Mitä naiselle lahjaksi

syntymäpäivänä

Eikä kyse ole vonkaamisesta vaan lähinnä ystävyydestä. Joka vuosi entistä vaikeampaa keksiä mitään 'järkevää' (siis ei minun mielestäni järkevää, sehän olisi vaikka porekone =)). Mutta jollakin pitäisi yllättää ja mieluummin positiivisesti. Ravintolailta ja muu oheistoiminta kuulostavat liian tavanomaisilta ja vaikeaksi järjestää (aikataulujen sovittaminen, eikä se sitten lopulta olisi yllätys). Mahtaisiko jokin 'kuntoremontti' kylpyineen ja hierontoineen olla liian uskaliasta. Kukkaset kyllä toimivat, mutta tärkeintä olisi antaa mahdollisimman paljon huomiota.

Noh, naiset onko ehdotuksia? Niin , päivän sankari on yli 35v.

24

30744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari

      ovat superhyvä ajatus. Oikein kunnon hemmottelua.
      Toinen vaihtoehto on kaulariipus timantilla ja korttiin kukkasten kera "Timantille ystävälle".

    • pikku.nainen

      tarvitse aina olla niin suurta, kallista ja suuren vaivannäön takana. Ajatus on tärkein.

      Syntymäpäivälahja... Minulle kelpaisi (ja kelpaa) edelleenkin ravintolailta. Ihanaa! Tai vaikka leffaliput ja kahvit sitä ennen tai jälkeen.

      Eihän se materia niin tärkeää ole. Ja joku kylpyläloma hierontoineen menee niin kalliiksi, että minua ainakin nolostuttaisi jos saisin sellaisen lahjaksi.

      Mitäs jos kutsuisit ystävättäresi syömään kotiisi? Osaatko laittaa vaikka jotain yksinkertaistakin ruokaa?

    • herra 47

      Jokainen nainen haluaa monitoimikoneen, pölynimurin, kuusiokoloavainsarjan, uuden porakoneen tai digitaalivaa'an. Näistä kun valitset niin tyytyväisyys on taattu.

      • teresa

        Minä pitäisin:
        hajuvedestä
        jostain korusta
        lahjakortista kauneushoitolaan
        hyvästä kirjasta tai dvd:stä
        itsetehdystä illallisesta

        Kaikista parasta olisi tietysti jos lahjansaaja huomaisi kuinka olet ajatellut lahjaa. Yleensä naiset tuppaa höpöttämään aika paljon ja heittää vihjeitä kuten "vitsi kuinka ihana tollanen olis" tai "mä olen aina halunnut..." "Anne kehu yhtä kirjaa" jne. Eli kaivele muistia niin löydät sen parhaan lahjan.

        Ja jos itse lahja on "persoonaton" (=leffa/kirja, jonka olet vaan napannut hyllystä) niin ota pojot kotiin kortissa. Jotain söpöä, mutta ei liiallista lässytystä niin menestys on taattu.


      • romanttinenvaimo

        Kulmahiomakone olisi edelleen kiva ylläti.


    • kookos80

      Laadukas hajuvesi on hyvä idea tai sitten merkkilaukku (jos osaat valita naiselle sopivan). Netistä löytyy paljon lahjaideoita, esim. www.mitalahjaksi.com :sta löytyy pitkä lista lahjaideoita.

      • --

        Ehdotan kangasta tai yleensä, mikä liittyy henkilön harrastuksiin. Olisin ikionnellinen kangaspakasta.
        Lahjan ei tarvitse maksaa mitään, kävely pienen eväspaketin kanssa, siis lahjoita aikaasi!


    • -Neule-

      Korut, hajuvedet ja alusvaatteet kuulostavat aika henkilökohtaisilta lahjoilta ja sellaisilta, että niitä saadaan yleensä vain seurustelukumppanilta. Poikkeuksena voi olla esim. jotkut puukorut. Itse ehdottaisin, että käyt kiertämässä kaupunkisi käsityöläismyymälöitä tai esim. museoita, joiden yhteydessä on jokin pieni putiikki. Tuollaisista liikkeistä löytää aina jotain erikoista.

    • heikkinenl

      Terve kakki mukavat ystävät.

      Täältä minä ainakin löysin hyviä lahjoja naiselle - http://www.hauskatlahjat.com/naisille/

      Katsokaan, ja toivottavasti sivu auttaa teitäkin tässä joulu ongelmassa.

      /Lauri

    • MissDior

      Kerääkö nainen jotain?

      Rakastaako hän koruja?

      Harrastustoimintaa?

      Itse rakastan hajuvesiä, ja tuttavani antavat niitä minulle. Ihanaa suihkauttaa hajustetta, ja samalla muistaa kuka tuoksun minulle antoikaan. En minä ainakaan koe sitä tyrkkynä, tai muutenkaan. Mutta alusvaatteita tahdon vain omalta mieheltäni. :)

      Korujakin rakastan. Varmaan kaikki tuttuni tietävät kuinka paljon käytän koruja, etenkin korviksia. Tuttavani antavat niitäkin, ja ei niiden tarvitse olla kalliita, sillä tuppaan joskus hukkaamaan koruja, kun hiukseni ovat pitkät ja takertuvat.

      Kyllä lahjakortit vaikka h&m:lle tai johonkin ketjumyymälään ovat ihana yllätys ainakin 22 vuotiaalle naiselle.

      Noh, taivas on rajana. Ainakin minä olen rakastunut jokaiseen lahjaan mitä saan. :) Jos ei ole ihan varma mitä antaa naiselle, niin kannattaa sisällyttää lahjoihin monta pientä eri elementtiä. Mutta vaikea kuvitella ettei lahjat "kelpaisi" -olipa lahja mikä tahansa, ihana saada jotain!

    • Lahjaidea, josta itse pidin, oli viime äitienpäivänä lahjaksi saamani Loistoboxin lahjakorttilaatikko, jossa sain itse valita haluamani elämyksen erilaisista hyvinvointi- ja kauneuspalveluvaihtoehdoista. Lahjakortti oli pakattu kauniiseen rasiaan, jossa sisällä myös esite, jonka vaihtoehdoista sitten valitsin kasvohoidon helsinkiläisessä kauneushoitolassa. Todella kätevää kun ei tarvitse lahjan antajan päättää tiettyä paikkaa/ketjua, jonne lahjakortin ostaa :) Loistoboxeja voi ostaa ainakin osoitteesta www.loistoboxi.fi .

      • tarjous hukka

        MAINOSTAA!!!! EI KIINNOSTAAA SEN TAKIAAAAAA!!!!


    • Alfa Uros

      Lähinnä ja lähinnä. Eli olet vähän vonkaamassa. Pysy kukkasissa, sillä joku ravintolailta/kylpylähieronta ovat potentiaalisesti aika ahdistelevia. Varsinkin jos sinä et kiinnosta häntä minään muuna kuin kaverina.

    • Yauguee

      No täältä löytyy ainakin paljon vinkkejä naisten lahjoihin: www.lahjaehdotus.com ;)

    • Elisabethis

      Olen kolmekymppinen lady Töölöstä, niin sit hei toi kulmahiomakone olis kiva ylläri!

      • nruhihwr

        Mikä se on? :-)


    • vonk vonk

      Niin sivutavoitteena on vongata. Suosittelisin siis kukkasia ja jotain pientä hillittyä korua.

    • epm1

      Itse ostin näin kevään kunniaksi ns."lemmenlukon" jonka voi kiinnittää mm.sillankaiteeseen (kts.Tammerkosken silta). Itse löysin siihen verkkokaupan osoitteesta www.lemmenlukko.com . Siihen saimme nimemme kaiverrettuna ja päivämäärän ja se lähetettiin postissa suoraan kotiin.

    • Lahjis
    • että.silleen

      Osta todella iso kaunis silkkihuivi.
      Sellaisen jonka voi kietoa vaikka lanteilleen tai hartioiden ympäri kevät iltoina, miksei kesälläkin. Talvella sitä voi käyttää villatakin sijaan.
      Valitse väriksi hänen vaateihinsa sopiva. Se on kaunis ja yleellinen lahja, eikä sellaist joka naisella ole. Joten se on myös yksilöllinen.
      Silkki on viileä kesällä ja lämmin talvella.
      Ps. Taatusti ei saa keltään muulta samanlaista lahjaa.

      Äläkä herranjestas anna naiselle lahjaksi lahjakorttia kauneushoitolaan!
      (kauneushoitolassa vähän remppaavat sua uuteen kuosiin, sä tarviit sitä!)
      Ei kyllä lämmöllä muiste sua.

    • Hyviälahjoja
    • lahjatonhyviä

      kulmahiomakoneen laikat. Moni saa aina uuden koneen vaikka edellinenkin toimii. Laikkoja kun vaan olisi

    • joululahjaakoetsit
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe