaverini tykkää tanssia , vien häntä tanssimaan , askelet ei kelpaa , en osaa mitään ,( vaikka harrrastan kilpatanssia , ) välillä sanoa tökkää kaveristaan mitä sattuu , ja samalla osaa olla tavattoman sosiaalinen ja rakastettava ihminen .
        mutta se rakasttetavuus kohdistuu hänen kirjakerhoihinsa , vapaaehtoistoimintaansa , ei minussa tunnu olevan mitään kelvollista ;
        Siiten kuitenkin syöttää ja juottaa , pitää käytännön huolta asioista , muuta valokuva ei kelpaa , olen kuulemma mettärosvon näkönen kuvissa ,
        Kyllä minä syynkin tiedän , olen vain sellainen ns, varamiehen varamies , kun nyt juuri ei muitakaan ole käypäsiä , ja nainen tietää , että uudelle käy samoin , kuin edellisillekin , kiukku kohdistuu aina lähimpänä olevaan
        Jos en tietäisi , että kaikki naiset ovat Eevan tyttäriä , niin vaihtaisin , mutta kaikki ne tuntuvat olevan samanlaisia vauhkoleenoja , ja sitä ei enää tällä iällä oikein kestä ,
        Eikä miehillä mene yhtään sen lujemmin ;


    • saatana 666

      Pillus oli ruma ku pantiin

    • kauhu alexander

      joo tämä kieltämättä on aika vaarallinenki juttu,nimittäin jos kuvassa ole henkilö on vaimosi tai tyttöystäväsi ja häneltä pukkaa savua korvista,niin sinuna kutsuisin kyllä pikimmiten paikalle palokunnan tuo on kyllä huolestuttavaa

    • Punisher72

      Onnea. Sinulla on todellakin suomalainen nainen kaikkine temppuineen.

      Kokeile ulkomaalaista ensi kerralla.

      Sekohan tuo on. Jollain tavalla. Pitäisi saada jollekin psykiatrille tai muuhun lääkäriin.

      • xyxxrmkz

        on muuten pirullista kun yhdessä tasa-arvon malli maissa niin moni eukko nykyisin hakeutuu psykiatrille. suoraan sanottuna hämmentävää. vain muut pohjoismaat menee meitä edelle. missä meni vikaan että nykyisin pienimmästäkin vastoinkäymisestä tai tietystä täydellisyyden poikkeamasta nousee 3 parisuhdesota. ja ei ainoastaan naiset. kyllä miehetkin tämän osaa. miten hitossa ne ennen vanhaan pärjäs. nykyisin on asemasotatilanne jo hammastahna tuubin puristamisesta. :D saati turun sinappituubin toisen näkemyksen mukaan väärinkäytöstä. hankkikaa elämä. :D


    • miehenä sanon

      JÄTÄ SE SIKA!

      • AYABAERBAE

        EIKÖS SE OLLUTKAAN EMAKKO?. :d


    • ,.,.,

      Ehkä sulle sopis paremmin joku vähän kiltimpi heppatyttö tyylinen naisellinen nainen, ja naisesi tarvitsisi ehkä miehekkäämmän miehen, ja sellaisen joka ei tee samoja pikkuvirheitä uudestaan ja uudestaan. Ei pahalla mutta minuakin suututtaisi jos joitain minulle tärkeitä pikkuasioita ei viitsitä edes kuunnella, ja jos samat jutut tekee jatkuvasti... sitten ollaan äimän käkenä ja ihmetellään miks se suuttuu :o.
      Naisesi käytös menee kyl yli ja on tosi törkeää, tollanen tossutus syö sun itsetuntoakin, joten kannattais jotain tehdä asialle, vaikka puhua sille kumppanille ihan suoraan joittenkin kehitysideoiden kanssa, eikä netissä vuodattaa. Voi olla ettei hänkään ole onnellinen tai nauti suhteestanne. Mieti oisitko onnellisempi yksin, jonkun muun, vai hänen kanssa.

      • hAhAhAH

        ja Sitten itketään, kun Miehekäs Mies pitää Kuria.


    • Feministin käsikirja

      FEMAKOILLA on tunnetusti tieto ja taito , aina 13 sekunnin välein, uudestaan ja uudestaan, itse itseään korjaamatta, mutta muut syyllisiksi julistaen.

      Pildeveri vuotaa ja hormoooonit jyllää.

      Lepakot liihottaa ja raivotautikin kukoistaa.

    • jookostako

      Otan osaa. Ei ole mitään tehtävissä mitä nopeammin tajuat erota sitä parempi itsellesi. Kokemusta on itse tein virheen ja luulin että parannusta tulee ajan kanssa. No ei tietenkään tullut. Se tässä yltiöpositiivisuudessa on vikana että luulee kaiken olevan mahdollista, mutta ei ole.
      Ero on ainoa viisas teko mitä voit tehdä, oikeastaan sinun olisi pitänyt erota jo eilen.

    • joo jätä se lehmä

    • dfjdhfskjdshfkjdfskj

      Ihan tyypillinen nuori nainen jolla on sekä varaa että energiaa draamaan ja pompotteluun. Kyl määkin aikaisemmin, mutta ikä ja lapset pehmentää särmät.

    • Nyt riitti, heips

      Tuo on luonnehäiriö. Tuollaisia miehiä on tuhatmäärin. Joskus näyttää loytyvän naisiakin

      Ei kaikki ole tuollaisia, kannattaa hipsiä pois takavasemmalle hissukseen.
      Ei kaikki naiset, ei miehetkään.

    • HHUHUH

      Ei muuta kun eukko pellolle, joten pistä vahinko kiertämään

    • Almah

      Oiskohan hänellä toinen mies tai nainen?

    • esfaefa

      Kaverilleni kävi noin - muuttui siis kylmäksi ja ailahtelevaikseksi. Selitykseksi löytyi e-pillerit... nykyään hän on jälleen oma itsensä ja kaihtaa pilleriehkäisyä kuin ruttoa.

    • Tutkittua

      Toivottavasti et ole AP yksi niistä typeristä miehistä ketkä ovat syöttäneet naisilleen e-pillereitä ehkäisyvälineenä.
      http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/suomalaisnaiset-kertovat-avoimina-e-pillereista-meni-koko-elama-sekaisin/3313622
      http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/70593-9-tietoa-jotka-saavat-harkitsemaan-e-pillereita-uudestaan

      "1. Ehkäisypillerit sisältävät estrogeeninmatkijoita, jotka saavat aivot luulemaan, että veressä on paljon estrogeeniä eli naishormonia. Tällöin keho laskee oman estrogeenintuotantonsa alas.

      2. Ehkäisypillereiden jäämiä kulkeutuu vesistöjen kautta ihmisten juomaveteen, kertoo Turun yliopiston evoluutiobiologian dosentti Markus J. Rantala. Näin ehkäisypillerit vaikuttavat myös niihin, jotka eivät syö niitä suoraan.

      3. Ehkäisypillereiden syöminen sekoittaa ihmisten parinvalintaa. Normaalisti naiset suosivat hajun perusteella sellaisia miehiä, jotka eroavat geneettisesti heistä itsestään. Kun nainen syö e-pillereitä, hän suosiikin miehiä, jotka tuoksuvat samalta kuin nainen itse.

      Dosentti Markus J. Rantalan mukaan mekanismi takaa jälkeläisille mahdollisimman suuren geenivariaation. Lue juttu parinvalinnasta täältä.

      4. Ehkäisypillereiden syömisen lopettaminen voi aiheuttaa ongelmia, jos nainen on valinnut pillereitä syödessään geeniperimältään itsensä kaltaisen miehen. Kiinnostus kumppania kohtaan voi lopahtaa, kun hormonitoiminta palaa normaaliksi, kertoo dosentti Rantala.

      5. Saksalaistutkijoiden mukaan ehkäisypillereiden käytön ja seksihalujen hiipumisen välillä on yhteys. Lue koko juttu täältä.

      6. Kaksi maailman käytetyintä e-pillerimerkkiä liitettiin viime vuonna nuorten naisten kuolemiin. Yaz- ja Yasmin-merkkisten pillereiden epäiltiin aiheuttaneen 23 naisen kuoleman Kanadassa.

      7. Ehkäisypillereiden lisäksi ja etenkin niiden kanssa käytettynä alkoholi vaikuttaa naisen estrogeenitasoon ja sitä kautta seksuaalikäyttäytymiseen.

      – Alkoholi estää testosteronin hajoamisen maksassa, mikä saa naisen testosteronitason nousemaan ja naiset käyttäytyvät miehekkäämmin ja haluavat seksiä. Se johtuu hormonien vaikutuksesta, dosentti Markus J. Rantala kertoo.

      8. Vesistöihin joutuvat lääkejäämät vaikuttavat kaloihin. Ehkäisypillereistä vesistöön pääsevät estrogeeninmatkijat vähentävät Rantalan mukaan naaraiden estrogeenitasoa ja koiraiden testosteronitasoa eli naaraat muuttuvat koirasmaisemmiksi ja koiraat naarasmaisemmiksi. Estrogeeninmatkijat laskevat kalojen hedelmällisyyttä.

      9. Yhdysvaltalaisten tutkijoiden mukaan ehkäisypillereitä syövät naiset muistavat vähemmän yksityiskohtia kuin naiset, jotka eivät käytä hormonaalista ehkäisyä. Uusi Suomi uutisoi aiheesta syyskuussa 2011."

    • raivotarX

      Raivostuuhan sitä kun mieskumppani ei koskaan ymmärrä yhtään mitään. Kumma ettei edes rautalankamallin teko auta miestä ymmärtämään.

    • artsi 52

      Sama juttu Naiset ovat ok alussa, ekat 2kuukautta. Sitten alkaa tuo sama show. Alkuunsa vaihtelin noita akkoja kun luulin että tilanne joskus muuttuu. Ei muutu.

      • KUNNIOITUS!

        Muistakaa vaimot! Miehet on herkkiä ja heillä on tunteet! Niitä ei saa huonosti kohdella! Eivät uskalla enää rakastaa naisia kun, pelkäävät! Kunnioittakaa ja luottakaa miehiänne! Rakkaus, luottamus ja uskollisuus on kaiken valtti! Muuten mieheltä menee maltti! Ja edessä vaimokullalla on asfaltti! Joka johtaa uuteen alkuun.


      • Mammanpojat räyhää
        KUNNIOITUS! kirjoitti:

        Muistakaa vaimot! Miehet on herkkiä ja heillä on tunteet! Niitä ei saa huonosti kohdella! Eivät uskalla enää rakastaa naisia kun, pelkäävät! Kunnioittakaa ja luottakaa miehiänne! Rakkaus, luottamus ja uskollisuus on kaiken valtti! Muuten mieheltä menee maltti! Ja edessä vaimokullalla on asfaltti! Joka johtaa uuteen alkuun.

        Tuollaiset miehet ovat mammanpoikia. Valittavat palstoilla kun eivät osaa tehdä kotona mitään kun ÄITI on heidät paaponut jopa 38 vuotiaaksi. Äidin seläntakana
        kyyristelevät kun tulee hankalaa japistävät äitinsä vaimolle vituileen. Mammanpoikia.


    • 81M

      Kuten itsekin toteat, ei kilahtaminen ole riippuvaista sinun toimistasi tai toimimatta jättämisistäsi. Kilahtaminen on jokin ikiaikainen huomionhakumekanismi, osa naisen hajoita ja hallitse -operaatiota, joka jatkuu koko suhteen ajan.

      Pahin kilahtaja tähän mennessä on hyvin analyyttinen ja harkitseva tekniikan akateeminen vaimoni, jonka harkintakyky lakkaa kun olemme kotioloissa kahden kesken - tuolloin ei todellakaan ole merkitystä, teenkö vai jätänkö tekemättä, kilahduskiintiö on saatava täyteen ja jollei mikään meinaa mennä "väärin" kilahdetaan sitten jostain vanhasta/tulevasta/hypoteettisesti mahdollisesta asiasta.

      Nainen ei naisesta muuksi muutu, ainoa ulospääsy tilanteesta on, että kasvat mieheksi, eli opit vastaaman suht järkevästi kuuntelematta itse asiaa ja olet vain välittämättä kilahduksesta. Tässä tapauksessa kilahdusta seuraa mykkäkoulu, kun nainen ei saa toivottua konfliktia millään jatkumaan. Mykkäkoulustakin voi olla välittämättä, tämä johtaa siihen, että ennen nukkumaanmenoa pyydät kauniisti anteeksi (niin mitä pyydät anteeksi, et mitään, mutta se on miehen homma) ja näin hiljalleen nainen könyää kiinni kylkeen.

      Tätä kutsutaan elämäksi.

    • Täydelliset?

      Naiset ovat itsekeskeisiä ja heiltä puuttuu toisten ihmisten kunnioitus.
      Keskenäänkin niillä on aina skismaa ja kyräilyä menossa.

      Itse pidin näitä reality-sarjoja naisista aivan show.juttuina. kuitenkin olen hämmästynyt kun kuuntelee mitä vaimoni puhuu kavereistaan toisille kavereilleen selän takana. Ei miehet puukota kavereitaan selkään, se ei ole hyväksyttävää.
      Ei myöskään vaimoaan.

    • kipuaa vieläkin!?

      Minut lemppasi veljeni vaimo, eli rakas miniämme! Potkaisi mummovainaan monot jalassa ja jäi peräpukama vaiva, käytän peräsuppoja muistona tuosta pihalle potkimisesta. Tömähti mono persseeseen ja onneksi oli läskiperse suojana. Kaikki meidät ajoi pois pihalta ja nyt nautiskelee siellä oman kermaperseittensä kanssa luxuselämää onnellisena. Pihalle jos astuu lättäjalkakaan niin, heti sakot! Nyrkkiä heilutti ja sitä omaa riemurasiaansa keinutteli pirullisesti! Tässä minun valtit miniänä olemiseen ja pois heittämiseen. Miniän avaimet onneensa? Heiluva persejariemurasia miehelleen?!

      • hyviä ovat!

        Hyvä miniä on ollut ja kasvattanut upeat lapset! Ja on vieläkin! Uskollinen.


    • streetonline

      Tommosia ne ämmät on. Parempi on että panet ovulaation aikaan seuraa etsiviä YH:ta ilman sitoumuksia.

    • ei kai muuta voi

      Ne ny vaan naiset on tämmösii. Yleensä viikon kuukaudes mut kyl niit on jotka raivoo täyspäiväsestikkii.

    • aina vihanen

      Sehän on hyvä että on tasaluontonen. Aina vihanen.

    • voimia sulle

      Tuttu tilanne. Helpotti kun lopetin rakastamasta vaimoani ja aloin näkemään hänet ihmisenä enkä rakastettunani. Nykyisin voin lähettää vaimon anoppilaan rauhottumaan ilman että tulen mukaan itsestäänselvänä seuralaisena, eli hän joutuu ajoittain etsimään jonkun toisen jolle raivota - sellaisen joka voi nauraa hänelle päin naamaa kun hän käyttäytyy kuin uhmaikäinen. Paluun jälkeen on hyviä päiviä, ja sitten tulee taas taantuminen lapsen tasolle.

      Yhdessä meitä pitää se että talo on nimissäni, eikä nuorena ollut tarvetta avioehdolle. Kunnollisena miehenä avioliitto oli oikea tapa elää parisuhteessa, mutta olisi ollut parempi elää ilman tuota kahletta. Pieni jännite auttaa kunnioittamaan toista, mutta myös itseään.

    • Ön vihäisiä näisiä

      Kyl näiset vöi syyttyä ja mököttää jös hälyää. Vöit kyynnellä jös hälyät täi lähteä väikkä pynttisälille jyöksemään.

      • Naurua,......

        Tai kapakkaan ja kertoa iloluonteiselle ilotyttöhuoralle että, vaimoni ei ymmärrä minua! Tuoppi ymmärtää ja lohdutta joten, seurustelen viinapullon kanssa mieluummin!


    • ittekiakka

      Ihmettelen vain yhtä asiaa. Miksi elät yhdessä luonnevikaisen ihmisen kanssa. Pistä kamat kasaan ja häivy. Yhtä pahansisuista naista et varmaan pysty löytämään mistään.

    • Pekka Puupää

      Sellaisia noi kaikki naiset ikävä kyllä ovat. Huutavat ja rähjäävät ihan turhista asioista. En ala neuvomaan, mutta itse heittäisin tuollaisen naisen pihalle alta aikayksikön. Naisista ei ole mitään muuta pelkkää harmia.

      Jaksamista kuitenkin.

    • eteenpäin

      lähde jo nyt.....

    • Taitaa olla

      henkilö NARSISTI.

    • Ota ja lähde

      Oletkohan alkanut olemaan exäni kanssa.... kuulostaa kovin tutulta, mutta minäpä pistin homman poikki eräänä kauniina keväisenä aamuna, kun tuli mitta täyteen. Eli kaikki eivät huuda ja räyhää, joten miksi elää tuollaisessa tilanteessa. Eli silloin jos esim. töissä viihtyy huomattavasti paremmin kuin kotona (vaikka saa töissäkin viihtyä) niin kannattaa miettiä mikä on pielessä.
      Itse vitkuttelin töissä niin pitkään kuin mahdollista ja olin työmatkoilla niinpaljon kuin pystyin, välttääkseni tuota reuhaamista. Kun ovi pamahti kiinni emännän muuttokuorman kanssa suutelin lattiaa ja kiitin Jumalaa.

      ELI OTA JA LÄHDE tai LÄHETÄ toinen osapuoli. Mietippä että olet muuten loppuelämäsi tuossa showssa. Se ei ainakaan helpota ajanmyötä.

    • HuosuN

      Hän selvästi raskaana tai hän on löytänyt toisen miehen ja vertaa sinua häneen.

    • Itsehän en kuuntelis edes "menkkavittuilua" päivääkään. Ja jos "paineet" johtuu seksistä niin kannattaa nais(t)enkin opetella kysymään/pyytämään sitä, eikä yrittää antaa signaaleja (esim sanatonta viestintää, jota yksikään mies ei ymmärrä).

      Jos tekee mieli räyhätä niin kannattaa etsiä terapeutti/psykologi/hoitaja, joka sitä kuuntelee tai on "kuuntelevinaan". Ei siihenkään miestä tarvitse.

      Kysymys ei ole siitä, että tunteita ei saa näyttää vaan kysymys on siitä, että, jos hymy ei irtoa kuin seksillä ja sitäkään ei osata pyytää/kysyä niin vaikea on "auttaa" ihmistä, joka ei edes aikuisena osaa ilmaista itseään.

    • pusipusi

      Pitääkö sitä sitten mennä nukkuu ennen kun toinen on pessyt hampaat ? =))))

    • ennen kuukautisia

      verenpainenousee

    • vastenmielistä

      Aloittajan muija on narsisti, vaikka varmaan syyttääkin muodikkaasti miestään sellaiseksi joka käänteessä.
      Olen kokenut samaa ja paljon.
      Näihin narsisti-naisiin törmää tosi usein nykyisin arkielämässä. He syyttävät muita niistä teoista ja sanomisista, mihin itse syyllistyvät.

      Onkohan syypää e-pillereiden koostumuksen, vai mikä tämän nykyisen naiskunnan hermoja vaivaa ???

    • v;V_,

      Herran jestas, ei kaikki naiset ole raivopäitä.Kuulostaa ihan siltä kuin naisellesi ei olisi lapsena laitettu rajoja. Temperamentti voi olla korkeasti ärtyvä ja se ei muutu, mutta tapa miten toimii ärtyessään, siihen voi vaikuttaa vain henkilö ITSE. Toiseksi, sinun pitää vetää rajat siihen mitä siedät. Sanot, että nyt meni yli rajan. Sopikaa selkeät työvuorot, tällä viikolla sinä siivoat ja hoidat pyykit ja hän käy kaupassa sekä laittaa ruuat. Seuraavalla viikolla vaihdatte vuoroja. Tai joku puu tapa. Jos hänen mielstään et osaa laittaa pyykkejä oikein kuivaamaa tai taitella niitä, sano että taittelee itse. Kun soittaa sulle töihin ja aloittaa valituksen niin sanot vaan rauhallisesti, että nyt suljen puhelimen etkä jää kuuntelemaan.Parisuhteessa tehdään kompromisseja eli vastavuoroisesti joustetaan.

      Sille joka pisti raivoamisen stressin syyksi, EI ole mitään oikeutta purkaa omaa kiukkuaan toisiin. Pienet lapset tekee niin kun eivät tiedä ettei se ole sopivaa. Oppivat kun vanhemmat tarjoavat heille toimintamalleja mitä tehdä kun ottaa pattiin.

    • kouhia2309

      Hullun lehmän tauti?

    • for4alone

      Naisen logiikkaa:
      -kun nainen raivoaa se on miehen vika
      -kun mies raivoaa miehessä on vikaa

      Ja sitten vaaditaan tasa-arvoa, vaikka itse käyttäydytään kuin kakarat. Omaa käytöstä puolustellaan sillä että on tunteita ja on vaan ihminen. Ja samanlainen mies on hirviö.

      • you know

        no ota kato taxi joka kerta muijjas avautuu olet 2-3 päivää vekka ja pidä huoli ettei muijas tiä missä kuljet sitte muijan tarttee tajuta et häivyt aina kun metelöidään. jos sillä on järkee lopetta mut jos ei lopu se on sit siinä you now!


    • 35 vee

      Siksi jotkut naiset ovat pitkään sinkkuja. Siksi, koska miehet haluavat itselleen kontrollifriikin. Tällaiset kontrollifriikit maalaavat miehen mieleen kauniin kuvan itsestään heti alkuun. Ei se väärin ole, sillä niinhän he itsensä näkevät. Miehet uskovat tämän ja jatkavat matkaa sinne tossun alle....

      Tiedän pelin hengen. Tiedän, että ihmisille pitäisi maalata kaunis mielikuva itsestään. Kerron kuitenkin aina totuuden itsestäni, etten ole täydellinen. Jokainen ymmärtää sanoituksen omalla tavallaan, kun ei vielä tunne toista ihmistä. Useimmiten mies ymmärtää väärin tai siis eritavalla ,kuin olen sen tarkoittanut ymmärrettäväksi.

      Sellaista tämä elämä on. Luovimista a valintoja. Itse valitsen kertoa itsestäni totuuden aina siihen asti kunnes kohtaan sen oman puolikkaani. Siitä alkakoot aito epätäydellisen täydellinen suhde, jossa ei turhista motkoteta....

    • jkggjkjhgi

      Tossa on kyllä nyt jotain pahasti vialla, tasapainoinen ja terve ihminen ei käyttäydy noin. :/ Ota asia puheeksi ja jos raivoominen alkaa taas, suosittelen pakenemaan suhteesta.

    • T.Asapaino

      E-Pillerit. Ne tekevät naisesta kuin naisesta hullun raivottaren, sillä hormonit vaikuttavat kaikkeen ihmiskehossa. Yleensä nainen ei edes itse huomaa muutosta pillereiden aikana,mutta läheisille asia valitettavasti tulee selväksi. Ehkäisypillerit muuttavat persoonallisuutta.

    • Piiskasetä

      Tässä tapauksessa pitää ottaa koivuniemenherra käyttöön.

      Ilmoitat vaimolle, että jos käytöstavat ei parane välittömisti otetaan koivuvitsa käyttöön. Lisäksi hankit valmiiksi kunnon vitsan.

      Kerro miten hän vastaa tähän, niin jatketaan.

    • Urpo kekkonen

      Onkos tullu mielees jotta muijallas on jottain vikkaa päässä?

    • Rauha maahan

      Hei, ottakaapa ihan rauhallinen tilanne, pöydän ääressä ja kerro huolesi.
      Kysy mistä kiikastaa. Keskustelkaa ja kysy mitä teet itse väärin. Kerro miltä tuo huutaminen tuntuu.
      Jos olette järkevä ja kypsä pari, tällainen keskustelu pitäisi onnistua.

      Itse en suostuisi kuuntelemaan jatkuvaa huutoa.

    • onneen nopeasti

      Älä tuhlaa ainutta elämääsi riivatun kanssa, etkö muista mitä pate laulaa laulussa liian kiltti mies?
      Vaihda vaikka mieheen jos ei sopivaa friidua ole heti tarjolla.

    • The Spider

      448.32.455.22.94.2

    • A-lien

      En jaksanut lukea vastauksia, mutta naisellasi on toinen mies tai nainen...

    • samatäällä

      Mitäs siitä välität. Naureskelet vaan ja voit vaikka vittuilla vähän takaisin.

    • saako naisesi seksiä

      saako naisesi säännöllisesti seksiä?

    • Akat on sekopäitä!

      Olen nähnyt elämäni aikana tuota samaa useamman naisen toimesta. Hulluksi tulee jos jää suhteeseen. Sinkkuna on ehdottomasti paras olla. Nyt voi vapaana mennä miten haluaa eikä ole tilivelvollinen kenellekään.

    • geokätkö

      onko rankkaa naisella duunissa? muita ongelmia hänellä elämässä jonka takia purkaa pahaa oloa sinuun?

    • rockstar1980

      Onneksi kaikki ei ole samanlaisia. Suosittelen jättämään tollasen. Itse kattelin 3 vuotta samanlaista ja kyllästyin jatkuvaan raivoamiseen. Tuntui vähän siltä että nainen tykkäsi riitelystä. Aina kun tein jotain niin tein jotain väärin ja aina kun en tehnyt niin alkoi kauhea kiukuttelu siitä kun en tehnyt.
      Mikään ei ollut ikinä hyvä. Suostuin (allergikkonakin) ottamaan koiran koska se oli naisen suurin haave ja sekään ei kelvannut. Joko annoin liikaa tai liian vähän ruokaan tai ihan mitä tahansa niin kaikki oli aina pielessä.
      Henkinen itsetuntoni alkoi olla lähellä nollaa ja mietin jo päivieni päättämistä, mutta onneksi kuitenkin päätin suhteen sen sijaan.

      Useita kuukausia myöhemmin pääsin yli kun ymmärsin että nainen oli oikeasti pahanlaatuinen narsisti.

      Kuukausia myöhemmin tapasin aivan ihanan naisen joka ei suutu ikinä turhasta ja välittää minusta sellaisena kuin olen. Ihana että löytyy vielä ihmisiä ketkä eivät halua olla ilkeitä.

      Yleensä olen sen kannalla että kannattaa yrittää pitää suhde kasassa viimeiseen asti, mutta kuulostaa siltä että olet samassa tilanteessa kuin minäkin.

      Muista että meillä ei ole kuin tämä yksi elämä käytettävänä niin JÄTÄ SE! Vaikka nyt ero tuntuisikin pahalta. Myöhemmin kun löydät sen oikean niin huomaat kyllä eron.

      Jaksamiset sinulle!

      • Pimpparauta

        Rockstar: "Useita kuukausia myöhemmin pääsin yli kun ymmärsin että nainen oli oikeasti pahanlaatuinen narsisti."

        Vaimollani on ihan samoja oireita ja olen hänen sukulaisiltaan kuullut, että suvun rasitteena on narsismiin liittyvä perinnöllinen juttu. Mutta ammattiapu on täysin poissuljettu vaihtoehto, koska ei narsistilla voi olla minkäänlaista asiaa psykologille, kun muut ovat sen tarpeessa.


    • Huh sentään

      Menkää terapiaan. Tai jätä se. Jos näin ei ole ollut aina, puhuminen auttaisi. Naisella tuntuu olevan melkoisen vaikeaa, sinulla vielä enemmän. Et saa vaan nöyränä jäädä tossun alle, tilanteelle on tehtävä jotain.

    • Hullujaneonkaikki

      Juokse! Äläkä ikinä katso taaksesi... =D

    • Siitä vaan!

      Johtuiskohan tuo siitä ettet anna akalles sitä mitä se kerjää?, eli täysillä turpiin vain niin on sit vähän aikaa tyytyväinen. Eikä naisen lyöminen tässä tapauksessa ole mitenkään väärin, kerran se itse sitä haluaa :)

    • Anu Saukkonen

      Sillä on hiiva, tai saarioisten napakka nakki jääny toosan sisäle.

    • myrkytön leppoisa

      No totta helvetissä akat kilahtaa kun on kroppa täynnä vieraita myrkkyjä. Täyteaineet,liimat ja silikooniit jne. Niin kai siinä hermot menee hiljaa mut varmasti.

    • jata se!!!!!!!!!!!!!

      hullu blondíhuora!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ei mitaan jakoa tollasen sekopaa blondihuoranarsissin kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      blondi on blondihuora,miksi se blondihuora siitä blondihuoruudesta muuttuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      pikku blondihuorasta enemmanentista blondihuoremmaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Ota se?

        Kenelle se on antanut? Luettele nimet?


    • Koita nyt

      Hyvä mies keskittyä johonkin oikeasti olennaiseen kysymykseen RYHDISTÄYDY !! ANTAAKO se sun hoonata sitä kakkoseen ?

    • sivustaseurannut

      ei muutakun postimerkki perseseen ja ulos, on selvästi tyypillistä alistaja tyyppiä. Ja mitä tapahtuu kun teet tämän prinsesssan kanssa pari muksua. On tuttavapiirissä vastaava tilanne ollut. Mies siinä hommasi itselleen maanpäälisen. helvetin.

    • opittava pois

      Töllöstä tuli paro kuukautta sitten ohjelma raivoamisoireyhtymästä. Se on paha tapa. josta vain terapialla voi päästä eroon. Sinun on laitettava naisesi kovan eteen, terapia tai ero. Varmaan hirvittävää räyhää alussa, mutta jos hän tajuaa omaa parastaan niin suostuu. Se on hänen parhaakseen.

      • hullut helvettiin!

        Saattaa olla mielisairas perheenjäsen joka, kiusaa äitiään ja sen takia hermostuu. Joku perkeleen hullu mielisairas kehitysvammainen. Menis hoitoon saatananpaska. Tuhoaa kaikki mielet terveiltäkin. Paskiainen!


    • raivo_harka

      No se on raivo härkä...

      "Raivo härkä, höyryää sun pää. Aina nälkä, et kyyneleitä nää."

    • PILLERITPOIS

      Mä olin vuosia tosi kiukkuinen ja kilahteleva. Oikein itseä vitutti välillä se että koko ajan vituttaa.. Vihdoin löysin syyn ja ne oli e-pillerit.. Ja otettuani asian esille KAIKKI ystäväpiirissäni sanovat samaa. E-pillerit saavat sekoamaan..

      Lopetin pillerit ja nyt olen jo kolmatta vuotta ihana ja rauhallinen ja kärsivällinen ja NORMAALI.

      Eli pillerit pois ja kaikki muu hormonaalinen ehkäisy! Kuparikierrukka/kondomi/tms

    • asiallisesti

      voi olla ihan tosiaan psykiatrilla ja lääkärillä käymisen paikka.. teetkö sinä kuitenkin pyytämättä kotityöt osaltasi huolellisesti? Eli ethän ole saamaton ja jätä kodinhoitoa naisesi harteille.. e-pillerit tai hormonien heittelyt voi tuottaa kilahduksia, hoito niihinkin on olemassa joten... Sitten tuo seksi, sitähän on oltava ja mielellään hyvää. Kaiken muun kestää muttei saamatonta miestä jolla homma ei pelitä pedissä.. Tuo viiden vuoden kriisi menee yleensä ohitse nopsaan eli parisuhde kuntoon

    • Kuulokoje

      Eivät kaikki naiset yhtenään huuda.

      • Kuulosuojain

        Ei välttämättä huudakaan, mutta kaikki naisethan on jollain tapaa kahjoja.


    • Mammanpoikako oot

      Vaimosi on kyllästynyt sinuun, näin minäkin toimin kun ukko alkoi oksettaan. Muuta ÄIDIN luo, siellähän sinun kaltaisille miehille on täys palvelu.

      • Tyhmökö oot

        No oisit ottanu isokullisemman ukon ja mielummin sellasen joka jaksaa panna suo 5h ja samalla katella rumaa naamaasi!


    • Anonyymi

      Oikeasti. Ei oo normaalia. Tuollainen käytös ei ole mitenkään selitettävissä. Ei millään. Naisena tämän sanon.

    • Anonyymi

      Kouluta millä tahansa, paitsi nyrkillä ja sen jälkeen pistät kamat jakoon. Ei se siitä paremmaksi enää tuossa iässä kasva. Mutta vaihtamalla todellakin paranee!

      Ensimmäinen on tärkeää itsekunnioituksesi kannalta ja siksi, että seuraavan kerran et pelkää vastata persereille, olivatpa mitä sukupuolta hyvänsä. Jos feministi maksattaa jonkin satasen siksi, että sai viimein joltakulta vastapalloon, niin so what. Itse hyödyt paljon enemmän ja nainen menettää kasvonsa kaikkien, paitsi samanlaisten kavereittensa silmissä.

    • Anonyymi

      Ei sinun pidä ymmärtää, vaan toimia. Jos venäläiset heilahtaisivat rajan yli jonain päivänä, ei siinä kuule auta ruveta miettimään miksi. Vaan kokovaippaluotia silmien väliin. Ja jos sen jällkeen harvoja hengissäselvinneita venäläisiä vielää kiinnostaa avautua, voi sitten kuulustella, että miksi.

      Eli pitää tehdä jotain. Oikein tai väärin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe