Narsistinen ateistimies piinasi vaimoaan

iwgiwgi

16

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drgddhhdh

      Mies oli ilmiselvästi kreationisti kun raamatun oppien mukaan piinasi naista, lisäksi mies on samanlainen kreatiosnitipiinaaja kun tätäkin palstaa piinaava natsikreationisti.

      Usko ja käyttäytyminen aivan samalla tasolla.

      • uwgfugu

        Ilmiselvä natsiateisti koska kukaan muu ei uhkaile moottorisahalla kuin natsiateistit.


      • hdhtdt
        uwgfugu kirjoitti:

        Ilmiselvä natsiateisti koska kukaan muu ei uhkaile moottorisahalla kuin natsiateistit.

        Moottorisahalla uhkaileminen on kreationistien tapa keskustella, onhan tälläkin palstalla kreationistit uhkailleet ateisteja ampumisella, väkivaltainen tapa hoitaa asioita on kreationistien sisäänrakennettu tapa.

        Katso vaikka kreationismiin uskovaa ku klux klania, heidän tapa keskustella tummaihoisten kanssa oli todella kreationismia parhammilllaan.


      • uwgfugu
        hdhtdt kirjoitti:

        Moottorisahalla uhkaileminen on kreationistien tapa keskustella, onhan tälläkin palstalla kreationistit uhkailleet ateisteja ampumisella, väkivaltainen tapa hoitaa asioita on kreationistien sisäänrakennettu tapa.

        Katso vaikka kreationismiin uskovaa ku klux klania, heidän tapa keskustella tummaihoisten kanssa oli todella kreationismia parhammilllaan.

        Olemme kaksinaismoralistisia paskiaisia ja valitamme moottorisahoista, vaikka meidän kuuluu tappaa kaikki vääräuskoiset vaikka ne olisivat omia sukulaisia.


    • drhddh
      • yqfdytf

        Mitä sitten? Sehän on vitsi, ateisteilla ei ole huumorintajua.


      • ggjy
        yqfdytf kirjoitti:

        Mitä sitten? Sehän on vitsi, ateisteilla ei ole huumorintajua.

        Kreationisteille holokausti ja ku klux klanin toimintakin oli pelkkää huumoria.


      • yqfdytf
        ggjy kirjoitti:

        Kreationisteille holokausti ja ku klux klanin toimintakin oli pelkkää huumoria.

        Nauramme kuolemalle, koska mielikuvituskaverimme kuulemma voitti sen.


    • Trollipaskaa

      Miten joku viitsii käyttää aikaansa tuollaiseen? Onko aloittajalla ihan oikeast lukemisen ymmärtämisen häiriö?
      Missään ei mainittu edes ateismia.

      • huh huh

        Oikein kirjoitit nikkisi. Et sinä muuta olekaan tehnyt kuin suoltanut palstalle trollipaskaa koko päivän.


      • huh huh
        huh huh kirjoitti:

        Oikein kirjoitit nikkisi. Et sinä muuta olekaan tehnyt kuin suoltanut palstalle trollipaskaa koko päivän.

        Tässähän me teistit kohta liukastelemme jo omassakin teistinpaskassa. Emmepä muuta osaa tehdä kuin sitä suoltaa ja palstoille heittää.


    • A. Teisti

      Taasko tämä sekopääuskispelle on täällä valehtelemassa ja meuhkaamassa p*sk**... :)

      • 95gju5

        Ainoat valehtelijat täällä on ateistit.


      • 95gju5
        95gju5 kirjoitti:

        Ainoat valehtelijat täällä on ateistit.

        Heh, tuommoisia valheita me teistit päivittäin latelemme, koska voimme pyytää ja saada aina mielikuvitusolennolta anteeksi. Ajelkaa nyt miten hienoa on tämä ohjattu moraali - mitään ei tarvitse ajatella itse ja aina voi olla nöyrtyvinään anteeksi pyytäen :D


    • voihan Pinoccio

      Muistatteko sen jutun jossa suomalainen pappi hakkas vaimoaan ja joutui oikeuteenkin, mutta valehteli siellä ummet ja lammet? Syytettyhän saa luvan kanssa valehdella oikeudessa. Siitä ei ole säädetty maallisessa laissa sanktioita, toki jos jää kiinni valheesta niin se voi vaikuttaa oikeudenkäynnin tulokseen. Mutta mitenkäs on sen kristinuskon laita suhtautumisessa valehtelemiseen? Ilmeisesti se ei sitä tuomitse - tai jos tuomitsee niin kristityt ovat siitäkin kristillisestä säännöstä luopuneet, niin kuin niin monesta muustakin. Niin kovia uskovaiset on valehtelemaan, että korvat heiluu ja nenä kasvaa vauhdilla.

    • iwgiwgi

      Narsismi on teistinen ilmiö. Kuvittelemme olevamme Jumalan kuvaa, joten voimme käyttäytyä miten haluamme. Saamme aina anteeksi, vaikka käyttäyisimme kuinka kusipäisesti, ja niinhän me jatkuvasti sitten teemmekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe