Miehen palkasta ja ammatista

Anne-82

Tapasin viime viikonloppuna baarissa oikein ihastuttavan herrasmiehen, mutta tämän ammatti ja palkka sai minut kovin nolostuneeksi. Mies ilmoitti olevansa siivooja ja tienaavansa vain reilut 1500 euroa kuussa. Tuohan on ihan naurettavan pieni summa 32-vuotiaalle miehelle! Miten mies kuvittelisi elättävänsä minut ja itsensä ja vievänsä meidät joskus ihanalle lomalle noilla tuloilla? Ei varmasti mitenkään! Miehellä ei myöskään ole omaa autoa ja hän kertoi myös asuvansa vuokralla jossakin keskustan yksiössä, mikä on myös todella säälittävää tuossa iässä.

16-vuotiaalle ensi kertaa kesätöissä olevalle nuorelle tuo on jo ihan hyvä palkka ja ammatti,mutta aikuisella ihmisellä tuo summa lähentelee jo köyhyysrajaa. En haluaisi olla mitenkään pinnallinen, mutta mielestäni miehen tulee olla perheen pää ja ansaita sen mukaisesti että perhe voi asua mukavasti, syödä hyvin ja tehdä yhteisiä lomamatkoja. Noilla tuloilla se ei ikävä kyllä onnistu. Omat tuloni ovat lähes 2600 euroa, joten kyllä minullakin on oikeus vähän vaatia näissä asioissa.

Mitäs palstalaiset sanotte, kannattaako tässä vielä jatkaa miehen tapaamista vai luovuttaa jo suosiolla? Mies vaikutti muuten kuitenkin ihanalta ja reippaalta. Tai no, sellaisen kuvan sain hänestä ensitapaamisella. Voihan hän olla ihan täys juoppokin.

442

9623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mee läpi

      Huono trolli

      • burb

        Miten niin provo? Palstahan on täynnä pinnallisia ja ahneita akkoja, jotka priorisoivat rahaa ja statusta.


      • burb kirjoitti:

        Miten niin provo? Palstahan on täynnä pinnallisia ja ahneita akkoja, jotka priorisoivat rahaa ja statusta.

        Ja kaiken kukkuraksi se saattaa kieliä tiettyjen ihmisryhmien, kuten vähätuloisempien ja sosiaalisesti kömpelömpien, syrjinnästä.


      • jee jeeeh

        KYLLÄ VOIT TAPAILLA....AINHAN RAHVAASEEN VOI TUTUSTUA.....

        Ja sunkin työpaikallasi voi alkaa YT:t ensi viikolla ja valtion ja kunnin hommissa ensi vuonna ,,,niin olisi edes herrasmies joka voi tarjota sulle kaurapuuroa ja hernekeittoa


      • Ön ihmisiä
        kaikkien_kaveri kirjoitti:

        Ja kaiken kukkuraksi se saattaa kieliä tiettyjen ihmisryhmien, kuten vähätuloisempien ja sosiaalisesti kömpelömpien, syrjinnästä.

        Kyl niitä eriläisiä täpäyksiä ön. Vöi näitä tärkistää täältä internetistä jös hälyää säädä tietöä.


      • cvcvcvcvcvcvc
        Ön ihmisiä kirjoitti:

        Kyl niitä eriläisiä täpäyksiä ön. Vöi näitä tärkistää täältä internetistä jös hälyää säädä tietöä.

        Hei sinä Ön ihmisiä

        Kyllä olet typerä, kun vääristelet kirjaimia!!!
        :(


      • Naurettava..

        ajatusmaailma tuolla akalla. Miksi miehen pitäisi maksaa sinun elämäsi? Tuskinpa sinäkään työkyvytön olet?

        Minun mielestäni molempien pitää maksaa oman osansa. Minä olen jo itse oman osani tehnyt, mutta vaimoni on vielä työssä.


      • näin se on
        burb kirjoitti:

        Miten niin provo? Palstahan on täynnä pinnallisia ja ahneita akkoja, jotka priorisoivat rahaa ja statusta.

        TÄÄ ON NIIN SELVÄ PROVO. Vain nainen tietää tämän. Te miehet nyt ootte niin tolloja että kuvittelette kaikkien naisten olevan vaan rahan perään.


      • burb
        näin se on kirjoitti:

        TÄÄ ON NIIN SELVÄ PROVO. Vain nainen tietää tämän. Te miehet nyt ootte niin tolloja että kuvittelette kaikkien naisten olevan vaan rahan perään.

        Mulla on ollut pitempää tai lyhyempää säätöä yli kymmenen naisen kanssa. Kolmen tänä vuonna. Yhtä poislukien kaikki ovat kaatuneet siihen, että nainen priorisoi rahaa ja materiaalia ja odottaa miehenkin priorisoivan niitä. Luonteella, hauskuudella, luovuudella ym. ei tuntunut mitään väliä, jos rahan priorisoinnin sijaan priorisoi vaapa-aikaa ja teki mitä huvittaa, milloni huvittaa. Ei käynyt, vaan rahan piti olla ehdoton ykkösprioteetti.

        Sen verran monta kokemusta takana, että uskon omaavani jonkinlaisen kompertenssin mitä tähän väitteeseen tulee.


      • nainut-ainut
        näin se on kirjoitti:

        TÄÄ ON NIIN SELVÄ PROVO. Vain nainen tietää tämän. Te miehet nyt ootte niin tolloja että kuvittelette kaikkien naisten olevan vaan rahan perään.

        hhhhhhhhhhei näil ei veroooooooooooo [email protected]


      • näin se on
        burb kirjoitti:

        Mulla on ollut pitempää tai lyhyempää säätöä yli kymmenen naisen kanssa. Kolmen tänä vuonna. Yhtä poislukien kaikki ovat kaatuneet siihen, että nainen priorisoi rahaa ja materiaalia ja odottaa miehenkin priorisoivan niitä. Luonteella, hauskuudella, luovuudella ym. ei tuntunut mitään väliä, jos rahan priorisoinnin sijaan priorisoi vaapa-aikaa ja teki mitä huvittaa, milloni huvittaa. Ei käynyt, vaan rahan piti olla ehdoton ykkösprioteetti.

        Sen verran monta kokemusta takana, että uskon omaavani jonkinlaisen kompertenssin mitä tähän väitteeseen tulee.

        No naisena voin kertoa, että pidät tietyn tyyppisistä naisista. Panostavat takuulla paljon ulkonäköönsä. Onko irtoripsiä, tekohiuksia, ehkä silikonit ja kalliit vaatteet. Eli itse valitset sellaisia naisia joilla rahaa kuluu ja elämä on muutenkin pelkkää pintaliitoa. Kertooko se jotain myös itsestäsi kun pidät sellaisista naisista.

        Älä kuitenkaan syyllistä kaikkia naisia, koska tuollaisia naisia on vähemmistö kaikista. Toki vähän enemmän nuorissa naisissa eli tarkoittaa n. 20 vuotiaita tai nuorempia. Elämä opettaa, kuten sanotaan.


      • Mies tältä tähdeltä
        Ön ihmisiä kirjoitti:

        Kyl niitä eriläisiä täpäyksiä ön. Vöi näitä tärkistää täältä internetistä jös hälyää säädä tietöä.

        Jöö, jüst!


      • burb
        näin se on kirjoitti:

        No naisena voin kertoa, että pidät tietyn tyyppisistä naisista. Panostavat takuulla paljon ulkonäköönsä. Onko irtoripsiä, tekohiuksia, ehkä silikonit ja kalliit vaatteet. Eli itse valitset sellaisia naisia joilla rahaa kuluu ja elämä on muutenkin pelkkää pintaliitoa. Kertooko se jotain myös itsestäsi kun pidät sellaisista naisista.

        Älä kuitenkaan syyllistä kaikkia naisia, koska tuollaisia naisia on vähemmistö kaikista. Toki vähän enemmän nuorissa naisissa eli tarkoittaa n. 20 vuotiaita tai nuorempia. Elämä opettaa, kuten sanotaan.

        Sattumalta siis kaikki naiset vain sattuneet olemaan samanlaisia? Tuskimpa, kun en ole ikinä valikoinut tietynlaisia naisia.


      • Siiveltäkö

        Ei kait hänen kuulu sinua elättää, kait sinä myös käyt työssä. Ei nykyaikana hiehen siivellä eletä!!!


      • toivon ap:lle pahaa
        Siiveltäkö kirjoitti:

        Ei kait hänen kuulu sinua elättää, kait sinä myös käyt työssä. Ei nykyaikana hiehen siivellä eletä!!!

        Aloittaja on oksettava ihmispersoona.
        Tunsin pelkkää inhoa tekstiä lukiessani.
        Että voikin ihminen olla noin paljon rahan perään!
        Ja että VAIN 1500!?
        Minä eläisin herroiksi, jos saisin kuukaudessa edes TONNIN!
        Toivottavasti karma tekee tehtävänsä ja vie aloittajalta kaiken maallisen omaisuuden sekä työpaikan.
        Sitten joku mies voi puolestaan hänestä miettiä, että "Miten tuollainen työtön lumppu muka minun kanssani lomalle lähtisi".


      • omavarakas
        näin se on kirjoitti:

        TÄÄ ON NIIN SELVÄ PROVO. Vain nainen tietää tämän. Te miehet nyt ootte niin tolloja että kuvittelette kaikkien naisten olevan vaan rahan perään.

        Provoon voi silti todeta jotain.

        Siis köyhä ei ole se, jolla on vähän. Köyhä on se jolta puuttuu paljon. Tuota asiaa kannattaa miettiä pitkään.

        Varallisuuden statukset ovat varsin usein tilapäisiä. Sen tilapäisempiä mitä enemmän niitä esitellään suurieleisesti.

        Todellinen rikkaus on muussa kuin rahavirtojen suuruudessa. Se voi olla pienien rahavirtojen hienoudessa. Eli siinä, että pienet asiat ovat kauniisti hallinnassa maailman tappiin. Joku siistijä voi olla varsin taitava hoitamaan asiansa. Sitä eivät ole muskeliveneilijät. Muskeliveneilijät ovat joko isänsä varoilla liikkeellä tai sitten isopalkkaisissa asioitten sotkemishommissa, joista rentoudutaan ajamalla kiville.

        Tässä päivän epistola. Revi siitä, provoilija.


      • burbille
        burb kirjoitti:

        Miten niin provo? Palstahan on täynnä pinnallisia ja ahneita akkoja, jotka priorisoivat rahaa ja statusta.

        Aloittajan tapaiset trollitekstit kirjoitetaan ainoastaan naisia vihaavan mieshenkilön sormista.
        Tuskin edes juoppohullu nainenkaan noin typerästi kirjoittaisi.


      • ön mëtallia
        Ön ihmisiä kirjoitti:

        Kyl niitä eriläisiä täpäyksiä ön. Vöi näitä tärkistää täältä internetistä jös hälyää säädä tietöä.

        Ölëtkö köskään tütkïnüt mïhïn käïkkïällë ümläütïn vöïkään tünkëä żïïtä süllë üüsï härrästüs.


      • burb kirjoitti:

        Miten niin provo? Palstahan on täynnä pinnallisia ja ahneita akkoja, jotka priorisoivat rahaa ja statusta.

        Jos hän ansaitsee sinusta liian vähän, ei tietty kannata jatkaa. Itse valitset tapasi hakea puolisoa.


      • Kuka kunnioittaa sua
        Naurettava.. kirjoitti:

        ajatusmaailma tuolla akalla. Miksi miehen pitäisi maksaa sinun elämäsi? Tuskinpa sinäkään työkyvytön olet?

        Minun mielestäni molempien pitää maksaa oman osansa. Minä olen jo itse oman osani tehnyt, mutta vaimoni on vielä työssä.

        Siipeät siis vaimoasi.


      • sadasd
        cvcvcvcvcvcvc kirjoitti:

        Hei sinä Ön ihmisiä

        Kyllä olet typerä, kun vääristelet kirjaimia!!!
        :(

        J̶̢͘͝҉̠̤͕̤͕̱̞̩͚͚̲̪̗̞̠à͓̖͍̳̗̣͍̲̖͠͝ą̛̛͘҉͚̣͎͖̦̖̥̜ͅ ̮͓͓̱̬̖͖̭̦̘̹̞͓͔͈̫̖̣͟͜͡ͅé͍͚̳͔̙̰͙͢t̴̡͏̤͕̝̖̼̩̙̙̩͢ṭ̢͎̹͕̀͞͠͝ä̡̳̠̙̻̰͇̘͈͟ͅ ̙̞͈̦̝͎͈̀͘̕͝s̴̨̹̞̼̹̲͚̯̙̝̺͟͡i̧̛̛̲̮͕͎̬̙͕͈̼ͅl̸͍̫̗̹̩̬̺̙̮͙̙̕l̢̜͕̠͙͔̟̖̦̼͚̼̬̬̞̜̬͇̙͢͞a̵̵̶̢̞̼̩̠̞̫̜̮͔̤͚̞i̷̢̡̫̺̝̦̣͖̭̲͍̥̤


      • hölömöläinen

        joo, todella huono trolli, kirjoittajalta puuttuu kirjoittamisen taito


      • 5. Moos. 22:28-29
        näin se on kirjoitti:

        TÄÄ ON NIIN SELVÄ PROVO. Vain nainen tietää tämän. Te miehet nyt ootte niin tolloja että kuvittelette kaikkien naisten olevan vaan rahan perään.

        Eikö tässä just joku viikko sitten ollut Suomi24:n pääotsikoksi päässyt joku juttu missä nainen mietti kannattaisiko itseään lyhyempi mies jättää. Perusteluiksi hän kertoi sen että naiset yleensä haluavat tuntea itsensä turvallisiksi itseään pidempien miesten rinnalla. Kyllähän se rahakin tarjoaa turvallisuutta ja sen vuoksi naiset ovat rahan perään.


      • hyväpalkkainen
        burb kirjoitti:

        Sattumalta siis kaikki naiset vain sattuneet olemaan samanlaisia? Tuskimpa, kun en ole ikinä valikoinut tietynlaisia naisia.

        Omistan kolme yritystä ja voin vain haaveilla 1500 Euron kuukausipalkasta.
        Jos saan 500 Euroa kuussa niin elän sillä hyvin ruhtinaallisesti.
        Olen epärehellinen enkä kerro palkkaani, kerron vain yritykseni.
        Ja naiset piirittävät minua.
        Ota mieluummin se hyvätuloinen rehellinen siivooja ennekuin epärehellistä yrittäjää.


      • 17+17
        boxi kirjoitti:

        Jos hän ansaitsee sinusta liian vähän, ei tietty kannata jatkaa. Itse valitset tapasi hakea puolisoa.

        Jos puolison valinta perustuu hänen tuloihin, täytyy olla tosi pinnallinen ja surkea suhde...


      • Nyt seuraa sarkasmia
        burbille kirjoitti:

        Aloittajan tapaiset trollitekstit kirjoitetaan ainoastaan naisia vihaavan mieshenkilön sormista.
        Tuskin edes juoppohullu nainenkaan noin typerästi kirjoittaisi.

        [sarkasmia]Niin, koska naiset on enkeleitä. [/sarkasmia]


      • näin se on
        burb kirjoitti:

        Sattumalta siis kaikki naiset vain sattuneet olemaan samanlaisia? Tuskimpa, kun en ole ikinä valikoinut tietynlaisia naisia.

        No edelleen sanoisin, että olet kiinnostunut tietyn tyyppisistä naisista vaikka et ehkä tietoisesti.

        Lainaus tekstistäsi "Luonteella, hauskuudella, luovuudella ym. ei tuntunut mitään väliä, jos rahan priorisoinnin sijaan priorisoi vaapa-aikaa ja teki mitä huvittaa, milloni huvittaa. Ei käynyt, vaan rahan piti olla ehdoton ykkösprioteetti."

        Siis itse priorisoit vapaa-aikaa ja halusit tehdä mitä huvittaa mutta kaikki tyttöystäväsi priorisoivat, veikkaan säästäväisyyttä ja vakautta. Kyllähän tuo vaikuttaa siltä että haet itsesi vastakohtaa. Olet itse huoleton, saa tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa tyyppi ja haet (tietoisesti tai tietämättäsi) vastuullista, perinteisistä arvoista pitävää ehkäpä hieman konservatiivista tyyppiä. Jos haluat vastaavanlaista kuin sinä hae sellaista tästä eteenpäin.


      • Työtön retku
        Naurettava.. kirjoitti:

        ajatusmaailma tuolla akalla. Miksi miehen pitäisi maksaa sinun elämäsi? Tuskinpa sinäkään työkyvytön olet?

        Minun mielestäni molempien pitää maksaa oman osansa. Minä olen jo itse oman osani tehnyt, mutta vaimoni on vielä työssä.

        No hyvä että vaimollasi on töitä .


      • raija & maija

        Kaikki todella ihastuttavat miehet ovat pienituloisia.
        Mitä rikkaampi mies, sitä suurempi sika on kyseessä.


      • burb
        näin se on kirjoitti:

        No edelleen sanoisin, että olet kiinnostunut tietyn tyyppisistä naisista vaikka et ehkä tietoisesti.

        Lainaus tekstistäsi "Luonteella, hauskuudella, luovuudella ym. ei tuntunut mitään väliä, jos rahan priorisoinnin sijaan priorisoi vaapa-aikaa ja teki mitä huvittaa, milloni huvittaa. Ei käynyt, vaan rahan piti olla ehdoton ykkösprioteetti."

        Siis itse priorisoit vapaa-aikaa ja halusit tehdä mitä huvittaa mutta kaikki tyttöystäväsi priorisoivat, veikkaan säästäväisyyttä ja vakautta. Kyllähän tuo vaikuttaa siltä että haet itsesi vastakohtaa. Olet itse huoleton, saa tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa tyyppi ja haet (tietoisesti tai tietämättäsi) vastuullista, perinteisistä arvoista pitävää ehkäpä hieman konservatiivista tyyppiä. Jos haluat vastaavanlaista kuin sinä hae sellaista tästä eteenpäin.

        Sä kuvittelet, että mä haen jotain tyyppiä. Itse en sen kummempia hakenut, enkä lähellekään aina ole se joka baareissa ym. paikoissa lähestyy, vaan monesti naispuolinen henkilö hoitaa tämän puolen tapaamisesta.

        Ja kyllä e naiset ovat aikansa pysyneet kyydissä mukana, itse asiassa ovat vaikuttaneet hyvinkin halukkailta tapaamaan uudestaan ja välillä on huomannut jopa helpotuksen naisen kasvoilta, kun kyseyin taapamista uudemman. Ehti jo luulemaan etten kysyykään.

        Enkä ollut huomannut mitään erityistä naistyyppiä. Itse asiassa väitän, että eniten muhun ihastunut nainen / likka, oli huomattavasti mua nuorempi, arvoivaltaan varsin erilainen, perinteistä perhe-elämää havitteleva ja priorisoi hiomattavasti mua enemmän rahaa ja maallisia arvoja. Tiesi kyllä aivan hyvin, että olen viinaan menevä renttu, josta ei saa tekemällään tunnollista työntekijää ja mallikelpoista lammasta, mutta siitä huolimatat ei pystynyt peittämään ihastumaan. Enkä kyllä pystynyt lopulta.

        Lopulta kuitenkin oli parempi luovuttaa, koskoa varsin erilaiset näkemykset rahasta ja elämäntyylistä olivat liian suuria eikä suhde olisi voinut kestää. Eli mitä tästä opimme: naiset kyllä ihastuvat helposti viinanmenevään renttuun, jolla on vahvat mielipiteet, identeetti ja elämäntyyli, jossa ei kysytä hyväksyntää ja tyylipisteiltä yhteiskunnalta, mutta hyvin harva on kuitenkin valmis oikeasti ihastuksensa kanssa loppuun, vaan yleisimmän luovuttavat jos huomaavat, ettei todellakaan arvosta rahaa ja statusta kovin korkealle, vaan muutamat asiat ovat tärkeämpi.

        Ja tämä on vaan räikein esimerkki. Kyllä sitten enemmän omaa tyyliäkin eli sinällänsä viinaanmenevää rellestäjänaista, mutta nämäkin lopulta olleet samanlaisia arjensankareita, jotka vain esittävät viikonloppuisin ja olettivat jostain syystä munkin olevan samanlainen. Eikä edes sekään auta, että tapaa oikeasti tapaa toisen aivan kaksimielisen perverssin, joka on sitten jo jutillaan yks-yhteen mun kanssa, vaan näillekin tulee esteeksi se, etten priorisoi rahaa ja statusta.

        Joku kadunvaltaajahippi olisi varmaankin se paras ja varmin vaihtoehto, jossa yhdistyi myös samanhenkisyys, mutta eipä näitä ainakaan pienillä paikkakunnilla juurikaan ole.

        Voi olla kirjoitus- ja asiavirheitä, mutta empä nyt jaksa tarkistaa.


      • burb
        burbille kirjoitti:

        Aloittajan tapaiset trollitekstit kirjoitetaan ainoastaan naisia vihaavan mieshenkilön sormista.
        Tuskin edes juoppohullu nainenkaan noin typerästi kirjoittaisi.

        Hyvin mahdollisesti. Ei aloitusviesti siitä huolimatta pakosti täysin metsään mene, sillä täälläkin monet naiset asettavat nimenomaan rahaa ja työntekoja koskevia vaatimuksi, jotka vaikuttavat suht ehdottomilta ja samaan ilmiöön olen törmännyt oikeassakin elämässä.


      • Olet sairas.
        burb kirjoitti:

        Sä kuvittelet, että mä haen jotain tyyppiä. Itse en sen kummempia hakenut, enkä lähellekään aina ole se joka baareissa ym. paikoissa lähestyy, vaan monesti naispuolinen henkilö hoitaa tämän puolen tapaamisesta.

        Ja kyllä e naiset ovat aikansa pysyneet kyydissä mukana, itse asiassa ovat vaikuttaneet hyvinkin halukkailta tapaamaan uudestaan ja välillä on huomannut jopa helpotuksen naisen kasvoilta, kun kyseyin taapamista uudemman. Ehti jo luulemaan etten kysyykään.

        Enkä ollut huomannut mitään erityistä naistyyppiä. Itse asiassa väitän, että eniten muhun ihastunut nainen / likka, oli huomattavasti mua nuorempi, arvoivaltaan varsin erilainen, perinteistä perhe-elämää havitteleva ja priorisoi hiomattavasti mua enemmän rahaa ja maallisia arvoja. Tiesi kyllä aivan hyvin, että olen viinaan menevä renttu, josta ei saa tekemällään tunnollista työntekijää ja mallikelpoista lammasta, mutta siitä huolimatat ei pystynyt peittämään ihastumaan. Enkä kyllä pystynyt lopulta.

        Lopulta kuitenkin oli parempi luovuttaa, koskoa varsin erilaiset näkemykset rahasta ja elämäntyylistä olivat liian suuria eikä suhde olisi voinut kestää. Eli mitä tästä opimme: naiset kyllä ihastuvat helposti viinanmenevään renttuun, jolla on vahvat mielipiteet, identeetti ja elämäntyyli, jossa ei kysytä hyväksyntää ja tyylipisteiltä yhteiskunnalta, mutta hyvin harva on kuitenkin valmis oikeasti ihastuksensa kanssa loppuun, vaan yleisimmän luovuttavat jos huomaavat, ettei todellakaan arvosta rahaa ja statusta kovin korkealle, vaan muutamat asiat ovat tärkeämpi.

        Ja tämä on vaan räikein esimerkki. Kyllä sitten enemmän omaa tyyliäkin eli sinällänsä viinaanmenevää rellestäjänaista, mutta nämäkin lopulta olleet samanlaisia arjensankareita, jotka vain esittävät viikonloppuisin ja olettivat jostain syystä munkin olevan samanlainen. Eikä edes sekään auta, että tapaa oikeasti tapaa toisen aivan kaksimielisen perverssin, joka on sitten jo jutillaan yks-yhteen mun kanssa, vaan näillekin tulee esteeksi se, etten priorisoi rahaa ja statusta.

        Joku kadunvaltaajahippi olisi varmaankin se paras ja varmin vaihtoehto, jossa yhdistyi myös samanhenkisyys, mutta eipä näitä ainakaan pienillä paikkakunnilla juurikaan ole.

        Voi olla kirjoitus- ja asiavirheitä, mutta empä nyt jaksa tarkistaa.

        Aloittajalla, Mies huomasi kuinka rahankipeä olet ja päätti päästä sinusta eroon valehtelemalla olevansa siivooja.

        Ja sinähän kuulut omallasikin palkalla "köyhiin"


      • Olet sairas.
        Olet sairas. kirjoitti:

        Aloittajalla, Mies huomasi kuinka rahankipeä olet ja päätti päästä sinusta eroon valehtelemalla olevansa siivooja.

        Ja sinähän kuulut omallasikin palkalla "köyhiin"

        *Aloittajalle


      • hmm...
        toivon ap:lle pahaa kirjoitti:

        Aloittaja on oksettava ihmispersoona.
        Tunsin pelkkää inhoa tekstiä lukiessani.
        Että voikin ihminen olla noin paljon rahan perään!
        Ja että VAIN 1500!?
        Minä eläisin herroiksi, jos saisin kuukaudessa edes TONNIN!
        Toivottavasti karma tekee tehtävänsä ja vie aloittajalta kaiken maallisen omaisuuden sekä työpaikan.
        Sitten joku mies voi puolestaan hänestä miettiä, että "Miten tuollainen työtön lumppu muka minun kanssani lomalle lähtisi".

        Ei se aloitus ollut naisen kirjoittama. Tuo trolli ei ollut ollenkaan niin hyvin kirjoitettu, ettei sitä huomaisi. Se on ihan selkeästi miehen kirjoittama. Mutta toivo sinä vain sitä pahaa hänelle........


      • Hyvin toimeentuleva
        burb kirjoitti:

        Mulla on ollut pitempää tai lyhyempää säätöä yli kymmenen naisen kanssa. Kolmen tänä vuonna. Yhtä poislukien kaikki ovat kaatuneet siihen, että nainen priorisoi rahaa ja materiaalia ja odottaa miehenkin priorisoivan niitä. Luonteella, hauskuudella, luovuudella ym. ei tuntunut mitään väliä, jos rahan priorisoinnin sijaan priorisoi vaapa-aikaa ja teki mitä huvittaa, milloni huvittaa. Ei käynyt, vaan rahan piti olla ehdoton ykkösprioteetti.

        Sen verran monta kokemusta takana, että uskon omaavani jonkinlaisen kompertenssin mitä tähän väitteeseen tulee.

        Oletko itse ihan rahaton vai pienipalkkainen?


    • We are the 10%

      Ai että, 2600 euroa... se oli aloituspalkkani ensimmäisessä oikeassa työpaikassani. Silloin olin 25-vuotias, elämä vielä edessä. Nyt olen myös 32-vuotias, ja ei voi todeta muuta kuin ettei tuollaiset summat riittäisi alkuunkaan, sillehän nauraisi aidan seipäätkin. Noin köyhää naista en deittailisi, vähän liian vaikeaa kun itse haluaisi käydä ulkona syömässä oikeassa ravintolassa, eikä aina vain kulman Döner Kebabissa.

      • Anne-82

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.


      • Nöpöliss
        Anne-82 kirjoitti:

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.

        Aa, sinä olet näitä "itsenäisiä vahvoja naisia".


      • Annukka-79
        Anne-82 kirjoitti:

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.

        Hei Anne, Aika säälittävään "tapaukseen" oot törmännyt ja niinkuin totesit ei moista köyhää nahjusta kannata ottaa siipiensä suojiin. Eläkööt "herra siivooja" vaan omaa elämäänsä pienessä yksiössään. Ei hänen tuloillaan ole todellakaan mihinkään ylimmääräiseen varaa ja ruokavaliokin on tuollaisilla tuloilla varmasti aika yksipuolinen ja huono. Löydät varmasti arvokkaamman ja sivistyneemmän kumppanin jossain vaiiheessa, jolla ovat tulotkin kohdallaan.


      • boooon appetiit hani

        "Noin köyhää naista en deittailisi, vähän liian vaikeaa kun itse haluaisi käydä ulkona syömässä oikeassa ravintolassa, eikä aina vain kulman Döner Kebabissa. "

        Mitä himputin vikaa on Döner kebabissa? Ihan mahtavaa käydä siellä herkuttelemassa - varsinkin mainiossa seurassa!

        Mitä nautintoa on syödä hanhenmaksaa ja kaviaaria kurmeepaikassa jonkun pinnallisen cacciaisen seurassa joka vaan kyttää paljonko sinulla on pankkitilin saldo?


      • ei koskaan voi tietä
        Anne-82 kirjoitti:

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.

        Tänä päivänä kaikkien palli heiluu. Mikään työpaikka ei ole turvallinen. Pitää olla monta ammattia ja ainahan voi opiskella. Onneksi voi, vaikka ei sekään takaa työpaikkaa.
        Jos olet löytänyt kunnon miehen, mikset ottaisi selvää, millainen hän oikeasti on. Ei työpaikka tai ulkonäkö määrittele ihmistä. Saattaaisit yllättyä.
        Toiseksi, työ pitää ihmisen järjissään. Aina täytyy olla jotain tekemistä, josta on hyötyä ja missä tuntee onnistumisia. Siivoustyössä näkee heti jälkensä. Siivotaanhan kotonakin.


      • Sääli edes vähän
        Annukka-79 kirjoitti:

        Hei Anne, Aika säälittävään "tapaukseen" oot törmännyt ja niinkuin totesit ei moista köyhää nahjusta kannata ottaa siipiensä suojiin. Eläkööt "herra siivooja" vaan omaa elämäänsä pienessä yksiössään. Ei hänen tuloillaan ole todellakaan mihinkään ylimmääräiseen varaa ja ruokavaliokin on tuollaisilla tuloilla varmasti aika yksipuolinen ja huono. Löydät varmasti arvokkaamman ja sivistyneemmän kumppanin jossain vaiiheessa, jolla ovat tulotkin kohdallaan.

        Provoja yleensä nämä jutut mutta vastaan silti aiheeseen

        Anne 82 kertomalla miehellä on mahdollisuus tehdä sitä paskatyötä mitä hän tekee, ja luultavasti hän ottaisi myös vastaan sen paremman työn jota anne 82 tekee.

        Tuo anne 82 puolestaan ei vaikuta kykenevältä tekemään samaa työtä mitä tuo mies tekee.

        Kuinka ihmeessä tämä siis väännetään niin että tuolla miehellä on se ongelma?

        Jos joku ferrarikuski alkaa nauramaan minun autolleni, niin itse olen kyllä heti valmis vaihtamaan autoja. Hyytyy hymy välittömästi.

        Sääli on mutta eipä heru sääliä. Missä se sääli viipyy?


      • 8+20
        Anne-82 kirjoitti:

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.

        Miten ihmeessä tiedät jonkun tulot jos olet viime viikolla tavannut? Ja miten suunnittelet osaa perheen päänä miehelle jonka olet tuntenut viikon? Jokin ei nyt ihan täsmää.


      • eipässiinämitään
        8+20 kirjoitti:

        Miten ihmeessä tiedät jonkun tulot jos olet viime viikolla tavannut? Ja miten suunnittelet osaa perheen päänä miehelle jonka olet tuntenut viikon? Jokin ei nyt ihan täsmää.

        Olen niiiiiin samaa mieltä! Jos olisin se siivooja jäbä niin pysyisin kaukana tuommosesta kummajaisesta... Kuka hullu kyselee toisen tuloja ekalla tapaamisella, saatika sitten alkaa miettimään perheen perustamista, OUTOA!


      • pikpoi
        Anne-82 kirjoitti:

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.

        Jos tasoa ja rahaa haluat niin lähdeppä vaikkapaTallinnaan tai Hampuriin.Siellä ne rahamiehet liikkuu ja käy pyydykseen.Ei muuta kuin selälleen ja polvet koukkuun


      • Hirveen vahva nainen
        Nöpöliss kirjoitti:

        Aa, sinä olet näitä "itsenäisiä vahvoja naisia".

        Hahaha...hyvä heitto. Tosiaan huippuitsenäinen ja vahva se, joka haeskelee näillä palstoilla itselleen elättäjää ja turvamiestä samassa paketissa. No, provohan toi aloitus oli, mutta varsin huono, aliarvioiva ja typerä semmoisenakin.

        Alkuperäiselle tai samoilla linjoilla oleville sanottakoon silti, että jättäkää ihmeessä tuollaiset mukavat ja vähemmän materialistiset miehet niille, jotka oikeasti arvostavat ihmistä ihmisen vuoksi. Juu, on sellaisiakin.


      • Pelsepuupi123
        Anne-82 kirjoitti:

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.

        Sun pitää alkaa kauniiksi jos haluat rikkaan miehen. Jos et kykene olemaan kaunis et ehkä saa rikasta miestä. Se on niin yksinkertaista.


      • mie20

        Mut kuulehan- jonkun on tehtävä ne huonopalkkaiset työtkin. Ja varmaan olisivat hekin hyvillään, jos edes hieman tasaantuisi palkkaerot. Siis jos istuu tuolilla ja tuijottaa päätettä, siitä pitäis muka maksaa enemmän, kuin rankasta ruumillisesta työstä? Kokeilkaa nörtit joskus oikeaa työtä!!!!


      • Nakke3

        We are the 10%: olet asian ytimessä. Kyllä jo 10-vuoden työuralla pitää palkan olla 6000-7000 € paremmalla puolella auto, jotta ei päädy lukeutumaan avuttomien ja saamattomien joukkoon. Ja ennenkuin joku lähtee kritisoimaan suuria tuloja, niin muistakaa 10-90 -sääntö: 10% ihmisistä maksaa 90% veroista.


      • ole sinä vaan

        Minäpä elätän kolme lasta vähemmällä rahalla, mutta toisaalta älykkyysosamääräni on 132, joten on luonnollista, että osaa käyttää rahaa paremmin ja taitavammin.

        Ja en deittailisi sinua, vaikka tienaisin kymppitonnin kuussa, sillä jos 32-vuotias haluaa vielä deittailla, niin onhan siinä miehessä jotain vikaa :) Parhaat on jo viety siinä vaiheessa.


      • No money no honey
        eipässiinämitään kirjoitti:

        Olen niiiiiin samaa mieltä! Jos olisin se siivooja jäbä niin pysyisin kaukana tuommosesta kummajaisesta... Kuka hullu kyselee toisen tuloja ekalla tapaamisella, saatika sitten alkaa miettimään perheen perustamista, OUTOA!

        Jaa kuka tuollaisia kyselee? Ilmeisesti et ole tavannut naisia.

        Jos eivät kysy, niin ainakin juuri nuo kaksi asiaa ovat mielessä: tulot ja perheen perustaminen. Minkäs sille voi, ne on kirjoitettu punakynällä naisen evoluutioon: kun nainen ei voi lennellä tekemässä muksuja joka pesään, niin sen täytyy huolehtia siitä että se oma pesä on se paras.

        Juuri oli tutkimus siitä, että mies katselee naisen lantio ja uuma -suhdetta, nainen katselee miehen vaatteita. Siksi tietysti koska vaatteista ensimmäisenä näkee miehen varallisuuden ja statuksen. Tai ainakin joskus voi nähdä. Naista kiinnostaa juuri se, mitä mies voi hänelle tarjota. Valitettavasti kauniimpi sukupuoli on se materialistinen sukupuoli. Tämä on yleistys.


      • typerä ämmä
        Anne-82 kirjoitti:

        No sulla on omat kriteerit ja se on mulle ihan ok. :) Mutta kyllä se vain antaa jonkunlaista turvaa jos miehellä on hyvä palkka ja ammatti.

        Haista Anne vittu.


      • Valkokaulustyöläinen
        mie20 kirjoitti:

        Mut kuulehan- jonkun on tehtävä ne huonopalkkaiset työtkin. Ja varmaan olisivat hekin hyvillään, jos edes hieman tasaantuisi palkkaerot. Siis jos istuu tuolilla ja tuijottaa päätettä, siitä pitäis muka maksaa enemmän, kuin rankasta ruumillisesta työstä? Kokeilkaa nörtit joskus oikeaa työtä!!!!

        Kokeile sinä joskus toimistotyötä. Eihän siinä hiki tietenkään virtaa, mutta hien määrä ei totisesti ole koko totuus työn kuormittavuudesta. Kun siihen vielä vaaditaan peruskoulun jälkeenkin melkein 10 vuotta koulua, niin kyllä siitä pitää sitten kompensoidakin.


      • hohhoijaa....

        No niin. Yhtä rahan perään ne näyttävät miehetkin olevan (We are the 10%-nikin kirjoituksesta- ja noista plussauksista päätellen). Että se siitä sitten.


      • Köyhä kusipää -75
        Annukka-79 kirjoitti:

        Hei Anne, Aika säälittävään "tapaukseen" oot törmännyt ja niinkuin totesit ei moista köyhää nahjusta kannata ottaa siipiensä suojiin. Eläkööt "herra siivooja" vaan omaa elämäänsä pienessä yksiössään. Ei hänen tuloillaan ole todellakaan mihinkään ylimmääräiseen varaa ja ruokavaliokin on tuollaisilla tuloilla varmasti aika yksipuolinen ja huono. Löydät varmasti arvokkaamman ja sivistyneemmän kumppanin jossain vaiiheessa, jolla ovat tulotkin kohdallaan.

        Näitä on hauska lukea! Miksi ketään pitäisi ottaa siipiensä suojaan? Miten olisi ihan tasavertainen ystävyys? Välittämättä rahasta? Eli... minä minä minä!!! Minä haluan! Minulla on! Koko ajan rupean näkemään asian selkeämmin. Ei ihmisillä ole oikeasti mitään väliä! Ainoastaan rahalla! VALITETTAVASTI! Niin, ja määrittääkö raha ja ammatti mielestäsi myös ihmisen sisistyneisyyden?


    • Jos haluaa omalta osaltaan edesauttaa syrjinnän jatkuvuutta maassamme, niin silloin kannattaa ehdottomasti heittää kyseinen jätkä hevonkuuseen. Muussa tapauksessa suosittelen lämpimästi, ettet arvota liikaa niitä miehen ulkoisia seikkoja, vaan kelpuutat hänet vierellesi, ja hän näemmä vaikuttaa muutenkin ihanalta ja reippaalta.

      • Anne-82

        No siis mies kyllä vaikutti oikein mukavalta ja sympaattiselta, mutta hän oli vähän humalassa. Että en tiedä millainen tämä olisi selvinpäin.


      • Pii on 3.0
        Anne-82 kirjoitti:

        No siis mies kyllä vaikutti oikein mukavalta ja sympaattiselta, mutta hän oli vähän humalassa. Että en tiedä millainen tämä olisi selvinpäin.

        "Mutta hän oli vähän humalassa ,; -" Pidä hänet loppuikä pienessä sievässä hönössä , niin hyvä tulee ,
        Iltaisin voi kuunnella vaikka Kylttyyria , Eino Leinon runoja yhdessä ;"
        " Viina se on ollut minun iltojeni ilo , ilo ihana kuin unennäkö yöllä , " -


    • Ota vaikka

      koira. Parisuhteeseen sinusta ei ole. Ei vielä vuosikausiin, jos silloinkaan.

      • ---

        koira nuole ?


      • Koiraparat

        Ei ainakaan koiraa tommoselle. Eihän koira tienaa mitään.


      • 2+7
        Koiraparat kirjoitti:

        Ei ainakaan koiraa tommoselle. Eihän koira tienaa mitään.

        ja sääliksi käy koiraa, jos on epäinhimillinen emäntä noilla asenteilla...


    • Margaret Thatcherin mukaan mies, joka vielä 30-vuotiaana käyttää julkista liikennettä, on epäonnistunut elämässään.

      • burb

        Thatcher olikin niitä harvoja brittihenkilöitä, jonka kuolema oli ihan aidosti juhlan paikka melkeimpä joka puolella britanniaa. Kertoo hyvin millaisesta ihmispaskasta oli kyse.


      • ATMaisteri
        burb kirjoitti:

        Thatcher olikin niitä harvoja brittihenkilöitä, jonka kuolema oli ihan aidosti juhlan paikka melkeimpä joka puolella britanniaa. Kertoo hyvin millaisesta ihmispaskasta oli kyse.

        Eihän tavan kansa koskaan pidä poliitikoista jotka tekevät ikäviä päätöksiä, kuten leikkaavat ylisuurta ja toivottomasti velkaantunutta julkista sektoria. Semmoisesta poliitikosta tykätään joka jakaa kansalla verorahoista tukia ja palveluja. Sitten Margaret Thatcherit ja Iiro Viinaset tulevat siivoamaan sotkun ja ottamaan vastaan tyhmän kansan vihan.


      • HYVIN PYYHKII
        ATMaisteri kirjoitti:

        Eihän tavan kansa koskaan pidä poliitikoista jotka tekevät ikäviä päätöksiä, kuten leikkaavat ylisuurta ja toivottomasti velkaantunutta julkista sektoria. Semmoisesta poliitikosta tykätään joka jakaa kansalla verorahoista tukia ja palveluja. Sitten Margaret Thatcherit ja Iiro Viinaset tulevat siivoamaan sotkun ja ottamaan vastaan tyhmän kansan vihan.

        AIVAN OIKEIN...KAIKKI AVUSTUKSET POIS.....LAPSILISÄT. TYÖTTÖMYYSTUET , TOIMEENTULOTUET JA ASUMISTUET JA OPINTORAHAT

        JA VALTION JA KUNNAN ELÄTEILLE POTKUT


      • 53ja

        näin sität yönantajat arvostavat puhtautta ja siivousalaa kun pallkka on tuo . vaikka Räty sanoi että suomessa ei ole nuin matallia palkkoja


      • sissou
        HYVIN PYYHKII kirjoitti:

        AIVAN OIKEIN...KAIKKI AVUSTUKSET POIS.....LAPSILISÄT. TYÖTTÖMYYSTUET , TOIMEENTULOTUET JA ASUMISTUET JA OPINTORAHAT

        JA VALTION JA KUNNAN ELÄTEILLE POTKUT

        samaa mieltä. valtion ja kunnan töissä oleville potkut persauksiin makaamisesta. Tilalle uudet ja samat ehdot kuin yksityisellä puolella. Alkaa työ maittamaan.


      • pii on 3.0
        ATMaisteri kirjoitti:

        Eihän tavan kansa koskaan pidä poliitikoista jotka tekevät ikäviä päätöksiä, kuten leikkaavat ylisuurta ja toivottomasti velkaantunutta julkista sektoria. Semmoisesta poliitikosta tykätään joka jakaa kansalla verorahoista tukia ja palveluja. Sitten Margaret Thatcherit ja Iiro Viinaset tulevat siivoamaan sotkun ja ottamaan vastaan tyhmän kansan vihan.

        " kuten leikkaavat ylisuurta ja toivottomasti velkaantunutta julkista sektoria , "
        Tuossa tulee esille se , miten kansainväliset keinottelijat ja niiden apuliisat levittävät tuolaista valhesontaa julkisesti ,
        kauppaleht tässä selosti tuota asiaa , ja totesi , ettei niissä luvuissa ole mitään perää , mitenmuka " Pöhöttynyt " Julkinen sektori olis ,
        Tuossa takana on yksityisten keinottelijoiden hinku päästä käsiksi eläke , ja muihin varoihin , -
        Tacther oli oli äärioikeistolainen ,eikä edes oikea konservatiivi , mikä näkyi siinä jo , että hän sijoitti valtion , ja julkiset varat alkamaansa sodankäyntiin ja veroparatiiseihin ,


      • burb
        ATMaisteri kirjoitti:

        Eihän tavan kansa koskaan pidä poliitikoista jotka tekevät ikäviä päätöksiä, kuten leikkaavat ylisuurta ja toivottomasti velkaantunutta julkista sektoria. Semmoisesta poliitikosta tykätään joka jakaa kansalla verorahoista tukia ja palveluja. Sitten Margaret Thatcherit ja Iiro Viinaset tulevat siivoamaan sotkun ja ottamaan vastaan tyhmän kansan vihan.

        Mitäpä jos, vitun jonne, ottaisit ensin selvää mitä kaikkea fucking maggie sai aikaan, kuinka monen miljoonaan ihmisen elämän tuhosi ja tulet vasta sen jälkeen spämmäämään tyhjänpäiväistä jargoniasi.


      • olet vain peasant
        burb kirjoitti:

        Mitäpä jos, vitun jonne, ottaisit ensin selvää mitä kaikkea fucking maggie sai aikaan, kuinka monen miljoonaan ihmisen elämän tuhosi ja tulet vasta sen jälkeen spämmäämään tyhjänpäiväistä jargoniasi.

        Margaret oli aito englantilainen posh lady, sellaisilla on synnynnäinen oikeus kyykyttää alaluokkaa briteissä.


    • ihmettelijä

      Miten usein ihmiset puhuvat palkastaan ensimmäisellä tapaamisella? Tuollainen on normaalia aasialaisissa kulttuureissa, mutta palkasta ei yleensä puhuta edes hyvän ystävän kanssa.

      • Anne-82

        No kysyin vain että mitä mies tekee työkseen niin tämä vastasi että on siivooja ja tienaa noin 1500 euroa kuussa. En siis itse kysellyt palkasta mitään, mutta olisin kyllä muutenkin arvannut, että se on jotain tuota luokkaa.


      • Potut pottuina
        Anne-82 kirjoitti:

        No kysyin vain että mitä mies tekee työkseen niin tämä vastasi että on siivooja ja tienaa noin 1500 euroa kuussa. En siis itse kysellyt palkasta mitään, mutta olisin kyllä muutenkin arvannut, että se on jotain tuota luokkaa.

        Minun täytyykin seuraavan kerran naiselta kysyä kuinka vanha ja monenko nussima se on. Se on naisella vähän sama asia kuin miehellä tienestit.


      • Fiona11
        Potut pottuina kirjoitti:

        Minun täytyykin seuraavan kerran naiselta kysyä kuinka vanha ja monenko nussima se on. Se on naisella vähän sama asia kuin miehellä tienestit.

        Ja sama toisinpäin, eli ihan aloittelijan kanssa ei kannata ryhtyä petihommiin.


      • Kukko4
        Anne-82 kirjoitti:

        No kysyin vain että mitä mies tekee työkseen niin tämä vastasi että on siivooja ja tienaa noin 1500 euroa kuussa. En siis itse kysellyt palkasta mitään, mutta olisin kyllä muutenkin arvannut, että se on jotain tuota luokkaa.

        Haetkos elämässä rakkautta vai mitä,,,,,,,,,,, jos on rahaa hyvä Ammatti ,,,, Mutta ei rakkautta vieressä on Mies joka on sinulle tunteeton /vieras et tunne mitään häntäkohtaan syvällistä tai vähän ,,,,,, jatka vaan matkaa,,,,,,, terv, Kukko


      • Elisa vm.62
        Anne-82 kirjoitti:

        No kysyin vain että mitä mies tekee työkseen niin tämä vastasi että on siivooja ja tienaa noin 1500 euroa kuussa. En siis itse kysellyt palkasta mitään, mutta olisin kyllä muutenkin arvannut, että se on jotain tuota luokkaa.

        Minä kyllä tienasin siivoojana 1870/kk.Toki siitä mrni verot. Olin ihan tyytubäinen palkkaani :)


      • hmmmm.....
        Potut pottuina kirjoitti:

        Minun täytyykin seuraavan kerran naiselta kysyä kuinka vanha ja monenko nussima se on. Se on naisella vähän sama asia kuin miehellä tienestit.

        Ahaa! Noin tärkeä asia raha on siis miehille! Hyvä tietää.


    • sä oot ääliö

      Huono provo. Jos ei ole, niin ehdottomasti sun ei kannata pilata hyvän miehen elämää. Eti ukko, jolla on kuukausitulot about 5000 e nettona, niin saatat joskus päästä matkallekin. Voipi myös olla, että kun tarpeeksi varakas tiellesi sattuu, niin annat vähän pesää sille silloin tällöin niin sun ei ehkä tarvitse noilla mitättömillä omilla tuloillasi edes yrittää pärjätä. Tai voit pistää ne säästöön.

      Tajuatko sä oikeasti, millaista on elää pienillä tuloilla? Meitä lähes viisikymppisiä kouluttautuneita ihmisiä on oikeasti olemassa, joiden bruttotulot on hieman yli 2000 e/kk ja toimeen vaan tullaan. Jopa päästään matkoillekin joskus.

      Ei susta mihinkään parisuhteeseen ole. Rahan perässä vaan juokset. Tosi vanhanaikaista odottaa, että mies elättää koko perheen. Sähän oot ääliö nykyaikaiseksi naiseksi.

      • Anne-82

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.


      • kotikylän poika
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        Varmasti ajattelevat jotain negatiivista. Aivan varmasti.


      • Tyhjää täynnä
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        "ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä."

        - No tässähän tulikin naisen logiikkaa kerrankin koko tuutti täyteen. Naiset nimittäin ovat ulkoistaneet ajattelunsa. Naiset eivät ajattele omilla aivoillaan mitään, ja miksi ajattelisivatkaan koska kaverit ja niiden mielipiteet ratkaisevat.


      • Olen mies
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        Olen mies,jos olisin nainen en tapailisi köyhää miestä,koska rahamiehiäkin on jos nyt itse olisin kaunis nainen että ottajia olisi,en ole yhdenkään naisen kuullut kertovan miten ihanaa olla köyhän miehen kanssa,myöhemmin köyhän miehen kanssa eläessä tulee ongelmia,yleensä ero,


      • Fiona11
        Olen mies kirjoitti:

        Olen mies,jos olisin nainen en tapailisi köyhää miestä,koska rahamiehiäkin on jos nyt itse olisin kaunis nainen että ottajia olisi,en ole yhdenkään naisen kuullut kertovan miten ihanaa olla köyhän miehen kanssa,myöhemmin köyhän miehen kanssa eläessä tulee ongelmia,yleensä ero,

        Totta. Rikkaasta miehestähän ei ole kukaan koskaan eronnut.


      • pekka-
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        Kaikkea ei kannata vatvoa ota siitä hyvä mies jos sellaisen haluat. Kyllähän tuo elämä muuttuu. Mies voi olla vaikka opiskelija tai saada parempiakin töitä. 32-vuotias on nuori ja elämä on edessä.


      • Oletko tullut
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        kaikessa tekopyhyydessäsi ajatelleeksi, että mies saattoi heittää huulen nähdäkseen kuin pinnallinen olet? Jospa mies saattaa olla hyvinkin varakas.

        Nyt en tippaakaan kehu itseäni, mutta minulla oli tavallisena duunarina bruttotulot noin 8000 euroa kuussa. Nämä tulot eivät tosin tulleet millään 8 tunnin työpäivällä. Oli kuitenkin mukavaa kun lähti vaikkapa lomamatkalle, niin ei tarvinnut tyhjää lompakkoa katsella.

        Mitä kukakin arvostaa.


      • Pii on 3.0
        Fiona11 kirjoitti:

        Totta. Rikkaasta miehestähän ei ole kukaan koskaan eronnut.

        " Totta. Rikkaasta miehestähän ei ole kukaan koskaan eronnut ." _
        Ei niin , paitsi nyt Nigella ; mutta kun miljardööri tarttui Nigellaa kiinni ns , pillistä keskellä ravintolasalia , niin Nigella sai miljardöörin rahat , -
        joten kannattaa odottaa , että mies on miljardööri , ja siihen mennessä kouluttaa hänet käymän pilliin kiinni ravintelissa , niin

        " Hyvin pyyhkii kuitenkin , " Vaikka hänet menetin ..."
        rallalaa


      • todella typerää
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        Kyllä olet Anne-82 todella tyhmä. Mikset itse hanki sitä hyvätuloista työtä. Täysin typerää kysellä täällä kannattaako tuota miestä tapailla kun on niin pienet tulot vaikka vaikuttaakin muutoin mukavalta. Vaikutat niin provolta vai oletko itse työtön.

        Näin naisena annan neuvoni teille miehille. Kun menette treffeille ensimmäistä kertaa teette saman eli kerrotte olevanne joku siivooja, roskakuski, huoltomies ym. ja palkka about 1500-1900 e/kk. Todellisuushan voi sitten olla mikä vaan mutta karsitte tällä keinolla Anne-82 tapaiset pinnalliset typerykset.


      • Fiona11 kirjoitti:

        Totta. Rikkaasta miehestähän ei ole kukaan koskaan eronnut.

        jooooooooooooooo naiset sanoo etten mää ainakaa nainu -


      • 2+7
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        Ehdottomasti minäkin kysyn aina ensin kavereilta, kannattaako mun tapailla jotain miestä, joska en osaa itse ajatella.
        Mikäli kaverit sanoo ei, seurustelu loppuu siihen!


      • Pieniä iloja
        Olen mies kirjoitti:

        Olen mies,jos olisin nainen en tapailisi köyhää miestä,koska rahamiehiäkin on jos nyt itse olisin kaunis nainen että ottajia olisi,en ole yhdenkään naisen kuullut kertovan miten ihanaa olla köyhän miehen kanssa,myöhemmin köyhän miehen kanssa eläessä tulee ongelmia,yleensä ero,

        Kirjoitan tämän vain siksi, kun et ole koskaan kuullut...

        Menin hiljattain naimisiin varsin pienituloisen miehen kanssa. Itsekin olen vain keskituloinen. Jouduin kyllä miettimään toisenkin kerran, mitä teen, kun selvisi että tämän mukavan miehen tulot on niin vähäiset. Kyllä järjissään oleva ihminen sellaista pakostakin miettii. Asiaa jonkun aikaa harmiteltuani menin hänen kanssaan naimisiin.

        Kyllä mulle ainakin sillä on enemmän painoarvoa, että on samanlaiset elämänarvot ja ihminen on mukava ja luotettava. Eikä ollut siitä kiinni, ettenkö olisi saanut jotakuta toistakin, parempi tuloista tms. Olen hyvinkin kelvollisen näköinen.

        Lomamatkoja ei olla vielä tehty, mutta kaikenlaista kivaa muuten. Sellaista, mitä pienellä rahalla saa. Matkaa varten säästämme.

        Niin kuin työssä ylempänä joku jo mainitsi, jonain päivänä rikkaammallakin voi olla työttömyys, konkurssi tai pysyvä sairaus edessään. Ja silloin kaikki menee uusiksi, jos on vain rahan varaan rakennettu.


      • Oli oli
        Oletko tullut kirjoitti:

        kaikessa tekopyhyydessäsi ajatelleeksi, että mies saattoi heittää huulen nähdäkseen kuin pinnallinen olet? Jospa mies saattaa olla hyvinkin varakas.

        Nyt en tippaakaan kehu itseäni, mutta minulla oli tavallisena duunarina bruttotulot noin 8000 euroa kuussa. Nämä tulot eivät tosin tulleet millään 8 tunnin työpäivällä. Oli kuitenkin mukavaa kun lähti vaikkapa lomamatkalle, niin ei tarvinnut tyhjää lompakkoa katsella.

        Mitä kukakin arvostaa.

        No paljon sun tulot nyt on?


      • antimaterialisti
        Tyhjää täynnä kirjoitti:

        "ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä."

        - No tässähän tulikin naisen logiikkaa kerrankin koko tuutti täyteen. Naiset nimittäin ovat ulkoistaneet ajattelunsa. Naiset eivät ajattele omilla aivoillaan mitään, ja miksi ajattelisivatkaan koska kaverit ja niiden mielipiteet ratkaisevat.

        Noo sanopa toi niille miehille jotka mieluilee lihavan naisen perään mutta eivät kaverien haukunnan takia viitsi panna kuin hoikkia missejä, näistähän oli ihan dokumenttikin ja yleistähän noi trophy-vaimot (kauniita ulkoa, pää tyhjää täynnä) on jenkkilässäkin :D Daa.
        Yleistykset on typeriä. Sekä miehissä että naisissa löytyy individualisteja ja laumasieluja... ja elättiä sekä elättäjiä.

        Ap:lle sanon, että itelläni on pikaruokalankokkina ja siivoamassa käyvä "köyhä mies" joka on loistava sängyssä ja muutenkin hyvä avulias ja kiltti ihminen. Itse teen avustustöitä mm. vanhusten parissa ja opiskelen. Ei kannata liikaa laittaa ihmisten ulkonäölle ja rahoille saati maineelle muutenkaan painoarvoa, koska ulkonäkö se rapistuu, rahat tuppaa katoamaan ja maine, sekin saattaa joskus mennä. Tärkeintä on valita hyväsydäminen ja ei turhia elämän tyrskyissä katkeroitunut kumppani, jonka kanssa seksi sujuu ja, joka on myös hyvä ystäväsi. Ja jos haluat varallisuutta, mikset ole hankkinut sitä itse mm. kouluttautumalla vaikkapa putkimieheksi, niistä on pulaa kuulema ja palkkataso on kova.

        Sä Ap mielestäni voisit tapailla tuota miestä, jos olet valmis pääsemään tuon rahafetissisi yli... Monet rikkaiden pienipelisten miesten naiset hässii tylsän ja rakkaudettoman avioliittonsa takia autonkuljettajiaan... siitä vaan ei puhuta kun halutaan miesten luulevan yhä, että raha ratkaisee ja naisten luulevan, että rahamies on jotenkin hyvä sängyssä/rakastajana ... Ja niin kapitalismin pyörät pidetään rasvattuna ja ihmiset toisilleen ja itselleen riittämättöminä ja Kokoomus tms. oikeistopuolueet vallassa/kannatuksessa ja kosmetiikka sekä urheiluautoteollisuus pyörimässä.


      • Onnellinen rikas :)
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        Mitä väliä sillä on mitä kaverisi sanovat. Sinun oma elämä ja omat suhteet. Ei kai puolisoa hankita statusmielessä tai pönkittämään omaa itsetuntoa.

        OMA VINKKINI ON, ETTÄ ÄLÄ HARKITSE VAKAVIA SUHTEITA VIELÄ AINAKAAN VIITEEN VUOTEEN, KOSKA KIRJOITUKSESI PERUSTEELLA OLET VIELÄ JUNIORI!!!


      • seesee83hki
        Anne-82 kirjoitti:

        Anteeksi. Menin ehkä vähän liian pitkälle pienituloisten suhteen, tärkeätä työtä he varmaan tekevät. Mutta kyllä se vaan kovasti tuo mukavuutta ja varmuutta elämiseen kun ei tarvitse jatkuvasti raha-asioista huolehtia. Tietysti miehen luonne ja asenne elämään ovat ne tärkeimmät kriteerit, sen takia täällä kysynkin teidän mielipidettä, että kannattaako tuota miestä vielä tapailla. Mutta jotenkin vaan huolestuttaa tuo hänen taloudellinen asemansa ja että mitähän muut kaverini sanovat kun kerron tämän miehen työstä.

        Minäkin miettisin kaksi kertaa jos olisin sinä. Olet kuitenkin jo 32v. Jos perheen haluat perustaa, niin siihen tarvii rahaa.

        Mä en lasta voi hankkia kun ei ole rahaa niin, että vois tarjota kaikki tärkeet asiat lapselle. Mies kyllä löytyy ja tienaakin hyvin, mutta ei se vaan ainakaan pk-seudulla aina riitä kun täällä on niin kallista kaikki :(

        Älkää hankkiko lapsia ellei teillä ole resursseja (aikaa, rahaa ja rakkautta) antaa heille paras mahdollinen elämä.


    • Sopisi sinulle

      Mitäpä jos menisit myymään persettäsi niin saat ne kivat lomarahat ihan itse hankittua?

      • Äly hoi

        Miksi myydä persettä, kun sieltä peräpäästä tulee vain tavaraa ulos?


      • Pierupete

        PRÖT PRÖT PRÖT


    • nautiskelijaggg

      Eipä kannata tuolla liksalla työtä tehdä, mukavampaa olla työttömänä.

      • Kapitalismin kuolema

        Työttömänä saa vielä puolet vähemmän kuin se siivooja.

        Mutta töitä riittää yhä harvemmalle ihmiselle, koska työn tuottavuus on noussut koko ajan: saman työn tekemiseen tarvitaan aina vain vähemmän ihmisiä, joten niitä palkansaajiakin on koko ajan vain vähemmän.

        Tiesitkö, että vuonna 1990 Suomessa tehtiin enemmän työtunteja kuin vuonna 2011, vaikka vuonna 2011 Suomessa oli noin 500 000 ihmistä enemmän! Työ näkyy käyvän vähiin, ennen kuin loppuu kokonaan.

        Siitä että yhä useampi joutuu pätkätöihin tai työttömäksi, ja sama tuotanto tehdään vähemmillä ihmisillä, seuraa se että tuloerot kasvavat: palkansaajien ja työttömien tulot tippuvat ja omistajien tulot kasvavat.

        Palkkakuilu repesi Suomessa: Muutamasta eurosta 170 euroon tunnissa: http://www.taloussanomat.fi/raha/2014/05/27/palkkakuilu-repesi-suomessa-muutamasta-eurosta-170-euroon-tunnissa/20147475/139

        Vuonna 1993 Suomessa oli noin 350 000 köyhää, vuonna 2011 lähes 700 000. Köyhien lukumäärä kaksinkertaistui 16 vuodessa. (Euroopan Unionin mukaan Suomessa oli 900 000 köyhää jo vuonna 2010).

        http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/03/koyhien_maara_kaksinkertaistunut_vuodesta_1995_2451908.html

        http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2010/06/21/EU-määritelmä: Suomessa on 900 000 köyhää/201029228906/4

        Yhä harvempi neito tulee löytämään sen perheen elättäjän. Samasta syystä länsimaissa mennään naimisiin jatkuen yhä myöhemmässä iässä, ja syntyvyyden määrä laskee: naiset ei löydä tarpeeksi hyvää puolisoa eikä perhettä ole varaa perustaa.

        Köyhässä maassa perheen perustamiseen riittää kun on pelto, mutta täällä länsimaissa ihmisillä ei ole edes maata: on pakko myydä itsensä työläiseksi.

        Toimeentulovaikeuksia joka neljännellä kotitaloudella: http://www.hs.fi/talous/Toimeentulovaikeuksia joka neljännellä kotitaloudella/a1305552296066

        Suomalaisten hyvinvointi on rapistunut jo vuosikymmeniä: http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/05/suomalaisten_hyvinvointi_on_rapistunut_jo_vuosikymmenia_2558029.html

        Suomen 50 rikkaimman pörssipohatan salkut ovat paisuneet vuodessa lähes kolmanneksella: http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1288575578231.html


    • 4+3

      En ole ikinä ymmärtänyt miksi toisen ammatti/palkka olisi merkittävä asia. Molemmat asuu omissa paikoissa kuitenkin ja itse maksavat laskunsa.

      • Wut?

        Omissa paikoissa? Eikös pariskunta asu yleensä samassa talossa?


    • on se niin väärin

      ei mies sille mitään voi mene valittamaan työnantajalle miksi se maksaa orjuus palkkaa mutta itse ottaa kyllä kaiken rahan mutta ei maksa ja kaiken mitä se ostaa niin menee poistoihin firman piikkiin kaikki on ilmaista

    • städa, städer, städade..

      Eikö tuo 2600 € ole lähempänä siivoojien keskipalkkaa? Oletko siivooja? Jos mies oli vain osa-aikainen siivooja, on hän siivoojien hierarkiassa sinua alempana?

      • Ehheheh

        Siivojan palkka 2600? Aika kassalla olet. :D


      • työministeri
        Ehheheh kirjoitti:

        Siivojan palkka 2600? Aika kassalla olet. :D

        No, kuinka moni siivooja ansaitsee alle 2600?


      • legenda G

        tääl Vinetto (älä sinä älä sinä) - ei nauti Vinetto .......... sopis suomi naiselle mistähää


      • laitoshuoltaja1

        Ihan normaali siivoojan palkka tuo 1500 - verot = 1200e /kk.


      • Jaahas!
        työministeri kirjoitti:

        No, kuinka moni siivooja ansaitsee alle 2600?

        Jaahas, Laura Rätykö se siellä huutelee? ;)


      • 4 + 20
        laitoshuoltaja1 kirjoitti:

        Ihan normaali siivoojan palkka tuo 1500 - verot = 1200e /kk.

        Riippuu siitä missä on töissä. Siivousfirmat yms. varmaan maksaakin tuon verran. Itse tienaan laikkarina n. 1850 €/kk, sisältää yhden ikälisän.


    • Nöff nöff

      hesas voi siivoojapalkka olla toi 2600 ekkee ei muual.

    • SekaSikiö

      Tiedä vaikka mies ylenee joskus jätelaitokselle tms töihin ja silloinhan palkka nousee kohisten. Silloin ehkä sinulle tämä mies kelpaisi. Paitsi jos haju tarttuisi.
      Minusta on tärkeää, että toinen edes yrittää tienata oman elantonsa. Oli se sitten vakioduuni, osa-aikainen, opiskelija tms. Mies oli kuitenkin rehellinen heti kättelyssä vaikka tuskin urastaan hirveän ylpeä ole. Mutta tienaa ainakin omat rahansa ja niillä maksaa laskunsa.
      Mieshän voi olla luonteeltaankin säästäväistä tyyppiä ja rauhallinen kotona oleskelija ettei ole kokenut tarvetta tienata 3000€/kk. Ja pk-seudulla ei välttämättä tarvitse autoa, kun julkisilla pääsee hyvin, joten mitä tuota turhaan maksamaan vakuutuksia ja korjauksia.
      Ehkä pitemmän tuntemisen jälkeen saattaisit ymmärtää miksi mies tekee tuota työtä ja tyytyy tuohon palkkaan.
      Ja naurettavaa on että edes mietit mitä kaverisi ajattelevat miehesi työstä. Se on sun mies eikä heidän.

    • No niinhän se on

      Kyllähän se niin on, että työ tekee miehestä miehen. Mitä parempi työ, sitä korkeampi yhteiskunnallinen status, palkka ja arvostus naisilta. Lihaksikas mies ei ole naisten mieliin, jos tämä on työtön ja köyhä.

      • kapitalisminrakki

        Mutta keskikoon munalla varustettu MIES, joka vielä nuolee ihanasti, tykkää suukottelusta ja halailusta, puhuu fiksusti, ymmärtää vaikeidenkin aikojen ja köyhyyden sekä säästeliäisyyden päälle,ja katsoo hellästi ja ystävällisesti rakastellessa, kyllä on joka naisen mieleen... mutta siitä ei kapitalisti sedät saa fyffeä niin kuin tästä liituraitajäykkäniskojen naisia objektina kohtelevien businesmiesten markkinoinnista, mikä mediassa näkyy...


    • ,,,,,,,,,,

      Pienihän miehen palkka on mutta ei aloittajan 2600 euroakaan nyt paljoa ole eikä kovin monen satasen päässä köyhyysrajasta. Ei sillä nyt vielä paljoa matkustella ja syödä ravintoloissa jos pitää maksaa asuntolainaakin. Aloittaja on palkkansa puolesta itsekin pelkkä duunari joten tuo mies on ihan sopiva tälle mutta aloittaja etsiikin varakasta elättäjää itselleen.

    • Trolli mikä trolli. Taas pitää miehen esittää naista. Huoh...

      • helka

        Pitäähän sitä naisvihaa lietsoa. Ja kohta tämäkin on muuttunut palstalla faktaksi ja Laasanen kirjoittaa blogin siitä, kuinka siivoojamiehet eivät kelpaa suominaisille. Tai mistä sen tietää vaikka se itse näitä aloitteita tehtailisi...

        Mutta tällä palstalla uppoaa kyllä nähtävästi ihan miten paksu juttu tahansa. Vaikka ei kai se yllätys ollut, että tämäkin uskottiin, kun kerran täällä on kirjoittajia, jotka uskovat että isä timppa perheineen on olemassa.


      • puolivalo

        Palstalta löytyy näköjään niitäkin, ketkä hakevat kiksejä ja keskinäistä 'koheesiota' ulkopuolisia uhkia (suomalaisia naisia mm :) vastaan kovinkin epätoivoisilta tuntuvien asioiden kautta: juoru-uutisista, laasasfanituksista atm:iyksineen, tarinatehtailusta, tasa-arvokäsitteen vääntelystä (myös ymmärtämättömyyttään) sosiaaliseksifantasioineen, uhrimielialalla kiukutteluineen kaikkineen, propagoinnilla uskoen toistensa herkkäuskoisuuteen jne...

        Ko.joukon muuttoa ulkomaille näin kurjista oloista ei vielä liene suuremmin tapahtunut; jotain hyvää Suomessa sentään vielä lienee, ainakin toistaiseksi suht vapaa Sinkut-palsta...


    • ATMaisteri

      "Pitäähän sitä naisvihaa lietsoa. Ja kohta tämäkin on muuttunut palstalla faktaksi ja Laasanen kirjoittaa blogin siitä, kuinka siivoojamiehet eivät kelpaa suominaisille."

      No kelpaisiko helkalle 1 500 euroa kuussa ansaitseva muilta osin fiksu/jännä siivoojamies?

      Vai pitääkö olla sitä koulutusta ja isommat tulot?

      (lue : statusta)

      • taannoin helga

        kertoili, että miehellä pitää olla hyvät tulot, muuten ei kelpaa. Tämä siksi, että helga itse on pienituloinen. Jos helga olisi itse suurituloinen, hänelle luonnollisesti kelpaisi pienituloinen mies.


      • pffffffffffffft
        taannoin helga kirjoitti:

        kertoili, että miehellä pitää olla hyvät tulot, muuten ei kelpaa. Tämä siksi, että helga itse on pienituloinen. Jos helga olisi itse suurituloinen, hänelle luonnollisesti kelpaisi pienituloinen mies.

        Jep tyypillinen petollinen ämmä, jonka pitää saada naida ylöspäin, ja joka ei epäröi valehdella säilyttääkseen kasvonsa.

        Tässä ketjussa se kauhistelee että ihan naisvihaa lietsotaan, väittämällä että naiset muka katsoisivat miehen tuloja! :D


      • taannoin helga kirjoitti:

        kertoili, että miehellä pitää olla hyvät tulot, muuten ei kelpaa. Tämä siksi, että helga itse on pienituloinen. Jos helga olisi itse suurituloinen, hänelle luonnollisesti kelpaisi pienituloinen mies.

        "kertoili, että miehellä pitää olla hyvät tulot, muuten ei kelpaa. Tämä siksi, että helga itse on pienituloinen. Jos helga olisi itse suurituloinen, hänelle luonnollisesti kelpaisi pienituloinen mies. "

        Älä valehtele. Olen sanonut olevani pienituloinen ja etten koskaan ole edes kysellyt tapailemieni miesten tuloja. Jos löydät kirjoituksen, jossa olisin vaatinut mieheltä suuria tuloja niin laitapas tähän todisteeksi.


      • Ihminen ja elämä

        Itse kunkin kannattaa pysähtyä ja hiljentyä aika ajoin, edes kerran, miettimään että mitä sitä elämältään oikeastaan haluaa. Ihan jokaisen.


      • realsiti 69
        helka kirjoitti:

        "kertoili, että miehellä pitää olla hyvät tulot, muuten ei kelpaa. Tämä siksi, että helga itse on pienituloinen. Jos helga olisi itse suurituloinen, hänelle luonnollisesti kelpaisi pienituloinen mies. "

        Älä valehtele. Olen sanonut olevani pienituloinen ja etten koskaan ole edes kysellyt tapailemieni miesten tuloja. Jos löydät kirjoituksen, jossa olisin vaatinut mieheltä suuria tuloja niin laitapas tähän todisteeksi.

        Pienituloisen naisen on oltava 1) nuori 2) hyvännäköinen ja 3) mukava. Vanhalla köyhällä kurpalla ei tee mitään.


      • hmm...
        realsiti 69 kirjoitti:

        Pienituloisen naisen on oltava 1) nuori 2) hyvännäköinen ja 3) mukava. Vanhalla köyhällä kurpalla ei tee mitään.

        No niin. Sieltähän se miehille tyypillinen pinnallisuus taa kerran tuli ilmi.


    • lottamari<3

      Aloittajamies puhuu itsestään, että ei voisi ottaa köyhää naista,,vaikka tämä olisi nättikin, koska pelkää joutuvansa elättämään tätä ja pelkää naisen vaativan enemmän kuin Annemiehellä on varaa antaa.

      Annemies puhuu omista peloistaan.

      No,.jos leikillisesti mennään tuohon mukaan, niin vastaan: rakkaus ei kestä köyhää tai sairasta ja molemmissa tapauksissa se on mahdotonta.

    • Roudari Roope

      Jos olet noin pinnallinen ja raha ratkaisee kaiken niin oletettavasti olet itse varakas,omista auton,asut omistusasunnossa jne jne....oikea osoitteesi on eliittikmppani.fi eiköhän sieltä joku kaltaisesi löydy! Onnea ja menestystä!

    • mävaan

      Kylläpä olet pinnallinen nainen, rahojenko kanssa meinaat alkaa tapailla etkä ihmisen kanssa. Ei suuret tulot tee ketää rikkaaksi vaan pienet menot. Voit olla ihan yksikses omien rahojes kanssa vaan.

    • köyhä

      Joo. Jos etsisin itsellenni miestä niin kyllä pitäs olla paremmat tulot kuin mulla. En haluis olla se, joka antaa miehelle taskurahaa.

    • Teukka81

      Ei Todellakaan kannata.... Kyllä Äijä ansaitsee jotain paljon parempaa, kuin rahan perässä juoksijoita, onneksi itse tienaat sen verran et pärjäät!!
      Pthyi kauhee, mitä ihmisii...
      Terv. Myös pienituloinen Pohjosen Äijä

    • elätän mieheni

      HAHAHAHA
      sitten ihmettelet, mikset löytänyt koskaan sitä oikeaa :D

      Mutta tuota, teet ehdottomasti palveluksen tälle mukavalle miehelle kun annat mennä vapaana vain, älä jatka tapailua. Hän voi löytää kaltaisensa mukavan naisen, kenties jonkun joka tienaa omat rahansa, kun itsestäsi ei siihen ole.

    • Elora

      Älä missään nimessä vaivaudu tämän miehen perään juoksemaan! Pilaat vaan tämänkin hyvän ja mukavan miehen tuolla pinnallisuudellasi! Eikä sitten jää meille työttömille ja vielä pienempituloisille ketään elättäjää...............

    • realisti.

      Anne-82!! Jos tuon ikäsi , niin anna palaa!!! Jos syntymävuotesi, niin olet säälittävä tapaus ikäiseksesi, jos sinun oikeasti pitää kysyä netistä sopiiko joku tai kukaan sinulle mieheksi.

      Mutta jos kerran kysyt, vastaan, ettei sinulle sovi kukaan mies. Kukaan ei tuollaisella moukkamaisuudella varustettua naisluonnetta kestä.

      Oikeasti taas typeriä provoja, joita joku typeryyttään valitsee vieläpä etusivulle aiheeksi.

    • Sijoittaja2014

      Maailmassa on tärkeämpääkin kuin raha. Monet tekevät simppeliä duunia pienellä palkalla koska eivät tarvitse sen kummempia. Osa saattaa jopa tienata hyvin ja elää silti yksinkertaisesti pröystäilemättä.

      Itselle on käynyt vähän sama juttu. Kaveri järkkäs mulle sokkotreffit. Nainen vaikutti ihan kivalta ja nätiltä ja hyvin tultiin juttuun. Sitten kun alettuun puhua työstä ja sanoin että teen it-alan hanttihommia ja tienaan reilut pari tonnia kuussa en enää sitten naiselle kelvannutkaan. Mitä jätin kertomatta oli se että saan myös pääomatuloja lähes sata tonnia vuodessa.
      En yleensäkkään kerro tapaamilleni naisille että en ole ihan tyhjä tasku koska on aika lailla tärkeää että nainen pitää minusta minun itseni vuoksi, ei sen rahan vuoksi.

      • Rahamies1000

        Moukat kyselee toisten palkkoja. Näinhän se on, että ei kannata paljastaa kenellekkään millaisia pääomatulovirtoja on älykkyydellään onnistunut luomaan.


    • APPUVA

      No ei kannata jos kerran se on noin rahasta kiinni.

    • Huono Trolli

      Aika lapsellinen trollaus aloitus, noloa että tälläinen edes laitetetaan esille, toivottavasti kukaan ei ota tosissaan tätä.

      ( Ihan ilmiselvää trollausta " miten mies kuvittelee elättävänsä minut ", samantyylinen trollaus on jo vanhaa )

    • Äly hoi älä jätä.

      Hoh hoijakkaa, että sillensä. Minulle kyllä kelpais ihan jo kuukausipalkaksi 1500€ jos vain ensiksi pääsisi työelämään. Ja minusta parisuhde on kahden ihmisen asia, jos eletään yhdessä niin molempien tulot vaikuttaa. Eikä se että mies elättää ja nainen vetää lonkkaa kotona, en arvosta sellaista, hyi.

    • Kysyn vaan

      Mitenkä voisi luotettavasti selvittää monenko miehen kanssa nainen on maannut? Sitä kun ei naiset yleensä kerro tai sitten ne voi valehdella. Neitsyt on nyt selvä asia mutta ne muut. Onko olemassa jotain saittia jonne miehet voi kirjoittaa niitten naisten nimet joita on pylsinyt? Jos sinne ois ladattu eksien kotiseksivideoitakin niin aina parempi.

      • Siskooot!

        Vastaavasti saitti jonne voi paljastaa köyhät, juopot, idiootit, pienisellaiset ym. miehet.


    • tasoistasi seuraa

      olet näemmä löytänyt.

    • sdfdfsdfsdfdf

      Kuvitellaan hetki että aloitus ei olisi ilmiselvä provo:

      Jätä se mies äkkiä, ei se tarvitse noin inhottavaa naista toivottavasti löytää paremman.

      • fak-59

        toivottavasti se hemmo vain kokeili sanoen olevansa siivooja sillä ja sillä palkalla.tarkoituksenaan vain katsella onko akka nousukas siipeilijä jonka tarkoituksena vain on 1lapsen jälkeen jäädä kotiin makaamaan..toivottavasti sulle selviää että sillä on oma menestyvä mainosfirma ja hemmo on kyllästynyt malleihin ym. kauniisiin siipeilijä akkoihin jotka "pitävät" hänestä vain omakotitalon,veneen,2auton,kesämökin,Espanjan asunnon,vähintäin 13000€ käteen kuussa pääomatulojen lisäksi jne jne.. hemmo sanoo kylmästi kaikille olevansa siivooja jotta näkee onko naisella sydäntä mitä kuuntelee eikä lompakon paksuutta.olisinpa näkemässä ilmeesi jos tälläinen totuus paljastuisi,hemmo kun energinen,mukava kivannäköinen oma itsensä johon sinäkin ihastuit!!JA vielä että kaunispoika täyttää kriteerisi mennentullen,eli on rahaa!!!!!!!!!!!!!!


    • liikkuuu

      Hei!

      Nyt olet väärällä palstalla.
      Tv:ssä mainostetaan tuota palvelua, ELIITTIKUMPPANI. fi
      Siellähän noita raha, mahoja liikkuu.

    • Ihmettelijä61

      Itse ihailen miestä, joka haluaa itse elättää itsensä eikä heittäydy muiden elätiksi. Se kertoo, että hänellä on arvot elämässä kohdalla. Työttömänä hänkin luultavasti tienaisi enemmän, mutta ei halua olla siipiveikko. Kysyjän ongelma taas ratkennee ihan itsestään, sillä kyseinen mies tuskin kovin kauan jaksaa noin pinnallista naista. Mitä halveksittavaa muka on siivoojan työssä? Millä lailla se on vähemmän arvostettavaa kuin vaikkapa tietokoneen naputtelu??

      • Naisasialooseri.

        Minä taas ihailen miehiä, joilla on munaa olla tekemättä paskatyötä ja elellä työtätekevien ihmisten kustannuksella nostamalla valtion tukia.

        Selkärangatonta palkkaorjaa en arvosta, joka ei uskalla olla"rebel" ja olla tekemättä kuten yhteiskunta velvoittaa.

        Ymmärtäisin paskaduunissa raatamisen vielä jotenkin jos se raataja saisi pillua kauniilta naiselta, mutta jos ei saa pillua niin silloin ei pidä työtäkään tekemän. Ellei työ ole niin hyväpalkkainen että se nostaa tasoa.


    • ClassSocietyStill

      Pidä juttusi sisälläsi ja tunge yhä syvemmälle.

    • vir

      Pitäisikö toisen vielä elättää sinut ja kustantaa sinunkin lomamatkat. Etkö saatana pärjää tuloillasi, kun pitää elättäjä saada.

      • kun työ loppuu

        Taloudellisen, laajan taantuman tuomassa karvaassa työttömyydessä on yksi ainoa hyvä puoli:
        se on laittanut elämänarvot ja tärkeysjärjestyksen monilla aivan uusiksi.

        Kuka tahansa meistä voi olla huomenna vailla työn mukanaan tuomaa toimeentuloa.


    • Ompas järjenjättöinen ja tunneköyhä nainen.. Voi pyhät pyssyt. Joko yritys jonkin trollin taholta aikaan saada provo tai sitten tosiaan on ihminen noin hiton idiootti jos katsoo vain toisen statusta ja paljonko tienaa,HEI HALOO! Jos ihmisestä todella välittää ja tuntee mitään oikeasti toista kohtaan niin tuloilla,statuksella,omistuksilla tai muulla vastaavalla materialla EI pitäisi olla mitään tekemistä rakkauden kanssa jota toista kohtaan tunteen ja tämä on taivaan tosi! Maailma tuntuu menneen kyllä kummaan jamaan näissä suhde-asioissa että ei voi kuin ihmetellä.. Parempi vain että pysyt rahoinesi ihan itteksesi jos se niin tärkeää on,kukaan täysjärkinen ei tuommoisen periaatteen ja materialistisen ihmisen kanssa halua seurustella. Juuri tämmöisen takia pysynkin mieluiten "rahvaana" sinkkuna.

    • sellastavaan

      Kyllä nyt on Anne väärillä jäljillä. Mies voi tosiaan olla siivooja mutta pitää olla kaukaa viisas. Hän aloittaa pohjalta ja nousee johtopaikoille muutamassa vuodessa. Tai sitten hänellä on oma firma ja hän nostaa palkkaa sen 1500€ / kk.
      Loput sitten pääomatuloina. :) Asuu vuokralla kun ei vielä tiedä että mistä ostaisi sen asunnon.

      Minä olen 33-vuotias mies ja tienaan 4200€/kk Autona on Nissan joka on maksettu ajat sitten ja on siis vanha. Uutta en ole ostamassa koska en halua lisää kuluja. Asun vuokralla mutta katselen omaa asuntoa. Ei ole vielä sopivaa löytynyt.

      Olenko siis huono mies :) ?

      • Minä vain

        Hyviä pointteja!


      • Tämä asia selvä

        Olet!


      • kapitalisminrakki

        Olet jos pitää muilta mielipidettä itsestään (omasta hyvyydestään/huonoudestaan) kysyä... vähän munaa nyt hei kaveri... ja mitä toi rahoilla iällä tms brassailu tarkoittaa... Itse en lähtisi mihinkään asunnonostoloukkuihin, vuokralla on hyvä ja solussa/kommuunissa vielä parempi


    • uber YTM

      Tulen olemaan tuossa iässä jo tohtori.

    • naikkonen2

      Minkä takia sen miehen pitäsi elättä joku ryhävalas kotona?
      Toivon todellakin sen miehen puolesta että sä unohdat sen ... ja että se mies löytää oikean naisen joka ei ajattele rahaa.

      • Vinettoinen

        TOTELLA KAICCILL ---------- TÄÄ ONS SEEE SAMA .......... nääs mun kirosanoja filtteris ei ............. osoitteeni kaikille tierox ........" HAAAAAAAAAAAAH, mistä puhe, siinä psykologinen löyhkä"


    • make...

      pitäiskö sun mennä hoitoon??????????????????

    • Tällaista!

      SE on että mitä kukakin arvostaa!

      Sinä olet pelkkä provo, etkä mitään muuta - kukaan oikeasti toisesta kiinnostunut ei tulisi täältä kysymään että kannattaako tapailua jatkaa.

      Itse ole tällä hetkellä työtön mies, ikääkin jo 44 vuotta ja peruspäivärahalla olen.
      Autoni on yli 10 vuotias VW Golf ja asun vuokralla. Säästöjä ei ole kertynyt eikä muutakaan maallista mammonaa.
      MUTTA olen paljon rikkaampi kun moni vaikkapa 10000 euroa kk:ssa tienaava sillä arvomaailmassani rikkauuta ei mitata rahassa vaan muilla mittareilla - ja mittareitani ovat elämäntavat, käytöstavat ja se kuinka muihin ihmisiin ja ympäristöönsä suhtautuu.

      • justiinsa näin

        Olet ihan asian ytimessä nimimerkki Tällaista! Täälläkin työtön, joskus suht hyvin tienannut nainen. Arvot on se, mikä ihmisessä ratkaisee, ei mikään muu. Kyllä tämä ihan selvä provo on. Se paljastuu juuri tuossa kun palstalla toitotetaan että pitäisikö ottaa vai jättää kun on niin pienet tulot.

        Kyllä naisille noin yleensä riittää että mies on mukava ja sen kanssa on ihanaa olla yhdessä. Ne arvot ja kaikki muut asiat on kohdallaan. Ne tulot on kyllä ihan sivuseikka. En millään jaksa uskoa että tuo aloittaja olisi mitään muuta kuin provo.


    • keikka.

      Suomessa ei ole köyhiä

    • voitte te ainokaiset naima intoiset naiset tämän yleisen innon esillä ollen pitää sivumennen minuunkin yhteyttä siinä missä olen epä onnistunut rukoushuoneiden laskelmissa tai missä olen jo jäänyt naimattomana ...... siis hinnalla ja verokirjalla ja suhteilla ei näy mitä olemme me köyhät "viisaat" köyhä on mielestään rikas miehet ...

    • Salamaniskemä

      Luovuta jo suosiolla!

      Minä voisin olla kiinnostunut..
      Minä en käy töissä ollenkaan - vain pers'aukiset käy töissä siksi, että he saisivat rahaa elämiseen - ja minä asun Hgin keskustassa omassa 167 neliön huoneistossa. Huoneistossa on oma sauna ja ikkunoista hieno näköala. Omistan MB G 65 AMG'n - millä autolla sinä ajat? Harkitsen tällä hetkellä veneen hankkimista. Tarkoituksena on ostaa Azimut 66 Dragon'n. Mutta niin... minua arveluttaa tuo sinun pieni palkkasi, sillä se kertoo kovin sivistymättömästä ja vähän kouluttautuneesta ihmisestä. Sellaista minä en missään tapauksessa halua seuraani. Alempiarvoisesta ja köyhemmästä ihmisestä voi vaikka tarttua jotain epämukavaa.

    • Kannattaa varmaan ettiä seuraa vaik eliittikumppanin kautta! Toisin sanoen sinulle ihmisarvo määräytyy esim. Ammatin perusteella! Itse olen laitossiivooja ja minun mieheni lvi-insinööri, että tällä tavalla. Ps. Mieheni teki aikoinaan aloitteen ja rakastui minuun IHMISENÄ!

      • eipäs

        Anu78.
        Laitoshuoltajillahan on ihan kohtuullinen palkka. Miehesi tiesi sen siis ja se vaikutti siihen että hän teki aloitteen. Ei olisi tehnyt jos palkkasi olisi pienenpieni. Eli ei rakastunut sinuun ihmisenä.


    • mek

      Miksi miehen pitää ne lomatkat maskaa kun sen voi tehdä nainenkin ja tässä tapuksessa isompituloisena sinä voit maksaa noita lomajuttuja ja se siitä. Tuo on ihna vanhanaikainen käsitys että miehn pitää maksaa yhteiset matkat vaan kumpikin maksaa omansa ja käyttörähat kumpikin hommaa itse. Mies jonaka tapsit ei varmaan ole kouluttanut itseään ja voi olla ihan tyytyväinen tuloihinsa eikä ole hainkkiutunut parempipalkkaisiin töihin jos ei kiinosta tai muuten jämähtänyt siihen siivous hommaan.

      • t joopajoo

        Mikä surkea loinen täällä oikein ruikuttaa?


      • mek
        t joopajoo kirjoitti:

        Mikä surkea loinen täällä oikein ruikuttaa?

        Onneksi minulla on nainen joka haluaa tulla toimeen omillaan eikä toisten rahoilla mutta silti olemme toisillemme niin reissuja hommanneet ihna riittäväri.


    • Minä vain

      Mulla kävi myös korvaan toi että miehen pitää varmistaa tuloillaan että perhe asuu ja syö hyvin sekä matkustelee.Mielestäni noi asiat ovat molempien vastuulla.
      Suosittelisin kysymään mieheltä onko hän sinuit nykyiseen työhön ja tuloihin? Onko taustalla jotain, kenties irtisanomista tms. vaikeuksia löytää oman alan töitä? Jos kys. tällainen väliaikainen tilanne, en olisi huolissan. Vaikka mies asuukin pienessä yksiössä, ei omista omaa autoa.Tuleeko mieleesi että kenties mies haluaa asua mahd. halvasti, ei omista autoja, pitääkseen näin menot pieniä, kenties säästääkseen tai kenties hän elää elämää jota sinä et ymmärrä. Kenties hän ei tarvitse nyt tai ollenkaan sellaisia asioita kuin sinä, iso kotia, autoa yms. Voi olla että arvomaailmanne on erilainen, ja tämä tulee kyseeseen myös jos mies on sinuit asioidensa kanssa. On kyse sinun ja hänen elämästään, jos arvomaailma on erilainen toimisiko suhteenne.
      Fakta on se että jos tuloerot ovat "suuret" niin se aiheuttaa terveessä suhteessakin mielestäni eripuraa.Ja näistä asioista tulisi keskustella mahd. ajoissa ja paljon. Voisiko kumppani joka tienaa "selvästi vähemmän" kuin toinen, korvata "vajeen" omalla ehdottomalla rakkaudellaan? Riittääkö rakkaus?
      Miksi tuhlata aikaa treffaillessa ihmistä jonka kanssa suhde ei välttämättä toimi, kun mietit aika vahvasti hänen asioitaan täällä yhden tapaamisen jälkeen, kirjoituksestasi heijastuu "paremmuus". Mutta kuka on sanomaan mitä itse haluaa ja mitä ansaitsee, vain sinä sen tiedät. Ja se ei ole väärin vaikka haluaisitkin joidenkin kommentoijien "pinnallisuutta", se on sinun asiasi. Keskustele hänen kanssaan!

      • Miksi Eripuraa?

        Ei kai ihmiset nyt niin tyhmiä ole. että pyörittävät taloutta yhteisillä rahoilla?


      • ei kannata deitti

        jos nainen on pienituloinen, lihava, ruma, tatuoitu sekä tupakoi.


    • Reino..

      Ei missään nimessä kannata niin löytää tuo mies kunnon naisen eikä kakkakasaa kuten sinä.

    • hahhhahhah

      KAPPAS MOKOMAA! Robert Coffarin harakka tais tulla jätetyksi kun rikas ex-aviomies kuuli kuinka heikompia kohdellaan ja täällä sitä ollaan uusia ruinaamassa! HAHHAHHAH säälittävää...

    • FT ja duunari

      Siis oikeesti??? Yksi, siivooja tienaa enemmän bruttona kuin 1500. Puhui varmaan nettopalkastaan. Jos sulla netto 2600, brutto on ainakin 3500 eli olet kyllä varsin hyväpalkkainen. Kaksi, onko sillä väliä, mitä mies tekee työkseen jos intressit muuten yhteiset? Itse olen FT naimisissa roskakuskin kanssa 20 vuotta, sitä ennen parisuhteita sekä työttömien että opiskelijoiden kanssa. Ja yhdessä olemme elättäneet itsemme. Vanhempani, äiti perushoitaja ja isä diplomi-inssi aika tavallinen yhdistelmä, jos toisinpäin olisi varmaan outoa? Perinteinen ajatusmalli, mies elättää naisen on peräisin keskiajalta. Mietipä näinpäin; miehellä on vara jäädä hoitovapaalle sitten joskus ja voit jatkaa hyväpalkkaissessa työpaikassasi.

    • Jätä se

      Sika !

    • Yksivaan2000

      En voi uskoa lukemaani. Et halua olla pinnallinen? =D Etpä. ;) Eikö ole pääasia, että tekee töitä? Ja eikö ole järkevää, että asuu kuten tienaa? Häh?

      Maksa itse omat lomas, jospa miestä ei kiinnosta koko matkustelu. Ajattelutapasi on todella vanhanaikainen.
      Ei se sun mirrisi ole sen kummallisempi kun muillakaan, joten miksi sitä tulisi maksella yhtään minnekään? Vai maksajaako pelkästään etsitkin?

      Ei tuo ainakaan ihastumiselta kuulosta, joten jatka etsintääsi.

      Minä ainakin haaveilen kuinka lasten kasvaessa aikuiseksi pääsen muuttamaan pieneen asuntoon, mutta mukavaan ja ihanaan. Mitäpä jos mies säästää parhaillaan omaan?
      Ja jos häntä ei kiinnosta maallinen omaisuus niin jälleen : etsi toinen.

    • Tuuletin,

      Mä näen mielessäni miehen, joka hieman vedättää pinnallista daamia ja katsoo reaktiota. Mulla ei kävis mielessäkään miettiä toisen tuloja, jos ihminen vaikuttaa mielenkiintoiselta. Vaan tapansa kullakin..

    • Halooo

      16-vuotiaalle ensi kertaa kesätöissä olevalle nuorelle tuo on jo ihan hyvä palkka....
      Missähän 16-vuotias tienaa näin hyvin kuussa?

      • entä sitten

        Ei se mies mitään huijaa. Tuo 1500 BRUTTONA on ihan tavallinen siivoojan palkka. Niin tienaa suurin osa siivoojista. Harvalla siivoojalla on hyvä palkka.
        Ja miksi sen miehen pitäisi edetä. Jos haluaa olla vain tavallinen siivooja. Entä sitten se on hänen valintansa ja elämänsä.
        Eukot tehkää rahanne itse ja edetkää itse urallanne. Niin saatte haluamanne elintason.


    • ei paljon nappaa enä

      Minä oon 32 ja kahden viimevuoden tuloni ovat 0euroa!

      että ei paljon hampaita naurata... Minä olisin tyytyväinen 1500säännöllisiin tuloihin niihin en koskaan oo edes päässy 1400on ollut maksimi. Kokoomuksen aikaansaannot ja se että kaikilla ihme perusteilla evätään kaikki tukeni niin eikait tässä voi kun hypätä narun jatkoksi sitten kun tili on tyhjä ahkerasti olen koittanut säästää. Sitten kun on alle 50e tilillä niin sitte haen köyttä.

    • kiinnostaa,

      ei raha ei panomies

    • mielinkielin mies

      Tuossa avauksessahan selvisi syy, miksi tuo palkka-asia tuota naista kiinnostaa. Siis huoli siitä pystyykö mies lähtemään lomailemaan mukaan ja riittääkö hänellä rahaa ns. arkipäivän luksukseen. Sehän nyt tietenkään ei suoraan ole aina palkan suuruudesta kiinni.

      Sitä vaan jäin miettimään, että mikä tuon ammatin merkitys oli naiselle tai miksi se oli tuossa mainittu. Tuntuiko aloittajasta, että tuo siivojan ammatti olisi jotenkin epämiehekäs tai ei sisällä tarpeeksi miehistä glamouria? Hänhän kommentoi, että hänen mielestä tuo ammatti olisi sopiva opiskelijalle. Mitähän se tarkoittaa? Että tämä jäi vaivaamaan. Vaikka olisi trollihommia koko aloitus, niin silti jäi kiinnostamaan.

    • Sinäkö se oot???

      Oon 47v, työtön, hullu ja eläkeläinen, tuloni on pyöreet 0€/kk.

      Aletaanko oleen yhes? Oot kyllä just mun tasonen muija, kun oot noin nuija!

    • Todentaja

      Jos tämä Anne -82 on tosissaan puheineen, niin ei voi kuin sanoa hänelle että: OLET KUSIPÄISEN PINNALLINEN JA TURHA NARTTU.
      Toivoa sopii vain, ettei tämä rehti siivoojamies sotkeudu sinuun ja näin ollen lyö käsiään totaalisesti paskaan.

    • Lisäystä kommenttiini.. Yhden asunnon olen itse pienestä siivoojan palkastani maksanut ja se on meillä nyt vuokra käytössä.. Että kyllä pienituloinenkin voi "vaurastua" elämässään, kun tekee oikeita valintoja! Yhdessä maksetaan kaikki eikä mieheni ole tarvinnut minua elättää!!

      • peikkotyttö

        Et ole ainoa! Myös minä olen ostanut ensiasunnon sekä nykyisen asunnon siivoojan palkalla ja se on todellakin mahdollista. Kyllä se valintoja on vaatinut, mutten ole koskaan ajatellut, että olisin jäänyt jostain paitsi! Asunto on ollut kuitenkin se ykkösjuttu ja veloista selvittyä ei ole tarvinnut säästää kaikesta ja pieni palkkakin riittää hyvin. Ei tulisi mieleenkään, että joku elättäisi minut!

        Aloittajalle asenne kohdalleen ja mieti kumpi loppupeleissä on tärkeämpää raha vai rakkaus jos valitset sen rahan olet pinnallinen jos taas rakkauden uskon, että elämäsikin on paljon rikkaampaa sen vuoksi.


      • Julli 69
        peikkotyttö kirjoitti:

        Et ole ainoa! Myös minä olen ostanut ensiasunnon sekä nykyisen asunnon siivoojan palkalla ja se on todellakin mahdollista. Kyllä se valintoja on vaatinut, mutten ole koskaan ajatellut, että olisin jäänyt jostain paitsi! Asunto on ollut kuitenkin se ykkösjuttu ja veloista selvittyä ei ole tarvinnut säästää kaikesta ja pieni palkkakin riittää hyvin. Ei tulisi mieleenkään, että joku elättäisi minut!

        Aloittajalle asenne kohdalleen ja mieti kumpi loppupeleissä on tärkeämpää raha vai rakkaus jos valitset sen rahan olet pinnallinen jos taas rakkauden uskon, että elämäsikin on paljon rikkaampaa sen vuoksi.

        Kun kaksi köyhää laittaa rahansa yhteen, 2600 1500=4100, saadaankin jo keskituloiden perhe kasaan.
        Tosin moni yksinasuja ei tule edes tuolla kuukautta toimeen, johtunee uusavuttomuudesta ja osaamattomuudesta rahan käytössä.


      • provo oli
        peikkotyttö kirjoitti:

        Et ole ainoa! Myös minä olen ostanut ensiasunnon sekä nykyisen asunnon siivoojan palkalla ja se on todellakin mahdollista. Kyllä se valintoja on vaatinut, mutten ole koskaan ajatellut, että olisin jäänyt jostain paitsi! Asunto on ollut kuitenkin se ykkösjuttu ja veloista selvittyä ei ole tarvinnut säästää kaikesta ja pieni palkkakin riittää hyvin. Ei tulisi mieleenkään, että joku elättäisi minut!

        Aloittajalle asenne kohdalleen ja mieti kumpi loppupeleissä on tärkeämpää raha vai rakkaus jos valitset sen rahan olet pinnallinen jos taas rakkauden uskon, että elämäsikin on paljon rikkaampaa sen vuoksi.

        No eipä ole Anne-82 kommentoinut mitään muutamaa riviä enempää aloituksen jälkeen. On siis selvä provo. Piti vaan saada vihapuhekeskustelu aikaan.

        Provon huomaa yleensä siitä, että aloitus raflaava eikä mitenkään järkeen käyvä ja sitten ehkä muutama kommentti ja sen jälkeen vaan seurailee mitä saanut aloituksella aikaan. Kyllä pitäis kaikilla hoksottimet toimia kun aloittaja ihmettelee sitä kun mies MUUTEN MUKAVA mutta palkka niin pieni että häiritsee. Joku mies siellä naureskelee nyt.


      • Got it?

        Ööh... et tainnut nyt ymmärtää tilannetta. Aloittajan tilanteessa nainen tienaa enemmän kuin mies, sinun tilanteessasi taas mies tienaa enemmän kuin nainen. Sinun tilanteesi on siis ihan arkipäivää, sillä yleensähän nainen haluaa vähän itseä varakkaamman miehen.

        Toisin sanoen, et varmasti haluaisi naida miestä, joka tienaa sinua vähemmän, eli noin 1000 € kuussa?


      • tämäonnähty
        provo oli kirjoitti:

        No eipä ole Anne-82 kommentoinut mitään muutamaa riviä enempää aloituksen jälkeen. On siis selvä provo. Piti vaan saada vihapuhekeskustelu aikaan.

        Provon huomaa yleensä siitä, että aloitus raflaava eikä mitenkään järkeen käyvä ja sitten ehkä muutama kommentti ja sen jälkeen vaan seurailee mitä saanut aloituksella aikaan. Kyllä pitäis kaikilla hoksottimet toimia kun aloittaja ihmettelee sitä kun mies MUUTEN MUKAVA mutta palkka niin pieni että häiritsee. Joku mies siellä naureskelee nyt.

        Täähän on Henry Laasasen kirjasta Naisen seksuaalinen valta tuttu tutkimusaineiston keruumetodi. Suomi 24 keskusteluun trollataan jotain, katsotaan mitä vastaavat ja sitten napsitaan sieltä ne muutamat tyypit (naiskommentoijat tai miehet jotka kirjoittelevat katkeruuttaan naisina, tai ehkä ovat trans?), keiden kommentit sopii ko. kappaleessa olevaan teoriaan ja sitten jätetään huomiotta loput, jotka ei teoriaan sovi.
        Kuvaavaa on sekin ettei kirjassa esitellä tätä tutkimusaineiston keruumetodia muuta kuin yhdessä virkkeessä, normaalissa nettiaineistoa sisältävässä tutkimuksessa tutkijalle on tärkeää osoittaa miten hän on aineistonsa kerännyt mitä valinnut miksi ja mitä jättänyt pois ja miksi, tätä ei ole Laasasen kirjassa ja tuo aloituskin vaikuttaa näiltä tyypillisiltä ATM-trolleilta, joilla lietsotaan jotain naiskatkeruutta tai jotain pillunantopakkoa kaikille 18-30-v naisille... en oikein tiedä mitä niillä haetaan, kun tasa-arvotyötä mieskysymyksissä tekee jo miesasiajärjestöt, miessakit tms... että nämä MRA ja atm-jutut on ihan oma siipensä ja niiden pääpaino on keskustelupalstoissa riehumisessa ja blogikirjoittelussa. Tavoite on saada näyttämään naiset ryhmänä julmilta materialisteilta ja miehet pelkän kauniin ulkomuodon/"pillun" perään kuolaavilta idiooteilta ja typistää ihmisyys näihin ääripäihin.
        Vaikka onkin trolli niin hyvä että ihmiset kuitenkin on tehneet selväksi mitkä arvot suhteessa on tärkeitä.

        (vaikka toki taloudellinen toimeentulo on tärkeää, mutta se ei kyllä itselleni tarkoita lomamatkoja tms. vaan sitä että on rahaa ruokaan, asuntoon, nettiin ja puhelimeen ja sitten joskus voi myös ostaa itselleen jotain ja käydä viihteellä pikku budjetilla.)


    • 20+14

      Ei jestas, nyt suomi24 meni vielä nostamaan tämän provon etusivulle.. olisihan se pitänyt arvata..

      • TOTUUS ON

        Miehellä pitää olla hyvä ammatti, hyvät tulot, varallisuutta ja statusta. Anne-82 on fiksu kun pohtii omaa sosiaallista nousuaan. Ei kai sitä naiseutta kannata halvalla myydä, jos kerran markkinoilta voi saada kunnon tarjouksen ja hinnan naiseudestaan


      • Julli69
        TOTUUS ON kirjoitti:

        Miehellä pitää olla hyvä ammatti, hyvät tulot, varallisuutta ja statusta. Anne-82 on fiksu kun pohtii omaa sosiaallista nousuaan. Ei kai sitä naiseutta kannata halvalla myydä, jos kerran markkinoilta voi saada kunnon tarjouksen ja hinnan naiseudestaan

        Tällainen mies etsiikin itselleen naisen, joka on varakkaampi kuin minä-itse-henkilö.


      • Maho lehmä
        TOTUUS ON kirjoitti:

        Miehellä pitää olla hyvä ammatti, hyvät tulot, varallisuutta ja statusta. Anne-82 on fiksu kun pohtii omaa sosiaallista nousuaan. Ei kai sitä naiseutta kannata halvalla myydä, jos kerran markkinoilta voi saada kunnon tarjouksen ja hinnan naiseudestaan

        Naiseutta. Ämmähän on yli 30-vuotias kurppa.


    • Lillikka

      Olipas kiva kun eksyin tänne, sain kunnon naurut.. Ite oon pienituloinen ja jäin juuri vuorotteluvapaalle, tulot nyt n. 500 e kuussa käteen. No mulla ei velkaa ja asiat muutenkin ok, osaan säästää ja olenkin melko pihi rahan käytössä. Olen sitä mieltä että pienituloiset on järkevimpiä ihmisiä maan päällä. Eivät humpottele joutaviin ja jalat on tiukasti maan pinnalla. Minä naisena sanoisin että ainakin kannattaisi paremmin tutustua "köyhän" miehen elämään. Voisit oppia jotain. Ei millään pahalla.

    • proud gay

      Olen hintti ja tykkään homoilla. So what? Koittakaa nyt perkele jo takoa sinne pieniin päihinne, että nyt eletään 2000-lukua. Jesus, get over it!

    • pyhä pamaus

      Jos ajattelet pelkkää rahaa niin, sinä et tarvitse ainuttakaan miestä itsellesi, osta kotiin mahdollisimman suuri peili ja ihaile siitä itseäsi ja juttele itsesi kanssa, siten olet oman tasoisesi seuran kanssa eikä tarvitse sietää köyhiä miehiä.
      Sitten ne ihmettelee että miksi ei miehiä saa,hah.

    • minkäslainen se

      käyhä mies on?

    • ANNE-82, SINULLE SANON SUORAA: EI RAHA TEE ONNELLISEKSI!!!
      JOS MUUTEN PIDÄT MIEHESTÄ, JATKA TAPAAMISIA..;;)))
      SE ETTEI HÄNEN TULOILLAAN VOI MATKUSTELLA AURINKORANNOILLE EI RATKAISE TUNNETTA JOS TODELLA RAKASTAISIT SYDÄMELLÄSI KYSEISTÄ MIIESTÄ!!
      EI MINUNKAAN TULOILLANI VOI MATKUSTELLA ULKOMAILLE MUTTA SIITÄ HUOLIMATTA ELÄN SUHTEELLISEN ONNELLISTA ELÄMÄÄ!!!!
      TERVEISIN
      Salmonman

      • mek

        EI raha teekkään onnelliseksi mutta kun on rahaa niin sitä oonea voi etsiä msitä päin mailmaa tahansa. Sen verran tuloja pitää olla ettei kokoajan tartte miettiä että voinko ostaa tuota tai tätä.


    • työtön käyhä mies

      Olen käyhä :(

      • ÖYHÄ

        Minä taas olen niin öyhä. Ei ole edes varaa k-kirjaimeen.


    • fdgrr

      meikäläinen tienaa saman verran, silti joka kesä reissussa. Tänä kesänä kiersin 10 maata tyttöystäväni kanssa. Ei tule mieleenkään paiskia hommia sen takia, että voin kustantaa työssäkäyvän ja vakituisessa tösuhteessa olevan tyttöni reissuun. Jos rahaa ei ole, lähden itse ja tyttö jää kotiin.

      Miehellä ei ole autoa? En itse edes jos saisin lottovoiton varmaan edes hankksii autoa. Asun kaupungissa enkä tarvitse peniksenjatketta.

      Onneksi oma kullanmuruni ei ole sinunlaisesi.

    • pieni tuloinen

      Aika idioottimaista ajatella noin, minäkin olen siivooja ja en tienaa paljon enempää. Palkastako se rakkaus on kiinni???? Minulla on työttömän miehen kanssa ihan onnellinen elämä. Hanki sitten joku parempi tuloinen joka on pinnallinen paskiainen.

      • Julli 69

        Tuloilla ei ole suoraa yhteyttä pinnalliseen paskiaiseen vaikka usein syy-yhteys on olemassa.
        Elämän onnellisuus tuloo meistä jokaisesta itsestämme ja terveys on tärkein asia jokaisen elämässä. Ennen palkan suuruutta on vielä monia tärkeämpiä aioita ja rakkaus en myös yksi niistä.
        Luonteen villumaisuus voi muokkautua valta-aseman ansiosta, vrt itänaapuri.


    • Äitee....

      Minulla on asiaan kaksi näkökulmaa:

      1. Olen naimisissa suht hyvätuloisen miehen kanssa, ollut jo vuosikymmeniä. Tapsin hurmaavan toisen miehen jokin aika sitten - komea ja mielenkiintoisessa ammatissa. Rupesin miettimään, voisinko erota ja aloittaa seurustelun tämän mielenkiintoisen hurmurin kanssa. Mutta totuus on, että hänellä on elatusmaksuja maksettavanaan niin paljon, että taiteilija työstä huolimatta hänen elintasonsa on paljon nykyistäni matalampi. Joten, lopetin koko haaveilun ja totesin, etten todellakaan haluaisi enää elää kituuttaa vaikka olisin kuinka rakastunut; rakastuminen kestää vain hetken, jonka jälkeen tahdotaan rakastaa mikäli tahdotaan
      2. Minulla on komea ja fiksu vajaa 3-kymppinen poika. Hän on korkeastikoulutettu mutta tällä hetkellä vailla koulutustaan vastaavaa työtä. Hän voisi periaatteessa tehdä myös tuota siivoustyötä, joka ei sinällään ole työtä kummempaa. Olisi kamalaa, jos hän löytäisi ihanan naisen mutta nainen ei jatkais seurustelua esim.sen takia, ettei poikani olisi tällä hetkellä töissää. Toisaalta tuollainen nainen saisi minun potentiaalisen anopin puolesta mennäkin....

      • ei ole tosi

        Äitee.

        1.Sinä valitsit hyväpalkkaisen miehen. Huonopalkkainen hurmuri ei kelvannut.

        2. Poikasi mahdollinen naisystävä ei saa seurustella poikasi kanssa rahan takia.

        Huhhuh. Sinä siis saat seurustella rahan takia, muut naiset eivät
        Olet hullu.


    • Julli69

      Mene paremman palkattuun työhön ettei rahasta tartte keskustella kun sitä on tarpeeksi.
      Ei uskois että olet jo iältäsi aikuinen, muuten luulisin 12v:n kirjoitukseksi.

    • kaikkihan haluaa

      Heihaloo nykyään moni ei saa edes 1500e ei ihmisen tapailuun ja rakastumiseen tarvi katsoa mitä tienaa monella alalla on aivan ihania ihmisiä mutta he eivät voi mitään että palkka on huono mieluimmin töis huonolla palkalla kun työttömänä lorvimas tänä päivänä saa olla onnellinen jos pääsee edes siivoustyöhön koska työpaikat ovat kiven alla.Tapiluun ,seurusteluun ja rakastumiseen ei saa palkka vaikuttaa silloin jos noi ajattelee ei ole itse oikein perustein kumppania itselleen etsimässä

    • lähäri

      Eiköhän kannata jättää tapailu sikseen- miehen palkka ja status ovat sinulle tärkeitä ja sillä siisti. Siivoojan ammatissa ei totta vie ole mitään hävettävää, itsekin olen sillä työllä opistoja rahoittanut, mutta sinä haluat paremman elintason kuin mitä hänen tuloillaan pystyy tarjoamaan.

      Moni nainen väittää tässä kohtaa vastaan, mutta se on raaka totuus, että miehen palkka ja ammatti ovat parinvalinnassa tärkeitä juttuja. Olen itse lähihoitaja ammatiltani (miespuolinen sellainen) ja olen itse törmännyt monesti tähän samaan ilmiöön. "Ai kun ihanaa, kun hoitoalalla on miehiäkin" (... "mutta noin pienipalkkaisen kanssa en suhteeseen ala" on luettavissa rivien välistä). Arvostan silti kirjoituksesi rehellisyyttä, myönnät suoraan että etsit tasokkaampaa ja siihenhän sinulla on oikeus:)

      • lh m

        Itsekin olen miespuolinen lähihoitaja, minkälaisia töitä olet tehnyt ja miten suhun on suhtauduttu töissä? yrittääkö naiset iskeä töissä?


      • lähäri
        lh m kirjoitti:

        Itsekin olen miespuolinen lähihoitaja, minkälaisia töitä olet tehnyt ja miten suhun on suhtauduttu töissä? yrittääkö naiset iskeä töissä?

        Olen valmistunut aika vähän aikaa sitten, joten en ole ehtinyt hankkia kovin pitkää työkokemusta alalta, mutta vanhuspuolella olen enimmäkseen työskennellyt. Suhtautuminen mieshoitajiin on yleensä todella positiivista, mutta jotkut iäkkäämmät naiset selvästi vierastavat mieshoitajaa ja toki ymmärrän sen, jos esimerkiksi joku haluaa mielummin naishoitajan viemään pesulle. Yleensä mieshoitajia pyydetään herkästi apuun, jos on joku isokokoisempi potilas nosteltavana tai jos vaikka sattuu TV menemään pimeäksi oleskelutiloissa tms. vastaavaa.

        Suoranaisiin iskuyrityksiin en kyllä ole ehtinyt töissä törmätä, jotain kevyttä/leikkimielistä flirttiä toki voi joskus tulla vastaan. Kyllä töissä kuitenkin ollaan töissä ja minunkin työpaikallani kaikki suhtautuvat työhönsä ammattimaisesti ja fiksusti.


    • keikkasiivooja

      No, jos toisen lompakko on sinulle kaikki kaikessa, niin etsi ihmeessä rikkaampi mies. Tosin minun mielestäni köyhässä miehessä on se hyvä puoli, että ainakin hän osaa käyttää rahansa oikein, niin että ne riittävät jopa baarissa käymiseen. Hän osaa siis hoitaa taloutensa hyvin, toisin kuin jotkut suurituloisemmat. Eikä raha ole hänelle kaikkein tärkein asia elämässä, vaan hän arvostaa muitakin asioita. Erittäin positiivisia ominaisuuksia minun mielestäni. Lisäksi ihminen, joka työskentelee siivoojana, on aika varmasti sitkeä ja reipas luonne, siinä hommassa ei muuten kestä.

      Siivoojien palkat pvat muuten naurettavan alhaiset työn vaatimuksiin nähden. Se on helvetin rankkaa fyysistä työtä, ja kaiken lisäksi pirun pitkäveteistä ja ärsyttävää välillä. Jos sellaista kestää päivästä toiseen vuosikausia, on kova luonne. Siivojien työn vaativuus saisi näkyä paremmin palkkauksessa, kk-palkka saisi olla ainakin 2000-2500.

    • eräs erkki

      Älä missään tapauksessa tapaa enää tuota miestä sehän on todella pienituloinen. vaikka varmaankin fiksu mies.mutta sinun kannattaa etsiä samalla älykkyystasolla kuin sinä olet olevia miehiä. eiliikä tyhmiä kuin vasemmanjalan saapas minkälainen sinä itse olet. älä kuvittelekaan saavasi fiksua miestä itsellesi. eihän sinulta voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu eihän lusikan kokoiseen reikään voi kauhaa laittaa.

    • Katariiiiiiiina

      Sulle ei voi muuta sanoa, kuin että VOI RISTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • elleni

      Ei kannata jatkaa, kun et kerran ole häneen tyytyväinen. Minä jatkaisin kyllä. Omat tuloni ovat isommat kuin sinun ja entisen aviopuolisoni olivat vielä isommat. Suurilla tuloilla ei ole merkitystä onnen löytämiseen, mutta tuo on opittava kantapään kautta.

    • jklljasdf9iere

      Oikeasti ihan hemmetin huono TROLLI!

    • ilkka*

      Tottakai kannattaa, ei ne tulot ole pääasia. Jo 32v aviossa ollut.

    • ertyyyy

      Olisikin hyvä jos tyyppi olisikin kovapalkkainen insinööri tai lääkäri. Jospa hän hakeekin aitoa naista itselleen eikä mitään tyrkkyä:

      Älä ota yhteyttä häneen - et ole hänen arvoinen. Hae joku tyrkky vaikka kuntosalilta esim. katso auto jolla hän kulkee ja tarkasta osoite ja tulot.

    • 10+15

      Elättävänsä sinut? Onko nykyään vielä naisia jotka tosissaan luulee, että miehen pitäisi elättää heidät?

    • Ai että tapasit jonkun "ihastuttavan", ja silti olet heti täällä palstalla puhumassa hänestä pahaa selän takana, käyttäen sanoja kuten "säälittävä" jne. Millainen ihminen sinä oikein olet, Anne? Jos tässä jokin vaikuttaa säälittävältä, niin... [miettiköön jokainen itse vastauksen tähän]

    • "Huono liksa"35

      Voi jumankauta näitä juttuja!!! Mikä prinsessa diiva sinäkin luulet olevasi? Loisit kotona ja miehen pitää elättää. Tuollaista pummia en katsoisi sekuntiakaan. Kerronpa vähän omaa tarinaani. Olen kouluvuosista saakka tehnyt aina töitä ja ammattiin kouluttautuessani sain heti vaki duunin. Viisitoista vuotta samalla alalla eikä päivääkään työttömyyttä. Työn fyysisyyteen nähden palkka on huono vain 2200e/kk eli sinun tapauksessasi olisin yhtälailla huonotuloinen luuseri. Sillä erotuksella vain että naisia pörrää ympärilläni ja vaikka aina jonkun kanssa joku juttu onkin meneillään olen aika vaativa jos lapselleni äidin valkkaisin. Ikää on 35 ja työlläni olen maksanut elämäni kaikkineen ilman velkaa mihinkään lukuunottamatta asuntolaina jonka senkin kuittaan laskelmieni mukaan säästöilläni kahdenvuoden päästä kokonaan pois. Auton ostin uutena ilman velkaa ja silläkin pörrännyt jo kuusi vuotta eikä ota kun tiukkaa ajoa vain ja on pieniruokainen diesel. 4.7L/100km. On harrastevälineitä veneistä mönkijään jne joten kyllä huonollakin palkalla pärjää mainiosti jos ei ole tarvetta joka tiliä polttaa heti eikä ole mitään loisämmää nurkissa vaatimassa ulkomaanmatkoja kun ei itse tienaa muutakuin avustuksia. Hävetä saat kommenttejasi!!!

    • Älyykkyys ei ole

      kiinni rahasta, ei sitten millään tavalla. Vastaan vaikka provo onkin. Mutta tiedän monia työttömiä, niin kokoomuspellet ajatelkaa TYÖTTÖMIÄ ( Heidän silmätikku ryhmänsä) jotka ovat jopa ERITTÄIN älykkäitä. Varmasti jopa älykkäämpiä kuin tuo sortajapuolue ja heidän typerät kannattajansa yhteensä.

      Eräs tuntemani TYÖTÖN on 6 L:än ylioppilas. Liian viisas tähän maailmaan, koska tajuaa syvällisesti sen kuinka sairas tämä maailma on. Ja kuinka tätä ei jatku enää kauan. Maailmansota/muu katastrofi on lähempänä kuin luulemmakaan, itse tiedostan tämän myös.

      Sekoomus "hienot" ihmiset LUULEVAT ettei se koskisi heitä, eipä. Heitä se juuri koskeekin. Köyhällä harvoin on mitään mitä menettää, mutta ajatelkaa kun ne rikkaat menettävät vielä jonain päivänä mahdollisesti KAIKEN. Mikä huuto, mikä itku, mikä parku siitä tuleekaan. Kuin Neuvostoliitossa konsanaan. Porvari ihmisen mielestähän se oli huono järjestelmä, kaikille se ei sitä ollut. Se vapautti köyhät sorrosta.

      Tätähän ei porvari ihminen halua kertoa, eikä myöntää. Kun suurinosa ihmisistä saa jonain päivänä tarpeeksi, niin silloin ei estä enää mikään heitä. Kun nälkä alkaa vaivaamaan suurintaosaa kansasta, on myöhäistä katua siihen asti harjoitettua sorto ja kurjistamis politiikkaan.

      Näinhän tämä vain menee, ei siinä auta. Kerron vain faktat. Keskiluokka siellä uhoaa ja haukkuu sairaita ja työttömiä, mutta odotapas kun tässä menee jonkin aikaa ja köyhyys alkaa koskemaan myös heitä, kiva nähdä mitä tapahtuu. Ollaanko vielä silloinkin "parempia ihmisiä" ja huutamassa, että köyhät kyykkyyn. Se jää nähtäväksi.

    • kyllä olet piinnallinen...

    • lumis

      Mielestäni sinun ei kannata, olet vääränlainen ihminen kyseiselle miehelle. Toivon, että kyseinen mies löytää naisen, joka arvostaa häntä, ei hänen tulojaan. Joten voit ihan rauhassa 2600 euron kuukausituloilla seurustella jonkun ääliön kanssa. Se, että edes mietit tälläistä asiaa paljastaa sinut!

    • Ikisinkku M

      Tämähän on troli eikös vaan? mutta vastataan silti. Itse jos harrastaisin nettideittailua saattaisinpa minäkin vähätellä tulopuolta ihan vain testatakseni miten se vaikuttaa naisen kiinnostukseen. On aika tärkeä tieto hyvissäajoin tietää että mitä tapahtuisi mahdollisen työttömyyden iskiessä, itse kun en välttämättä sitten kovin kiireellä uutta työtä hakisikaan kun pärjäisin kyllä ilman duuniakin jonkinaikaa niin olisihan se hyvä tietää alkaisiko nainen pelkkien tulojen takia siinä tilanteessa heti painostamaan työnhakuun, siinäkin asiassa kun kuitenkin haluan tehdä ihan omat päätökseni omalla aikataululla.

    • money talks

      Valitettavasti suuri(n) osa naisista on kullankaivajia (gold diggers). Miten muuten voi selittää sitä että nuoret kottaraiset tarjoutuvat jonkun Räikkösen seuraan.

      • Matti vaan

        " ..Tarjoutuvat jonkun Räikkösen seuraan ;
        On se niin väärin , mutta onhan meillä Matti . Hän on jokaiselle se -Viimeinen Oikea , jos ei nyt tämä satu olemaan ihan Lautakasa ,


    • järki käteen...

      Tuollaisia naisia kannattaa varoa joka kyttää rahaa. Olen tässä muutaman vuoden aikana nähnyt kun kaljakuppilasta naiset vamppaa sellaisia miehiä joilla esim velaton suurehko asunto. Viimeksi meni armon rouvalle kaljaan ja taksiin ym lähes 200000 euroa. Sitten miehestä tulee tyhjätasku yhteiskunnan siivelle loppuelämäksi.

      Useita tällaisia vastaavia olen nähnyt etelän isossa kaupungissa!
      Varokaa miehet vosuja !!
      On todella fiksua kun ei men paljastamaan omaisuuttaan vasta sitten kuin näkee, että suhde on uskottavalla pohjalla..

    • siivooja_vain

      Hei Anne-82.

      Olen itse 25 vuotias ja siivoan työkseni. Olen jopa suorittanut alan ammattitutkinnon, joka kesti kolme vuotta. Palkkani on myös tuo naurettavat 1300-1400€ kuussa. Puhut asiaa. Eihän sillä toista ihmistä elätä.Saati lapsia. Itselläni parisuhde loppui hiljattain, koska häpesi itseäni ja työtäni. Toki monta muutakin asiaa suhteen päättymiseen vaikutti.

      Syy miksi kyseistä alaa lähdin opiskelemaan johtuu siitä ,että olen käymyt erityiskoulun. Minulla on oppimisvaikeuksia ollut koulussa ja ei koulunkäynti muutenkaan ole napannut. Nyt siitä sitten saa kärsiä.

      Häpeän että joudun mokomaa työtä tekemään mistä ei edes arvostusta saa, mutta en voi sille mitään, että mulla on oppimisvaikeuksia ollut. Pidän kuitenkin huolen ettei tähän syrjittyjen ihmisten maailmaan tule uusia syrjittyjä. 70% todennäköisyydellä nimittäin tämä on periytyvää, joten en tee lapsia, vaikka haluaisin.

      Onnea miehen etsintään.

      • älä häpeä itseäsi!!!

        Kyllä minua vituttaa, että tässä maassa ei enää osata arvostaa työtä!

        Meillä on töissä siivoojia ja olen itsekin siivonnut ja siivous on tärkeimpiä hommia. Se pitää vain tehdä!

        Äläkä koskaan häpeä itseäsi, työ on työ! Se ET OLE SINÄ! Työ on erikseen, se on vain työtä!!!!! Jos sitä työtä ei arvosteta ei tarkoita ETTEIKÖ SINUA ARVOSTETTAISI!!

        Se on niin väärin, että jotkut samaistavat itsensä TYÖHÖNSÄ ja AMMATTIINSA!

        TSEMPPIÄ SULLE!!! Lue tämä!!!


    • naiset pätee!

      Nyt ihmettelen mlllä tavalla tämä muka trolli olis?1
      Tämähän on realimaailmaa jos mies joutuu työttömäksi ne se lempataan parisuhteesta äkkiä ulos mutta jos olisi toisinpäin....

      Se mikä naisille on tärkeä sanoa että mikä miehen ammatti on naiskavereilleen että se näyttämisen paikka mutta jos menisi sanomaan että siivooja....hui kauhistus!!!

    • Yli neljätonninen

      Anne hyvä, sinun kannattaisi elättää itsesi ja satsata siihen että pärjäät omillasi. Sen jälkeen pyydät vain miestä pärjäämään omillaan ja sillä hyvä. Jos on hyvä olla yhdessä niin eikö se riitä? Itse siis lienet 32-vuotias. Voi hyvin ymmärtää vaatimuksistasi ettet ole löytänyt kanssasi elävää perheenperustajaa. Ei kukaan tule ja niin on hyvä.

    • Robert2

      Heitä helevettiin. Rahattomien kanssa ei kannata seurustella !

    • typerä ämmä

      Empä huutelis ite tuolla 2600 eipä kovin häävi palkka ees tuokaan verohjen jälkee saman verran jääpui kättee :D

    • mlknoöhn.l

      voisin minäkin sulle päivittäisen koffi-packisi tarjota.

    • yööööh

      Ap oot huono provo pilaat naisten maineen :(

      • lottamari<3

        Kaikki eivät näytä silti tajuavan edes huonoa provoa provoksi :)


    • kjfjfkfkcjkfkfjkfkfk

      Annat vaan pillua puolet harvemmin, niin saat yhden panon hinnaksi ihan kohtuullisen korvauksen!

    • siinäsulle

      No, eikö ole kiva, että mies sentään käy töissä??

    • Huljakainen

      Wau :=) Mistä teitä hönöjä riittää tässä suomenmaassa keksimään näitä ääliömäisiä juttuja?

      Vai onko tämä(kin) suomi24:n toimituksen aloittama tarina ?

    • Naisten itsetunto

      Itse tapaan kertoa naisille, että teen mitä milloinkin, raksalla duunissa ja silleen. Oikeasti olen tekniikan tohtori ja johtohommissa mutta olen huomannut sen vaikuttavan naisiin merkillisellä tavalla. Yleensä niille menee hiirimoodi päälle: Mää nyt olen vaan tämmönen...

    • Siis mitä vittua!

      Hei ylläpitäjät miksi tälainen trollaus pitää nostaa tuonne ilmoitustaululle??? Ai niin joo... aller median Seiskapäivän trollitoimitus asialla... aika säälittävä yritys, jopa teiltä...

      • ylläpidon keksimä

        Tämä on ylläpidon kirjoittama ja keksimä keskustelun aloitus. Kuten kaikki muutkin keskustelun aloitukset. Ei mikään provo. Haluavat saada keskustelua aiheesta aikaiseksi.


    • love is

      Sillä mitään merkitystä ole, tienaako toinen vai ei- kunhan saa perusasiansa jotenkin.
      Joko aloittanut on trolli, tai ei ole oppinut, että ihmisissä on sekä hyviksiä että k-päitä joka tuloluokassa, kummassakin sukupuolessa.
      Perusduunari, on yleensä oma itsensä, ammatillisesti osaava, ja arvoitus, kunnes hänet oppii tuntemaan.
      Itse olen nainen, perusduunari, ja viidettä vuosikymmentä ikä käy-
      Kaverini on huonompituloinen, mutta tekevä, kiva, minut huomioonottava. Vasta kesällä tutustuttiin... oletin ensin olevani kesä-ilo. Mitä vielä- suhde on syventynyt, en nyt äkkiä keksisi, mihinkä asiaan tämän kivan miehen kanssa kaikki hetket ja vurokaudet vaihtaisin. Taidamme olla pari.

    • jessus

      voi jösses vertaappa teidän nettopalkkoja ja mieti onko ero sittenkään enää niin iso???. eikö se ole hyvä et mies on ahkera ja tekee töitä ja tulee toimeen omillaan? ainakin minä arvostan sellaista.

      ja kaikki ei muutenkaan osta omistusasuntoa koska ei halua! sitä paitsi mistäs tiiät onko hän vaikka säästänyt omaa kotia varten?

      • just....

        Eipä noin pienestä palkasta paljoa omaa kotia varten voi säästää.


    • Vierelläni Herra katua Metropol käy ........... pärjääjä rentoutuu ja vanhentuu ja kokee ja on taitava muutamalla kympillä .............

    • Sanoosi jotten mää ------------- tiedä kuinka paljon on £ on $ on € on markkani mun/nääs varastosa oon ......... mun

    • rakkaus 1.sijalla

      Siis, pitäisikö nyky-yhteiskunnassa miehen elättää vaimoa ja perhettä? Mielestäni tässä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa se kuuluu molemmille tai sitten sille, joka eniten tienaa.
      Tässä nykyisessä työttömyyden tilassa ole onnellinen, että sinulla on työ, kuten myös tällä miehellä. 1500euroa on enemmän, kuin ei mitään.
      Vaikuttaa, että haet ihmissuhteesta vain rahaa, et sitä ihmistä, jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut ja jota voisi rakastaa ja jonka kainaloon voisi kupsahtaa..
      Voisihan se mies jäädä hoitamaan lapsia kotiin, kun sinä teet töitä kodin ukopuolella.
      Rakkaus ja hyvä ihmissuhde on tärkeämpi rahaa.
      Sanon tämän monenkymmenen vuoden elämän kokemuksella, koska olen lähempänä sataa, kuin 20-vuotta.

    • jokaisesta samanlain

      Kyllä jokaisen miehen pitäisi olla insinööri ja jokaisen naisen heidän piikansa.

      Elämä olisi pelkällä suunnittelun asteella ja ei tapahtuisi yhtään mitään.

    • saariston mies

      On se vaan niin ettei tuollaista köyhimyssiivoojaa kannata ottaa. Mistä sen tietää jos sellainen sattuisi olemaan vaikka joku sosialistisika. Nehän kun ovat sellaisia työläisiä ettei semmoisen kanssa kehtaa edes olla. Tiedä vaikka ryhtyisi vielä johonkin lakkoon vaikka koko maa on muutoinkin lamassa. Ei älykkyysosamäärä voi edes olla kovin kummoinen jos on siivoojaksi päätynyt. Kyllä sitä pitää jokin kunnon mies löytää eikä jotain köyhimysorjaa. Hyvä ettei vielä ole jokin persesuomalainen tai jotain sinne päin..tai jopa kommunisti...

    • En antanut

      Siinä se nuohoo kun rikaskin mutta haisiko vanhalle viinalle. Vanhalle viinalle haisevia
      pitää varoa muuten olet kohta tomualma itsekkin. Voihan olla et SE vaan esitti köyhää ja haki susta äidillistä pelastajaa päästäkseen sun rahoihin kiinni. Ethän vaan antanut
      meinaan tota puhelinnumeroa. Seuraukset voi olla hjirveät. Jaksamisiä sinne onnelaan. Ei toi sunkaa ollut sitä ihteään.....

    • enstex nylle töit pohjolassa ja rahaa, naiset hei .......... ijäkäc nuorri vaikka kanki kovis ain, - [email protected] ------------- rahaact ei mittäään hä

    • daami yli 3000

      Ihan selvästi tapailet nyt väärää miestä. Asia kylläkin johtuu sinusta ja asenteestasi.
      Kannattaa jatkaa etsintää, ikävä kyllä tuolla ikää voi alkaa olla jo toinen kierros menossa ja elätettäviä mukuloita sillä hyvin tienaavalla äijällä takana. Elatusmaksut tietysti samaa luokkaa tulojen kanssa.
      Ei tulisi tämä mies onnelliseksi kanssasi ei.

      Ja tiedoksi, ei 16 v tienaa kesätöistä tuollaista palkkaa, eikä tee siivoushommia. Siivous vaatii koulutusta. Valitettavan alipalkattu ala.
      Suosittelenkin etsimään jostain svenska klubbenilta, purjehdusseuran paikoista tai golfkentän kuppiloista. Siellä sun laiselle vaativalle matamille voisi olla parempi tsägä.

      Tuo miten voi kuvitella elättävänsä minut paljastaa sinut trolliksi.

    • !!!!!!!!!!!!!

      jaahas eletään kummiskin jo 2014 ei pitäis maksaa kaikkien elämiset ei jumalauta on tämäkin tasa-arvoa.

    • ziisus mistä näitä sikiää???

      • roskalehdistö

        No seiskapäivää allermediasta.


    • Erituloiset

      EMME VOI MENNÄ NAIMISIIN KUN TOINEN MEISTÄ ON PIENITULOINEN!
      Aivan hirveetä kun meistä toinen on pienempi tuloisempi kuin toinen. Mistä me kumpikin löytäisimme puolisokanditaatin jolla on samat tulot! Siis on tässä pulmaa kerrakseen kun köyhiä on niin hirveen paljon. On sekin kauheeta kun nykyään ei enää meinaa pärjätä 8500,00 euron kuukausiliksalla on pakko miettiä tarkkaan montako kertaa viettää lomia maailman ihanimmissa lomakohteissa, joissa ei köyhät öykkärit ole pilaamassa lomaamme.

    • joopa joo

      1500 e siivoojaan työstä on jo paljon, useimmiten siivooja saa sen tonnin, vaan. Myöskin yksiö keskustassa on aika paljon, varsinkin siivoojalle. Moni varmasti havittelisi tuota keskustan kämppää erittäin kateellisena. Keskustan kämpät, varsinkin yksiöt ovat kyllä erittäin haluttuja ja suosittuja.

    • LUUSERI OLET

      luuseri olet kun ajattelet vain rahaa !!!!!!!

    • captain3

      Jos noin nuo tuloerot vaikuttaa seurustelusuhteeseen, niin suosittelen sinulle -82, että elät yksiksesi yksin loppuelämäsi. Mielestäni Rakkaus, Rakastaminen ei tarvitse rahaa. Minulla on taas näin, että vaimoni on juuri laitoshuoltaja eli siivooja ja saa n.1300 eur/kk käteen, Mutta en ole koskaan moittinut häntä tuloista ja meillä menee hyvin avioliitossa. Itselläni on valtiontyö/kapteenin palkka. Työkaverit joskus moittii, kun heidän vaimot on "ylempää sorttia" , mutta siitä en välitä yhtään.

    • Paatsa68

      Halvemmaksi tulee turvautua maksulliseen naiseen aina tarpeen vaatiessa kuin lähteä nauttimaan avioonnea Anne-82 tyyppisen naisen kanssa

    • rölli15

      voi herraisä,mee ulkomaille ja ota sieltä öljysheikki.pitäskö sen ukon elättää sit sut??

    • voe tokkiisa

      Juuh on parempi ettet enää tapaa kyseistä miestä, nimittäin sille miehelle sillä hänen kannattaa keskittyä oikeisiin Naisiin eikä tollasiin turhamaisiin lehmiin joilla ei ole käsitystä elämän realiteeteista, katsoppas kun kaikille ei vaan tupsahda kultalusikka suuhun pappa betalar tyylillä, vaan joutuu tekemään oikeita töitäkin.

      • näin

        1500 euroa kuukaudessa on paljon enemmän kuin nolla euroa. Vuodessa se on jo 18 000 euroa enemmän kuin ei mitään. Rahaa sekin on.
        Jos olet sinäkin töissä niin elätte ihan hyvin. Ja pääsette helposti ulkomaillekin.
        Elintasonne on hyvä kun kahdestaan on kaikki halvempaa. Yksin on vaikea pärjätä pienellä palkalla mutta kaksin se onnistuu hyvin. Perhettä ei tietenkään kannata perustaa siihen ei ole rahaa.
        Tässä laskelma teille.
        Tulot 1200 plus 1700 netto = 1900 kuukausi.
        Vuokra kaksio 600 euroa.
        Bussiliput 80 euroa.
        Sähkö 50 e
        ruoka 400 e
        puhelinlaskut 60 e
        yhteensä 1200 euroa.
        Vaatteet ja lääkkeet ?
        700 euroa jää kuukausittain pakollisten menojen jälkeen. Siitä osa säästöön.
        Kesälomarahoilla voitte matkustaa sitten.

        Vaikkapa 300 euroa kuussa säästöön. Jää vielä 400 euroa kaikkeen muuhun kivaan.


    • ET HALUA

      vaikuttaa pinnalliselta, mutta minkä seepra raidoistaan pääsee.
      Sulla on erinomaisen heikko itsetunto jos nolostut muiden ammatista ja heidän palkkatasostaan. Ajattelumallisi on kuin 16-kesäisellä, eli ihan linjassa tuon käsityksesi kanssa mikä ihisen palkkataso pitää olla missäkin iässä.
      Itse en nurkissani kaltaistasi köyhällistön edustajaa katselisi, vain 2600 euroa kuussa, senhän saa kesäpoikakin:).

      • Melaa mekkoo

        Pieni palkka,mut jos sil on iso kulli.


      • pajatso jasso
        Melaa mekkoo kirjoitti:

        Pieni palkka,mut jos sil on iso kulli.

        ISO P I L L U on V Ä L J Ä...

        voiko sen täyttää rahalla?


    • kunnon sapeli

      minä oon juoppo ja haaliuaisin tulla pemottaan sun rahas ja muutahin karvaasta. Käykö hän se.? Saisih elättä mut. Ja jokapäivä taatuti olis erilaine. Et kyllästysi. Sapeli pelaa piru hyvin. Tai sitte voisit tehrä minus ta herrasmiähen itelles ja herran. voisin ruveta vaikka myymää palveluita ni jos ei muuta.

    • voetokkiinsa

      Provo tai ei, sinua ei kannata tapailla, itseäsi täynnä oleva ja täyttä puppua puhuva keski-ikäinen pimatsu.
      Hanki elämä itsesi kanssa.

    • hille40

      ihan hävettää nykynaisten moraali,ei mies ole naisen elättäjä eikä luksuselämän ylläpitäjä vaan tasavertainen kumppani elämänpolulla. Teidänkin yhteiset tienestit olisivat yli 4000 euroa, kyllä sillä pärjää.Miehenä en kyllä sinuun sortuisi,kiertäisin ja kaukaa.

    • fghhjkklö

      Siivoojia tarvitaan aina, ahkeralle miehelle löytyy kyllä töitä. Moni korkeastikoulutettu joutuu helpommin työttömäksi. Eli vaikka miehen kuukausitulot ovat pienet, ne ovat melko varmaa tuloa ja täten hän pystyy tarjoamaan taloudellista turvaa. Eihän sillä mitään luksusta saa, mutta ruokaa ja katon pään päälle.Se on jotain harhaa että pitäisi olla viimeisen päälle kaikki uusin elektroniikka, kaukomatkoja jne. Mietipä oliko niitä iPhone kuutosia ja Thaimaan-lomia sinun lapsuudessasi. Miksi niistä nyt on tullut välttämättömyys?

      • dilemma 666

        Monesta korkeasti koulutetusta tulee siivooja, äänestävät varmaan silti ylemmyydentunnossaan kokoomusta.

        Vai tyhmyydessään?


    • Pöppelisköppeli

      Ei raha onnea tuo. Sinun on oltava todella yksinkertainen jollakin tasolla!!

    • siviä

      Hei
      Paree olla yksin kun huonon kaverin kanssa harmia harmia

    • siistijä

      hukkuisit paskaan jos ei siivoojia olisi taidat olla joku pakolainen odotat että joku kantaa sulle kaikki valmiiksi eteen häpeä...!!!!

    • Trollivosulle

      "Tapasin viime viikonloppuna baarissa oikein ihastuttavan herrasmiehen, mutta tämän ammatti ja palkka sai minut kovin nolostuneeksi."

      Miksi nolostua kenenkään ammatista? Nykytilanteessa moni tekee sitä työtä mitä sattuu saamaan, ja on erittäin hyvä, että mies tekee työtä. Minkähänlaiseksi sinun naamasi olisi vääntynyt, jos hän olisi sanonut olevansa työtön???

      "Mies ilmoitti olevansa siivooja ja tienaavansa vain reilut 1500 euroa kuussa. Tuohan on ihan naurettavan pieni summa 32-vuotiaalle miehelle!"

      Siivoojan ammatissa ei ole mitään hävettävää sen työn tekijälle tai kenellekään muullekaan. Se on työ siinä missä muutkin työt. Palkkakaan ei ole nykyaikana naurettava, kun "vaativammistakin" töistä maksetaan vain alle 2000 euroa. Ja jäähän 1500 eurosta käteen pitkälti yli tonni. Kyllä siitä sinullekin riittäisi, jos et olisi vaatimuksiltasi aivan täys' persreikä.

      "Miten mies kuvittelisi elättävänsä minut ja itsensä ja vievänsä meidät joskus ihanalle lomalle noilla tuloilla?"

      Sinun kanssasi voisi olla aika vaikeaa lähteä ihanalle lomalle, kun jo etukäteen tietäisi sinun "vaatimustasosi". Miehen loma menisi melko lailla vituix :D

      "hän kertoi myös asuvansa vuokralla jossakin keskustan yksiössä, mikä on myös todella säälittävää tuossa iässä."

      Miten niin säälittävää? Jokainen yleensä asuu siten miten se itselle parhaiten sopii. Vuokrayksiössä voi asua yhtä hienosti kuin pankkivelkaisessa kolmiossakin.

      "En haluaisi olla mitenkään pinnallinen"

      ...mutta et kuitenkaan voi siltä välttyä :D

      "Omat tuloni ovat lähes 2600 euroa, joten kyllä minullakin on oikeus vähän vaatia näissä asioissa."

      Ei sinulla ole mitään oikeutta vaatia toisen tienaavan enemmän. Ettehän te edes ole kimpassa, ja mikä vielä pahempaa, naimisissa!

      "Mitäs palstalaiset sanotte, kannattaako tässä vielä jatkaa miehen tapaamista vai luovuttaa jo suosiolla?"

      Ei kannata jatkaa. Anna mukavan miehen elää mukavaa elämäänsä aivan rauhassa.

      "Mies vaikutti muuten kuitenkin ihanalta ja reippaalta."

      Juuri siksi sinun tuleekin jättää hänet rauhaan. Hän kyllä löytää itselleen enemmän maan tasalla olevan naisen.

      "Voihan hän olla ihan täys juoppokin."

      Eri syistä juopoiksi "kääntyneet" ihmiset yleensä ovat melko mukavaa ja rehellistä väkeä. Heidän ongelmana ei ole pinnallisuus ja ahneus, johon voi itse helposti vaikuttaa, vaan jotain sellaista johon he useinkaan eivät itse voi vaikuttaa. Suuri osa juopoista ei myöskään ole ilkeitä ja itsekkäitä, mitä taas pinnalliset ihmiset hyvin usein ovat. Päätä itse kumpi on pahempi.

      Miksi muuten olit baarissa? Onko sinullakin jonkin asteinen alkoholiriippuvuus?

    • Keiju..

      Elä sekkaannu. Tuollainen mies ansaitsee jotain parempaa kuin tuollaisen naikkosen jos tämä tosi juttu edes on. Aika outoa myöskin tuo monien suomalaisten tyyli miettiä ja miettiä kannattaako ottaa vaiko eikö ja onko MINULLE siis tarpeeksi? Itsekästä. no joillekin ystävyyskin on valikointia. itse jos tapaa jonkun mukavan kenen kans hyvä tunnelma niin totta ihmeessä haluan tavata ja katsoa mitä tulee. Olipa sitten työtön tai töissä tai opiskelija siivooja ja iästä viis. Itse tienaan vain tuon 1400 kk ja ikää 38. Säästöönkin jää 300 kk ja kenenkään toisen tulot eivät kiinnosta

    • Sama kyssäri

      Saa varmaan kysyä miehiltäkin, että kiinnostaako köyhä nainen?

      Miehet kun niin tuovat esiin naisten kiinnostusta miehen tuloihin, niin kertonette miehet miten käy, jos tapaatte mukavan, herttaisen, jopa kivannäköisenkin mutta pienituloisen/työttömän/köyhän naisen?

      • miehetkin

        Niin sama se on miehilläkin. Nainen jolla on vähän rahaa, oli syy mikä tahansa, ei kelpaa.
        Hyväpalkkainen mies valikoi yleensä hyväpalkkaisen naisen.


    • Ammatin salaaja

      Nythän on vaan niin, että nimimerkillä " Anne-82 " ei ole tuolla asenteella paljoa valinnan varaa miesmaailmassa. Nimittäin- hyväpalkkaiset miehet ovat senverran fiksuja, että Annea ei paljon noteerattaisi. Ja köyhyysrajalla tuos sinunkin palkkasi on, jos vain 2600 euroa tienaat! Eli koeta katsella miestä vaan pienipalkkaisista, rahkeesi eivät valitettvasti riitä meikäläisen tasolle! Olet sitäpaitsi ehkä mennyt halpaan, kaverihan voi olla vaikka di tai maisteri.. kunhan vain höynäytti sinua!
      Kerronpa hyvän tositarinan vastaavasta tapauksesta: Tapasin vuosia sitten oikein viehättävän naisen ravintolassa ja tanssimme lähes koko illan. Ihastuimme toisiimme ja pääsin jopa saatille ☺ Juttelimme hänen asunnollaan enkä sen kummempaa halunnut eka kerralla yrittää, fiksu kun olen...ja vaatimaton... :) Sitten tuli meidän ammattimme puheeksi ja hän sanoi olevansa johdon sihteeri eräässä isossa firmassa. Minä piruuttani sanoin olevani myyjänä miestenvaateliikkeessä. No, oli aika erikoista seurata kuinka hänen ilmeensä muuttui siinä silmänräpäyksessä, kun tuon sanoin! Hän antoi ymmärtää ettei ollut enää minusta kiinnostunut ja sanoin vain, että "harmi, että ihmisen ammatti vaikuttaa sinuun noin paljon!"
      Sitten muutaman kuukauden päästä kävi niin, että sama nainen haki yhtiöstämme toimistosihteerin paikkaa ja pääsi haastatteluun asti. Kuinka ollakaan, minä firmamme henkilöstöjohtajana olin toinen haastattelija! Voitte arvata tämän naisen ilmeen, kun hän astui ovesta sisään ja näki minut!! Tunnisti minut heti ja voitte arvata, että haastattelu meni hänen osaltaan pieleen. Hänen kätensäkin vapisivat niin ettei edes kahvikuppi kädessä pysynyt vaan kahvi jäi juomatta.. Kolleegani sanoi minulle haastatelun loputtua ja naisen lähdettyä, että " olipa tuo nainen tosi hermona "... Tilanne oli vielä se, että nainen oli juuri irtisanottu työpaikastaan henkilöstövahennysten takia ja oli nyt työtön!
      Törmäsin häneen muutaman viikon päästä sattumalta ja hän sanoi, että " mikset silloin sanonut mitä teet? "... Sanoin vain hänelle, että " halusin nähdä pidätkö minusta oman itseni takia vai asemani takia ! " Jatkoin vain kävelyäni , vaikka hän huusi jotain perääni uudesta tapaamisesta...
      Että- koetapa Anne muokata hieman asennettasi ettei käy joskus nolosti !!!

      • "Persaukinen"

        Puhun myös tuloni aina tonnia alemmaksi ja elämäni numeroa huonommaksi ylipäätäänkin.
        Karsii kyllä turhanpäiväiset haaskalinnut tehokkaasti ympäriltä pyörimästä.


      • just de här

        jaa, että palkkatasoko korreloituu jotenkin "fiksuuteen", ei taida pitää paikkaansa.

        niin miehissä kuin naisissakin tasapuolisesti.


    • hahaha..

      Olipa huono provo! Keksi parempi seuraavalla kerralla.

      T: nuori nainen

    • Vanhan näkövinkkeli

      Mitä itse kukin arvostaa! Suhde voi toimia – tai sitten ei.

      ”Vertaastansa kun rakastaa, niin ei trenkää olla fiini!”
      (Pohjalaisesta kansanlaulusta tai vastaavasta napattu hajatelma)

      Itselläni on kirjava ammatillinen menneisyys niin pienituloisena haalariduunarina, opintojen jälkeen suhteellisen hyväpalkkaisena ylempänä toimihenkilönä kuin vielä yksinyrittäjänäkin. Vaimollani on puolestaan takanaan pitkä, nousujohteinen ei-akateeminen ”pitkän linjan” ura julkisella sektorilla avustavasta työntekijästä asiantuntija- ja esimiestasolle saakka.

      Vaimoni ansaitsi viimeisinä työvuosinaan selvästi paremmin kuin minä. Laiskuudellani ja passiivisuudellani yritystoiminnassa oli tähän toki merkittävä osansa – toimeen tultiin vaikka en niin viitsinyt rehkiäkään. Ylellisyyksiä emme ole osanneet niin kaivatakaan.

      Nyt olemme molemmat eläkkeellä ja eläkkeemme ovat osapuilleen samaa tasoa. Meille tämä tilanne sopii varsin hyvin eikä rahasta tarvitse juuri riidellä.

    • vdsjvklj

      P-R-O-V-O

    • Ahneita ovat perkele

      Miten sä voit vaatia noilla tuloilla, että mies elättää sinut? Ja ylipäätään, eikös tuo ole näin tasa-arvon aikaan muutenkin NIIN 50-lukulainen asenne että mies maksaa ja muija nauttii?
      Mutta ei mitään, etsipäs itsellesi se rikas mies, niin ei tarvitse vaivata päätä tällaisella asialla.
      Itse olen pienituloinen mies, tienaan noin 2300€/kk(tuo siis peruspalkkani), mutta en kyllä ottaisi naista siipeilemään edes 4000€ kuukausituloilla. Kyllä parisuhteessa kuitenkin on molempien tehtävä ottaa osaa myös tuohon rahallisen arjen pyörittämiseen.

    • Ökyisäntä

      Luovuta ihmeessä!Kyllä miehellä rahaa pitää olla!Kattele mieluummin vaikka maajusseja, mitä isompi tila niin sen parempi!

    • hah!

      Kuten jo ihan ensimmäinen vastaaja totesi, tämä on todellakin huono trolli. Jos sua noin kovasti huolettaa se, että tuleva miehesi ei pysty kustantamaan sulle matkoja yms. pysy sinkkuna. Rakkaus ei rahaa katso, mutta ethän sinä rakkauden perässä taida edes ollakaan...

    • mikä plondi

      Sinun kannattaa katsoa peiliin todella tarkasti, olet tyypillinen pinnallinen et tarvitse kunnon miestä itsellesi.

      Olen itse nainen ja arvostan kyllä miestä olipa hänen tulonsa omiani pienemmät tai suuremmat. Tietenkin jos pidän hänestä ja kemiamme pelaa. Eikä se ammatti miehestä huonompaa tee. Voi hyvänen aikan teitä pinnallisia naisia rakennekynsineen ja irtoripsineen ja rahanahneutenne kanssa, olette sairaita.

    • mulukku11

      onhan teillä tulot yhteensä 4100 kyllä sillä elää
      menkää naimisiin ja ole hiljaa elätä miehesi niin
      saat munaa joka ilta

    • öhönäke

      Kanis mennä kokeilemaan suomenpankkia. Löytyis hieman enemmän pätäkkää. Sulle varmaan kelpais sieltä vaikka portaalta se rappuralli jos sillä on hynää

    • Terve

      Ei kannata aloittaakaan seurustelua tollaisen kanssa, oletko ollut juovuksissa jos tollaista edes harkitsit.
      32 V miehellä pitää olla vähintäin bemari allaan, eikä mikään yksiö käy. Sun omatkin tulot ovat kyllä aika alhaiset.

    • mullahyvä

      mul on kaunis vaimo ja peruspäivärahalla
      maksan ruuanlaitosta 500€ viikossa ja minun
      palkasta ja tililtä menee maksut vaimo laittaa
      omalle tilille pari tonnia kuussa.
      ollaan oltu 20v naimisissa ja hyvin eletään
      mun palkka on 3500 kuussa,mut tilillä
      on useita satoja tuhansia.
      Vaimo laittaa hyvää ruokaa ja on sängyssä hyvä
      se riittää mulle.

    • Anne-82

      Ohhoh! Kylläpäs tänne onkin tullut paljon vastauksia. :D

      Mutta asiaan. Selvästi monet kommentoijat ovat minua vastaan ja ymmärrän sen kyllä. Eräs asia kuitenkin mietityttää. Täällä naiset kommentoivat, että suostuisivat ottamaan miehen, vaikka tämän tulot ovat itseä pienemmät. Helppoahan se on netissä tuollaista huudella, mutta miten on asian laita tosielämässä? Kyllähän miehen tehtävä on aina ollut perheenpää ja vastata perheen suurimmista tuloista. Varmasti joitakin ärsyttää tämä näkökulma, mutta näin se vain AINA on ollut minun suvussani.

      Mitä mieltä olette tästä naiset?

      • Älä kerro iskälle

        Taidat vähän pelätä sukuasi. Ja ainakin pelkäät elää ilman sitä.

        Voisithan tehdä ihan niinkuin aikuinen itse lystää, ellet olisi vielä pikkulapsen tasolla.


      • 4500 e/kk

        Olet kyllä todella minun makuuni oleva nainen


      • no huh!

        Ja aina ennen naisen paikka oli kotona hellan ja nyrkin välissä. Omaa rahaa ei ollut, elettiin täysin miehen armoilla. Näin ilmeisesti on aina ollut suvussasi. Sellaiseksi miestä passaavaksi kotiäidiksikö haluat?

        Ei kannata olla varma, antaisiko mies sinulle rahaa muotihepeneisiin ja lomamatkoihin, vaikka olisikin rikas. Hänhän voi olla yhtä pihi kuin Roope Ankka.

        Ajat ovat muuttuneet, kyllä nainenkin voi olla perheen pää ja paremmin ansaitseva. Sinä voit yhtä hyvin paremmilla tuloillasi maksaa yhteiset lomamatkanne kuten edellytät hänen tekevän.

        " Helppoahan se on netissä tuollaista huudella, mutta miten on asian laita tosielämässä?" Tosielämässä on paljon naisia, jotka ovat kelpuuttaneet huonommin ansaitsevan miehen. Sitä kutsutaan rakkaudeksi!

        Sinä etsit vain miestä, jota kelpaa esitellä sukujuhlissa. Paras, että lopetat suhteen heti alkuunsa ja etsit sen varakkaan, jolle toivottavasti olet myös itse kyllin edustuskelpoinen.


      • jouni1

        ala anne mulle akaksi tai emmietiä panisin parikertaa ja veisin lynxilä methään ja sinne jättäsin kyllähän sie karhule ja ilveksele kelpaisit ja loppupeilissä ketulekki mutta en mie poka alkas sinunkans värkäähmään pitemmäksi aikaa en onhan se varma sitä paitti porola on parenpi perse!


    • Ei mitään lisättävää...

      Täällä on varsin fiksuja vastaajia...
      Joku vaan halunnut tästäkin keskusteluaiheen eikä ole muuta kuin katsellut jälkikäteen ja nauranut että jotkut viitsivät tapella niin selvästä asiasta...

      Aloittaja on joko kokenut vääryyttä, eli kuvannut jutun päinvastaisesta(naisen) kuvakulmasta ja halunnut saada aikaan kaaottista keskustelua tai sitten vain tehdäkseen aiheen josta moni jo tietää ja monen pitäisi ymmärtää...

      Mutta hei, näkyyhä siitä että S24:n keskustelijoissa on näinkin aktiivista ja tietoisuudessaan korkealla olevaa porukkaa joten keskustelun aloittaja on varmasti avannut "onnistunut"-saavutuksen tai jotain mielensä hyvittämiseksi tms. huvinsa saamiseksi...

    • etootosissas

      Musta kyllä tuntuu ettet sä ole ihan ton miehen arvoinen. Miehellä oli munaa kertoa suoraan, että on siivooja. Siivoojan työ on aika nais valtainen ala ja tunnetusti palkka ei ole mitenkään loistava, mutta silti hän luotti siihen ettet sä ole sellainen rahan perässä juoksija jollainen valitettavasti taidat olla. Kyllä käy sääliksi miestä!! Että sattuikin tollanen deitti joka heti alkaa miettimään, miten monesta asiasta jää paitsi kun miehellä ei ole varaa maksaa huvimatkoja... Olisipa se nainen jonka hän tapasi ollut joku joka arvostaa ihmistä ihmisenä eikä rahan vuoksi. Just sun kaltaisten naisten takia aina kuulee yleistyksiä siitä miten muka kaikki naiset on rahan perään...

    • Siisti koti

      Hyvä on kun mies siivoaa. Kumpa kaikki miehet siivoais.

    • Ai että Sinut pitäs elättää...
      Ja tokihan vuokralla asuva kuuluu alempaan ihmisluokkaan.
      Älä ihmeessä tapaile tuollaista hylkiötä, ties vaikka rupeaisit herkäksi ja saattaisit arvostaa muitakin kuin itseäsi.
      Ai että kuitenkin vähistä tuloistaan ja vuokra-asunnostaan huolimatta jaksaa vielä olla reipaskin.. on sen pakko olla juoppo kun ei ole parempaan pystynyt.
      Ota mieluummin koira, sekin on reipas ja antaa tassua, ja kehtaatpa vielä näyttää ystävillesikin...

    • moppi1

      Meille mies joka osaa siívota ammattimaisesti.Hyvästi likaiset sukat lattialla,hyvästi likainen wc Ihanaa joku siivoaa pölyt kirjahyllystä.Sillä harhaa on hurma lompakon.

    • tienasipa toinen mitä tahansa mä jakaisin kulut ainakin. jos mies tienaa/nainen paljon ei se tarkota et toinen voi ottaa lunkimmin

    • pienituloinen1

      Ainoa jota jutussasi voi sääliä olet sinä. Kaveri tekee kuitenkin työtä elantonsa eteen, eikä loisi meidän muiden pienituloistenkin veroeuroilla, arvostan suuresti häntä.

    • stiina 79

      Nimen omaan tosielämässä on ollut ja olen ollut kiinnostunut työttömistä miehistä sekä opiskelijoistakin,joita nykyään on vanhempiakin miehiä. jos mää jonkun seurassa viihdyn ja niin on tapahtunutkin et kiinnostuin ja tämä mies oli työtön. 8v oltiin yhdessä ja eron syy sit oli aivan muu kuin raha..mutta en usko että kukaan aidosti rakastaa jos se kuule on vaan rahasta kiinni

    • raha tuo vaurautta

      Mikään ei ole muuttunut vuosien varrella!
      Nainen nai ensin miehen lompakon sisällön ja muhkeat talletukset, sitten vasta itse miehen. Turha on muuta väittää.

      • Lesboja kaikki

        Naisilla ei siis ole samaa tarvetta saada mitään aitoa tyydytystä vastakkaisesta sukupuolesta?

        Eikä naisilla ole tarvetta rakastua mihinkään mieheen?

        Mies on vain atm? Lyhenteellä tarkoitan tietysti rahannostoautomaattia.


    • lomamatkoja haha..

      jokainen, joka myy oma Pilllu, haaveilee. Niin kuin yhden juön juttuja

      Huorahaaveilee haha.... "syödä hyvin," ha ha ha ha ha ha......

      • naurua.

        yhden yön juttu...Hah


    • Tuskin olet

      Mitenkäs sitten käy, kun sinua reilusti enemmän tienaava mies ajattelee sinusta samoin?

      Tai jos työttömyys iskee kohdallesi, heittää sinut pellolle, kun ei ala siipeilijöitä elättämään?

      Vai kuvitteletko olevan aina voittajien puolella?

      • No Trust

        Minä en kelvannut aikoinani eräälle miehelle vaimoksi, koska olin köyhä opiskelija ja hän tarvitsi vaimon, joka jakaisi asumiskustannukset. Ei tehnyt hyvää itsetunnolle se, etenkin kun hän ei halunnut myöskään odottamaani lasta. Nyt kun olen vihdoin koulutustani vastaavassa työssä ystäviäni ovat yhä he, jotka eivät minua vaikeassa elämäntilanteessa hylänneet. Sitä miestä en kaipaa, mutta arpi säilyy, vaikkakin hymyn takana.


    • vanha kankia ankille

      onhan ihme, siivojana voisin mutten sovellu, miten tunnontarkka mailmanlaajuinen kasvu uralla voi viedä ihmisen, siis, siivojana voisit saada reilun ihmeen ihmisten elämässä, luehan kaikista huijareista, TREENISSÄ - auervaaroista ja grimi - nalle sedistä Tytöistä, kilpailua löytyy, tunnen itsenikin varatuksi/ en varastetuksi?

    • Markoffi

      Miksi hänen pitäisi elättää teidät , kysyit miten hänellä olisi varaa elättää teidät molemmat.. Oletko näitä "itsenäisiä ja omillaan toimeen tulevia" naisia jotka kuitenkin odottavat miehen yksin elättävän molemmat? Olipas kirjoitus.

      Hyvää syksyä kuitenkin

      ps. 2600 ei ole kovin iso palkka

    • Ei missää nimes jatkaa tapailua, varsinkaan jos pidät siitä . .hyi hyi .. :=)

    • Pennitön onnellinen

      Anne raha ei tuo onnea.

    • Mä oon vielä enemmän pienituloisempi ! Saan jotakin vähän yli 400 €/kk palkka mu-kaan luettuna. Se on siis mun omassa käytössäni olevaa rahaa. Mulla on toinen tili, josta maksetaan muut kulut, kuten esim. vuokrat ja kännykkälaskut. On täällä maail-massa paljon köyhimpiäkin ihmisiä, ja he vaan ryyppäävät, vetelevät savuja yms muuta roskaa.....ja kerjäävät !!!! Oikeen vonkaavat antaan rahaa, et sais ryypätä ja savuja vetää vaan lisää........piupaut millekään työnteolle yms.....tos vastapäätä asuu yks sellanen ukonretale.....ei töistä tietookaan, mutta rahaa tuntuu olevan ! Liekö sit-ten ryöstäny pankin tai vastaavaa...........en anna rahaa kerjäläisille, enkä varsinkaan humalaisille !!! Kenenkään muunkaan ei kannata antaa, siinä neuvo, jota kaikkien kannattaa noudattaa......vaikka kävis kuinka sääliks romaanikerjäläisiä yms muita kerjäläisiä, niin ne jätetään jokainen rauhaan ! Säästät itte rahaa omiin menoihis.....

    • stigu2

      Rakkaus se merkkaa eikä raha.
      Mut on oma kokemus et on vaan siivooja ei voi kellekkään esitellä mua.
      Sikamaista.

    • ei mun asia

      miksi jokainen huoora löytää rikkaan miehen ja salasen komean miehen, ?

      • (.)

        iso (O) sinne mahtuu kaksi miestä.


    • Minävaan

      Kyllä kannattaa tuohonkin mieheen tutustua. Ei raha ole tärkeintä!
      Minä tapasin mieheni kun hän oli 28 v. ja työtön sillä hetkellä. Koulutus oli elektroniikka-asentaja joten toivoa työstä oli. En sitä kuitenkaan silloin miettinyt kun rakastuin korviani myöten. Miehelläni ei myöskään ollut mitään omaisuutta; polkupyörä ja vuokra-asunto.
      Minulla oli omaisuutta ja myös töitä. Mieheni sai töitä 5 kuukauden päästä. Alkuun tuntui toki oudolta että minulla oli rahaa enemmän. Päätimme kuitenkin yhteen muuttaessamme että meillä on yhteiset tilit ja sieltä kulut maksetaan ja sinne yhdessä säästetään. ensimmäisen asunnon ostin minä nimiini ja sitten säästimme pienessä asunnossa asuen. Seuraava tulikin molempien nimiin ja nyt asumme okt:ssa. Miehelläni on hyvä palkka ja minä olin kauan myös hyväpalkkainen. Nyt minulla on mahdollisuus olla osa-aikatyössä ja nauttia. Yhdessä olemme olleet 20-vuotta enkä päivääkään vaihtaisi pois. Muuttaisin vaikka veneen alle kunhan vaan saamme olla yhdessä......raha ei tee onnelliseksi toki helpottaa elämää.

    • Näin se vain on

      Anne-82, kaikki riippuu siitä minkä näköinen olet. Jos olet kaunis, seksikäs ja saat itsellesi komean ja varakkaan miehen niin totta kai dumppaat köyhän siivoojan. Jos taasen olet ruma ja vastenmielisen näköinen on sinun parasta häneen tyytyä. Tavallisen näköiset naiset saavat tavallisen duunarin.

    • 85848803

      Toivottavasti jäät ikuisesti yksin. Senkin nais SIKA .

    • cyösti

      Onko sillä valiä tienaako 1500 euroa vai 2600 kuukaudessa.

      Paljonko sinulle jää käteen 2600:sta eurosta verojen jälkeen?

      2600 euroa kuukaudessa tienaavan kovempi verotus kuitenkin tasaa nuo tulot paria satasta vaille samaan.

    • miten vaan

      Provonahan tuo on pakko ottaa, mutta just in case it was honest... ihastuneelle aloittajalle on pakko sanoa, ettei niitä tulevia elättäjämiljonäärejä löydy nykyisistä siivoojista. Ei se vaan niin mene tässä maailmassa, vaikka miten lapsenuskoisesti haluaisi uskoa ihmisten muuttumiseen.

    • minne rahat ?

      vanha olet anne 32v.

    • Katja Vantaalta

      Ehdottomasti ei kannata alkaa vakkari suhteeseen noin köyhän miehen kanssa.
      Vakkari seksi suhde taas on sitten eriasia. Siinä moni köyhä omistaa jotain mitä rikas ei rahalla saakaan, mutta kyllä raha painaa tosi suhteen perustamisessa kroppaa enemmän. Nuorena likkana aatteli toisin. :)

    • Vakaalla pohjalla

      Ihminen joka elää paskaduunien ihmeellisessä maailmassa, helposti vaihdellen työpaikkojaan, ei voi pudota mihinkään.

      Eräillä tulee paha paikka kun yhtäkkiä se "ikuinen" ja hyvä duunipaikka lähteekin alta. Se mihin piti kouluttautua 7 vuotta ja ohittaa 500 hakijaa.

      Täytyy nuolla perseitä ja myydä kaikki omat arvonsa ja omat halunsa, ettei vaan se vihoviimeinen juttu tapahtuis, eli irtisanotaan.

      Paskaduunari marssii vaan yhdestä paskasta toiseen paskaan. Hyvä vaan että eräille ne hommat ei kelpaa.

    • Anna-82

      Suosittelen heittämään tuollaiset köyhät ja yli-ikäiset äijät elämästäsi täydellisesti ja lopullisesti. Miksi vaivautua jonkun luuserin kanssa kun parempaakin on tarjolla yllin kyllin?

      Itse seurustelen tällä hetkellä yli 6000 euroa kuussa tienaavan miehen kanssa. Hän on töissä sisällöntuottajana Suomi24-sivustolla ja kirjoittelee ns. click-bait feikkiposteja, joilla kalastellaan isoja käyttäjämääriä. Mitä huomiotaherättävämpi otsikko sitä parempi hänen palkkansa. Juuri mainitsemasi luuserisiivoojat erityisesti haksahtavat näihin nostettuihin posteihin ja myös ostavat roskapalkallaan sivuilla mainostettuja laatutuotteita. Tämän hetkinen poikaystäväni on kyllä ihan rikas, mutta olen miettinyt että tavallaan hänkin on köyhä luuseri, koska hän on töissä muilla. Googletin jo että Suomi24 on ruotsalaisten sijoittajien omistama palvelu ja seuraava tavoitteeni onkin päästä heidän tasolleen. Ovathan ruotsalaiset miehet tunnetusti suomalaisia komeampiakin ja muutenkin parempia.

      Lyhyesti siis: miksi tyytyä huonoon kun voi saada parasta?

      • Loistavaa

        Kuulostaa siltä että sinulla on homma hanskassa.


    • Kysyn vaan

      Vaikka tämä aloitus vaikuttaa provolta niin sanon yhden asian siihen.
      Kumman kanssa aloittaja mielestään seurustelisi...miehen vai rahan ?

    • gfhjkoopååprtyuuu

      No eiainakaan sinun kannata jatkaa tapailemista

    • vaikuttaa vahvasti

      Taas näitä miehen rahojen ja maineen perässä juoksevia naisia. Sellaisille naisille on olemassa oma nimityskin, mitä en nyt kuitenkaan viitsi tässä sanoa.

    • Miina 86.

      En ihmettele miksi jotkut suomalaiset kunnon miehet ottavat vaimon ulkomailta,jos suomessa tapaavat vain kohtuuttomasti vaativia,joilta ei saa mitään arvostusta.

    • Mari..

      Tärkeintähän on, että miten hyvät kyydit saa sängyssä ;) Pienehköt miehet on ihania sängyssä ;) Niiltä saa hyvät kyydit.

    • deinie

      Tiedätkö miksi valitsin köyhän miehen ? No, hän oli ja on edelleen taivaallinen rakastaja. Seksielämä on villiä ja intohimoista. Lomilla käydään ja molemmat maksaa osansa. Rikkaammankin miehen olisin saanut, mutta Se rahan viehätys katosi aika pian, koska ukko oli ihan onneton sängyssä ja ei ollu aikaakaan niin paljon kun minun halut olisi vaatineet, bisnekset oli tärkeintä elämässä.

    • Jos nainen välittää miehen tuloista, nainen on tällöin huora. Niin yksinkertaista se on, luulisi jokaisen tajuavan.

    • rahat ei tuo onnea

      Kyllä sillä pärjää kun vain osaa suhteuttaa menonsa oikein, itse olen likimain samanlaisilla kk palkoilla ja olen yli 50v ja lisäksi pidän pitkän, siis yli 2 kuukautta kestävän, talviloman välimeren rannalla nyt tulevana talvena jo neljättä kertaa.
      Aikoinaan palkkojen nousu katosi vain jonnekin ja aina olin lähes pa kunnes keksin säästää alkuperäisestä palkastani ylimenevän osan ja katsoin visusti ettevät menot päässeet kasvamaan tuonaikaisia tuloja suuremmiksi niin sain vähän alkupääomaa sukanvarteen. sitä pääomaa sitten voin tarvittaessa käyttää pakollisiin yllättäviin menoihin niitä kun joskus vain sattuu tulemaan.
      Ajan vanhalla autolla missä ei ole sitä töpseliä mistä voi lukea vikakoodit, varaosat ovat edulisia mutta auto toimii kohtuukustannuksilla, vaikken pääse kehumaan uudella autolla koskaan niin olen onnellinen :o)

    • salainen.

      rikas mies heittää sinut ulos.

    • Mira-69

      Kyllä jos miehellä on iso sarvi!!!:)

    • arvosta

      Hmm.. rakkaus vai raha? Mietippäs sitä vaikka ihan ensin. Jos ajattelet vain rahaa, niin hyvällä tuurilla löydät rikkaan miehen, johon rakastut. Huonolla tuurilla taas olit liian ahne ja jouduit elämään yksin. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään kuinka paljon mun mies tienaa.. Rakastan häntä valtavasti ihmisenä, vaikka tiesin alusta asti ettei hän rikas ole. Rahaa meillä ei jää huvitteluun, joten yritämme yhdessä laittaa kolikoita jemmaan, että ehkä eläkepäivillä pääsisimme vaikka jonnekkin lämpimään. Pieniä asioita kun osaa arvostaa, niin sillä pärjää paljon pidemmälle kuin rahalla tässä elämässä ! :)

    • Jätä rauhaan

      Ko. miehen kannalta lienee parasta, että hän ei saa itselleen riesaa kaltaisestasi pinnallisesta naisesta. Nalkuttaisit vain joka päivä ja mollaisit häntä "ystävättärillesi" ja Suomi 24:n keskustelupalstalla. Jätä siis mies rauhaan. Hän taatusti on onnellisempi ilman sinua.

    • amanda92jj

      Onks vuokra-asunnossa asuminen säälittävää? Mun vanhemmat ei hankkineet omistusasuntoa ja oon itsekin ajatellut ett mihin mä sellasta tarvitsisin.

      Jos siis asun koko loppuelämäni vuokralla niin ihmiset säälii mua?? WTF

    • ...

      Tämä on ihan normaalia miesten käytöstä ensi treffeillä. Itse kerron aina olevani pitkäaikaistyötön vaikka oikeasti olen töissä ja tienaan ihan hyvin. Tällä tavalla saa karsittua pinnalliset naiset pois, valitettavasti lähes kaikki.

    • doughme

      Aloittaja oot varmaan joku provo oikeesti...! mut ite tienaan 25v naisena 1300e/kk ja tosi hyvin pärjään ja asun viel pk-seudulla..tietenkää ei pysty aina ostella just sitä mitä haluais, mutta en koe sitä tärkeeks,kun olen itekki köyhästä perheestä kotosin.nii oppinu arvostaan sitä mitä on ja tulee toimeen vähällä. Kannatan ite työntekoa ja kannatan kokoomusta avoimesti vaikka monet väittääki niitä porvareiks. Mä kannatan sitä aatetta ja sitä vastuuta. Ja siivooja on minusta rehellinen työntekijä, eikä se miehen arvoo katso millään lailla. Sitäpaitsi jos mä ottasin siivooja miehen ja meil ois samanlaiset palkat ni,ehkäpä me elettäs vielä köyhemmin tai koulutettas itsellemme uudet ammatit, niin saatais parempaa palkkaa. Miks ihmees pitäs jämähtää johki työhön 5-10 vuodeks, ite en ainakaa jaksais samaa työtä nii kauaa,jos muukin kiinnostaa. ehkä sunkin pitäs kattoo sen miehen sisimpää,eikä miettiä et toi on siivooja kauheeta...........

    • 2800€M82

      Sanoppa kuule provopetteri mistä kekseit että miehen tehtävä olisi elättää jotain huoraa ja viedä sitä ihanalle lomalle omaan piikkiin.

    • kalakkunapaisti

      siis mitä vitt..o väliä mitä toinen tienaa,jos muuten tykkää tyypistä,typerä kana..

    • olet säälittävä.

      "Tapasin viime viikonloppuna baarissa oikein ihastuttavan herrasmiehen, mutta tämän ammatti ja palkka sai minut kovin nolostuneeksi. Mies ilmoitti olevansa siivooja ja tienaavansa vain reilut 1500 euroa kuussa. Tuohan on ihan naurettavan pieni summa 32-vuotiaalle miehelle! Miten mies kuvittelisi elättävänsä minut ja itsensä ja vievänsä meidät joskus ihanalle lomalle noilla tuloilla? Ei varmasti mitenkään! Miehellä ei myöskään ole omaa autoa ja hän kertoi myös asuvansa vuokralla jossakin keskustan yksiössä, mikä on myös todella säälittävää tuossa iässä."


      Oletpa kunnon pikkuh uora.
      Harmi ettei mies vetänyt sinua turpaan.
      Olisi varmaan saanut syytteet raiskaamisesta.
      yhyy.

      • Janne.

        "Suosittelen heittämään tuollaiset köyhät ja yli-ikäiset äijät elämästäsi täydellisesti ja lopullisesti. Miksi vaivautua jonkun luuserin kanssa kun parempaakin on tarjolla yllin kyllin?"


        Ainoat luuserit tässä maassa ovat ylimieliset k usipää huorat.
        Hyvä että äijät vetää niitä aina väliajoin turpaan.
        Loput pellet onkin sitten teinejä joilla ei ole sitä vähäisintäkään elämää.


      • Janne.
        Janne. kirjoitti:

        "Suosittelen heittämään tuollaiset köyhät ja yli-ikäiset äijät elämästäsi täydellisesti ja lopullisesti. Miksi vaivautua jonkun luuserin kanssa kun parempaakin on tarjolla yllin kyllin?"


        Ainoat luuserit tässä maassa ovat ylimieliset k usipää huorat.
        Hyvä että äijät vetää niitä aina väliajoin turpaan.
        Loput pellet onkin sitten teinejä joilla ei ole sitä vähäisintäkään elämää.

        Täytyy vielä tarkentaa uudelleen kun suoli24 pisti tähtimerkeiksi koko asian.

        Ainoat luuserit tässä maassa ovat ylimieliset k usipää h uorat
        Hyvä että äijät vetää niitä aina väliajoin turpaan.
        Loput pellet onkin sitten teinejä joilla ei ole sitä vähäisintäkään elämää.


      • Janne tosimies.
        Janne. kirjoitti:

        Täytyy vielä tarkentaa uudelleen kun suoli24 pisti tähtimerkeiksi koko asian.

        Ainoat luuserit tässä maassa ovat ylimieliset k usipää h uorat
        Hyvä että äijät vetää niitä aina väliajoin turpaan.
        Loput pellet onkin sitten teinejä joilla ei ole sitä vähäisintäkään elämää.

        "Omat tuloni ovat lähes 2600 euroa, joten kyllä minullakin on oikeus vähän vaatia näissä asioissa."


        olet p askaduunin vetäjä.
        Saadaksesi arvostusta sinun pitäisi tienata verottomana 100 000e / kk mutta ei näistä suomen köyhistä poliitikoista saati muistakaan p askanarvoisista idiooteista sitä tienaa.
        maksavat vaan veroa ahneelle valtiolle ja nuolevat sen p ersettä.

        onneksi on meitä pimeitä jobbareita jotka ei maksa p askaakaan tälle valtiolle.
        edes viranomaiset ei mahda meikäläisille mitään.

        ruikuttakaapa tähän jotain ja ei ollu provo!


      • Kouvolan Mies.
        Janne tosimies. kirjoitti:

        "Omat tuloni ovat lähes 2600 euroa, joten kyllä minullakin on oikeus vähän vaatia näissä asioissa."


        olet p askaduunin vetäjä.
        Saadaksesi arvostusta sinun pitäisi tienata verottomana 100 000e / kk mutta ei näistä suomen köyhistä poliitikoista saati muistakaan p askanarvoisista idiooteista sitä tienaa.
        maksavat vaan veroa ahneelle valtiolle ja nuolevat sen p ersettä.

        onneksi on meitä pimeitä jobbareita jotka ei maksa p askaakaan tälle valtiolle.
        edes viranomaiset ei mahda meikäläisille mitään.

        ruikuttakaapa tähän jotain ja ei ollu provo!

        Eläkkeellä olevat äijät on kovimpia ja n ussivat jokaista h uoraa p erseeseen tässä valtiossa. eläkkeelle kun pääsee tarpeeksi ajoissa niin voi vääntää pimeää bisnestä ja panna h uoria vaikka joka p äivä.
        ne on niin tyhmiä nää baari ämmät suomessa että ne uskoo kaiken p askapuheen.

        kato kun on ulkonäköä eli iso ja painava mies kaljamahalla ja junttiluonne niin bodarih inttarit saa turpaansa ja akat lähtee mukaan kun puhuu ympäri,

        ylipaino ja ylipuhe on ylivoimaa.
        toimii käytännössä h elvetin hyvin.


      • ttkyr
        Kouvolan Mies. kirjoitti:

        Eläkkeellä olevat äijät on kovimpia ja n ussivat jokaista h uoraa p erseeseen tässä valtiossa. eläkkeelle kun pääsee tarpeeksi ajoissa niin voi vääntää pimeää bisnestä ja panna h uoria vaikka joka p äivä.
        ne on niin tyhmiä nää baari ämmät suomessa että ne uskoo kaiken p askapuheen.

        kato kun on ulkonäköä eli iso ja painava mies kaljamahalla ja junttiluonne niin bodarih inttarit saa turpaansa ja akat lähtee mukaan kun puhuu ympäri,

        ylipaino ja ylipuhe on ylivoimaa.
        toimii käytännössä h elvetin hyvin.

        Olet selvästi rakennusalalla, kielenkäytöstäsi ja kuvauksestasi päätellen, vaikkampa vastaavaksi mestariksi. ÄO on luokkaa kengän numero.


    • Mies31v.

      Näin on.

      Itse olen juuri tuollainen. Ja vaikka siitä vääntäisi provoa niin ei se poista totuutta, minkä minä olen kokenut monesti näin työttömänä... tiskaajana, siivoojana..

      Edelleen Älykkäin, Fiksuin ja Viisain Ihminen tässä Maailmassa jonka tunnen ja tiedän.

      Koita olla minä ja mieti sitten miltä tuntuu kun paska-aines dissaa sut koulutuksen puutteen takia/ siivooja(omasta autuaasta halusta) takia! Alkaa ihmisviha tuntumaan ihan aamupalalta.

      Tavallaan oikein että ette voita lopulta... Ikinä.

      Mä vaan seuraan teidän luuserointia ja nauroin jo sille mikä on teidän mielestä niin jännää ensi-kaudella.

      Lopulta Saarella laittaisin kaikki teistä mereen(uuniin [ihan uberurpoja varten hieman anti-semitismiä]).

      Surullisinta on se, että vasta tällaisten juttujen uutisoimisen jälkeen Naiset "oppivat" välittämään niistä romeoista enemmänkin kuin köyhinä Jackeina Valtameren pohjassa oman rakkautensa ansiosta.. Yhtä myöhäistä kuin syntymänsä.

    • Menestyjä (mies)

      Kuules akka, minäpäs en tartte naista pelkästään seksuaalisten tarpeitteni tyydyttämiseen, vaan elelen mieluummin yksinään ja elän omaa persoonallista elämää hauskojen harrastusteni ja uhkapelillä saavuttamieni tulojen parissa. Tähän kuvioon ei vaan nainen mahdu vaikka haluaisitkin.
      Olen minä palkkatyötäkin tehnyt ihan ok-tuloilla (vähän vajaa 3000 euroa), mutta se tapa jolla tuo raha tulee ei ole mun mieleen. Työ on ollut kokoajan ihan yhtä pakkopullaa ja olen kokenut, että elämä valuu ihan hukkaan ja kaikki haaveet ja unelmat jää elämättä jos pitää töissä käydä.
      Uhkapeli on mua varten, koska menestyn siinä ja pystyn luomaan päivärytminkin sen ehdoilla.
      Mutta turha luulla, että olisin mikään vätys ja sohvaperuna. Harrastan kilpaurheilua ja olen rodella kovassa kunnossa. Myös kilpaurheilu olisi lähes mahdotonta palkkatyössä kituuttavalle miehelle.
      Mä en tartte tähän kuvioon naista, joka arvostelisi jatkuvaa taloudellisen riskin ottamista ja ahkeraa fyysistä harjoittelua.
      Nainen olisi kyllä mukava noin petihommissa ja henkisenä tukena, mutta luultavasti jokainen nainen jättäisi mut jossain vaiheessa huomattuaan, etten anna missään asiassa periksi vaan menen omilla ehdoilla eteenpäin.
      Mutta seksihän on alunpitäen tarkoitettu vain lisääntymistä varten, joten eipä sen puutetta oikeastaan kannata edes laskea tappiokseni.

      • tump hump

        Tumputtelet sitten vaan yksinäsi. Valinta se on sekin.


      • yks naikkonen

        Pidän just tuollaisista miehistä, oman tien kulkijoista. Mielestäni olet just oikeassa ja arvostan asennettasi myös meitä naisia kohtaan, olen nähnyt tarpeeksi "siskoja" jotka eivät osaa muuten olla miesten kanssa, kuin vaatimalla ja ruikuttamalla..


      • qwerty666

        Olet tutustunut vääriin naisiin etkä tiedä mitä haluat. kun osaa valita oikein, oiekasta paikasta niin saa kaiken mitä haluaa, se on win-win. Teen suunnilleen samaa kuin itse väität tekeväsi eikä vaimo nalkuta.


    • grgrgrgrgrr

      provopelleilyä. tonnilla elelee aivan hyvin

    • Pienituloinen M

      No eipä raha onnea tuo kyllä elämä sua vielä opettaa :)

      • R A H A A

        maksullinen nainenko ? Rahaa rahaa


    • 8+9

      Muistakaa, etteivät kaikki pienituloiset ole köyhiä eivätkä kaikki suurituloiset rikkaita. Taito käyttää rahaa ja säilyttää omaisuus opitaan kotoa. Kaikki eivät todellakaan ole mitään vanhan rahan rikkaita vaan omaisuus menee yhtä nopeasti kuin se on tullutkin. Jopa 7000 euron kuukausituloilla voi olla velkaneuvojan asiakas.

    • Onnea ostamassa?

      On todella ikävää, jos rahalla on noin suuri merkitys. Silloin kannattaa todella etsiä itselleen oikein rikas mies, ettei tarvii rahan määrää miettiä koko loppu elämäänsä taikka huonoa valintaa. Itse olen nainen ja raha ei ole ikinä ollut tärkeintä miehessä, vaan yhteiset kemiat, se millainen ihminen on, jonka kanssa jaksaa jakaa myös sen arjen. Tosin luulen, että siihen vaikuttaa ihan lapsuuden kasvuympäristö, lapsuudessani vanhemmillani ei paljon ylimääräisiä rahoja ollut, tosin ei heillä ole niitä edelleenkään, mutta yhdessä ovat olleet 40 vuotta. Minun ja mieheni rakkauden alku aikoina, minä olin vakituisessa työsuhteessa ja tienasin suuripiirtein samaa luokkaa kuin sinä ja mieheni oli opiskelija. Nykyään hänkin on työelämässä, tosin tienaa edelleen vähemmän, mutta eipä suhde ole siihen kaatunut. Ollaan naimisissa ja kahden lapsen vanhempia :)! Aikanaan muistan, kun eräs mies, joka oli lähinnä puolituttu meille ja joka oli ihastunut minuun, sanoi, minulle, että mieheni on rahojeni perässä. Tämäkin kyllä oli minusta aika naurettavaa. Saatikka sitten, kun rakensimme oman talomme ja kuulin juoruja ihmisiltä, kuinka rikas mies minulla on tai täytyy olla, vaikka todellisuus toisinpäin. Mikä ihmisiä oikein riivaa? Raha, raha, raha... Kyllä se niin on, että ei se suhde ikävä kyllä kestä, jos se rakentuu alusta lähtien rahan ympärille! Itse sanoisin, että unohda se raha prioiriteettina, koska onnea ei todellakaan voi toiselta ostaa.

      • qwerty666

        Voihan sitä etsiä rikasta miestä, mutta jokainen vähänkin rikas laittaa tuollaisen kottaraisen testiin, jota se ei läpäise, joten rikkaisiin naimisiin in turha tuolla asenteella edes haaveilla, ellei ole erittäin kaunis, ja silloinkin vain avioehdon kera.

        Omani löysin, joka on köyhä kuin kirkon rotta, mutta onnellisia.


    • Miehen pitää olla
      -pitempi kuin nainen
      -ansaita enemmän kuin nainen
      -olla perheen pää

      Vai pitääkö?

      Katso seurustelevia pareja. Kuinka monta paria näet joissa nainen on pitempi. Itse tiedän yhden ja viiden vuoden seurustelun jalkeen vieläkin suvun naiset muistaa muistuttaa ettei sillä ole merkitystä että "Maijan" mies on lyhyempi.

    • läski blösö

      "Miten mies kuvittelisi elättävänsä minut"

      Siinä sitä mielikuvitusta tarvitaankin.

    • kirppis.

      mihin rahaa tarvitaan ?

    • Kyllä kelpaa

      Kyllä köyhä mies kiinnostaa, kunhan hän ei ole työtön. Miehessä ratkaisevaa on luonteenpiirteet ja ulkonäkö, ei varakkuus.

    • Näin se vain on

      Jotkut juoksee rahanperässä,jotkut pil`lun,jotkut mul`kun,muodin j,n.e... täyttyy vain juosta ja juosta, lopuksi jää käteen vain kasa pas`kaa.

    • k yr vän pää

      Olet kaikin tavoin pinnallinen. :)
      Miksi kysyt muilta jos olet noin varma noista arvoistasi?
      Miksi miehen tulee olla perheen pää? Turha silloin on kitistä ku hellan ja nyrkin välistä ei tahdo aikaa zumbailulle ja masuasukeille riittääkään! HAHHAAAA!
      L U T K A muuten taidat olla vai?

    • Kapitalisti

      Minä puolestani voin antaa oman näkemykseni miehenä. Olen 31v kundi kansainvälisessä yrityksessä töissä sekä työ- että vapaa-ajalla harrastan osakesijoittelu. Tuloni ovat olleet jo muutamana vuonna reippaasti 10k€/kk:n tuntumassa mikä on ihan kohtuutavoite tämän ikäiselle kundille.

      Olen monesti huomannut, että baareissa tällaista ulkonäöllisesti keskiskertaista miestä alkaa naiset kummasti piirittämään, kun tieto tuloista alkaa jostain yhdenillan baarituttavan suusta muualle leviämään. Tosin senkin olen pistänyt silmään, että nämä baarisutturat ja siideeripissikset ovat näitä amiskalaisia sutturoita, joiden ansiot ovat 0-1000€:n tuntumassa, että nöy thänk jyy heille pitää sanoa ja pyydän menemään seuraavaan pöytään vaikka kuinka huoliteltuja silikonitisseineen olisivatkin.

      Minua miellyttää eniten kauniit ja edustavat, 25-35v iältään olevat vähintään akateemiset naiset, ja tuolla akateemisuudella en tarkoita mitään ammattisurkeapellejä vaan vähintään yliopistotason koulutuksen omaavia sivistyneitä leidejä (mielellään lääkäri, ktm, di).

      • qwert666

        Miksi ihmeessä olet kertonut tulosi jollekin baarisutturalle? Olet ilmeisesti "hieman" yksinkertainen.


    • nainen...

      Miten kukaan itseään kunnioittava nainen naisi/tapailisi miestä vain rahan takia. Tulee aika huora olo, tai ainakin minulle tulisi, jos miehen rahan takia valitsisin.

      Tietysti, jos suhteessa molemmat ovat "omavaraisia" niin ei kai hyvätuloisuus olo pahasta. Se, että ap:n mies tienaa sen 1500e/kk ja pärjää sillä kertoo jo, että mies on omavarainen, tosin ap ei taida olla. Pelkkä loinen.

      • Kapitalisti

        Eikö suurin osa varsinkin suomalaisista naisista ole juuri ******?


    • suomi24=provotrolli

      Täytyy muistaa että suomi24 hyötyy isoista kävijämääristä ja mainostuloista, mitä provosoivampi aihe niin sitä enemmän ihmisiä täällä käy..

      • Kapitalisti

        Ja suurin osa näistä Suomi24:n etusivuilla olevista "artikkeleista" on itse Suomi24-toimituksen itse väsäämiä eikä suinkaan oikeita tarinoita jonkun ulkopuolisen kirjoittamina.

        Tarkoitushakuisesti haetaan provoilevia juttuja, jotta tämäkin Suomi24:n kapitalisti-omistaja pääsee ajamaan mersulla :D


      • palstatotuus?

        Tämä tuli mieleen heti aloituksen luettuani; eniten kai tällaiset provojatkumot syntyy, kun ylläpito lähtee ruokkimaan tarkoituksellisesti sattumalta ja sen kummempia ajattelematta syntyneitä trolleja.
        Kansanradio-tyyppisessä ympäristössä tämän kaltaiset spekuloinnit saavat helposti tuulta purjeisiinsa


      • Vihan verkosto
        Kapitalisti kirjoitti:

        Ja suurin osa näistä Suomi24:n etusivuilla olevista "artikkeleista" on itse Suomi24-toimituksen itse väsäämiä eikä suinkaan oikeita tarinoita jonkun ulkopuolisen kirjoittamina.

        Tarkoitushakuisesti haetaan provoilevia juttuja, jotta tämäkin Suomi24:n kapitalisti-omistaja pääsee ajamaan mersulla :D

        Mitä jos tälläisiä aiheita ei olisi? Mistä täällä juteltaisiin? Säästä?

        Jos olet asiasta täysin samaa mieltä, et varmaan edes jaksa kommentoida. Ehkä hyvin suppeasti kirjoitat kyllä, yrittäen keksiä joitain täytesanoja sen kyllän ympärille. Mitä enemmän olet samaa mieltä, sitä vähemmän kirjoitat.

        Sitten kun olet erimieltä, sitten tulee tekstiä vaikka kuinka kauan ja värikkäästi.


    • Onkohan näin

      Ei ainakaan kukaan ole minulta vielä kysynyt kapakassa mitkä sinun tulosi ovat tai mitä teet työksesi.

    • Tosion

      Jos miehen ammatti ja status nolottaa jo tässä vaiheessa, ei kannata jatkaa. Et pääse asenteestasi ja odotuksistasi eroon.

    • elämän arvot?

      Nykyaikana on hyvä, että on edes jotain työtä ja ihminen haluaa tehdä jotain työtä.
      Sen pitäisi olla pääasia, ei asema, ei palkka. Ja tietysti pääasia on millainen ihminen on luonteeltaan, käytökseltään... jos on mukava ja vastuullinen, rehellinen ei kännää ja elämän arvot käyvät yksiin, siitä vaan. Aina voi pyrkiä eteenpäin uralla ja kouluttautua ym... ikä ei ole este. Palkan sijaan asetan itse monet muut tekijät edelle ja punnitsisin sitten kokonaisuutta.

      • Timo39/08

        Kuulostaahan tuo aloitus aika suoralta, mutta kyllä nykypäivänä on hyvä ajatella tulevaisuutta ja varsinkin kenenkä kanssa yhteiselämää ajattelee aloittavansa. Olen itse treffaillut jonkin verran viimeisen vuoden aikana ja katsonut tuleeko sopiva morsian ehdokas eteen. Kyllä voin sanoa että kaikki naiset jotka oli tositarkoituksella liikkeellä kysyi taloudellisen status arvon treffeillä, kaikki ketkä oli vain pientä sutinaa vailla eivät kysyneet asiasta. Olen itse todella hyvä tuloinen, mutta parilla treffeillä sanoin tulen toimeen kädestä suuhun. Vaikka sanoin sen hymyillen pieni huumorinkukka suupielessä, niin treffien taso lässähti silmissä. Itse en hae tulotasoltaan mitään erikoista, mutta en myöskään ota ihmistä joka ei halua edetä elämässä uralla tai on jämähtänyt paikalleen pienituloiseksi. Elämässä pitää olla tavoitteita ja jaamme kaikki erilaiset elämänarvot. Minä pidän että nainen on määrätietonen ja panostaa sen eteen. Tulotason ei tarvitse olla hirveä, mutta tavoitteita pitää olla. Ymmärrän aloittajan tekstin, kyllä miehen pitää perheenpäänä kantaa huoli perheestä myös tulollisesti.


    • napa10:n kari

      Ehdottomasti kannattaa tavata tuollainen ammattimies. Ehdottomasti ei kannata antaa pillua ennen kuin hän on tehnyt asuntosi joulusiivouksen ja puhdistanut lattiakaivon. Sittenkin vaan pelkkää sormipillua ettei synny lisää köyhiä.

    • Maarit...

      Joillekin tuo ystävyyskin on näemmä valikointia ja laskelmointia. Onneksi täysin vieras ajattelutapa. Ja mikä vitsi tuo on et miehen kuuluisi elättää? Se on kivikauden juttuja. Silloin mies määräsi myös muusta ja löi halutessaan. Suostuisitkos semmoseenkin

    • Jätä se. Pienituloisilla on edellämainittujen lhuonojen puolien lisäksi tapana kitsastella ja säästää jos on ylimääräästä. Eikä pistää joka killinkiä menemään ku kaistapäinen. Tietysti toinen ääripää pienituloisilla on se että on roikkumassa monenmoista osamaksua ja maksujärjestelyä tai vastaavaa ihanuutta.

    • oo77uu

      Minulla on tällainen rahanahne vaimo. Olettaa että voi mennä huonekaluliikkeeseen ja ilmoitusluonteisesti kertoa mitä odottaa kotiin. Olettaa että yhteinen romanttinen ilta tarkoittaa että mies maksaa taksin ,ruoat, juomat, kaikki. Nimenomaisesti tuo maksamisasia tuntuu olevan päälimmäisenä.

      En mene hänen kanssaan etelänmatkoille koska luulee että hänelle vaan maksetaan kaikkea. En järjestele yhteisiä iltoja koska suoranainen pummiminen ei taas minusta ole romantttista. Ei voi edes bussilippua ostaa vaikka on saanut satasella gourmet-ruokaa. En käy hänen kanssaan koskaan kaupoissa koska hän harvoin pääsee Alepastakaan alle 100e ostoksien kanssa. (Viikonloppu mökillä on n.250e ruokaostokset). Ylipäänsäkään olen huomannut että välttelen yhteisiä hetkiä koska joka kirjastokäynti saattaa kääntyä ostosvimmaksi.


      Koomisinta on että hän on itse huomattavan hyvätuloinen ja "kaikkI" rahansa menevät tällaiseen päättömään ostamiseen. Itse kulutan tavallisesti ja jää säästöönkin.

      Raha ei tuo onnea.

    • erty77

      Jos oletetaan että et ole trolli, niin tässä pari sanaa. Itselläni on pienet tulot, mutta omaisuutta miljoonia. En tee siitä numeroa. Etsin aikoinaan kumppania kertomatta taustoistani, kertoen sen mitä parhaaksi näen.

      Jos nainen kiinnosti minua, tein aloiteen ja tutustuimme normaaliin tahtiin nähdäkseni onko hän kiinnostunut minusta, ei omaisuudestani.

      Kolme venettä, kolme kesämökkiä, talo meren rannalla ja kaksi autoa tulivan hänelle pienenä yllätyksenä kun muutimme Suomeen. Suomalaiset naiset katsoivat ja kohtelivat minua alentuvasti, vaikka olen ihan normaalin näköinen ja kokoinen, hyväkäytöksinen mies.

      Tuloni ovat edelleen pienet, mutta minulla on nyt kaikki mitä tarvitsen.

      Mitä sinä tarvitset?

    • 1500eur kk

      Mikäs huono tulo toi 1500eur kk kun on pääomatuloa.Aloittaja itse joku kaupankassa ja kouluaikoina oli uus benaali koulussa ja keskiarvo 5.6 lukemalla vaude juuuuuuuuuuuuuu

    • katriina 86..

      Odota vain ja ota joku rikas ja hyvässä työssä oleva mies. Sitten voitkin jättää hänet jos vaikka sattuu työttömäksi jäämään ja sitä kautta rahattomaksi,meneehän sitä niin hirveästi sinuun. Tuollaisi tarinoita meinaan on tuhansia ja pahempiakin. On niitä enkelinaisiakin miehet,joten miksi tyytyä vähempään :)

    • Niinpä niin

      Tasa-arvoa tasa-arvoa. Miehen ei enää nykypäivänä tule olla se perheen pää eikä tienata enempää, eikä viedä naista (kustantaa siis) ulkomaille. Naiset toitottavat joka tuutista tasa-arvoa ja tässä sitä nyt sitten on. Osapuolet ovat kääntyneet päälaelleen. :) Vai onko täma ongelma?

    • sanoppase

      Johan vastasit itse kysymykseesi mutta miksi miehen pitäisi elättää sinut?

    • Nran

      Mistä vetoa, että tämäkin viesti on miehen kirjoittama, jolla ei ollut muuta tekemistä...

    • SoliterniuM1977

      Minä olen 37-vuotias ikisinkku ja työssä käyn. Ei ajokorttia, asun vuokralla ja bruttopalkka on 2050 euroa kuukaudessa. Koulutukseltani olen kemisti (FM), laborantin työssä. Ei ole velkoja, joten pärjään hyvin. Olen tyytyväinen. Repikää siitä.

    • 40 kiloa

      Voi sinua Anne-82, joko et tosissaan hae miestä tai olet huomionhakuinen näppäilijä pienessä maailmassasi. Tyyppiä minulle kaikki nyt heti, syksyn jatkoja.

    • + RAHA adn RAHA +

      nää huolet meillä naiset matkustaa ja syö ilmaiseksi sanontaa ettei syö ilmaiseksi jopa näyttää maaassa tehtävän ihmeitä ilmaiseksi ...

    • raaka peli

      Et voi olla tosissasi! Ei rakkaudella ja rahalla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
      Mitä sitten , jos tapaat sen rikkaan miehen ja perustat perheen sen kanssa. Jos se mies sitten yks kaks vammautuu tai sairastuu vakavasti, eikä enää kykene tienaamaan ja elättämään sua? Heitätkö sen sit oikopäätä pihalle ja nappaat jostakin uuden elättäjän tilalle?
      Todella törkeetä ja pinnallista edes kysyä tollasta!

    • Syvähengitellen

      Näitäkin viestejä kun lukee niin alkaa vain miettiä, että miten pääsisi koko tästä stressimassasta eroon. Siis kaikesta tästä turhasta paskasta ja pyrkimisestä? Lopultahan kaikki aine on katoavaista, eikä sisällä oikeastaan mitään. Lähinnä omia mielikuviamme, joita tavoittelemme. Kaikki on aina jotain muuta kuin luuli. Jos vain saisi omia haluja vähennettyä ja saisi rauhan. Pitää harrastaa meditaatiota enemmän. Itsellä on ainakin "pakko" harrastaa rentoutusta ja irtipäästämistä säännöllisesti.

    • Aapo2

      Aloitus on selvä trolli.

      Femakkojen tasa-arvojutut ovat todella uponneet kansaan, jos tämä trolli kerää tällaisen määrän kommentteja, joissa pääsääntöisesti tuomitaan aloittajan näkökulma.

      Naista kiinnostaa status ja siivoojalla ei statusta ole. Nämä perusasiat eivät ole mihinkään hävinneet ja lähes kaikki naiset reagoisivat aloittajan tavoin vastaavassa tilanteessa. Onko aloittajalla varaa vaatia? Se selviäisi, jos aloittajan kuva postattaisiin ketjuun. Kauniilla naisella voisi olla varaakin, jos luonne ja käyttäytyminen ovat jotain muuta kuin bimbotasoa.

    • Mies.

      Kylläpä on suomessa p askahousuporukkaa.. kun lukee näitä juttuja.

      Jokainen aikuinen on heti leveilemässä sillä miten paljon tienaa per kuukausi.

      ei se tienaaminen nyt niin munaa vaadi.

      Enemmän munaa vaatii olla tienaamatta.

      muutamakymmenvuotta takaperin kovat miehet ei tienanneet p askaakaan ja torpassakaan ei ollut kuin kaasuvalo ja ulkohuussiin p askottiin.

      pinnallista porukkaa..... minä jätän sanomatta omat tuloni.

    • nainen 25v

      Kannattaa etsiä kristillisiä ja persuja miehiä. Heillä on nämä perinteiset arvot "mies tuo leivän pöytään ja nainen elää miehen armoilla" voimissaan. Minä taas en voisi elää itseni kanssa, jos ajattelisin miehistä kuten sinä:

      "Tuohan on ihan naurettavan pieni summa 32-vuotiaalle miehelle! Miten mies kuvittelisi elättävänsä minut ja itsensä ja vievänsä meidät joskus ihanalle lomalle noilla tuloilla?"

      Eli jos miehen tulee elättää sinut ja hemmotella sinua, niin mitä sinä tuot tähän suhteeseen? Entäpä jos sinä olisitkin se parisuhteen leiväntuoja, hankkisit itse paremman ammatin (kuin 2600e/kk) jotta pääsisitte niille ihanille lomille?

      "Omat tuloni ovat lähes 2600 euroa, joten kyllä minullakin on oikeus vähän vaatia näissä asioissa."

      Minun kävi sääli tuota kuvaamaasi miestä vaikken häntä edes tunne. Jokainen varmaan huvikseen elää minimipalkalla? Hän oli kyllä rohkea jos sinunlaisellesi pintaliitäjälle kertoi suoraan ensitapaamisella mitä tekee työkseen ja saa palkakseen. Toivottavasti et ollut kasvotusten yhtä tökerö kuin täällä.

    • eräs vaan

      Tottakai kannattaa jatkaa tapaamista! Parisuhde pitää perustua rakkaudelle, eikä tuloille. Tärkeintä on se ihminen, jonka kanssa sinä olet! Raha asiat kyllä järjestyy. Minkä ihmeen takia miehen pitäisi olla se, joka tienaa aina enemmän?? Jos toi kuvio olisi toisinpäin, niin tuskin miehen mieleen tulisi edes ajatusta, että alkaisinkohan seurustelemaan ton ihanan naisen kanssa, joka on köyhä!

      Tietysti rahalla on merkitystä elämään, mutta jos jättää antamatta mahdollisuutta ihanalle ihmiselle rahan takia, niin se on virhe! Voihan tuo köyhä osapuoli jossain vaiheessa päästä rahakkaampiin töihin.

    • Elisa vm.62

      Aloittsjalle. Miksi ihmeessä tuon miehen pitäisi pustyärlättämään sut?? Jos mies pystyy elättämään itsensä, niin sen pitäisi riittää. JOS joskus majdollisesti menisitte naimisiin ja saisitte lapsia, niin siinä kohtaa mies voi miettiä parempaa työtä, mutta toisaalta tänäpäivänä saa olla onnellinen jos edes saa jotain töitä. Rahan perässäkö sä vasn oletkin? Kos minä rakastuisin joskus vielä, niin mulle on ainakin ihan sama mitä se mies tienaa, tai vaikka olis työtön. Kyllä mulle muut adist merkkaa enemmän. Kunhan ei ole juoppo tai narkkari tms.En ymmärrä naisia joiden mielestä tärkeää on vain se että on paljon rahaa.

    • Ihmettelijä

      Mieheni tavatessa hän oli työtön, nyt meillä on 30-v jälkeen velaton talo ym. Yhdessä on tienattu ja säästetty. kumpikaan ei ole toisen siivellä elänyt ja onnellisia ollaan. Uskomatonta että tuollaista joku edes miettii, jos oikeasti toisesta välittää.

    • Ei näin ei

      Ei hänestä sinulle mieheksi ole, jollekin muulle kyllä joka omaa tämän kaverin ajatusmaailman.
      Eikä ole minustakaan siihen hommaan vaikka duunarina tulotasoni on parempi kuin sinulla.

      Jos ensitärskyillä tulee mieleen vain negatiiviset ajatukset kaverista, niin ehkä se on sitte siinä.

    • Rakkauden inflaatio

      Pieni palkka, ei omaa autoa ja asuu vuokrayksiössä. Ihastukseen nuo tuskin pitkäänkään riittävät jos on itsekkäät pyrkimykset. Ihastuksesta ja päiväperhosen elämästä on pitkä taival aitoon kiintymykseen ja siitä vielä matkaa rakastumiseen. Nämä Suomi24-aloitukset ovat surkeita.

    • No voi itku

      Vaikka kyseessä on provo aloituksessa niin...

      Lähtisin miehenä kävelemään tuollaisen naisen elämästä vilkkaasti koska sinussa ei ole mitään rakastettavaa koska et osaa rakastaa.

      Pintastatushoroilua. Toisaalta, et paljon eroa kanssasisaristasi...status ja "vapaus" tehdä asioita kuten lomailla on nykyajan kultakalamaljassa kasvatetun naisen märkävaippaunelma.

      Nykyään voi unohtaa sen hevosen ja vain todeta:
      "Rahalla saa ja pääsee"

      Samaan aikaan työelämä on hyvin epävakaata joten taloudelliset tilanteet voi vaihdella paljon.
      Mm. itsellä pätkätöitä sitten kaksi duunia joista yhdessä hyvää tienestiä sitten työttömänä sitten taas superhyväänduuniin jossa vähäinen palkka ja sitten taas jotain muuta.

      Sen kyllä huomaa näiden kausien vaihdellessa miten miehen status ja rahatilanne vaikuttaa miehen kysyntään suoraan kuin tuikkaisi neulan suoraan suoneen.

    • meillä vievät kaikki

      Pari asiaa hämmentää - joko tämä on tosiaan provo tai sitten käsittämättömän suppeakatseisen ihmisen avaus.

      Miksi miehen pitäisi "viedä"? Tai olla "perheen pää"? Hirveä vastuun sälytys toisen niskaan heti lähtötelineissä. Ei muuta kuin esim. menot taloudessa nettotulojen suhteessa ja reiluus on ainakin ihan toista luokkaa.

      Yksi näkökulma on vielä se, että ihmiset ovat yleensä luovempia, kun resursseja on käytettävissä vähemmän - siis myös vähemmän tienaavat. Lomasi voisivat olla aika hienoja.

    • jami1

      painukaa pihalle leikkii tenavat,yöäk

    • iiiiiiyyyy

      jos helvetin hyvä sängyssä ota ihmeessä

      • mari22

        samaa mieltä


    • Caleb

      Moro vitun typerykset, vastausten määrä kertoo jo sen että avaajan trolli on menny teiltä läpi kuin väärä raha senkin vatipäät.

    • lferhuthjyu

      Mä en ole koskaan baaarissa tavannut ihastuttavaa herrasmiestä. Joten aihe ei koske minua.Kuten ei koske sellaisetkaan aiheet, että kuinka netissä nettiseuranhakijoina vaapaehtoisesti olevilta vongataan seksiä. Itse en hakisi seuraa netistä, enkä koskaan alentaisi itseäni laittamalla kuvani nettiin. Että etusivun jorinaan tällainen vastaus.

    • dibedidabediduu

      Älä suotta enää tapaile häntä, vaan päästä menemään ja anna sillä tavalla hänelle mahdollisuus löytää joku sellainen ihminen, joka arvostaa häntä siitä huolimatta / juuri siitä syystä, että hän tienaa juuri sen verran, mitä elämiseensä tarvitsee.

    • juunu

      En usko, että tämä mies ottaa sinua tosissaan, ap. Mies etsii itsenäistä naista, joka tienaa oman elantonsa, eikä oleta viettävänsä prinsessaelämää miehen siivellä. Sinä taas haluat elättäjän, joten jatka etsimistä, jotta mies voi löytää kunnollisen naisen.

    • Sulla on hyvä liksa. Sillä kyllä pystyt hyvin elättämään sekä itsesi että yhden köyhän ukon. Onnea matkaan!

    • mgjk8jf

      Niinpä niin, rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy mutta alkaako naiset jo nyt morkata miehiä(än) statuksensa takia jos on "vain" siivoustöissä ja tienaa "vain" puolitoista tonnia? Onhan se mies aina perinteisesti ollut perheenpää ja tuonut leivän pöytään mutta kun tuo nykyajan paska liksa on vain ja ainoastaan päättäjien syytä eikä miehen.
      Mitä tuohon liksaan tulee, niin 1500 euroakin kuussa kelpaisi kun en ole kolmeen vuoteen saanut sitä minulle kuuluvaa koulutusta vastaavaa työtä ja olen joutunut muuttamaankin koulutuksen tai työn perässä milloin minnekin. Kuten aivan äsken. Koulutusta on haettava lisää kun ei työtä löydy vaikka kuinka etsisi. Mainoksia olen jakanut keskimäärin 150 euron kuukausipalkalla, joka vielä madalsi työttömyysetuutta. Sen lisäksi olen joutunut vielä hautaamaan rakkaani, joka ei minua koskaan morkannut mitättömien tulojen takia. Hän välitti minusta omana itsenäni, olin sitten mitä hyvänsä. Ja myös toisinpäin.
      Olen 34-vuotias ja minullakaan ei ole omaa autoa ja minäkin asun vuokralla. Miksikö? Koska tulot on mitättömät. Perheellistyminen ei ole mielessä eikä ainakaan isäksi ryhtyminen ja hyvä jos joskus löydän riittävän pitkäpinnaisen vaimon.
      Eli jos mainitsemasi herra 32-vuotias-vuokralainen-siivooja on mielestäsi "köyhä" 1500 euron liksalla, niin mitä sitten meikäläinen on? Kaikella kunnioituksella mutta jos asenteesi on noin ylimielinen, niin voi olla hyvin vaikeaa ellei peräti mahdotonta saada itselleen miestä. Ettäs tiedät.

    • rahanahneelle30

      Itse halusit mielipiteen. Tässä tulee minun.


      Vitttu sä olet sika nainen. HÄPEÄ, rahanahne passka, Takaan, sulle tulee vielä vaikeaa..
      T: toinen nainen ( Jumalan )

    • Riittävä ÄO

      Trollihan tuo ...1500 egua kuussa ja asuu keskustan yksiössä;)

      Saisko Suomi24:n pitäjiltä vähän lahjakkaampaa tarinointia, alkaa menemään vitsin puolelle. Lauseista päätellen yksi tai korkeintaan kaksi ihmistä vastaa kaikista "päätrolleista"

      Kirjoittakaa välillä vaikka horoskooppeja?

    • SHIT!!

      Kyllä,kiinnostaa,köyhämies!!! Niitä harvinaisia ihmisiä ,jotka osaa arvostaa elämää!!!

      • Stiina...

        nimenomaan. Itse olen huomannut,että varakkaammat miehet ovat vähemmän kiinnostavia. En tiedä mistä johtuu,mutta jotenkin aidompia ovat perusduunarit kuin akateemiset. Mitenkään kuitenkaan ennaikoiden en ketään ole luokitellut.


      • -----------
        Stiina... kirjoitti:

        nimenomaan. Itse olen huomannut,että varakkaammat miehet ovat vähemmän kiinnostavia. En tiedä mistä johtuu,mutta jotenkin aidompia ovat perusduunarit kuin akateemiset. Mitenkään kuitenkaan ennaikoiden en ketään ole luokitellut.

        Duunarit on niitä kiinnostavia renttuja. Akateemisissa miehissä on paljon enemmän yksinäisiä kuin duunareissa, vaikka naiset aina älykkyyttä peräänkuuluttavat. Mutta naisethan eivät tiedäkään, että mitä oikeasti miehessä haluavat. Se hitsaava luolamies kastelee pillun.


    • vanhanoita88

      Miehillle lienee parempi että pysyt erossa niistä.

    • Näin muuten on

      Henkistä rikkautta ja hyvää miestä ei saa rallaakaan.Parempi pienituloinen kun öykkäröivä ja rahassa rypevä kyykyttäjä, jotka tuntuvat omistavan koko aurinkokunnan.

    • jukkao

      vitun onnen onkia

    • Kanalle aivot !

      Viestiketjun aloittajan EI missään tapauksessa pidä mennä pilaamaan henkisesti rikkaan miehen elämää !!!
      Itselläni on tuota nappulaa ja olen tänäkin vuonna kierrellyt suurkaupunkeja, sekä välimerta ja punaista merta, mutta en haluaisi tuollaista naista vierelleni mistään hinnasta.
      Kuitenkin olisin valmis tyytymään tuohon siivoojamiehen palkkaan, jos löytäisin SEN OIKEAN naisen rinnalleni.
      Kun otatte oikeista syistä elämänkumppaninne, löydätte myös onnen elämäänne, silloin ette luovuta sitä rahalle ja muulle turhuuksille.
      Naiset on niin helppoja saaliita, vaikka heillä olisi varakas liitto, mutta arki kumppanin tuntuu kuin jotain puuttuisi. No se tiedetään mitä se jotain on eli henkinen yhteys.
      No en voi valittaa kohtaloani, kun saan tuollaisia naisia makuuhuoneeseeni, On todella nautinnollista, kun nainen selkeästi on toteuttaa sitä mitä on kaivannut.
      Neuvoni on siis panostakaa ensimmäiseksi henkiseen kumppanuuteen ja katsokaa vasta sitten mihin teidän varoilla pääsee, mutta oppikaa arvostamaan sitä lähimmäistä. No tyypillisesti opitte arvostamaan sitä vasta kun olette menettäneet sen tyhmyyttänne minun tai jonkun muun makuuhuoneessa.
      Yksikään nainen joka on parisuhteessa ja tulee makuuhuoneeseeni, ei tule saamaan minulta enempää, vaikka vaikuttaa sitä haluavan.

    • Kuin Pässiä Narussa

      Kävikö mielessä, että mies katsoi, mitä oikeasti ajattelet ja millainen ihminen olet?

      Sinua taidettiin viedä kuin pässiä narussa. Mikä ei ole mikään ihme viestisi perusteella. Ja hyvä näin.

    • potta pää1

      Yrittäjäkin tienaa 1500- euroa ylös päin ja ainakin eräs yrittäjä elvisteli että on kova palkkainen vaikka kulkee kauheissa retkuissa ja hiukset ajeltu kuin potta olisi päässä.

    • Naiset ovat elukoita

      Ihan normaalia naisten elukkamaista "ajattelua".

      • Kuin Pässiä Narussa

        Varo sinua viedään kuin pässi narussa ja kölville et yllä munistasi.


    • outoa

      tähän tulee just se tasa-arvon kysymys sisään, näyttää siltä että tämä nainen joka kirjoitti tämän textin haluisi että mies on häntä mahtavampi, vaikka sitä yritetään muuttaa monilla kilpailulla kuten tämä missä ihmisiä juuri haastatellaan

      https://norden.deskwolf.net/tab/filmtavling/?app_data={"vc_video_id":"14"}

      Miten pitkälle tähän mennessä ollaan päästy?

    • Oma tasosi

      Puhutaan välillä sinusta: MItä sinä pystyt tuomaan pöytään? Pystytkö tekemään miehen onnelliseksi? Jos tuo -82 on syntymävuosi niin sen ikäisellä naisella alkaa jo paikat roikkumaan ja muutenkin parasta ennen -päiväys alkaa olla ohi. Saat olla aika kova likka laittaan ruokaa ja imemään jos meinaat nuoremmilles pärjätä, kun tuota ulkomaan kilpailuakin alkaa olla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe