Ateistit hyökkäsivät

uyfgw

Ne olivatkin ateisteja jotka hyökkäsivät ebolaa sairastavien kimppuun toisin kuin aiemmassa aloituksessani kerroin.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288726415402.html

Ateistien ymmärtämättömyys, harhaisuus ja niistä johtuva sekainen moraali johtavat tämmöisiin tapahtumiin päivittäin.

14

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ighigiuh

      Kiitos aloittajalle siitä että korjasi virheensä.

      • gssgrg

        Natsikreationistit eivät osaa muuta kuin imitoida muita, ei se ole ihme sillä kreationistit ovat tunnettuja siitä että heidän aivonsa ovat sammutettu ja kristittytkin häpeävät sitä pientä aivotonta kreationistiryhmää.


      • uwgfuyg
        gssgrg kirjoitti:

        Natsikreationistit eivät osaa muuta kuin imitoida muita, ei se ole ihme sillä kreationistit ovat tunnettuja siitä että heidän aivonsa ovat sammutettu ja kristittytkin häpeävät sitä pientä aivotonta kreationistiryhmää.

        Natsiateisti on vain suunnattoman kiukkuinen kun uutinen korjattiin.


      • drhdhdh
        uwgfuyg kirjoitti:

        Natsiateisti on vain suunnattoman kiukkuinen kun uutinen korjattiin.

        Se että natsikreationisti lähti taas valehtelemaan ei saa minkäänlaista reaktiota aikaiseksi, teikäläiset kun olette vaan syntyneet tuonlaisiksi vähemmänarvoisksi sekoilijoiksi.

        Sen takia sielläkin täällä haastat riitaa, koska elämäsi on arvotonta.


      • uwgfuyg
        drhdhdh kirjoitti:

        Se että natsikreationisti lähti taas valehtelemaan ei saa minkäänlaista reaktiota aikaiseksi, teikäläiset kun olette vaan syntyneet tuonlaisiksi vähemmänarvoisksi sekoilijoiksi.

        Sen takia sielläkin täällä haastat riitaa, koska elämäsi on arvotonta.

        Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset.


      • uwgfuyg
        uwgfuyg kirjoitti:

        Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset.

        Mutta voi kuinka ulisevat ne sieluparat joita me kreationistit lykimme ruumiinaukkoihin ties millä, kun emme saa vikaisten mieltemme oikkuja tyydytetyksi millään normaalilla tavalla. Tämä on sitä teismiä parhaimmillaan!


      • FUCKlFUU
        uwgfuyg kirjoitti:

        Mutta voi kuinka ulisevat ne sieluparat joita me kreationistit lykimme ruumiinaukkoihin ties millä, kun emme saa vikaisten mieltemme oikkuja tyydytetyksi millään normaalilla tavalla. Tämä on sitä teismiä parhaimmillaan!

        Minä työnnän kuolleita oravia ahteriin.


      • ddrhdrhrdjhrd
        uwgfuyg kirjoitti:

        Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset.

        "Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset. "

        Kreationistit taas valehtelevat aivan surutta mutta se ei taida olla teikäläisille mikään ongelma sillä eihän teikäläisillä ole moraalia ollenkaan, holokaustin aikanakin teitte vaan mitä esimies käski eikä omatuntoa vaivannut mikään.


      • uwgfuyg
        FUCKlFUU kirjoitti:

        Minä työnnän kuolleita oravia ahteriin.

        Jos tarvitset, saat kuolleita ja kituviakin oravia meiltä roppakaupalla. Meillä on kreationistipiireissä semmoisia "harrastuksia", tiiätkös? Niiden kärsimyksillä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin että Herra uhrien ja veren himoissaan nautti niin ihmisten kuin oravienkin tuskasta.


      • uwgfuyg
        ddrhdrhrdjhrd kirjoitti:

        "Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset. "

        Kreationistit taas valehtelevat aivan surutta mutta se ei taida olla teikäläisille mikään ongelma sillä eihän teikäläisillä ole moraalia ollenkaan, holokaustin aikanakin teitte vaan mitä esimies käski eikä omatuntoa vaivannut mikään.

        Me olemme ulkoistaneet moraalimme ja totuuden Herrallemme. Voimme kätevästi tehdä ihan mitä tahansa. Tai no ei nyt ihan mitä tahansa, sillä onhan meillä hyväveliverkostossa hierarkiaakin, ja herkkäuskoisimpia urpoja pan.. ööh laitetaan halvalla niin että rytisee.


      • iehgieh4
        uwgfuyg kirjoitti:

        Jos tarvitset, saat kuolleita ja kituviakin oravia meiltä roppakaupalla. Meillä on kreationistipiireissä semmoisia "harrastuksia", tiiätkös? Niiden kärsimyksillä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin että Herra uhrien ja veren himoissaan nautti niin ihmisten kuin oravienkin tuskasta.

        No nyt ne hihuateistit ovat liittyneet kreationisti piireihin.


    • 1213

      Jutun mukaan:
      "Ebola-alueilla asuvat ihmiset syyttävät CBS:n mukaan ulkomaalaisia taudin tuomisesta Länsi-Afrikkaan "

      Surullista on, etten yhtään epäile, että asukkaat olisivat oikeassa. Sairaus on todennäköisesti ihmisen kehittämä, jotta väestönkasvua pystytään rajoittamaan. Ja todennäköisesti sama taho hluaa vaoauttaa sen tappamaan mahdollisimman paljon.

      • Jostain muualta Afrikastahan tauti on Länsi-Afrikkaan tullut, eli ulkomaalaisilta.

        Jos ebola tulee Suomeen afrikkalaisten mukana, kyllä minäkin syyttäisin ulkomaalaisia.


      • Yliarvioit muuten ihmisen kyvyt suuresti. Eikä ebolasta ole kunnon väestönvähentäjäksi kuin enintään paikallisesti.

        Paiseruttokaan ei saanut pitemmän päälle mitään aikaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe