Olen kateellinen naisten runsaille viesteille !

epätasa-arvoa

Tein puolison haku ilmoituksen erääseen sanomalehteen joka julkaistaan perjantain lehdessä, tuloksena nolla vastausta koska olen mies joka hakee naista.

Suutuin ja masennuin tästä niin paljon että tein valeilmoituksen samaan lehteen jossa nainen hakee miestä.
Ilmoituksen sisältö oli muuten sama mutta lisäsin "valenaiselle" kiloja 17kg enempi mitä minulla on (olen normaalipainoinen) ja lyhensin "valenaisen" pituutta 20cm omasta pituudestani.

Tuliko nyt nolla vastausta, ei tullut vaan puhelimeeni alkoi vyöryä heti perjantaina sellainen tekstiviesti tulva etten ollut sellaista ikinä kokenut(tekstiviestit kulkevat lehtiyhtiön kautta joten puhelinnumeroni ei paljastu)
Klo 13.30 mennessä perjantain oli tullut 33 viestiä jolloin minä lähetin viestin lehtiyhtiöön että viestejä ei tarvitse enää välittää minulle.

Tässä kokeilussa nähdään kuinka helppoa se naisten onkaan tutustua uusiin miehiin ja valita suurista massoista paras.

Raitista ja savutonta normaalipainoista miestä ei kukaan lähesty mutta ylipainoisetkin naiset aiheuttavat tungoksen linjoille.

55

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+18

      Naiset eivät "saalista", luontokin on järjestynyt niin..Miksi naiset lähestyisivät,kun ei tarvitse? :D Turha kitistä

      • 69+69

        Eihän naiset lähestykkään mutta valkkaavat näitä hakkaavia ja ryyppääviä jännämiehiä ja sitten valittavat kun saavat aina tältä komistukselta turpaan. Jos nainen joskus olisi aloitteellinen tavismiehienkin suuntaan niin saattaisivat saada hyvänkin miehen.

        Tunnetko olevasi ylpeä kun valitat toisten kitinöistä? Eli et näe muuta kuin itsesi narsistin roolissa. Toivottavasti synnyt seuraavaan elämään ätmiksi niin muut pääsisivät sulle kuittailemaan turhista kitinöistä.


      • 12 + 7

        Millähän perusteella "luontokin on järjestynyt niin"? Pätee ehkä aika moneen muuhun eläinlajiin, mutta meillä on vähän erilainen lähtökohta asioihin. Näitä tekosyitähän riittää, ettei naisen tarvitsisi laittaa itseään likoon koskaan.


      • 20+18
        69+69 kirjoitti:

        Eihän naiset lähestykkään mutta valkkaavat näitä hakkaavia ja ryyppääviä jännämiehiä ja sitten valittavat kun saavat aina tältä komistukselta turpaan. Jos nainen joskus olisi aloitteellinen tavismiehienkin suuntaan niin saattaisivat saada hyvänkin miehen.

        Tunnetko olevasi ylpeä kun valitat toisten kitinöistä? Eli et näe muuta kuin itsesi narsistin roolissa. Toivottavasti synnyt seuraavaan elämään ätmiksi niin muut pääsisivät sulle kuittailemaan turhista kitinöistä.

        Hahhha :D säälin sinua..Lukemattomia ovat onnelliset pariskunnat, joissa ei ketään lyödä turpaan ja mies on sinun mittapuullasi "tavis" (niin kuin nainenkin). Normaali kanssakäyminen kyllä riittää, ja normaalia voi kanssakäyminen olla netinkin kautta. Tunnen monia netin kautta kumppanin löytäneitä.
        Kaikki te jotka täällä valitatte naisten nirsoudesta tuotte minulle loputonta viihdettä tällä palstalla :D varmasti sapettaa niin maan perusteellisesti, kun naiset pääsevät "valkkaamaan". Mutta niin se menee, turhaa se kitinä edelleen ja aina vain on ;)
        Kyllähän se varmasti teidän kaikkien katkerian miesten mieltä vähän helpottaa päästä edes täällä netissä purkamaan kertyneitä vihan tunteita.
        Sinä taasen et taida edes ymmärtää mitä on narsismi..? Itse en usko reinkarnaatioon, joten tuskinpa synnyn yhtään miksikään ;)


      • tyona
        12 + 7 kirjoitti:

        Millähän perusteella "luontokin on järjestynyt niin"? Pätee ehkä aika moneen muuhun eläinlajiin, mutta meillä on vähän erilainen lähtökohta asioihin. Näitä tekosyitähän riittää, ettei naisen tarvitsisi laittaa itseään likoon koskaan.

        Onko? Lukemattomat tutkimukset kyllä osoittavat, että ihminen seuraa eläimen tavalla viettejään. Eli ei olla luonnon yläpuolella :P


      • Rautaa rajalle
        20+18 kirjoitti:

        Hahhha :D säälin sinua..Lukemattomia ovat onnelliset pariskunnat, joissa ei ketään lyödä turpaan ja mies on sinun mittapuullasi "tavis" (niin kuin nainenkin). Normaali kanssakäyminen kyllä riittää, ja normaalia voi kanssakäyminen olla netinkin kautta. Tunnen monia netin kautta kumppanin löytäneitä.
        Kaikki te jotka täällä valitatte naisten nirsoudesta tuotte minulle loputonta viihdettä tällä palstalla :D varmasti sapettaa niin maan perusteellisesti, kun naiset pääsevät "valkkaamaan". Mutta niin se menee, turhaa se kitinä edelleen ja aina vain on ;)
        Kyllähän se varmasti teidän kaikkien katkerian miesten mieltä vähän helpottaa päästä edes täällä netissä purkamaan kertyneitä vihan tunteita.
        Sinä taasen et taida edes ymmärtää mitä on narsismi..? Itse en usko reinkarnaatioon, joten tuskinpa synnyn yhtään miksikään ;)

        Kun venäjä hyökkää suomeen tänä vuonna niin sinunkin hymys hyytyy. Siinä vaiheessa minä nauran sinulle ja avuttomuudellesi. Koitahan pärjätä mutta minulta on turha tulla apuja itkemään. Suomessa on suojelemisenkin arvoisia ihmisiä ja sinä et ole niiden joukossa.


      • 20+18
        Rautaa rajalle kirjoitti:

        Kun venäjä hyökkää suomeen tänä vuonna niin sinunkin hymys hyytyy. Siinä vaiheessa minä nauran sinulle ja avuttomuudellesi. Koitahan pärjätä mutta minulta on turha tulla apuja itkemään. Suomessa on suojelemisenkin arvoisia ihmisiä ja sinä et ole niiden joukossa.

        LOL :D tämä "Venäjä hyökkää Suomeen ja kaikki naiset raiskataan ja viedään vankileireille ja sitten hymyt hyytyy" - mussutus on toinen naurettavuuden multihuipentuma :'D


    • huh huijaa

      Netissä nainen voi saada jopa satoja viestejä viikossa, jos nainen on vähänkin näpsäkän näköinen. Jossain lehdessä oli joskus juttua tästä.

    • 17+20

      Raitis, savuton ja normaalipainoinen mies = Ei yhtään mitään.

      Pelaa paremmin tai häviä :D

      • lkfajlkaf

        Näin. Raittius on harvalle pelkästään positiivinen asia, savuttomuus lähinnä vain itsekin savuttomille. Normaalipainoisuus nyt ei taas kerro paljon mitään todellisesta ruumiinrakenteesta.

        Aloittaja voisi listata niitä oikeasti hyviä puoliaan. Naisiin vetoaa mm komeus, varakkuus, sosiaalisuus, vaikutusvalta, menestys, lihaksikkuus, urheilullisuus. Onhan noita millä päteä jos ei toisella saralla niin pärjääkään.


    • Hyvä, että olet tunnistanut ja nimennyt tunteen, jota koet (kateellisuuden) sen sijaan, että _syyttäisit_ naisia siitä, että he saavat paljon vastauksia (so. osa naisista saa, sen sijaan osa ei saa yhtään sen enempää kuin enemmistö miehistäkään). Niin kauan kuin miehet pommittavat osaa naisista viesteillä, tilanne ei muutu miksikään. Ratkaisun avain on miehissä.

      Noita narinoita siitä, kuinka naiset valkkaavat pahoinpiteleviä miehiä, en jaksaisi enää edes kommentoida.

      (Täysraittius on monelle turn-off ja sen ymmärrän hyvin itsekin sellaisen kanssa muutaman vuoden parisuhteessa oltuani.)

      • 16+20

        Ratkaisun avain on naisissa jos he vastaisivat asiallisiin ja kriteereihin soveltuviin viesteihin mutta ei kun pitää diivailla ja hakea vain niitä komeita pelimiehiä joita kaikki naiset jahtaa.


      • 13+4
        16+20 kirjoitti:

        Ratkaisun avain on naisissa jos he vastaisivat asiallisiin ja kriteereihin soveltuviin viesteihin mutta ei kun pitää diivailla ja hakea vain niitä komeita pelimiehiä joita kaikki naiset jahtaa.

        Ja miehet voisi puolestaan yrittää iskeä sitä paksua karkkia ostavaa tanttaa siinä marketin kassalla ja lopettaa siitä nätistä myyjätytöstä haaveilemisen.

        Pohjasakka ansaitsee toisensa, ei enempää.


      • aina yksin
        13+4 kirjoitti:

        Ja miehet voisi puolestaan yrittää iskeä sitä paksua karkkia ostavaa tanttaa siinä marketin kassalla ja lopettaa siitä nätistä myyjätytöstä haaveilemisen.

        Pohjasakka ansaitsee toisensa, ei enempää.

        minäpäs olen yrittänyt iskeä lihavia ja jopa lievästi vammaisia naisia, mutta olen saanut pakit heiltäkin. Itse olen normipainoinen/pituinen, työssä käyvä, raitis ja savuton mies.


      • 1+3
        aina yksin kirjoitti:

        minäpäs olen yrittänyt iskeä lihavia ja jopa lievästi vammaisia naisia, mutta olen saanut pakit heiltäkin. Itse olen normipainoinen/pituinen, työssä käyvä, raitis ja savuton mies.

        Olet luultavasti surkein mies. Voi olla että huonoin mies on huonoimman naisen alapuolella ja siksi kukaan ei ole sinun tasoasi.

        ps. Lopeta tuo jankuttaminen normipainosta, tupakasta, raittiudesta ja töistä. Täysraittiutta lukuunottamatta ihan ok juttuja mutta valitettavasti pariutumisarvoltaan kaikki edelleen luokkaa perusvaatimus tai nolla.


      • 5 + 19

        Mikä siinä täysraittiudessa oikein mättää? Niuhottiko mies sinun juomisestasi vai eikö sitä vaan osaa olla seurassa, jossa yksi ei ota alkoholia? Joskus tuntuu että ihmisillä on joku kummallinen syyllisyys alkoholin käyttämisestä, ja sen takia tulee vaivaantunut olo jos porukassa joku onkin selvinpäin. Sitä sitten ihmetellään ja kysellään että miksi.


      • 5 + 19 kirjoitti:

        Mikä siinä täysraittiudessa oikein mättää? Niuhottiko mies sinun juomisestasi vai eikö sitä vaan osaa olla seurassa, jossa yksi ei ota alkoholia? Joskus tuntuu että ihmisillä on joku kummallinen syyllisyys alkoholin käyttämisestä, ja sen takia tulee vaivaantunut olo jos porukassa joku onkin selvinpäin. Sitä sitten ihmetellään ja kysellään että miksi.

        En tarvitse alkoholia, joten en juonut hänen seurassaan (enkä silloinkaan kun hän ei ollut paikalla) noina vuosina itsekään. Meidän eromme oli siinä, että hänen ajatusmaailmansa pyöri koko ajan alkoholin ympärillä. Emme voineet käydä baareissa, risteilyillä yms paikoissa, mihin alkoholi usein liitetään, tai jos kävimme niin hän jaksoi koko ajan huomautella muiden juomisesta.

        Ehdoton suhtautuminen alkoholiin, so. ettei edes tervetuliaismaljaa voi juoda (tai edes olla juovinaan, jos jostain syystä alkoholitonta ei ole tarjolla) ja "numeron tekeminen" omasta juomisesta on tuon suhteen jälkeen ollut ainakin minulle turn-off.


      • 4+18
        5 + 19 kirjoitti:

        Mikä siinä täysraittiudessa oikein mättää? Niuhottiko mies sinun juomisestasi vai eikö sitä vaan osaa olla seurassa, jossa yksi ei ota alkoholia? Joskus tuntuu että ihmisillä on joku kummallinen syyllisyys alkoholin käyttämisestä, ja sen takia tulee vaivaantunut olo jos porukassa joku onkin selvinpäin. Sitä sitten ihmetellään ja kysellään että miksi.

        Ihminen joka on täysraitis tapaa olla muutenkin vähän outolintu. Vähän kuin ihminen joka jostain periaatteellisesta syystä ei suostu juomaan mitään mehua tai syömään mitään lihaa. Joku kummallinen aate taustalla tai sitten näitä maitoa ravintolassa juovia aikamiespoikia.

        Ei tosin välttämättä mutta nettideittailu nyt vaan on näitä juttuja jossa itseään säästääkseen kannattaa jo ennakkoon minimoida kaikenmaailman hörhöjen tapaileminen.


      • dfghbdd
        helka kirjoitti:

        En tarvitse alkoholia, joten en juonut hänen seurassaan (enkä silloinkaan kun hän ei ollut paikalla) noina vuosina itsekään. Meidän eromme oli siinä, että hänen ajatusmaailmansa pyöri koko ajan alkoholin ympärillä. Emme voineet käydä baareissa, risteilyillä yms paikoissa, mihin alkoholi usein liitetään, tai jos kävimme niin hän jaksoi koko ajan huomautella muiden juomisesta.

        Ehdoton suhtautuminen alkoholiin, so. ettei edes tervetuliaismaljaa voi juoda (tai edes olla juovinaan, jos jostain syystä alkoholitonta ei ole tarjolla) ja "numeron tekeminen" omasta juomisesta on tuon suhteen jälkeen ollut ainakin minulle turn-off.

        Vaikka on raitis niin ei se tarkoita että muut ei sais juoda ja ei vois käydä juhlissa.
        Itse saatan juoda jonkun tervetuliasmaljan tai vastaavan mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan jos muut juot.
        Mut sen olen huomannut että minua pyydetä tai oteta mukaan juhliin tai baariin sen takia kun en juo. Vaikka olen aika puhelias ja seurallinen.


      • alkoholistin tytär
        4+18 kirjoitti:

        Ihminen joka on täysraitis tapaa olla muutenkin vähän outolintu. Vähän kuin ihminen joka jostain periaatteellisesta syystä ei suostu juomaan mitään mehua tai syömään mitään lihaa. Joku kummallinen aate taustalla tai sitten näitä maitoa ravintolassa juovia aikamiespoikia.

        Ei tosin välttämättä mutta nettideittailu nyt vaan on näitä juttuja jossa itseään säästääkseen kannattaa jo ennakkoon minimoida kaikenmaailman hörhöjen tapaileminen.

        Minä taas kuulun siihen porukkaan, joka on saanut kärsiä toisten alkoholin käytön takia lapsesta saakka. Isäni oli alkoholisti, hän uhkasi meidät humalassa tappaa ja ajoi ulos kaikki talvipakkaseenkin. Ja kuinka ollakkaan, eka aviomieheni osottautui myös juopoksi. Ja ei kahta ilman kolmatta, myöskin toinen mies oli juoppo. Itse en voi sietää viinaa, en sitä itse juo ollenkaan. Minä taas treffipalstalla ohtin kaikki, jotka käyttää alkoholia, vaikka se olisi silloin tällöin. Kun se kohtuullinen alkon käyttöon osoittautunut käytännössä erittäin runsaaksi.
        Eli näillä absolusteilla voi hyvinkin olla karvaita kokemuksia muiden alkon käytöstä ja siksi ovat ite juomatta, kuten minä.


    • trollibensa

      20% miehistä saa 80% naisista ja siinä pelissä joku jää ilman ja muille riittääkin sitten useampia ja valinnanvaraa.

      Näin se menee.

      Naisille syntyy helposti väärä kuva joka edelleen ruokkii mainittua ilmiötä. Nimittäin vähemmänkin viehättävä nainen saattaa saada kapakasta mukaansa yhden yön panokaverin. Tästä nainen saattaa saada virheellisen käsityksen että hän todella voisi saada vastaavan miehen jossakin muussa tilateessa vakituisempaan suhteeseen.

      Nettideittimaailma vahvistaa samaa ilmiötä, naisille tulee paljon vastauksia, myös osin niiltä hyviltä miehiltä jotka sitten tositilanteessa eivät tuota naista kelpuuttaisikaan. Näin nainen luulee olevansa kyvykäs saamaan jotain parempaa kuin mihin oikeasti pääseekään.

      Ilmiötä vahvistaa viälä ikääntyminen, parikymppisten keskuudessa naisten valta valita miehistä on merkitävästi vahvempi kuin nelikymppisen naisen jolla se on merkittävästi heikentynyt (ellei hän tyydy yli kymmenen vuotta vanhempiin miehiin tai ole itse poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja naisellinen optimaalisessa vartalossa).

      Meille miehille jotka saamme, tuo kaikki merkitsee vain hiukan enemmän työtä. Toisaalta tuon työn osaaminen on myös se syy miksi meillä on jonoa.

      • Ihan oikeasti väität, että joka viides mies on suhteessa neljän naisen kanssa yhtä aikaa?


      • ccsdsdsff
        helka kirjoitti:

        Ihan oikeasti väität, että joka viides mies on suhteessa neljän naisen kanssa yhtä aikaa?

        "Ihan oikeasti väität, että joka viides mies on suhteessa neljän naisen kanssa yhtä aikaa? "

        Luetun ymmärtäminen on haasteellista :D


      • unennäit

        Ei kukaan nainen halua kaltaistasi huoraa, varsinkaan vakavaan suhteeseen. Kuka haluaa edes panna sinunlaistasi tautipesäkettä.


      • ccsdsdsff kirjoitti:

        "Ihan oikeasti väität, että joka viides mies on suhteessa neljän naisen kanssa yhtä aikaa? "

        Luetun ymmärtäminen on haasteellista :D

        20 % miehistä on minun laskuoppini mukaan yhtä kuin joka viides mies.

        80 % naisista on yhtä kuin neljä naista viidestä.

        Jos meillä on viisi miestä ja viisi naista, niin tuo väite tarkoittaisi, että yksi niistä miehistä olisi suhteessa neljään niistä naisista. Ja tämä tilastollinen "fakta" olisi siis yleistettävissä koko väestöön.

        Mitä en todellakaan usko.


      • Heikki H
        helka kirjoitti:

        20 % miehistä on minun laskuoppini mukaan yhtä kuin joka viides mies.

        80 % naisista on yhtä kuin neljä naista viidestä.

        Jos meillä on viisi miestä ja viisi naista, niin tuo väite tarkoittaisi, että yksi niistä miehistä olisi suhteessa neljään niistä naisista. Ja tämä tilastollinen "fakta" olisi siis yleistettävissä koko väestöön.

        Mitä en todellakaan usko.

        Minä melkein uskon...


      • trollibensa
        helka kirjoitti:

        20 % miehistä on minun laskuoppini mukaan yhtä kuin joka viides mies.

        80 % naisista on yhtä kuin neljä naista viidestä.

        Jos meillä on viisi miestä ja viisi naista, niin tuo väite tarkoittaisi, että yksi niistä miehistä olisi suhteessa neljään niistä naisista. Ja tämä tilastollinen "fakta" olisi siis yleistettävissä koko väestöön.

        Mitä en todellakaan usko.

        helka, hiukan suomen kielestä ja sen ymmärtämisestä.

        Kirjoitin "20% miehistä saa 80% naisista ", siihen ei sisältynyt olettamaa että he kaikki ottaisivat sen mitä olisi mahdollista saada.

        Se että ottaako mies naisen vaikka saisi jäi sinulta ymmärtämättä. Ei tietenkään mies ota kaikkia naisia ketkä saisi, vain hänet/ne ketkä kiinnostavat.

        Sama kuin konvehtirasia, ei ole pakko syödä koko boxia, voi ottaa vain yhden. Pahanmakuiseksi tiedettyä konvehtia tuskin kukaan ottaa vaikka saisi.

        Toki miehillä joilla "flaksi käy" on todennäköisesti enemmän suhteita ja aktiviteettejä kuin heillä joilla homma ei toimi.


      • trollibensa kirjoitti:

        helka, hiukan suomen kielestä ja sen ymmärtämisestä.

        Kirjoitin "20% miehistä saa 80% naisista ", siihen ei sisältynyt olettamaa että he kaikki ottaisivat sen mitä olisi mahdollista saada.

        Se että ottaako mies naisen vaikka saisi jäi sinulta ymmärtämättä. Ei tietenkään mies ota kaikkia naisia ketkä saisi, vain hänet/ne ketkä kiinnostavat.

        Sama kuin konvehtirasia, ei ole pakko syödä koko boxia, voi ottaa vain yhden. Pahanmakuiseksi tiedettyä konvehtia tuskin kukaan ottaa vaikka saisi.

        Toki miehillä joilla "flaksi käy" on todennäköisesti enemmän suhteita ja aktiviteettejä kuin heillä joilla homma ei toimi.

        Mitä jos keksittyjen tilastojen sijaan katsottaisiin ihan oikeita:

        Vuonna 2012 ikäryhmässä 25-29 70 % miehistä ja 85 % naisista oli avioliitossa, avoliitossa tai parisuhteessa. Seuraavassa ikäryhmässä reilut 90 % naisista ja vajaat 90 % miehistä oli jossain em. suhteista.
        http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3034930/parisuhdemuodot.gif

        Mistä siis tulee väittämä, että vain 20 % miehistä saisi naisen = parisuhteen?


      • minäkö tyhmä?
        helka kirjoitti:

        Mitä jos keksittyjen tilastojen sijaan katsottaisiin ihan oikeita:

        Vuonna 2012 ikäryhmässä 25-29 70 % miehistä ja 85 % naisista oli avioliitossa, avoliitossa tai parisuhteessa. Seuraavassa ikäryhmässä reilut 90 % naisista ja vajaat 90 % miehistä oli jossain em. suhteista.
        http://www.vaestoliitto.fi/@Bin/3034930/parisuhdemuodot.gif

        Mistä siis tulee väittämä, että vain 20 % miehistä saisi naisen = parisuhteen?

        "Mistä siis tulee väittämä, että vain 20 % miehistä saisi naisen = parisuhteen? "

        helkalta se tule. Nimimerkki trollibensa ei ole tuollaista väitettä esittänyt


    • huoh.

      Aloituksessa on heti pari virhettä:

      "kuinka helppoa ... tutustua uusiin miehiin"

      ja

      "valita suurista massoista paras"

      Ei se ole mitään tutustumista miehiin että laittaa ilmoituksen lehteen ja siihen vastaa kaikki juntit ja kahjot mitä hevon veen kuusesta suinkin löytää. Ja sen kaiken paskasakin paras ei välttämättä ole lähimaillekaan sitä mitä naisen oma taso on, että löytämättä jäi mies.

      Vaikea ymmärtää että miksi se on miehillä niin vaikeaa ymmärtää että MÄÄRÄ EI TAKAA LAATUA.

      • joopa joo

        MAHDOLLISUUDET PARANEVAT MITÄ ISOMPI MÄÄRÄ TARJOKKAITA !!
        YMMÄRTÄKÄÄ JO.

        anteeksi huutamiseni.


    • kolmasnainen

      Jepjep, onko sitten toisinpäin, että 20% naisista saa 80% miehistä? Go girl!

      • Yksi mies 80 %:sta

        On. Taatusti asia on näin!


    • …………..

      "Raitista ja savutonta normaalipainoista miestä ei kukaan lähesty mutta ylipainoisetkin naiset aiheuttavat tungoksen linjoille."

      Ja logiikka takana on tämä: ylipainoinen nainen hakee seuraa, siltä saa varmasti, laitanpa viestiä.

    • todentotta

      En tiedä noista lehti-ilmoituksista, mutta ylipainoisena naisena en ole juurikaan saanut s24- treffeillä vastauksia, vaikka elämäni on muuten kunnossa ja kasvoiltani olen keskivertoa kauniimpi. Olen savuton, töissä jne.. Profiili on selkeä ja laaja ja siinä on kuva.

      Parin kk deittailun saaliina on ollut alle 20 viestiä joista vain kaksi oli täysin asiallisia. Toisen tapasin, ja tämä "raitis" mies tuli humalassa treffeille! Toista en tavannut, koska meidän elämäntilanteet ovat niin täysin erilaiset että suhde olisi ollut mahdoton. Itse olen laittanut usealle, myös kuvattomille profiileille miehelle viestiä, eikä kukaan ole vastannut! Siis viestitin niille miehille, jotka eivät sulje sitä "runsaanpuoleisuutta" pois ihannenaisen kriteereistä.

      Joten jospa lopettaisitte tuon totaalisen naivin "nainen saa aina miehen" jankutuksen, jota viljelettä näillä palstoilla koko ajan! Tosielämässä vain hoikka nainen saa miehen. KUKAAN mies ei huoli ylipainoista naista. Ei kukaan. Ei edes ruma ja lihava atmi.

      • Miehen kokemuksia

        Sait sentään parissa kuukaudessa lähes parikymmentä vastausta.
        Onnittelen!
        Minä en kunnollisena ja sopusuhteisena miehenä parissa vuodessakaan saanut yhtään vastausta. Omat yhteydenottoni johtivat kolmeen tapaamiseen joista sain kaksi etäystävää joitten kanssa silloin tällöin netissä ajatuksia vaihdamme. Se kolmas näytteli ystävää haku koko ajan päällä ja pienehkö hyötymistarkoituskin. En silti katkaissut suhdetta, vaan kun löysi paremman kohteen, tekaisi muka riidan saadakseen siitä itselleen motiivin katkaista suhde. Nyt tuo toinenkin suhde on ymmärtääkseni poikki ja korvautunut ulkomaanmatkojen jälkeen värikkäämmillä harrastuskavereilla.
        Loput noista yhteydenotoistani eivät johtaneet edes vastaukseen, että ei kiinnosta.
        Niin ja tiedän, että joku tunnistaa tästä itsensä. Ja minut. Vaan eipä haittaa, nimiä en kerro.


      • trollibensa

        "Siis viestitin niille miehille, jotka eivät sulje sitä "runsaanpuoleisuutta" pois ihannenaisen kriteereistä. "

        Mies ei voi profiilissaan tuoda esille todellisia toiveitaan koska se herättää naisissa epäilyksen/tunteen siitä että mies on pinnallinen ja tällöin edes kohderyhmään kuuluvat eivät vastaa.

        Ts. 39v miehen ei kannata ilmoittaa hakevansa 28-35v naista, vaan on parempi laittaa ikähaarukka 29-45v.

        Siksi ylipainoisia (tai "normaalipainoisia", kuten termi taitaa osin nykyisin kuulua), ei suljeta pois ihannekumppanin kohdalla.


      • todentotta
        Miehen kokemuksia kirjoitti:

        Sait sentään parissa kuukaudessa lähes parikymmentä vastausta.
        Onnittelen!
        Minä en kunnollisena ja sopusuhteisena miehenä parissa vuodessakaan saanut yhtään vastausta. Omat yhteydenottoni johtivat kolmeen tapaamiseen joista sain kaksi etäystävää joitten kanssa silloin tällöin netissä ajatuksia vaihdamme. Se kolmas näytteli ystävää haku koko ajan päällä ja pienehkö hyötymistarkoituskin. En silti katkaissut suhdetta, vaan kun löysi paremman kohteen, tekaisi muka riidan saadakseen siitä itselleen motiivin katkaista suhde. Nyt tuo toinenkin suhde on ymmärtääkseni poikki ja korvautunut ulkomaanmatkojen jälkeen värikkäämmillä harrastuskavereilla.
        Loput noista yhteydenotoistani eivät johtaneet edes vastaukseen, että ei kiinnosta.
        Niin ja tiedän, että joku tunnistaa tästä itsensä. Ja minut. Vaan eipä haittaa, nimiä en kerro.

        Siis ne vastaukset oli nuorten miesten seksinvonkausviestejä!! Vain kaksi oli sellaiselta, joka oli ainakin olevinaan tosissaan: ja toinen sitten tuli kännissä treffeille, keskellä päivää! Piti olla tervettä elämää viettävä raitis mies.. Toisen henk.koht tietoja en tähän kirjoita, ettei tunnisteta.


      • todentotta
        trollibensa kirjoitti:

        "Siis viestitin niille miehille, jotka eivät sulje sitä "runsaanpuoleisuutta" pois ihannenaisen kriteereistä. "

        Mies ei voi profiilissaan tuoda esille todellisia toiveitaan koska se herättää naisissa epäilyksen/tunteen siitä että mies on pinnallinen ja tällöin edes kohderyhmään kuuluvat eivät vastaa.

        Ts. 39v miehen ei kannata ilmoittaa hakevansa 28-35v naista, vaan on parempi laittaa ikähaarukka 29-45v.

        Siksi ylipainoisia (tai "normaalipainoisia", kuten termi taitaa osin nykyisin kuulua), ei suljeta pois ihannekumppanin kohdalla.

        Kyllä mä sen tajuan. Mutta nuo palstan valittajamiehet ei tajua, että ylipainoinen nainen EI SAA ketään, ei edes at-miestä!!


      • aina yksin
        todentotta kirjoitti:

        Kyllä mä sen tajuan. Mutta nuo palstan valittajamiehet ei tajua, että ylipainoinen nainen EI SAA ketään, ei edes at-miestä!!

        minutpa saisi, mutta minä en kelpaa edes ylipainoisille tai vammaisille naisille!


        Ps. en ole "täysraitis", joten senkään vuoksi minua on turha naisten syrjiä.


      • no mutta
        trollibensa kirjoitti:

        "Siis viestitin niille miehille, jotka eivät sulje sitä "runsaanpuoleisuutta" pois ihannenaisen kriteereistä. "

        Mies ei voi profiilissaan tuoda esille todellisia toiveitaan koska se herättää naisissa epäilyksen/tunteen siitä että mies on pinnallinen ja tällöin edes kohderyhmään kuuluvat eivät vastaa.

        Ts. 39v miehen ei kannata ilmoittaa hakevansa 28-35v naista, vaan on parempi laittaa ikähaarukka 29-45v.

        Siksi ylipainoisia (tai "normaalipainoisia", kuten termi taitaa osin nykyisin kuulua), ei suljeta pois ihannekumppanin kohdalla.

        "Mies ei voi profiilissaan tuoda esille todellisia toiveitaan koska se herättää naisissa epäilyksen/tunteen siitä että mies on pinnallinen ja tällöin edes kohderyhmään kuuluvat eivät vastaa."

        täähän se on mitä ilmeisimmin syynä siihenkin mitä täällä jatkuvasti valitetaan, että miksei naiset vastaa vaikka mies (näennäisesti) sopis kriteereihin!

        Tähän mennessä olen laittanu rehellisesti suht tarkkaankin eri kohtiin ihanteellisia seikkoja (ajatuksella ne on IHANTEITA, ei ehdottomia VAATIMUKSIA) mutta pitääpä itsekin kokeilla ja löysentää tuntuvasti niitä ihannekriteerejä, josko niiltä toivotunlaisiltakin alkas virtaan viestiä.. yleensä kun on täysin kuollutta. Ehkä kaikki sopivatkin on sit ajatellu liian pinnalliseks eikä siks oo vaivautunu.. Tietenkin niiltä mahdollisimman epäsopiviltakin (reilusti yli/ali-ikäsiä, varattuja, liian kaukaa jne.) tulee aina viestejä, tuskin edes vaivautuu lukeen mitään kriteerejä.


    • kasachov

      No mä olin viikon deitissä ja sain sata viestiä vaikka olen ruma ja lihava. Oli kuva ja ruksi kohdassa pyöreä. Oli varmaan se ajankohta otollinen, kun oli ennen joulua et porukka niin epätoivoista ;) Jouluhan lisää yksinäisyyden tunnetta..

      • olispa joulu aina

        Joulun aika tosiaankin lisää pullukoiden kysyntää, huomasin saman. :) Jouluna miehet on niin epätoivoisia yksinäisyydessään, että niiden on pakko laskea rimaa ja tällainen muhkumpikin kelpaisi. Nyt kun joulu on ohi, niin tuli hiljaista viestirintamalla. ;)


    • muhkumpi.

      Tämä muhkumpi nainen kelpasi komealle ja pitkälle miehelle. Eli, ei kaikki miehet katso pelkkää ulkokuorta.

      • todentotta

        Mistä sen sitten löysit? Kun minä en löydä, enkä ole lainkaan nirso!!


      • muhkumpi.
        todentotta kirjoitti:

        Mistä sen sitten löysit? Kun minä en löydä, enkä ole lainkaan nirso!!

        Hän löysi minut treffipalstalta, ei kuitenkaan täältä. Hän sanoi, että hän arvostaa naisessa enemmän luonnetta, kun ulkonäköä. No, en ole ruma, mutta lihava olen ja kelpaan hänlle just tämmöisenä. Ja meillä menee hyvin, kaikilla elämän osa-alueilla. Alussa hieman epäilin hänen rakkauttaan, kun ei millään mennyt tajuuntaani, että miten noin komea ja pitkä mies voisi minua oikeasti rakastaa. Mutta näin vain tapahtui ja ollaan onnellisia :)


      • rumilus123
        muhkumpi. kirjoitti:

        Hän löysi minut treffipalstalta, ei kuitenkaan täältä. Hän sanoi, että hän arvostaa naisessa enemmän luonnetta, kun ulkonäköä. No, en ole ruma, mutta lihava olen ja kelpaan hänlle just tämmöisenä. Ja meillä menee hyvin, kaikilla elämän osa-alueilla. Alussa hieman epäilin hänen rakkauttaan, kun ei millään mennyt tajuuntaani, että miten noin komea ja pitkä mies voisi minua oikeasti rakastaa. Mutta näin vain tapahtui ja ollaan onnellisia :)

        olisiko sulle sitten itsellesi kelvannu vähemmän komea mies?


      • muhkumpi..
        rumilus123 kirjoitti:

        olisiko sulle sitten itsellesi kelvannu vähemmän komea mies?

        Olisi kelvannut. Arvsta myös itse enemmän ihmisen luonnetta, kun ulkonäköä.


      • Ulkonäkö filosofi
        muhkumpi.. kirjoitti:

        Olisi kelvannut. Arvsta myös itse enemmän ihmisen luonnetta, kun ulkonäköä.

        Outoa ja kummallista että juurikin teille läskeille yllättäen kelpaisi kuka vaan ja luonne on tärkeämpi mutta hoikille ja sporttisille ei sitten kelpaakkaan luonteen perusteella kukaan vaan ainoastaan sillä ulkonäöllä valitaan. Toisinsanoen sinäkin vaan tyydyt johonkin. Jos olisit hoikka ja sporttisen kaunis valitsisit seurasikin tarkemmin ja varmaan nykyinen ukkosi ei niitä kriteereitä täyttäisi sano mitä sanot.


    • minttumaarit2

      Naisten saamat suuret vastausmäärät on legendaa. No, ehkä joku kaunis 20 v. paljastavissa (=huorahtavissa) vaatteissa saa niitä, mutta tavisnaiset ei, ei etenkään vähän ikääntyneemmät.
      Mitäs jos miehet lopetatte ton ruikutuksen, sillä ei ole mitään pohjaa?

      Raitis ja savuton ja kova urheilemaan, sporttinen on ulkona mun toiveista. Haluaisinko tuntea itseni lihavaksi ja holtittomaksi toisen rinnalla?
      Haluisin normaalin kokoisen, tapaisen, näköisen miehen, mutta eipä niitä liiemmin ole liikkeellä, ei ne ainakaan minusta ole kiinnostuneet.

      • pok.

        Kai niitä viestejä voi sadella sellaisille kaunottarille, mutta suurin osa niistä viesteistä on varmaan sellaista "panisin"-tasoa.


      • tt....
        pok. kirjoitti:

        Kai niitä viestejä voi sadella sellaisille kaunottarille, mutta suurin osa niistä viesteistä on varmaan sellaista "panisin"-tasoa.

        Noita panisin-tason viestejä tulee kaikille. Lihava nainen kelpaa sänkyyn, mutta hoikka otetaan parisuhteeseen. En tajua miesten logiikkaa. Lihavakaan mies ei halua lihavaa naista.


      • tässä syy?
        tt.... kirjoitti:

        Noita panisin-tason viestejä tulee kaikille. Lihava nainen kelpaa sänkyyn, mutta hoikka otetaan parisuhteeseen. En tajua miesten logiikkaa. Lihavakaan mies ei halua lihavaa naista.

        Pårnån katselu on varmaan syynä siihen, että kaikki mättö- ja mäkkärimaketkin haluaa kauniin ja hoikan naisen, kun kerran pårnåleffassakin joku läsö porsasäijä on sellasen söpöliinin päällä ähisemässä hiestä märkänä.


      • aina yksin
        tässä syy? kirjoitti:

        Pårnån katselu on varmaan syynä siihen, että kaikki mättö- ja mäkkärimaketkin haluaa kauniin ja hoikan naisen, kun kerran pårnåleffassakin joku läsö porsasäijä on sellasen söpöliinin päällä ähisemässä hiestä märkänä.

        minä olen normaalilla vartalolla varustettu ja minulle kelpaa myös lihavat ja vammaiset naiset. Minä en kelpaa heille.


      • pyöräläski
        aina yksin kirjoitti:

        minä olen normaalilla vartalolla varustettu ja minulle kelpaa myös lihavat ja vammaiset naiset. Minä en kelpaa heille.

        Deittisivutoilla pääsääntöisesti minä olen tehnyt kiinnostaville miehille aloitteet. Miehet lähettelevät lähinnä viestejä joissa ehdottelevat seksiä tai muuten vaan pelleilevät.
        Minä olen vähän lihava nainen ja aina miesten kiinnostus lakkaa kun näkevät kuvani, vaikka naamasta olen oikeasti ihan sievä (myös muiden mukaan, ei ole henk koht mielipiteeni) enkä muutenkaan ole 100-kiloinen ihravuori. Näin käy, vaikka aiemmin juttu olisi luistanut ja olisi synkannut hyvin. Enkä etsi mitään kasvotonta adonista vaan ihan tavallista, saman henkistä ihmistä, ei nyt väliä tuolla ylipainolla tai naamalla edes, jos ihminen on muuten viehättävä.


        Eli komppaan. Nainen jos ei ole pieni/hoikka niin EI saa miestä, vaikka näin aina sanotaan!! Seksiä saa, mutta siitä ei ole kysymys.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe