En jaksaisi aina särkyä...

YksinAina?

Elämäni menee tietynlaista rataa ihmissuhdeasioissa. Ensin tapaan jonkun, joka osoittaa kiinnostusta ja johon itsekin ihastun. Eletään vaihetta, jossa kiinnostus on herännyt molemmin puolin, muttei vielä uskalleta ääneen sitä myöntää. Tapaillaan, kuulostellaan ja lähennytään. Tiedän että olen ujo ja pidättyväinen enkä heti uskalla näyttää avoimesti tunteitani. Silti tapailen mielelläni enkä todellakaan ole tyly tai kylmä. SItten jossain vaiheessa mies joko ottaa etäisyyttä tai alkaa kohdella minua ilkeästi, yleensä tämä tapahtuu siinä vaiheessa kun uskallaudun näyttämään vähän tunteitani. On ollut tapauksia, jotka yrittävät tehdä mustasukkaiseksi, tai ottavat etäisyyttä ja sitten kun en kehtaa perässäkään ruveta roikkumaan niin lopulta lakkaan itsekin pitämästä mieheen yhteyttä. Sitten mies ottaakin itse yhteyttä ja yhtäkkiä kaikki onkin muka taas ok, kunnes mies taas ottaa etäisyyttä. Hullua.

Miksi mulla leikitään? Ei edes riitä että miehet vain katoilevat, vain niillä tuntuu olevan joku h*lvetin tarve saada mut tuntemaan itseni mahdollisimman huonoksi naiseksi, nöyryyttää ja saada minut tuntemaan itseni toisarvoiseksi. Pari tapausta on jopa mennyt iskemään kavereitani silmieni edessä ja kun minä olen loukkaantunut, olen aistinut selkeän mielihyvän tunteen näitten miesten puolelta.

Ymmärtäisin jos olisin todella kylmä ihminen jonka tunteista ei saa kukaan selvää ja johon lopulta turhaudutaan ja sitten turhautumista puretaan ilkeilemällä. Mutta kun en ole kylmä. En lainkaan. Olen vain ujo, siipeensä liian monta kertaa saanut nainen jonka itsetunto ei valitettavasti ole niin huipussaan että uskaltaisin antautua sata lasissa heti tokalla tapaamisella. Haluaisin tutustua ihmiseen, ennen kuin näytän tunteeni. Tottakai minä silti näytän, että kiinnostaa tutustua, enkä vain passiivisena odota miehen alotteita.

Tiedän että kun tarpeeksi monta samankaltaista tapausta osuu yhden ihmisen kohdalle, on aika katsoa peiliin. Minussa se vika taitaa olla, vaan en ymmärrä missä. Mikä saa miehet kohtelemaan naista noin? Ne joita olen tapaillut ovat ihan normaaleja, mukavia ja rehdin oloisia kohteliata miehiä, kunnes joku minussa saa ne muuttamaan käytöstään. En usko että vika olisi miestyypissäkään, että tapailisin vain tietynlaisia miehiä. Tuntuu että jopa ne "kiltit tossukat" ovat pinnan alta ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin miehet loppujen lopuksi.

Mikä minussa voi olla vialla?

196

7359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The same

      Mulla on täysin samanlainen olo. Oli kun olisit mun elämästäni kirjoittanut. Mä myös käynnistän miehissä tuon alistamis-/ nöyryyttämistarpeen. Tiedä sitten mistä johtuu. Itse olen tullut siihen tulokseen , kyse saattaisi olla siitä että olen myös sellainen etten ala miestä "palvomaan", itke ja soittele perään mikä herättää miehissä korostetun tarpeen saada huomiota , keinolla millä hyvänsä.

      • Ön tynteitä

        Kyl tynteitä vöi öllä jös hälyää


      • vvoppi
        Ön tynteitä kirjoitti:

        Kyl tynteitä vöi öllä jös hälyää

        niinko


      • kiitih
        Ön tynteitä kirjoitti:

        Kyl tynteitä vöi öllä jös hälyää

        on täälä noita kylmiä kinkkujaki jotka hakee vaa rahaa tai ommaisuutta tintturoita jotka laittaa passaamaa ja sitton poikia jotka teettää kaik kotityöt ja on elättinä yksinhuoltajan jääkapilla täytyy vielä ilmatteks opettaa


      • ei jaksa särkyä
        Ön tynteitä kirjoitti:

        Kyl tynteitä vöi öllä jös hälyää

        Jos on aina särkyä, pitää ottaa Buranaa


      • kiitih
        ei jaksa särkyä kirjoitti:

        Jos on aina särkyä, pitää ottaa Buranaa

        en kato voi syyä buranaa panadoolia vaa


      • elämä

        The same..
        Olen sinun ka samaa mieltä...tällasilla miehillä on heikko itsetunto ja näitähän riittää...He hakevat naisia ,jotka ovat hissukoita ja palvovat heitä..Elikkä me vahvat ja itsenäiset omillaan toimeentulevat naiset ei kelpaa näille, koska he eivät voi sitten saada sitä huomiota jota hakevat..
        Joten naiset pää pystyyn, kyllä vielä tulee se mies vastaan joka tietää mitä haluaa ja ei ole sairaan kipeä huomiota hakeva.."
        Hyvän itsetunnon ja terveen tunteen omavan Miehen ei tarvi altistaa eikä nöyryyttää...Joten ei teissä Naiset mitään vikaa ole, se on niissä miehissä tai ei miehiä vain pojissa vika...PÄÄ PYSTYYN NAISET !!


      • TÄINEN KÖHELI
        Ön tynteitä kirjoitti:

        Kyl tynteitä vöi öllä jös hälyää

        ÖÖÖ ON IHAN PÖÖ, tauskäheili. EI ÖLE MUUTA TÄKEMYSTÄ KYIN SEÄÄNTYA jökä jyttyyn


      • rahasta turvaa!

        Ota mieleinen harrastus käyttöön! esim. käsityöt, opiskelu yms. ja raha rauhoittaa, kaikille yksinäisille ja hylätyille pitäisi avata pankkitili ,johon maksaa korvauksia yksinäisyyden tunteen poistamiseksi ja voisi yleisillä kulkuneuvoilla kulkea ostoksilla ja shoppailla. Tanssahtele kevyin askelin ja pidä itsesi jatkuvasti keinahtelevassa tunnelmassa, ettet jähmety paikallesi. Kaikki menee hyvin ohi ja keskity harrastuksiin ja nauti jokaisesta päivästä ja ota uusi todellinen ysävä tositarkoituksella, jonka kanssa voit jutella. Meille kaikille kun ei ole tarkoitettu sitä oikeaa ja toiset vaihtelee ja elää onnessaan, eihän ne tarvi rahaa kun, heillä on onnea. hylätyille ja yksinäisille raha turvaksi, että voivat ostaa harrastuksia.


    • Pelimiehiä

      Sinä olet kohdannut vain narsistisia pelimiehiä. He tykkäävät ujoista, kilteistä naisista, heidän kanssa voi leikkiä ilkeitä narsistileikkejä.

      Joku varmaan kohta tästä älähtää, mutta ihan sama minulle. Olen itsekkin kohdannut suurimmaksi osaksi sellaisia miehiä. En tiedä, miksei oikeasti hyväsydämiset miehet saavu elämääni. Olen sellaisia oikeasti kokenut, mutta vain ystävinä, he eivät ole halunneet minua. Aina on jossain joku parempi kuin minä, niin se vain minun elämäni menee :(

      • Huomannut4

        Ehkä olet itse pitänyt kavereina ne kiltit ja hyväsydämiset miehet, mutta sitten romanttinen kiinnostuksesi on herännyt töykeisiin kusipäärenttuihin. Ja sitten päädyt tilittämään kilteille miehistä asiasta ja ajattelet, että seuraavaksi haluat kiltin miehen, mutta silti teet aina samat virheet


      • Kiire, se kiire!
        Huomannut4 kirjoitti:

        Ehkä olet itse pitänyt kavereina ne kiltit ja hyväsydämiset miehet, mutta sitten romanttinen kiinnostuksesi on herännyt töykeisiin kusipäärenttuihin. Ja sitten päädyt tilittämään kilteille miehistä asiasta ja ajattelet, että seuraavaksi haluat kiltin miehen, mutta silti teet aina samat virheet

        En ole mikään parisuhdeasiantuntija mutta.... on ihmeellistä, millä kiireellä naiset ikään, kokoon ja sosiaaliseen asemaan katsomatta haluavat loihtia suhteen kasaan. Muistuu heti mieleen tapaukset, kun tyttö halusi ensi tapaamisten yhteydessä tietää "onko tämä nyt seurustelua".

        Kokemusteni valossa näyttää jokseenkin varmalta, että moni juttu on lusahtanut alkuunsa siihen, että nainen on ollut liian tulossa. Jos pieni kiinnostuksen viriäminen miehellä näkyy hetikohta naisen silmissä hääkellojen kilinänä, mies livistää kiireimmän kaupalla!


      • tämä selvä.
        Huomannut4 kirjoitti:

        Ehkä olet itse pitänyt kavereina ne kiltit ja hyväsydämiset miehet, mutta sitten romanttinen kiinnostuksesi on herännyt töykeisiin kusipäärenttuihin. Ja sitten päädyt tilittämään kilteille miehistä asiasta ja ajattelet, että seuraavaksi haluat kiltin miehen, mutta silti teet aina samat virheet

        Naiset vaan jatkaa noiden narsistien kanssa seurustelua. Nainen ottaa mielummi väkivaltaisen komean miehen kuin tavis kiltin miehen.


      • kiltti mies.

        Joo naisille kelpaa vain pelimiehet mutta ei rehellinen tavis mies joka kohtelee naista hyvin. Kaikkihan johtuu siitä että nainen valitsee miehiä ulkonäön perusteella. ei naiset tutustu miehiin syvemmältä vaan ovat heti rakastuneita kun mies on komea. Sitten sattuu kun väkivaltainen jännämies alkaakin naista sortamaan.


      • ruudun takaa

        "En tiedä, miksei oikeasti hyväsydämiset miehet saavu elämääni."

        Se mitä olen itse huomannut narsistisista miehistä on se että he määrittävät itsensä "hyväksi tyypiksi" tai sitten "pahaksi" ja toimivat ilkeän ihmisen tavoin.

        Hyväsydämiset miehet pyrkivät vain pärjäämään jotenkin peläten kolmatta maailmansotaa joka on vääjäämättä edessä koska ilkeydellä pärjää paremmin kuin kiltteydellä. Tai vaihtoehtoisesti kiltit miehet ajetaan niin ahtaalle että he kuolevat pois. Toisaalta tämä on juurikin ilkeiden miesten tahto koska kukaan nainen ei huoli ilkeitä miehiä ja tämän vuoksi ilkeiden miesten tulee kostaa kilteille miehille sen että kiltit miehet ovat näyttäneet huonoa esimerkkiä naisille olemalla nöyrä ja ystävällinen naisia kohtaan kun taas ilkeät miehet tietävät että naiset pitävät röyhkeistä ja itsevarmoista sioista jotka ottavat naisen vaikka väkisin sängyssä.

        Turha odottaa mitään romantikkaa tässä elämässä. Meillä on melko paljon ihmisiä jotka ovat taloudellisesti menestyneitä ja saaneet lähes kaiken elämässään, mutta siltikään eivät ole tyytyväisiä. Yksi ongelma on tietysti se että elämässä ei ole mitään tavoittelemisen arvoista kun on jo saavuttanut kaiken. Tai siis ongelmahan on se että useat ihmiset tavoittelevat niitä rikkauksia sen sijaan että pyrkisi tavoittelemaan jotain muuta tässä elämässä. Ei niillä rikkauksilla tee juuri mitään muuta kuin hurmaa naisen. Toki ne rikkaudet tuovat myös turvallisuutta jos kokee tarvitsevansa turvallisuutta sen jälkeen kun on hankkinut riittävästi vihollisia itselleen. Rikkauksia saisi kuitenkin olla aika paljon jos aikoo selviytyä niiden avulla kolmannesta maailmansodasta.


      • tämä epäselvä
        tämä selvä. kirjoitti:

        Naiset vaan jatkaa noiden narsistien kanssa seurustelua. Nainen ottaa mielummi väkivaltaisen komean miehen kuin tavis kiltin miehen.

        Eipäsjuupas. Mistä muka takuuvarmasti tunnistaa luonnehäiriöisen? Komeus on katsojan silmissä samoin kuin kauneuskin...
        Mä veikkaan että tiedän, vaikka en ole parisuhdeekspertti, nytkin sinkkuna omasta tahdosta, kun en ehdi seukata opiskelulta. Kerrankin olis löytynyt koko ajan helmassa roikkuva ja mukavan mustasukkainen kaveri, tosin huoltajaa hakemassa selvästi joten pistin juoksuksi eri suuntaan 1/2 v perusteellisen tutustumisen jälkeen. Olen nainen joka ehdotin kahden asunnon suhdetta enkä suostunut 3 kk yhdessä osittain etänä oltua kihloihin, ja viisaasti tein. Luin erottua nipun kirjoja ja yhdessä(taisi olla "RAKASTA ROHKEASTI- USKALLA JÄÄDÄ JA USKALLA LÄHTEÄ") kuvailtiin erilaisia parisuhteita. Jos toinen ei päästäisi millään lähtemään suhteesta, on kyseessä vääränlainen riippuvaisuus. Toinenko kirja lie, mutta kertoi tutkimustuloksia suhteiden kestoista. Tulos oli että mm. parin riitelemistavasta voi ennustaa loppuuko suhde kun ensihuuma on ohi- tai on tutustuttu paremmin. Siihen asti kirjoittaja neuvoikin odottamaan sitoutumisessa, että tutustuu toiseen, parempi tietty ettei ehditä lisääntyä heti kättelyssä. Mulle kävi nyt niin että yritin kaiken hyvän vuoksi ja periaatteessa- mutta alun ihastus ei kantanut pitemmälle. Liian erilaiset ihmiset joko jaksavat taistella eteenpäin, tai luovuttavat- onhan ihmisiä pallo pullollaan. Autiolla saarella lupaan olla suvaitsevampi!


      • nainen 42 v
        kiltti mies. kirjoitti:

        Joo naisille kelpaa vain pelimiehet mutta ei rehellinen tavis mies joka kohtelee naista hyvin. Kaikkihan johtuu siitä että nainen valitsee miehiä ulkonäön perusteella. ei naiset tutustu miehiin syvemmältä vaan ovat heti rakastuneita kun mies on komea. Sitten sattuu kun väkivaltainen jännämies alkaakin naista sortamaan.

        Olen samanlaista kokenut kuin ap. 2-3 kk seurustelun jälkeen alkaa tulla schaisssea niskaan, alku on ollut kuin ruusuilla tanssimista kera samppanjan.

        Miksi naiset ottavat sitten sen komean pelimiesrenttuluuserirepuusin, voimme kysyä. Parissa omassa tapauksessani mies ei ollut erityisen komea, ei rumakaan, mutta ihan peruspertin näköinen. Eli ei mikään sliipattu komistus vaan ihan peruspertsa lököttävine farkkuineen ja tämän kohdalla todellakin hämmästyin kun hänestä paljastui myös tämä kaameus. Sittemmin löysin viimein asiallisen miehen, ja ihan kelvollisen näköisenkin.

        Väittäisin silti että monikin (itseni mukaan lukien) valitsee aika lailla tulevan kumppaninsa ulkonäön perusteella. Minkä muun seikan perusteella henkilö menee toiselle juttua iskemään esim. raflassa tai jossain muussa luonnollisessa tapaamisympäristössä? En ole itse mikään missi mutta en mätisäkkikään naiseksi, joten kyllä pieni kohtuullinen ulkonäkövaatimus miehellekin on. En huoli siis suoraan sanoen rumaa. Tavallinen kuitenkin riittää.

        Jos joku väittää että ulkonäkö ei merkitse mitään, en suoraan sanoen usko häntä.


      • Outoa käytöstä
        Kiire, se kiire! kirjoitti:

        En ole mikään parisuhdeasiantuntija mutta.... on ihmeellistä, millä kiireellä naiset ikään, kokoon ja sosiaaliseen asemaan katsomatta haluavat loihtia suhteen kasaan. Muistuu heti mieleen tapaukset, kun tyttö halusi ensi tapaamisten yhteydessä tietää "onko tämä nyt seurustelua".

        Kokemusteni valossa näyttää jokseenkin varmalta, että moni juttu on lusahtanut alkuunsa siihen, että nainen on ollut liian tulossa. Jos pieni kiinnostuksen viriäminen miehellä näkyy hetikohta naisen silmissä hääkellojen kilinänä, mies livistää kiireimmän kaupalla!

        Puhut asiaa.
        Liialla kiireellä ja hätäilyllä ajaa hyvänkin miehen pian pois luotaan.
        Omalle kohdallekin osunut liinakin monta tämän tasoista naista. Osa heistä on tehnyt aloitteenkin siten, että ovat sanoneet haluavansa naimisiin ja saada lapsia, sekä muutaman päivän tuntemisen jälkeen jo puhuneet omille läheisilleenkin jo, että ensi kesänä viimeistän jo saman katon alla ja lapsi varmaan on alulla jo sitä ennen. Ja kauhee tenttiminen koko ajan, että onko meillä välit edennyt jo tässä muutamassa päivässä siihen pisteeseen et vois ruveta lastakin jo yrittämään. Soitellaan useita kertoja päivässä miehen perään, kymmenikä viestejä jne.
        Ihan outoa. Tai no itse asiassa tuollainen ei ole edes tervettä enää käsittääkseni.
        Eivätkä noteeraa välttämättä sitä miksikään, vaikka selvästi ja suoraan torjuu heidät.
        Sitten tilanteet on väkisinkin menneet jo silkaksi veetuiluksi, kun eihän sitä kiltinkään miehen pinna kestä tuollaista roikkumista ja painostamista.


      • Elämännälkä
        kiltti mies. kirjoitti:

        Joo naisille kelpaa vain pelimiehet mutta ei rehellinen tavis mies joka kohtelee naista hyvin. Kaikkihan johtuu siitä että nainen valitsee miehiä ulkonäön perusteella. ei naiset tutustu miehiin syvemmältä vaan ovat heti rakastuneita kun mies on komea. Sitten sattuu kun väkivaltainen jännämies alkaakin naista sortamaan.

        Ei se ihan silleekää mene! Mie etin ihmistä isolla I:llä jakamaan miun ilot ja surut. Erosin kaksi vuotta sitten tai en mie eronnu, mutta miut jätettiin. Olen mielestäni edelleen edelleen mukiinmenevän näköinen nainen. Omillani toimeentuleva. En etsi adonista enkä petikumppania. Yksinäisyys on huono kaveri. Kaipaan rinnalleni miestä, siis ihmistä jakamaan ehkä loppuelämäni päivät.


      • villi mielinen
        Kiire, se kiire! kirjoitti:

        En ole mikään parisuhdeasiantuntija mutta.... on ihmeellistä, millä kiireellä naiset ikään, kokoon ja sosiaaliseen asemaan katsomatta haluavat loihtia suhteen kasaan. Muistuu heti mieleen tapaukset, kun tyttö halusi ensi tapaamisten yhteydessä tietää "onko tämä nyt seurustelua".

        Kokemusteni valossa näyttää jokseenkin varmalta, että moni juttu on lusahtanut alkuunsa siihen, että nainen on ollut liian tulossa. Jos pieni kiinnostuksen viriäminen miehellä näkyy hetikohta naisen silmissä hääkellojen kilinänä, mies livistää kiireimmän kaupalla!

        Nyt on pakko sanoa että vanhanaikasta löpinää... Itsellä naisena olen kohdannut asian toisinpäin, löysin kaikenlaisia "riippujia" ja kun en halunnut alkaa paapomaan ym lähdin ja sen jälkeen olin kylmä h***a tms... Kaikki niin miehet kun naisetkin haluavat pysyvää, se milloin, kenen kanssa jne on jokaisella eri aikaan..


      • Sekunda?
        Outoa käytöstä kirjoitti:

        Puhut asiaa.
        Liialla kiireellä ja hätäilyllä ajaa hyvänkin miehen pian pois luotaan.
        Omalle kohdallekin osunut liinakin monta tämän tasoista naista. Osa heistä on tehnyt aloitteenkin siten, että ovat sanoneet haluavansa naimisiin ja saada lapsia, sekä muutaman päivän tuntemisen jälkeen jo puhuneet omille läheisilleenkin jo, että ensi kesänä viimeistän jo saman katon alla ja lapsi varmaan on alulla jo sitä ennen. Ja kauhee tenttiminen koko ajan, että onko meillä välit edennyt jo tässä muutamassa päivässä siihen pisteeseen et vois ruveta lastakin jo yrittämään. Soitellaan useita kertoja päivässä miehen perään, kymmenikä viestejä jne.
        Ihan outoa. Tai no itse asiassa tuollainen ei ole edes tervettä enää käsittääkseni.
        Eivätkä noteeraa välttämättä sitä miksikään, vaikka selvästi ja suoraan torjuu heidät.
        Sitten tilanteet on väkisinkin menneet jo silkaksi veetuiluksi, kun eihän sitä kiltinkään miehen pinna kestä tuollaista roikkumista ja painostamista.

        Toista mieltä naisena. Kyllä miehillä on kiire. Sänkyyn. No 2-5 kk kuluttua, kun nainen on umpirakastunut, mies lopetteleekin suhteen- ellei jo pikkuisen aiemmin. Mutta, onneksi käy hyvinkin... Ja jopa tavisduunarille, joka ei ole enään nuorikaan.

        Minä kiitän tässä nyt julkisesti yhtä itäsuomalaista tavallista hyvää miestä, että koppasi minua kiinni, ja että on ylipäätään vielä... Talvi näyttää, miten jaksamme.
        Jos naisella on oma elämä, ei roiku- vaan, tekee arkeaan... Tietysti välittämisen osoitukset tiukassa tilanteessa olevalle on eri juttu, ja jos oikeasti on jotain epäselvää.
        Itse toivon, mieheltä? Että kertoo ihan normaalisti, jos milloin pistää pillit pussiin asian kanssa, siinä ei loukata ketään. Tiuskimisen ja vit- voi unohtaa kun nainen kysyy syytäkin, on hänellä oikeus se tietää.
        Peter Pan- ilmiöitä? Sitoutumisen pelkoja? Naisvihoja? What ever- se ei ihan ole selkeä syy, että ei vaan huvita, miksi alunperinkin on- alkanut?
        Jos ei kertakaikkiaan kemiat toimi, sen nyt jo huomaa kumpikin heti alkuunsa, ja tapailu lopahtaa mahdottomuuteensa.

        Ihan hyvä, minun kaverini kans voitu puhua, siitäkin ettei takuuta kestävyydelle ole- reaaliteetit kummallakin hallussa. Onnellinen nyt- se kun on varmaa tämä päivä, ehkä viikkokin, tuurilla aina vuosikin ihmisen elämässä..


    • lottamari<3

      Olet kohdannut narsistin. Netti on näitä sairaita pelimiesnarskuja täynnä.

      • Miralda

        Sama juttu mullakin.Ei tajua miksi näin itselleen käy.
        Olen vissi liian kiltti miehille ja miehet käyttä sitä hyväksi.


      • ei ole


      • väljähtänyt suhde
        Miralda kirjoitti:

        Sama juttu mullakin.Ei tajua miksi näin itselleen käy.
        Olen vissi liian kiltti miehille ja miehet käyttä sitä hyväksi.

        Ette ole ainoita naisia joita nykymiehen kohtelee kaltoin. Miksi miehet nykyisin leikkii naisten tunteilla ihan kuin vetäytymällä pois näyttämöltä. Ei tavata tai oteta yhteyttä kuin silloin kuin itseä sattuu viihdyttämään.

        Minullekin on kesän aikana käynyt niin, että ensin ihastuin ja sitten rakastuin kaveriin. Hän ilmoitti ettei halua antaa mitään lupauksia, sitoumuksia tai seurustella vakavasti. Nyt hän ilmoitti, että suhde on "väljäsuhde" minun kanssani. Mikä h.mmetin väljäsuhde, kun sivusuhteetkaan ei ole sopivia?


    • oppeliini1

      Mitäs jos kohtelisit tappamisiasi miehiä vain kavereina ensimmiset vuoden, pari. Käytte lenkillä, leffassa, tapailette kahvilla, vaihdatte silloin tälloin kuulumisia puhelimitse (kun ette tapaa pariin viikkoon).

      Noita reiluja kavereita tietenkin on useiampia - sekä miehiä että naisia. Siis normaalia käytostä kavereiden kanssa.
      Kuukausien kuluessa tuosta porukasta saattaa hyvällä onnella alkaa erottua joku josta pidät ehkä hiukan enemmän ja saat vastakaikua. Nyt sinä tunnet ja teidät hänestä enemmän ja voit tuon perusteella valita haluatko viettää enemmän aikaasi juuri hänen kanssaan vai pidätko hänet kaveripiirissäsi yhtenä muiden kavereidan arvokkaiden kavereiden kanssa.

      Tuo aika myös näyttää kenet haluat pudottaa kaveripiiristäsi, tuntematta mitään syyllisyydentunteita. Hän ei vastnnut asettamiasi arvoja ystävyyden suhteen. Tietenkään hänestäkään ei tule vihamiestä mutta van lopetat viettämäsi ajan juuri hänen kanssaan.

      Sitähän koko elämä on: ystävien, ajankäytön, energian käytön, kaiken - valintaa.

      • 14+18

        "Tappamia" miehiä tuskin enään tapailla tarttee!!


      • äksdee
        14+18 kirjoitti:

        "Tappamia" miehiä tuskin enään tapailla tarttee!!

        xD


      • Yliluonnollistako?
        14+18 kirjoitti:

        "Tappamia" miehiä tuskin enään tapailla tarttee!!

        "14 18" oikea pilkunnussija!! Omasta mielestäsi olet itse virheetön :) Paljastit vaan tosi tosi heikon itsetuntosi, vai enkö ole oikeassa? Juuri sinun laisesi ihmiset hakevat toisista virheitä hakemalla ja sitten huomauttelevat niistä! Säälin henkisesti köyhää elämääsi , mutta et voi väittää etteikö kaikki johtuisi onnettomasta lapsuudestasi. Isäsi oli juoppo ja väkivaltainen ja äitisi alistui. Sitten tuli ero, onneksi, mutta sinä olit sen verran pieni ettet sitä ymmärtänyt. Näin se sitten projisoituu aikuisiällä. Eihän tämä mitään, mutta työelämässä olet sietämätön, vai voitko väittää etten olisi oikeassa? Ehkä oma avioerosi ole yhtään parantanut asiaa. Ymmärrän ex-puolisoasi!
        Huomaatko, kuinka yhdestä lauseesta pystyn päättelemään lähes koko kurjan elämäsi !! Viilailehan sinä pilkkuja ja ole pedantti.... Hieman narsistin piirteitäkin sinusta löytyy, mutta onneksi et ole kenenkään esimies ! MInun rasitteeni taas on se, että nään ihmisten aurasta heidän tulevaisuutensa ja tässäkin tapauksessa sinun aurasi aisitn jo tuon yhden lauseen perusteella! Äskeiset asiat uskalsin sinusta paljastaa, mutta älä pelkää: en paljasta henkilöllisyyttäsi enkä sinullekaan tulevaisuuttasi, koska oman tulevaisuutensa tietäminen on karmeinta, mitä ihmiselle voi tapahtua !!


      • Bullshit overflow
        Yliluonnollistako? kirjoitti:

        "14 18" oikea pilkunnussija!! Omasta mielestäsi olet itse virheetön :) Paljastit vaan tosi tosi heikon itsetuntosi, vai enkö ole oikeassa? Juuri sinun laisesi ihmiset hakevat toisista virheitä hakemalla ja sitten huomauttelevat niistä! Säälin henkisesti köyhää elämääsi , mutta et voi väittää etteikö kaikki johtuisi onnettomasta lapsuudestasi. Isäsi oli juoppo ja väkivaltainen ja äitisi alistui. Sitten tuli ero, onneksi, mutta sinä olit sen verran pieni ettet sitä ymmärtänyt. Näin se sitten projisoituu aikuisiällä. Eihän tämä mitään, mutta työelämässä olet sietämätön, vai voitko väittää etten olisi oikeassa? Ehkä oma avioerosi ole yhtään parantanut asiaa. Ymmärrän ex-puolisoasi!
        Huomaatko, kuinka yhdestä lauseesta pystyn päättelemään lähes koko kurjan elämäsi !! Viilailehan sinä pilkkuja ja ole pedantti.... Hieman narsistin piirteitäkin sinusta löytyy, mutta onneksi et ole kenenkään esimies ! MInun rasitteeni taas on se, että nään ihmisten aurasta heidän tulevaisuutensa ja tässäkin tapauksessa sinun aurasi aisitn jo tuon yhden lauseen perusteella! Äskeiset asiat uskalsin sinusta paljastaa, mutta älä pelkää: en paljasta henkilöllisyyttäsi enkä sinullekaan tulevaisuuttasi, koska oman tulevaisuutensa tietäminen on karmeinta, mitä ihmiselle voi tapahtua !!

        Ja sinun esseesi juuri paljasti millainen ennakkoluuloinen tuomitsija SINÄ ITSE olet! Onko käynyt mielessä miltä kyseisestä henkilöstä tuntuu kun hän lukee kommenttisi? Jos kerran hänellä on jo valmiiksi hyvin alhainen itsetunto (järjettömien ja vainoharhaisten päätelmiesi perusteella), niin miksi alentamaan sitä? Toimiiko aivojesi etulohko ollenkaan? Taitaa serotoniinit vuotaa yli kun muiden kiusaamisesta nautit. Oma napa näkyy taas horisontissa. Tyypillistä. Rohkenen epäillä, että omia ongelmiasi olet täällä sysäämässä muiden niskaan?


      • Aliarviointiako?
        Yliluonnollistako? kirjoitti:

        "14 18" oikea pilkunnussija!! Omasta mielestäsi olet itse virheetön :) Paljastit vaan tosi tosi heikon itsetuntosi, vai enkö ole oikeassa? Juuri sinun laisesi ihmiset hakevat toisista virheitä hakemalla ja sitten huomauttelevat niistä! Säälin henkisesti köyhää elämääsi , mutta et voi väittää etteikö kaikki johtuisi onnettomasta lapsuudestasi. Isäsi oli juoppo ja väkivaltainen ja äitisi alistui. Sitten tuli ero, onneksi, mutta sinä olit sen verran pieni ettet sitä ymmärtänyt. Näin se sitten projisoituu aikuisiällä. Eihän tämä mitään, mutta työelämässä olet sietämätön, vai voitko väittää etten olisi oikeassa? Ehkä oma avioerosi ole yhtään parantanut asiaa. Ymmärrän ex-puolisoasi!
        Huomaatko, kuinka yhdestä lauseesta pystyn päättelemään lähes koko kurjan elämäsi !! Viilailehan sinä pilkkuja ja ole pedantti.... Hieman narsistin piirteitäkin sinusta löytyy, mutta onneksi et ole kenenkään esimies ! MInun rasitteeni taas on se, että nään ihmisten aurasta heidän tulevaisuutensa ja tässäkin tapauksessa sinun aurasi aisitn jo tuon yhden lauseen perusteella! Äskeiset asiat uskalsin sinusta paljastaa, mutta älä pelkää: en paljasta henkilöllisyyttäsi enkä sinullekaan tulevaisuuttasi, koska oman tulevaisuutensa tietäminen on karmeinta, mitä ihmiselle voi tapahtua !!

        Onko päivälääkkeet ottamatta?? Hirveä jargonia yhdestä lauseesta. Sinusta näkee kilometrien päähän että et ole sinut itsesi kanssa ollenkaan. Menehän hoitoon ihmisraunio!!


      • Trolololollolo
        Yliluonnollistako? kirjoitti:

        "14 18" oikea pilkunnussija!! Omasta mielestäsi olet itse virheetön :) Paljastit vaan tosi tosi heikon itsetuntosi, vai enkö ole oikeassa? Juuri sinun laisesi ihmiset hakevat toisista virheitä hakemalla ja sitten huomauttelevat niistä! Säälin henkisesti köyhää elämääsi , mutta et voi väittää etteikö kaikki johtuisi onnettomasta lapsuudestasi. Isäsi oli juoppo ja väkivaltainen ja äitisi alistui. Sitten tuli ero, onneksi, mutta sinä olit sen verran pieni ettet sitä ymmärtänyt. Näin se sitten projisoituu aikuisiällä. Eihän tämä mitään, mutta työelämässä olet sietämätön, vai voitko väittää etten olisi oikeassa? Ehkä oma avioerosi ole yhtään parantanut asiaa. Ymmärrän ex-puolisoasi!
        Huomaatko, kuinka yhdestä lauseesta pystyn päättelemään lähes koko kurjan elämäsi !! Viilailehan sinä pilkkuja ja ole pedantti.... Hieman narsistin piirteitäkin sinusta löytyy, mutta onneksi et ole kenenkään esimies ! MInun rasitteeni taas on se, että nään ihmisten aurasta heidän tulevaisuutensa ja tässäkin tapauksessa sinun aurasi aisitn jo tuon yhden lauseen perusteella! Äskeiset asiat uskalsin sinusta paljastaa, mutta älä pelkää: en paljasta henkilöllisyyttäsi enkä sinullekaan tulevaisuuttasi, koska oman tulevaisuutensa tietäminen on karmeinta, mitä ihmiselle voi tapahtua !!

        Sinun rasitteesi on, ettet osaa käyttää välimerkkejä oikein. Sen lisäksi näyttäisit olevan päästäsi vialla.


      • Aika rientää eteenpä

        Ei kukaan halua odotella 6-7v että mies rakastuisi häneen


      • N44

        Mutta missä tapaisi miehiä, joiden kanssa olisi edes kaveri?!? Ottaisin ilomielin vastaan mieskavereita, joiden kanssa vois käydä kahvilla tai elokuvissa ihan vain kaverina.


      • oletus vain?

        jtee, vaikutat hyvältä "tyypiltä". Ajattelen ettei miehen ja naisen välinen kaveruus ja ystävyys ole mitenkään mahdotonta. Olisi hienoa kun olisi mies puolinen ystävä ja nimenomaan ystävä.


      • nrsismi
        Aika rientää eteenpä kirjoitti:

        Ei kukaan halua odotella 6-7v että mies rakastuisi häneen

        Tässäkin taas todistetaan miten miehen "mutta olen vaan kavri lukuisten naisten kanssa ja vietämme aikaa yhdessä jne." on täyttä kusetusta. Älkää naiset luottako tollaisiin pelureihin, ei naisen ja miehen täydellistä ystävyyttä ole olemassakaan, jos heteroita. Haluavat vain pitää esim.varalla,tapailla useampaa jne.Yksikin miesydtäväni "kaveri" pyysi miesystävääni nukkumaan viereensä kun oli juuri eronnut eikä tottunut nukkumaan yksin.Vaatikaa edes että kaveruus loppuu seurustelun alkaessaa. Vasinkin narsisteilla johon miesystävänikin lukeutuu selkeästi on tapana vielä pönkittää egoaan minulle kertomalla tällaista ja m.pitämällä kaikkien mahdollisten exien nimet ylhäällä "jos vaikka joku soittaa niin tietää kuka soittaa". Myöhemmin sitten selvisi että oli itse vongannut heiltä.


      • narsismi

        Kuka tietää vaikka olisikin ollut hoitojasi ;) Sairaalloinen mustasukkaisuus johtuu yleensä toisen epäluotettavuudesta.
        Voivoi, kun voisin olla vähän nuorempi ja thmempi, niin voisin sinisillä silmilläni uskoa että kaikill miehillä on vain kavereina naisia. Väitätkö ettei suurin osa miehistä yritä vedättää JOS vain aukeaa tilaisuus ja oma akka on sinisilmäinen.


      • narsismi kirjoitti:

        Kuka tietää vaikka olisikin ollut hoitojasi ;) Sairaalloinen mustasukkaisuus johtuu yleensä toisen epäluotettavuudesta.
        Voivoi, kun voisin olla vähän nuorempi ja thmempi, niin voisin sinisillä silmilläni uskoa että kaikill miehillä on vain kavereina naisia. Väitätkö ettei suurin osa miehistä yritä vedättää JOS vain aukeaa tilaisuus ja oma akka on sinisilmäinen.

        Tietääkseni en ole kussut sinun muroihisi joten turhaan minulle auot päätäsi. Et tunne minua etkä tiedä minusta mitään. Täällä on näköjään turha olla oma itsensä ja keskustella asiallisesti..


      • Ai jaa???
        jtee kirjoitti:

        Tietääkseni en ole kussut sinun muroihisi joten turhaan minulle auot päätäsi. Et tunne minua etkä tiedä minusta mitään. Täällä on näköjään turha olla oma itsensä ja keskustella asiallisesti..

        Onko sulla sitten tapana kusta muitten ihmisten muroihin?


    • se jonka ymp,tuolit

      Sanoisin paska tsäkä,kyllä se ns,oikea vielä sieltä hännän huippuna tulee,
      Tää on vain elämää,eikä se ole yksin naisten murheita meille miehillekin käy aivan samoin.Kai se on kohtalo joka niin määrää .Koita jaksaa me kohtalo toverit elämme mukanasi,

    • Ihmissuhteet on osaltaan vaikeita. Kun ihastuu ja rakastuu toiseen, voi saadakin pakit ?
      Miksei voi saada n.s. oikeaa rakkautta? Miksi ihmiset pelkää rakastumista?
      R-A-K-K-A-U-S on kaiken elämisen voima

      • 48 vuotta kokemusta

        Vai sellaista? Oikeaa ja aitoa rakkautta ei ole olemassakaan nykypäivänä. T. Mies 48 vuotta


      • oooona
        48 vuotta kokemusta kirjoitti:

        Vai sellaista? Oikeaa ja aitoa rakkautta ei ole olemassakaan nykypäivänä. T. Mies 48 vuotta

        ONHAN


      • anywz
        48 vuotta kokemusta kirjoitti:

        Vai sellaista? Oikeaa ja aitoa rakkautta ei ole olemassakaan nykypäivänä. T. Mies 48 vuotta

        Millon sitä on muka ollut ihmiskunnan historiassakaan? It's all in our heads.


      • Nope
        48 vuotta kokemusta kirjoitti:

        Vai sellaista? Oikeaa ja aitoa rakkautta ei ole olemassakaan nykypäivänä. T. Mies 48 vuotta

        Kyllä on. Omat vanhempani ovat olleet yhdessä jo yl 50 vuotta ja edelleen pitävät yhtä. Vanhemmat rakastavat lapsiaan, lapset vanhempiaan ja puolisot toisiaan. Ihmiset rakastavat pyytettömästi läheisiään, ystäviään, eläimiään, yhteisöjään. Pitää vain havahtua näkemään se. Jotkut keskittyvät negatiiviseen, toiset näkevät kaunista ja arvokasta huonoissakin olosuhteissa.


      • elämä
        48 vuotta kokemusta kirjoitti:

        Vai sellaista? Oikeaa ja aitoa rakkautta ei ole olemassakaan nykypäivänä. T. Mies 48 vuotta

        Hei mies 48
        Kyllä sitä on ja aina tulee olemaa...eikait nykypäivä ole vienyt rakkautta vaan ihmiset täällä maan päällä ovat syylisiä!!!! Miksi se on niin vaikeata rakastaa...katsokaamme ny kaikki peiliin ja mietitäämpä tätä elämän tärkeintä sanaa RAKKAUS...Rakastaa jos saa ja rakkautta jos saa niin se on sellanen voima joka auttaa moneen särkyyn ja ikävään...HERÄTKÄÄ JA RAKASTAKAA..KERRAN ME TÄÄLLÄ MAANPÄÄLLÄ ELETÄÄN!


      • hjlsg
        elämä kirjoitti:

        Hei mies 48
        Kyllä sitä on ja aina tulee olemaa...eikait nykypäivä ole vienyt rakkautta vaan ihmiset täällä maan päällä ovat syylisiä!!!! Miksi se on niin vaikeata rakastaa...katsokaamme ny kaikki peiliin ja mietitäämpä tätä elämän tärkeintä sanaa RAKKAUS...Rakastaa jos saa ja rakkautta jos saa niin se on sellanen voima joka auttaa moneen särkyyn ja ikävään...HERÄTKÄÄ JA RAKASTAKAA..KERRAN ME TÄÄLLÄ MAANPÄÄLLÄ ELETÄÄN!

        Nykypäivänä ihmiset tuntuvat pyrkivän liikaa täydellisyyteen. Parisuhteessa täydellisyyden tavoittelu saattaa vääristää käsitystä oikeasta rakkaudesta.


      • elämäon12
        48 vuotta kokemusta kirjoitti:

        Vai sellaista? Oikeaa ja aitoa rakkautta ei ole olemassakaan nykypäivänä. T. Mies 48 vuotta

        Kyllä se vaan näin on,voisin allekirjoittaa väitteen. Ihmissuhteet perustuu nykypäivänä toisen ihmisen hyväksikäyttöön. Itsekeskeisyys on nykyajan prioriteetti.. Rakennetaan talo tehdään 2-3 lasta ja sitten erotaan. Riidellään rahoista ja kiistellään lapsista jnejne..raakaa peliä. Siinä ei ihmisistä välitetä tai tunteista.


    • vöi särki

      Vöi särkiä syödä jös hälyää

    • vinkkejä vastaanotet

      Tunteeko miehet itsensä huonommaksi kuin sinä? Olen itsekin kokenut samaa, useaan kertaan. Ystäväni ovat sanoneet, että minussa ei ole vikaa vaan ne miehet kypsymättömiä huonon itsetunnon omaavia. Miehet eivät helposti kestä sitä että naisella menee paremmin kuin hänellä itsellään. Iskee kateus ja katkeruus, ja sitten kiusataan. Halutaan saada tavalla tai toisella nainen "alemmas" itsestään. Mulle on annettu neuvo: etsi tasoistasi seuraa. Se ehkä pitää paikkansa, mutta kun en oikein tiedä missä sitä "tasoistani" seuraa tapaisin? Olen töissä naisvaltaisella alalla, harrastukset on ulkoilua, kuntoilua ja jumppia, joissa näkee oikeastaan vain naisia. Kaveripiiri muodostuu naisista. Missä normaaleihin miehiin on luontevaa törmätä? Nettitreffailu ei ole minua varten, haluan nähdä ihmisen kenen kanssa juttelen. Vinkit on tervetulleita :)

      • ei nettideiteille

        Minä tapasin tänä kesänä miehen puistossa. En ole innostunut nettideitteihin vaan haluan tavata miehen elävänä ihmisenä.

        Ilmeisestikin tällainen puistossa tapaaminen on ainutlaatuista, mutta näköjään ei mahdotonta.


      • Vinvink

        Höh: mene ensi kerralla baariin suoraan jumpasta punaisin poskin ja katsasta tarjonta. Ei kaikki ole liikkeellä kännäämässä vaan pistäytyvät olusille urheiltua...Tsemppiä toimintaan ison maailman tyyliin! Ja: limsaakin voi juoda, pääasiahan on jutella tyypeille. Ensin odotella mukin takaa katseita luoden sopivalta vaikuttavaan. Sitten kunnon läppää, muista että paskiaisilla on tapana paljastua ensi henkäyksellä. Sinähän et etsi kertapanoa tai seikkailua vaan mukavaa kaveria jonka kanssa sovitaan "nähdä taas joskus täällä" tai jopa vaihdetaan puh.numeroita.(hommaa prepaid-puhelin treffikoneeksi)
        Ole hyvä vaan !


    • uno

      Mies on varmasti itsekin tuuliajolla eikä tiedä , mitä haluaa . Aika raukkamaista ottaa ja antaa ja olla vielä ilkeä . On miehiä ja myös naisia , jotka hakevat parempaa ja parempaa . Lopulta joutuvat olemaan yksinään ja harmittelevat ohitse menneitä suhteita . Tartu hetkeen - sanonta on heille vieras .

    • 31v mies

      Huonoa tuuria aloittajalla.

      Hienoa, että etsii vikaa myös itsestään. Valitettavan usein olen naisista huomannut, että vika on kaikkialla muualla kuin itsessä.

      TÄMÄN EI OLE TARKOITUS OLLA PROVO, että hiekat vaan pois sieltä jostain.

      En tiedä meneekö valittamiseksi, mutta välillä tuntuu että naiset tahallaan tekeytyvät liian vaikeasti tavoiteltaviksi. Joten en ylläty, josko kyseinen mies on mennyt nenäsi edestä pokaamaan kaveriasi. Näin minäkin tekisin, jos pitäisi valita roikkumisen tai uuden tapauksen väliltä.

      En siis sano että pitäisi itsestäänselvän helpoksi ruveta.

      Puhuminen tuntuu olevan ihmisille vaikeata. Sanotaan kyllä, että puhutaan puhutaan, mutta käytäntö on HYVIN USEIN paljastanut aivan jotain muuta.

      • ei kaveria

        Huonoa tuuria aloittajalla.

        Hienoa, että etsii vikaa myös itsestään. Valitettavan usein olen naisista huomannut, että vika on kaikkialla muualla kuin itsessä.

        " TÄMÄN EI OLE TARKOITUS OLLA PROVO, että hiekat vaan pois sieltä jostain.

        En tiedä meneekö valittamiseksi, mutta välillä tuntuu että naiset tahallaan tekeytyvät liian vaikeasti tavoiteltaviksi. Joten en ylläty, josko kyseinen mies on mennyt nenäsi edestä pokaamaan kaveriasi. Näin minäkin tekisin, jos pitäisi valita roikkumisen tai uuden tapauksen väliltä.

        En siis sano että pitäisi itsestäänselvän helpoksi ruveta.

        Puhuminen tuntuu olevan ihmisille vaikeata. Sanotaan kyllä, että puhutaan puhutaan, mutta käytäntö on HYVIN USEIN paljastanut aivan jotain muuta. "


        Todella törkeää että mies meni pokaamaan naisen KAVERIA kostoksi. Tietenkään mies ei halunnut roikkua vaan iskeä uuden, mutta ei tämän naisen kaveria, se siinä oli noloa. Baarit ovat naisia täynnä, olisi mennyt iskemään muualle kuin kaveripiiriin. Lapsellinen. Maailma on naisia täynnä. Ja siinä on kyllä naisen kaverinkin mielenkiinto lopahtanut täysin tuollaista typerää miestä kohtaan.


      • ihanvaan
        ei kaveria kirjoitti:

        Huonoa tuuria aloittajalla.

        Hienoa, että etsii vikaa myös itsestään. Valitettavan usein olen naisista huomannut, että vika on kaikkialla muualla kuin itsessä.

        " TÄMÄN EI OLE TARKOITUS OLLA PROVO, että hiekat vaan pois sieltä jostain.

        En tiedä meneekö valittamiseksi, mutta välillä tuntuu että naiset tahallaan tekeytyvät liian vaikeasti tavoiteltaviksi. Joten en ylläty, josko kyseinen mies on mennyt nenäsi edestä pokaamaan kaveriasi. Näin minäkin tekisin, jos pitäisi valita roikkumisen tai uuden tapauksen väliltä.

        En siis sano että pitäisi itsestäänselvän helpoksi ruveta.

        Puhuminen tuntuu olevan ihmisille vaikeata. Sanotaan kyllä, että puhutaan puhutaan, mutta käytäntö on HYVIN USEIN paljastanut aivan jotain muuta. "


        Todella törkeää että mies meni pokaamaan naisen KAVERIA kostoksi. Tietenkään mies ei halunnut roikkua vaan iskeä uuden, mutta ei tämän naisen kaveria, se siinä oli noloa. Baarit ovat naisia täynnä, olisi mennyt iskemään muualle kuin kaveripiiriin. Lapsellinen. Maailma on naisia täynnä. Ja siinä on kyllä naisen kaverinkin mielenkiinto lopahtanut täysin tuollaista typerää miestä kohtaan.

        Entä jos kyseessä ei ole kosto vaan on tutustunut tähän naisen välityksellä ja heillä on synkannut paremmin ?
        Jos pitää kiinnostunutta miestä kaverina liian pitkään niin häntä alkaa
        -Vituttaa kun on näköjään suhdetta ollut etsimässä mutta päätynyt kaveriksi
        -ajatellut ettei nainen ole kiinnostunut suhteesta
        ja herranjumala jos se mies ei ollut suhteessa tämän kanssa niin voiko siitä valittaa että tämä löysi jonkun toisen ?


    • rohkeutta kehiin

      Kannattas mennä psykologille selvittämään päätään. Ehkä ennen kaikkea täytyisi muistaa että maltti on valttia. Tuleva kumppani täytyy tuntea kunnolla ja entäs sitten jos ei natsaakaan. Kyllä hyviä miehiä riittää.

    • 12+1

      Ihan kuin omasta suustani sillä erotuksella että olen mies. En ymmärrä miksi kohdallani suhteet etenevät aina kaltaisellasi tavalla.

    • Hyvä mies

      Maailma on pitkälti tunteeton paikka jossa tunteelliset ihmiset saavat siipeensä vahvistuen parhaassa tapauksessa siinä sivussa. Mulla sama tilanne joskin päinvastainen koskien sukupuolta.
      Välillä tuntuu että naisia pitäisi kohdella karheasti että kiinnostus heräisi mutta kun en moiseen teeskentelyyn lähde sillä silloin en olisi enää minä.
      Uskon Vahvasti että niin sinussa kuin minussakaan ei ole vikaa joten jospa se oikea vielä... ;)

    • Naisten "tunteilla" leikitään tasan niin kauan "pelimiesten" tai "jännämiesten" toimesta, kun ne haarat leviää "kaikille". Pitkäaikainen selibaatti tekee ihmeitä naisellekin ja itse ainakin arvostan elämässä neljän vuoden poikamieselämän jälkeen ilman seksiä ihan eri asioita kuin sitä, että "pitää saada aina fyysisesti jotain", tosin rahaa ei itselläkään ole koskaan tarpeeksi, joka ratkaisisi kaikki ongelmat.

      PS. Nainen ei ole ongelma, on ihan tietoinen valinta olla yksin.

    • Iina32

      Sehän on pitkälti siitä kiinni,miten antaa miesten
      alistaa itseään ja nöyryyttää,itse olen laittanut
      suhteen heti poikki jos olen sellaista huomannut.
      En ala alistetuksi,niinkuin monet naiset ovat
      alistuneet,sen näkee vaikka kaupassakin,
      voi vaan kuvitelle mitä se on kotona!

      • gfgg

        "Sehän on pitkälti siitä kiinni,miten antaa miesten
        alistaa itseään ja nöyryyttää,itse olen laittanut
        suhteen heti poikki jos olen sellaista huomannut.
        En ala alistetuksi,niinkuin monet naiset ovat
        alistuneet,sen näkee vaikka kaupassakin,
        voi vaan kuvitelle mitä se on kotona! "

        Luuserinaisia.


      • itsesäälittävä

        Minäkin päätin nostaa heti kytkintä kun/jos vielä haksahdan tyyppiin joka alkaa arvostella ja valittaa- viimeksi pian suhteen alussa alkoi tulla mielipiteitä ulkonäöstäni, eikä vain pukeutumisesta vaan kampauksesta jopa automatkalla iltamyöhällä ei minnekään menossa ja saunan jälkeen lettiä kuivatellessa. Muisteli ex-ihastustaan miten olisi sen naisen kanssa mieluummin...KAIKKEEN SITÄ NAINEN ALISTUU- eikä tääkään kaveri omistanut minua kohdellakseen miten lystää- pelottava ajatella miten alistaja-kiusaaja käyttäytyisi avioliitossa....


    • nimimerkitsemätön

      Aika usein törmää vastakkaiseen sukupuoleen jolla tuntuu olevan pakon omainen tarve vedättää vastapuolta. Oli sitten varattu tai ei, pitää saada vastapuoli innostumaan ja kiinnostumaan ja sitten kun se lankeaa niin sitten vetäydytään tilanteesta. Kaitpa ne jotain kiksejä saa tämmösestä raukat, aika nopeasti sen huomaa kuka vedättää kuka ei, pitää vaan olla silmät auki.

    • tuttu tarina mutta näin se menee

    • petetty/loukattu

      Voi kumpa tuon kaiken tietäisikin. Kokemusta on ja kesti vuosia selvitätai luulin selvinneeni mutta sairastuinkin syöpään.

    • särkyjiä ön

      Kyl särkyä vöi jös hälyää.

    • TARTU KIINIET TUU PETTYMÄÄN

    • Anne212

      Ei sussa ihanainen ole mitään vikaa! Miehet on kusipäitä ja itseään täynnä olevia paskoja. Leikkivät vaan naisten tunteilla ja kun saavat seksiä kääntävät takkinsa.
      Ja juuri noin kun vähän aikaa on mennyt yrittävät tulla takaisin. Minullekin on käynyt niin mutta takaisin en ota.
      En suostu olemaan kertakäyttötavaraa jota voi kohdella näin huonosti.

      Yritä kasata vaan itsesi ja mieti muita asioita. Kerää itseluottamuksesi uudelleen ja tunne arvosi.
      Sinä olet varmasti mahtava ja ihana nainen, joten tunne oma arvosi, äläkä anna kusipäiden viedä itseluottamustasi.
      Usko parempaa. huomiseen ja vielä joku tosi mukava mies huomaa sinut. Minuakaan ei ole vielä huomattu mutta ajattelen, jos ns. se oikealta tuntuva ei tule kohdalle niin huonoakaan en ota, olen sitten mielummin yksin ja nautin siitä että saan tehdä mitä haluan enkä ole tilivelvollinen kenellekään. Ja mitäpä jos jätät hetkeksi kokonaan miehet mielestä ja elät vaan itssellesi!!!!! Kaikkea ihanaa syksyysi :-)

      • Hyvähyvä!

        "En suostu olemaan kertakäyttötavaraa jota voi kohdella näin huonosti."

        Kunpa kaikki naiset tekisivät niin, ehkä miesten pas-kamainen kohtelu naisia kohtaan loppuisi siihen.


      • Kuka on pakottanut antamaan seksiä ??? Ei sitä tarvitse antaa nyt. Älkää pelätkö olkaa vahvoja, nainen on heikompi astia. Tosiasia.

        Rakkauden kevättä teille

        Koiran kusettaja naisia näkyy paljon liikkeellä yksin tai porukassa. Tämä todistaa että naiset ovat todella hellyydenkipeitä ja pitävät pehmeistä ja karvaisista asiosta


      • Älä viitsi

        Kyllä ne naiset paskoja on. Älä pikkutyttö puhu mitä sattuu.
        Hakekaa rikkaita miehiänne ja rakastukaa niihin. Se on helppoa.
        Mukava ja kiltti mies ei kelpaa vaan se raha ja valta miehellä! Kyllä heidän kelpaa. Hah Hah! Voi sua kokematon naisrukka!


      • cfgh
        Hyvähyvä! kirjoitti:

        "En suostu olemaan kertakäyttötavaraa jota voi kohdella näin huonosti."

        Kunpa kaikki naiset tekisivät niin, ehkä miesten pas-kamainen kohtelu naisia kohtaan loppuisi siihen.

        Itse te olette miehet paskoiksi opettaneet. Sitä saa mitä tilaa. Katsokaa peiliin eukot. Luusereita olette.


      • lapsellista

        Naisen näkökulmasta katsottuna, aloittajassa on vikaa. Miehen pitää odotella pitkään, että toinen lämpenee, kyllä siinä kiinnostus on jo kadonnut ja uutta katselevat. Miksi kuvittelette, että jostain joku unelmien prinssi löytyy joka aikansa yrittää ja kun ei vastakaikua tule, niin enää edes yrittää ? Noin siinä käy.


      • itse olette!
        lapsellista kirjoitti:

        Naisen näkökulmasta katsottuna, aloittajassa on vikaa. Miehen pitää odotella pitkään, että toinen lämpenee, kyllä siinä kiinnostus on jo kadonnut ja uutta katselevat. Miksi kuvittelette, että jostain joku unelmien prinssi löytyy joka aikansa yrittää ja kun ei vastakaikua tule, niin enää edes yrittää ? Noin siinä käy.

        välillä valitatte että nainen etenee liian nopeasti ja välillä taas liian hitaasti, koittakaa nyt jo päättää!


    • Sydän näkee

      Kaikenlaisia sairaita narsisteja toki piisaa. Mutta tämän lisäksi epäilen että ketjun aloittaja kuitenkin etsii vääränlaisia miehiä. Hän ehkä itse ujona on altis kaikenlaisille aloitteellisille pahoille pojille. Kaulasta tatuoiduille rikollisille tms. Jotka eivät sitten olekaan hyviä : D. Peiliin katsomisen paikka. Naisena sinä suhteita kyllä saat mutta aina huono mies. Tarkkuutta touhuihin.

    • Aaatoksia vain

      Mulla nuorena tuli törmättyä muutaman kerran samaan ilmiöön. Siihen, että mies kuin härnää, ihan kuin haluaisi saada mustasukkaiseksi. On täysin törppö. Olen tullut siihen päätelmään, että tämmöinen mies on jokin don juan -tyyppi, jokin paljon puhuttu narsistisesti häiriintynyt, tunne-elämältään kypsymätön; aivan kuin koko ikänsä sitten kostaisi jotakin kenelle vain naiselle. Hirveä tilanne. Luulen, että kiltit, herkät ihmiset helppoja saaliita näille, rakkautta ja huomiota kaipaavat, alemmuudentuntoiset, kuten mä.

    • Sinulla on huono miesmaku

      Petri Tanskanen

      • Sun TÄYTYY kasvaa henkisesti !!!!

        Älä ole idiootti


      • spidi kirjoitti:

        Sun TÄYTYY kasvaa henkisesti !!!!

        Älä ole idiootti

        Särkymisen kautta se eheydyt ja kasvat vahvemmaksi, niin ettei sun tartte olla idioottien palloteltavana


    • 244

      Jos ihmiset eivät pelaisi niin paljon toisillaan, vaan eläisivät suhteen täysillä ja rehellisesti, niin ei olisi niin vaikeeta. Nykyisin sekä miehet että naiset alkavat pelata omituisia pelejä, kun sen sijaan pitäisi oikeasti tutustua toiseen, jos ihmissuhdetta haluaa.

      • samaa maistanut

        Metka ilmiö: lovin tutun tuntuinen avausstoori - ei tarvitse kuin vaihtaa naisen sijaan mies ja päinvastoin. Ilmeisesti toimii sama kuvio molempiin suuntiin.


    • millainen olet naisena, ikä, näkö, koko. en kysy pahalla, vaan täältä löytyisi hyvä mies, jos kemiat kohtaa. itse kohdannut samaa naiselta.

    • txt vaa

      Vaalea 166/89

    • Älä valita

      OMA VIKA, mitäs läksit.

      Vaihda miesmakuasi.

      Ihastut kusipäihin kuten 90% tämän maan naisista.

      Yritä sulkea ne haarasi äläkä avaa niitä heti kun haluat jonkun mulkkua.

      Helpotat omaa elämääsi.

    • hei neito ei pidä yleistää jos on vain pari tyhmää mietä

    • Jii007

      Mitäs pyörit kusipäisten jännämiesten kanssa? Ihan oma mokasi. Kannattaisi varmaan valita ne miehet tulevaisuudessa vähän paremmin.

      Kilttiin mieheen et edes halua oikeasti tutustuakaan, mutta silti lässytät, että "Tuntuu että jopa ne "kiltit tossukat" ovat pinnan alta ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin miehet loppujen lopuksi."
      IHAN PASKAPUHETTA!!

      Vika sinussa on se, että normaalin suomalaisen naisen tapaan sinua ei kiinnosta seurustella ujon, kiltin ja tylsän miehen kanssa vaan haluat suositun kusipäisen jännäpaskan, joka ennemmin tai myöhemmin pilaa elämäsi.

      Onnea kuitenkin valitsemallasi polulla. Sitä tarvitset.

      • Jooopajoo

        Näinhän se on, osuvana esimerkkinä kunnonmies Pistorius, joka ampui tyttöystävänsä "vahingossa". Siinä vasta reipas ja kiltti kunnonmies.


      • _Sinkkunelli_

        Aidosti kilttejä ja kivoja miehiähän täällä pyörii haukkumassa naisia päivät pitkät... Huorittelua, lutkittelua, syyllistämistä, naisiin kohdistuvaa väkivaltaa fantasioimassa jne.. Miehissä ei koskaan mitään vikaa. Naisethan senkin tietenkin aiheuttaa, että miehissä on niitä kuspäisiä idiootteja... Jep jep.


      • Jii007
        _Sinkkunelli_ kirjoitti:

        Aidosti kilttejä ja kivoja miehiähän täällä pyörii haukkumassa naisia päivät pitkät... Huorittelua, lutkittelua, syyllistämistä, naisiin kohdistuvaa väkivaltaa fantasioimassa jne.. Miehissä ei koskaan mitään vikaa. Naisethan senkin tietenkin aiheuttaa, että miehissä on niitä kuspäisiä idiootteja... Jep jep.

        "Miehissä ei koskaan mitään vikaa. Naisethan senkin tietenkin aiheuttaa, että miehissä on niitä kuspäisiä idiootteja... Jep jep."

        Ihan samaa paskaa te naiset jauhatte päivittäin miehistä. Ihan niinkuin aloittajakin.


      • Pikkasen hukassa
        Jii007 kirjoitti:

        "Miehissä ei koskaan mitään vikaa. Naisethan senkin tietenkin aiheuttaa, että miehissä on niitä kuspäisiä idiootteja... Jep jep."

        Ihan samaa paskaa te naiset jauhatte päivittäin miehistä. Ihan niinkuin aloittajakin.

        todellisuudentaju sekä luetun ymmärtäminen sulla.
        Riisu ne katkeruuslasit.

        Ja oikeassa ovat naiset, aivan sama onko "jännämies" vai nyhverö, lopputulos on sama, mutta nyhverö ei ikinä tunnusta pelaavansa mitään, ei vaimoaankaan, ettei vaan loukkaisi (toista) naista. No sehän se vasta hel*etillisesti loukkaakin, kun saa liian myöhään jostain muualta tietää.
        Jännämiehet sentään kertovat suoraan, missä mennään.
        Eikä heillä ole tarvetta kohottaa egoaan naisia haukkumalla.

        Tämä on n. 30v. empiirisen tutkimuksen tulos, omasta lähi- ja kokemuspiiristäni.


    • Ahdistaa

      Läheisriippuvaisuus

    • Sussa ei oo mikään vialla
      Oot vaan epävarma omista tunteista. Sanoit että oot ujo ja haluat ensiksi tutustu et lyö heti sataa mittariin.
      Miehet ovat moni mutkaisia yksilöitä joss eivät heti pääse kontroloimaan tai saa yli valtaa kyllästyvät.
      Tai sitten nää niin sanotut kilti pojat eivät itsekään ole selvillä omsita tunteistaan tai haluistaan.
      Ehkä oot vain tavannut vääriä henkilöitä Pari suhteeseen Aina trvitaan kaksi osa puolta. Uskon että vielä kohtaat Unelma prinssisi
      Opi ensiksi tuntemaan itsesi ja halusi mitä oikein tahdot parisuhteesta. Suhde on antamista ja ottamista molemmin puolin
      Aina ei mee tasan onnen lahjat...Mutta älä luovuta et koskaan tiedä mikä on seuraavan kulmantakan
      semmppiä

    • Eräskin nainen

      Jos joutuu kysymään "miksi aina näin ?" tai "miksi ei minulle koskaan?", on todennäköisesti toistanut tietämättään jotain kaavaa ja sokeutunut omille maneereilleen. Parhaimmat ja rehellisimmät vastaukset saa silloin kavereilta, mielellään vastakkaista sukupuolta olevilta, bestiksillä on tapana sokerikuorruttaa kritiikki - totuus jää jonnekin kuppikakkujen pohjalle.
      Muita ei kukaan pysty muuttamaan, vain omia valintojaan ja asenteitaan. Kuulostaa helpolta, mutta ensin täytyy tiedostaa missä menee metsään, sitten urakoida sitkeästi.

      Onnellisuus on monesti asenteesta kiinni, toiset tuntuvat olevan enimmäkseen onnellisia, jotkut ei koskaan.

      Itse koitan kohdella aina muita mahdollisimman hyvin, riippumatta siitä, kuinka he kohtelevat minua. Lähelle päästän vain sellaisia ihmisiä, joiden kanssa toimii vuorovaikutus ja joiden kanssa on hyvä olla.

    • Ikisinkku M

      Ei sinussa välttämättä isoa vikaa ole, sinun ongelma on vaan se että ilmeisesti tututstut ja tapailet ihmisiä erilaisten deittipalveluiden kautta, ei ne etkä ehkä sinäkään osaa enää pysähtyä kenenkään kohdalla kun se uudet ihmissuhteet on niille niin rutiinia. Ehkä ne vähän aikaa jaksaa esittää muttei niistä ole oikeasti sitoutumaan, ei välttämättä sinustakaan enää ole. Sinun pitäisi tutustua johonkuhun joka ei edes hae seuraa, sellainen osaa vielä pysähtyä jos se oikean tuntuinen kohdalle osuu.

    • EI TARVI OLLA YKSIN,KUN OTAT YHTEYTTÄ MINUUN

      • No huhuh

        Ei aloittaja varmaan ollut isää vailla kuitenkaan.


    • Tapailet pelaajaa

      Ei sinussa vikaa ole. Jos "poikaystäväsi" on kiinnostunut kavereistasi, parempi unohtaa hänet. Kyseessä on todennäköisesti sarjakaataja, joka iskee ja jättää, iskee ja jättää. Sarjakaatajaa ei todellakaan kiinnosta rakastuminen ja suhteen lähentyminen: päinvastoin hän pakenee sellaista tilannetta eikä edes pysty ihmissuhteeseen. Kyllä hän saattaa palata entisen heilan luo, hyvinkin, mutta ei jää.

      Joillain miehillä naisen saaminen on todella helppoa, ei tarvi kuin vilkaista ja naiset ovat sulaa vahaa. Olen tuntenut yhden tälläisen "miehen" jo noin 30 vuotta. Hän ei arvosta naisia lainkaan, kun niitä on niin helppo saada. Yhden heilamnsa hän kyllä vei vihille, ja on nyt perheen isä. Mutta sama meno jatkuu: vaimoa (ja perhettä) petetään koko ajan. Itsekkään en pystynyt tuon narsistin ystävä olemaan.. ja tokko hän sellaisia tarvitseekaan. Koulukaveri olen, ja lähes naapuri.

    • ei ole ihme että suomalaiset miehet hakevat vaimoja thaimaasta. He ymmärtävät naisen paikan paljon paremmin kuin suomalainen nainen

      • Naiset pitäkää itsenne miehinä


      • N8448
        spidi kirjoitti:

        Naiset pitäkää itsenne miehinä

        Miehet pitäkää itsenne naisina!

        Mun mielestä parempi vaihtoehto :)


      • Aivanaivan

        Oikeassa olet, Thaimaalaiset usein ymmärtävät paikata naisen puutettaan miehellä,. Heitä kutsutaan ladyboyksi, suosittelen sinulle ja muillekin kaltaisillesi ;)


    • normaali...

      Ite oon nuorehko juuri normaali mukava mies ja mulla hiukan vastaava tilanne päällä ujo, hiljainen hiukan etäinen ja vähäsen erakon tapainen mutta muutama kuukausi sitten eronnut nainen
      Joka on ollut lähi piirissä ja ihastuksena jo pitkään kerroin hänelle tunteet reilu kuukausi sitten ... Ei kuulemma etsi mitään juttua yms... no sitten parin päivän päästä en enää jaksanut lähettää hänelle viestejä kun hänellä ei tuntunut olevan juurikaan mulle asiaa ... kuukausi tästä ja se alko lähettää viestejä oikein urakalla tuli vastattua hiukkasen tylysti koska suoraan sanoen vitutti tän naisen ajatusmaailma ja nyt hän on taas ollut hiljaa pari päivää meidän piti nähä parin tuopin ääressä puhua asiat selväks oikein viimesen kerran mutta tällehän tuli "kiire" nukkumaan klo 19.30....

      Tällänen toiminta ainakin vituttaa mua niin perkeleesti että en haluais olla missään yhteyksissä tähän ja unohtaa koko homman saatana.

      • Niin että

        toisella on vapaus toimia ainoastaan sinun mielihalujesi mukaan?
        Cool.. not.


    • pettynyt mies

      Ei sinussa ole mitään vialla,jotkut vain haluavat leikkiä toisen tunteilla ja on teitäkin Naisia jotka leikitte meidän miesten tunteilla häikäilemättä sen takia en ole uskaltanut ruveta enää vakavaan suhteeseen. chat,treffi sivullakin on vain nimien,numeroiden kerääjiä(sit lasketaan montako yhdeyden ottoa tuli) Jos olet pettynyt naisena,niin minä olen pettynyt miehenä itse olen omasta mielestäni 50 ihan hyvän näköinen. Mut kaikkea hyvää sinulle josko se joskus onnistuu vielä.

    • Ilmiselvä narsisti!

      "niillä tuntuu olevan joku h*lvetin tarve saada mut tuntemaan itseni mahdollisimman huonoksi naiseksi, nöyryyttää ja saada minut tuntemaan itseni toisarvoiseksi ... kun minä olen loukkaantunut, olen aistinut selkeän mielihyvän tunteen näitten miesten puolelta"

      Voi, voi, milloin naiset oppivat!

      Tuo osoittaa että olet selkeästi narsistin/narsistien kanssa tekemisissä! Jätä heti, älä ihmeessä ala narsistia kärsimään! Se kiusaa sinua koko elämäsi, eikä tunne sääliä.

      Todennäköisesti haet mihiä jotka kohtelevat kaikkia muita halveksien ja vähätellen, ja jotka ovat itse niin olevinaan. Nämä "itsevarmat" agressiiviset miehet joita naiset hakevat, ovat narsisteja!

      Sille ei voi mitään, että evoluutio käskee naisia etsimään näitä itsevarmoja pomo-tyyppejä. Ne olivat kivikaudella niitä, jotka nuijivat muut sääliä tuntematta ja nousivat lauman johtajiksi, mutta vaikeata sellaisen kanssa oli elämä silloin, ja vaikeata se on nyt. Mutta nainen haluaa parhainta tulevaisuutta lapsilleen, joten evoluutio saa hänet viehättymään näistä ongelmatapauksista.

      Joudut taistelemaan sitä vastaan, minkälaisia miejiä pidät viehättävinä, jos haluat löytää miehen jonka kanssa on hyvä elää.

    • häpypupu

      Narsisti ja narsisti! Tuo on jonkun keksimä titteli jollekkin :-) Mut joo. Selvästi olet kohdannut miehiä, ketkä eivät sinua oikeasti arvosta! Haluavat vain PILLUA! Itse olen tällähetkellä rakastunut ja meillä menee hyvin! Seksiä riittää ja kummatkin halutaa toisiamme! En koskaan pettäisi häntä!

      • 13+2

        Komppailen kovasti. Tarkempana siis jatkossa. Mutta miksi KeTMit rakastuvat aina huonoihin naisiin? (aivan kuin YTN:t ja KTN:t rentukoihin)


    • yksinäinen_2

      Samaa vikaa minussakin on, monet naiset käyttänyt hyväksi ihmisuhde asioissa ensin , niin ja näin sitten onki toisin petetty ja jätetty kylmästi.Olen itse olut kaikin tavoin kiltti ihminen kaikille keiden kanssa ollut.Mut petetyksi tuleminen ei ole yhtään kiva asia.Se sattuu ja kauan toisen ihmisen sydämmessä.

    • MuutamaHavaintoLisää

      Samantyyppisiä kokemuksia löytyy. Olen tulkinnut sen johtuvan ainakin miehen ja naisen eroista: miehille on tyyppillistä kuminauhamaisuus. Heidän pitää päästä välillä etäälle, jotta voivat taas turvallisesti lähestyä naista. Naisille on puolestaan tyypillistä tunteiden aaltomaisuus. Joku ihminen herättää voimakkaita tunteita positiivisessa mielessä, jolloin pääsen tunteideni huipulle ja positiiviset mielikuvat heräävät. Monesti mies kuitenkin lähestyy vasta, kun tunnekuohu on laantunut, kun on jo päässyt aallonharjalta taas normitilaan ja ehkä jo ehtinyt ajatella lähes päinvastaisia ajatuksia. Tämä on todella hämmentävää, mutta tämä kuulunee epävarmuusvaiheeseen. (Joku saattoikin tunnistaa, että tulkinnat ovat osin John Grayn Miehet Marsista, naiset Venuksesta -kirjasta, mutta näinhän se näyttää vain menevän...)
      Osittaian varmasti vaikuttaa myös se, ettei uskalleta puhua tunteista ja kokemukseni mukaan miehille suhteeseen sitoutuminen on mitä vaikein haaste. Helpommalla pääsen, kun annan tunteiden olla ja mennä, tapailen ja tutustun jatkuvalla syötöllä uusia henkilöitä, ja vaikka joku herättääkin voimakkaita tunteita, en anna niiden häiritä tai jää niihin liiaksi kiinni. Uutta matoa koukkuun vaan, sillä jos on sielunkumppani, niin sitten palat vain loksahtavat omalla painollaan ennemmin tai myöhemmin. Sielunkumppanin kanssa kemia on sen verran erilaista, ettei sille tasolle voi muut yltää, joten huoletta vaan ihmisten kanssa tutustumaan.
      Minusta joku hienosti kertoikin, että kaveripohjalta hitaasti ja rauhassa tutustuminen on mitä parhainta. Usein vaan esim. seksi tulee kuvioihin paljon aiemmassa vaiheessa, mikä taas sotkee kuvioita omalta osaltaan. Ja siinäkin sama juttu, kun tunteita alkaa heräämään - eiköhän ole aika sanoa miehen puolelta GOODBYE, karua mutta totta.Tunteet ovat kaikessa ihanuudessaan aika lailla haastavia. Ihanne olis varmaan pysytellä neutraalina, niin kuin kavereiden kesken yleensä onkin.

      • JatkoEdelliseen

        PS. Ja kun naisena olen aallonpohjalla on miehellä taas jotain valloitettavaa minussa. Kun olen harjalla, eihän mussa ole mitään haastetta silloin. :) Pääasia, että pystyisi suhtautumaan vaikkapa edes neutraalista taas miehen lähestyessä, ettei ainakaan tyrmää suoralta kädeltä, vaikka ärsyttäisikin kun toinen ei ole antanut kuulua itsestään (sillä onhan positiivista, että hän taas uskaltaa tehdä lähestymistä).
        Välillä voi myös auttaa kultaiset säännöt, että poistut treffeistä ja keskusteluista ensimmäisenä, pidät keskustelut ja viestittelyt lyihinä, ei viestittele turhan päiten,yms. pikkaisen välinpitämätön asenne saattaa olla ihan ok, sillä silloin miehellä on tilaa valloitukselle. Kun ei ole itse NIIN kiinnostunut, toisella on tilaa lähestymisille ja valloituksille. Näin se vaan musta menee.
        Jos seuraat omaa käytöstäsi ja tunteitasi, huomaat, että itsekin kenties kiinnostut enemmän, kun toinen ei ole ihan niin tyrkyllä, iholla tai heti vaatimassa sulta vastauksia ja vastakaikua viesteilleen.
        Ja anna miehen vetäytyä rauhassa. Hän tulee takaisin kyllä, jos haluaa - ihan omasta tahdostaan.


    • tsemppiä

      Kehitä itsetuntemustasi. Jos et ole koskaan tarttunut minkään sortin psykologian kirjaan, niin tsekkaapas esim.Avaa tunnelukkosi. Voit saada vinkkejä sen avulla. Älä toteuta mitään vanhaa kaavaa, jonka opit lapsena. Kasva sen yli ja nauti aikuisuudesta.

    • Kunhan aloittaja et koveta iteäs tai ala leikkimään viattomilla itte.
      Mä oon aloittajan tilanteen moneen kertaan ja syytelly ittee lähes elin iä kunnes.

      Ex kohdalla laitoin vahingon kiertoon. Mä olin se joka leikki. Ko vitutti ne 10 kerrat ko mun tunteilla on leikitty.
      Kadun tekoani mutta en silti palaisi yhteen . Ex on ex syystä.

      Nykyään pyrin pysymään yksin .enkä halua ja uskalla tutustua kehkenkään .
      Ko todennäköisyys löytää joitain onneen vievää on niin pieni.
      Ja kyllä myöhemmässä vaiheessa ennen exsääni.

      Viimeinen jokka pelas mulla sitä ennen saiki sitä viestiä multa iteltä että, enkö mä mä ajattele mitään. Kyllä ajttalen mutta pettymykset ja yksinäisyys vuodesta toiseen muutaa ihmistä. Vahvistaa niin jokku sanoo.... ko tulee se ei taas tätä..

      Läski puhetta ei tartte edes aloittaa. Tiedän sen vaikutuksen kaikkeen ja osaan miettiä ittekki. Joo en elä pitkään.... E.v.v.k.

      " Mulla on on katse joka lypsää kaikki pahat tekosi ja kuoleman salaisuutesi .. minä taas en avaudu. Mä oon aikaa sitte oppinu tajuamaan ne asiat joista puhutaan ja ne joista vaijetaa. On meinaan asioita jokka voi maksaa elämän."

      Oon suht erakoitunu . Elämä ei oo ollu kovin helppoa.
      Oon sen verta introvertti ja mieluumin lukenu hyvää kijaa tai taitellu.
      Kun lähtisin ulos , että en mee baareihin ettiin ketään.
      Pelurit on nähty jo.

      Missä on se ihminen mua varte.
      Ko epäilen että ei niitä oon ko mielikuvituksessa ko .

      Ko vaatimukset ei koskaan kohtaa todelisuuksia. Ei oo oikeutta vaatia.
      Koskee kaikkia rumia... vai miten se meni. Turhan jankaajille peiliin kattomista kiitos.
      ULKOISEN höpön löpön siaan vois olla enmänki sisäistä esillä.
      Aina on kusipäitä.

      Vaikka olis sattunukki.
      En oo net deiteissä . Silkkaa kusetusta ja outoja ja hulluja vaatimuksia.
      Mutta ei valmiutta realistisen ihmisen tapaamiseen ja kohtaamiseen.
      Koskee molempia . Miehiä ja naisia.

      Pankaan ny ne jumaliste mainoslehdet ja pornot piloon. Ja sen siaan miettikää millasen ihmisen kanssa olis oikisti kiva olla.... ja elää.
      Ja kertokaa niitä asioita ulos sieltä pää kopasta , yksinkertaisesti.
      Ajatksenlukutaitoa ei vieläkään ole. Kyllä ne kivat asiat o toiselle uskalettava sanoa että samankaltaisuuksia löytyy.

      Minäki yhteiskunnan loinen.... Työ elämäs . Ihme ja kumma....

      Aloittalle jaksamisia ja toivon puolestasi että se arvoisesi mies löytää tiensä luoksesi. Tai etsi hänet .etsi eriläisemista paikoista ja eri piireitä kun normaalisti.
      Ja juttele uusille tyypeille. Vaikka se ei taas sitä shittiä kivulias pelko onki olemas.

      Tee jai muista ko teet että elät. Ja elät kyyneltenki keskkelllä täysillä.
      Niin mä toivoisin yksinäisenä ja rikottuna että joku p .
      joku ihana sanois ton mullekki. Joskus jossain.

      Siihein asti taistelen oikeudesta elää olla omanlaseni. Ja potkaisen elämää ko se potkii mua.
      JA MÄ EN ANNA PERIKSI. Jos sen teen niin luhistuu moni muuki.:)

      • Rundit

        Viisaita sanoja. Tosin kaikki ATN:stä YTN:ään voivat kiertää kierroksensa, mutta ATM:lla ei nappaa kertaakaan. Sen vuoksi kaikki ATM:t eivät välttämättä myötäelä naisten pettymyksiä rundinsa rundattua.


    • tossukka35

      Tulee mieleen yksi syy joka aiheuttaa tuon aloittajan mainitseman käytöksen, eli satuitko tapailemaan muita miehiä siinä sivussa ja luulit ettei mies tiedä niistä? Itse tein kerran sen että tylytin naista oikein huolella, kun paljastui että samoilla apajilla oli turhan monta onkijaa, "salaisesti" tietenkin. En selitellyt että miksi katkoin yhteydet ja miksi tylytin, siinäpä miettiköön.
      Minultakin löytyy se todella huono kohtelu, vaikka olenkin se "kiltti tossukka". Ei meitäkään sentään saa päähän potkia ilman seurauksia.

    • riipivää

      Itse miehenä olen onnistunut pitkänaikaa tapaamaan vaan tällaisia naisia, joten ei ole pelkästään kuvailemasi kaltaisia miehiä. Mikään ei ole niin rumaa kuin leikkiä toisen ihmisen tunteilla.

      • Hävisikö Nykyhetki?

        Toisen tunteilla ei varmasti kukaan tahallaan LEIKI, vaikka se vastaanottajasta siltä saattaa tuntua. Ehkä se on sitä, että itse antaa tunteilleen liikaa valtaa ja pyörittelee päässään kuvioita, jotka eivät ole totta (ainakaan vielä).
        Todellisuus on karumpaa.
        Ihastuessa alkaa helposti liikaa elää mielikuvissa ja toiveissa, joista toisen henkilön on myös helpompi "ampua" sut alas. Kun pitää itseään aktiivisena, käy illanvietoissa, nettideiteillä, yms. yms... ei liene tarvetta niin epätoivoisesti sitten tarttua yhteen oljenkorteen/ihmiseen, joka osoittaa kiinnostusta. Ja mitä turhaan hakata päätään seinään sellaiseen ihmiseen, joka ei halua sua, kun sellaisiakin on olemassa, jotka sut oikeasti haluaa. Sehän on torjujalta pois eikä sulta, jos hän ei sua kelpuuta. Se ei ole sinun ongelmasi suinkaan.


    • uusi aika

      hei ole aloittajan kanssa samaa mieltä et kyllä i ihmiset kohtelevat toisia oudosti ,minullekin monta tapausta seuran hakemisessa ...aattelin miten voi toinen käyttäytyä noin ,mikään ei ole hyvä ,,eikä riitä .ja uusia riittää terv. mies monta kertaa pettynyt ,

    • kokeile tuota
    • luonnetta kehiin!

      Mistä sinä niitä miehiä oikein elämääsi löydät? Jotain pinnallisista piireistä ja yleensä jurrisina?

      Samanlaiset vetävät toisiaan puoleensa, sanotaan. Itse tunnen ihan tavallisia suomalaismiehiä töiden ja harrastusten kautta ja en ole koskaan törmännyt pinnallisiin tapauksiin niissä. En ainakaan ole huomannut heissä mitään naista alentavaa suhtautumista.

      Rentut vetoavat naisten hoivaviettiin, koska naiset kuvittelevat pystyvänsä muuttamaan tämän rentun. Ottavat ison, henkisesti keskenkasvuisen lapsen miehekseen. Yleensä rentut ovat vielä komeita ja komeanhan ei tarvitse muuten juuri päteä, kuten ei tarvitse kauniin naisenkaan. Riittää kun näyttää hyvältä ulospäin. Luonne jää kehittymättä. Nämä ihmiset eivät koskaan löydä itselleen pysyviä suhteita, elleivät he ala kehittämään luonnettaan. Onneksi vanheneminen pakottaa kuitenkin vähitelleen kehittämään luonnetta ja se parempi suhdekin saattaa viimein löytyä.

      Ilmeisesti liikut paikoissa, joissa kohtaat lähinnä näitä luonteeltaan kehittymättömiä miehiä ja taitaa sinullakin olla hieman kehitettävää omassa luonteessasi. Mitään hätää sinulla ei kuitenkaan ole, voit suuntautua elämässäsi asioihin, joissa tapaa luonteeltaan kehittyneitä miehiä Ei ehkä niitä kaikkein komeimpia, mutta sitäkin sielukkaampia.

    • maalaus_-

      Luin tarkkaan kirjoituksesi, kerron tässä nyt miehen näkökulman samanlaisista asioista. Olen viimeisten 20 vuoden aikana kohdannut eri tilanteissa aivan samanlaisia tilanteita kuin sinä, eli minua on yritetty käyttää hyväkseni, vanhemmat naiset ovat yrittäneet saada minut seksikumppaniksi kesällä Keski-Ranskaan viikoksi ja ties minne. Mutta vaikka minua on selvästi yritetty käyttää hyväkseni, minulla ei ole koskaan ollut sellainen tunne, että joku vain haluaisi hetken käyttää minua ja sitten potkaista pihalle, vaikka kaikki on näyttänyt sellaiselle. Syy on luultavasti sukupuolirooleissa: miehenä minua ei haittaa, vaikka joku nainen harrastaisikin seksiä kanssani vain seksin vuoksi, ei se murenna itsetuntoani, päinvastoin.
      Päinvastoin, mienenä on kiva olla naisen "hyväksikäytettävänä" ja katsoa, mitä siitä tulee..:). Miestä kun ei voi raiskata ja pitäisi olla aikamoinen karpaasi nainen, joka pystyisi minulle tekemään jotakin väkivaltaa.

      Sinussa ei ole mitään vikaa, niin kuin ei ole minussakaan. Olet vain kohdannut vääriä tyyppejä. Näytät vetävän puoleesi narsisteja ja muutos on tapahduttava sinussa itsessäsi, ei kenessäkään muussa.

      • jessss

        Olipa hyvä kirjoitus mieheltä! Arvostan! :)


      • just a gigolo

        Gigoloksi Etelä-Ranskaan. On muakin pyydetty vampyyriksi Karpaattien taakse.

        Ootko ihan maito poika? Aattele, että saisit seksistä rahaa. Sehän olis normaalin heteromiehen taivas!


      • MIES58V
        jessss kirjoitti:

        Olipa hyvä kirjoitus mieheltä! Arvostan! :)

        NAISTA EISAA HAKATA KOHELA PAHASTISILLE PITÄ ANTTA RAKKAUTTA HELLYTTÄ VAAN


    • .............

      ei se vika ole sussa..oot tavannu ikäväkyllä vaan viallisia tyyppejä...:/ itsellekin kohdalle samaa sattunut ja ihmetellä täytyy!!

    • kiltti tossukka

      Minä sain syytteet viime lauantaista kun pelastin neitosen juopporetkun kynsistä. Tyttö oli liian kiltti karistaamaan renttua niskastaan ja talutin hänet pois tilanteesta.
      Juoppo oli kuitenkin seurannut, joten jäin siihen päivystämään, että tyttö pääsee turvallisesti autolleen.
      Läksin sitten kävelemään kotiini, mutta tyttö kai halusi kiittää ja tarjota kyydin ja poimi minut mukaansa ja niinpä päädyimme meille.
      Meillä kummallakin oli luonnolliset tarpeemme ja aiottu keskustelutuokio vähän lipsahti aiheesta.

      Aamulla minulla oli morkkis tapahtuneesta, koska lupasin olla kiltti. Olinhan minä kiltti ja tein mitä minulta uskoakseni toivottiinkin ja meillä oli oikein mukavaa.
      Silti en halunnut edes antaa numeroani, edes väärää sellaista koska en osaa valehdella. Kerroin, että tämä oli erehdys. Olin vähän vastustellutkin ja sanonut että meistä ei voi tulla pariskuntaa koska asumme kovin kaukana toisistamme.

      Tämä oli tietysti tylyä, mutta totta. Olin hyväksikäyttäjä ja hän renttumagneetti, mikä oli ymmärrettävä purkaus, mutta en antanut periksi ja kerroin, että kiristämällä en numeroani anna, mutta otan hänen yhteystietonsa ja lupasin harkita asiaa kunhan saan ajatukseni selvitettyä.
      En tee tälläistä oikeastaan koskaan ja olin vähän kateissa ajatuksieni kanssa.

      Mietin yhä vastausta ja sitä, että olenko tosiaan hyväksikäyttäjä. Ei vain tunnu oikealta että ripustaudutaan yhden yön jälkeen.

      Olen kuitenkin mielestäni aloittajan lopussa mainitsema kiltti tossukka, mutta samalla erehtyväinen ihminen joka korjaa virheensä heti kun vain osaa. En minä mitään leiki, mutta mahdottomaan suhteeseen en ala. Minusta suoraan sanominen ei ole leikkimistä.

      Kilttikin mies voi siis olla "samanlainen" jos asian haluaa niin tulkita. Tiedän kyllä, että monilla miehillä on tapana kellistää niin monta naista kuin kykenevät, mutta minun vertaaminen heihin ei ole kaikkein osuvinta.

      Ehkä aloittajan ongelma on, että jos antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa kohtuullisessa ajassa, niin mies ottaa sen haasteena ja kun on saanut, haluaa vetää henkeä ja harrastaa vähän helpompia suhteita.

      Se on kai ymmärrettävää, että saman ihmisen suhteet ovat suurinpiirtein samanlaisia, koska renttumagneetti vetää renttuja puoleensa ja kukin omanlaisiaan millaisia he sitten kenelläkin ovat. Suhteet toistuvat samanlaisina.
      Pitäisi osata uudistaa ajatteluaan ja hakea vähän toisenlaista seuraa.

    • M44.

      Olet aloittaja onnistunut löytämään jostain syystä pelkkiä idiootteja.

    • joka akka

      Joka akka tarvii vaan keppiä vakoon.

    • Itte tiedän että minä ett haluan olla yksin. Siksi etti aikka kovasti. Koska vanhemat on 40 vuota juhla. Ja mieti sitten miksi. Monet ihmisiä ett mieti.

    • myös nainen

      Vai että et jaksaisi "särkyä".
      Siinäpä se vastaus tulikin.

      Ilmeiseti otat treffailun liian vakavasti ja saat miehet juoksemaan karkuun.
      Jos nyt jokaisen parin viikon treffisuhteen jälkeen on aina "särkymässä" niin jossain on todellakin jotain vikaa.
      Jospa et välitä miehestä vaan ainoastaan omasta rakastumisentunteestasi.
      Olet liian inessä itseesi.
      Kannattaa karsia joku telkkarin realityshow pois ja lukea vaihteeksi jotain kehittävää.

      Ilmaiset itsesi hyvin,mutta taidat harrastaa henkistä masturbointia.
      Sukupuolesta riippumatta se on useimmille nemesis.

    • YksinAina?

      Lisäsin kuvani avaukseen - JOKO NAIDAAN SP@OSTII!!!!!!!!!!!!!!

    • On ihmisiä joiden seurassa on hyvä olla, mutta on myös ihmisiä joiden seurassa tämä tunne kestää vain hetken tai siihen asti, kunnes haarat aukeaa. Hankaluus varmaankin on näiden pelimiesten tunnistamisessa, mutta jos ihminen pyrkii löytämään kumppaninsa pelkkien ulkoisten avujen pohjalta on aina todennäköisempää, että sinulla on vastassasi pelimies/pelinainen, sinänsä termit eivät ole yhtenevät, koska molempien tarkoitusperät ovat yleensä erilaiset, mutta yleensä kyseiset yksilöt ovat petoksen mestareita tai osaavat asittää asiansa niin, että saavat haluamansa, jos et poraudu henkilöön pintaa syvemmälle.

      Olen pahoillani, että kirjoittaja sekä muut ihmiset tässä ketjussa tuntuvat tavanneen liian monta henkilöä, jotka saavat paatuneimmankin romantikon ajattelemaan, että onko mitään kunnollista parisuhdetta, edes mahdollista saavuttaa ja millä todennäköisyydelä se osuisi omalle kohdalle. En väitä olevani mikään adonis tai, että olisin missään suhteessa täydellinen, mutta kyllä vähemmälläkin pärjää jos tavoitteena ei itse ole mikään kiiltokuvien keräilijä vaan haluaa elämäänsä jotain aitoa ja hyvää.

      Ehkä meidän kaikkien pitäisi miettiä enemmän sitä, mitä haluamme ja analysoida vaatimuksiimme liittyvät riskit ja kun epärealistisista odotuksistamme johtuvat riskit manifestoituvat ei siitä tulisi itkeä ja valittaa jossain keskustelu palstalla vaan ennemminkin, muokata tavoitteitaan siten, että lopputulos voisi olla toisenlainen, painaa leuka rintaan ja lähteä rohkeasti kohti uusia pettymyksiä.Vaikeuksien kautta voittoon.

      This being said. Jokainen nainen on ihana ja arvokas yksilö, jonka soisi löytävän miehen joka kohtelee heitä sellaisena, eikä tarkoituksellisesti aiheuta mielipahaa tälle vaan pyrkii omilla ratkaisuillaan aktiivisesti hakemaan tilannetta jossa molemmat voivat olla tyytyväisiä elämäänsä ja elää onnellisena elämänsä loppuun asti.

      The end.

    • Juueityhmääakkaa

      Sellasta se elämä vaan tulee ikikuisks ajoiks olemaan. Elle tyydy dorkaan tolloon. Nimimerkillä samanlainen ja pahoinvoiva miespuolinen olio jok aina tulee yksin olemaan.

    • kolomekymmentäkolome

      "Mikä minussa on vikana?"

      Se, että olet narsistinen kusipää. Kirjoitat että tunteillasi leikitään, mutta itse kerrot hyvin kuinka kehittelet mielessäsi ongelmia, jotka sitten kaadat miesten syyksi.

      • Paraski puhuun......sä se viel enemmä oot narsisti ! Ettäs tiiät !! Oot viel vaavi, et ymmär mittää mistää.........


    • MIES58V

      EI SAA NAISENTUNTEILA LEIKKIÄ SILLE PITÄÄ ANTTA VAAN RAKKAUTA

      • KYRPPÄÄVAAN!

        KYRPPÄÄ VAKKOON NIIN TASAANTUU: JOO: KYRPPÄÄ


    • MIES58V

      SEONAIVAN VÄÄRINJOS NAISTA PAHONPIRTTÄN HAKKATAAN POTKITAAN

      • Et ossaa kirjottaa, mee takas kouluu, vaavi ! Eihä tost saa erkkikää selvöö.......


    • Veera 47v.

      Tervetuloa naisen elämään! Tuollaista se on.Jos aiot seurustella,olet koko ajan alistettavana,petettävänä,joissakin suhteissa jopa hakattavana...Ei ole muunlaisia miehiä.Opettelin elämään sinkkuna kun mielenterveys meni miesten takia..Nykyään olen onnellisempi kuin koskaan! Otan joskus(harvoin) miehen hetkeksi vain seksiä ja kaveruutta varten.Ei ole tarvinu kärsiä enää!! : )

      • Elämä on ;)

        No höps, on miehiä ja miehiä, ihan kuten naisiakin. Rakkaudessa pitää olla taitaja, tarkoitan että:
        - pitää olla omavarainen (ei jää tyhjän päälle jos rakkaus yllättäen loppuu)
        - säilyttää omat ystävät ja muut tärkeät ihmissuhteet
        - pitää yllä omia harrastuksia ja olla aktiivisesti kiinnostunut muustakin kuin siitä ukosta
        - kehittää itseään henkisesti. Pitkässä suhteessa ihminen tuppaa jämähtämään, on vaikea antaa suuhteeseen uutta jos itse on jäänyt polkemaan paikoilleen.
        - hankkia hyvät vuorovaikutus taidot; "kyllähän ton ukon pitäisi jo keksiä tästä mun ilmeestä että...." ei edelleenkään toimi, vaan pitää sanoa asiat ääneen ja ymmärrettävästi.
        Näillä pitäisi jo pärjätä kohtuullisesti.
        Mikään ei kuitenkaan ole ikuista, rakastumisia sattuu ja suhteita päättyy. Elämäntilanteet muuttuu, tulee uusia tarpeita, joillain ihmisillä on tarvetta matkata yhdessä lyhemmän aikaa - toisilla pidempään, ihmiset muuttuu jne.


    • Öyestä

      Olet liian nuori (ja myös ne miehesi on)? Minkä ikäinen (suunnilleen) olet?

      Törmäät vääriin (duunari?) miehiin?

    • typillinen kuvaus

      Kuvailit juuri tyypillisen suomalaisen tavan tutustua ihmiseen

      mies kuvittelee, että elämä on kuin netissä tai elokuvissa
      odottaa että nainen heittäytyy kuin sotimas kim-jom-tsumin syliin
      ja aloittaa villin estotoman seksin
      ilman ehkäisytä tietenkin

      sitten mies voisi retostella kavereilleen millainen tollo naiseksi
      hänen kohdalleen on oikein sattunut

      nimittely on. "chick", "hot" ja "bitch"

      nainen on kauppatavaraa
      keino näyttää omaa loistavuutta
      vain pokaali toisten joukossa

      eletään täysin eri taajuuksilla
      sinun tunteilla ei ole väliä tässä vaiheessa

      mies tajuaa naisen tunneskaalan vasta yhden traumaattisen eron jälkeen non 40 vuotiaana jos sittenkään

      Nuori mies ottaa ensin kauniin alistettavan
      lapset tehdään punaposkisen tyllerön kanssa
      petetään vaimoa napurin villikon kanssa
      ja aloitetaan uusi elämä ajattelevan ja mukavan kanssa

      Tämä kirjoitus ei vähättele tuskaasi vaan tarkoitukseni oli sanoa, että olet kohdannut todellisuuden.
      Tuollaista se on

      Omaa sydäntä ei kannata särkeä kokonaan, joten jonniin verran kovetusta ehkä tarvitaan. Miehet on sellaisia - eikä ne muutu, kun ei niitä kasvateta muulla tavalla.

    • elämänohje

      Eiku klitoris tanaan ja kohti uusia seikkailuja!

    • ykssinkku51v

      Veera47v minä tein samoin (51v olen nyt) etsin mieleistäni seksiseuraa kun tarve on ja muuten jätin miehet omana arvonsa. Ei kunnon miehiä ole olemassakaan kaippa sitä olisin yhden jo löytänyt tähän ikään mennessä, mutta enpä ole löytänyt.

      Melkein meni minultakin itsetunto ja mielenterveys, niin uskomatonta kohtelua olen saanut. Vielä reilu 10v sitten ei ollut näin mutta nämä viime vuodet ihan outoa, keneenkään ei voi luottaa, ei keneenkään ja miehet etsii vain jotain peliä, sitoutua ei haluta ollenkaan tai sitten päinvastoin ollaan heti muuttamassa mun luo jotta mä elätän ym kun itsellä on siis miehellä luottotiedot mennyttä, ei asuntoa, ei autoa.. kaljat ja tupakatkin mun pitäis hälle maksaa.Työttömyyden ymmärrän mutta muuta holtittomuutta en. Normaali seurustelua ei enää osata.

    • AiguinenNainen

      Suomalainen mies on kumma tapaus. Sänkyyn pitäisi päästä heti, mutta toiseen tutustumiseen ei haluta panostaa juuri lainkaan. En halua olla tekemisissä panojen ja kokemusten keräilijän kanssa. Säästyy paljolta.

      • kysyn vaan

        "Suomalainen mies on kumma tapaus"
        No mikä tapaus mä sitten olen ku en halua naisen kanssa heti sänkyyn?


    • hahah

      Suomalaiinen epävarma nainen on kohtalaisen helppo hetkellisiin paineiden purkauksiin. Enkä minä suinkaan valita.

      • Anonyymi

        Jos haluaa rakentaa pitkäaikaisen ja pysyvän suhteen, pitää edellyttää toiselta samanlaista suuntautumista. Se tarkoittaa usein myös sitä, ettei sellainen suhde synny baarissa pikkutunneilla tai ehkä löydy nopeasti. Tutustuminen ihmisiin pidemmällä tähtäimellä on parhaiten mahdollista työpaikoilla ja harrastuksissa, joissa tavataan päivänvalossa ja tavallisten asioiden keskellä.

        Suhteen laatu on valinta. Se maksaa. Ja sitä pitää hakea paikoista, joissa on naisia/miehiä, joilla on muitakin arvoja kuin purkaa paineita ensimmäisen saatavilla olevan kohteen kanssa, jos housuissa kutisee.

        Plussana on se, että ei joudu alkoholistin, väkivaltaisen tai elämänhallinnan ongelmista kärsivän kumppanin kanssa herkästi yksiin, koska on pidempiaikaisempi näköala toisen käyttäytymiseen arkipäivässä.


    • Onnellinen vm.77

      On aika vaikea tilanne sulla... Mietin omaa nuoruuttani ja olin melkein aina se jätetty sekä nöyryytetty osapuoli ja kyllä syy oli siinä, että oli ITSELLENI vääränlaisia miehiä. Ja yleensä minun jälkeeni miehet löysivät jonkun ihan tavallisen naisen ja asttuivat aloilleen :) Oli ihme kierre ja lopulta mietin, että miksi minä en kelpaa ja mikä minussa on vikana. Kun luulin muutaman kerran luulin oikeasti löytäneen Sen Oikeankin ja homma päättyi usein todella rumasti, tyyliin iskettiin parasta kaveriani tai lopetettiin yhteydenpito kuin seinään jne.

      No, sitten tuli kuvioihin nettitreffailut ja muut, niin yllättäen tutustuinkin erilaisiin miehiin kuin ravintoloissa. Ja sitten homma muuttui täysin ja löysin jopa rakkaani ( yhdessä 12 vuotta jo ) tätä kautta. Ehkä onnistuin tapaamaan omanlaisiani miehiä ilman että ulkonäkö vaikuttaa asiaan samantien ja ilman humalatilaa.

      Oma mies on sanonut joskus, että luonteeni on aika erikoinen, joten en ihan perinteiseen muottiin mahdu ja uskon, että siksi ei ne ns.tavallisemmat miehet kokeneet seuraani miellyttävänä. Uskon myös, että olisi pitänyt tavata miehiä muuallakin kun ravintolassa humalassa, kyllä sitä vääriä signaaleja antaa silloin ja tapaa miehiä, jotka eivät oikeasti ole sinua varten!

    • Saakelinidiootit

      Johan on täyttä hevonpaskaa taas täällä kirjoiteltu, miehiä yleisesti syytellään täysiksi kusipäiksi ja että ovat keskenkasvuisia pikkukakaroita, kasvakaa ihmiset itteenne ja tajutkaa että ihan yhtä pahoja ne naisetki on kuin miehetkin, kusipäisiä tunteilla leikkijöitä löytyy molemmista sukupuolista ihan yhtä tasaisesti, joten tulkaa pois sieltä kalliolta jonne olette jumahtaneet tai nostakaa se päänne pois sieltä hiekkakuopasta ja palatkaa todellisuuteen.

      Jos on heti ensimmäisellä tapaamiskerralla päädyttävä sänkyyn niin onko yllätys että toinen ihminen jota et tunne sen enempää kuin nimeltä osoittautuukin täydeksi huoraksi/pelimieheksi?

      ...Herrajumala näitä vitun feministejä nykyisin, ottakaa ne hiekat pois sieltä ja tajutkaa jo nyt että ei kaikki miehet ole samanlaisia.

      • Hohoijaa taas

        Voi herranjumala teitä sinkut-palstalaisia, palaas nyt sinne kiltisti ja keksi uusia fraaseja, alkaa kyllästyttää sun meuhkaaminen.

        Otas nyt ihan rauhalisesti ja lakkaa viiltämästä lusikalla ranteitas, kaikki lukijat (paitsi sinä) ymmärtää että nää pari naista puhuu omien kokemustensa perusteella ja purkaa pahaa mieltään.
        Feminismillä ei edelleenkään ole mitään tekemistä ihmisten kokemiin pettymyksiin ihmisuhteissaan, kaikkialla maailmassa ja kaikkina aikoina niitä on tapahtunut ja tapahtuu jatkossakin.

        Turha varmaan edes mainita että koita tajuta,
        uskon että juuri te kaksi käkihattua olette ihan menetettyjä tapauksia ja laitoshoidossa jo.


    • vahingoittunut sielu

      Totuus on, että mies haluaisi naisen joka on neitsyt. Kun ymmärtää, että nainen makaa lähes kaikkien kanssa ja on maannut, niin on äärimmäisen vaikea oikeasti rakastua sellaiseen. Valitettavasti. Tämmöinen nainen ei oikein tunnu omalta. Valitettavasti. Naimiskiimassaan mies kyllä nai häntä ja puhuu sanoja joita tietää naisen haluavan kuulla. Valitettavasti. Sperman tuoksu naisessa ja miehessäkin tuntuu vastenmieliseltä. Lopeta se yleisenä panopuuna rakastumisen nimissä oleminen, ehkä löydät sen hyvän miehen.

      • valitettavasti :(

        Eivät ole edelleenkään saaneet sinua kuntoon.
        Ota ne lääkkees ja etsi elämää palstojen ulkopuolelta.
        Ei tarvii sitten niin paljon valitella


      • Jaahas.....
        Itse olen 100 % neitsyt, ja sellaisena taidan pysyäkin. Mä en kelpaa kellekkään, muu - ten, kuin vain humalaisille ukoille, joita mä HÄPEÄN !!!! Ja sit töissä on yks kyttääjä , joka vahtaa mua aina, kun olen siellä......onneksi vain to ja pe olen siellä, mutta sil-le on kuulemma sanottu, että ei saa vahdata mua, mut se hullu vaan jatkaa !!! Pitä-nee sanoa taas huomenna asiasta, eikä vaan siten, et vaan sille sanotaan, vaan kaikkien, etenkin kun kuullen.....niin sit voin uskoo, et ne teki sen.....muuten en usko moista ennen, kuin näen ! Ja tuohan juuri luokitellaan työpaikkakiusaamiseksi toi tur -ha vahtaaminen.....pitänee myöskin siitä sanoa heille.......mä paheksun sitä ja ei se skitso osaa edes laulaa, se vaan raakkuu..........hullu kun on........hullujen huoneelle se joutaisi. Mä en oo siitä hullusta kiinnostunu tippaakaan, eiks se vois jo uskoo sen ?! Kytätkööt muita siellä tai vaikka vastapäistä seinää, mutt jättää skitso mut rau-haan jo !!! Se hullu ei ymmärrä mitään kieltä, ei edes suomee.....okei.


    • 21212121

      oletko ihan varma, että ihastut mieheen, vai ajatteletko, että sinun "kuuluu" olla ihastunut, kun toinen osoittaa kiinnostusta? itse huomasin itselläni tällaisen miellyttämiskierteen, kiltti tyttö kun olen... en haluaisi loukata ketään, vaikka se menikin aina siihen, että minua loukattiin... ja minä mietin, mikä minussa on vikana? tutki tunteitasi ihan rehellisesti ja pyri elämään sen mukaan, sitten kykenet solmimaan terveitä ihmissuhteita. tärkeintä on, ettei ajattele olevansa uhri tässä elämässä.

    • Sussa mitää vikaa oo miehen on vaan vaikee välillä ilmaista tunteitaan. Kuitenkin se on niin et mies tarjoutuu ja nainen tekee valinnan. Ennen tanseissa nainen oli tyrkyllä ja mies vei ny on toisin. ole kärsivällinnen ja lykkyy.

    • ...

      Etsiydytkö tiedostamattasi tietynlaisten miesten seuraan, siis tuollaisten, jotka kohtelevat toisia ihmisiä tai juuri naisia huonosti? Ihmisillä on paljon erilaisia persoonallisuuden häiriöitä, esim. taipumusta toisten hyväksikäyttöön, valehteluun, arvaamattomuuteen, riidanhaluisuuteen, itsekkyyteen.. Miehillä näitä on tämänhetkisen tutkimuksen mukaan enemmän kuin naisilla.

      Tasapainoinen ihminen ei kohtele toista huonosti. Hän tutustuu toiseen ihmiseen, puntaroi mitkä mahdollisuudet tämän ihmisen kanssa olisi hyvään parisuhteeseen, kunnioittaa toista ja hänen aikaansa, tekee ajatuksensa tiettäväksi jne.

      Sinussa ei varmasti ole vikaa, mutta jos olet kovin epävarma, niin se saattaa vetää puoleensa miehiä, jotka haluavat alistaa toisen tai jotka haluavat naisensa olevan niin vahva, että nainen pystyy alistamaan heidät. He eivät kykene tasavertaiseen suhteeseen. Heille se, että sinusta tuntuu kurjalta, että lopulta ärsyynnyt, on tietynlainen voitto, koska heidän mielestään ihmissuhteet ovat pelikenttiä, joilla ei ole tarkoituskaaan olla onnellinen.

    • anonyymi745

      Hyvän kumppanin löytäminen on vaan todella onnellisen sattuman tulosta, etsipä sitten miestä tai naista. Monet tyytyvät vähään ja saavat sen tuloksena suhteita, jotka ovat yhtä tuskallisia kuin olisi yksinelo.

      Jos kulttuuri suosii pikapanoja, niin mikä on lopputulos siitä. Ilo katoaa lopulta myös seksistä, jos ihmisellä on vähänkin enemmän älyä ja arvoja. Jos ei ole, niin sittenhän samaa peliä voi jatkaa siihen saakka, kun intiimiosasto kestää, mutta kuka haluaa lopulta enää kumppaniksi pelimiehelle tai naiselle?

      Kolmekymppisillä sinkuilla voi olla takana kymmeniä jos ei satoja seksikokeiluja, mutta kuitenkin ollaan sisältä rikkinäisiä, yksinäisiä ja rakkaudettomia.

      • sodomo

        ...ja rahaa janoavia netti h....a on maailma pullollaan, tämän elämän raadollisuus on tuhonnut monen parisuhteen.


      • jokukylläjossain
        sodomo kirjoitti:

        ...ja rahaa janoavia netti h....a on maailma pullollaan, tämän elämän raadollisuus on tuhonnut monen parisuhteen.

        Jaa että jos on kiusauksia tarjolla, niin jotenkin se vastuu siirtyy pois siltä mieheltä?
        Onko mitenkään mahdollista, että miehet olisi vastuussa omasta käytöksestään? Koskaan? Missään?


    • Nyyti2014

      Parisuhteita ei tänä päivänä pidä koossa enää mikään muu kuin molempien yhteinen tahto. Jos ei sitä ole, niin suhde on kestämätön alusta lähtien.

      Houkutuksia, paremman seksin ja uuden onnen ylistystä on liikaa ympärillä ja iltapäivälehdet pullollaan.

      Siinä sitä ihminen on loputon paremman onnen onkija, jos ei osaa asettua yhden kunnollisen ihmisen kanssa yhteen tai jos ei ole järkeä päässä haluta pysyvää ihmissuhdetta tasapainoisen ihmisen kanssa.

    • Timppa0

      Itse olin ensin ihan puhtaalla kaveripohjalla pari vuotta tyttöystäväni kanssa. Tuossa ajassa ehtii jo oikeasti tuntea toisen, eikä tapahdu jättimäisiä yllätyksiä enää. Porukalla taitaa olla vaan kiire.

    • Moi
      Mulla on täysin sama juttu ! Aina, kun tapaan täällä jonkun, ennemmin tai myöhem-min se osoittautuu törkeäksi valehtelijaksi ja pettäjäksi ! Eräskin tapaus, joka asuu Tampereella, ja tapasimme myös toisemme parikin kertaa, hän tuli tänne, missä a- sun, eli Oulun lähelle. Ehdin jo rakastua siihen pettäjään.....ja luulin, että hän myös muhun...ja katit......juuri n. 2-v sitten, kun tapasimme viimeksi, myöhemmin sain tie-tää sen pettäneen mua toisen muijan kans, joka on ilmeisesti karannut hullujen huo-neelta........ja mähän en siedä pettämistä, sen olen sille sanonut sata kertaa, mut ei sana menny perille......mä oon vissiin tuomittu oleen ikuinen kakkonen miesten kes-kuudessa ja ikuinen sinkku, varmaan vasta, kun olen jotakin 50-60-v, sitten vasta miehet alkaa huomata mut..........jos elän niin vanhaksi.......ja nyt olen siis jo 38-v nai -nen.....100 % savuton, raitis ja lapseton. Missä siis on vikaa ? Mussa ei ole itsessä mitään vikaa, se on vika miehissä itsessään ! Ja sekin sanoi mulle, että olen kaunis, vaan tuskin tarkoitti sitä, kun en sille kelvannut..........että piti mennä pettämään tosi tylysti......... Ei sussa ole mitään vikaa, se vika on pelkästään miehissä, kun eivät sua -kaan halua.....mutta miksi pitää salailla kaikkea, varsinkin, jos vaan pettää ?? Ja jat-kaa sitä......taas sen mujan tietämättä, sillä voi olla ties kuinka monta muuta muijaa kierrossa samanaikaisesti, eikä yksikään tiedä toisistaan........järjetöntä ! Mä ainakin häpeän pettäjiä, olin ne sit naimisissa tai ei...........tai parisuhteessa elävät......tulee väkisinkin mieleen se ohjelma Cheaters, jossa toinen osapuoli on alkanut aavistele-maan, että se toinen pettää, ja hakee apua tolta ohjelmalta, ja sit ne seuraa ja kuvaa sitä pettäjää, ja ne jää kiinni siitä.....harmi vain, että nyt se tulee keskellä yötä, eihän siinä ainakaan kovin usein ole ollut mitään lapsilta kiellettyä katsottavaa.......ja tuskin on nytkään........mutta se oli yksi mun lempiohjelmiani..... Ja jos se lähettää vielä lah- jan, joka osoittautuu vedenpitäväksi rannekelloksi, ja vieläpä lempivärini, joka on vio -letti....ja se on aina maksanut kaikki meidän ruoat, juomat ja vieläåpä pari kertaa kä- vimme Edenissä uimassa, se on sellainnen ihana kylpylähotelli, ja kummalakin ker-ralla se oli ottanut itselleen huoneen sieltä yöksi, ja me mentiin sitten pian sen jäl-keen uimaan.......kuka maksaa ton kaiken, jos ei todella rakasta sitä toista ? Itselläni ei olisi koskaan varaa mennä sinne edes viikonlopuksi, jos ei joku lahjoita sitä......se on ollut siellä Nallikarissa samalla paikalla jo yli 20-vuotta, ja olen käynyt siellä mon-ta kertaa.......viimeksimenin sinne tänä kesänä eräs päivä, kun oli niin kuuma.....se viileys auttoi edes vähän.......
      Tsemppiä sulle ja muille kohtalotovereille !

    • ona and minä

      keskitä olemassa olosi perus identitettin olen Europa Aasia Siperia America ....

    • 2014 lokakuu 9/10

      Minäpä koen ettei minullakaan oikeimmin, joten dildolla tai vaginalla ja varo ympäristön seksualisuuntautuneita, näitä koemme useimmin heti alusta alkaen ja Britannian seksimyönteiselle vuodekoululalle sanoisin ....

    • mies58v

      sinussa eioomitän vikka ootsyytön

    • Ei olla uhreja

      Meidän pitää rakastaa itseämme (jos ei osata, opetellaan) ja olla sallimatta huonoa kohtelua. Minä rakastin narsistia niin paljon ja sen verran kauan (3 v), että meinasi henki lähteä. Nyt olen onnellisesti suhteessa, joka heti ensihetkestä tuntui oikealta. Pian olemme olleet yhdessä 1 1/2 vuotta.

      Älä suinkaan koe olevasi huono, saat ja voit olla ujo. Minun mielestä jo alussa on kuitenkin hyvä selvittää, miten toinen ja itse haluaa edetä ja mitä ylipäätään haluaa ja pitää arvossa. Analysoi niitä tapailemiasi miehiä ja itseäsi. Näe tapaamasi miehet realistisesti, älä millaisina tahdot heidät nähdä. Etsi keinoja vahvistaa itseluottamustasi, sitä ei kukaan muu puolestasi voi tehdä.

      Energia seuraa ajatusta. Usko itseesi. Rohkeutta!

    • neppireppi

      Minä kerron. Olet feministi ja haluat alistaa miehen. Saat raivon jos mies ei huomioi sinua. Mies huomaa sen heti alkumetreillä. Jos mies on esim. asiakaspalvelussa ja ei huomioi sinua tarpeeksi, teet valituksen hänen esimiehelleen. Jos siinä olisi nainen palvelemassa, et tekisi valitusta. Eräs mies bussikuski kertoi, että naiset valittaa mitä ihmeellisimmistä asioista jos mieskuski ajaa bussia. Miesasiakkaat ei tee juuri koskaan valituksia. Varikolla naiskuskit ei saa koskaan valituksia. Sekin kertoo mistä on todella kysymys. Feministit valittaa esimerkiksi diskossa tiskijukalle vääristä kappalevalinnoista. Ne voivat jopa käydä agressiiviseksi tiskijukkaa kohtaan jos eivät soita Jennin vollotusbiisiä.

      • eräsjokuvaan

        Asiakaspalvelijan toimenkuvaan kuuluu asiakkaan huomiominen, asiakas on aina oikeassa.

        Bussikuskeista enemmistö on miehiä, siksi saavat useimmin valituksia. Myöskin heissä on aihetta valituksiin; ajavat liian kovaa ja joutuvat sitten tekemään äkkijarrutuksia, asiakkaat kaatuilevat ja satuttavat itsensä. Miehet puhuvat asiakkaile törkeästi; eräänkin kuulin haistattelevan miesasiakkaalle joka oli moittinut kuskia pienen koulupoikansa jättämisestä pysäkille vaikka tämä oli viittonut ajoissa pysähtymään; "haista sinä paska" oli kuskin vastaus.

        Tiskijukat myös ovat enimmäkseen miehiä, kun naiset ovat maksaneet sisäänpääsystään he luonnollisesti olettavat saavansa rahalle vastinetta.

        Puhutaankos sitten miesten agressiivisesta käytöksestä päihtyneenä?


    • tuttua menoa

      Tiedän kyllä miksi ihmiset tekee sinulle tuollaista, koska reagoit, siksi he valitsevat sinut. He haluavat kyllä satuttaa ja koska et ymmärrä nauraa tuollaisille epätoivoisille satuttaja narsisteille kuin muut nauravatkin, he valitsevat sinut, koska tuo toimii. Älä anna heille tätä iloa. Sieltä mistä minä valitettavasti tulen ihmiset yrittää pelailla ihan kaikkea, minä en, ei syytä tehdä niin ja kyllä huvittaa jos joku yrittää jotain epätoivoista.

    • Kannattaa jaksa. Ett tarvi anna kulli toisille usein. Minulle riittää että toiset näyttää että hän jaksa ja kiinosttaa.

    • Aina käännetään...

      Juttu niin päin, että naiset ovat uhreja. Onko palstan feministeillä muuten KOSKAAN käynyt mielessä, että on myös meitä miehiä joiden tunteilla leikitään, joita väheksytään, syrjitään, kartetaan, ja kaikkea mahdollista. Juuri naisien taholta siis. ITSEHÄN monet naiset ovat juuri niin pintaliitäjiä kuin vain voi ihminen olla! Eli turha siellä on riehua, että miehet vain ovat sikoja. Monet, hyvin monet ehkä n. 99% naisista ovat HYVIN tunteettomia. Ja jos mies ei näytä maailman parhaalta, mutta sydän on paikallaan niin on lähes varmaa, että mies saa tylyn kohtelun! Eli ihan turha ainakaan mulle sössöttää, että naiset on aina niin tunteellisia ja KAIKKI miehet vain sikoja joilla ei ole tunteita, itse en ainakaan lukeudu niiden joukkoon!

      Ps. Miten naiset muuten aina LÖYTÄÄKÄÄN ne paskia*aiset sieltä joukosta? Tiedän kyllä vastauksen. Ahneella on paskai*nen loppu on minun vastaukseni, joten jokainen voi päätellä mitä tällä tarkoitan. ( niin, jos älykkyys nyt riittää edes siihen, hoh-hoijjaa )

    • Arto L

      Tuo aloittajan kuvailema tilanne on mielestäni ihmisen pimeä puoli. Kuvailtua "valtataistelua" tunteista käyvät yhtälailla miehet kuin naiset. Todennäköisesti kumpikaan ei pidä sen seuraamuksista, koska se heikentää parisuhdetta, mutta HEIKOLLE ihmiselle, toisen ihmisen heikkouden hyödyntäminen antanee tunteen että hän onkin vahva.
      Tuskin aloittajaa lohduttaa mutta olen tavannut useita aloittajan kaltaisessa suhteessa eläviä ihmisiä. Sanon heille kaikille aina saman. Älkää tehkö sitä itsellenne.

      Toistaiseksi kuitenkin hyvin harvat ovat valmiita luopumaan "tunnevallastaan", vaikkei sillä saavuta mitään. Ja tosiasiassa itsekin osasin luopua siitä leikistä vasta hiukan alle 30 vuotiaaana.

    • Novalis

      Itse olen 40-vuotias mies. Rakastuin silmittömästi itseäni nuorempaan naiseen pari vuotta sitten, kunnes yhtenä päivänä hänelle soitellessani sain kuulla tyyliin tämä oli tässä. Liian hyväähän se olikin ollakseen totta, en ole mikään komistus, ja meilä oli 17 vuotta ikäeroa. Olin vain niin sokaistunut ihastumisestani, etten tajunnut realiteetteja? Tapailimme käytännössä päivittäin lähes vuoden ajan, ja jos emme tavanneet puhuimme puhelimessa joskus tuntikausia. Luulen että hän epäröi taustalla koko ajan ikäeromme jne takia, varmaankin jonkun kaverin kommentti vanhasta ukosta laukaisi sitten tuon tarpeen jättää minut. Olin niin omien tunteideni vanki, että murruin dumppaamisen takia totaalisesti pitkäksi aikaa, olin kuvitellut seurustelun johtavan vieläkin vakavampaan.
      Nyt olen toipunut asiasta, ja osaan jo nauraakin koko jutulle, ja omalle tyhmyydelleni. Tapasin äskettäin naisen (vain 9 vuotta nuorempi :D), jonka kanssa tapailemme. Meillä on yhteinen harrastus, ja ns. kemiat toimii. Olen ilmoittanut valmiiksi, etten halua kiirehtiä suhteessa, ja kuulemma sopii hänelle! Odotan tämäniltaista päivällistämme innolla.
      Suuren pettymyksen jälkeenkin voi siis löytää jonkun ja ihastua ja rakastua. Ei kannata jäädä surkuttelemaan, vaan liikkua avoimin mielin. Liiasta ujoudestakin voi oppia pois, itsekin olin nuorena enemmän introvertti (tosin lähinnä koulukiusaamiskokemusten takia), mutta olen nykyään ehdottomasti enemmän ulos päin suuntautunut. Lycka till!

    • Yksilönvapaus ensin

      Takerrut niihin miehiin. Siksi et osaa luopua etkä haluakaan luopua. Et anna ihmiselle tilaa. Jos antaisit, osaisit myös luopua. Pitkissä suhteissa luopumiseen liittyy jo tottumusta ja tapaakin. Se on inhimillistä vaikka tunteita perinteisessä mielessä ei toista kohtaan olisikaan. Sun suhteet on ilmeisesti olleet lyhyitä joten suhteeseen tottumistakaan ei ole ehtinyt tapahtua. Aito rakkauskin kehittyyä vähitellen ja edellyttää vastavuoroisuutta. Niin jos peiliin haluat katsoa, niin älä takerru.

    • hgfhjfhgfh

      Jos olisit mies syyttäisit todennäköisesti kaikkia naisia tällä hetkellä.

    • ...

      Niin kliseiseltä kun se kuulostaakin, niin lopeta se miehen etsiminen ja elä elämääs! Hanki uusia ystäviä, uusia harrastuksia ja tee, mistä tykkäät. Itsellenikin löytyi elämänkumppani ns. vahingossa :D Oltiin oltu ystäviä jo kauan aikaa, mut ei oltu ajateltu koskaan seurustelun kannalta. Sit välille vaan synty se kipinä :) Kai se johtuu siitä, että kun ystävien kanssa uskaltaa olla oma itsensä, niin se tuntuu niin oikeelta ja rakastuu aidosti. Ollaan nyt oltu kohta neljä vuotta yhessä ja vuos kihloissa. Mun kumppani on mun paras ystävä ja rakas. Se on mun toinen puolisko :)

    • ääkkösmies

      kyllä kumppänin löytää jös väin hälyää

    • 1meistä

      Melkoisen tutulta tekstiltä kuullostaa toi aloitus. Olisin miehenä voinut kirjoittaa aika paljon samantyyppisen tarinan naisista ja heidän käyttäytymisestään. Suhteet joissa olen ollut ovat hyvin erityyppisten ja eri-ikäisten naisten kanssa joten ei voi linjata mitään tyyppiä paitsi että olleet epävarmoja ihmisinä. Sitä kautta varmaankin molemmilla sukupuolilla tulee tuollaista käytöstä tavalla tai toisella. Ikävää mutta helpommalla pääsee olemalla itsekseen, joka tavallaan on sääli kun kuitenkin näkee omassa ystäväpiirissään hyviäkin liittoja(tietämättä 4 seinän sisällä tapahtuvaa). Koitan kyllä vielä jos oikea osuu kohdalle.

    • Yksinkaksin

      Tuttuja tunteita. Olen ollut muutamissa parisuhteissa ja alkuhuuman (puoli vuotta - vuosi) jälkeen miehet yleensä näyttävät että "ei vaineskaan, en minä sellainen olekkaan jollaisena esiinnyin". On tosi pettynyt ja petetty olo. Ja ikä lähenee neljääkymppiä kohta.Olen yrittänyt sinne peiliin kurkkia... Kai ihan ok näköinen, ystävällinen, sosiaalinen, läheisyyttä kaipaava hellä nainen. Ei meille kaikille taida olla sitä oikeaa olemassa. Myönnän että kateellinen olen niille joilla sellainen on löytynyt.

      • 1meistä

        Oli hetki aikaa lueskella ketjua. Myönnän etten useinkaan lueskele näitä mutta aloitus oli sellainen että piti kommentoida sitä. Ihmisiä on erittäin monenlaisia, kuuluu ilmeisesti elämään. On käyttäjiä ja käytettäviä, riippuu luonteesta mihin kuuluu ja kuka sen haistaa. Muutamassa kommentissa oikein hyvin oivallettu roolit, ikävä kyllä se on juuri näin. Jos olet hiukankaan huolehtivainen luonteeltasi niin se kyllä käytetään hyväksi ellei löydä oikeasti sopivaa vastakappaletta. Tämä sopii molempiin sukupuoliin yhtälailla. Harvoin "kuherruskuukauden" jälkeen monikaan on sitä miltä näyttää, poikkeuksiakin on mutta tuntuu ainakin omalla kohdalla että aina käsittänyt väärin mitä on sanotulla tarkoitettu, suomenkieli ilmeisesti onnetonta vaikka on äidinkieli(vanha opettaja antaisi korville). Peili on siitä hieno kapistus että se kertoo asioita, niihin kannattaisi luottaa, kun katsoo sieltä itseään silmiin niin se kertoo mitä olet ja mitä olet tehnyt asioille, ja jos olet tyytyväinen siihen mitä siellä näet niin olet tehnyt asioille sen mitä voit, lopputekeminen on muiden käsissä. Voin olla oikeassa tai väärässä mutta onpahan oma mielipiteeni. Jokaiselle on joku mutta löytäminen on useimmiten liian vaikeaa.
        Koitettu etsiä viiskyt v. eikä ole tullut vastaan, tuskin tuleekaan mutta periksiantaminen ei koskaan kannata. Aina voi olla väärässä, "luulin olleeni väärässä siinä että olin väärässä kunnes totesin olleeni väärässä". Heh, huomaa ettei ole käyttänyt näitä kun nimimerkki "1meistä" oli varattu edelliseen kommenttiin.


      • HYVIÄ LÖYTYY!
        1meistä kirjoitti:

        Oli hetki aikaa lueskella ketjua. Myönnän etten useinkaan lueskele näitä mutta aloitus oli sellainen että piti kommentoida sitä. Ihmisiä on erittäin monenlaisia, kuuluu ilmeisesti elämään. On käyttäjiä ja käytettäviä, riippuu luonteesta mihin kuuluu ja kuka sen haistaa. Muutamassa kommentissa oikein hyvin oivallettu roolit, ikävä kyllä se on juuri näin. Jos olet hiukankaan huolehtivainen luonteeltasi niin se kyllä käytetään hyväksi ellei löydä oikeasti sopivaa vastakappaletta. Tämä sopii molempiin sukupuoliin yhtälailla. Harvoin "kuherruskuukauden" jälkeen monikaan on sitä miltä näyttää, poikkeuksiakin on mutta tuntuu ainakin omalla kohdalla että aina käsittänyt väärin mitä on sanotulla tarkoitettu, suomenkieli ilmeisesti onnetonta vaikka on äidinkieli(vanha opettaja antaisi korville). Peili on siitä hieno kapistus että se kertoo asioita, niihin kannattaisi luottaa, kun katsoo sieltä itseään silmiin niin se kertoo mitä olet ja mitä olet tehnyt asioille, ja jos olet tyytyväinen siihen mitä siellä näet niin olet tehnyt asioille sen mitä voit, lopputekeminen on muiden käsissä. Voin olla oikeassa tai väärässä mutta onpahan oma mielipiteeni. Jokaiselle on joku mutta löytäminen on useimmiten liian vaikeaa.
        Koitettu etsiä viiskyt v. eikä ole tullut vastaan, tuskin tuleekaan mutta periksiantaminen ei koskaan kannata. Aina voi olla väärässä, "luulin olleeni väärässä siinä että olin väärässä kunnes totesin olleeni väärässä". Heh, huomaa ettei ole käyttänyt näitä kun nimimerkki "1meistä" oli varattu edelliseen kommenttiin.

        Olet tavannut vääränlaisia ihmisiä, hae oikeita itsellesi. On paljon miehiä, jotka on hyviä ja luotettavia. Eikun hakeen uusia kumppaneita. Älä lannistu. Miehiä löytyy kun viitsii vain hakee. Älä tyydy tyhmiin ja pettäviin.


      • ystävää!
        1meistä kirjoitti:

        Oli hetki aikaa lueskella ketjua. Myönnän etten useinkaan lueskele näitä mutta aloitus oli sellainen että piti kommentoida sitä. Ihmisiä on erittäin monenlaisia, kuuluu ilmeisesti elämään. On käyttäjiä ja käytettäviä, riippuu luonteesta mihin kuuluu ja kuka sen haistaa. Muutamassa kommentissa oikein hyvin oivallettu roolit, ikävä kyllä se on juuri näin. Jos olet hiukankaan huolehtivainen luonteeltasi niin se kyllä käytetään hyväksi ellei löydä oikeasti sopivaa vastakappaletta. Tämä sopii molempiin sukupuoliin yhtälailla. Harvoin "kuherruskuukauden" jälkeen monikaan on sitä miltä näyttää, poikkeuksiakin on mutta tuntuu ainakin omalla kohdalla että aina käsittänyt väärin mitä on sanotulla tarkoitettu, suomenkieli ilmeisesti onnetonta vaikka on äidinkieli(vanha opettaja antaisi korville). Peili on siitä hieno kapistus että se kertoo asioita, niihin kannattaisi luottaa, kun katsoo sieltä itseään silmiin niin se kertoo mitä olet ja mitä olet tehnyt asioille, ja jos olet tyytyväinen siihen mitä siellä näet niin olet tehnyt asioille sen mitä voit, lopputekeminen on muiden käsissä. Voin olla oikeassa tai väärässä mutta onpahan oma mielipiteeni. Jokaiselle on joku mutta löytäminen on useimmiten liian vaikeaa.
        Koitettu etsiä viiskyt v. eikä ole tullut vastaan, tuskin tuleekaan mutta periksiantaminen ei koskaan kannata. Aina voi olla väärässä, "luulin olleeni väärässä siinä että olin väärässä kunnes totesin olleeni väärässä". Heh, huomaa ettei ole käyttänyt näitä kun nimimerkki "1meistä" oli varattu edelliseen kommenttiin.

        Jatka etsimistä ja kulje aina eteenpäin.


      • hmmhmmhmm

        Ongelma siinä on, että et onnistunut rakastamaan heitä sellaisina kuin he olivat, jolloin et antanut heille tilaa olla omana itsenään. Kulissipeliä. Onko sinulle se oikea joku täydellisyys, jota ei ole olemassa? Katsotko olevasi vain olemattoman arvoinen?


    • ujot naisetJa miehet

      Aloittajan ongelmsta kärsivät ujot naiset ja miehet, onko teillä samanlaisia ongelmia myös muiden ihmisten kanssa? Käyttäytyvätkö muutkin teitä kohtaan samalla lailla? Oletteko miettineet omaa ujouttanne, millaisen kuvan annatte itsestänne? Tai sitä miksi olette ujoja? Jos ujous on hiljaisuutta ja epävarmuutta, se voidaan tulkita kylmyydeksi muita kohtaan.

      Aloittajan kohdalle sattuneista miehistä ainakin osa ei hallitse eikä ymmärrä omia tunteitaan eikä osaa parisuhdepelin käyttäytymissääntöjä eikä ehkä koskaan tule oppimaankaan.

      • kustajapaskoa!

        Persereikä javittu on kusemista ja paskantamista varten.


    • Ikävä lukea aloituspostaus. Ei mulla muuta.

    • tiedän tunteen olen kokenut nykyisessä suhteessa samaa tosin naisen tekemänä

    • Mikä vika vika vika

      Ei sussa nitään vikaa ole. Oot tavannut miehen, joka ei ole vakavissaan kanssasi. Kuitenkin itsetuntoa on hivellyt kun on huomannut sinun ihastuksesi. tästä johtuen on sitten kilpailuhenkisesti aina varmistunut että olisit saatavilla, jollei mitään parempaa ole tarjolla. kyllä se hivelee, vaikkei se sinua kohtaan oikein olekaan.

    • Jospas miettisit vähän, mitä haet. Koska unelmien täydellistä prinssiä ei ole ainakaan tällä maapallolla niin laske vähän rimaa. Ja löydä aika kiva mies.

      • korvaus?

        Kun ne pitävät satamana naisrukkaa!


      • posliinivittuko?
        korvaus? kirjoitti:

        Kun ne pitävät satamana naisrukkaa!

        Oletko sinä posliini?


    • Naieljäjä39

      Ihan samaa kaavaa mennyt suhteet minullakin. Monet halunneet ptiää jutun tapailuna. Jotkut ilkeilleet, nälvineet, vetäytyneet. Ajaneet hommat tarkoituksella niin, että minä sanoisin nuo vapauttavat sanat. Ei tavata, hyvää elämää.
      Ei minusta ole väärin ihastua ja rakastua enemmän kuin toinen. Ei ole väärin olettaa, että se toinen antaisi aikaansa ja puhuisi kauniisti. Ei ole väärin haaveilla kaikesta hienosta yhdessä. Ja pitää toista tärkeänä. Odottaakkin jotain. Jos on....? Mitä varten sitä edes mitään aloittaisi.
      Harmi vaan moni tietää tämän ja näkee toisen kaipauksen kunnolliseen ja hyvään. Käyttää sitä aikansa hyväksi ja haluaa taas jotain uutta. Sen sanon, että näille ihmisille me emme ole sen väärempiä kuin ne menneet tai seuraavatkaan. Kukaan ei ole riittävä olemaan se oikea.
      On heissäkin puuteensa jos kaikki tuntuvat väärille, eikä kenenkään kanssa tahdo keskittyä suhdetta perustamaan kunnolla. Kiltit, kunnon ihmiset ei tuo haastetta ja moni on mieltynyt ihmissuhde peleihin ja leikkeihin.....Jostainhan se kertoo.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe