Linkin takaa löytyi erinomainen toivotus:
http://www.turvapaikka.fi/thread.php?forumid=4&threadid=205
Paula Virtanen kirjoitti:
Hei kaikki,
olemme suunnitelleet tapaamista jälleen perjantaina 4.2.2oo5. Alkaisi hyvin käynnistynyt vuosi hyvällä menolla ja hyvässä seurassa. Koska olemme jonkinverran stagnaatikkoja näemmä niin ehdotus olisi jälleen sellainen, että ruokailisimme Dragon Spring -ravintolassa (kiinalainen) ja päätettäisiin siellä sitten jatkosta. Aika olisi klo 18 ja siitä eteenpäin. Jos aiemmin on liikenteessä Helsingissä niin mikä ettei voisi tavata jossain muualla sitä ennen.
Tulkaa mahdollisimman moni, tekin jotka olette aiemminkin olleet ja uudet tulokkaat sitä suuremmalla syyllä.
Toki tapaamisaikaa, -paikkaa ja muuta voi aina muuttaa mikäli hyviä ehdotuksia tulee. Sana on vapaa. Dragon Springistä näyttäisi olevan lyhyt esittely ainakin täällä: http://www.nyt.fi/menot/ravintola?id=l104975
Tervetuloa vain.
Elikä kyseinen ravinteli on siinä Tavastian vieressä Urho Kekkosen kadulla.
-Corrector-
Perjantaina 4.2.2005
29
1589
Vastaukset
- Jeppe
1. Jehovantodistajan pieksentä.
2. Jehovantodistajan toivottaminen helvettiin.
3. Jehovantodistajan syyllistäminen pedofiiliksi.
4. Jehovantodistjan haukkuminen murhaajaksi, koska 99,9% maapallon väestöstä tapetaan opin mukaan.
5. Jehovantodistajan haukkuminen köyhäksi siivoojaksi, sillä kaikki luopiot ovat rikkaita ja ajavat Jaguar-autolla ja litkivät viiniä uima-altaansa äärellä.
Jälkiruoka:
Muutaman ateisti-luopion haukkuminen.- ZuluFox
tuohan kuulostaa ihan jehnujen kokoukselta.. tosin jehovantodistajien kohdalla lukee maailmalliset..
Elikkäs konventin ohjelma:
1. Hakataan raamatulla päähän kaikkia jotka kuulevat
2. Todetaan että kaikki kuolee harmagedonissa paitsi ne jotka palvelevat jehovaa
3. Haukutaan kaikkia muita uskontoja ja muistetaan kertoa kaikki virheet mitä ne on tehny.. mm. pedifilia ja murhat yms. yms.
4. Haukutaan luopiota valehtelijoiksi ja mustamaalataan kaikkia jotka ei kuulu todistajiin.
5. Kerrotaan että kuinka huonoja luopiot on ja kuinka ne nykyään ovat ihan pohjalla - Olympia
ZuluFox kirjoitti:
tuohan kuulostaa ihan jehnujen kokoukselta.. tosin jehovantodistajien kohdalla lukee maailmalliset..
Elikkäs konventin ohjelma:
1. Hakataan raamatulla päähän kaikkia jotka kuulevat
2. Todetaan että kaikki kuolee harmagedonissa paitsi ne jotka palvelevat jehovaa
3. Haukutaan kaikkia muita uskontoja ja muistetaan kertoa kaikki virheet mitä ne on tehny.. mm. pedifilia ja murhat yms. yms.
4. Haukutaan luopiota valehtelijoiksi ja mustamaalataan kaikkia jotka ei kuulu todistajiin.
5. Kerrotaan että kuinka huonoja luopiot on ja kuinka ne nykyään ovat ihan pohjallajeppulat ihan rauhassa helvettiin ja vetämään oven kiinni perässään, mutta ei muuten olla yhtä tyhmiä kuin he. Ei viitsitä. Muistetaan Jeesuksen opetus vuorisaarnasta: Rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat!
- äitikö
Mahtaako tämä koskea tämä myös niitä JT-ÄITIÄ, joiden ex-jt pojat ovat toivottaneet Jehovan Todistajille hyvää matkaa helvettiin ?
- Kiinnostunut
Hei
Mua periaatteessa kiinnostaisi kyseinen tilaisuus.
Itse olen vielä "mukana" ..mutta en ole kohta vuoteen käynyt kokouksissa.
t. Sisko- Olympia
mutta jos haluat varmistua, että mahdut joukkoon jaloon, siis meihin ex-jehovantodistajiin(en käytä sanaa luopio), niin ilmoittaudu Paula Virtaselle. Hänet saat kiinni osoitteessa www.turvapaikka.fi tai samassa osoitteessa voi muutenkin ilmoittaa tulostaan. Teet viisaasti, kun jätät VT-seuran. Olen ollut siitä itse poissa jo yli 30 vuotta. Olen löytänyt todellisen uskon, rauhan ja rakkauden muualta. Sydämellisesti tervetuloa!
- Helmisen Viljo
Ilmoittautumista ei ole pyydetty joten tervetuloa mukaan. Minä aloitin käymisen vasta eroamisen jälkeen mutta olisi kannattanut käydä jo ennen sitä.
Nähdään siellä! - Corre
Toki voit tulla ilmoittautumattakin, tervetuloa vain! ;-)
-Corrector- - Kiinnostunut
Corre kirjoitti:
-Corrector-Yritän tulla jos suinkin saan ajan järjestymään.
Mietin tuossa vain, että miten sieltä sitten oikean seurueen tunnistaa...?
Mähän en tunne (ainakaan tietääkseni)sieltä vielä ketään....
t.Sisko - Corre
Kiinnostunut kirjoitti:
Yritän tulla jos suinkin saan ajan järjestymään.
Mietin tuossa vain, että miten sieltä sitten oikean seurueen tunnistaa...?
Mähän en tunne (ainakaan tietääkseni)sieltä vielä ketään....
t.SiskoKyllähän luopion erottaa jo kaukaa ;-)
Nojoo, pieni paikka ja isommanpuoleinen seurue. Elikä ulko-ovesta sisälle ja katse vasemmalle, niin sieltä meidät ylensä löytää keskeltä lattiatasannetta pitkien pöytien äärestä.
-Corrector- - Jeppe
Corre kirjoitti:
Kyllähän luopion erottaa jo kaukaa ;-)
Nojoo, pieni paikka ja isommanpuoleinen seurue. Elikä ulko-ovesta sisälle ja katse vasemmalle, niin sieltä meidät ylensä löytää keskeltä lattiatasannetta pitkien pöytien äärestä.
-Corrector-Correctum on se pieni mies, jolla on tautisen isot kengät. Mies näyttää todelliselta ääliöltä silmälaseissaan, joita tämä luulee muodikkaiksi.
Extra tuntomerkit: Haisee hielle ja viinalle! - äitikö
Corre kirjoitti:
-Corrector-Corre ! Kysyisin ihan mielenkiinnosta onko meetinkiin tällä hetkellä ilmottautunut kukaan jt-äiti, jonka ex-jt-poika poika olisi toivottanut jehoville hyvää matkaa helvettiin ?
- Blueangela
äitikö kirjoitti:
Corre ! Kysyisin ihan mielenkiinnosta onko meetinkiin tällä hetkellä ilmottautunut kukaan jt-äiti, jonka ex-jt-poika poika olisi toivottanut jehoville hyvää matkaa helvettiin ?
Älä jaksa jankuttaa asian vierestä. Äiti tulee meille huomenna aterioimaan kynttilänvalossa ja viinin kera. Meillä on loistavat, lämpimät ja läheiset suhteet vanhempiimme.
- äitikö
Blueangela kirjoitti:
Älä jaksa jankuttaa asian vierestä. Äiti tulee meille huomenna aterioimaan kynttilänvalossa ja viinin kera. Meillä on loistavat, lämpimät ja läheiset suhteet vanhempiimme.
BA ! Ehkä Corre pisti sinut kommentoimaan tai sitten itse oma-alotteisesti kommentoit.
Huomaat varmaan että en osoittanut kysymystä suoraan teille, vaan nimenoimaan tilaisuuteen liittyen.
Joku omatunto ilmeisesti kolkuttaa jostain kumman syystä, vaikka viestini ei ollut kohdennettu mitenkään suoraan sinulle tai Correlle. Kuten tarkemmin luettuasi huomaat niin kysymykseni oli hyvin yleisluontoinen eikä tarkoitettu sinulle tai Correlle. Kysymys koski tilaisuutta.
Mutta koska vastasit, niin voinen tulkita että sinua ja Correa häiritsevät ne Corren sanomat joiden mukaan Corre toivottaa JT:LLE HYVÄÄ MATKAA HELVETTIIN. Tämä Corren iskulause painaa sinunkin mieltä, koska kommentoit innokkasti tätä, vaikka millään muotoa ei viitattu sinun perheesi sukulaisiin.
Kiitos että osoitit sen, että sinuakin painaa sekä tunnistat yleismaailmallisesta kertomuksesta sinun perhettäsi koskevat asiat. Tai kuvittelet ne.
Corre muuten toivotti äidillensä hyvää matkaa helvettiiin. Mitä mieltä olet tästä samaan aikaan kun nautit loistavaa illallista anoppisi kanssa ? - äitikö
äitikö kirjoitti:
BA ! Ehkä Corre pisti sinut kommentoimaan tai sitten itse oma-alotteisesti kommentoit.
Huomaat varmaan että en osoittanut kysymystä suoraan teille, vaan nimenoimaan tilaisuuteen liittyen.
Joku omatunto ilmeisesti kolkuttaa jostain kumman syystä, vaikka viestini ei ollut kohdennettu mitenkään suoraan sinulle tai Correlle. Kuten tarkemmin luettuasi huomaat niin kysymykseni oli hyvin yleisluontoinen eikä tarkoitettu sinulle tai Correlle. Kysymys koski tilaisuutta.
Mutta koska vastasit, niin voinen tulkita että sinua ja Correa häiritsevät ne Corren sanomat joiden mukaan Corre toivottaa JT:LLE HYVÄÄ MATKAA HELVETTIIN. Tämä Corren iskulause painaa sinunkin mieltä, koska kommentoit innokkasti tätä, vaikka millään muotoa ei viitattu sinun perheesi sukulaisiin.
Kiitos että osoitit sen, että sinuakin painaa sekä tunnistat yleismaailmallisesta kertomuksesta sinun perhettäsi koskevat asiat. Tai kuvittelet ne.
Corre muuten toivotti äidillensä hyvää matkaa helvettiiin. Mitä mieltä olet tästä samaan aikaan kun nautit loistavaa illallista anoppisi kanssa ?Vastaappa BA tähän ! (mitenkään liittymättä aikaisempiin tässä otiskossa oleviin asioihin).
Onko ex-jt-Corre toivottanut joskus Jehovan Todistajille hyvää matkaa helvettiin eli onko hän toivottanut samalla omalle jt-äidillensä hyvää matkaa helvettiin ?
Kerrohan vastaus tähän jos maltat?
Miltä muuten vaikuttaa se, että helvettiin (corren mukaan) tuomittu illallistaa samassa pöydässä ? Jehovathan toivotettiin helvettiin.
Kieltääkö BA tai Corre tämän Corren helvettitoivotuksen Jt:lle. ? - en tunne
äitikö kirjoitti:
Corre muuten toivotti äidillensä hyvää matkaa helvettiiin. Mitä mieltä olet tästä samaan aikaan kun nautit loistavaa illallista anoppisi kanssa ?ikinä nähnytkään, mutta mitä helvettiä sinua kiinnostaa kyseinen asia? Ettehän te edes usko helvetin olemassaoloon.
Joten painukaa helvettiin. - äitikö
en tunne kirjoitti:
ikinä nähnytkään, mutta mitä helvettiä sinua kiinnostaa kyseinen asia? Ettehän te edes usko helvetin olemassaoloon.
Joten painukaa helvettiin.Lue uudestaan !
Alunperin kyseessä oli nimenomaan tilaisuuteen ilmoittautumista koskeva tiedustelu.
Ei ollut kohdennettu mitenkään C:n tai Ba:n.
Mutta ilmeisesti jotain omantunnon vaivoja on ba:lla ja c:lla, kun ba:n toimesta ryhdytiin toitottamaan että "kyllä äitiin on välit kunnossa".
Se taas ei ole minun ongelma, että C on toivottanut "oman jt-äitinsa helvettiin. Ja miten ? Koska hän on toivottanut jehovan todistajille hyvää matkaa helvettiin".
Lukukouluunko ? Ehkä olisi syytä ?
- Ohdake
Täytyypä katsoa, josko pääsen. Huomenna olen luultavasti koko päivän Helsingissä.
Onko keskustelu pysynyt yleensä asiallisena?- Helmisen Viljo
Lienee makuasia mutta niillä kerroilla jolloin minä olen ollut mukana on keskustelu ollut varsin asiallista.
- Corre
Tosi hienoa olisi jos vain suinkin pääsisit. Ja kyllä, keskustelu on ollut asiallista, kuten Viljo tuossa sanoikin.
Ja samalla täytyy sanoa tuon nimimerkki Jepen katkeraan vuodatukseen vastineeksi, että kyllä kutsu on kohdistettu tämänkin palstan kaikille kirjoittajille. Elikä emme ole ateistikielteisiä, niin että jos esimerkiksi hre ateisti-xjt nimimerkillä *höpisijä* suinkin pääsee tulemaan niin hieno juttu olisi kerrassaan. Elikä Tervetuloa vaan kaikille!
-Corrector- - ateisti
Corre kirjoitti:
Tosi hienoa olisi jos vain suinkin pääsisit. Ja kyllä, keskustelu on ollut asiallista, kuten Viljo tuossa sanoikin.
Ja samalla täytyy sanoa tuon nimimerkki Jepen katkeraan vuodatukseen vastineeksi, että kyllä kutsu on kohdistettu tämänkin palstan kaikille kirjoittajille. Elikä emme ole ateistikielteisiä, niin että jos esimerkiksi hre ateisti-xjt nimimerkillä *höpisijä* suinkin pääsee tulemaan niin hieno juttu olisi kerrassaan. Elikä Tervetuloa vaan kaikille!
-Corrector-Minun tuleminen ei nyt onnistu. Jätän selitykset kertomatta. Katsotaan syssymmällä=keväämmällä=)
Hauskaa miitti-iltaa läsnäolijoille=)
Terv:*Höpisijä* - ateisti
ateisti kirjoitti:
Minun tuleminen ei nyt onnistu. Jätän selitykset kertomatta. Katsotaan syssymmällä=keväämmällä=)
Hauskaa miitti-iltaa läsnäolijoille=)
Terv:*Höpisijä*Omassa elämässäni tapahtuu nyt kaikenlaista ja siksi en voi nyt edes ajatella mitään Stadiin lähtemistä(*selittelee kuitenkin*)
Mutta pidetään miitti tavoitteena.
Käykö järjestäjille se, että en saavu paikalle yksin. Mukanani voi olla joku kavereistani jolla ei ole mitään tekemistä Jt:n kanssa?
Terv:*Höpisijä* - Corre
ateisti kirjoitti:
Omassa elämässäni tapahtuu nyt kaikenlaista ja siksi en voi nyt edes ajatella mitään Stadiin lähtemistä(*selittelee kuitenkin*)
Mutta pidetään miitti tavoitteena.
Käykö järjestäjille se, että en saavu paikalle yksin. Mukanani voi olla joku kavereistani jolla ei ole mitään tekemistä Jt:n kanssa?
Terv:*Höpisijä*Oikein!
Tottahan toki sopii, tervetuloa vaan aina kun pääset!
-Corrector- - ateisti
Corre kirjoitti:
Oikein!
Tottahan toki sopii, tervetuloa vaan aina kun pääset!
-Corrector-kokemuksianne miitistä tänne keskustelupalstalle. Uskoisin, että ilta tulee olemaan hauska ja viihtyisä ja tutustutte uusiin ihmisiin jotka eivät ole tiukkapipoisia Jt aivopesun uhreja.
Olikos paikalla yhtään aktiivista Jt:jaa, tuskinpa=)
Terv:*Höpisijä*
- hanhi
Olishan tuo niin mukava nähdä entisiä, mitä te touhuutte. Jos hanhi asuisi siellä hanhi olis paikalla ensimmäisenä. ;) grhm ikävää etten pääse seuraanne veikeään
- ZuluFox
Kamala yskä pakoitti minut palaamaan lomaltani aikaisemmin.. mutta se ei taatusti estä minua änkemästä tänä iltana sinne.. :P
Ja otanpa vielä eronneen äitinikin mukaan.. hän tosin liittyy seuraamme vasta myöhemmin.. - jeps
Oliko paljon poppoota paikalla?
- Helmisen Viljo
Minä en laskenut mutta kuulin olleeni 21. paikalletulija. Minun jälkeen tuli vielä yksi.
- Corre
Helmisen Viljo kirjoitti:
Minä en laskenut mutta kuulin olleeni 21. paikalletulija. Minun jälkeen tuli vielä yksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000006614559
Seurueessa oli 23 siinä vaiheessa kun me poistuimme, ja joitakin oli ilmeisesti tulossa myöhemmin mukaan. En tiedä sitten kuinka kävi.
Järjestellään keväällä uutta tapaamista.
-Corrector-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713