Ne olivatkin ateisteja jotka hyökkäsivät ebolaa sairastavien kimppuun toisin kuin aiemmassa aloituksessani kerroin.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288726415402.html
Ateistien ymmärtämättömyys, harhaisuus ja niistä johtuva sekainen moraali johtavat tämmöisiin tapahtumiin päivittäin.
Ateistit hyökkäsivät
14
91
Vastaukset
- ighigiuh
Kiitos aloittajalle siitä että korjasi virheensä.
- gssgrg
Natsikreationistit eivät osaa muuta kuin imitoida muita, ei se ole ihme sillä kreationistit ovat tunnettuja siitä että heidän aivonsa ovat sammutettu ja kristittytkin häpeävät sitä pientä aivotonta kreationistiryhmää.
- uwgfuyg
gssgrg kirjoitti:
Natsikreationistit eivät osaa muuta kuin imitoida muita, ei se ole ihme sillä kreationistit ovat tunnettuja siitä että heidän aivonsa ovat sammutettu ja kristittytkin häpeävät sitä pientä aivotonta kreationistiryhmää.
Natsiateisti on vain suunnattoman kiukkuinen kun uutinen korjattiin.
- drhdhdh
uwgfuyg kirjoitti:
Natsiateisti on vain suunnattoman kiukkuinen kun uutinen korjattiin.
Se että natsikreationisti lähti taas valehtelemaan ei saa minkäänlaista reaktiota aikaiseksi, teikäläiset kun olette vaan syntyneet tuonlaisiksi vähemmänarvoisksi sekoilijoiksi.
Sen takia sielläkin täällä haastat riitaa, koska elämäsi on arvotonta. - uwgfuyg
drhdhdh kirjoitti:
Se että natsikreationisti lähti taas valehtelemaan ei saa minkäänlaista reaktiota aikaiseksi, teikäläiset kun olette vaan syntyneet tuonlaisiksi vähemmänarvoisksi sekoilijoiksi.
Sen takia sielläkin täällä haastat riitaa, koska elämäsi on arvotonta.Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset.
- uwgfuyg
uwgfuyg kirjoitti:
Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset.
Mutta voi kuinka ulisevat ne sieluparat joita me kreationistit lykimme ruumiinaukkoihin ties millä, kun emme saa vikaisten mieltemme oikkuja tyydytetyksi millään normaalilla tavalla. Tämä on sitä teismiä parhaimmillaan!
- FUCKlFUU
uwgfuyg kirjoitti:
Mutta voi kuinka ulisevat ne sieluparat joita me kreationistit lykimme ruumiinaukkoihin ties millä, kun emme saa vikaisten mieltemme oikkuja tyydytetyksi millään normaalilla tavalla. Tämä on sitä teismiä parhaimmillaan!
Minä työnnän kuolleita oravia ahteriin.
- ddrhdrhrdjhrd
uwgfuyg kirjoitti:
Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset.
"Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset. "
Kreationistit taas valehtelevat aivan surutta mutta se ei taida olla teikäläisille mikään ongelma sillä eihän teikäläisillä ole moraalia ollenkaan, holokaustin aikanakin teitte vaan mitä esimies käski eikä omatuntoa vaivannut mikään. - uwgfuyg
FUCKlFUU kirjoitti:
Minä työnnän kuolleita oravia ahteriin.
Jos tarvitset, saat kuolleita ja kituviakin oravia meiltä roppakaupalla. Meillä on kreationistipiireissä semmoisia "harrastuksia", tiiätkös? Niiden kärsimyksillä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin että Herra uhrien ja veren himoissaan nautti niin ihmisten kuin oravienkin tuskasta.
- uwgfuyg
ddrhdrhrdjhrd kirjoitti:
"Natsiateistihan vain korjasi tekemänsä väärän aloituksen, turhaan siitä minulle uliset. "
Kreationistit taas valehtelevat aivan surutta mutta se ei taida olla teikäläisille mikään ongelma sillä eihän teikäläisillä ole moraalia ollenkaan, holokaustin aikanakin teitte vaan mitä esimies käski eikä omatuntoa vaivannut mikään.Me olemme ulkoistaneet moraalimme ja totuuden Herrallemme. Voimme kätevästi tehdä ihan mitä tahansa. Tai no ei nyt ihan mitä tahansa, sillä onhan meillä hyväveliverkostossa hierarkiaakin, ja herkkäuskoisimpia urpoja pan.. ööh laitetaan halvalla niin että rytisee.
- iehgieh4
uwgfuyg kirjoitti:
Jos tarvitset, saat kuolleita ja kituviakin oravia meiltä roppakaupalla. Meillä on kreationistipiireissä semmoisia "harrastuksia", tiiätkös? Niiden kärsimyksillä ei ole mitään muuta merkitystä, kuin että Herra uhrien ja veren himoissaan nautti niin ihmisten kuin oravienkin tuskasta.
No nyt ne hihuateistit ovat liittyneet kreationisti piireihin.
- 1213
Jutun mukaan:
"Ebola-alueilla asuvat ihmiset syyttävät CBS:n mukaan ulkomaalaisia taudin tuomisesta Länsi-Afrikkaan "
Surullista on, etten yhtään epäile, että asukkaat olisivat oikeassa. Sairaus on todennäköisesti ihmisen kehittämä, jotta väestönkasvua pystytään rajoittamaan. Ja todennäköisesti sama taho hluaa vaoauttaa sen tappamaan mahdollisimman paljon.Jostain muualta Afrikastahan tauti on Länsi-Afrikkaan tullut, eli ulkomaalaisilta.
Jos ebola tulee Suomeen afrikkalaisten mukana, kyllä minäkin syyttäisin ulkomaalaisia.Yliarvioit muuten ihmisen kyvyt suuresti. Eikä ebolasta ole kunnon väestönvähentäjäksi kuin enintään paikallisesti.
Paiseruttokaan ei saanut pitemmän päälle mitään aikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384