Ilm.6 luvun neljä hevosta, ovat samalta laitumelta, maailmasta.

Westsider-

Sen neljä viimeistä vaihetta ennen sen loppua. Sen aloittaa valkealla hevosella ratsastaja, joka on voimallinen eksytys, Kuten Jumalasta luopunut ekumenia sen piispoineen ja niiden ajamien homo-tasaarvo lakeineen

Vasta viidennen sinetin jälkeen on seurakunnan tempaus ( Ilm. 6:9)

20

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amenia

Niinpä on, eksytys ensin ja viimeisenä vielä toinen valkea hevonen, jonka ratsastajan nimi on Jumalan sana.

• Niinpä niin

19:11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
      19:12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
      19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
      19:14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
      19:15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
      19:16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra."
      19:17 Ja minä näin enkelin seisovan auringossa, ja hän huusi suurella äänellä sanoen kaikille keskitaivaalla lentäville linnuille: "Tulkaa, kokoontukaa Jumalan suurelle aterialle
      19:18 syömään kuningasten lihaa ja sotapäällikköjen lihaa ja väkevien lihaa ja hevosten sekä niiden selässä istuvien lihaa ja kaikkien vapaitten ja orjien lihaa, sekä pienten että suurten."

• nyt ollaan

Nyt ollaan kuudennessa sinetissä. 2 verikuuta on tullut ja kolmas on pääsiäisenä viimeinen syksyllä.

Seitsemmännen pasuunan soidessa tulee ylöstempaus ja sen jälkeen alkaa vihan maljojen vuodatus.

• Westsider-

Juuri näin ollaan nyt, ja kun tuo seitsemäs pasuna soi niin valmiit valitut temmataan.
        pois pahuutta näkemästä.

• -jarmo-

Uskokaa tai olkaa uskomatta mutta Westsider on siinä oikeassa että sama on laidun muttei ymmärrä laidunta.

Valkea hevonen, lähti voittajana voittamaan, eikä häviämään, kuten eksyttäjä.
      Päähän sille annettiin voittajan seppele, kahden vallan symboli, Taivaan ja maan kuningas.
      Käteen sille annettiin jousi, Joonatanin jousi, Israelin ensimmäisen kuninkaan pojan kuuluisa ase.

Punainen hevonen sai käteen miekan ja vallan ottaa rauha pois maasta.
      Jeesus sanoi, etten minä ole tullut teille rauhaa tuomaan vaan miekan. Minä otan rauhan pois keskeltänne, niin että veli sotii veljeään vastaan.

Mustan hevosen ratsastaja sai vaakan, jolla mitataan ja punnitaan ihminen. Se on lain ja tekojen puntari. Sillä mitataan jokaisen ihmisen synnit ja teot.

Hallava hevonen on kuolema, eikä yksikään täällä syntynyt ole tuota viikatetta väistänyt.

ELIKKÄS, OVAT SAMALTA LAITUMELTA, OVAT JUMALAN SANAA!!!

• 4365

Voi sinua Jarmo. Jo pitää olla luuta koko pää.

• Kerran viel'

Jarmo. Lue oikein hitaasti tämä.

Ilmestyskirja:
        6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
        6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
        6:3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
        6:4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.

Eksytys ensin.
        Siis Jeesuksen jäljittelijä, eihän muuten voittaisi niitä, jotka eivät ole pelastukseen luvatut.

Kuka tämä on mielestäsi?
        19:11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
        19:12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
        19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
        19:14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
        19:15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
        19:16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra."

Tässä lisää.

https://www.youtube.com/watch?v=0iTSXDCZHEc

• -jarmo-
        Kerran viel' kirjoitti:

Jarmo. Lue oikein hitaasti tämä.

Ilmestyskirja:
        6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
        6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
        6:3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
        6:4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.

Eksytys ensin.
        Siis Jeesuksen jäljittelijä, eihän muuten voittaisi niitä, jotka eivät ole pelastukseen luvatut.

Kuka tämä on mielestäsi?

Tässä lisää.

https://www.youtube.com/watch?v=0iTSXDCZHEc

Hyvä "Kerran viel."

Lue sama viel kerran ja viel hitaammin...

• Kiitos totuudesta
        -jarmo- kirjoitti:

Hyvä "Kerran viel."

Lue sama viel kerran ja viel hitaammin...

Kuka on kaksiteräinen miekka, herrain Herra, Jumalan sana, Kuningasten Kuningas?

Kuka tämä on mielestäsi?

• -jarmo-
        Kiitos totuudesta kirjoitti:

Kuka on kaksiteräinen miekka, herrain Herra, Jumalan sana, Kuningasten Kuningas?

Kuka tämä on mielestäsi?

En tiedä mitä sä haet "itsestään selvällä kysymyksellä".

• Sitä vaan

Sitä, että kerrot mielipiteesi uudelleen, kumpi valkoisista hevosista on se, jolla Jeesus ratsastaa.

• -jarmo-

Kumpiko? Se sama valkoinen hevonenko?

• -jarmo-

Tehdänpä vastakysymys: Kuka sanoo "TULE" ???

• Jassoota

Jeesus sanoo. Jeesus lähettää kaikki muut hevoset ja lähtee itse viimeisenä.

Jos saa -tule ja lähtee ensimmäisenä, niin tule- sanan sanojan täytyy vaihtua.

• Viimosena

Karitsa avaa kaikki kääröt, eikä lähde lipettiin ennen kuin kaikki kääröt on avattu.

• -jarmo-
        Viimosena kirjoitti:

Karitsa avaa kaikki kääröt, eikä lähde lipettiin ennen kuin kaikki kääröt on avattu.

Nonnih... päästiin vihdoin asian ytimeen, nelikasvoinen olento. Mikä "SE" on?

Muistakaa että saa_tana ei jaa käskyjä kuin omilleen ja nelkasvoinen olennon osat käskevät hevosia sanomalla "TULE"...

Hesekiel 1:10 Ja niiden kasvot olivat ihmiskasvojen kaltaiset; mutta oikealla puolen oli niillä neljällä leijonankasvot, vasemmalla puolen oli niillä neljällä häränkasvot, myös oli niillä neljällä kotkankasvot.

Hesekiel 1:12 Ja ne kulkivat suoraan eteenpäin. Minne henki vaati kulkemaan, sinne ne kulkivat. Kulkiessaan ne eivät kääntyneet.

Hesekiel 10:18-19 Sitten Herran kirkkaus lähti temppelin kynnykseltä ja asettui kerubien ylle. Ja lähtiessään kerubit nostivat siipensä ja kohosivat maasta minun silmäini edessä, ja pyörät samalla kuin ne; ja ne seisahtuivat Herran huoneen itäportin ovelle, ja niiden yläpuolella oli Israelin Jumalan kirkkaus.

Hesekiel 10:20 Nämä olivat samat olennot, jotka minä olin nähnyt Israelin Jumalan alla Kebar-joen varrella; ja minä tulin tietämään, että ne olivat kerubeja.

Vakuutus toistamiseen kerubeista ja siitä, että ne olivat samat olennot; ihmisen ja kerubin kasvot ovat selvästi ilmaistu. Ne kasvot ovat myös Jeesuksen kasvoina raamatussa.

Joko siis alkaa valjeta miltä laitumelta neljä hevosta lähti ja kenen komennossa?

• -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

Nonnih... päästiin vihdoin asian ytimeen, nelikasvoinen olento. Mikä "SE" on?

Muistakaa että saa_tana ei jaa käskyjä kuin omilleen ja nelkasvoinen olennon osat käskevät hevosia sanomalla "TULE"...

Hesekiel 1:10 Ja niiden kasvot olivat ihmiskasvojen kaltaiset; mutta oikealla puolen oli niillä neljällä leijonankasvot, vasemmalla puolen oli niillä neljällä häränkasvot, myös oli niillä neljällä kotkankasvot.

Hesekiel 1:12 Ja ne kulkivat suoraan eteenpäin. Minne henki vaati kulkemaan, sinne ne kulkivat. Kulkiessaan ne eivät kääntyneet.

Hesekiel 10:18-19 Sitten Herran kirkkaus lähti temppelin kynnykseltä ja asettui kerubien ylle. Ja lähtiessään kerubit nostivat siipensä ja kohosivat maasta minun silmäini edessä, ja pyörät samalla kuin ne; ja ne seisahtuivat Herran huoneen itäportin ovelle, ja niiden yläpuolella oli Israelin Jumalan kirkkaus.

Hesekiel 10:20 Nämä olivat samat olennot, jotka minä olin nähnyt Israelin Jumalan alla Kebar-joen varrella; ja minä tulin tietämään, että ne olivat kerubeja.

Vakuutus toistamiseen kerubeista ja siitä, että ne olivat samat olennot; ihmisen ja kerubin kasvot ovat selvästi ilmaistu. Ne kasvot ovat myös Jeesuksen kasvoina raamatussa.

Joko siis alkaa valjeta miltä laitumelta neljä hevosta lähti ja kenen komennossa?

Ja vielä muistutan tämän:

Apostolien teot 2:1-4 Ja kun helluntaipäivä oli tullut, olivat he kaikki yhdessä koolla. Ja tuli yhtäkkiä humaus taivaasta, niinkuin olisi käynyt väkevä tuulispää, ja täytti koko huoneen, jossa he istuivat. Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä, jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle. Ja he tulivat kaikki Pyhällä Hengellä täytetyiksi ja alkoivat puhua muilla kielillä, sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi.

Tämä on se olento joka kulkee pitkin maata, tekee mitä tahtoo jne. ja sanoo "tule".

• Lehmät ei lennä

Älä hae asioita, joita et ymmärrä, sillä et vastannut tähänkään, että kuka viimeinen ratsastaja on?

Kaikki on turhaa kun haet selityksiä sivusta, et asiasta.
      Emme käyt koko raamattua läpi. vain hevoset aloituksen mukaisesti.

• -jarmo-

Älä leiki tyhmempää kuin olet. Kai osaat sentään tehdä jonkinlaisia yksinkertaisia johtopäätöksiä? Vai?
        Ei hevosetkaan lennä, mutta niinpä ne vaan lentää Johanneksen näyssä ja ihan pilven päällä Jeesus Kristus selässään.

PS. Raamattu on kokonaisuus ja kaikki liittyy kaikkeen.

• Vastaa- kuka?

Kuka tämä on mielestäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe