Islamisti tunnustaa evoluution joten he ovat ateistievokkien uskonveljiä.
"Halusin vain ne apinat pois kimpustani, Slahi kirjoittaa."
Näin islamisti tunnustaa uskovansa että ihmiset ovat apinoita eikä ihmisiä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015012019052203_ul.shtml
Raamatun mukaan ihmiset ovat ihmisiä ja eläimet eläimiä.
Islamisti tunnustaa evoluution
10
167
Vastaukset
- DanKetch
Ja tässäpä kerrotaankin kretujen päiväkerhosta...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012019055042_uu.shtml
XD- avto
Ovat ateistien bileitä nämäkin.
- JohnnyBlaze
avto kirjoitti:
Ovat ateistien bileitä nämäkin.
Miksi ateistie bileissä kävisi pappi rukoilemassa?
- avto
JohnnyBlaze kirjoitti:
Miksi ateistie bileissä kävisi pappi rukoilemassa?
Jeesus tuli pelastamaan syntisiä joten on mentävä sinne missä on syntisiä.
- JohnnyBlaze
avto kirjoitti:
Jeesus tuli pelastamaan syntisiä joten on mentävä sinne missä on syntisiä.
Kutsuttiin mestoille eli kreationistejahan nuo.
- Roger Mer
JohnnyBlaze kirjoitti:
Kutsuttiin mestoille eli kreationistejahan nuo.
Oletpa harvinaisen tollo.
- :-D
Viime vuosikymmenten paavitkin tunnustavat evoluution. Ovatko hekin ateistien ja islamistien uskonveljiä?
- vator
Ovat.
- Sensaatio tiedosss
vator kirjoitti:
Ovat.
Anonyymi suomalainen kreationisti julistaa paavin ateistiksi. - selvää iltapulun lööppiainesta!
""Halusin vain ne apinat pois kimpustani, Slahi kirjoittaa.""
"Näin islamisti tunnustaa uskovansa että ihmiset ovat apinoita eikä ihmisiä."
Ei suinkaan. Hänhän vain heittää kreationistis-infantiilisen loukkauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405