Kreationistinen tiede pelasti

puolimetkateisti

27

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentävä lehmä

      Jotenkin olet kyllä erehtynyt. Kun viimeksi tarkistin asian, sen enempää lentokonetehtaan toiminnassa kuin lentäjäkoulutuksessakaan ei ole minkäänlaista kreationistista sisältöä. Aivan maalliselta pohjalta molemmissa toimitaan.

      • svjv

        Kyllä helikopterit on suunniteltu ja tehty, ei siinä evoluutiolla ollut mitään tekemistä.

        Kuuluu kreationismiin.


      • lentävä lehmä
        svjv kirjoitti:

        Kyllä helikopterit on suunniteltu ja tehty, ei siinä evoluutiolla ollut mitään tekemistä.

        Kuuluu kreationismiin.

        En kyllä muista että lentokonetehtaiden suunnitteluosastoillakaan olisi mitään kreationistisia metodeja, mutta jos tiedät tarkemmin niin kerro toki lisää.


      • vcgs
        lentävä lehmä kirjoitti:

        En kyllä muista että lentokonetehtaiden suunnitteluosastoillakaan olisi mitään kreationistisia metodeja, mutta jos tiedät tarkemmin niin kerro toki lisää.

        Suunnittelu ja luominen on kreationismia.

        Itsestään syntyminen ilman suunnittelua ja ilman mitään tarkoitusta on evoluutiota.

        Helikopteri on siis kreationistinen luomus.


      • huutis.
        vcgs kirjoitti:

        Suunnittelu ja luominen on kreationismia.

        Itsestään syntyminen ilman suunnittelua ja ilman mitään tarkoitusta on evoluutiota.

        Helikopteri on siis kreationistinen luomus.

        »Kreationismi eli luomisusko on oppi, jonka mukaan kaikkeus ja sen elolliset olennot ovat syntyneet luomistapahtumassa»

        Onko helikopteri siis elollinen olento, jonko Jumala on luonut? Tapahtuiko tämäkin viitisentuhatta vuotta sitten?


      • yqwgu
        huutis. kirjoitti:

        »Kreationismi eli luomisusko on oppi, jonka mukaan kaikkeus ja sen elolliset olennot ovat syntyneet luomistapahtumassa»

        Onko helikopteri siis elollinen olento, jonko Jumala on luonut? Tapahtuiko tämäkin viitisentuhatta vuotta sitten?

        Onko helikopteri siis jotain jota kukaan ei suunnitellut eikä valmistanut?

        Koska tämä helikopterin itsestään valmistuminen mutaation ja luonnonvalinnan kautta tapahtui?


      • lienet imbesilli
        yqwgu kirjoitti:

        Onko helikopteri siis jotain jota kukaan ei suunnitellut eikä valmistanut?

        Koska tämä helikopterin itsestään valmistuminen mutaation ja luonnonvalinnan kautta tapahtui?

        Kreationismia on jos jumala luo helikopterin. Kun ihminen luo se on tekniikkaa, jos ymmärrät mitä tarkoitan (tiedän ettet)


      • kfhkh
        lienet imbesilli kirjoitti:

        Kreationismia on jos jumala luo helikopterin. Kun ihminen luo se on tekniikkaa, jos ymmärrät mitä tarkoitan (tiedän ettet)

        Se on kreationismia oli luojana ja suunnittelijana kuka tahansa.

        Evoluutiossa ei ole suunnittelijaa eikä luojaa ja siksi se onkin pelkkä aikuisten satu.


      • >=3
        vcgs kirjoitti:

        Suunnittelu ja luominen on kreationismia.

        Itsestään syntyminen ilman suunnittelua ja ilman mitään tarkoitusta on evoluutiota.

        Helikopteri on siis kreationistinen luomus.

        "Suunnittelu ja luominen on kreationismia."

        Et siis ole kreationismia. #rekt


    • Hauskaa parodiaa. Se on siinä ja siinä, voisko oikea kretu kehitellä näin vekkuleita. Ehkä. :D

      • hsvg

        Menehän taas ajelemaan saksalaisella autolla jonka kreationismi mahdollisti.

        Vai valmistuiko se itsestään?


      • JohnnyBlaze
        hsvg kirjoitti:

        Menehän taas ajelemaan saksalaisella autolla jonka kreationismi mahdollisti.

        Vai valmistuiko se itsestään?

        Siis väitätä että kreationistit loivat biologisen mekanismin joka synnyttää autoja?


    • >=3

      On typerää jos ei tiedä miten evoluutio toimii. Mutta se ettei kreationisti tiedä mitä kreationismi on... se on vain surullista.

      • erigo

        Ei evoluutio toimi mitenkään eikä missään.


    • xxxx Kreationistinen tiede pelastaa näin ihmishenkiä. xxxxx

      Pitää täysin paikkansa!

      Evoluutioteorian mukaan minkään syntymiseen tai kehittymiseen ei tarvita mitään älyä, vaan luonnonprosessit saavat luonnonvalinnan ja mutaatioitten kautta kaiken aikasiksi.
      Helikopterin suunnitteluun ja rakentamiseen on tarvittu paljon älyä. Se ei ole syntynyt eikä kehittynyt luonnonvalintojen ja mutaatioitten seurauksena.
      Helikopteri todistaa siten kreationismista.

      • Virostako olet

        Eipä taida olla suomi äidinkielesi. Katsoppa, mitä tarkoittavat sanat luominen, valmistaminen ja suunnitteleminen. ......tai no, mitäpä suotta tosiasioilla päiväsi pilaat....


      • JohnnyBlaze

        Ei muuten todista. Se todistaa siitä että sen suunnittelija on kehittynyt evoluution seurauksena. Sitten todistaisi jos teikäläiset onnistuisivat luomaan todistettavasti jumalan avulla jonkin biologisen mekanismin joka tuottaa helikoptereita.


      • wihfi
        JohnnyBlaze kirjoitti:

        Ei muuten todista. Se todistaa siitä että sen suunnittelija on kehittynyt evoluution seurauksena. Sitten todistaisi jos teikäläiset onnistuisivat luomaan todistettavasti jumalan avulla jonkin biologisen mekanismin joka tuottaa helikoptereita.

        Jumala loi ihmisen joka loi helikopterin, se on todistettu.


      • JohnnyBlaze
        wihfi kirjoitti:

        Jumala loi ihmisen joka loi helikopterin, se on todistettu.

        Ei vaan evoluution myötä kehittyi ihminen joka kehitti helikopterin.


      • wihi
        JohnnyBlaze kirjoitti:

        Ei vaan evoluution myötä kehittyi ihminen joka kehitti helikopterin.

        Jumala loi ihmisen joten evoluutio ei ole sitä voinut tehdä.


      • JohnnyBlaze
        wihi kirjoitti:

        Jumala loi ihmisen joten evoluutio ei ole sitä voinut tehdä.

        Tuskin olematon jumla on mitään luonut.


      • wihi
        JohnnyBlaze kirjoitti:

        Tuskin olematon jumla on mitään luonut.

        Ei mikään 'olematon jumla' olekaan mitään luonut, vaan Jumala joka on, loi.


    • puolimetkateisti

      Otin

      suihin moottoritiellä, miehen samalla ajaessa autoa.
      Kreationistinen tiede pelastaa näin ihmishenkiä.

      • urugi

        Se on varmaan yleinen tapa teillä evokeilla ottaa moottoritiellä, varokaa kuitenkin autoja ettei luonnonvalinta vedä teitä pataan.


      • puolimetkateisti
        urugi kirjoitti:

        Se on varmaan yleinen tapa teillä evokeilla ottaa moottoritiellä, varokaa kuitenkin autoja ettei luonnonvalinta vedä teitä pataan.

        Ureagigu, on meillä Kristityillä luulot siitä, mitä mulla on Yleistä. Olet yletön perverssio, mikä noh on yleistä evankelisLuderilaisilla täillä. Olette, heh,heh tyhmiä. hikirissipedistejä. haha hah


    • 12+6
    • puolimetkateisti

      Jumalan äänessä on - Korkealaatuinen ääni ja syvä basso

      Ei oo kitisevä keskiäänipelle, kuten kaikki Kristityt veljeni, amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe