humalassa sanottua

kyllästynyt

hmm...haluaisin kysyä että minkä tähden miehet päästävät suustaan mitä sattuun kun viinaa on kaadettu kurkusta alas? ja näillä mitä sattuun jutuilla nyt meinaan rakkauden osoituksia joita selvinpäin ei suusta vahingossakaan päästetä! mä olen niin kyllästynyt erään herran humalassa sanomiin kommentteihin esim. "mä tykkään susta, sä olet ihana, en vois koskaan korvata sua kellään" jne. ja kyseiselle herralle olen kyllä sanonut että muhun ei tommonen lässytys uppoa, koska tiedän kyllä ettei hän tarkoita kyseisillä asioilla mitään. mutta miksi tollasia asioita pitää sitten suusta päästää?

10

3115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjgjoerop

No mitä v****a sä siitä välität mitä se _kännissä_ suustaan päästää? Anna olla.

• muusa

Jees, tuota olen myös kokenut. Eikä miesten välttämättä tarvii ottaa kun muutama bisse niin jo ollaan herkällä tuulella. Suunnilleen lupaillaan kaikkea maan ja taivaan väliltä joista ei sit selvinpäi ole enää tietoakaan.

Siis tarkoittaako ne sitä mitä ne humalas sanoo ja sit ei uskalla myöntää selvinpäi vai miksi ne lässyttää? Joo, voisi kuvitella, että siks et haluaa seksiä. Mut siis jos seksi on taattua kuitenkin nii miksi silti tarvii puhua "kauniita"???

• mä vaan

niin mee, et totuuden kuulee lapsen ja humalaisen suusta? Häh.. suomalaiset miehet nyt vaan on sellasia juroja jöröjä jotka ei puhua pukahda ennen ku ilolientä on kaadettu reippaasti kurkusta alas.. no.. mun mielipide vaan. =)

• kyllästynyt
        mä vaan kirjoitti:

niin mee, et totuuden kuulee lapsen ja humalaisen suusta? Häh.. suomalaiset miehet nyt vaan on sellasia juroja jöröjä jotka ei puhua pukahda ennen ku ilolientä on kaadettu reippaasti kurkusta alas.. no.. mun mielipide vaan. =)

joo mut humalaisen totuus on aikalailla siihen hetkeen sidottu, ainakin mun mielestä. humalassa kun asiat usein näyttää aika eriltä kun päivän valossa....haluaisin vaan tietää syyn tähän lässytykseen ja niinkun muusa totesi, miksi puhua "kauniita" jos seksi on kuitenki taattua...ei ymmärrä :/

• Lomax_
        mä vaan kirjoitti:

Tuo viestisi on pakko allekirjoittaa. Itse olen mainitsemasi juro jörö :D Minulle ei tulisi selvinpäin mieleenkään puhua yhtä suorasti tunteistani kuin mitä esim. muutaman kaljan jälkeen. Mä en yksinkertaisesti uskalla puhua, koska se tilanne tuntuu niin nololta. Sanat pyörii kyllä suussa, mutta eivät koskaan pääse ulos asti. Muutaman kaljan otettuani rohkaistun kai sen verran, että muutun avoimemmaksi.

• Manti

Ihan samaa olen päässäni pyöritellyt itsekin.. Kun miesten (noin niinkuin yleisesti ottaen) läheisyyskaipuu ja runosuoni tuntuu kummasti kehittyvän humala-asteen myötä. Vapauttaako känni miehet estoistaan, vai alkaako vain suu suoltamaan paskaa, jota ei ihan oikeasti kannata ottaa puoliksikaan vakavasti, ei edes jäädä kuuntelemaan? Niinkuin seuraavana aamuna sanotaan, kun "en muista mitä oon kännissä puhunu".. Eikö oikeasti muisteta, vai eikö kehdata myöntää, että on tullut puhuttua totuuksia?

Kaipa tätä aihetta on pyöritelty sen liian monta kertaa, mutta ihmetyttää vain.. Varsinkin, kun itsestäni (nainen, siis..) olen huomannut, että kännissä on huomattavasti helpompi päästää ulos kaikki mitä on päässään pyöritellyt. Ehkä siis tulee puhuttua hieman liioiteltua totuutta, mutta valehtelemaan en ole ruennut.. Pelittääkö sama logiikka miehillä?

• m24_

Mä en ainakaan tunne ketään normaalia älykästä miestä joka kännissä alkas valehtelee. Tiedä sitten tyypeistä jotka muutenkin puhuu paljon paskaa. Ei se humala silleen vaikuta että et tietäs mitä teet, humala vaan lieventää estoja.

• kyllästynyt

entäs jos kysäisen kyseiseltä mieheltä hänen ollessa selvinpäin että mitäs se meinas niillä höpötyksillään, tuleeko vastaukseksi jaa en muista tai että älä välitä olin vaan päissään?!?!
      eli vaikka kyse ois ihan oikeasti siitä että kun ei muuten uskalla, niin uskaltaako sitä sitten kertoa totuuden kun sitä suoraan kysytään?

hmmh....

• Nimetön

Riippuu luultavasti paljon ihmistyypistä, minä ainakin turhauttavan usein törmännyt tähän "en muista"-laatuluokkaan. Ja sinänsä huvittava tilanne itselläni: mies puhuu kännissä ummetlammet, ja muistaa kyllä mitä silloin puhui _seuraavalla_ kerralla kun taas humaltaa, mutta selvinpäin alkaa muisti pätkimään. Eli kun kysytään, muistaako mitä kännipäissään selitti, vastaus: "Aika heikosti.." Löytyyko alkoholista jokin uusi, mullistava kemiallinen vaikutus, että jo unohtuneet asiat tulevat takaisin mieleen (esim. koetilanteessa vaikutus voisi olla mielenkiintoinen.. Vaatineeko testausta?:)? Vai onko se "en muista" selvinpäin helpoin tapa päästä ahdistavasta tilanteesta? Taitaa olla vastaus liiankin ilmiselvä..

• Charlotta
        Nimetön kirjoitti:

Riippuu luultavasti paljon ihmistyypistä, minä ainakin turhauttavan usein törmännyt tähän "en muista"-laatuluokkaan. Ja sinänsä huvittava tilanne itselläni: mies puhuu kännissä ummetlammet, ja muistaa kyllä mitä silloin puhui _seuraavalla_ kerralla kun taas humaltaa, mutta selvinpäin alkaa muisti pätkimään. Eli kun kysytään, muistaako mitä kännipäissään selitti, vastaus: "Aika heikosti.." Löytyyko alkoholista jokin uusi, mullistava kemiallinen vaikutus, että jo unohtuneet asiat tulevat takaisin mieleen (esim. koetilanteessa vaikutus voisi olla mielenkiintoinen.. Vaatineeko testausta?:)? Vai onko se "en muista" selvinpäin helpoin tapa päästä ahdistavasta tilanteesta? Taitaa olla vastaus liiankin ilmiselvä..

minun mielestä humala vähentää estoja ja siten miehet (naiset) sanovat sitä, mitä he Yleensä tarkottavat. jos mies pitää naisesta saattaa hä nsanoa rakastavansa tätä eli liioittelun mahdollisuus täytyy muistaa. omasta kokemuksesta voin sanoa, että olen sanonut joillekin aika suoraan mitä tunnen heistä (aamulla kaduttaa ja pistää kännin piikkiin)... onneksi miehet eivät ota sitä Niin tosissaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      409
      2048
    2. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      111
      2034
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1136
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      918
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      740
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      43
      698
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      108
      681
    8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      666
    9. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      10
      645
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      30
      609
    Aihe