Auringosta Vapautuu Jotakin

Ingenjör_81

Eilen rukouksessa vaimoni kanssa koin vahvan Pyhän Hengen voitelun ja Jumalan kirkkauden läsnäolon, joka oli lähes käsinkosketeltavaa.

Herra antoi näyn, jossa näin auringon punaisena palavana pallona. Sitten näin ikään kuin siinä olisi akseli mennyt läpi ja valtava käsi alkoi heilutella tuosta akselin päästä aurinkoa.

Sitten siitä lähti liikkeelle jotakin avaruuteen, ikään kuin salaman näköinen.

"Ja on oleva merkit auringossa... ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät." - Luukas 21:25-26

Uskon, että aurinkomyrsky voi olla tulossa, joka tuhosi 1800-luvulla silloisen sähköverkon.
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/maailma_kivikauteen_aurinkomyrskyn_vaarat-23515

Suosittelen, että sinäkin olet valmistunut sen varalta että sähköt menisivät poikki vaikka pariksi viikoksi, syystä tai toisesta.
http://ennustuksia.com/2013/09/17/ole-valmis/

47

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Kyllä profetointi on kätevää. Ei muuta kuin bongaa sopivan (tietenkin mahdollisimman suurella tuholla spekuloivan) uutisen ja a vot. Homma paketissa.

    • -jarmo-

      Tuohon aurinkomyrskyyn liittyy pedonmerkin, (mikrosirun, joka sisältää äärettömän myrkyllisiä aineita) ja sen hajoaminen ihmisverenkiertoon, eli merkin ottaneisiin.

      Viides pasuuna malja VOI huudolla:

      Ilm.16:2 Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

      Ilm. 9:1-12 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain; ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niinkuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman. Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta; ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan. Ja niille annettiin valta vaivata heitä viisi kuukautta, vaan ei tappaa heitä; ja ne vaivasivat, niinkuin vaivaa skorpioni, kun se ihmistä pistää. Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä. Ja heinäsirkat olivat sotaan varustettujen hevosten kaltaiset, ja niillä oli päässään ikäänkuin seppeleet, kullan näköiset, ja niiden kasvot olivat ikäänkuin ihmisten kasvot; ja niillä oli hiukset niinkuin naisten hiukset, ja niiden hampaat olivat niinkuin leijonain hampaat. Ja niillä oli haarniskat ikäänkuin rautahaarniskat, ja niiden siipien kohina oli kuin sotavaunujen ryske monien hevosten kiitäessä taisteluun. Ja niillä oli pyrstöt niinkuin skorpioneilla ja pistimet, ja pyrstöissänsä niillä oli voima vahingoittaa ihmisiä viisi kuukautta. Niillä oli kuninkaanaan syvyyden enkeli, jonka nimi hebreaksi on Abaddon ja kreikaksi Apollyon. Ensimmäinen "voi!" on mennyt; katso, tulee vielä kaksi "voi!" -huutoa tämän jälkeen.

      Koko vitsaus koskee pedonmerkin ottaneita ja kuten huomaat, viides pasuuna tuolla Voi-huuto maljalla on kokonaisuutena ilmoitetun vitsauksen kaltainen.

      • Äimän käkenä.

        Raamatun asiantuntiolle missä on auringon maja. Ps.19:5. Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.


      • Ingenjör_81
        Äimän käkenä. kirjoitti:

        Raamatun asiantuntiolle missä on auringon maja. Ps.19:5. Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.

        Viisastelija, lue koko luku niin ymmärrät "niiden" tarkoittavan?

        "Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi."

        Tällä tavalla on rakennettu auringon paikka, jossa se pysyy. Tänä päivänä ymmärrämme magneettikenttien ja painovoiman kautta paljon paremmin, mitä tuo tarkoittaa, mutta siltikin valtaosin painovoima on mysteeri.

        Mutta lueppas tästä faktoja, jotka Raamattu tiesi tuhansia vuosia sitten, mutta jotka tiede on selvittänyt vasta hiljattain.
        http://ennustuksia.com/jobin-ihmeellinen-tieto/


    • sinettisormus1

      Johanneksen ilmestys 19
      1. Sen jälkeen minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden suuren äänen taivaassa sanovan: "Halleluja! Pelastus ja kunnia ja voima on Jumalan, meidän Jumalamme.
      2. Sillä totiset ja vanhurskaat ovat hänen tuomionsa; sillä hän on tuominnut sen suuren porton, joka turmeli maan haureudellaan, ja on kostanut ja on vaatinut hänen kädestänsä palvelijainsa veren."
      3. Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.
      4. Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta ja neljä olentoa lankesivat maahan ja kumartaen rukoilivat Jumalaa, joka valtaistuimella istuu, ja sanoivat: "Amen, halleluja!"
      5. Ja valtaistuimelta lähti ääni, joka sanoi: "Ylistäkää meidän Jumalaamme, kaikki hänen palvelijansa, te, jotka häntä pelkäätte, sekä pienet että suuret".
      6. Ja minä kuulin ikäänkuin kansan paljouden äänen ja ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän sanovan: "Halleluja! Sillä Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut hallituksen.
      7. Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
      8. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."
      9. Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".
      10. Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
      11. Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
      12. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
      13. ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
      14. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
      15. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
      16. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra".
      17. Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle
      18. syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten".
      19. Ja minä näin pedon ja maan kuninkaat ja heidän sotajoukkonsa kokoontuneina sotiaksensa hevosen selässä istuvaa vastaan ja hänen sotajoukkoansa vastaan.
      20. Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.
      21. Ja ne muut saivat surmansa hevosen selässä istuvan miekasta, joka lähti hänen suustaan; ja kaikki linnut tulivat ravituiksi heidän lihastansa.

      • -jarmo-

        Amen!


      • sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

        Amen!

        Herra on antanut tänään myös minulle samansuuntaista viestiä ... näyn ja sanan muodossa ja sana tulee Hesekielin kautta josta Hän on ennenkin antanut ilmoitusta ja näkyjä .


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Herra on antanut tänään myös minulle samansuuntaista viestiä ... näyn ja sanan muodossa ja sana tulee Hesekielin kautta josta Hän on ennenkin antanut ilmoitusta ja näkyjä .

        https://www.youtube.com/watch?v=DvcvpjRWp4o


      • Tuom.
        sinettisormus1 kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=DvcvpjRWp4o

        Noihin Vikin sanoihin viitaten, näin kerran näyn missä Kuningas saapuu ratsullaan. Ratsun päällä oli vereen kastettu vaippa, jossa luki: Minä olen Kuningasten Kuningas ! Sitten tuli kielillä Espanjaa (?), missä ylistettiin Kuningasta: Viva....

        Kerran Viktorin kanssa ihmeteltiin Herran näyttämiä näkyjä eteenpäin ja todettiin, että Herra näyttää ajan tulevia merkkipaaluja uskon vahvistamiseksi.
        Joten olkoon tämäkin muiden Herraa odottaville uskon vahvistukseksi.


      • sinettisormus1
        Tuom. kirjoitti:

        Noihin Vikin sanoihin viitaten, näin kerran näyn missä Kuningas saapuu ratsullaan. Ratsun päällä oli vereen kastettu vaippa, jossa luki: Minä olen Kuningasten Kuningas ! Sitten tuli kielillä Espanjaa (?), missä ylistettiin Kuningasta: Viva....

        Kerran Viktorin kanssa ihmeteltiin Herran näyttämiä näkyjä eteenpäin ja todettiin, että Herra näyttää ajan tulevia merkkipaaluja uskon vahvistamiseksi.
        Joten olkoon tämäkin muiden Herraa odottaville uskon vahvistukseksi.

        Aamen.


    • Mistä hourulasta

      Tämä porukka on karannut?

      • -jarmo-

        On tulossa se päivä, jolloin haluat henkesikin uhalla samaan hourulaan.


      • ---
        -jarmo- kirjoitti:

        On tulossa se päivä, jolloin haluat henkesikin uhalla samaan hourulaan.

        Eipä ole tulossa.


      • 2-3 vuotta vielä
        --- kirjoitti:

        Eipä ole tulossa.

        Islamin lippu liehunee vuonna 2016 - 2017 Vatikaanissa. Näin olen kuullut ja ´sen verran kiinnostavalta taholt kuultu, että katsonpa mielenkiinnolla ISIS toimintaa. Taita olla niin että ISIS:tä ei saada kaadettua ja sen takia se saa muslimelta suuren kannatuksen.

        Päätelmääni, ei profetiaa, olen muuten huomannnut että päättelen jatkuvasti oikein vaikken profeetta olekaan. Koska olen yksinkertainen ihminen niin melkein tulee mieleen kuinka päättelenkään asioita oikein.

        JOS islamin lippu on vatikaanissa vallan merkkinä ja Rooma on tulessa niin ISIS on ollut asialla mitä ilmeisemmin, ei tässä enää muutakaan perkeleellistä ryhmittymää ehdi nousta. Silloin on melko selvää että esiinnouseva pieni sarvi on ISIS-kalifaatti, islamin perkeleellinen ja nopea valtaanousu, joka "eliminoi" kolme suurempaa sarvea tieltään. Mahdollista on, että muslimimaailman sisällä antikristus toimii kaikkein julmimman ryhmittymän kautta ja nössöilylle antikristus sanoo ei, antikristus haluaa raakuutta lisää.


      • -jarmo-
        2-3 vuotta vielä kirjoitti:

        Islamin lippu liehunee vuonna 2016 - 2017 Vatikaanissa. Näin olen kuullut ja ´sen verran kiinnostavalta taholt kuultu, että katsonpa mielenkiinnolla ISIS toimintaa. Taita olla niin että ISIS:tä ei saada kaadettua ja sen takia se saa muslimelta suuren kannatuksen.

        Päätelmääni, ei profetiaa, olen muuten huomannnut että päättelen jatkuvasti oikein vaikken profeetta olekaan. Koska olen yksinkertainen ihminen niin melkein tulee mieleen kuinka päättelenkään asioita oikein.

        JOS islamin lippu on vatikaanissa vallan merkkinä ja Rooma on tulessa niin ISIS on ollut asialla mitä ilmeisemmin, ei tässä enää muutakaan perkeleellistä ryhmittymää ehdi nousta. Silloin on melko selvää että esiinnouseva pieni sarvi on ISIS-kalifaatti, islamin perkeleellinen ja nopea valtaanousu, joka "eliminoi" kolme suurempaa sarvea tieltään. Mahdollista on, että muslimimaailman sisällä antikristus toimii kaikkein julmimman ryhmittymän kautta ja nössöilylle antikristus sanoo ei, antikristus haluaa raakuutta lisää.

        Tässä ISIS:n nousun myötä ainakin minä olen huomannut yhden erityispiirteen siinä. SISI nimittäin muituttaa erehdyttävästi Danielin neljättä petoa, jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, joissa kymmenen kruuna. Se murskaa alleen kaiken!!!


    • Me Again

      "Uskon, että aurinkomyrsky voi olla tulossa, joka tuhosi 1800-luvulla silloisen sähköverkon."

      Carringtonin myrsky ei taatusti kaatanut silloista "sähköverkkoa", koska sellaista ei ollut vielä. Sen sijaan se murjoi pahasti lennätinverkostoa.

      • Ingenjör_81

        Sähköverkkoa ei ollut sellaisenaan kuin se tänään on, sen enemmin kuin Internettiä tai niissä olevia trolleja, mutta silloiset sähköverkot kyllä kärsivät pahoja tuhoja - ne vähäiset mitä käytettiin sähköttämiseen ja muuhun alkeellisen kommunikaatioon.

        Mutta, sinulle suosittelen että älä millään tavalla valmistaudu tällaiseen mahdollisuudeen; älä hanki viranomaisten suosittamaa kotivaraa, älä hanki hygieniatarvikkeita, älä pidä käteistä varastossa äläkä muutenkaan ole valmis minkään sorttiseen katastrofiiin - sillä muutoin toimisit Raamatun sanan vastaisesti mitä se sinusta sanoo.

        "Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta'." - 2. Pietari 3:3-4

        Eli "aina tällaista on ollut" ja "ei mitään pahaa tapahdu". Syökäämme ja juokaamme päiviemme loppuun asti! Olet vapaa tekemään sen.


      • Ingenjör_81
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Sähköverkkoa ei ollut sellaisenaan kuin se tänään on, sen enemmin kuin Internettiä tai niissä olevia trolleja, mutta silloiset sähköverkot kyllä kärsivät pahoja tuhoja - ne vähäiset mitä käytettiin sähköttämiseen ja muuhun alkeellisen kommunikaatioon.

        Mutta, sinulle suosittelen että älä millään tavalla valmistaudu tällaiseen mahdollisuudeen; älä hanki viranomaisten suosittamaa kotivaraa, älä hanki hygieniatarvikkeita, älä pidä käteistä varastossa äläkä muutenkaan ole valmis minkään sorttiseen katastrofiiin - sillä muutoin toimisit Raamatun sanan vastaisesti mitä se sinusta sanoo.

        "Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta'." - 2. Pietari 3:3-4

        Eli "aina tällaista on ollut" ja "ei mitään pahaa tapahdu". Syökäämme ja juokaamme päiviemme loppuun asti! Olet vapaa tekemään sen.

        Äläkä esimerkiksi usko tällaista huuhaata!
        http://www.youtube.com/watch?v=2kjGKgM6JIU


      • Me Again
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Sähköverkkoa ei ollut sellaisenaan kuin se tänään on, sen enemmin kuin Internettiä tai niissä olevia trolleja, mutta silloiset sähköverkot kyllä kärsivät pahoja tuhoja - ne vähäiset mitä käytettiin sähköttämiseen ja muuhun alkeellisen kommunikaatioon.

        Mutta, sinulle suosittelen että älä millään tavalla valmistaudu tällaiseen mahdollisuudeen; älä hanki viranomaisten suosittamaa kotivaraa, älä hanki hygieniatarvikkeita, älä pidä käteistä varastossa äläkä muutenkaan ole valmis minkään sorttiseen katastrofiiin - sillä muutoin toimisit Raamatun sanan vastaisesti mitä se sinusta sanoo.

        "Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta'." - 2. Pietari 3:3-4

        Eli "aina tällaista on ollut" ja "ei mitään pahaa tapahdu". Syökäämme ja juokaamme päiviemme loppuun asti! Olet vapaa tekemään sen.

        "Sähköverkkoa ei ollut sellaisenaan kuin se tänään on..."

        Ei todellakaan.

        "...sen enemmin kuin Internettiä tai niissä olevia trolleja..."

        Ihmisillä ei siis ollut teitä nettifundiksia vielä kiusanaan? Kuulostaa helpolta elämältä ;)

        "...mutta silloiset sähköverkot kyllä kärsivät pahoja tuhoja -"

        Silloiset "sähköverkot" eivät kärsineet tuhoja, koska niitä ei ollut. Lennätinlaitteistot, joihin todellisuudessa viittaat, sen sijaan kärsivät tulipaloista ja sellaisesta.

        "...ne vähäiset mitä käytettiin sähköttämiseen ja muuhun alkeellisen kommunikaatioon."

        Myrskyllä oli erilaisia vaikutuksia lennätinjärjestelmiin ja joissain tapauksissa ne tehostivat laitteiden toimintaa.

        "Mutta, sinulle suosittelen että älä millään tavalla valmistaudu tällaiseen mahdollisuudeen..."

        Älä nyt pety, mutta olet muutamia vuosia myöhässä. Sinun nettifundiskollegasi muuten yleensä ovat niitä, jotka katsovat kaikkea henkkohtaista varautumista kieroon. Sekin muuten kertoo jotain teidän porukoistanne...

        "Eli "aina tällaista on ollut" ja "ei mitään pahaa tapahdu". Syökäämme ja juokaamme päiviemme loppuun asti! Olet vapaa tekemään sen."

        Niin ilmeisesti te fundikset suunnittelette tehdä ja yleensä selitys on; "Jumala huolehtii uskovasta!"


      • Ingenjör_81
        Me Again kirjoitti:

        "Sähköverkkoa ei ollut sellaisenaan kuin se tänään on..."

        Ei todellakaan.

        "...sen enemmin kuin Internettiä tai niissä olevia trolleja..."

        Ihmisillä ei siis ollut teitä nettifundiksia vielä kiusanaan? Kuulostaa helpolta elämältä ;)

        "...mutta silloiset sähköverkot kyllä kärsivät pahoja tuhoja -"

        Silloiset "sähköverkot" eivät kärsineet tuhoja, koska niitä ei ollut. Lennätinlaitteistot, joihin todellisuudessa viittaat, sen sijaan kärsivät tulipaloista ja sellaisesta.

        "...ne vähäiset mitä käytettiin sähköttämiseen ja muuhun alkeellisen kommunikaatioon."

        Myrskyllä oli erilaisia vaikutuksia lennätinjärjestelmiin ja joissain tapauksissa ne tehostivat laitteiden toimintaa.

        "Mutta, sinulle suosittelen että älä millään tavalla valmistaudu tällaiseen mahdollisuudeen..."

        Älä nyt pety, mutta olet muutamia vuosia myöhässä. Sinun nettifundiskollegasi muuten yleensä ovat niitä, jotka katsovat kaikkea henkkohtaista varautumista kieroon. Sekin muuten kertoo jotain teidän porukoistanne...

        "Eli "aina tällaista on ollut" ja "ei mitään pahaa tapahdu". Syökäämme ja juokaamme päiviemme loppuun asti! Olet vapaa tekemään sen."

        Niin ilmeisesti te fundikset suunnittelette tehdä ja yleensä selitys on; "Jumala huolehtii uskovasta!"

        Ateismisi on todella fundamentalista, se näkyy tuosta tavastasi silppoa asioita irti asiayhteydestä, niin ettet näe metsää puilta - olet tahallisesti sokea, kuin kani jolla pää pensaassa. Tulee yllätys, kun tuntuu lämpö persuuksissa! :)

        Mutta pidä pää vain pensaassa.


      • Me Again
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Ateismisi on todella fundamentalista, se näkyy tuosta tavastasi silppoa asioita irti asiayhteydestä, niin ettet näe metsää puilta - olet tahallisesti sokea, kuin kani jolla pää pensaassa. Tulee yllätys, kun tuntuu lämpö persuuksissa! :)

        Mutta pidä pää vain pensaassa.

        "Ateismisi on todella fundamentalista..."

        Ensin pitäisi kaiketi löytää ateisti, vai oletko äkkiä muuttunut sellaiseksi viimeisimmän "voitelusi" jälkeen?

        "...se näkyy tuosta tavastasi silppoa asioita irti asiayhteydestä..."

        En muista sitä kohtaa, jossa sinut pakotettiin vastaamaan minulle vai yrittääkö ns. "insinööri" nyt pientä vahingonhallintaa?

        "...niin ettet näe metsää puilta - olet tahallisesti sokea, kuin kani jolla pää pensaassa."

        Ei pelkoa. Tuo ensimmäinen vastauksesi paljasti jo minkälainen "kristitty" todellisuudessa olet. Ne kaninpäät muuten löytyvät teidän fundisten puolelta.

        "Tulee yllätys, kun tuntuu lämpö persuuksissa!"

        Siitä olen samaa mieltä. Teillä tekopyhillä tulee olemaan vielä melkoinen lasku maksettavana eikä välttämättä enää pelkästään yhdessä maailmassa, joten koeta pärjäillä ;)

        "Mutta pidä pää vain pensaassa."

        Olisin toivottanut samoin, mutta teidän fundisten tapauksessa ei ole edes tarvetta ;)


      • Ingenjör_81
        Me Again kirjoitti:

        "Ateismisi on todella fundamentalista..."

        Ensin pitäisi kaiketi löytää ateisti, vai oletko äkkiä muuttunut sellaiseksi viimeisimmän "voitelusi" jälkeen?

        "...se näkyy tuosta tavastasi silppoa asioita irti asiayhteydestä..."

        En muista sitä kohtaa, jossa sinut pakotettiin vastaamaan minulle vai yrittääkö ns. "insinööri" nyt pientä vahingonhallintaa?

        "...niin ettet näe metsää puilta - olet tahallisesti sokea, kuin kani jolla pää pensaassa."

        Ei pelkoa. Tuo ensimmäinen vastauksesi paljasti jo minkälainen "kristitty" todellisuudessa olet. Ne kaninpäät muuten löytyvät teidän fundisten puolelta.

        "Tulee yllätys, kun tuntuu lämpö persuuksissa!"

        Siitä olen samaa mieltä. Teillä tekopyhillä tulee olemaan vielä melkoinen lasku maksettavana eikä välttämättä enää pelkästään yhdessä maailmassa, joten koeta pärjäillä ;)

        "Mutta pidä pää vain pensaassa."

        Olisin toivottanut samoin, mutta teidän fundisten tapauksessa ei ole edes tarvetta ;)

        Fundis ateisti on fundis ateisti. Osaat kopsata tekstiä. Kokeilisit jotakin originaalia välillä. Se todistaisi, että kykenisit nähdä kokonaisuuden, mutta syntisi on peittänyt sen.

        Osaatko tehdä tästäkin quote-hirviön?

        Kiitos, pidät aiheen pinnalla! ;-)


      • ---
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Fundis ateisti on fundis ateisti. Osaat kopsata tekstiä. Kokeilisit jotakin originaalia välillä. Se todistaisi, että kykenisit nähdä kokonaisuuden, mutta syntisi on peittänyt sen.

        Osaatko tehdä tästäkin quote-hirviön?

        Kiitos, pidät aiheen pinnalla! ;-)

        Noin sitä väistellään ikävät kysymykset. Kokemuksella.


      • Me Again
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Fundis ateisti on fundis ateisti. Osaat kopsata tekstiä. Kokeilisit jotakin originaalia välillä. Se todistaisi, että kykenisit nähdä kokonaisuuden, mutta syntisi on peittänyt sen.

        Osaatko tehdä tästäkin quote-hirviön?

        Kiitos, pidät aiheen pinnalla! ;-)

        "Fundis ateisti on fundis ateisti."

        No, en odottanut sinulta ihan noin rehellistä tunnustusta. Sinä olet yhtä aikaa sekä fundis ja ateisti, joten ei ihme kun olet sekaisin ;)

        "Osaat kopsata tekstiä."

        Kiitos

        "Se todistaisi, että kykenisit nähdä kokonaisuuden, mutta syntisi on peittänyt sen."

        Ei vakuuta; oma syntijuttusi vei jo pohjan tuollaiselta tekopyhyydeltä...

        "Osaatko tehdä tästäkin quote-hirviön?"

        Kyllä, jos se sinua auttaa.

        "Kiitos, pidät aiheen pinnalla! ;-) "

        Ole hyvä, siitäkin. Näkevätpä nyt millainen "kristitty insinööri" olet...


      • Ingenjör_81
        Me Again kirjoitti:

        "Fundis ateisti on fundis ateisti."

        No, en odottanut sinulta ihan noin rehellistä tunnustusta. Sinä olet yhtä aikaa sekä fundis ja ateisti, joten ei ihme kun olet sekaisin ;)

        "Osaat kopsata tekstiä."

        Kiitos

        "Se todistaisi, että kykenisit nähdä kokonaisuuden, mutta syntisi on peittänyt sen."

        Ei vakuuta; oma syntijuttusi vei jo pohjan tuollaiselta tekopyhyydeltä...

        "Osaatko tehdä tästäkin quote-hirviön?"

        Kyllä, jos se sinua auttaa.

        "Kiitos, pidät aiheen pinnalla! ;-) "

        Ole hyvä, siitäkin. Näkevätpä nyt millainen "kristitty insinööri" olet...

        Hienoa, ne näkevät että olen ajatteleva uskova ihminen, kuten maailman suurimmaksi tiedemieheksi tituuleerattu Isaac Newton, joka myös käytti enempi aikaa profetioiden tutkimiseen kuin fysiikan lakien tutkimiseen. Hän sanoi myös tulevasta ajasta jotakin erittäin mielenkiintoista...

        ”Lopun ajan lähellä, ryhmä miehiä nousee jotka kääntävät huomionsa profetioihin, ja vaativat niiden kirjaimellista tulkintaa, kovan metelin ja vastustuksen keskellä.” – Sir Isaac Newton


      • Me Again
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Hienoa, ne näkevät että olen ajatteleva uskova ihminen, kuten maailman suurimmaksi tiedemieheksi tituuleerattu Isaac Newton, joka myös käytti enempi aikaa profetioiden tutkimiseen kuin fysiikan lakien tutkimiseen. Hän sanoi myös tulevasta ajasta jotakin erittäin mielenkiintoista...

        ”Lopun ajan lähellä, ryhmä miehiä nousee jotka kääntävät huomionsa profetioihin, ja vaativat niiden kirjaimellista tulkintaa, kovan metelin ja vastustuksen keskellä.” – Sir Isaac Newton

        Jaa, nytkö olet ryhtynyt Newtonin veroiseksi? Sitten sinä varmaan harjoitat alkemiaa ja okkultismia, kuten hänkin?

        Tuo on kyllä aika avointa tunnustusta ns. "kristityltä" ;)


      • Ingenjör_81
        Me Again kirjoitti:

        Jaa, nytkö olet ryhtynyt Newtonin veroiseksi? Sitten sinä varmaan harjoitat alkemiaa ja okkultismia, kuten hänkin?

        Tuo on kyllä aika avointa tunnustusta ns. "kristityltä" ;)

        Kuten Salomon sanoo, niin hän tuli viisaudella siunattuna tuntemaan sen tosiasian kuin Isaac Newtonkin, että ateismi on typeryyttä.

        "Ateismin ja epäjumalien palvomisen harjoittaminen ovat jumalisuuden vastakohtia. Ateismi on niin järjetöntä ja vastenmielistä ihmiskunnalle ettei sillä koskaan ole ollut paljon opettajia." - Isaac Newton

        Tämän huomaa siitä, että ateistit lähes poikkeuksetta ovat kykenemättömiä käsittelemään mitään informaatiota ja vääntelevät sanoja omien mieltymyksiensä mukaan vastoin totuutta.

        Otetaan nyt käsittelyyn vaikka tämä:

        "Jaa, nytkö olet ryhtynyt Newtonin veroiseksi?"

        Jostakin syystä hyökkäät ad hominemilla yrittäen tehdä minusta jotakin mitä en ole koskaan sanonut olevani, mutta ei siinä kaikki vaan ad hominem jatkuu nyt toiseen persoonaan, nimittäin jollakin tavalla Isaac Newton pitää saada pois silmistä ja hänestä tulee tehdä vähempi arvoinen kuin "maailman suurin tiedemies" kuten monet häntä tituuleeraavat. Jatkat näin:

        "Sitten sinä varmaan harjoitat alkemiaa ja okkultismia, kuten hänkin?"

        Ad honimenin tarkoitus tässä on siis saattaa Isaac Newton persoonana sellaiseksi, että hän olisi epäluotettava, mutta sen sijaan että perehtyisit hänen saavutuksiinsa, alat mustamaalaamaan häntä. Ja et itse tietenkään ole wikipediaa pitemmälle tutkinut Newtonin saavutuksia etkä ymmärrä miksi hänen tekstinsä halutaan mustamaalata. Nimittäin, hän jo 400 vuotta ennen Israelin paluuta sanoi, että näin tulisi tapahtumaan. Häntä voisi pitää siis ensimmäisenä sionistina!

        Eikä tässä kaikki, vaan jatkat loppuun vielä kolmannella ad hominemilla allekirjoittanutta vastaan seuraavasti:

        "Tuo on kyllä aika avointa tunnustusta ns. "kristityltä" ;) "

        Tällä haluat jälleen hyökätä henkilöä kohtaan, koska et voi hyökätä itse viestiä kohtaan koska tiedät sen kiusalliseksi ja häviät pelin silloin. Niinpä mustamaalaminen ja propaganda ovat aseet, aivan kuin tänä päivänä aina liberaaleilla ateisteilla, jotka aina hävittyään argumentit käyttäyvät kuin pienet lapset.

        Tämä kaikki siis antaa hyvän kuvauksen sinusta itsestäsi. Ei ainoastaan että olet tietämätön, mutta olet kykenemätön tarjoamaan mitään järjellisiä argumentteja tai mitään tukea väitteellesi, ja koko "suuri viisautesi" on täysin wikipedian varassa. Uskonnolliset argumenttisi taas ovat (äly) vapaiden-ajattelijoiden sivustolta. Et siis itse omaa mitään tutkimustietoa etkä osaa argumentoida laisinkaan, vaan ne ovat täynnä alkeellisia argumenttivirheitä; ad hominem, kehäpäätelmä ja olkinukke. Suosittelen tutustumaan noihin vaikka sieltä wikipediasta, niin ensi kerralla et saata itseäsi häpeään.

        Kuitenkin, olet hyödyksi nostamalla ketjua ylöspäin, joten kiitän siitä suuresti! :)


      • Me Again
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Kuten Salomon sanoo, niin hän tuli viisaudella siunattuna tuntemaan sen tosiasian kuin Isaac Newtonkin, että ateismi on typeryyttä.

        "Ateismin ja epäjumalien palvomisen harjoittaminen ovat jumalisuuden vastakohtia. Ateismi on niin järjetöntä ja vastenmielistä ihmiskunnalle ettei sillä koskaan ole ollut paljon opettajia." - Isaac Newton

        Tämän huomaa siitä, että ateistit lähes poikkeuksetta ovat kykenemättömiä käsittelemään mitään informaatiota ja vääntelevät sanoja omien mieltymyksiensä mukaan vastoin totuutta.

        Otetaan nyt käsittelyyn vaikka tämä:

        "Jaa, nytkö olet ryhtynyt Newtonin veroiseksi?"

        Jostakin syystä hyökkäät ad hominemilla yrittäen tehdä minusta jotakin mitä en ole koskaan sanonut olevani, mutta ei siinä kaikki vaan ad hominem jatkuu nyt toiseen persoonaan, nimittäin jollakin tavalla Isaac Newton pitää saada pois silmistä ja hänestä tulee tehdä vähempi arvoinen kuin "maailman suurin tiedemies" kuten monet häntä tituuleeraavat. Jatkat näin:

        "Sitten sinä varmaan harjoitat alkemiaa ja okkultismia, kuten hänkin?"

        Ad honimenin tarkoitus tässä on siis saattaa Isaac Newton persoonana sellaiseksi, että hän olisi epäluotettava, mutta sen sijaan että perehtyisit hänen saavutuksiinsa, alat mustamaalaamaan häntä. Ja et itse tietenkään ole wikipediaa pitemmälle tutkinut Newtonin saavutuksia etkä ymmärrä miksi hänen tekstinsä halutaan mustamaalata. Nimittäin, hän jo 400 vuotta ennen Israelin paluuta sanoi, että näin tulisi tapahtumaan. Häntä voisi pitää siis ensimmäisenä sionistina!

        Eikä tässä kaikki, vaan jatkat loppuun vielä kolmannella ad hominemilla allekirjoittanutta vastaan seuraavasti:

        "Tuo on kyllä aika avointa tunnustusta ns. "kristityltä" ;) "

        Tällä haluat jälleen hyökätä henkilöä kohtaan, koska et voi hyökätä itse viestiä kohtaan koska tiedät sen kiusalliseksi ja häviät pelin silloin. Niinpä mustamaalaminen ja propaganda ovat aseet, aivan kuin tänä päivänä aina liberaaleilla ateisteilla, jotka aina hävittyään argumentit käyttäyvät kuin pienet lapset.

        Tämä kaikki siis antaa hyvän kuvauksen sinusta itsestäsi. Ei ainoastaan että olet tietämätön, mutta olet kykenemätön tarjoamaan mitään järjellisiä argumentteja tai mitään tukea väitteellesi, ja koko "suuri viisautesi" on täysin wikipedian varassa. Uskonnolliset argumenttisi taas ovat (äly) vapaiden-ajattelijoiden sivustolta. Et siis itse omaa mitään tutkimustietoa etkä osaa argumentoida laisinkaan, vaan ne ovat täynnä alkeellisia argumenttivirheitä; ad hominem, kehäpäätelmä ja olkinukke. Suosittelen tutustumaan noihin vaikka sieltä wikipediasta, niin ensi kerralla et saata itseäsi häpeään.

        Kuitenkin, olet hyödyksi nostamalla ketjua ylöspäin, joten kiitän siitä suuresti! :)

        Älä ala parkumaan nyt enää. Sinun olisi parempi alkaa tässä vaiheessa saarnaamaan itsellesi, jos haluat pitää haaveilemasi taivaspaikan. Tuo sinun aiempi "kristillinen" toimintasi näet varmasti muistetaan vastaisuudessa ja sinulla on todennäköisesti kärsimystä edessä muuallakin kuin vain tässä maailmassa ;)

        "Jostakin syystä hyökkäät ad hominemilla..."

        Sinun kannattaa mennä vähän taaemmas ja vilkaista kuinka vastasit kun sinulle esitettiin rakentavaa kritiikkiä koskien noloja höpötyksiäsi. Siinä menettivät feikki-insinöörin saarnat kyllä uskottavuutensa jo kättelyssä ;)

        "Kuitenkin, olet hyödyksi nostamalla ketjua ylöspäin, joten kiitän siitä suuresti! :)"

        Ilo on minun puolellani. Tätä sinun ns. "kristillistä" saavutustasi on kyllä hyväkin esitellä ;)


    • 1800 luvun

      Sähköverkko. BuuAaHhhhAaaHhaaaaa!!!!!!!

    • Tuula H

      en yhtään ihmettelisi vaikka sähköverkko 1800 luvun malliin tulisikin tänne. ei mikään kumma ole. teille ateillekin tää polkugeneraattori tulee sitten tutuksi, kotonanne.ei taida muuten olla enää kaukana se aika. katsokaahan vaan. pitäkäähän pää vaan visusti pensaassa siihen saakka.

      • ---

        Te hiihaafundikset olette hauskoja. Kauhean totisia ja huonosti vahingoniloaan peitteleviä. Vahingonilo kylläkin peräisin asioista, joita ei koskaan tule edes tapahtumaan. Päät punaisina vauhkotaan siitä kuinka kaikki vähänkin eri tavoin ajattelevat paistuvat helevetissä.

        Mutta kun niin vain ei koskaan käy. Tukehtukaa vaikka katkeruuteenne :)


    • Real täti

      Muutama vuosi sitten näin erikoisen unen. Unessa olin kettämässä puolenpäivän aikoihin teevettä vedenkeittimellä. Yhtäkkiä tuli aivan säkkipimeää. tuntui hyvin pelottavalta, karmivalta, mutta toisaalta ajatteli; "Nytkö jo, näinkö pian?" Sitten olin unessani vanhempieni luona maalaistalossa. Katsoin lännen puoleisessa ikkunasta ulos ja näin auringon paistavan hyvin kirkkaana oranssien ja punertavien aallonmuotoisen pilvien takaa. Jälkeenpäin ajatellen unessa näkemäni aurinko oli jotenkin väärässä paikassa. Aurinko ei näy siitä ikkunasta samalla tavalla kuin unessani.

    • "Aurinko ei näy

      Siitä ikkunasta samalla tavalla kuin unessani". Mistä näitä sikiää?

    • Pasi Toivonen

      Lennätinverkko oli 1800-luvulla, ja se vaurioitui.

      Ollaan menossa kohti uutta auringonpilkkuminimiä ja mahdollisesti pientä jääkautta.

      http://www.solen.info/solar/

    • Pasi Toivonen

      Wikipedia kertoo vuoden 1859 aurinkomyrskystä:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Solar_storm_of_1859

      Myönnän toki että aurinko käyttäytyy tosi kummallisesti; tämänkertainen auringonpilkkujakso on yksi heikoimmista sataan vuoteen, mutta toisaalta siitä näyttäisi tulevan tosi pitkä; jopa 12...14 vuotta. Ja seuraava auringonpilkkujakso voi olla voimakkuudeltaan mitä tahansa. Mutta sitä ennen tulee uusi minimi joka kestää ainakin pari vuotta.

    • Ingenjör_81
      • sinettisormus1

        Selkeää Sanomaa!


      • Ingenjör_81
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Selkeää Sanomaa!

        Kiitoksia. Ja kommentoiti on auki, mikäli heräsi kysymyksiä tai parannusehdotuksia taikka sitten virheitä.


      • Me Again
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Kiitoksia. Ja kommentoiti on auki, mikäli heräsi kysymyksiä tai parannusehdotuksia taikka sitten virheitä.

        Tosin niistä virheistä huomauttaminen johtaa siihen, että ns. "insinööri" aloittaa henkilöön kohdistuvat hyökkäykset ;)


      • Ingenjör_81
        Me Again kirjoitti:

        Tosin niistä virheistä huomauttaminen johtaa siihen, että ns. "insinööri" aloittaa henkilöön kohdistuvat hyökkäykset ;)

        Niin olisiko jälleen niin, että pitäisi ottaa se hirsi ensin omasta silmästä pois, kun puhutaan Ad Hominemista. Mutta olet tervetullut kommentoimaan, jos kykenet esittämään jonkun rationaallisen argumentin, korjausehdotuksen tai kenties jopa parannusehdotuksen.


      • Me Again
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Niin olisiko jälleen niin, että pitäisi ottaa se hirsi ensin omasta silmästä pois, kun puhutaan Ad Hominemista. Mutta olet tervetullut kommentoimaan, jos kykenet esittämään jonkun rationaallisen argumentin, korjausehdotuksen tai kenties jopa parannusehdotuksen.

        "Niin olisiko jälleen niin, että pitäisi ottaa se hirsi ensin omasta silmästä pois, kun puhutaan Ad Hominemista."

        Sinun olisi todellakin kannattanut tehdä se ennen kuin aloitit. Nyt tuo insinööriteeskentely ei ainakaan enää vakuuta senkään vertaa ;)


      • mahdollistakaikki

        Mitäköhän sitten tapahtuisi, jos ne satelliitit sekoaisivat täysin eli tietokoneet ja kännykät. Siellä lepää numeroina kansojen varallisuudet ja pörssit jne. Kauppakirjat varmaan Suomessa on paperina vielä siitä, kuka omistaa minkäkin talon ja alueen. Mutta sairaustiedot jo liikkuu pilvessä.

        Eihän näitä ymmärrä mitä voisi tapahtua maan alla ja avaruudessa. Netissä on kyllä paljon tietoa , mitä ehkä kuitenkin voisi tulostaa omanlaisiksi muistiinpanoiksi. Vaikkapa omaksi historiaksi. Kun viikkolehdetkin katoaa vinttien komeroista nettilukemisten myötä.


    • Tuula H

      niin, että kannattee säästää ne vanhat polkupyörät ja tehdä niistä polkusähköpyörä sinne taloonne. saatte aamukahvit keitettyä. valmiina hep!!!

    • ettäs tiedätte

      Lukekaa tiedekirjoja niin tiedätte mitä auringosta irtoaa muutakin kuin lämpöä jonka varassa elämme. Unet ja näyt ovat vaan päivien ajatusten sekasotkuisia heijastumia joilla ei ole realimaailmaan paskankaan merkitystä.

      • Ingenjör_81

        Väisty Saa-tana, sillä kirjoitetu on: "Jos keskuudessanne on profeetta, niin minä ilmestyn hänelle näyssä, puhun hänen kanssaan unessa."

        Ja tekniikan alan insinöörinä ja kosmologiasta kiinnostuneena voin lisätä, että tällainen ei vain ole mahdollista vaan sellaista on tapahtunut ja on erittäin todennäköisestä että se toistuu uudestaan.


    • Aurinkoisia uutisia

      Puolen tunnin kertomus englanniksi siitä, kuinka aurinkomyrsky kaataa teknologiaa, aluksi neljä minuuttia kahden vuoden takaisesta 'missistä':
      https://www.youtube.com/watch?v=7ukQhycKOFw
      https://www.youtube.com/watch?v=kF_fefRayto

      Tämänkertainen, neljännesvuosisadan suurin auringonpilkku kiersi kahdessa viikossa Auringon näkyvän pinnan aiheuttamatta paljon mitään. Nyt se kiertää auringon taakse ja palaa maisemiin uudelleen marraskuun puolivälissä, jolloin se saa uuden tunnusnumeron.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe