Näin valehdellaan koulutus

näin valehdellaan

28

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYUndai

      Mytomaani valehtelee kaikesta.

    • pers.leegio

      persoonallisuushäiriö?

      on monta *sivupersoonaa*,
      osa niistä on Professoritasoa
      mut virallinen Päägubbe on käynyt vain apukoulun :P

      • Lapsiko kirjoittaa?

        Minkä ikäinen olet? 13?


      • itku tulee
        Lapsiko kirjoittaa? kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? 13?

        Minä veikkaisin 8.


    • pAKKOvalehtelu;

      mytomaani on sairas siinä
      kuin kleptomaanikin.

      mytomaanin on pakko lisäksi 'varastaa' muitten txt ja
      pakko massapostata niitä
      vaikka Bannia tulee....

      jos menee päiväkin ilman
      edes yhtä valetta/massapostausta, tulee kuulema kamalat viekkarit

    • vaaratilanteita jopa

      Sanamiehen mielestä
      koulutuksensa valehteleminen on
      *pikkuasia*

      Työnantajat ovat eri mieltä kuten myöskin työtoverit jotka
      siten saavat väärän kuvan
      Valehtelijan
      osaamisesta ja tietopohjasta.

    • M.Ynchousen

      seepra ei pääse raidoistaan

    • Ladalla liukkaasti

      Koulutus: Ammattikorkeakoulu
      Ammatti: ATK/IT/tietoliikenne

      ehheheeh, siinäpä Borealiksella soppa porisee
      kun
      Sanamies hoitelee siellä Tietoöiilennettä, Jiihaahahahahaha

    • lorun Loppu:

      ***Työnantajat ovat eri mieltä kuten myöskin työtoverit jotka
      siten saavat väärän kuvan
      Valehtelijan
      osaamisesta ja tietopohjasta.***

      tärkee pointti
      itte suuttusin pahasti jos tollasta olis meidän työpaikalla,
      et
      työkaveri kusettaa ja
      valehtelee työasioissa-kaan.

    • potkut valehtelusta

      Potkut tulis epärehellisyydestä
      täälläkin
      jos väittäs käyneensä AMK:n
      eikä se oliskaan totta.

    • Käännös

      ”Mutta kun he näkivät Pietarin ja Johanneksen rohkeuden ja havaitsivat heidän olevan koulunkäymättömiä ja oppimattomia miehiä, he ihmettelivät; ja he tunsivat heidät niiksi, jotka olivat olleet Jeesuksen kanssa.” (KR)

    • " ATK/IT/tietoliiken

      Jo vuonna miekka ja kivi tiedettiin
      että
      kerran nettiin laitettua tietoa tai kuvaa ei sieltä pois saa.

      Kumma kun se tieto ei ole kohdannut tätä
      AMK:n suorittanutta -- LOL---

      " ATK/IT/tietoliikenne"-ammattilaista... ????

    • bitit muistavat

      bitit tallessa netissä, jep-jep

    • Ayam Cemani

      onpas HÄRSKI valhettelija tämä
      multinikki
      jonka lihapullatkin ovat MUSTIA.

      • Ayam Cemani

        Indonesialainen Musta Liha on tosi kallista...


        Tosi päheen näkönen Tipu, vaikka musta onkin...


      • Culi Naristi
        Ayam Cemani kirjoitti:

        Indonesialainen Musta Liha on tosi kallista...


        Tosi päheen näkönen Tipu, vaikka musta onkin...

        indonesialsiet tipuset on nom-nom-nom


    • KOULUTUS kunnossa?

      Jokos Tottiksella
      on Hygieniapassi ja
      Salmonella -todistus?

    • MIKÄ VUOSI/missä?
    • Ei helvata sentään

      Kyllä on taas niin urpo ketju että oikein myötähäpeä ryöppyää. Mikä teitä vaivaa?

    • kumpi totta?

      artosanamies on kertoillut täällä netissä
      myös
      olevansa
      -atleettivartaloinen yksityisyrittäjä pohjanmaalta-
      joka ajelle amerikanraudoilla vaan...

      ollen kuitenkin kaljamahainen työntekijä Borealiksella...
      ja autonsakin on kuulema LADA...

    • Faktaa pas-puhujat
      • atleettivartalo,pah

        Kirjautuneen nikkinä artoTottis on kertonut että B-s maksaa operaattoreilleen SURKEAA palkkaa,
        joten ei hän yksityisyrittäjä ole.

        Kaljamaha näkyy kotisisvuillaa kuvissa
        Kerimäeltä Pariisiin ja Jaavalle.
        Toilinkedin foto on ikivanha,
        nyt on 55-vuotias Tootis aika räjähtäneen pullataikinan näkönen
        tohon verrattuna


      • kerimäellä

      • kesä 2013

      • siivetön vanki
        kesä 2013 kirjoitti:

        atleetti-keskikehon rakentaja

        http://goo.gl/GV7LF7

        KIVAT KOTIISIVUT hänellä.
        kaipais enempi kuvia ulkmaanreisuista.


      • fani X
        siivetön vanki kirjoitti:

        KIVAT KOTIISIVUT hänellä.
        kaipais enempi kuvia ulkmaanreisuista.

        arto on rohkea kun uskaltaa kiivetä kellotapuliin,
        hyvä arto!


    • petyin pahasti hänee
    • ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe