Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Varokaa noita treffipalstoilla liikkuvia pelureita!

Sinisilmä

Olkaahan naiset TODELLA varovaisia kun etsitte seuraa deittipalstalta! Siellä liikkuu porukkaa ihan joka lähtöön. Pahimpia ovat juuri nää liirumlaarumlässynlässynsiirappihoroskooppimerkkienkelipölyfilosofi-auervaarat, jotka vaan koettaa pönkittää olematonta itsetuntoaan ja kaataa naisia petiin lupaamalla yhdeksän hyvää ja yksitoista kaunista! Kokemusta on tällaisista. Valitettavasti. Imartelu, lepertely, ylenpalttinen hymiöinti ja kaksimieliset flirtit kertovat kyllä heti millaisesta hepusta on kyse. Pommittavat viesteillä koko ajan ja pyrkivät heti kuvaa tai tapaamista nähdäkseen miellyttääkö naamasi ja kroppasi eli kannattaako jatkaa kaatoyritystä. Yrittävät pyörittää samaan aikaan useaa naista että voivat leikkiä jamesponttia jolla on mimmi joka sormelle. Puhuvat puutaheinää ja ovat mukaälykkäitä ja keskustelutaitoisia ja filosofistaiteellisia ja sporttisia. Ja komeita ja rikkaita. Kun kysyt heidän parisuhdehistoriasta, he kertovat kauhujuttuja existä jotka olivat ihan sairaita tapauksia (jos nyt edes ylipätään mitään suostuvat kertomaan itsestään). Ovat muka "juuri eroamassa" vaikka asuvat täyttä päätä jonkun naisen kanssa. "Tyttöystäväni ei ymmärrä minua..." Eipä varmaan, mutta ei taida olla syytäkän! Narsisteja ja skitsoja näyttää pyörivän noilla palstoilla liiankin kanssa. Olkaa tosi varovaisia siskot ettette joudu lipevän ja imelän narsistin ansaan, sinne päätyy aivan liian helposti kaikki ne naiset jotka haluavat kuulla miehen lirkuttelevan ja imartelevan ja kehuvan kauniiksi ja lupaavan kuunkin taivaalta. Alku on varmasti yhtä kiihkeää ja romanttista soopaa, mutta tämänmoiset äijät etsii koko ajan vaan uutta valloitusta koska ne on itse sisältä tyhjiä ja onttoja. Ja täysin motaalittomia. Tulette petetyksi ennemmin tai myöhemmin. VAROKAA!

3

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilosanoma

      Oon mäki törmännyt just tuollaseen miäheen, paska juttu........ Se vei multa iha täysi jalat alta huomioimalla mua joka tavalla ja koko ajan, kukaa ei ollu aikasemmin tehny niin ja mä oli kaivannu just sellasta et saan tuntee itteni vähintää juuliaks! Tää roomeo vaa sattu asuu yhess sillosen vaki-naisensa kanssa, mut se pikkuseikka asia ei tietenkää tullu puheeksi aikoihin ku asuttii aika kaukan toisistamme ja treffattii vaa harvoin. Sit yhtenä päivänä tää mimmi oli saanu jostain mun numeron selvil ja soitti ja esittäyty et päivää vaan, mää oon muute ton Peran (nimi muutettu) vaimo.... Et kivat sulle! V*ttu että itkin katkerasti sen puheliún jälkeen ja olin iha sokissa! Katkasin tietty välit siihe Peraan samantien enkä ottanu takas vaik se yritti kaikki keinot ja selitteli ummetsunlammet. Mut oon senki jälkeen viel törmänny pariin vastaavaan tyyppii, mut onneks oon aika äkkii huomannu mitä ne on miähiää. Mut nykyään oon tosi varovaine noitte donjuanimiästen kans

    • 13 12 1967

      Tämä on niin asiaa kuin vain voi olla. Voi kun olisi sattunut omaan silmään aikaisemmin.

      Todellakin, nykyaikana on edelleen näitä Auervaaroja. Netissä pyörivät ja huijaavat naisia. Mun tapauksessa kaverilla oli entinen avokki vielä kuvioissa ja ainakin kaksi muuta nettituttavuutta pyöriteltävänä samanaikaisesti kun tää jätkä hoiteli mua.

      Näiden otsassa ei todellakaan lue petturi tai narsisti. Sen valitettavasti huomaa sitten myöhemmin. He osaavat olla todella uskottavia, ja osaavat valehdella. Ei normaali ihminen osaa sekoilla samalla tavalla. Aitoa rakkautta ja välittämistä on vaikea teeskennellä ja näytellä, joten se on jonkinlainen happokoe (jos jaksaa odottaa). Olkaa todella tarkkoja sen kanssa, mitä kaveri kertoo. Yrittäkää selvittää, pitääkö paikkansa. Esim. kaveri voi esiintyä rikkaana, mutta todellisuudessa pikku laskutkin ovat jääneet maksamatta ja menneet perintään.

      Nämä ihmiset hakevat uusia valloituksia, joille voivat päteä. Tarkemman oirekuvan voi hakea narsismista.

      Varokaa varokaa varokaa.

    • Sekin kuvottaa!

      Vaikea uskoa kaikki ovat samanlaisia pettureita ja kaksoiselämää eläviä - mutta monet varsinkin myös ukkomiehet ovat sen saattaa havaita monilla suhdepalstoilla ja deitti -mestoilla samoilla metsästysmailla, jatkuvasti.
      Mutta se että ukkomiehet ja muut varatussa tilanteessa elävät hakevat myös pikaisia ja satunnaisia miessuhteita siis joko vastaavassa parisuhde-elämässä elävien ja homojen ja transujen joukosta saattaa teitä monia vaimoja ja tyttöystäviä hämmentää!?
      Toden totta heitä on ja aina vaan enemmän - seuratkaa jos voitte "salaa" tai muuten sitä tarjontaa ja hakua mm. Livechatin (.fi) ja koodi.com ja jopa suomi24-sivujen eri foorumeilla ja palstoilla (gay-bi-trans- ym. mies-sivut)!

      Monet elävät todella hallittua tai hallitsematonta riippuvuutta moniin seksistä riippuviin asioihin ja aiheisiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe