Pahimmat mokat??

Vittu täällä on taas tylsät jutut vaihteeksi.Otetaanpa taas vähän utelun poikasta,eli elämän varrella sattuneita mokia ja kommelluksia ois mukava kuulla??(niin seksin saralta kuin muualtakin elämästä).

Mulle itelle ei kyllä yllätys yllätys oo sattunut mitään kovin kauheaa,tietysti ne muutaman kerrat mitä on lorahtanut pisut housuihin kännissä jossain muualla kuin himassa on olleet aika noloja ja sit luonnollisesti tuhmailun saralla ne eternal erection ongelmat mut ei oikeastaan niitten lisäksi paljon muuta.Täs kuitenkin parin kaverin toilailuja:yks kaveri oli festareilla dokannut 3 pv putkeen ja sit jossain vaihessa joutunut vierailemaan luonnollisesti myös bajamajan puolella (tottakai 4 promillen kännissä).No ei kait siinä sen ihmeempää mut sit 2 pv myöhemmin himassa kaveri ihmetteli et miten vitussa ahteria hiertää niin pahasti ja päätti tutkia tilanteen:eikähän sieltä löytyny helvetillinen tuppo paperia kankkujen välistä joka oli ollut siellä about pari pv,siinä syy pikku ihottuman poikaseen (kaveri ei oo missään mr.finland moitoissa,sinne arseen voi hukata vaikka kännykän jos huonosti sattuu eli se oli todellakin suunnilleen puolen rullan tuppo) :).

Sit toinen tapaus on sellanen et oltiin taas vaihteeksi dokausreissulla ja taas yhdelle kaverille iski schaissehätä kesken kaiken.No ei kait siinä,autolla kun oltiin liikenteessä niin lähimmälle huoltsikalle vessaa.No kaverilla ei ollu järki ja tunto ihan parhaassa hapessaan ja heitti ilmeisesti kohtuu 'liisteri' setin koska siinä vaiheessa kun hän marssi ulos huoltsikan pihalle perässä seuras kakkainen 3 metrin vessapaperihuntu joka roikkui miehekkäästi housujen alta peräpuolelta.Voi vittu että pysty hävettään hänen puolestaan,tottakai oli iltapäivä ja huoltsikalla helvetisti porukkaa.

Sit seksin saralta muutama juttu.Yks kaveri pokas jonkun muijan baarista.No siinä sit vähän hämärässä kaveri yritti ujuttaa sit puolivelttoa sisään mut eihän se perkele meinannu mennä.No kaveri jatko sitkeästi yrittää kunnes yhtäkkiä huomas et täältähän roikkuu jokin narun pätkä ja vetas tampaxin ulos ja nakkas huoneen nurkkaan.Grr,romanttista.

Kerran sama kaveri oli taas vaihteeksi hommissa jonkun baarista pokatun muijan kanssa ja tällä kertaa pippeli seisoi ensialkuun kuin Aleksis Kivi.No jossain vaiheessa sit kävi taas se surullisen kuuluisa laskusuhdanne,normaalisti noissa tilanteissa säilyy sentään se surullisen kuuluisa puoliheijari mutta tällä kertaa kaverilla heppi teki totaalisen katoamis tempun.No sit kaveri päätti heittää suosiolla pyyhkeen kehään ja lähteä pesulle mut yllätyksekseen huomas että kortsu oli tehnyt niin sanotun katoamistempun(saa kyllä kutistua jo aika pieneksi et kortsun saa irtoamaan).Ei kait siinä sit muuta kuin yhdessä tuumin etsimään sitä perkeleen kumin palasta.No eipä löytynyt sängyltä jtn siitä ei voi tehdä kuin yhden johtopäätöksen,se pirulainen jäi sisään.No ensin muija yrittää itse tonkia sitä esiin mut ei löydä mitään,sit kaveri et perkele ei se nyt ilmaankaan oo voinu kadota ja ottaa kunnon etu,-ja keskisormen ennätys otteen simsalabim,siinä on kortonki.Toooodellllaaaa herkkä ja romanttinen hetki :))))

Kertokaa muutkin juttuja kiitos...

28

10232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lord_Boredom

No, viime kesänä olin kesätöissä yhdessä paikassa. Siellä on myös töissä kaksi nuorta (eli jokseenkin samanikäisiä kuin minä) naista. Eräänä päivänä lähdin sitten töistä kotiin ja näin tämän tytön pulassa polkupyöränsä kanssa. Menin sitten ritarillisena katsomaan (vaikka minä olenkin maailman epäkäytännöllisin mies), josko voisin auttaa. Kettingit olivat jumissa ja yritettiin sitten saada niitä irti, mutta ei auttanut. Tyttö soitti (oli itseasiassa soittanut jo ennen tuloani) apua, ja lähdin sitten kotiin.

Seuraavana päivän kysyin siltä _toiselta_ tytöltä, että saitteko pyörän kuntoon.

Luoja, että hävetti.

Puolustuksekseni voisin sopertaa, että tytöt olivat vähän samannäköisiä, mutta pakko se on todeta, että kasvomuistini ei ole erityisen hyvä.

• SuomiNeitoa?

Johtuuko erektio-ongelmasi siitä, että häpeät kulliasia tai kroppaasi?

• hyypi'o'

vai onko sillä niin mieletön kulli että verta pakenee liikaa päästä alaspäin ja taju lähtee erektion alkaessa?

• aika suora kysymys...Ehkä pikkasen noistakin,onhan se kieltämättä tosi et jos ei seiso niin silloin se katkis vasta säälittävältä näyttääkin,ehkä siitä vähän tulee sellasia paineita et nyt paska maksimaaliseen juhlakuntoon ja äkkiä,sua katellaan kohta silmään...Mut kait se suurin syy on kuitenkin loppupeleissä alkomahooli,mä en tunnu voivan ottaa montakaan bisseä ettei ne vaikuttais alakertaan negatiivisesti.

• SuomiNeitoa?
        yrmio kirjoitti:

aika suora kysymys...Ehkä pikkasen noistakin,onhan se kieltämättä tosi et jos ei seiso niin silloin se katkis vasta säälittävältä näyttääkin,ehkä siitä vähän tulee sellasia paineita et nyt paska maksimaaliseen juhlakuntoon ja äkkiä,sua katellaan kohta silmään...Mut kait se suurin syy on kuitenkin loppupeleissä alkomahooli,mä en tunnu voivan ottaa montakaan bisseä ettei ne vaikuttais alakertaan negatiivisesti.

"nyt paska maksimaaliseen juhlakuntoon ja äkkiä,sua katellaan" *REPS* :D:D

Mulla ei ole koskaan ollut seisokin kanssa ongelmia vaikka mitoissa mitään juhlittavaa olekaan.

Tunto paremminkin voi mennä kännissä (kerran nussinut kännissä) niin ettei mälli lennä tai sitten se on menny liiasta runkkaamisesta. Kaksi kertaa on käynyt näin, kerran kännissä (aamulla krapulassa homma toimi pienellä keskittymiselle) ja kerran isoreikäisen naisen kanssa.

• jepjep
        SuomiNeitoa? kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut seisokin kanssa ongelmia vaikka mitoissa mitään juhlittavaa olekaan.

Tunto paremminkin voi mennä kännissä (kerran nussinut kännissä) niin ettei mälli lennä tai sitten se on menny liiasta runkkaamisesta. Kaksi kertaa on käynyt näin, kerran kännissä (aamulla krapulassa homma toimi pienellä keskittymiselle) ja kerran isoreikäisen naisen kanssa.

tämä tunnonmenetys on tuttua myös täällä. riittävästi kun viinaa vetää niin tunto katoaa. juhlakuntoon saannissa ei ongelmia esiinny, mutta kun voi vaikka koko yön hommia hoidella ilman muuta tulosta kuin kitkasta aiheutuvaa epämiellyttävää tunnetta aamulla, niin ei siinäkään juhlan aihetta ole.

• tässä heitän ;)
        SuomiNeitoa? kirjoitti:

Jos nainen tuntuu "isoreikäiseltä" on vika miehen, joka ei saanut kiihottumista aikaiseksi.

Kiihottunut nainen ei edes tiedä puristavansa mielettömän lujaa, sillä siinä kai toimii ne lihakset jotka ei ole tahdonalaisia.
        Siksi moni perheellinen mies sanoo, että oma vaimo vielä viidenkin lapsen syynytyksen jälkeen tuntuu tiukalta ja usein vielä tiukemmalta kuin seurusteluaikana.

Olet, mies, sitten epäonnistuja!

• SuomiNeitoa?
        tässä heitän ;) kirjoitti:

Jos nainen tuntuu "isoreikäiseltä" on vika miehen, joka ei saanut kiihottumista aikaiseksi.

Kiihottunut nainen ei edes tiedä puristavansa mielettömän lujaa, sillä siinä kai toimii ne lihakset jotka ei ole tahdonalaisia.
        Siksi moni perheellinen mies sanoo, että oma vaimo vielä viidenkin lapsen syynytyksen jälkeen tuntuu tiukalta ja usein vielä tiukemmalta kuin seurusteluaikana.

Olet, mies, sitten epäonnistuja!

Vika oli tietysti minussa. Isoreikäiset tai pieruja päästävät naiset ovat vain urbaanialegendaa.

• moka..

josta neiti ei sitten hirveästi tykännyt.Tuli väärä nimi sängyssä,loppu muuten siihen se akti.Vittu kun ei osaa pitää päätä kiinni aina.

• Mä mies

...osannu klaarata tyyliin "sori, mä sitten aina sanon Tanja ku pitäis sanoa Tiina. Mää edes kunnolla tunne ketään Tanjaa"?

• Nimetön Nainen
        Mä mies kirjoitti:

...osannu klaarata tyyliin "sori, mä sitten aina sanon Tanja ku pitäis sanoa Tiina. Mää edes kunnolla tunne ketään Tanjaa"?

...kyllä sattunut mullekin.Pitänee varmaan kynäillä tää nimettömänä,jos vaikka joku tuttu eksyis surffaillessaan tänne ja osais laskea yhteen 1 1.;)Suurimman osan sinkku-mokistani mä oon varmaan aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan, ts. lokeroimaan ne mielessäni johonkin "ö-mappiin" tai sinne aivojen tiedostamattomaan osaan. Housuihini mä en kyllä kuitenkaan ikinä ole kussut, kuten Yrmiö.:D Otan osaa Yrmiö, mut toi ON jo oikeesti melko paha.;)

Mokia on monia, ja täytyykin näin tarkemmin ajatellen myöntää, etten oikeastaan halua edes juuri muistella niitä( =meneepi pikkusen pupu pöksyyn ).Jos oon mokaillut, niin alkoholilla on hommaan saattanut olla osuutta silläkin.Kiltti tyttö olen kuitenkin oikeasti.:) Ehkä siksi haluankin olla suu supussa niistä mielestäni kaikkein noloimmista jutuista sekä IRL, että täällä palstoilla.Mun mokani eivät juurikaan yleisesti ottaen ole liittyneet mihinkään..no höh..ihmisen luontaisiin "ruumiintoimintoihin" tms., enemmänkin on ehkä usein ollut kyse siitä, että en ole saanut pidettyä kielenkantojani aisoissa.Pahoja, pahoja kämmejä voi syntyä sitenkin,uskokaa pois!;)

Tässä jotakin tehtyä, mikä olisi saanut jäädä tekemättömäksi:

- Olen möläyttänyt aika huonosti tuntemalleni ihmiselle jossakin "tosi,tosi kivoissa fiilingeissä" rakastavani häntä suunnattomasti.:D Tyyppi on aina sen jälkeen käyttäytynyt mun seurassani,kuin pelästynyt jänis.Luulee varmaan mua jonkin sortin psykoksi, joka on ottanut hänet "maali-taulukseen".:D Joudun törmäämään kyseiseen mieheen aina silloin tällöin ja arvatkaas, onko kivaa, kun ei sitä nyt oikein kirkaassa päivänvalossa voi paukauttaakaan, että "Sorry by the way, en mä olekaan rakastunut suhun.Oli vaan sellanen, you know, kiva juhlafiilis ja silleen.Oot sä kyl ihan kiva...";) ( Rakkaus sanaa ei muuten, näin sivu-huomautuksena,ikinä pitäis käyttää turhaan!)

-Vuosia sitten, nuorena ( ja ERITTÄIN naiivina,mutta ikäistäni vanhemman näköisenä ) tyttelinä eksyin kaverini kanssa baari-illan jälkeen kolmen miehen seurueessa jatkoille yhden miehistä kotiin.Emme tietenkään ymmärtäneet (miesten sinänsä ihan asiallisista vihjailuista huolimatta!), että näillä miehillä oli ryhmä-seksin harrastaminen mielessään.Erittäin huonon tilanteen hallinnan (olimme kaverini kanssa oikeasti luulleet,että miehet tarjoaisivat meille kiltisti pari drinkkiä,ja sitten juttelisimme niitä näitä...)kruunasi asunnon omistajan ilmoitus, että vaimo on parhaillaan synnytys-laitoksella, joten aamulla hänen olisi suunnattava heti sinne.:D Näihin päiviin saakka olen hävennyt silmät päästäni tuota juttua, vaikka ryhmä-seksi känniseltä porukalta sitten kulahtikin kasaan... (Loistava "tuleva isä" sekin kundi oli, btw!)

-Oma tarinansa ovat sitten tietenkin ne mokat, jotka liittyvät varsinaisesti seksuaali-elämään vastakkaisen sukupuolen kanssa.Vuosia, vuosia sitten ( ollessani vielä neitsyt),olimme juhlimassa ystäväni kanssa hänen hyvin tuntemiensa ihmisten luona.Ystäväni oli ihastunut yhteen porukkaan kuuluvista miehistä,mutta tuo mies ( tai poika, pitäisikö sanoa )iskikin silmänsä minuun.Ystäväni oli kertonut ko.miehen olevan erittäin tavoiteltu, ja suosittu naisten keskuudessa, ja komea hän kieltämättä olikin.Kun ystäväni ei asiasta suuttunut ( vaan pikemminkin kannusti minua, mitä itse hiukan ihmettelin kyllä), päädyin hengailemaan "läheisemmin" tuon miehen kanssa.Suutelimme etc., ja pian mies ehdotti siirtymistä viereiseen huoneeseen.Muut jäivät toiseen huoneeseen.Huoneessa mies alkoi sitten ( as it usually goes..)hyväillä minua.Kun hän huomasikin, etten aiokaan ns."antaa hänelle", hän alkoi kovaäänisesti ESITTÄÄ ( niinkuin teattereissa tehdään,oikeasti!)seksinharrastamista.Hih..mies huohotti ja kiehnäsi päälläni, ja teki tuon kaiken niin kovaäänisesti, kuin vain ikinä voi olla mahdollista.:D Toettuani järkytyksestä ymmärsin, että hän nimenomaisesti halusi MUIDENKIN toisessa huoneessa kuulevan,kuinka hän harrastaa seksiä kanssani, vaikka värkit olivat ja pysyivät koko "session" ajan tiukasti housuissa.8D Tapahtuma hävetti minua myöhemmin niin paljon, etten kyennyt edes ystävälle kertomaan, ettei me nyt oikeesti..mitään seksiä..;)Nyt vanhempana,huomattavasti kokeneempana ja toivottavasti myös viisaampana olen ajatellut, että korville kai tollasta "Oscar-näyttelijää" olis pitänyt vetää, vaikka tapaus on hymyilyttänytkin.;)

Tuossa joitain "Ei- Niin Ylpeitä" hetkiä ja mokia elämästäni.Kai kaikki niitä joskus tekee,joten turha niitä yleensä on pidemmäksi aikaa jäädä märehtimään.:)

• Nimetön Nainen kirjoitti:

...kyllä sattunut mullekin.Pitänee varmaan kynäillä tää nimettömänä,jos vaikka joku tuttu eksyis surffaillessaan tänne ja osais laskea yhteen 1 1.;)Suurimman osan sinkku-mokistani mä oon varmaan aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan, ts. lokeroimaan ne mielessäni johonkin "ö-mappiin" tai sinne aivojen tiedostamattomaan osaan. Housuihini mä en kyllä kuitenkaan ikinä ole kussut, kuten Yrmiö.:D Otan osaa Yrmiö, mut toi ON jo oikeesti melko paha.;)

Mokia on monia, ja täytyykin näin tarkemmin ajatellen myöntää, etten oikeastaan halua edes juuri muistella niitä( =meneepi pikkusen pupu pöksyyn ).Jos oon mokaillut, niin alkoholilla on hommaan saattanut olla osuutta silläkin.Kiltti tyttö olen kuitenkin oikeasti.:) Ehkä siksi haluankin olla suu supussa niistä mielestäni kaikkein noloimmista jutuista sekä IRL, että täällä palstoilla.Mun mokani eivät juurikaan yleisesti ottaen ole liittyneet mihinkään..no höh..ihmisen luontaisiin "ruumiintoimintoihin" tms., enemmänkin on ehkä usein ollut kyse siitä, että en ole saanut pidettyä kielenkantojani aisoissa.Pahoja, pahoja kämmejä voi syntyä sitenkin,uskokaa pois!;)

Tässä jotakin tehtyä, mikä olisi saanut jäädä tekemättömäksi:

- Olen möläyttänyt aika huonosti tuntemalleni ihmiselle jossakin "tosi,tosi kivoissa fiilingeissä" rakastavani häntä suunnattomasti.:D Tyyppi on aina sen jälkeen käyttäytynyt mun seurassani,kuin pelästynyt jänis.Luulee varmaan mua jonkin sortin psykoksi, joka on ottanut hänet "maali-taulukseen".:D Joudun törmäämään kyseiseen mieheen aina silloin tällöin ja arvatkaas, onko kivaa, kun ei sitä nyt oikein kirkaassa päivänvalossa voi paukauttaakaan, että "Sorry by the way, en mä olekaan rakastunut suhun.Oli vaan sellanen, you know, kiva juhlafiilis ja silleen.Oot sä kyl ihan kiva...";) ( Rakkaus sanaa ei muuten, näin sivu-huomautuksena,ikinä pitäis käyttää turhaan!)

-Vuosia sitten, nuorena ( ja ERITTÄIN naiivina,mutta ikäistäni vanhemman näköisenä ) tyttelinä eksyin kaverini kanssa baari-illan jälkeen kolmen miehen seurueessa jatkoille yhden miehistä kotiin.Emme tietenkään ymmärtäneet (miesten sinänsä ihan asiallisista vihjailuista huolimatta!), että näillä miehillä oli ryhmä-seksin harrastaminen mielessään.Erittäin huonon tilanteen hallinnan (olimme kaverini kanssa oikeasti luulleet,että miehet tarjoaisivat meille kiltisti pari drinkkiä,ja sitten juttelisimme niitä näitä...)kruunasi asunnon omistajan ilmoitus, että vaimo on parhaillaan synnytys-laitoksella, joten aamulla hänen olisi suunnattava heti sinne.:D Näihin päiviin saakka olen hävennyt silmät päästäni tuota juttua, vaikka ryhmä-seksi känniseltä porukalta sitten kulahtikin kasaan... (Loistava "tuleva isä" sekin kundi oli, btw!)

-Oma tarinansa ovat sitten tietenkin ne mokat, jotka liittyvät varsinaisesti seksuaali-elämään vastakkaisen sukupuolen kanssa.Vuosia, vuosia sitten ( ollessani vielä neitsyt),olimme juhlimassa ystäväni kanssa hänen hyvin tuntemiensa ihmisten luona.Ystäväni oli ihastunut yhteen porukkaan kuuluvista miehistä,mutta tuo mies ( tai poika, pitäisikö sanoa )iskikin silmänsä minuun.Ystäväni oli kertonut ko.miehen olevan erittäin tavoiteltu, ja suosittu naisten keskuudessa, ja komea hän kieltämättä olikin.Kun ystäväni ei asiasta suuttunut ( vaan pikemminkin kannusti minua, mitä itse hiukan ihmettelin kyllä), päädyin hengailemaan "läheisemmin" tuon miehen kanssa.Suutelimme etc., ja pian mies ehdotti siirtymistä viereiseen huoneeseen.Muut jäivät toiseen huoneeseen.Huoneessa mies alkoi sitten ( as it usually goes..)hyväillä minua.Kun hän huomasikin, etten aiokaan ns."antaa hänelle", hän alkoi kovaäänisesti ESITTÄÄ ( niinkuin teattereissa tehdään,oikeasti!)seksinharrastamista.Hih..mies huohotti ja kiehnäsi päälläni, ja teki tuon kaiken niin kovaäänisesti, kuin vain ikinä voi olla mahdollista.:D Toettuani järkytyksestä ymmärsin, että hän nimenomaisesti halusi MUIDENKIN toisessa huoneessa kuulevan,kuinka hän harrastaa seksiä kanssani, vaikka värkit olivat ja pysyivät koko "session" ajan tiukasti housuissa.8D Tapahtuma hävetti minua myöhemmin niin paljon, etten kyennyt edes ystävälle kertomaan, ettei me nyt oikeesti..mitään seksiä..;)Nyt vanhempana,huomattavasti kokeneempana ja toivottavasti myös viisaampana olen ajatellut, että korville kai tollasta "Oscar-näyttelijää" olis pitänyt vetää, vaikka tapaus on hymyilyttänytkin.;)

Tuossa joitain "Ei- Niin Ylpeitä" hetkiä ja mokia elämästäni.Kai kaikki niitä joskus tekee,joten turha niitä yleensä on pidemmäksi aikaa jäädä märehtimään.:)

housuihin kuseminen kännissä ei oo mitään,suurin osa mun kavereista (myös naisia) on tehnyt sen ainakin kerran eläissään (tosin harva yhtä usein kuin mä ja ei kukaan 3 kertaa saman vuorokauden aikana).Just juttelin yhden kaverin kanssa pohjoisesta ja hänellä oli ollu viimevkl joku muija yökylässä joka oli pissinyt pöksyihin kännissä nukkuessaan,oli aamulla yrittäny selitellä et vesilasi muka kaatu sänkyyn,joopa joo kun eukko on ollu niin koomassa ettei käveleen pysty,mistähän vitusta se vesilasi on itsekseen siihen ilmestynyt.Silloin kun otetaan kuppia niin yleensä sattuu ja tapahtuu.

• Nimetön Nainen
        yrmio kirjoitti:

housuihin kuseminen kännissä ei oo mitään,suurin osa mun kavereista (myös naisia) on tehnyt sen ainakin kerran eläissään (tosin harva yhtä usein kuin mä ja ei kukaan 3 kertaa saman vuorokauden aikana).Just juttelin yhden kaverin kanssa pohjoisesta ja hänellä oli ollu viimevkl joku muija yökylässä joka oli pissinyt pöksyihin kännissä nukkuessaan,oli aamulla yrittäny selitellä et vesilasi muka kaatu sänkyyn,joopa joo kun eukko on ollu niin koomassa ettei käveleen pysty,mistähän vitusta se vesilasi on itsekseen siihen ilmestynyt.Silloin kun otetaan kuppia niin yleensä sattuu ja tapahtuu.

No kyllä mun mielestä housuihin kuseminen on jo enemmän,kuin "ei mitään".Yhtään suhun Yrmiö ( tai sun kavereihisi...)viittaamatta mun on pakko sanoa, että tollasten juttujen tapahtuminen riippuu usein kyllä aika paljon siitä,minkälaisissa porukoissa liikkuu ( ja siitä minkälainen alkoholisoitumisen asteella ne gubbet oikein on..).

Mun kavereista ei kyllä yksikään yleensä kuseskele housuihinsa, vaikka miten olis päihteitä ottanut.(!) No, ehkä joskus teinix- aikoina pusikko-pisseillä saattoi itse kullekin käydä "vahinkoja", mutta muutoin tarpeet tehdään kyllä mun tuntemieni kavereiden keskuudessa siellä Hotelli Helpotuksessa.

H*ttoon kuitenkin teko-pyhyys.;) Kyllähän sitä esim. on joskus ( mutta tosiaan harvoin..)käynyt silleen ( itselle, tai kaverille), että jollekin on esim. tullut "huono olo" baari-illan aikana tms.Jos sitä juo sen pari drinksua liikaa, niin seuraushan siitä on sitten sellainen surullisen kuuluisa ylimitoitettu känni (=sikailukänni ).

Kaikkinensa mä en kyllä voi ymmärtää,mitä iloa on juoda itsensä niin koomaan, että alkaa esim.p*skantamaan housuihinsa(?).Jos mä sellaisia tyyppejä näen, jotka niin käyttäytyy, niin kyllä mulle sellanen ajatus (näin rehellisesti sanottuna) yleensä tulee, että tossa menee jonkin sortin Alkkis...

• Nimetön Nainen kirjoitti:

No kyllä mun mielestä housuihin kuseminen on jo enemmän,kuin "ei mitään".Yhtään suhun Yrmiö ( tai sun kavereihisi...)viittaamatta mun on pakko sanoa, että tollasten juttujen tapahtuminen riippuu usein kyllä aika paljon siitä,minkälaisissa porukoissa liikkuu ( ja siitä minkälainen alkoholisoitumisen asteella ne gubbet oikein on..).

Mun kavereista ei kyllä yksikään yleensä kuseskele housuihinsa, vaikka miten olis päihteitä ottanut.(!) No, ehkä joskus teinix- aikoina pusikko-pisseillä saattoi itse kullekin käydä "vahinkoja", mutta muutoin tarpeet tehdään kyllä mun tuntemieni kavereiden keskuudessa siellä Hotelli Helpotuksessa.

H*ttoon kuitenkin teko-pyhyys.;) Kyllähän sitä esim. on joskus ( mutta tosiaan harvoin..)käynyt silleen ( itselle, tai kaverille), että jollekin on esim. tullut "huono olo" baari-illan aikana tms.Jos sitä juo sen pari drinksua liikaa, niin seuraushan siitä on sitten sellainen surullisen kuuluisa ylimitoitettu känni (=sikailukänni ).

Kaikkinensa mä en kyllä voi ymmärtää,mitä iloa on juoda itsensä niin koomaan, että alkaa esim.p*skantamaan housuihinsa(?).Jos mä sellaisia tyyppejä näen, jotka niin käyttäytyy, niin kyllä mulle sellanen ajatus (näin rehellisesti sanottuna) yleensä tulee, että tossa menee jonkin sortin Alkkis...

vakka kantensa valitsee,eli ite sitä varmaan on aikojen kuluessa eksynyt ihan tarkoituksella tällasiin piireihin missä nykyään pyörii ja joissa ei pahemmin lasiin syljeksitä.Tosin en mä tieten tahtoen itseäni tajutomaksi juo,siinä vaan käy vahingossa melkein aina niin kun joillain ei kato tuo luonnon kontrolli oikein pelaa,sitäpaitsi mulla se raja mukavan, sosiaalisen ja hyvän tyypin raja ja kaatokännin välillä on häilyvän pieni,about 1 tunti / 3 drinkkiä.Vielä vuosi sitten oisin varmaan pystynyt juomaan itseni oikeasti hengiltä pelkällä bissellä,nykyään tosin tuo itsesuojeluvaisto / oksennusrefleksi on alkanut taas pitkästä aikaa toimimaan sen verran että nykyään en saa itseäni ihan sairaalakuntoon vahingossakaan (pari kertaa oon senkin tehnyt).Ei ehkä alkkis mut matkalle sinne...

• mutta...

Nyt lähinnä naurattaa mutta tapahtumahetkellä oli noloa.
      Olin kiihkeissä seksipuuhissa uuden tuttavuuden kanssa. Siinä sit piti vaihtaa asentoa, niin onnistuin mottaisemaan häntä munille. En olis ite edes huomannut, mutta mies meni kippuraan ja valitti surkeana. (olen siis nainen)
      Se oli siinä sitten.
      Olen myös nuorempana "puskakännien" aikakautena pissinyt housuilleni yrittäessäni kyykkykusta. Ei siinä mitään, mutta jatkoin vielä iltaa iloisesti täysin välittämättä märistä housuista. Ei enää pystyisi.
      Kakkajuttuja ei tule mieleen...tuleepas!
      Mulla oli uusi seurustelukumppani, jonka luona olin ollut yötä...aamulla hän sitten lähti töihin, ja ajattelin että nytpä voinkin pieraista. No eikö se tullut vielä takaisin, pelkäsin kuollakseni että haju tulee peiton alta ulos, tai mies peiton alle...noloa.
      Sellaista.

• mää

ketä kiinnosta????

• Lord_Boredom

Enemmän tämä kiinnostaa kuin jokapäiväiset "kuinka kauan olet ollut sinkkuna?"-gallupit.

• vilperi

Pahasti tyrittyä. Olin ihan loistobileissä joku viisi
      vuotta sitten. Olin vetänyt viskiä ja nappeja sekaisin.....aluksi oli ihan hyvä meininki, mimmejä olis riittänyt ja oli hyvää fiilis. Sittenhän setit pärähti ja sammuin keskelle meininkejä.....siinä hetken maattuani kusin ekaks housuun ja hetken päästä
      paskoin myös housuun.....motoriikka oli niissä kekkereissä vähän hakusessa. Ja sitten kun olin jo munannut itseni täysin, konttasin vessaan ja nykäsin housut alas. Vittu haju oli niin karmea, että oksensin vielä itseni päälle....ja sammumiset oli aika saletti. aamulla tuli sellaista vähän isompaa kuittia, että äijä oli aika hyvissä.....tasurikeittoa oli pakko ottaa naamaan.

• toi on ihan jees settiä,mäkin oottelen jännityksellä missä vaiheessa lähtee neitsyys ton housuihin kakkimisen kanssa,todennäköisesti se on vain ajan kysymys... Napit ja viina on kyl paha mixi,ite en oo kovinkaan usein viitinyt kyseistä coctailia harrastaa mut kaverit sitäkin enemmän ja vaikutuksia on kyl aika mielenkiitoista seurata, joku on niin pihalla ettei oikeesti pääse liikkuun kuin ryömimällä ja syö jotain saatanan nurmikkoa maassa möyriessään ja toinen yrittää puhua mutta kun yhdestäkään sanasta ei saa mitään tolkkua.Tossa on vaan se paha puoli et kun tuo ruumiintoimintojen kontrolli sijaitsee ns. ydinjatkeessa joka säätelee myös hengistystä niin tossa vaiheessa alkaa oleen jo hengityksen automaatio vaakalaudalla.

• vilperi
        yrmio kirjoitti:

toi on ihan jees settiä,mäkin oottelen jännityksellä missä vaiheessa lähtee neitsyys ton housuihin kakkimisen kanssa,todennäköisesti se on vain ajan kysymys... Napit ja viina on kyl paha mixi,ite en oo kovinkaan usein viitinyt kyseistä coctailia harrastaa mut kaverit sitäkin enemmän ja vaikutuksia on kyl aika mielenkiitoista seurata, joku on niin pihalla ettei oikeesti pääse liikkuun kuin ryömimällä ja syö jotain saatanan nurmikkoa maassa möyriessään ja toinen yrittää puhua mutta kun yhdestäkään sanasta ei saa mitään tolkkua.Tossa on vaan se paha puoli et kun tuo ruumiintoimintojen kontrolli sijaitsee ns. ydinjatkeessa joka säätelee myös hengistystä niin tossa vaiheessa alkaa oleen jo hengityksen automaatio vaakalaudalla.

Se taas ihan helvetin antoisa kokemus ja suosittelen kaikille extreme kuosittajille =). Kyllä itse tulee niitä coctaileja vedettyä kerran kuussa ja Eikä silloin tarvitse paljon lähteä stadin baareihin kyttäilemään, että oliskos meikäläisellä vientiä =)

• nainnenn

viimeisin nolous oli ihan tällä viikolla ku olin stokkalla vessas ja sitten tyylikkäänä kävelin ympäri tavarataloa metrin pituinen vessapaperivana korossa kiinni :D voi helvetti, oikeestaan nolompaa oli se että sain kauhean nauruhepulin kun huomasin asian ihmisten huvittuneiden ilmeiden jälkeen. Miksei ne helvetti voi sanoa et sul on paperi jalas :) sitten ne ihmiset varmaan kattoi että onkohan toi unohtanu lääkityksen tai jotain kun noin naurattaa :)

Ja sitten, tiettehän kuinka jotkut koirat tykkää haistella ihmisten jalkovälejä.. oltiin kerran rannalla joka on vähän "epävirallinen" uimaranta, tai siis siellä käy kans koiria uimassa. Yks koira juoksi vapaana sinne mis me oltiin ja tunki kuonoaan jatkuvasti mun jalkoväliin..aarrggh :D (olin käynyt suihkussa huom) siellä rannalla oli muitakin ihmisiä jotka nauroivat tilannetta. omistaja köpötteli jostain kaukaa.. hiukan parempaa valvontaa kitoos

sitten on vaikka mitä ruumiintoimintoihin liittyviä nolouksia mitä en nyt tässä ala erittelemään :D

• no joo

moka,ja moka..onhan noita niin pahojakin ettei kehtaa kertoa.Mutta kerran sitten sattui,kun olin juuri alkanut seukkaa yhden pojan kanssa,olin sitten illalla poltellut "hieman" pilveä,ja menin jätkäkaverini luo yöksi,teki ihan hirveästi mieli seksiä no siinä sitten alettiin hommiin,mutta eipähän siitä mitään tullut kun meitsi kikattelee ja kikattelee ihan helvetisti(pilvinaurukohtaus,ihan hervoton,ei mitään syytä,mutta ei saa loppumaan,ei sitten millään) .Jätkäkaverilla paloi hieman hihat..

• aikoja kun meikäläinenkin sai vielä pilvestä hervottomia naurukohtauksia,vittu nykyään sekään ei ala kun väsyttään.Ei tuo oo kyl kovin paha moka,ennemmin nauraan kuin itkeen ;)

• ei jaksa enää

muuta kuin vittu ja vittu? Raivostuttaa jo tuo sinun kielenkäyttösi.

• kun näet mun viestin niin älä vahigossakaan lue sitä,miks kaikesta pitää tehdä niin helvetin (huomaa,ei ärräpää) vaikeaa...

• Lunatic

Suurin osa mukoista unohtuu ajan mittaan, näitä olen hävennyt aika paljon, kun muistan vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin.

Joskus oltiin isommalla porukalla baarissa, ja eräs tyttökaverini oli kuskina. Suuri osa tästä poppoosta asui maalla tosi kaukana, eli kyydit oli aina pakko järjestää jotenkin. Jossain vaiheessa iltaa alkoi harmittaa kaverin puolesta, että joutui olemaan kuivin suin, ja lupasin jalomielisesti, että voitte olla meillä yötä. En muista kuinka iso porukka edes oli, mutta ei se olisi oikein yksiööni mahtunut. Kaveri kuitenkin alkoi kehotuksestani juoda viinaa myös. Jossain vaiheessa sitten filmi napsahti poikki, ja aamulla ihmettelin, kun heräsin yksin kotona, ja aloin soitella tälle ystävälle. Selvisi, että olin jossain vaiheessa mennyt yksin kotiin ja sammunut sinne, ja porukka oli tullut myöhemmin viskelemään kiviä ikkunaani, ja onnistunut pääsemään sisäänkin. Tietysti mukana oli aivan muitakin, kuin ne, joita olin kotiini kutsunut. Olin liihotellut porukan seassa pöksysilläni pelkkä lakana päälläni, yrittänyt nukkua ja lopulta raivostunut "vierailleni" ja käskenyt kaikkien painua vittuun. Erityisesti olin toivotellut sinne tätä ystävääni, jonka piti alun perin olla kuskina. Kiva temppu kaverille! Kaikkein kauheinta oli, että kun aamulla heräsin, oli sängyn vieressä kohtalaisen kokoinen laatta lattialla (pikkuisen taisi olla sängyssäkin). Mukava oli miettiä, että kuinkahan alasti olin oikein ollut ja olinko ollut laatoitushommissa ennen kuin porukka tuli kylään. Mukana oli tietysti ollut työkavereitani, ja sain kuulla myöhemmin asiasta sellaisiltakin, jotka eivät silloin olleet yksiössäni päinkään. No, tämä juttu ei oikeastaan nolota enää ollenkaan, naurattaa vaan.

Sitten toinen mistä olin aikoinani kovastikin kauhuissani, tapahtui erittäin pienen maaseutukaupungin ravintolassa/ravintolan edessä. Baarissa oli siis paikalla siskoni kaverin mies, jonka kanssa aloin pussailla tanssilattialla. Touhu oli kuulemma ollut niin kiihkeän näköistä, että osa paikan väestä oli oikein noussut pöydissä (ei sentään pöydille) seisomaan nähdäkseen paremmin. Turha mainitakaan, että pikkukylässä kaikki tuntevat toisensa. Ei tässä vielä mitään, mutta kun homma piti hoitaa niinsanotusti loppuun baarin oven eteen pysäköidyssä autossa sulkemisajan kieppeillä... kuski oli lähtenyt sisälle baariin patistelemaan kyytiin tulevia. Onneksi oli talvi ja pimeä, ikkunat toivottavasti huurussa, ja molemmilla osapuolilla suurin osa vaatteista päällä. Sitä en tiedä, kuinka paljon porukkaa pihalla parveili, ja huomasiko joku. Siskolle oli kiva selitellä tapahtunutta, ja muutenkin kadutti koko episodi (perheellinen mies), varsinkin kun en sen jälkeen meinannut millään päästä äijästä eroon. Morkkis oli todella kaamea. Tästä en ole ylpeä vieläkään.

Ja sitten ihan kesy, tunsin aikoinani kaksi saman nimistä kundia, sanotaan vaikka Jussi-nimisiä. Kummankaan kanssa ei siis ollut mitään viritelmiä, mutta kun eräänä iltana soi puhelin ja soittaja esitteli itsensä Jussiksi ja pyysi oluelle, erehdyin tietysti henkilöstä. Menin baariin, näin tämän Jussin ja menin juttelemaan, mutta en silti tajunnut erhettäni. Aloin sitten jossain vaiheessa ääneen ihmetellä, että missähän kaverini Jussi mahtaa olla, kun oikein soitti ja pyysi minut tänne... Kaverin ilme oli melko hölmistynyt, ja pikkuisen oma tyhmyys nolottikin. Taisin kuitenkin vähän toivoa sen toisen kundin yhteydenottoa ja sitten jääräpäisesti kuvittelin juuri hänen soittaneen minulle.

• hassusti..

Muutama vuosi sitten, vielä alaikäisenä, lähdettiin kavereitten kanssa lähimpään kaupunkiin juopottelemaan kesän alun kunniaksi. Tuli sitten juotua kaikennäkösiä juomia sekaisin ja kun aamulla heräsin kaverin kotoa olin yltä päältä ruohossa ja mullassa. Kaverilta sain sitten kuulla, että olin oksentanut hautausmaan kupeessa ihan urakalla ja että minut oli kannettu bussiin (jalat ei oikein ollu kantanu), jolla olimme päässeet kotipaikkakunnallemme. No eipä tuo nyt vielä mitään. Kaikkein noloin juttu tässä tarinassa on, että olin lähtenyt yöllä käymään vessassa ja vessareissun jälkeen eksynyt istuskelemaan kaverin vanhempien sänkyyn (ja kyllä, ne vanhemmat yritti nukkua siellä..). En vähään aikaan uskaltanu mennä kaverille kyläileen..tai ees puhua sen porukoille..

• PornoTähti

Mun kaveri kuvas ku masturboin alasti.. Vittu miks? Se meni vahingos luokka ryhmään ja voi luoja ku hävetti.. Onneks mun naama ei näkyny siin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe