Nettideitissä ärsyttää...

nettideittivaimitä?

Minua ärsyttää nettideitissä lähinnä kuvattomuus ja niukkasisältöiset profiilit. Olen jo käynyt läpi moneen kertaan kaikki oman ikäryhmäni naisten kuvalliset profiilit. Ja koska en ole sieltä löytänyt sopivaa, joka ulkoisesti tai muuten kiinnostaisi minua ja jonka kriteereihin itse sopisin, niin ryhdyin plaraamaan kuvattomia profiileja. Löysin lukemattoman monta kuvatonta ja suhteellisen niukkasisältöistä profiilia, joissa on aika väljät kriteerit haetuille miehille. Niiden profiilitekstit olivat usein kuin samasta puusta veistetyt. Aloin epäilemään, että S24 on itse luonut näitä profiileja, jotta palvelussa näyttäisi olevan paljon käyttäjiä.

Mikäli nämä profiilit kuitenkin ovat aitoja ja oikeiden ihmisten tekemiä, niin siellä seassa olisi montakin joka voisi olla kiinnostava minulle. Lähinnä sen takia, että sovin itse niiden profiilien väljiin kriteereihin. Mutta, koska ei ole kuvaa eikä paljon muitakaan tietoja niin on hyvin vaikea lähestyä ja ryhtyä tekemään tuttavuutta näiden profiilien kanssa. Ja yleensä nämä profiilit eivät edes käy omassa profiilissani, vaikka olen itse kuvallinen ja tekstiä löytyy.

En itse enää tunne suurta halua yrittää tutustua saati pyrkiä treffeille kenenkään sellaisen kanssa, josta en jo heti profiilista huomaa että kiinnostusta voisi löytyä. Tutustuminen uusiin ihmisiin on hyvin paljon aikaa ja energiaa vievää puuhaa. Pitää järjestää muiden asioiden kustannuksella aikaa viestittelyyn ja treffeille ja niihin valmistautumiseen, pitää yrittää löytää oikea henkinen vire ja osata varautua myös mahdolliseen pettymykseen. Miksi näkisin tällaisen vaivan jonkun sellaisen takia, josta ei pysty juuri lainkaan näkemään etukäteen onko suhteella mitään mahdollisuuksia edetä.

Joten, jos nämä kuvattomat ja yksipuoliset profiilit ovat oikeiden nettideittaajien profiileja, niin mitä he oikein nettideitistä hakevat? Minä olen tavallinen suomalainen, rehti ja rehellinen sekä mukava mies ja etsin seuraa tositarkoituksella. Miksei minulle ole tarjolla avoimesti kuvien ja tietojen kanssa aktiivisia mukavia deittaajanaisia, jotka uteliaana lukisivat profiilini ja pyrkivät kanssani kontaktiin ja joista heti profiilista näkisi ulkonäön ja muita merkittäviä seikkoja ettei tarvitsisi arvailla ja kuvitella, millaisia naisia profiilien takana on. Sen sijaan nämä lähes tyhjät profiilit roikkuvat passiivisena nettideitin listoilla, välillä onlinessa ja välillä ei, eivätkä yleensä ikinä käy esim. vierailulla omassa profiilissani saati, että vastaisivat viesteihini. Mitä järkeä heidän touhussaan on? Eikö nettideitin tarkoitus ole kertoa itsestään deittiprofiilissa ja etsiä sopivaa kumppania toisten profiileja lukemalla ja viestittelemällä?

26

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottatotta

      Kun vertaa suomalaisten naisten nettiporofiileja ulkomaisten vastaaviin, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.
      Ulkomaan naaraat esittelevät itsensä monipuolisesti niin kuvien kuin tekstienkin suhteen.

    • 18+12

      Muuten samaa mieltä, mutta ulkonäkö tuntuu olevan sinulle vähän liian keskeinen kriteeri. Kyllä ne kuvat ehtii vaihtaa, jos profiili kiinnostaa molemmin puolin. Itse olen kuvaton, koska treffailu on yksityisasia enkä halua, että tutut tunnistavat minut.

      • Kysyn vaan

        Ehkäpä kannattaa sitten etsiä treffikumppania jotain muuta kautta, kuin nettideitistä jos haluaa olla tunnistamattomana. Tämä on joku aivan käsittämättömän järjetön ajattelutapa, että laitetaan profiilit mutta ei uskalleta laittaa kuvaa esille. Millään muulla ei käytännössä nettideittien valinnassa ole merkitystä, kuin kuvalla ja kirjoitustaidolla. Miten tästä edes joku jaksaa vielä täällä jauhaa.

        Lukekaa tuosta artikkeli, miten romanttinen parisuhde syntyy:
        http://www.hs.fi/elama/a1416975815351

        "Tutkimusten mukaan samanlaisuustekijät vaihtuvat suhteen edetessä. Alussa tärkeitä ovat samanlaiset kulttuuri- ja taustatekijät sekä ulkonäköön ja ominaisuuksiin liittyvät asiat. Myöhemmin on tärkeämpää arvojen, asenteiden ja ajattelutapojen samanlaisuus."

        Minä ymmärrän tuon niin, että jos haluaa suhteen alkavan nettideitissä, on siellä tuotava esille juuri nuo taustatekijät ja ulkonäkö. Sitten livenä tavatessa selviää nuo muut asiat. Miten mikään suhde voi nettideitissä alkaa, jos noita alkuvaiheen tekijöitä ei tuoda esiin? Jos on kuvaton ja tyhjä profiili, minkä tekijän perusteella pitäisi kiinnostuksen herätä?


      • mitä järjetöntä
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Ehkäpä kannattaa sitten etsiä treffikumppania jotain muuta kautta, kuin nettideitistä jos haluaa olla tunnistamattomana. Tämä on joku aivan käsittämättömän järjetön ajattelutapa, että laitetaan profiilit mutta ei uskalleta laittaa kuvaa esille. Millään muulla ei käytännössä nettideittien valinnassa ole merkitystä, kuin kuvalla ja kirjoitustaidolla. Miten tästä edes joku jaksaa vielä täällä jauhaa.

        Lukekaa tuosta artikkeli, miten romanttinen parisuhde syntyy:
        http://www.hs.fi/elama/a1416975815351

        "Tutkimusten mukaan samanlaisuustekijät vaihtuvat suhteen edetessä. Alussa tärkeitä ovat samanlaiset kulttuuri- ja taustatekijät sekä ulkonäköön ja ominaisuuksiin liittyvät asiat. Myöhemmin on tärkeämpää arvojen, asenteiden ja ajattelutapojen samanlaisuus."

        Minä ymmärrän tuon niin, että jos haluaa suhteen alkavan nettideitissä, on siellä tuotava esille juuri nuo taustatekijät ja ulkonäkö. Sitten livenä tavatessa selviää nuo muut asiat. Miten mikään suhde voi nettideitissä alkaa, jos noita alkuvaiheen tekijöitä ei tuoda esiin? Jos on kuvaton ja tyhjä profiili, minkä tekijän perusteella pitäisi kiinnostuksen herätä?

        Ihan ymmärrettävää ettei halua kuvansa päätyvän ympäri maailmaa ties kenen koneille tallennettuna ja mistä sivuilta löytyvänä. Lisäksi profiilissa saattaa kertoa niin henkilökohtasia tietoja ettei halua tuttujen tai edes lähimpien sellasia tietävän.
        Kuvia voi vaihtaa vaikka heti ekoissa viesteissä/posteissa, jos profiilin perustiedot (ikä, asuinpaikka, vartalotyyppi jne. mitä nyt pitääkin tärkeenä) sopii kriteereihin. Ainakin oma kiinnostukseni herää pääsääntösesti kaikkien hakuuni sopivien kuvattomienkin kohdalla.


      • gtfb6i7rfyjutjhbfgdv
        mitä järjetöntä kirjoitti:

        Ihan ymmärrettävää ettei halua kuvansa päätyvän ympäri maailmaa ties kenen koneille tallennettuna ja mistä sivuilta löytyvänä. Lisäksi profiilissa saattaa kertoa niin henkilökohtasia tietoja ettei halua tuttujen tai edes lähimpien sellasia tietävän.
        Kuvia voi vaihtaa vaikka heti ekoissa viesteissä/posteissa, jos profiilin perustiedot (ikä, asuinpaikka, vartalotyyppi jne. mitä nyt pitääkin tärkeenä) sopii kriteereihin. Ainakin oma kiinnostukseni herää pääsääntösesti kaikkien hakuuni sopivien kuvattomienkin kohdalla.

        Taidatpa olla sitten vähemmistössä nettideittailijoista.


      • näinhäntäätoimii
        mitä järjetöntä kirjoitti:

        Ihan ymmärrettävää ettei halua kuvansa päätyvän ympäri maailmaa ties kenen koneille tallennettuna ja mistä sivuilta löytyvänä. Lisäksi profiilissa saattaa kertoa niin henkilökohtasia tietoja ettei halua tuttujen tai edes lähimpien sellasia tietävän.
        Kuvia voi vaihtaa vaikka heti ekoissa viesteissä/posteissa, jos profiilin perustiedot (ikä, asuinpaikka, vartalotyyppi jne. mitä nyt pitääkin tärkeenä) sopii kriteereihin. Ainakin oma kiinnostukseni herää pääsääntösesti kaikkien hakuuni sopivien kuvattomienkin kohdalla.

        Ei mua huvita edes yrittää avata keskustelua sellaisen kanssa, joka ei ole sen vertaa kiinnostunut musta että kävisi edes kurkkaamassa profiiliani. Saati ettei ole kirjoittanut itsestään mitään. Mitä sille muka kirjoittaisi...sulla nyt ei oo kuvaa eikä muutakaan, mutta viittitkö lähettää mulle kuvan jotta tietäisin kannattaisko meidän tutustua. Vastaukseksi saisin sitten korkeintaan haukut pinnallisuudesta tai blokkauksen.


      • ei mtn pinnallista
        näinhäntäätoimii kirjoitti:

        Ei mua huvita edes yrittää avata keskustelua sellaisen kanssa, joka ei ole sen vertaa kiinnostunut musta että kävisi edes kurkkaamassa profiiliani. Saati ettei ole kirjoittanut itsestään mitään. Mitä sille muka kirjoittaisi...sulla nyt ei oo kuvaa eikä muutakaan, mutta viittitkö lähettää mulle kuvan jotta tietäisin kannattaisko meidän tutustua. Vastaukseksi saisin sitten korkeintaan haukut pinnallisuudesta tai blokkauksen.

        Ei siinä mitään pahaa että haluaa nähdä heti alkuun kiinnostaako joku ulkonäön perusteella. Jos kiinnostaa, niin sitten aletaan tutustua enemmän, oisko muullakin tavoin sopiva, viihdyttäsikö yhdessä jne. On ihan turhaa tehdä toistepäin, koska jos ulkonäkö on jotenkin vastenmielinen, ei se mitään auta vaikka luonne ym. muuten ois kuinka sopiva. Ulkonäkö on se minkä perusteella tuntee eroottistakin vetoa toiseen, tai sitten ei.
        Lähetän kuvani niille joilta olen sitä pyytäny (vaikkei oiskaan miellyttäny, tasapuolisuuden vuoks) ja tietenkin myös niille ketkä ulkosesti miellyttää. Nykysin en enää lähetä omaa kuvaani ensin koska niin monet miehet jättää lupauksista huolimatta lähettämättä omansa, kuvan saatuaan katoaa kun pieru erämaahan tai alkaa tulla pelkkiä selittelyjä miksei omaansa voikaan lähettää, tai sitten tulee vehkeen kuvaa tms. aurinkolaseilla, pipoilla ym. hyvin naamioituja, tai näkyy pienenä ja epäselvänä jossain maiseman keskellä jne., jos itse olen lähettäny ensin selkeän naamani kuvan.
        Ketään en ole useiden vuosien nettideittailun aikana blokannut.


      • 12+19
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Ehkäpä kannattaa sitten etsiä treffikumppania jotain muuta kautta, kuin nettideitistä jos haluaa olla tunnistamattomana. Tämä on joku aivan käsittämättömän järjetön ajattelutapa, että laitetaan profiilit mutta ei uskalleta laittaa kuvaa esille. Millään muulla ei käytännössä nettideittien valinnassa ole merkitystä, kuin kuvalla ja kirjoitustaidolla. Miten tästä edes joku jaksaa vielä täällä jauhaa.

        Lukekaa tuosta artikkeli, miten romanttinen parisuhde syntyy:
        http://www.hs.fi/elama/a1416975815351

        "Tutkimusten mukaan samanlaisuustekijät vaihtuvat suhteen edetessä. Alussa tärkeitä ovat samanlaiset kulttuuri- ja taustatekijät sekä ulkonäköön ja ominaisuuksiin liittyvät asiat. Myöhemmin on tärkeämpää arvojen, asenteiden ja ajattelutapojen samanlaisuus."

        Minä ymmärrän tuon niin, että jos haluaa suhteen alkavan nettideitissä, on siellä tuotava esille juuri nuo taustatekijät ja ulkonäkö. Sitten livenä tavatessa selviää nuo muut asiat. Miten mikään suhde voi nettideitissä alkaa, jos noita alkuvaiheen tekijöitä ei tuoda esiin? Jos on kuvaton ja tyhjä profiili, minkä tekijän perusteella pitäisi kiinnostuksen herätä?

        "kannattaa sitten etsiä treffikumppania jotain muuta kautta, kuin nettideitistä jos haluaa olla tunnistamattomana"

        Päin vastoin. Juuri nettideitissä voi profiilin kautta kertoa kaikenlaista, jolloin tutustuminen perustuu muuhun(kin) kuin ulkonäköön ja anonymiteetti säilyy niin haluttaessa. Livetilanteet lähtevät väistämättä ulkonäöstä, jolloin kiinnostus on ulkonäkökeskeistä ja henkilöt tunnistettavia.

        "mutta ei uskalleta laittaa kuvaa esille"

        Tämä on joku aivan käsittämättömän järjetön ajattelutapa, että kyse olisi uskaltamisesta. No, joillekin ei vain mene jakeluun, että toiset haluavat pitää yksityisasiansa yksityisinä. Ei se kuulu sivullisille, miten minä haen seuraa, millaista kumppania etsin jne. Sitä paitsi haluan kontrolloida itse, mitä kerron itsestäni kenellekin tutulle - ei niin, että joku käy lukemassa profiiliani tietämättäni.

        "Myöhemmin on tärkeämpää arvojen, asenteiden ja ajattelutapojen samanlaisuus."

        Eli jos haluaa parisuhteen eikä yhden illan panoseuraa, nuo ovat parin valinnassa oleellisia asioita. Ja niitä esitellään profiilissa tekstillä ja vastauksilla, ei naamalla.

        "Jos on kuvaton ja tyhjä profiili, minkä tekijän perusteella pitäisi kiinnostuksen herätä?"

        Ei minkään. Profiilissa pitäisikin olla riittävästi tekstiä ja vastauksia niihin valmiskysymyksiin, mitä milläkin sivustolla siellä sattuu olemaan.


      • nögjfkfbjfgbhgjglunh
        12+19 kirjoitti:

        "kannattaa sitten etsiä treffikumppania jotain muuta kautta, kuin nettideitistä jos haluaa olla tunnistamattomana"

        Päin vastoin. Juuri nettideitissä voi profiilin kautta kertoa kaikenlaista, jolloin tutustuminen perustuu muuhun(kin) kuin ulkonäköön ja anonymiteetti säilyy niin haluttaessa. Livetilanteet lähtevät väistämättä ulkonäöstä, jolloin kiinnostus on ulkonäkökeskeistä ja henkilöt tunnistettavia.

        "mutta ei uskalleta laittaa kuvaa esille"

        Tämä on joku aivan käsittämättömän järjetön ajattelutapa, että kyse olisi uskaltamisesta. No, joillekin ei vain mene jakeluun, että toiset haluavat pitää yksityisasiansa yksityisinä. Ei se kuulu sivullisille, miten minä haen seuraa, millaista kumppania etsin jne. Sitä paitsi haluan kontrolloida itse, mitä kerron itsestäni kenellekin tutulle - ei niin, että joku käy lukemassa profiiliani tietämättäni.

        "Myöhemmin on tärkeämpää arvojen, asenteiden ja ajattelutapojen samanlaisuus."

        Eli jos haluaa parisuhteen eikä yhden illan panoseuraa, nuo ovat parin valinnassa oleellisia asioita. Ja niitä esitellään profiilissa tekstillä ja vastauksilla, ei naamalla.

        "Jos on kuvaton ja tyhjä profiili, minkä tekijän perusteella pitäisi kiinnostuksen herätä?"

        Ei minkään. Profiilissa pitäisikin olla riittävästi tekstiä ja vastauksia niihin valmiskysymyksiin, mitä milläkin sivustolla siellä sattuu olemaan.

        Niin, ja parinvalinnassa ulkonäön merkitys alkuvaiheessa on keskiössä, netissä, livenä, baarissa, kirjastossa tai missä vaan. Sitä ei millään tekstillä ja vastauksilla korvata. Jos joku peräkylän aikamiespoika hyväksyy kanssaan suhteeseen kenet tahansa ulkonäöstä välittämättä, koska muutoin jäisi kokonaan ilman, niin se on sitten varmaan sitä tosi syvällistä ja ei-pinnallista toimintaa.

        ...ja, koska netissä ON mahdollisuus esiintyä anonyyminä ja jopa tekaistuilla identiteeteillä, niin minä en todellakaan tutustu tai lähde treffeille kenenkään kanssa ilman, että olen jotain kautta varmistunut hänen todellisesta henkilöllisyydestään tai vähintään siitä, että tarkoitusperät ovat todelliset. Ja turvallisuussyistä suosittelen tätä vahvasti kaikille muillekin. Yleensä ihmiset löytyvät nykyään facebookista tai muista nettilähteistä ja jolleivat löydy, niin puhelimet on keksitty ja sähköpostit kuvien vaihtamiseen.


      • 2+13
        nögjfkfbjfgbhgjglunh kirjoitti:

        Niin, ja parinvalinnassa ulkonäön merkitys alkuvaiheessa on keskiössä, netissä, livenä, baarissa, kirjastossa tai missä vaan. Sitä ei millään tekstillä ja vastauksilla korvata. Jos joku peräkylän aikamiespoika hyväksyy kanssaan suhteeseen kenet tahansa ulkonäöstä välittämättä, koska muutoin jäisi kokonaan ilman, niin se on sitten varmaan sitä tosi syvällistä ja ei-pinnallista toimintaa.

        ...ja, koska netissä ON mahdollisuus esiintyä anonyyminä ja jopa tekaistuilla identiteeteillä, niin minä en todellakaan tutustu tai lähde treffeille kenenkään kanssa ilman, että olen jotain kautta varmistunut hänen todellisesta henkilöllisyydestään tai vähintään siitä, että tarkoitusperät ovat todelliset. Ja turvallisuussyistä suosittelen tätä vahvasti kaikille muillekin. Yleensä ihmiset löytyvät nykyään facebookista tai muista nettilähteistä ja jolleivat löydy, niin puhelimet on keksitty ja sähköpostit kuvien vaihtamiseen.

        Turvallisuussyistä nimenomaan ei pidä paljastaa omaa henkilöllisyyttään. Eikä kukaan täysjärkinen laita tietoja itsestään Facebookiin.


      • viiraako
        2+13 kirjoitti:

        Turvallisuussyistä nimenomaan ei pidä paljastaa omaa henkilöllisyyttään. Eikä kukaan täysjärkinen laita tietoja itsestään Facebookiin.

        Niin just...maailmassa on siis ainakin 864 miljoonaa järkensä menettänyttä facebookin käyttäjää. Onneksi sä olet täysjärkinen.

        "864 million daily active users on average for September 2014 "Company Info | Facebook Newsroom". Facebook. September 30, 2014. Retrieved October 28, 2014."


      • Tekosyy

        Profiilikuvan voi pitää tyhjänä ja laittaa kuvan vain siten, että rekisteröityneet käyttäjät sen näkevät.


      • Vainoharhaisuutta
        mitä järjetöntä kirjoitti:

        Ihan ymmärrettävää ettei halua kuvansa päätyvän ympäri maailmaa ties kenen koneille tallennettuna ja mistä sivuilta löytyvänä. Lisäksi profiilissa saattaa kertoa niin henkilökohtasia tietoja ettei halua tuttujen tai edes lähimpien sellasia tietävän.
        Kuvia voi vaihtaa vaikka heti ekoissa viesteissä/posteissa, jos profiilin perustiedot (ikä, asuinpaikka, vartalotyyppi jne. mitä nyt pitääkin tärkeenä) sopii kriteereihin. Ainakin oma kiinnostukseni herää pääsääntösesti kaikkien hakuuni sopivien kuvattomienkin kohdalla.

        Johtuuko se itsetunnon puutteesta vai mistä, ettei sitä kuvaa voi olla Suomi24:ssä, Facebookissa, firman sivuilla, urheiluseuran tai jonkun harrastustoiminnan sivuilla? Netti on täynnä ihmisten kuvia ja mitä väliä sillä on, kenen koneen välimuistissa se kuva makaa. Kuljetko ulkonakin pussi päässä ja vältät kaikkia yleisötapahtumia, ettei kukaan vain ota ja julkaise sinusta kuvaa?


    • alfa naaras

      Mä en laita kuvaani kun saan muuten liikaa viestejä. Aiemmin oli kuva ja omaperäinen teksti. Olen tällä hetkellä kuvaton ja lyhytsanainen koska haluan rauhassa selailla miesten profiileja ja lähestyä sitten itse sellaisia jotka kiinnostaisi.

      • A-uros

        Ei ole mun profiilissa vielä näkynyt. Odotellaan...


      • liian hyvä nettiin

        Sama täällä. Alkuun oli kuva ja kunnon teksti, viestitulvan takia otin kuvan pois ja kun tulva vain vaihtui "oot kaunis":sta "oisko kuvaan":aan karsin tekstinkin olemattomaksi. Nyt selailen itse miesten profiileita ja laitan kiinnostaville kattavan aloitusviestin kuvalinkin kera, eipä ole tarvinnut moneen ottaa yhteyttä kun jokainen vastaa. ;)


    • EIkö se ole niin, että profiilien tietoja pääsee katsomaan vain perustamalla itsekin profiilin? Silloin tehdään niukka profiili, jolla ei oteta keneenkään yhteyttä. Käynti näkyy, mutta ei pilaa oikean minän mahdollisia tulevia tilaisuuksia.

      Tällä tavoin voi kokeilla eri kriteerien vaikutusta suosioon. Mitä jos olisinkin urheilullinen pyöreän sijaan?

    • quuppå

      Yleensä en kirjoita kuvattomille. Jos kuitenkin sattuisi mielenkiintoinen profiili niin lähettäisin kuvani ja pyytäisin vastineeksi kuvan.

      Eniten ärsyttää ne vastaajat jotka tuossa vaiheessa alkavat venkoilemaan sen kuvan kanssa, tuolloin kirjoitteluni päättyy sillä en ymmärrä deittihakua missä ei toimita avoimin kortein. Reilu peli eli kuva kuvasta.

      • 14 + 3

        Jep, olisi vähän venkoilun makua jos livenäkin toinen ottaisi pussin pois päästä vasta viidensillä treffeillä.


      • 13+15
        14 + 3 kirjoitti:

        Jep, olisi vähän venkoilun makua jos livenäkin toinen ottaisi pussin pois päästä vasta viidensillä treffeillä.

        Ei ole verrattavissa. Netissä et tiedä, kenen kanssa viestit ja mihin kuvasi päätyy. Ja livenä naaman peittäminen vaatii toimenpiteitä, neitssä taas naaman näyttäminen.


    • huh huh ja huh

      Aika selvästi monet noista kuvattomista on feikkiprofiileja. Luoko sitten suomi24 niitä palveluunsa itse vai mistä ne tulee, mutta esim. nämä kolme profiilia. Kirjautuvat samaan aikaan minuutin välein. Profiilitekstit ympäpyöreitä ja lähes samalla kaavalla kirjoitettu. Perustiedot ja ihannekumppanit täysin samanlaiset ja nelikymppisinä hakevat muka 70 kymppisiä. Ei yhtään epäilyttävää vai? Jos näiden takana on oikeat treffailijat, niin ilmoittautukaa kiitos, taidatte olla siskoksia tai jotain...

      ting
      Nainen, 37 vuotta, Vantaa, Sinkku
      Viimeksi kirjautunut: 15.12.2014 klo 19.27

      Näillä sanoilla ystäväni kuvailisivat minua luotettava, spontaani
      Luonteeltani olen iloinen, rehellinen, määrätietoinen
      Kumppanini luonteenpiirteistä arvostan eniten rehellisyyttä, luotettavuutta, itsevarmuutta
      Vapaa-ajallani harrastan pyöräilyä, lukemista, koiran kanssa ulkoilua
      Suurin toiveeni on, että läheiset ja itse pysyy terveenä, kivan kumppanin löytyminen :)
      Jos voittaisin lotossa miljoonan lähtisin matkalle kauas pois...
      Tämä saa minut aina nauramaan hyvät jutut, iloiset ihmiset ympärillä...
      Tulen surulliseksi jos loukataan, luottamus petetään
      Kummallisinta naisissa mielestäni on ei meissä ole kummallisuuksia ;)
      Kummallisinta miehissä mielestäni on ajatuksenjuoksu
      Lempikirjani on Nora Robertsin kaikki kirjat erittelemättä
      Mottoni on Älä turmele sitä, mitä sinulla on haluamalla sitä, mitä ei ole;
      sillä muista, että mitä sinulla on nyt..

      Ulkonäkö
      • Pituus: 169 cm
      • Ruumiinrakenne: Sporttinen
      Ihannekumppani:
      • Sukupuoli: Mies
      • Suhdestatus: Sinkku
      • Ikä: 33 - 70 vuotta

      ranjana
      Nainen, 37 vuotta, Vantaa, Sinkku
      Viimeksi kirjautunut: 15.12.2014 klo 19.26

      Olen kiltti, sosiaalinen, empaattinen, huumorintajuinen sekä nuorekkaaksi moitittu.
      Tulen hyvin toimeen useimpien kanssa.
      Ehdottamasti yhden miehen nainen. Arvostan myös hyviä tapoja.
      Luen paljon kirjoja sekä aamun sanomalehden päivittäin. Käyn usein teatterissa, pidän
      leffoista sekä konserteista.
      Kirjani lainaan nykyisin mieluusti kirjastosta, jossa onkin jatkuvasti joku jonossa.
      Kirjoja on jo riittävästi :)
      Minulla on paljon ystäviä, mutta yksi puuttuu ja hänelle on tilaa.
      Aarne Tenkasen huumori kolahtaa minuun, oletko valmis kanssani keikalle?

      Olen eronnut pitkäaikaisesta suhteessta joku vuosi sitten ja kaipaan elämääni kumppanuutta,
      rakkautta, välittämistä, yhdessä tekemistä. Pidän myös fillaroinnista, kävelystä - niitä olisi kivempi tehdä mukavan kumppanin kanssa.

      Ulkonäkö
      • Pituus: 170 cm
      • Ruumiinrakenne: Sporttinen
      Ihannekumppani:
      • Sukupuoli: Mies
      • Suhdestatus: Sinkku
      • Ikä: 30 - 67 vuotta

      tamia
      Nainen, 40 vuotta, Vantaa, Sinkku
      Viimeksi kirjautunut: 15.12.2014 klo 19.25

      Olen hyväntuulisen näköinen, itsenäinen ja ulospäin suuntautuva aikuinen nainen. Minusta löytyy ihmisen elämään kuuluvia eri tunteita ja asioita. Olen myös pohdiskelija, pidän hyvistä keskusteluista.
      Olen toimelias ja yritteliäs, ideasta on lyhyt matka toteutukseen.
      Olen kiinnostunut työstäni ja siihen liittyvistä asioista. Minulla on arjen moninaiset taidot ja tietyllä tapaa ongelman ratkaisun kyky. Olen tiukasti kiinni elämässä ja pidän eri asioiden tekemisestä ja ihmettelystä.
      Minulla on muutamia hyviä ystäviä. Paljon vietän aikaa itseni kanssa, tehden eri asioita.

      Harrastan monia eri lajeja, pidän liikunnasta, kulttuurista, musiikista, menosta, hiljaa olemisesta ja kynttilöiden loistosta.

      Hyvä, ravitseva ja terveellinen ruoka ja musiikki sekä tunnelma ovat hyvin mieluisia ja ne energisoivat ja piristävät mieluisassa seurassa.

      Itse tunnen, että elän hyvää ja mielenkiintoista elämää.
      Ulkonäkö
      • Pituus: 170 cm
      • Ruumiinrakenne: Sporttinen

      Ihannekumppani:
      • Sukupuoli: Mies
      • Suhdestatus: Sinkku
      • Ikä: 34 - 70 vuotta

    • hvfhobhxo

      Aikamoinen kolmikko:

      ranjana
      Nainen, 37 vuotta, Vantaa, Sinkku
      Viimeksi kirjautunut: 15.12.2014 klo 19.45

      tamia
      Nainen, 40 vuotta, Vantaa, Sinkku
      Viimeksi kirjautunut: 15.12.2014 klo 19.45

      ting
      Nainen, 37 vuotta, Vantaa, Sinkku
      Viimeksi kirjautunut: 15.12.2014 klo 19.43

      • Npirkanmaa

        Eli, ovat siis ryssiä, jotka ottavat miehen kuin miehen ! Onnea pojat naisen hakuun :)


      • hfgioödshvboödfh
        Npirkanmaa kirjoitti:

        Eli, ovat siis ryssiä, jotka ottavat miehen kuin miehen ! Onnea pojat naisen hakuun :)

        Noi "Vantaan" tytöt eivät mitään ryssiä ole, koska heillä ei ole profiilikuvia. Ryssillä olisi jonkun hemaiseman vähäpukeisen tytön kuva profiilissaan ja nettiosoite, johon voi mennä tuhlaamaan rahansa. Epäilen vahvasti palveluntarjojan tai jonkun käyttäjän vilunkipeliä.


      • miesvm_1967x
        hfgioödshvboödfh kirjoitti:

        Noi "Vantaan" tytöt eivät mitään ryssiä ole, koska heillä ei ole profiilikuvia. Ryssillä olisi jonkun hemaiseman vähäpukeisen tytön kuva profiilissaan ja nettiosoite, johon voi mennä tuhlaamaan rahansa. Epäilen vahvasti palveluntarjojan tai jonkun käyttäjän vilunkipeliä.

        Möttösen vähäjärkiset sukurutsakolmoset alunperin Öllölän Metsäkylästä?

        XD


      • feikit
        hfgioödshvboödfh kirjoitti:

        Noi "Vantaan" tytöt eivät mitään ryssiä ole, koska heillä ei ole profiilikuvia. Ryssillä olisi jonkun hemaiseman vähäpukeisen tytön kuva profiilissaan ja nettiosoite, johon voi mennä tuhlaamaan rahansa. Epäilen vahvasti palveluntarjojan tai jonkun käyttäjän vilunkipeliä.

        Saman huomannut. Aina joku nuori, erittäin kaunis naisenalku profiilikuvassa = feikki ja sen takana voi olla joku vanha pervopappa, joka saa varmaan jotain kiksejä siitä kun miehet käy kuolaamassa niissä profiileissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe