Mitä ihmettä se kemia on?

etelä savo

Auttakeepa viisaammat et mitä sillä kemialla tarkoitetaan. Pääsin jopa suomi24 kautta viikonloppuna rehveille. Käytiin ihan vaan kahveila ja oli mukavaa. Tosi paljon oli keskulteltavaa ja parisen tuntia meni hymyissä suin. Ja koko ajan mieliala oli iloinen ja naurettiinkin paljon. Lopulta lähdettiin omiin koteihimme. Myöhemmin kyselin naiselta että uusitaanko.Nainen vaan totesi että oli tosi hauskaa ja mukavaa mutta välillämme ei ole sitä kemiaa. Nainen on tosin maisteri että onko se koulutuksen tulosta se kemian puute? Vai onko se minun ulkonäöstä kiinni? Vai pitäisikö sitä koulutuille naisille heti ensi treffeillä ehdodella tai puristella? Minun tapauksessani se ei tuloists ja varallisuudesta ole kiinni. Ja kannaako minun enään yrittää treffisivuilta maistereita ja muita vastaavia.

67

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mestar

      Pakko vastata kun on kokemusta just tuollaisista naisista. Ja sanon suoraan että maisterit ja vastaavat naiset ei etsi rehvisivuilta muuta kuin lapsen siittäjää ja panoseuraa. Oikeaan parisuhteeseen niistä ei ole eikä ne sitä haluakkaan. Mulla on myös profiili ja eipähän noista maistereista ole muuhun kun petihommiin ja sitä pitää ehdottomasti ehdottaa treffien alussa. Jos yrittää ensi treffeillä pelkällä keskustelulla päästä vaikka niille toisille treffeill ei onnistu. Olen kuitenkin s24 kautta päässyt melkein sataa koululuttautunutta naista käynyt ajamassa pohjois savon ja karjalan alueeta. Eli vinkkinä sanon että jos emännän haluat niin siirry ammatikoulu koulutuksen ja yh naisten profiiileihin. Ne ei jauha siitä kemiasta. Ne tekee sitä!

      • Jepulisjeejee

        Ehkä ne amisyh:t etsii kakaroilleen elättäjää ja kuka vaan kelpaa, tykkäs tai ei. Miellytti mies tai ei. Ja ne tekee mitä tahansa saadakseen (edes jonkun) miehen. Myöskin sitä kemiikkaa.


      • ytjnyhmkjuy
        Jepulisjeejee kirjoitti:

        Ehkä ne amisyh:t etsii kakaroilleen elättäjää ja kuka vaan kelpaa, tykkäs tai ei. Miellytti mies tai ei. Ja ne tekee mitä tahansa saadakseen (edes jonkun) miehen. Myöskin sitä kemiikkaa.

        Kemiassa on kyse seksuaalisesta vetovoimasta, jota joko on tai ei ole. Ylivoimaisen valtaosan kanssa sitä ei ole. Sitä ei voi aikaansaada, jo sitä ei ole.

        Syytä ei tiedetä, ehkä kyse on feronomeista, ehkä siitä, että joidenkin ihmisten geneettiset piirteet täydentävät toisiaan optimaalisesti, jolloin he saisivat keskenään terveitä jälkeläisiä. Ehkä se välittyy ihmisen omnaishajusta, tai sellaisesta hajusta, jota ei tietoisesti aisti, tai sitten jostain aivan muusta tekijästä, jota tiede ei vielä tunne.

        Minulla on elämäni aikana ollut kemiaa n 0,005% miesten kanssa. Niiden kanssa joiden välillä sitä ei ole, niin seksi on hieman vastenmielistä suorittamista, johon kiinnostus katoaa heti, kun lapset on tehty. Sellaisen kanssa, johon kemiaa taas on, seksuaalinen kiinnostus ei lopu koskaan. Toista haluaa "sillä lailla" aivan koko ajan ja riippumatta siitä, kauanko on oltu yhdessä ja onko vaihdevuodet tulleet vai ei.

        Eli luulisi jokaisen tervejärkisen haluavan tuollaisen unelmakumppaninen, jonka kanssa kemiaa löytyy. Siinä pitää vain odottaa ekä pitkäänkin, että oikea osuu kohdalle. Naisilla usein perheenperustaminen painaa päälle ja vauvakuume, jolloin puoliso valitaan järkiperustein, ja ilman kemiaa. Siitä seuraa se tunnettu hääkakku tappoi seksin-myytti, kun miehet ihmettelevät, mitä seksille tapahtui perheenperustamisen jälkeen.

        Eli ap, yritä itse oppia tunnistamaan naiset, joiden kanssa kemiaa löytyy, niin tulet itsekin onnellisemmaksi. Se ei siis riipu mistään koulutus tai tulotaso-tyyppisistä tekijöistä vaan on syvällä meissä oleva biologinen juttu, jolle ei vielä ole selitystä tiedossa. Sen vain tietää.


      • kemisti1
        ytjnyhmkjuy kirjoitti:

        Kemiassa on kyse seksuaalisesta vetovoimasta, jota joko on tai ei ole. Ylivoimaisen valtaosan kanssa sitä ei ole. Sitä ei voi aikaansaada, jo sitä ei ole.

        Syytä ei tiedetä, ehkä kyse on feronomeista, ehkä siitä, että joidenkin ihmisten geneettiset piirteet täydentävät toisiaan optimaalisesti, jolloin he saisivat keskenään terveitä jälkeläisiä. Ehkä se välittyy ihmisen omnaishajusta, tai sellaisesta hajusta, jota ei tietoisesti aisti, tai sitten jostain aivan muusta tekijästä, jota tiede ei vielä tunne.

        Minulla on elämäni aikana ollut kemiaa n 0,005% miesten kanssa. Niiden kanssa joiden välillä sitä ei ole, niin seksi on hieman vastenmielistä suorittamista, johon kiinnostus katoaa heti, kun lapset on tehty. Sellaisen kanssa, johon kemiaa taas on, seksuaalinen kiinnostus ei lopu koskaan. Toista haluaa "sillä lailla" aivan koko ajan ja riippumatta siitä, kauanko on oltu yhdessä ja onko vaihdevuodet tulleet vai ei.

        Eli luulisi jokaisen tervejärkisen haluavan tuollaisen unelmakumppaninen, jonka kanssa kemiaa löytyy. Siinä pitää vain odottaa ekä pitkäänkin, että oikea osuu kohdalle. Naisilla usein perheenperustaminen painaa päälle ja vauvakuume, jolloin puoliso valitaan järkiperustein, ja ilman kemiaa. Siitä seuraa se tunnettu hääkakku tappoi seksin-myytti, kun miehet ihmettelevät, mitä seksille tapahtui perheenperustamisen jälkeen.

        Eli ap, yritä itse oppia tunnistamaan naiset, joiden kanssa kemiaa löytyy, niin tulet itsekin onnellisemmaksi. Se ei siis riipu mistään koulutus tai tulotaso-tyyppisistä tekijöistä vaan on syvällä meissä oleva biologinen juttu, jolle ei vielä ole selitystä tiedossa. Sen vain tietää.

        Juuri noin. Itse oon tavannut mukavan naisen. Juttu luistaa, nauretaan samoille asioille, eikä naisen ulkonäössä ole mitään vikaa.
        Mutta en tunne häntä kohtaan seksuaalista halua. Seksiä on ollut, mutta menee vähän väkisin vääntämiseksi.
        Olen kahden vaiheilla, odottelenko sen kipinän leimahtamista, vai pitäisikö perääntyä takavasemmalle, koska tiedän, että kun se oikea sattuu kohdalle, sen jostakin syystä vaistoaa jo kymmenen metrin päästä.
        Tämä nainen taitaa kyllä tykätä minusta enemmän, mitä minä hänestä. Tosin ollut melko kauan yksin, joten onkohan hänellä sama juttu. Että ei oikein hänelläkään syki, mutta odottelee, josko enemmän tutustuessa alkaisi..
        Elämää sen verran takana, että tiedän kyllä kun se oikea tulee kohdalle, siinä ei kauaa mietiskellä, vaan kohta myllätään jo lakanoiden välissä. Se menee niin luonnostaan, kun on sitä "kemiaa".


    • sepi5

      Nyt puhuu jätkät asiaa. Maistereihin ei kannata aikaa tuhlata jos pysyvämpää suhdetta halua. Mulla on nejäkymmentä kaatoa samalta alueelta.

    • Ounounou

      Olit naiselle ystävämateriaalia, ei halunnut/ ei voinut kuvitella haluavansa suudella ja halata sinua. Ei sinussa/ ulkonäössäsi ole välttämättä mitään vikaa, kaikkien kanssa ei tule 'halittelutunnetta'. Ja hyvä niin, sillä muuten elämä menisi vaikeaksi.

    • jsfghjk

      Oon huomannut saman. Ja mitä siihen kemiaan tulee niin se on vaan syy jos ei naama mielytä. Ja kemiaa ei oo muuten jos ei heti ala ehdottelee. Ei kiltin miehen kanssa voi olla sitä kemiaa.

    • kohta onnellinen

      Joistakin puuttuu se kemia. Minusta ainakin samalla tavalla käynyt kymmenien naisten kanssa. Ei sitä ainakaan millään hyvällä käytöksellä saa. Pelurit ja rentut saa naiset käyttöönsä. Minäkin olen urheilullinen ja hyvinpukkeutuva töissä käyvä mies. Ja eurojakin löytyy tosin ne metsässä .400 sataa hehtaaria tukkimetsää. Kun ei osaa sitä peliä pelata niin ei osaa. Ja varsinkin jos et käytä viinsksia olet automaattisesti nössö. Minulle on nainen tulossa valkovenäjältä ihan sen takia kun suomi neidolle ei rehti mies kelpaa ainakaan jos se asuu pikkukylällä.

    • rtyuu

      Ei sinussa mitään vikaa ole olet vaan treffannut vääriä naisia. Siirryt netti palstalla suoraan yksinhuoltajiin ja normaali koulutuksen käyneisiin naisiin. Kun järjellä miettii kouluttautuneita naisia niin miksiköhän ne oikein on sinkkuja. Kuitengin
      ne asuvat kaiupungeissa ja liikkuvat ihmisten ilmoilla ja todellakin tapaavat muita. Ne on vaan niin nirsoja ettei niihin kannata aikaa tuhlata.

    • japetus1

      Kemia on nirsojen ja haluttomien märehtimistä. Ja näille naisille ei kelpaa kuin varatut miehet kun kerta ne on kelvannut muillekin.

    • poi18

      Aloittajalle . Jos pari tuntia on juteltu ja on vieläpä ollut mukavaa. Niin siinä on tasa kaksi vaihtoehtoa miks ei tullut menestystarinaa. Se on joko että naamasi ei mielyttänyt tai sit nainen halusi vaan petihoommiin.

    • miina3

      Voi voi miten tyhmä nainen . Jos kerta juttu on luistanut ja naurettukkin niin voishan siitä seuraavalla kerralla sitä kemiaa löytyä. Jos kemiaa ois noin lyhyessä kahvittelussa heti ollut niin suhde ei olisi kestänyt pitkään.

    • oleomaitsesisekannat

      Niinhän se menee, että kemia on yhtä kuin mielenkiintoisuus. Mielenkiintoinen ihminen on persoonallinen ja hänen koko olemus miellyttää ulkoisesti. Mielenkiintoisuus kumpuaa jostain syvältä ihmisen sisimmästä ja siihen kytkeytyy palon pieniä asioita ja vivahteita lähtien ihmisen äänestä, katseesta, eleistä ja luonteen värikkyyttä (särmästä) sekä huumorintajua unohtamatta.

      Mielenkiintoisuutta ei voi kauheasti opetella, koska feikkauksen huomaa heti ja vastareaktio on taattu, joskus jopa etoavuuteen asti ;(

      Mielenkiintoisuus on erilaista eri ihmisille luulisin, onneksi.

      Ilman kemiaa ei tule parisuhdetta.

      • taidanollanarsisti

        tässä lähestyttiin hyvin jo ainakin minun tuntemaa kemiaa.

        Toisaalta jos menen treffeille miehen kanssa ja tapaamme tunnin tai kaksi. Hän selitää koko ajan omia asioita ja minä kiinnostuneena kyselen..huomaan lopuksi, että hän ei ole kysellyt minusta paljon mitään. Siinä tulee vähän olo, että ok ei taida kiinnostaa, on tyytyväinen kun olen hoikka ja saattaa kehua ulkonäköä. Ei kemiaa kyllä synny, kun toivoisin, että olisi kiinnostunut minusta ihmisenä muutenkin. Siinä jää vähän tyhmä olo, paljon olen saanut tietoa arvoista, toiveista, harrastuksista, arjesta, kavereista, sukulaisista, työstä jne. mutta hän ei ole pahemmin kysellyt. Saatan sitten todeta, että no ihan kiva, mutta harmi, että ei sitä kemiaa oikein löydy.


      • kemiaonvirittäytymis
        taidanollanarsisti kirjoitti:

        tässä lähestyttiin hyvin jo ainakin minun tuntemaa kemiaa.

        Toisaalta jos menen treffeille miehen kanssa ja tapaamme tunnin tai kaksi. Hän selitää koko ajan omia asioita ja minä kiinnostuneena kyselen..huomaan lopuksi, että hän ei ole kysellyt minusta paljon mitään. Siinä tulee vähän olo, että ok ei taida kiinnostaa, on tyytyväinen kun olen hoikka ja saattaa kehua ulkonäköä. Ei kemiaa kyllä synny, kun toivoisin, että olisi kiinnostunut minusta ihmisenä muutenkin. Siinä jää vähän tyhmä olo, paljon olen saanut tietoa arvoista, toiveista, harrastuksista, arjesta, kavereista, sukulaisista, työstä jne. mutta hän ei ole pahemmin kysellyt. Saatan sitten todeta, että no ihan kiva, mutta harmi, että ei sitä kemiaa oikein löydy.

        Vain niin, en lähtisi ekalla tapaamisella noin syvällisesti erittelemään melko tuntemattoman ihmisen aivoituksia itsestä. Jos osapuolet tykkäävät myös hieman pelata..

        Pitää lisätä mielenkiintoisuuden sisälle miehekkyys, joka viittaa siis erotiikkaan, tunnelma virittyy automaattisesti tietylle taajuudelle, muuten ei tule parisuhdetta;))


    • loppuelämän yksin

      Aloittajalle me joilla sitä kemiaa ei ole niin eipä paljon ole mahdollisuuksiakaan suhteeseen. Mulle on käynyt noin tarpeeksi monta kertaa et enää jaksa yrittää. Olen 34 ja ikänä en ole seurustellut vaikka olen yrittänyt . Nyt se on kuitenkin loppu.

      • trhhnjyt

        Kemiaa ei ole kenelläkään yksin. Siinä on kyse kahden ihmisen välisestä vetovoimasta. Useimpien kanssa sitä ei ole, mutta joidenkin kanssa kyllä. Se vain vaatii todella runsaasti treffejä ja kanssakäymistä naisten kanssa, jotta se oikea osuu kohdalle.


    • Mun versio

      Ei ole kiinni siitä, että on kivaa, kivaa voi olla ihan pelkillä kavereillakin. Ei ole myöskään koulutuksen taso useimmilla kyseessä (mutta mistäs sitä tietää mikä ketäkin kiihottaa :D) eikä ulkonäössäsikään tarvitse olla mitään vikaa.
      En suosittele käyttäytymään myöskään kuin juntti sika, sehän vetoaa kyllä kynnysmattoihin, mutta sitten pitäisi olla valmis myös vähän lätkimään.
      Tulosi ja varallisuutesikaan ei auta, paitsi tietenkin jos kyseessä on prostituoitu, koska hänelle se on duunia.

      Kemia oli tässä tapauksessa sitä, että naisen mielestä olet kiva tyyppi ja kaveri, treffit sinänsä ihan onnistuneet, mutta seksuaalisesti et ole hänen tyyppiään. Hän ei kokenut siis että olisi halunnut panna - ja se ei tarkoita että joka sänkyyn pitäisi heti hypätä, vaan myös ihan vaan toivetta että jospa tässä tämän hauskan tyypin kanssa tutustuisi ja se osoittautuisi haluttavaksi myös kun sen tuntee. Kaikki ei vaan halua kaikkia, ei se tarkoita että sinussa olisi mitään vikaa. Jollekin toiselle olet varmaan oikeinkin kemiallinen.
      Jotkut keksivät myös erinäköisiä tekosyitä kemialle, mutta tosiasia on, että se on hetimiten ihastumista ja se taas tapahtuu nimenomaan seksiviisareiden värähtäessä. Simple as fuck ;)

      Treffisivuista en tiedä enkä osaa sanoa, mitä sinun kannattaa yrittää, mutta jos noin helposta lannistut, niin aattelepa mitä parisuhteessa kävisi pitkällä juoksulla, siinä kun tulee rakennettavaa, paikkailtavaa, kriisiä, epäsuhtaa ja ties mitä vaikeuksia, jotka pitää sitten yrittä selvittää ja sitkoilla läpi.

      Kannattaa myös opetella kestämään pettymyksiä. Ilmeisen moni ainakin näillä palstoilla ihan turhaan katkeroittaa itsensä eivätkä kestä sitä, että hyvää parisuhdetta on joskus vaikea löytää, vika ei ole aina naisissa ja naisille on turha katkeroitua peittääkseen oman heikon itsetuntonsa sekä pettymysten sietokyvyn ja että joo, kaikille ei vaan aina kelpaa. Joskus ei kelpaa kenellekään.
      Semmosta se on elämä.

      PS. Ja joku olikin hyvin todennut, että joskus kemiaa voi myös tulla: ihastua siihen että tuntee. Se on totta, mutta sitä kärsivällisyyttä ei kaikilta löydy. Toisaalta, aina sitä ei tule ja sitten se vasta pettymys onkin, jos toinen on jo tutustunut ja odottanut enemmän ja sitten ei vaan. Riskinsä kaikessa.

      • etelä savo

        No en minä ole lannistunut lainkaan mutta rupeehan se elämä pikku hiljaa kyrsimään
        Kun minä en omista sitä kemiaa eli semmosta ulko näköä ja puhemiehen taitoja johonka naiset kiinnostuisivat. Kuitenkin olen reilu kolme kymppinen ja en ole seurustellut enkä edes yhtä yötä nukkunut naisen vieressä tai muutakaan. Minä en juo tai polta. Liikun luonnossa paljon .Olen yrittäjä. Olen normaalipainoinen. Mutta tämmöselle kiltille miehelle ei naista löydy ja ei edes keltään heru. Pikkuhiljaa on ruvennut tuntumaan että on kait se emäntä hommattava sieltä ulkomailta niin kuin moni muukin. On mulla melkein pari milliä omaisuutta niin luulis sillä nyt jonkun venakon elättävän. Ei tässä enää työntekokaan maistu ja oikeastaan kannata tehdäkkään jos ei saa perhettä. Kun siinä viimeisessä paidassa ei ole niitä taskuja.


      • 33+77
        etelä savo kirjoitti:

        No en minä ole lannistunut lainkaan mutta rupeehan se elämä pikku hiljaa kyrsimään
        Kun minä en omista sitä kemiaa eli semmosta ulko näköä ja puhemiehen taitoja johonka naiset kiinnostuisivat. Kuitenkin olen reilu kolme kymppinen ja en ole seurustellut enkä edes yhtä yötä nukkunut naisen vieressä tai muutakaan. Minä en juo tai polta. Liikun luonnossa paljon .Olen yrittäjä. Olen normaalipainoinen. Mutta tämmöselle kiltille miehelle ei naista löydy ja ei edes keltään heru. Pikkuhiljaa on ruvennut tuntumaan että on kait se emäntä hommattava sieltä ulkomailta niin kuin moni muukin. On mulla melkein pari milliä omaisuutta niin luulis sillä nyt jonkun venakon elättävän. Ei tässä enää työntekokaan maistu ja oikeastaan kannata tehdäkkään jos ei saa perhettä. Kun siinä viimeisessä paidassa ei ole niitä taskuja.

        Ihan sama kuule sun ammatti ja omaisuus. Ei ne sitä 'oikeaa' kemiaa tuo.


    • varattu.

      Aloittajalle. Minähän taidan tuntea sinut sinä olet minun ukkoni kaveri. Sinä olet aivan ihana mies. Kyllä sinulle emäntä etsitään minä lähen vaikka puhujas. Rupesin miettimää että kuka sinä olet ja kun tiedän missä kunnossa sinulla pinkka on. Niin uteliaosuuttani selailinNiin sieltähän sivuilta sinun naamas löyty. Minä oon luullut aina että sinä et emäntää edes etsi. Harmi kun olen itse naimisissa.
      edes etsi. Sinusta kohta tapellaan!!

    • Ota selvää opiskele

      " Etymologia[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

      Sanat kemia ja alkemia tulevat arabian sanasta al-kimiya, joka tarkoittaa viisasten kiveä. Arabian sana perustuu mahdollisesti varhaisen kiinan kultaa merkitsevään sanaan kim tai Egyptin muinaiseen nimeen Khem. Sanaa khemeia käytetään keisari Diocletianuksen vuonna 296 antamassa mahtikäskyssä, jossa määrätään egyptiläiset kemiaa käsittelevät kirjoitukset poltettaviksi. "

      "Viisasten kivi", ts. se sisäinen tieto, intuitio, näkymättömät signaalit ihmisten välillä, muunkin kuin materian tiedostaminen ... josta ihmiset yleisesti eivät tiedä eivätkä tajua ja joita suurin osa pitää pelkkänä huuhaana eikä olemassa olevana järkiperäisenä aiheena.

      Jos ei tunne eikä älyä, ei osaa käyttää tunneälyä, niin iiihan turha vaiva.

      • Nonnii, ensimmäinen oikea komenntti pitkään aikaan tällä palstalla. Thumbs up.


    • Puhuit luultavasti tylsistä aiheista, et painellut oikeita nappuloita naisen alitajunnassa, liian kaverillinen viba jne. Kemiaa voi luoda, mutta et ehkä osaa vielä. Ota selvää, kuinka se tapahtuu ja harjoittele. Itselläni on myös kaatunut monesti juuri tuohon kemian puutteeseen, viimeksi viime viikolla.

      • Älä höpötä

        Kemiaa ei no. luoda mitenkään vaikka kaikenlaista muuta kyllä. Kemiaa joko on tai sitten ei. Jos on, niin aiheilla ei ole suurtakaan väliä.


    • ylpeä

      Sinun tapauksissa on vaan sattunut semmosia naisia jotka ovat vaan niin kylmiä, ylpeitä ja liian itsenäisiä . Minä olin myös samanlsinen.Valitettavasti suurin osa kouluttautineista naisista on tuollasia. Onhan se naurettavaa kun just maisterit ja vastaavst itkevät kun ei ole hyviä miehiä vaikka asuvat isoissa kaupungeissa. a sit kaikki miehet kun vielä petttää ja ovat varattuja. Tottakai kai kun ei normaali ukoille anneta edes mahdollisuutta vaan juostaan niiden samojen pelimiesten perässä jotka pettää ja joissa on sitä kemiaa. Itse olen nainen ja maisteri myös mutta päätin vaan yhdelle sinun laiselle miehelle antaa sen mahdollisuuden . En minäkään tuntenut mitään vetoa omaan mieheeni ekoissa tapaamisissa. Melkein tapailin alkuun häntä ihan säälistä. Mutta siitä tulikin tapa. Ja minä rakastuin. Nyt on lapsia ja olen todella onnellinen .Ja vieläpä minulle ollaan kateellisia kun noin hyvän mihen löysin landelta.

      • 20+5

        Ei se lämminkään ihminen sitä vetovoimaa mistään revi, jos sitä ei ole. Kouluksella, itsenäisyydellä tai asuinpaikalla ei ole myöskään merkitystä.
        Jos hakee platonista parisuhdetta tai ystävyyttä, niin tuolla asialla ei ole merkitystä.


      • 15+3

        "Ylpeä " ei ole naista eikä maisteria nähnytkään.


    • Wwwwwwrt

      Kemia = seksuaalinen vetovoima. Joko on tai ei ole.

      • 15+11

        Kemiaa voi myös kehittyä ajan mittaan, kun toista oppii tuntemaan paremmin.


      • 1745
        15+11 kirjoitti:

        Kemiaa voi myös kehittyä ajan mittaan, kun toista oppii tuntemaan paremmin.

        Tai sitten voi huomata aika nopeasti ettei tule olemaan. Siitä huolimatta, voi pitää treffikumppania mukavana ja hauskana seuralaisena, lähinnä kaverina.


    • kulkupeli

      Naisten keksimä juttuhan se on,onko kemiaa.Halutaan vaan kartottaa omaisuutesi,ei siinä muuta ole.

      • Ei h-i !

        Tämä on taas sellainen yksinkertaisuuden ylistys että oksat pois.


    • Maiisterit?!

      Se mitä olen törmännyt ja ihmetellyt että noin puolet nettimaailman naisista on maistereita.
      Ne vain tuppaa olemaan niitä nirsoimpia kun olen käynyt useamman kanssa treffeillä vaikka kuinka kirjoitukset ja muutenkin ajatusmaailma natsaa niin livenä nähdessä tulee järjestään näitä "ei kemiaa ja säpinää" vaikka kuinka hyvät treffit livenä ovatkin.
      Kerran jopa tunnusti että oli tavannut sen oikean miehen (todellisuudessa pelimiehen) niin armottomasti jäin kakkoseksi hänelle....sitten vielä ihmetteli että vain miksi seksi ja pillu vain kelpaa tälle "unelmien miehelle"?!
      Ehken jo sikisikin kun ei ollut tämän pelimiehen samaa tasoa jo ulkonäöllisesti ja niitä nuorempia ei ollut....
      Ja siellähän hakee vuostolkulla tätä neulaa heinäsuovasta menettäen itsetuntonsa ja mielenterveytensä.
      Näitä maistereita kuulkaa riittää nettideiteissä.

      • tosi asia

        Minulle on käynyt samoin treffeillä just näiden maistereiden kanssa kymmeniä kertoja. Ja netti palstat on täynnä maistereitam. En suosittele kenenkään edes lähestyvän ketään maisteria.


      • samat kokemukset

        Pakko sanoa että elkää lähtekö missään tapauksessa maisrerin kanssa tosi mielessä treffeille. Niille kelpaaa vain tosi pelurit. Ja aina ne sit valittaa kuinka kaikki miehet pettää kun ei neideille normi ukko kelpaa. Ja miten sitä oikeaa kemiaa joka kestää loppu elämän voi tulla parin tunnin keskustelussa. Kuulostaa niin tutulta teidän kokemukset.


    • Pelimiehen kanssa kemia ja kipinä syntyy kyllä vaikka Esson baarissa, mutta muutkin voisivat välttää pahimmat karikot. Niitä vilisee ap:n avauksessa.

      Treffeillä ei olla järjestämässä avioliittoa vaan katsomassa NAISTA. Kahvila on hyvä paikka aloittaa, mutta etenkin viikonloppuna olisi hyvä siirtyä kohtuunopeasti (jos kaikki on OK) hieman intiimimpään paikkaan tai sitten sopia jatkotreffit. Baari ja yökerho ovat luontevia julkisia vaihtoehtoja eikä sopivalla tavalla tehdyllä ehdotuksella kodista tai hotellihuoneesta (jos se on muutenkin varattu) menetä mitään.

      Hauskat jutut ovat oikein, mutta säistä ei kannata puhua. Mainospuheet tuloista ja omaisuudesta eivät kuulu treffeille, jossa pitää osoittaa kiinnostusta toiseen nimenomaan parisuhdemielessä. Ap:n katkeruus koulutustasosta kuultaa kauas. Paha juttu. Pitää kuunnella toista ja erityisesti välttää epätoivoista tyrkyttäytymistä.

    • semmosia ne maisteri

      Minun kokemukset just maistereista on samanlaisia. . Mutta niin uskomattomalta kun se kuulostaa nin rupesin maisterile esittämään varattua hommasin sormukset jne. Sen jälkeen rupes olemaan sitä kemiaa . Yleensä ensi rehveillä jo koeajot. Toista kertaa en edes anna niille.Nytkin neöjä naista soittelee ja itkee perään. Nytkin on sovittu treffit kahden kanssa rehvit Pohjois Karjalassa

    • dhkkhg

      Aloittajalle. Oot jo aika kova jätkä kun olet päässyt maisterin kanssa treffeille. Ei niitä treffi sivuulla saa moni mies edes vastaamaan ainakaan jos asuu pikku kylällä.

    • naikkonen 35

      Kyllä 30 kymppisen miehen pitää olla varakas ja työelämässä . Siitä pitää myös kertoa. Ei ketään kouluttautunutta naista kiinosta mikään persaukinen pummi. Ap tais ymmätääkseni olla pikku kylältä., se tässä tapauksessa varmasti se suurin syy. Eo kukaan kpuluttautunut nainen halua pikku kylälle asumaan.

      • täti

        Minua ihan harmittaa aloittajan puolesta. Se on varmasti jo miin vaikeaa yrittää jos sinulla ei ole aikaisempaa kokemusta naisista ja parisuhteessa elosta. Jos sinä olet sille naiselle kertonut kokemattomuudestasi, niin se on varmasti suurin syy epäonnistumiseen.


      • miekkonen 55 (KTM)

        Kiitokset analyysista "naikkonen 35".

        Suurimman osan viestistäsi ymmärsin. Voisitko vielä tarkentaa, mitä tarkoittaa lauseen alku: "Eo kukaan kpuluttautunut nainen". Viestintää voisi parantaa myös oikeinkirjoituksella, esim. "30 kymppinen" eroteaan väliviivalla, piste tulee lauseen tai virkkeen välittömään loppuun, "kiinosta" kirjoitetaan "kiinnosta", "Ap" kirjoitetaan pisteellä, jos se ei ole yksilöivä nimi, "tais" voidaan laskea tyylikeinoksi, mutta tässä asiayhteydessä kannatta kirjoittaa oikeina, pikku kylä on yhdyssana. Se on kaksi kertaa väärin kirjoitettu, mikä liene sattumaa.

        Kun tänne on nyt saatu aivan erinomainen oikeinkirjoituksen tarkistus, niin kannattaisi jo uskottavuuden takia korjata tunnistetut virheet.


    • isukki1

      Kuulostaapas tutulta että maisteri ei tunne sitä kemiaa. Itsekkin olen muutaman kanssa päässyt käymään treffeillä ja aina sa juttu. Ilta on sujunut oikein hyvästi keslustellen ja nauraen. Naiset on ihan kehneeth minuaiten fiksu ja kohtelias olen. Vieläpä ylistäneet miten mulavaa seuraa olen. Ja sit kun uusintaa olen ehdotellut niin yllätys yllätys todetsaam vaan että olit sika ihana jne. Mutta ei ole sitä kemiaa. Js se on jäänyt joksisen naisen kohdalla hyvin mieleen kun ei ole kunnon miehiä vapaana. Js jokaisella naisella oli joku vakio pano missä käyvät ne kemiansa hoitamasssa. Yleensä jomkun varatun kanssa. Lisäksi jokaista olipnet kerrat petetty yksi oli jops hakattu. Eli tästä voi päätellä millainen mies maisterille kelpaa. . Itse löysin aivan ihanasta yh naisesta puolison ja on jo omia lapsia.

    • Maiisterit?!

      Katsos kun muillakin on vastaavia kokemuksia näistä maistreista.
      Olis kiva tietää mikä tai mitkä koulutustus asteet tai ammatti on yleisin nettideittailussa ja epäilenpä että maisteri on yleisin.

      Se mitä näistä maistereista vielä niin kun olen hienovaraisestikkin kysynyt näistä eronsa syistä niin heillä on ollut ihan toimiva parisuhdekkin lapsineen takana mutta kun ei ollut sitä säpinää ja särmää niihn sitten päätti erota ja luo sitten tälläisen kanssa vaikka minkälainen pidempikin suhde kun se alkuhuuma on mennyt.
      Ehken sitten olen vakaana, pliisuna ja tasapainoisena treffeillä muistuttanut sitä ex:ää.

      Sitten kun olen live-maailmassa ravintoloihin mennyt ja vetänyt prätkäliivit ja bikerit jalkaan ja viiden päivän sänkinaamalla ja näyttäis kun olis saman verran putki ollut päällä ja näyttää "pahalta pojalta"...niin arvatkaas ketkä silloin on ympärillä...maisteri...ja se on yhden illan ja yön juttu ja kumpainenkin sen tietää.
      Se mitä hakevat on sitä jännitystä ja vaihtelua kun ovat monesti lasten kannssa tekemisisissä kouluissa ja tarhoissa ja pitää esittää sitä siveydensipulia.
      Näitä on riittänyt live-maailmassa ja pillun perään en sylje kun sitä kerran tarjotaan mutta nämä samaiset maisterit kun täyttää tuon nettideitti hakien muka sitä "vakavampaa parisuhdettakin" ja sen mukaisesti tähän naiskuntaan pitää kai suhtautuakin.

    • kypsynyt1

      Minä myös voisin kertoa monesta samanlaisesta maiteri eukosta kuin edellinen. Ihan vituttaa että tämmöset ämmät saa ilmasen koulutuksen. Vero rahojen haaskausta.

      • akat.maksaaopintonsa

        Kuinhan paljo se amislainen 1v. koulutuksella joutuu ottamaan opintolainaa verrattuna akateemiseen ts. maksamaan oman koulutuksensa. Tai jos on päässy oppipojaksi vaikka ammattimuurarin oppiin ei maksa siitä loulutuksesta penniäkään, vaan alkaakin parin vuoden jälkeen vetämään lääkärin palkkioihin verrattavia liksoja ja osan takuulla vielä pimeesti, että ne verotkin jää maksamatta. Että silleen nää eräät vedättää kanssa ihmisiään.


      • akat.maksaaopintonsa

        Kuinhan paljo se amislainen 1v. koulutuksella joutuu ottamaan opintolainaa verrattuna akateemiseen ts. maksamaan oman koulutuksensa. Tai jos on päässy oppipojaksi vaikka ammattimuurarin oppiin ei maksa siitä loulutuksesta penniäkään, vaan alkaakin parin vuoden jälkeen vetämään lääkärin palkkioihin verrattavia liksoja ja osan takuulla vielä pimeesti, että ne verotkin jää maksamatta. Että silleen nää eräät vedättää kanssa ihmisiään.


      • maisterinainen defr
        akat.maksaaopintonsa kirjoitti:

        Kuinhan paljo se amislainen 1v. koulutuksella joutuu ottamaan opintolainaa verrattuna akateemiseen ts. maksamaan oman koulutuksensa. Tai jos on päässy oppipojaksi vaikka ammattimuurarin oppiin ei maksa siitä loulutuksesta penniäkään, vaan alkaakin parin vuoden jälkeen vetämään lääkärin palkkioihin verrattavia liksoja ja osan takuulla vielä pimeesti, että ne verotkin jää maksamatta. Että silleen nää eräät vedättää kanssa ihmisiään.

        Minä olen maisterinainen, ja ainoa mies, johon olen koskaan tuntenut kemiaa, ei ole maisteri. Hän on myös ainoa mies, jota olen koskaan tapaillut, joka ei ole itsekin maisteri.

        Asialla ei ole siis mitään tekemistä koulutustaustan tms kanssa. Luulin vuosikausia, että minussa ei ole "kemiaa", että minulta puuttuu joku seksuaalinen ominaisuus, joka kaikilla muilla ihmisillä näytti olevan. Kunnes tapasin tämän oikean miehen, jonka kanssa kemiaa oli heti alusta asti runsaasti. Huomasin, että minussa ei ollut vikaa, vaan olin vain yrittänyt suhdetta itselleni vääränlaisten miesten kanssa. Kyse olikin siitä, että olin ennen etsinyt miestä väärillä kriteereillä, tuijottanut liikaa muotoseikkoja eikä tarpeeksi fyysistä vetovoimaa.

        Eli voi olla, että jos nainen kuvittelee, että miehen pitää olla ehdottomasti maisteri, jotta kelpaisi suhteeseen, häneltä voi jäädä huomaamatta miehet, joilla on alhaisempi koulutus, mutta joiden kanssa kemiaa löytyisi. Se on sääli.


    • lääkäri mies

      Mulle myös on käynyt samoin! Ei niistä ole kumppaneis. Minä kuitenkin olen lääkäri.

    • tämmöstä mulla

      Minäpäs kerron minkälaista kemiaa pitää olla maisteri naiselle.
      Itse olen akateemisesti hyvin koulutettu reilu kolmekymppinen mies ja työskentelen nais valtaisella alalla. Työkavereinani on todella monta maisteri sinkkua. Itse yritin kyseisiä naisia treffa ja ihan olisin perheen halunut. Kahviteltiin ja todella hyvin tultiin toimeen mutta jos jotain vakavampaa suhdetta ehdotti niin ei onnistunut kun ei ollut kuulemma sitä kemiaa. No minä luovutin heidän suhteen ,kolmisen vuotta yritin ja heitä oli reilu kymmenen . Kukaan ei ollut valmis muuhun kuin kaveris.
      Sit minä hommasin emännän netin kautta virosta, on todella kaunis ja ikäiseni.
      Mut nyt kun minulla on vaimo ja perhettäkin niin nämä samat naiset yrittävät jatkuvasti minua iskeä ja seksiä ehdotellakin. Yksikin meni niin pitkälle että nakukuviaan lähetti. Ja kun en suostu näihin naisten ehdotuksiin niin ihan julkisesti ja selän takana puhutaan suhteestani ja haukutaan
      Varoituksena sanon yhdestä maisterista, hän tai voisin kutsua ihan se hommasi miehen perusti nopsaan hänen kanssaan perheen ja teki lapsen . Lapsi kun syntyi niin se piti lapsen ja jätti miehen ja miehestä tuli maksaja. Ja vielä on kehunut täällä työpaikalla sitä miten hommas lapsen ja ponsorin.
      Elikkä elkää sotkeutuko akateemisesti kouluttautuneisiin naisiin. Poikkeuksiakin on mutta ne on varattuja.

    • _Sinkkunelli_

      Kyllä on koko ketju täynnä yhden ja todella katkeran miehen vuodatusta täynnä. Sori vaan poju, mutta kyllä akateemisen ja duunarin yleensä erottaa melko helposti kirjoituksesta. Ei mene läpi "olen lääkäri mies" -jutut. :D

      • jjjjt

        No kuka nyt noin monta viestiä jaksas kirjoittaa. Ei oikeat duunarit varmaan edes käy
        täällä keskusteluja.


      • Saman huomasin ;)


    • rahtari 79

      Asiahan ei minulle kuuluu mut pakko kommendoita . Että on noilla miehillä aihetta ollakin katkeria kun ei niitä naisia ole. Itse yritin etsiä netistä seuraa 30 vuotiaana ja todellakin suurin osa naisista niillä palstoilla on maistereita. Minä vuoden aikana en edes päässyt treffeille. Lähetin päivittäin viestejä mutta en saanut kun parilta vastauksen. Enää en ole. Ja keväällä oli tehty jossain lehdessä tutkimus siitä miten nirsoja akateemiset naiset on ja normaali mies ei kelpaa.

    • noseonsitä

      Mitäkö kemia on? Näin naisena sanon että se on sitä, että heti kohdatessa uuden ihmisen tuntee häntä kohtaan voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Ei siinä mistään muusta ole kysymys. Itse en ala edes kokeilemaan suhteen rakentamista ilman että toinen kiinnostaa myös seksuaalisesti. Ei siitä mitään tule pidemmän päälle.

      • huotarieino

        tuun tukehduttaa sut mun majasteettisellä superkullilla


    • kostuuko?

      Eli kun se brutaali luolamies saa sinun pikkuhousut kostumaan niin siinä on se kemia kun näin ensinäkemältä käy, ei järjellä vaan tunteella millä naiset aina käsittelee asiat.
      Se on vain eläimellinen seksuaalinen vetovoima.
      Luo sitten tälläisen kanssa se pidempikin ja vakavampi parisuhde kun se arki tulee vastaan kun ne pikkuhousut ei enää kostukkaan ja jos silloin olisikin lapsiakin ja niistä viis kunhan....MINÄ, MINÄ ja minun pillun kostuminen.

    • ...

      kemia = paljon oli keskusteltavaa, mieliala oli iloinen

      ei ole tunteita = vetovoima

      sehän nainen on tosi seksimaisteri !

      • tussupyörremyrsky

        Ime vittu mun meisselii


      • Kyläpoliisi75
        tussupyörremyrsky kirjoitti:

        Ime vittu mun meisselii

        Taas ollaan tutusta IP-osoitteesta kirjoittelemassa tyhmyyksiä. Kyllä te K*****lan pojat ootte nähty. Kohta saadaan osoite selville.


    • 321512332

      Siinä täytyy olla rakkautta
      Siinä täytyy olla unelmii
      Mannapuuroa ja mansikkaa

    • ramipussinen83rp

      Etkö ihan oikeasti tiedä?

    • kkkkkkkk4

      Kemia on juurikin se seksuaalinen vetovoima ja se joko on tai ei ole. Mutta sekään ei yksistään riitä, jos suhdetta aikoo, mutta se on ehkä tekijöistä se ensimmäinen jonka perusteella alitajuisesti karsitaan. Sen jälkeen katsotaan minkälainen ihminen on luonteeltaan ja tavoiltaan. Materialistiset jutut tulee itselleni viimeisenä kriteerinä, joten joku joka on hyvä pankkitililtään tai "paperilla" ei todellakaan pääse jatkoon jos ei oikeita tunnetiloja löydy ensin..

    • Älytön juttu

      Kemioilla ja seksuaalisuudella ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. En naiskentele kaikkien ihmisten kanssa, joiden kanssa tulen hyvin juttuun.

    • ssddeeffrrggtt

      Luulen, että kemioita on erilaisia, joissa on muutamia yhteisiä ominaisuuksia. Kemia yleisesti ajateltuna on helppoutta kaikessa, kun olet toisen kanssa, keveyttä, samanmielisyyttä ilman sanomista. Ystävän kassa siihen ei liity seksuaalista virittäytymistä, mutta rakastetun kanssa se on aika iso osa sitä kemiaa;).

    • lerppakerttu

      Kemia = mies katselee naista (myös sieltä), koskettelee häntä, käy kiinni ja jutustelun lomassa osoittaa fyysisesti kiinnostusta. Kemia = yritä päästä seksuaaliseen kontaktiin mahdollisimman nopeasti.

    • Hah !

      "Lerppakerttu" tulee varmaan siitä, että aivotoiminta on lerpahtanut eli lässähtänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe