Kumppani edelleen seuranhakupalstalla

seuranhakua1

Mitä tuumaisitten, jos noin vuoden seurustelun jälkeen saisitte tietää, että kumppanillanne on edelleen profiili kuvan kanssa seuranhakupalstalla? Kyseisellä palstalla ei pääse vastaileen viesteihin ellei ole maksanut sinne, mutta toisen voivat nähdä profiilin ja lähettää ns. flirttejä ja viestejä. Ja siis näitä viestejäkään ei voi lukea maksamatta ensin. Nuo flirtit näkee ja kaikkien sinulle viestin/flirtin lähettäneiden profiilit sekä myös kaikkien niiden profiilit, jotka ovat sivullasi vierailleet. Eli valkkailemaan kyllä pääsee ja katsomaan, kuka olisi mahdollisesti kiinnostunut. Kumppanini sanoi, että hän ei siellä käy ja on sitä mieltä, ettei minua pitäisi ollenkaan häiritä millään tavoin se, että hän on siellä kuvan kanssa ja on statukseltaan eronnut. No virallisesti onkin eronnut, mutta kyllähän tuo seuranhakupalsta on ja jokainen vastakkaisen sukupuolen edustaja pääsee näkemään keitä siellä on. Itse pahoitin kyllä mieleni perinpohjaisesti, mutta mitä ihmiset täällä tuumaavat asiasta?

14

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kicki

      Olen kuullut että joillain sivustoilla ilmoitukset saattavat jotenkin "jäädä" seilaamaan sinne? En tiedä, minulla ei ole kokemusta kuin city.fi deittisivustosta vuosien takaa, mutta sieltäkin tulee sähköpostiini viikottain sähköposti "sinulle sopivia deittaajia tällä viikolla" tms. Ja suhteessa olen ollut jo 1,5 vuotta.

      Mutta siis kuulostaa että tuossa on eri asia kyseessä. Olethan jo kuitenkin sanonut miehelle tästä asiasta ja hän ei tee mitään asian suhteen. Kysäiseppä miltä hänestä tuntuisi jos laittaisit itse samalle sivulle profiilin ja sanot miehelle ettei sen pitäisi häntä häiritä millään tavoin?

      Helvetti mikä sika, en ikinä sulattaisi tuollaista käytöstä mieheltä ja en ikinä tekisi noin kenellekään.

      • Pöööö

        Missä aloittaja mainitsi että kumppani on mies? Ihme ennakkoasenteita teillä on...


      • 3+7
        Pöööö kirjoitti:

        Missä aloittaja mainitsi että kumppani on mies? Ihme ennakkoasenteita teillä on...

        Aloittaja kirjoittikin ilmeisen tarkoituksella sukupuolettoman avauksen koska edellä nähdään palstan luonne. Täällä femakot arvottavat asiat sen mukaan onko aloituksen tehnyt mies vai nainen. Jos mies niin hän olisi tässä tapauksessa "sika, petturi, luuseri, pelimies, p.aska" jne jne mutta jos kyseessä olisi nainen olisi hän silloin "itsensä tunteva, arvokas ja hakee vain ystäviä tai lukee mielenkiinnolla profiileja mutta ei ikinä pettäisi" jne jne.
        Kiitos aloittajalle kun kysyt asiaa sukupuolettomana että saadaan totuudenmukaisempia vastauksia.


    • voi jeeee

      Olette oikein sopiva pari, kumpikin valkkailee deittisivustoja....Sekä sinä että tämä toinenkin, oikein sopiva pari. Oikeasti jos olisit itse sitoutunut parisuhteeseen, et noita sivuja edes selailisi, etkä tietäisi että toinen osapuoli siellä on.

      • aloittaja1

        Höpsön pöpsön turvenuija. Tiesitkö, että Suomi Finland on pienen pieni maa. Ystävistäni on moni ollut juuri kyseisellä palstalla ja kyllä siellä muihinkin tuttuihin naamoihin törmää. Pyhä yksinkertaisuus joidenkin tyhmyyttä.


    • Kіs-kіsu

      Pistäisin suhteen katkolle ja jos toinen sitä ihmettelisi, kehottaisin ottamaan uudelleen yhteyttä sitten kun kokee olevansa valmis sitoutumaan ja myös osoittamaan sen.

      • kinkku.

        Jos kumppani on deittipalstalla niin itse jättäisin. Se myös kertoo ihmisesta paljon että ei kunnioita itse rehellistä parisuhdetta kun ei jätä pettävää puolisoa vaan jää suuhteeseen. Pitää olla itselle rehellinen ensin ja miettiä että tekisikö itse niin että kattelisiko pettävää puolisoa.


    • sfhrthrth

      Sika !!!!!!!!!!!

      • tuulen kuiskaus

        Jättäisin kumppanin heti ja haukkusin lyttyyn. Ja toivon, että koskaan tule löytämään ketään ja laittasin keskustelu palstalle kumppanin nimimerkin ja treffipalstan nimen mis kumppanin ja lähettäsin ilmotustaululle numeron , että kyseinen ihminen ostaa 100 litraa marjoja.
        Tai puita... Tekisin hänen elämästään hankalaa. Sen verran vituttas.


      • joo ja niin
        tuulen kuiskaus kirjoitti:

        Jättäisin kumppanin heti ja haukkusin lyttyyn. Ja toivon, että koskaan tule löytämään ketään ja laittasin keskustelu palstalle kumppanin nimimerkin ja treffipalstan nimen mis kumppanin ja lähettäsin ilmotustaululle numeron , että kyseinen ihminen ostaa 100 litraa marjoja.
        Tai puita... Tekisin hänen elämästään hankalaa. Sen verran vituttas.

        Jätän miehen oitis sitähän se tahtois,
        että jäisi kiinni, ettei itse tarvisi jättää.
        Petolliset kumppanit luulee, että se on hienoa ja oma etu tärkein, että saa kumppania käyttää hyväkseen ja uskotella kaikkia. Näitä ihmisiä on aivan liikaa, että pidetään toinen siinä uskossa, että se ihminen on tärkeä ja uskotellaan kaikkee,
        vaikka etitään uutta kumppania tai etitään
        seksiseuraa.
        Tavotellaan omaa etua ja viis veisataan
        kumppanin tunteista.
        Taidankin mennä kyttään onko oma kumppani treffipalstoilla vuoden seurustelun jälkeen.
        Tottahan se vituttas ja välttämättä häntä sieltä löydä uudella nimimerkillä varmasti on ilman kuvaa. Onhan jääny ennenkin kii kaikenlaisesta miksei pettämisestäkin jäisi.t


    • Zaruska

      Mulla kävi niin, että deittailin miestä joka ei kertonut olevansa naimisissa. Valehteli nimensäkin. Sattumalta sain selville että on suhteessa, kun aikaa oli jo kulunut. Tein hieman salapoliisintyötä, sain selville hepun oikean nimen ja naisen nimen (esiintyivät tv-ohjelmassa, joten naisen nimeä ei ollut vaikea selvittää..). Soitin naiselle ja kerroin kaiken. Sinäkin päivänä kun soitin, oli tällä miehellä deitti-ilmoitus vetämässä ja kuvakin aika rohkea. En tiedä mitä nainen päätti suhteelleen tehdä (heillä 1v lapsi), mutta uskoi minua kun osasin sanoa aikoja jne. Niin varmaan laski 1 1.

      Tein näin, koska itsekin haluaisin että saisin tietää jos kumppani pettäisi.

      • Pia45

        Noh,mulle kävi niin että sain tietää 11 vuoden jälkeen että miehelläni on profiili deittisivuilla....enpä tiedä mihin enää luottaa :(


    • Kostoa himoava

      Itse seurustelin vuoden miehen kanssa ja sain vahingossa tietää kesällä, että on ollut treffipalstalla vonkaamassa. Epäilin kyllä hänen omituista puhelin/nettikäytöstä, kun siitä tuli yhtäkkiä totaalinen ykkönen ja mä unohduin, vaikka hän oli kotonani käymässä. Hän vilkuili heti aamusta, että onko tullut postia, puhelin soi, mutta väitti ettei soinut< vaihtoi äänettömälle ja puhelin oli kokoajan mukana. Mä jos laitoin viestiä/soitin niin siihen ei kyllä ollut kiirettä vastata välillä joko ollenkaan.
      kaikinpuolin käytös oli omalaatuinen ja etäinen, mutta silti ois hänestä vaan pitänyt tykätä.
      Otti päähän sen omituinen käytös, joten kirjasin kaikki sen oharit, poisjäämiset selityksineen tai jopa ilman edes niitä ja rupesin seuraamaan häntä treffipalstalla - Ja niin sieltähän se löytyi moneen kertaan. Ei muka naisia hakenut :D No,tietääkseni mikään homo ole vaan täysin hetero
      Eniten loukkasi, että jätti monesti yksin juuri silloin, kun tukea olisi tarvinnut esim. sairastuin syöpään yhdessäoloaikana ja ei edes vointia kysellyt leikkauksen jälkeen saati olisi maisemissa näkynyt - Treffipalstalla kyllä oli.
      Toivoisin, että ukko saisi maistaa omaa lääkettään moneen kertaan. Löytyykö sopivaa ehdokasta lyömään ko. herraa nokille :D

      • tympiintynyt

        Vähän ohrasesti kävi itsellekkin. Puoli vuotta yhdessä kun selvisi että olin ollut vaan mukavaa seuraa ja kokoajan oli ollut haku paremmasta seurasta netistä. Selvisi kun sain viestin että oli treffaillu toista muuutaman kerran kun itse olin ollut viikon työreissussa. Tietty se toinen oli vähän parempi kuin minä. Ei siinä mitään peli poikki, mulla suuri suru ja pettymys. Meni kolme kuukautta ja tuli "tunnustelu" viesti, ei se sitten niin ihana ollutkaan.. Voihan suru, minä kun olin jo saanut järjen päähän. Nyt tämä uusi pari asuu yhdessä, ainoa mitä mietin tällöin käykö uudelle samanlailla, yhtään en ihmettelisi..

        Aloittajalle, ole varovainen jos jäät suhteeseen. Kysy arvostaako toinen sinua jos deittisaiteilla seilailee samaan aikaan ja ennenkaikkea miksi siellä on, etsimässä sitä vähän parempaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe