Pitkät tytöt!!

_ _ _ _ _

Pitkät tytöt/naiset, mikäli käytte täällä (teitähän on itseni lisäksi niin harvassa...), haluan sanoa tämän teille: kunnioittakaa itseänne ja vaatikaa mieheltä kokoa. Ei ole mitään järkeä hävetä itseään lyhyen miehen seurassa. Joten älkää myöskään hankkiutuko sellaisten seuraan! Siinä ei ole mitään järkeä... Pitkä nainen tulee aina olemaan pitkä nainen, ja vain pitkä mies osaa antaa asialle arvoa. Pidetään me harvinaisuudet yhtä :) Vaatikaa pitkät naiset laatua, koska sitä teissä on runsain mitoin!

terveisin: nainen 178cm

112

16230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso I

      alle 160 senttiset rokkaa:)

      • 156cm :)

        kuulemma! :)


      • jejeeee
        156cm :) kirjoitti:

        kuulemma! :)

        täällä yks pitkä tyttö! kivahan se ois ku ois pitkä mieskin vierel, mut ei se kaikki sentää oo pituudesta kii! ei ainakaa mulla. Jos on täydellinen jätkä, mutta hieman lyhyempi, nii en kyllä sen takia sitä jätä.


      • 14741474
        jejeeee kirjoitti:

        täällä yks pitkä tyttö! kivahan se ois ku ois pitkä mieskin vierel, mut ei se kaikki sentää oo pituudesta kii! ei ainakaa mulla. Jos on täydellinen jätkä, mutta hieman lyhyempi, nii en kyllä sen takia sitä jätä.

        http://j.gs/2v58


    • C.W.A

      178 on kai aika pitkä, mutta ei TOSI pitkä. Sitten on myös muita juttuja tottakai. Hyvä rotu on muita kuin vain pituus. Herman Lundborg esitelee hyviä rotuja esim.=)

      • ..................

        178 senttinen on keskimääräisen miehen mittainen eli jotain 10-12 senttiä keskimääräistä naista pidempi. Jos sanoo TOSI pitkä, se ei tarkoita suinkaan kaksimetristä! Mun mielestä 190 senttinen mies on näin yleisesti ottaen TOSI pitkä, lainkaan liioittelematta asiaa.

        Ei tarvi sentään valheella lohduttaa. Mä olen pitkä ja sillä siisti! Jos ei löydy pitkää miestä rinnalle, jään yksin. Paljon parempi vaihtoehto kuin saada jokin keskivertoinen pätkä. Ja ainahan unelmat eivät toteudu, tuli vain mieleen.


      • C.W.A
        .................. kirjoitti:

        178 senttinen on keskimääräisen miehen mittainen eli jotain 10-12 senttiä keskimääräistä naista pidempi. Jos sanoo TOSI pitkä, se ei tarkoita suinkaan kaksimetristä! Mun mielestä 190 senttinen mies on näin yleisesti ottaen TOSI pitkä, lainkaan liioittelematta asiaa.

        Ei tarvi sentään valheella lohduttaa. Mä olen pitkä ja sillä siisti! Jos ei löydy pitkää miestä rinnalle, jään yksin. Paljon parempi vaihtoehto kuin saada jokin keskivertoinen pätkä. Ja ainahan unelmat eivät toteudu, tuli vain mieleen.

        Se riippuu mistä roduista sinä puhut, esim. hollantilaiset ovat pitempi kuin suomalaiset. Jotkut aafrikka-rotuja ovat tosi pitkää. Italialaiset eivat ole niin pitkä sitte. Ja suomalaiset eivat ole, kuin he ovat mongolialaisai alusta=)


      • ...........
        C.W.A kirjoitti:

        Se riippuu mistä roduista sinä puhut, esim. hollantilaiset ovat pitempi kuin suomalaiset. Jotkut aafrikka-rotuja ovat tosi pitkää. Italialaiset eivat ole niin pitkä sitte. Ja suomalaiset eivat ole, kuin he ovat mongolialaisai alusta=)

        Mutta ei kuitenkaan sentään, kun siellä on kaiken maailman coffee shopit :D


      • C.W.A
        ........... kirjoitti:

        Mutta ei kuitenkaan sentään, kun siellä on kaiken maailman coffee shopit :D

        Ei sen takia, on sen takia että he ovat germanialaisia, siis erilainen rotu.


      • ...............
        C.W.A kirjoitti:

        Ei sen takia, on sen takia että he ovat germanialaisia, siis erilainen rotu.

        Nyt en ymmärtänyt, mutta samapa se.


      • C.W.A
        ............... kirjoitti:

        Nyt en ymmärtänyt, mutta samapa se.

        Siis, hollantilaiset ovat pitempi kuin suomalaiset siksi hollantilaiset ovat germanialaisia, IHAN erilainen rotu kuin suomelaiset, jotka ovat aasialaisia, ugrilaisia, siis mongolialaisia alusta, mutta valkoisia. Erilaisia ihmisrotuja ovat erilaisia!


      • Nyt tuli
        C.W.A kirjoitti:

        Siis, hollantilaiset ovat pitempi kuin suomalaiset siksi hollantilaiset ovat germanialaisia, IHAN erilainen rotu kuin suomelaiset, jotka ovat aasialaisia, ugrilaisia, siis mongolialaisia alusta, mutta valkoisia. Erilaisia ihmisrotuja ovat erilaisia!

        asia perille.


      • C.W.A

      • Hiippari
        C.W.A kirjoitti:

        Siis, hollantilaiset ovat pitempi kuin suomalaiset siksi hollantilaiset ovat germanialaisia, IHAN erilainen rotu kuin suomelaiset, jotka ovat aasialaisia, ugrilaisia, siis mongolialaisia alusta, mutta valkoisia. Erilaisia ihmisrotuja ovat erilaisia!

        Suomalaiset eivät ole mitään mongolien, aasialaisten sukuja, taidat sekoittaa asian nyt kieleen. Suomen kieli on tosiaan sieltä jostain uralin takaa tullut, ihmiset eivät. Suomalaiset ovat eurooppalaisten, germaanien ja muiden sekoitus, joka vain sattui tulemaan ajan saatossa tänne. Ja kun täällä oli sitten jonkinlaista alkuperäisasutusta, saamelaisia, sekä sitten (kai, en ole varma, tulivatko ne mongolit tms. koskaan suomeen asti)sieltä aasiasta tulleita, jotka hankkivat lapsia näiden euroopasta tulleiden ihmisten kanssa, saaden aikaan suomalaiset. Eli kieli ja itse rotu eivät tule samoilta kulmilta, ainakaan kokonaan.


      • C.W.A
        Hiippari kirjoitti:

        Suomalaiset eivät ole mitään mongolien, aasialaisten sukuja, taidat sekoittaa asian nyt kieleen. Suomen kieli on tosiaan sieltä jostain uralin takaa tullut, ihmiset eivät. Suomalaiset ovat eurooppalaisten, germaanien ja muiden sekoitus, joka vain sattui tulemaan ajan saatossa tänne. Ja kun täällä oli sitten jonkinlaista alkuperäisasutusta, saamelaisia, sekä sitten (kai, en ole varma, tulivatko ne mongolit tms. koskaan suomeen asti)sieltä aasiasta tulleita, jotka hankkivat lapsia näiden euroopasta tulleiden ihmisten kanssa, saaden aikaan suomalaiset. Eli kieli ja itse rotu eivät tule samoilta kulmilta, ainakaan kokonaan.

        Moi! Olet oikeassa että rotu ja kieli ei aina ole samaa juttu. Mutta, tässä tilanteessa on niin, että suomalaiset eivat ole edes indoeurooppalaisia. Ja ehdottomasti ei germanilaisia. Kuinka muuten selität että proffesoorit jotka ovat löytäneet vanhat haudat, graves, voi katsoa ...the skeletons?, ja sanoa että: "tämä on suomalaisugrilainen". Sitäpaitsi, minä ainakin HETI näen jos joku on suomalainen tai ruotsalainen, esim. Mutta en huomaa jos joku on norjalainen tai saksalainen tai tanskalainen esim. Siksi me olemee samaa rotu. Suomalaisilla on ihan eri ulkonäkö. Ja teillä on myös noin...yli 50% TAT-C-geenit. Kuinka sitä selität? On tunnetu fakta, mutta en ymmärrä miksi suomalaiset häpeävät niin kovasti siitä. Että te ette ole arjalaisia.


      • Hiippari
        C.W.A kirjoitti:

        Moi! Olet oikeassa että rotu ja kieli ei aina ole samaa juttu. Mutta, tässä tilanteessa on niin, että suomalaiset eivat ole edes indoeurooppalaisia. Ja ehdottomasti ei germanilaisia. Kuinka muuten selität että proffesoorit jotka ovat löytäneet vanhat haudat, graves, voi katsoa ...the skeletons?, ja sanoa että: "tämä on suomalaisugrilainen". Sitäpaitsi, minä ainakin HETI näen jos joku on suomalainen tai ruotsalainen, esim. Mutta en huomaa jos joku on norjalainen tai saksalainen tai tanskalainen esim. Siksi me olemee samaa rotu. Suomalaisilla on ihan eri ulkonäkö. Ja teillä on myös noin...yli 50% TAT-C-geenit. Kuinka sitä selität? On tunnetu fakta, mutta en ymmärrä miksi suomalaiset häpeävät niin kovasti siitä. Että te ette ole arjalaisia.

        "Genetiikaltaan ensimmäiset suomalaiset lienevät edustaneet keskieurooppalaista ihmistyyppiä eli Cro Magnon -ihmistä. Se, että he olisivat olleet itäisempää tyyppiä, esim. mongoleja, ei tunnu todennäköiseltä huolimatta siitä, että nykysuomalaisissa on myös itäisiä piirteitä (näiden määrä arvioidaan nykyään kai noin 9 %:ksi)." näin lukee tuolla http://www.tsv.fi/ttapaht/993/wiik.htm Tuolla on noita muitakin vaihtoehtoja, joista sitten on hieman vaikea tietää, mikä on se oikea.

        "Historiantutkijat ovat melko yksimielisiä siitä, että Suomi ei ollut mikään tyhjä alue Kristuksen syntymän aikoihin. Jatkuvuusteorian mukaan Suomessa asui ihmisiä koko ajan ja maahan muutti lisää väkeä eri suunnilta. >>teoria Volgan mutkasta suomalaisten alkukotina on hylätty sillä perusteella, että alueen on täytynyt olla veden peitossa jääkauden sulamisvaiheen aikana>Monien tutkijoiden mielestä suomalaisten esivanhemmat ovat saapuneet Suomeen noin 2500 eKr. Tutkijat sanovat myös, että itämerensuomalaisten alkukoti on ollut Baltiassa.


      • C.W.A
        Hiippari kirjoitti:

        "Genetiikaltaan ensimmäiset suomalaiset lienevät edustaneet keskieurooppalaista ihmistyyppiä eli Cro Magnon -ihmistä. Se, että he olisivat olleet itäisempää tyyppiä, esim. mongoleja, ei tunnu todennäköiseltä huolimatta siitä, että nykysuomalaisissa on myös itäisiä piirteitä (näiden määrä arvioidaan nykyään kai noin 9 %:ksi)." näin lukee tuolla http://www.tsv.fi/ttapaht/993/wiik.htm Tuolla on noita muitakin vaihtoehtoja, joista sitten on hieman vaikea tietää, mikä on se oikea.

        "Historiantutkijat ovat melko yksimielisiä siitä, että Suomi ei ollut mikään tyhjä alue Kristuksen syntymän aikoihin. Jatkuvuusteorian mukaan Suomessa asui ihmisiä koko ajan ja maahan muutti lisää väkeä eri suunnilta. >>teoria Volgan mutkasta suomalaisten alkukotina on hylätty sillä perusteella, että alueen on täytynyt olla veden peitossa jääkauden sulamisvaiheen aikana>Monien tutkijoiden mielestä suomalaisten esivanhemmat ovat saapuneet Suomeen noin 2500 eKr. Tutkijat sanovat myös, että itämerensuomalaisten alkukoti on ollut Baltiassa.

        Voi voi=) IKÄVÄ KYLLÄ, en osaa niin hyvin suomea että osaan vastata tähään viestiin. Mutta oli mielenkiintoista lukea, ja sanon kiitoksia. Mutta, on vielä niin, että kauan sitten altaian kielet ja radur olivat samaa kuin ugrilaiset. Ja älä unohtaa TAT-C-geenit...=) Ette ole mongolialaisia niin kuin mongolialaiset mongoliassa, mutta melkein. Te olette heidän sukulaiset, ja teillä ON ihan eri ulkonäkö. Hei, katso tämä linkki myös http://www.geocities.com/racial_reality/tatc.html


      • Poison
        C.W.A kirjoitti:

        Voi voi=) IKÄVÄ KYLLÄ, en osaa niin hyvin suomea että osaan vastata tähään viestiin. Mutta oli mielenkiintoista lukea, ja sanon kiitoksia. Mutta, on vielä niin, että kauan sitten altaian kielet ja radur olivat samaa kuin ugrilaiset. Ja älä unohtaa TAT-C-geenit...=) Ette ole mongolialaisia niin kuin mongolialaiset mongoliassa, mutta melkein. Te olette heidän sukulaiset, ja teillä ON ihan eri ulkonäkö. Hei, katso tämä linkki myös http://www.geocities.com/racial_reality/tatc.html

        http://www.setbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=16&mforum=pakanasivut
        http://pakana.greatnow.com/geenit.htm

        Luettavaa illaksi. :)


      • C.W.A
        Poison kirjoitti:

        http://www.setbb.com/phpbb/viewtopic.php?t=16&mforum=pakanasivut
        http://pakana.greatnow.com/geenit.htm

        Luettavaa illaksi. :)

        Ei ole väliä mitä kaikki SUOMALAISET sanovat. SIksi suomalaiset häpeävät että he eivat ole oikea eurooppalaisia vaikka he ovat valkoisia, hehe. Teillä ON eri ulkonäkö, teillä ON eri..shape of your heads. Ette ole germanilaisia tai slaavilaisia. Ja teillä ON TAT-C-geenit, niin kuin muut monglialaiset. En ymmärrä miksi suomalaiset eivat halua tunnustaa vain. Onko niin kamala että te että ole arjalaisia?=)


      • Poison
        C.W.A kirjoitti:

        Ei ole väliä mitä kaikki SUOMALAISET sanovat. SIksi suomalaiset häpeävät että he eivat ole oikea eurooppalaisia vaikka he ovat valkoisia, hehe. Teillä ON eri ulkonäkö, teillä ON eri..shape of your heads. Ette ole germanilaisia tai slaavilaisia. Ja teillä ON TAT-C-geenit, niin kuin muut monglialaiset. En ymmärrä miksi suomalaiset eivat halua tunnustaa vain. Onko niin kamala että te että ole arjalaisia?=)

        En harrasta rotuoppeja, joten minulle on sikäli herttaisen samantekevää olenko eurooppalainen vai mongoli. Mutta en näe mitään järkeä sanoa olevani jotain mitä en ole. Otetaanpa hyvin yksnkertainen esimerkki: Minulla on ruskeat hiukset, jos joku sanoisi että olen blondi, kieltäisin sen, ja jos kyseinen henkilö sen jälkeen sanoo että "mikä siinä on niin vaikeaa tunnustaa että olet blondi?" pitäisin häntä kyllä vähintäänkin ihmeellisenä. Ei vaaleissa hiuksissa mitään vikaa ole, mutta kun en niitä omista.

        Sinänsä perimä ja DNA kiinnostavat, joten on sitä kautta tullut tutustuttua myös suomalaisten perimään, ja tutkimuksia on jos johonkin suuntaan. Jos esi-isämme olisivat "mongolialaisia", itäisyyden pitäisi näkyä geeneissä selvästi, ja tällä hetkellä tuota ei voi oikein allekirjoittaa. Toivon että geenitutkimus selventää asioita tulevaisuudessa, suosittelen edelleen noita kahta sivua, niitä löytynee lisääkin tosin vierailla kielillä.


      • Poison
        Poison kirjoitti:

        En harrasta rotuoppeja, joten minulle on sikäli herttaisen samantekevää olenko eurooppalainen vai mongoli. Mutta en näe mitään järkeä sanoa olevani jotain mitä en ole. Otetaanpa hyvin yksnkertainen esimerkki: Minulla on ruskeat hiukset, jos joku sanoisi että olen blondi, kieltäisin sen, ja jos kyseinen henkilö sen jälkeen sanoo että "mikä siinä on niin vaikeaa tunnustaa että olet blondi?" pitäisin häntä kyllä vähintäänkin ihmeellisenä. Ei vaaleissa hiuksissa mitään vikaa ole, mutta kun en niitä omista.

        Sinänsä perimä ja DNA kiinnostavat, joten on sitä kautta tullut tutustuttua myös suomalaisten perimään, ja tutkimuksia on jos johonkin suuntaan. Jos esi-isämme olisivat "mongolialaisia", itäisyyden pitäisi näkyä geeneissä selvästi, ja tällä hetkellä tuota ei voi oikein allekirjoittaa. Toivon että geenitutkimus selventää asioita tulevaisuudessa, suosittelen edelleen noita kahta sivua, niitä löytynee lisääkin tosin vierailla kielillä.

        Löysin Tiede-lehden sivuilta hyvän tilannetta kuvaavan artikkelin:

        http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=278&vl=2002


      • Hiippari
        C.W.A kirjoitti:

        Ei ole väliä mitä kaikki SUOMALAISET sanovat. SIksi suomalaiset häpeävät että he eivat ole oikea eurooppalaisia vaikka he ovat valkoisia, hehe. Teillä ON eri ulkonäkö, teillä ON eri..shape of your heads. Ette ole germanilaisia tai slaavilaisia. Ja teillä ON TAT-C-geenit, niin kuin muut monglialaiset. En ymmärrä miksi suomalaiset eivat halua tunnustaa vain. Onko niin kamala että te että ole arjalaisia?=)

        Kaikilla ihmisillä ympäri maailmaa on samoja geenejä, vaikkeivat nuo välttämättä olisi edes sukulaisia muuten mitenkään. Sama kuin kielessä, on lainasanoja, joilla ei voida osoittaa, että kielet olisivat sukulaiskieliä. joten tuskinpa pelkästään joidenkin Tat-c geenien avulla voidaan perustella kokonaisen ihmisen alkuperä. Kävin noilla sinun antamillasi sivuilla, eivätkä ne valaisseet minulle asiaa sen paremmin. Jos voisit olla hyvä, ja selittää miulle, mitä tuo tat-c-geeni tekee, missä se näkyy ja kuinka tärkeä se on tms.

        Nuo kuvatkin tuolla sivun lopussa olivat hieman kummallisia, minä olen kuitenkin suomalainen, asunut koko elämäni suomessa, enkä ole silti nähnyt kokonaisuutena montakaan tuon näköistä suomalaista, enkä liioin tuollaisia piirteitä omaavaa ruotsalaista taikka saksalaista ja olen kuitenkin kumpienkin kanssa ollut jonkun verran tekemisissä. Kyllä, esim. suomalainen ja ruotsalainen näyttävät erilaisilta, mutta en huomaa suomalaisissa yhtään sen enempää "itäisen" näköisiä piirteitä, kuin niissä ruotsalaisissa.

        Minua ei vieläkään kiinnosta, olenko arjalainen vai en. Oliskohan ollut Hitler joka jo silloin toisessa maailman sodassa tiesi tämän jo, kuitenkin suomalaisten ollessa sen näköisiä kun nyt ovat, ei meitä kumma kyllä sekoitettu mihinkään mongoleihin. Mahtoi olla "kumma", kun näin ei tapahtunut.


      • C.W.A
        Hiippari kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä ympäri maailmaa on samoja geenejä, vaikkeivat nuo välttämättä olisi edes sukulaisia muuten mitenkään. Sama kuin kielessä, on lainasanoja, joilla ei voida osoittaa, että kielet olisivat sukulaiskieliä. joten tuskinpa pelkästään joidenkin Tat-c geenien avulla voidaan perustella kokonaisen ihmisen alkuperä. Kävin noilla sinun antamillasi sivuilla, eivätkä ne valaisseet minulle asiaa sen paremmin. Jos voisit olla hyvä, ja selittää miulle, mitä tuo tat-c-geeni tekee, missä se näkyy ja kuinka tärkeä se on tms.

        Nuo kuvatkin tuolla sivun lopussa olivat hieman kummallisia, minä olen kuitenkin suomalainen, asunut koko elämäni suomessa, enkä ole silti nähnyt kokonaisuutena montakaan tuon näköistä suomalaista, enkä liioin tuollaisia piirteitä omaavaa ruotsalaista taikka saksalaista ja olen kuitenkin kumpienkin kanssa ollut jonkun verran tekemisissä. Kyllä, esim. suomalainen ja ruotsalainen näyttävät erilaisilta, mutta en huomaa suomalaisissa yhtään sen enempää "itäisen" näköisiä piirteitä, kuin niissä ruotsalaisissa.

        Minua ei vieläkään kiinnosta, olenko arjalainen vai en. Oliskohan ollut Hitler joka jo silloin toisessa maailman sodassa tiesi tämän jo, kuitenkin suomalaisten ollessa sen näköisiä kun nyt ovat, ei meitä kumma kyllä sekoitettu mihinkään mongoleihin. Mahtoi olla "kumma", kun näin ei tapahtunut.

        Miksi ei tunnustaa että erilaisia rotuja ovat olemassa? On se vain tyhmä jos et tunnustaa sitä. Ja tat-c-geenit ovat sellaisia geenejä, että jos asut kylmässä maassa, niin kuin ihmiset Sibiriassa sinä pärjät paremppi. Voit elää kylmässä maassa. Ymmärrätkö? Mutta en ymmärrä miksi suomalaiset häpeävät että he tulevat Aasiasta!? Te ette ole kuin muut eurooppalaiset, on vain niin helppoa! Ja kyllä teillä on eri näkö...isompia poskiluut, erilaiset silmät..jotka todistaa että olette Aasiasta...


      • ...
        C.W.A kirjoitti:

        Miksi ei tunnustaa että erilaisia rotuja ovat olemassa? On se vain tyhmä jos et tunnustaa sitä. Ja tat-c-geenit ovat sellaisia geenejä, että jos asut kylmässä maassa, niin kuin ihmiset Sibiriassa sinä pärjät paremppi. Voit elää kylmässä maassa. Ymmärrätkö? Mutta en ymmärrä miksi suomalaiset häpeävät että he tulevat Aasiasta!? Te ette ole kuin muut eurooppalaiset, on vain niin helppoa! Ja kyllä teillä on eri näkö...isompia poskiluut, erilaiset silmät..jotka todistaa että olette Aasiasta...

        KUka tässä mitään on sanonut häpeävänsä? :D


      • C.W.A
        ... kirjoitti:

        KUka tässä mitään on sanonut häpeävänsä? :D

        Siksi te ette haluaa tunnustaa että te ette ole eurooppalaisia. Ja siksi te ette haluaa tunnustaa että te olette mongolialaisia alusta.


      • mä vaan
        Hiippari kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä ympäri maailmaa on samoja geenejä, vaikkeivat nuo välttämättä olisi edes sukulaisia muuten mitenkään. Sama kuin kielessä, on lainasanoja, joilla ei voida osoittaa, että kielet olisivat sukulaiskieliä. joten tuskinpa pelkästään joidenkin Tat-c geenien avulla voidaan perustella kokonaisen ihmisen alkuperä. Kävin noilla sinun antamillasi sivuilla, eivätkä ne valaisseet minulle asiaa sen paremmin. Jos voisit olla hyvä, ja selittää miulle, mitä tuo tat-c-geeni tekee, missä se näkyy ja kuinka tärkeä se on tms.

        Nuo kuvatkin tuolla sivun lopussa olivat hieman kummallisia, minä olen kuitenkin suomalainen, asunut koko elämäni suomessa, enkä ole silti nähnyt kokonaisuutena montakaan tuon näköistä suomalaista, enkä liioin tuollaisia piirteitä omaavaa ruotsalaista taikka saksalaista ja olen kuitenkin kumpienkin kanssa ollut jonkun verran tekemisissä. Kyllä, esim. suomalainen ja ruotsalainen näyttävät erilaisilta, mutta en huomaa suomalaisissa yhtään sen enempää "itäisen" näköisiä piirteitä, kuin niissä ruotsalaisissa.

        Minua ei vieläkään kiinnosta, olenko arjalainen vai en. Oliskohan ollut Hitler joka jo silloin toisessa maailman sodassa tiesi tämän jo, kuitenkin suomalaisten ollessa sen näköisiä kun nyt ovat, ei meitä kumma kyllä sekoitettu mihinkään mongoleihin. Mahtoi olla "kumma", kun näin ei tapahtunut.

        On promosofi elikä suomalaisia voidaan seurata isälinjan mukaan sinne itäiseen tautiperimään ja X lei äitilinja menee keskieurooppaan...

        Samaa paskaa me ollaan kaikki..


      • Nene
        C.W.A kirjoitti:

        Siksi te ette haluaa tunnustaa että te ette ole eurooppalaisia. Ja siksi te ette haluaa tunnustaa että te olette mongolialaisia alusta.

        niin sitten kai mustat amerikkalaiset eivät ole amerikkalaisia?

        Ja pistäisin kyllä enemmän painoa _Tiede-lehden artikkelille kuin antamallesi linkille, joka on vieläpä Geocitiesissa.


    • 173 cm

      Juu, en ole pitkä, vaikka eikös se naisten keskipituus ole Suomessa jotain 168 cm? En sellaista väitäkään. Ja oma mies on 193 cm, plussaahan se.

      Pitkät miehet on kivoja ja varsinkin nuorissa miehissä pituus tuo kivasti miehekkyyttä. En nyt silti sentään sanoisi, ettei lyhyiden kanssa seurustelussa olisi "järkeä" eikä kenelläkään ole oikeutta "hävetä" lyhyen miehen seurassa.

      Lyhyiden rinnalla tuntee olonsa helposti isoksi, ja ero totta kai korostuu keski-iässä, kun miehet painuvat kasaan. Lyhyiden kanssa joutuu miettimään pari kertaa esim. korkokenkiä...

      Mutta teille, lyhyet: peli ei ole pelattu, tunnen paljon pareja joilla on reilukin kokoero. Älkää valehdelko pituuttanne senttiäkään ylöspäin, jotkut naiset ovat todella tarkkoja! Ja huumoria kehiin.

      • aivan kuten

        pitkät miehet ovat pitkiä naisia varten. Tämä ei tarkoita sitä että pitkä nainen aina saisi haluamansa pitkän miehen, ihan yksilöstähän se riippuu, mutta ainakin pitkä nainen sitä epätoivoisesti yrittää.

        Sinä olet sentin tai kaksi pidempään suuntaan ja heti jo löytyy reilun kokoinen mies! Vau!! 193 on todella seksikäs pituus... Tiedän, että tämä kuulostaa lapselliselta (aivan kuten koko ketjukin :D), mutta Muumiossa näyttelevä kaljupäinen mies on pituudeltaan juuri tuo 193 =D Ja on sitten myös muutenkin hyvännäköinen.

        Tiedän, että tekstini tuntuu hieman julmalta lyhyiden miesten kannalta, mutta pakkohon on elää totuudessa. Minä en halua lyhyttä, en!


      • fasa

        Suomalaisten naisten keskipituus on 163 cm, miesten 175cm.


    • pitkä....(kö?)

      Itse ajattelin joskus etten koskaan ottaisi itseäni lyhyempää miestä, mutta miksi en ottaisi? Merkitseekö se jotain, onko lyhyt vai pitkä. Kun tapasin nykyisen poikakaverini tajusin että olen ihastunut lyhyempään jätkään kuin itse olen. Kyllähän se aluks hieman oudolta tuntui. Mutta en oo koskaan hävennyt itseäni hänen seurassa! Kaikki saa olla erilaisia, ei meistä kahta samanlaista ihmistä löydä, ollaan sitten pitkiä tai lyhyitä, ihan sama!:)

      • ........................

        Tuleva mieheni voi muuten ollakin eri näköinen, kunhan on PITKÄ.


      • .................
        ........................ kirjoitti:

        Tuleva mieheni voi muuten ollakin eri näköinen, kunhan on PITKÄ.

        vaikuttaa siihen, kuinka uhatuksi/epävarmaksi/rumaksi mies tuntee itsensä. Mitä vähemmän annettu pituutta, sitä enemmän tuntee... Miehet, sanokaa jos olen väärässä. Saatan toisaalta ihan hyvin kuvitellakin. En vain pidä lyhyistä, keskiverroista miehistä!


    • minä 174 cm

      Jep olen nykyään tyytyväinen pituuteeni, vaikka en siis ihan metri-heikki kuiteskaan oo, ennen häpesin sitä että olin joukossa se pisin ja kuljin lysyssä, nyt olen kypsynyt ja ryhdistynyt. Pitkät naiset kantakaa itsenne kunnialla ja olkaa ylpeitä upeista pitkistä sääristänne! Myös monilta miehiltä on tullut positiivista kommentia. Ja tosiaan, ei tarvii hengata lyhyiden miesten kanssa jos ei halua. Oma mies 190 cm. Mut ei pituus kenenkään persoonaa luokittele, siis miksi pitkä nainen ei voisi seurustella lyhyen miehen kanssa, jos pokka riittää molemmilla ;)

      • eroa

        ja silti tulee sellainen vaikutelma pituutesi lukiessa, ettet olisi pitkä. Vaikka todellisuudessa oletkin!

        Oletpa sitten onnellinen, kun olet saanut ison miehen. Ei voi muuta sanoa kuin että hyvä juttu :)
        Kunpa kaikki pitkät naiset löytäisivät ison miehen ja unohtaisivat samalla kateellisten pienten ihmisten puheet.


    • tyttö 177cm

      No on taas aihe.. Pakko silti vastata, että ite oon huomannu kiinnostuvani melkeen aina itteäni lyhyemmistä tai samanpitusista miehistä! En tiiä, onko se ollu tietosta, vai mitä, mut näin kuitenki on.. Ongelma on oikeastaan ollu vaan siinä, että osaa näistä miehistä on haitannu, et nainen on pidempi.. (mikä on sinänsä ihan hullua...) Mitä helvetin väliä sillä on, kumpi on pitempi????? Pinnallisuus, pinnallisuus...

      Mutta MIEHILLE tiedoks: kaikkia naisia EI HAITTAA, vaikka nainen on pidempi, ku mies!!!!

      • ...

        nainen, joka on 177 senttiä ja joka yleensä kiinnostuu enemmän samanpituisista tai lyhyemmistä kuin itseään pidemmistä!??

        Epäilen vain.


      • tyttö 177cm
        ... kirjoitti:

        nainen, joka on 177 senttiä ja joka yleensä kiinnostuu enemmän samanpituisista tai lyhyemmistä kuin itseään pidemmistä!??

        Epäilen vain.

        Kyl näin on. En tiiä, johtuuko se sitte pituudesta, mutta vain yksi ihastukseni kohde on ollut minua pidempi huomattavasti! Loput samanpituisia tai hieman lyhyempiä. On tosin ollut päänkin lyhyempi eräs, mutta ilmeisesti häntä tämä asia vaivasi.. sääli sinänsä..

        Mikä siinä on, ettei nainen voi olla pidempi kuin mies? Oikeasti miettikää!!


      • ...
        tyttö 177cm kirjoitti:

        Kyl näin on. En tiiä, johtuuko se sitte pituudesta, mutta vain yksi ihastukseni kohde on ollut minua pidempi huomattavasti! Loput samanpituisia tai hieman lyhyempiä. On tosin ollut päänkin lyhyempi eräs, mutta ilmeisesti häntä tämä asia vaivasi.. sääli sinänsä..

        Mikä siinä on, ettei nainen voi olla pidempi kuin mies? Oikeasti miettikää!!

        mutta itse en ainakaan haluaisi olla. Kun on mahdollisuus saada "upeamman sukupuolen edustaja", niin miksei sitten sellaista ottaisi? Toisin sanoen, en halua lyhyttä, koska se ei ole mielestäni upea!

        Vaatimattoman ulkonäön lisäksi lyhyillä ihmisillä on ikävä kyllä vielä lisäksi komplekseja! Pitkät ihmiset ovat käytökseltään kehittyneempiä, koska he eivät koe jäävänsä alakynteen. Eikös sitä paitsi sanota, että pieni&pippurinen? ;)


      • ...
        ... kirjoitti:

        mutta itse en ainakaan haluaisi olla. Kun on mahdollisuus saada "upeamman sukupuolen edustaja", niin miksei sitten sellaista ottaisi? Toisin sanoen, en halua lyhyttä, koska se ei ole mielestäni upea!

        Vaatimattoman ulkonäön lisäksi lyhyillä ihmisillä on ikävä kyllä vielä lisäksi komplekseja! Pitkät ihmiset ovat käytökseltään kehittyneempiä, koska he eivät koe jäävänsä alakynteen. Eikös sitä paitsi sanota, että pieni&pippurinen? ;)

        "Vaatimattoman ulkonäön lisäksi lyhyillä ihmisillä on ikävä kyllä vielä lisäksi komplekseja! Pitkät ihmiset ovat käytökseltään kehittyneempiä, koska he eivät koe jäävänsä alakynteen. Eikös sitä paitsi sanota, että pieni&pippurinen? ;)"

        En nyt oikein käsitä tätä. Lyttäät jatkuvasti lyhyiden ihmisten ulkonäköä ja (varsinkin) luonetta, ja sanot, että pitkä mies ei osaa arvostaa lyhyttä naista, mutta etkös juuri tuolla sanonut, että et ole koskaan edes seurustellut lyhyen miehen kanssa?


      • Ankeli
        tyttö 177cm kirjoitti:

        Kyl näin on. En tiiä, johtuuko se sitte pituudesta, mutta vain yksi ihastukseni kohde on ollut minua pidempi huomattavasti! Loput samanpituisia tai hieman lyhyempiä. On tosin ollut päänkin lyhyempi eräs, mutta ilmeisesti häntä tämä asia vaivasi.. sääli sinänsä..

        Mikä siinä on, ettei nainen voi olla pidempi kuin mies? Oikeasti miettikää!!

        Ainahan löytyy pariskuntia joissa mies on pidempi. Kaverini mies on 5 senttiä kaveriani lyhyempi, ja kaverini hartiatkin ovat leveämmät kuin miehensä. Mutta itse en tätä haluaisi. Miehen pitää olla pidempi, varsinkin kun on itse niin pitkä että niitä on "vaikeahko" löytää. Olen 177, mutta silti (en tiedä mistä johtuu) useimmiten näkyy vain lyhyempiä tai samanmittaisia. Poikaystäväni on 183.

        Miksi miehen pitää olla pidempi? En tiedä olenko jotenkin konservatiivinen tässä asiassa, mutta miehen pitäisi puolustaa naista, olla se turva siinä vieressä, olla jotenkin enemmän se pomo ainakin ulkopuolisesti näkyen. Mikä se semmoinen mies on joka on päätä lyhyempi kuin itse olet? Voimaa voi olla, mutta ei ole järin vakuuttava. Itselleni tuo turvaa kun mies on pidempi. tiedä sitten muista.

        Lisäksi olen aina ollut luokkani pisin tyttö. EI ENÄÄ! En halua olla parisuhteessa/perheessä se pisin, ei ei ei.

        Ja sitten se ... joka höpisi että pienillä on komplekseja. Voi olla, että pienillä on komplekseja, erittäin monet ajattelevat ylimielisesti pitkiä kohtaan koska luulevat näiden ajattelevan ylimielisesti heitä kohtaan. MUTTA. Miksei pitkällä voi olla kompleksia. Minulla on kompleksi. Inhoan olla pidempi kuin muut. Ja pitkä ei ole yhtä kuin upea, siihen vaaditaan niin paljon muutakin.


      • näin.
        Ankeli kirjoitti:

        Ainahan löytyy pariskuntia joissa mies on pidempi. Kaverini mies on 5 senttiä kaveriani lyhyempi, ja kaverini hartiatkin ovat leveämmät kuin miehensä. Mutta itse en tätä haluaisi. Miehen pitää olla pidempi, varsinkin kun on itse niin pitkä että niitä on "vaikeahko" löytää. Olen 177, mutta silti (en tiedä mistä johtuu) useimmiten näkyy vain lyhyempiä tai samanmittaisia. Poikaystäväni on 183.

        Miksi miehen pitää olla pidempi? En tiedä olenko jotenkin konservatiivinen tässä asiassa, mutta miehen pitäisi puolustaa naista, olla se turva siinä vieressä, olla jotenkin enemmän se pomo ainakin ulkopuolisesti näkyen. Mikä se semmoinen mies on joka on päätä lyhyempi kuin itse olet? Voimaa voi olla, mutta ei ole järin vakuuttava. Itselleni tuo turvaa kun mies on pidempi. tiedä sitten muista.

        Lisäksi olen aina ollut luokkani pisin tyttö. EI ENÄÄ! En halua olla parisuhteessa/perheessä se pisin, ei ei ei.

        Ja sitten se ... joka höpisi että pienillä on komplekseja. Voi olla, että pienillä on komplekseja, erittäin monet ajattelevat ylimielisesti pitkiä kohtaan koska luulevat näiden ajattelevan ylimielisesti heitä kohtaan. MUTTA. Miksei pitkällä voi olla kompleksia. Minulla on kompleksi. Inhoan olla pidempi kuin muut. Ja pitkä ei ole yhtä kuin upea, siihen vaaditaan niin paljon muutakin.

        Jokainen pitkä mies ei ole upea. Mutta pitkä mies VOI OLLA upea, lyhyt taas ei.

        On hienoa kuulla kommenttia muiltakin pitkiltä tytöiltä, että se tosiaan häiritsee. Inhottavaa (ja vähän typerääkin) sanoa, mutta kun menet naimisiin, vaihda toki siihen mennessä miestä! 183 on liian lyhyt 177 senttiselle. Mulle ainakin... En tiedä onko sulle. Ainakin luulisi, kun sulta löytyy se "pitkien ihmisten kompleksi" ;)


      • senat sakaisin?
        ... kirjoitti:

        "Vaatimattoman ulkonäön lisäksi lyhyillä ihmisillä on ikävä kyllä vielä lisäksi komplekseja! Pitkät ihmiset ovat käytökseltään kehittyneempiä, koska he eivät koe jäävänsä alakynteen. Eikös sitä paitsi sanota, että pieni&pippurinen? ;)"

        En nyt oikein käsitä tätä. Lyttäät jatkuvasti lyhyiden ihmisten ulkonäköä ja (varsinkin) luonetta, ja sanot, että pitkä mies ei osaa arvostaa lyhyttä naista, mutta etkös juuri tuolla sanonut, että et ole koskaan edes seurustellut lyhyen miehen kanssa?

        "sanot, että pitkä mies ei osaa arvostaa lyhyttä naista, mutta etkös juuri tuolla sanonut, että et ole koskaan edes seurustellut lyhyen miehen kanssa?"

        Joo, menipä sanat sekaisin :D No ei se mitään, tajusin kumminkin. En ole seurustellut lyhyen miehen kanssa, enkä haluakaan seurustella. Jokaisella ihmisellä on omat pakkomielteensä. Kyllä aika heikkotahtoinen ihminen täytyisi olla, jos ei olisi minkäänlaista pakkomiellettä.


      • Ankeli
        näin. kirjoitti:

        Jokainen pitkä mies ei ole upea. Mutta pitkä mies VOI OLLA upea, lyhyt taas ei.

        On hienoa kuulla kommenttia muiltakin pitkiltä tytöiltä, että se tosiaan häiritsee. Inhottavaa (ja vähän typerääkin) sanoa, mutta kun menet naimisiin, vaihda toki siihen mennessä miestä! 183 on liian lyhyt 177 senttiselle. Mulle ainakin... En tiedä onko sulle. Ainakin luulisi, kun sulta löytyy se "pitkien ihmisten kompleksi" ;)

        Itse asiassa 183 on se alaraja. Pitkän ihmisen kompleksi on, mutta ei kuitenkaan niin mielettömän pahana. Nimittäin riittää, että jätkä näyttää edes vähän pidemmältä. Ja vielä parempi on, että itse tiedän että pituuseroa on kuitenkin 6 senttiä.

        Ennenkuin menen naimisiin? En vaihda miestä siinä vaiheessa enää sen vuoksi että pituus ei riitä. Sopivan pituinen mies etsitään heti eikä vaihdeta sillä perusteella että on liian lyhyt.

        Luulin että puhuit lyhyistä naisista... Että he eivät voi olla upeita. Mielestäni mies ei muutenkaan voi olla upea. Komea kyllä, mutta ei upea. Jotenkin ei vain käy mun sanavarastooni... Mutta kyllä lyhytkin voi komea olla. Asia erikseen sitten, yltääkö ikinä pitkän "kaksoisolentonsa" tasolle jos sellainen jostain löytyy.


      • ..... ... .... .. .. . ...
        Ankeli kirjoitti:

        Itse asiassa 183 on se alaraja. Pitkän ihmisen kompleksi on, mutta ei kuitenkaan niin mielettömän pahana. Nimittäin riittää, että jätkä näyttää edes vähän pidemmältä. Ja vielä parempi on, että itse tiedän että pituuseroa on kuitenkin 6 senttiä.

        Ennenkuin menen naimisiin? En vaihda miestä siinä vaiheessa enää sen vuoksi että pituus ei riitä. Sopivan pituinen mies etsitään heti eikä vaihdeta sillä perusteella että on liian lyhyt.

        Luulin että puhuit lyhyistä naisista... Että he eivät voi olla upeita. Mielestäni mies ei muutenkaan voi olla upea. Komea kyllä, mutta ei upea. Jotenkin ei vain käy mun sanavarastooni... Mutta kyllä lyhytkin voi komea olla. Asia erikseen sitten, yltääkö ikinä pitkän "kaksoisolentonsa" tasolle jos sellainen jostain löytyy.

        Mitä oikein ajattelit???


      • Sakri84
        senat sakaisin? kirjoitti:

        "sanot, että pitkä mies ei osaa arvostaa lyhyttä naista, mutta etkös juuri tuolla sanonut, että et ole koskaan edes seurustellut lyhyen miehen kanssa?"

        Joo, menipä sanat sekaisin :D No ei se mitään, tajusin kumminkin. En ole seurustellut lyhyen miehen kanssa, enkä haluakaan seurustella. Jokaisella ihmisellä on omat pakkomielteensä. Kyllä aika heikkotahtoinen ihminen täytyisi olla, jos ei olisi minkäänlaista pakkomiellettä.

        Mikä nyt on lyhyt mies? Alle 180 varmaa. ite oon 170, aika lyhyt hukkapätkä nykyään.


    • ......................

      Ihannoin aluksi vain pitkiä miehiä, mutta vasta tavattuani aivan ihanan 8 senttiä itseäni lyhyemmän miehen ymmärsin, että "koolla ei ole väliä" ;D
      Miksi siis pakko yrittää etsiä itseään pidempi mies?

    • tyttö 177cm

      ..todella pinnallinen ihminen voi vaatia, että miehen täytyy olla pidempi kuin nainen itse. En voi käsittää.. Toki kaikilla saa olla omanlaisensa "unelma mies", mutta onko sillä sitten todellisuudessa hirveästi väliä, vaikka mies olisi pari senttiä lyhyempi...?

      • ...

        miehestä katoaa sitten se sukupuolinen viehätys. Ei kai sillä ole "todellisuudessa hirveästi väliä"??? Ihmettelen vain...


      • Ankeli

        En voi käsittää miten joku voi väittää pinnalliseksi naista joka vaatii että miehen pitää olla pidempi. Jos tämä on pinnallsta, on silloin kaikki miehen ulkonäöltä vaadittava pinnallista. Ruskeat hiukset, siniset silmät, edes jonkinkaltainen komeus, laihuus, tukevuus. Kaikki. Miten pituus olisi eri asia?


      • tyttö 177cm
        Ankeli kirjoitti:

        En voi käsittää miten joku voi väittää pinnalliseksi naista joka vaatii että miehen pitää olla pidempi. Jos tämä on pinnallsta, on silloin kaikki miehen ulkonäöltä vaadittava pinnallista. Ruskeat hiukset, siniset silmät, edes jonkinkaltainen komeus, laihuus, tukevuus. Kaikki. Miten pituus olisi eri asia?

        ...että jos esim. mies on muuten kaikin puolin moitteeton, mutta ei kelpaa, koska on naista lyhyempi, silloin voi puhua pinnallisuudesta! Myönnän itsekin, että kiinnitän ulkonäköön jonkin verran huomiota, mutta en anna niinkään typerän asian kuin pituuden vaikuttaa päätökseen...


      • kanssasi.
        Ankeli kirjoitti:

        En voi käsittää miten joku voi väittää pinnalliseksi naista joka vaatii että miehen pitää olla pidempi. Jos tämä on pinnallsta, on silloin kaikki miehen ulkonäöltä vaadittava pinnallista. Ruskeat hiukset, siniset silmät, edes jonkinkaltainen komeus, laihuus, tukevuus. Kaikki. Miten pituus olisi eri asia?

        Pituuden "vaatiminen" ei tee ihmistä yhtään sen pinnallisemmaksi kuin esim. ruskeiden hiuksien vaatiminen.

        Sitä paitsi harva ihminen tällä palstalla oikeasti seisoo sanojensa takana. Moni väittää, että ulkonäöllä ei ole mitään väliä, mutta odotapas vain kun sellaisen väittäjä törmää ihmiseen, jonka seurassa tuntee olonsa HYVIN epämiellyttäväksi. Kyllä ulkoisella on myös väliä! Se on nimittäin se SUURINPIIRTEINEN ULKONÄKÖ, mikä vaaditaan, jotta toisesta voi pitää hullun lailla. Ja tuo suurinpiirteinen ulkonäkö ei todellakaan ole mikään suuri vaatimus! Itselleni se tarkoittaa keskimääräisen näköistä miestä, joka on kymmenen senttiä minua pidempi. Ei ole suuri vaatimus! Erittäin vaatimaton oikeasti...


    • Barbie_nainen

      Sinulla ei ole mitään hätää. Itsekin olen 175cm. Joten ihan turhaan meuhkaat täällä..

    • SininenKoira

      No todellakin. Itse olen vähän keskimääräistä pidempi, enkä haluaisi todellakaan mtn lyhyttä miestä, ellei muuten olisi täydellinen:P sellainen yli 190cm olisi unelmien täyttymys ja pitkien miesten lähellä on turvallisempi olo:)

      • alkup.

        Itse tunnen oloni turvalliseksi missä vain, koska olen niin isokokoinen (178cm) ja koska minulla ei ole mahdollisia kokemuksia itseeni kohdistuvasta väkivallasta. Mutta joka tapauksessa... Ei pitkän miehen tarvi omaksua "suojelian" roolia, se vain riittää, kun sellainen on niin makeen näköinen =D
        Ja sitä paitsi, eihän nykyaikana kadulla kulkiessa ole mitään vaaraa. Eri asia on ollut varmaan sitten jossain kivikaudella... ;)


    • mitä väliä!

      Meinaatteko ,että lyhyt ihminen ei voisi olla onnellinen ? Minusta tuntuu , että alkaa haiskahtaa pientä rasismin kipinää täs foorumis . Naiset Tom Cruise on 170cm ,ja silti kaikki amerikkalais naiset ovat hulluna häneen. Pienessä miehessä on charismaa huumurintajua ,ääntä ja tempperamenttia.Naiset ei pituudella ole väliä.

      • .........

        niin Nicole Kidman ottikin siitä eron! Kyllä se miehen pienikokoisuus/naisen suurikokoisuus alkaa myöhemmin haitata.


      • lol
        ......... kirjoitti:

        niin Nicole Kidman ottikin siitä eron! Kyllä se miehen pienikokoisuus/naisen suurikokoisuus alkaa myöhemmin haitata.

        Vittu mitä paskaa koko topicci, ja minkä takia sitten pitkille naisille pitäisi herua sympatiaa, kun tuota sinun teoriaasi mukauttaen niistäkin on sitten pidemmällä tähtäimellä haittaa vai? Kun sattuvat olemaan keskimääräistä pidempiä?
        Pituus voi ratkaista suhteissa joissa ei mitään oikeata rakkautta ole olemassakaan, mutta tosiasiassa se pituus ei meinaa yhtikäs mitään...


    • tisukka

      mäki oon pitkä 154 ja ikää 15wee ;)))))) hahahhaah tykkään olla lyhyt ja pojatkin aina on tykänneet kun ainut mikä mussa on suurta nii tissit ;) mutta toki pitkät naisetkin on kivoja lyhyet vaan kivempia :DD

    • systeri78

      pitkille ole joku oma yhdistyskin???

      Yritin löytää yhelle sen osotteen tai yhteystietoja yhdelle kaverilleni, mutta vielä ei oo tärpännyt. Liekö teillä pitkillä jotakin tietoo asiasta???

      Kiittää ja kumartaa täällä vähän lyhyempi kuin pitkä jäsen.

    • ....

      Olen aina hävennyt pituuttani,kun kaikki muut kaverit ovat 160 cm tai alle..mutta nykyään olen oppinut kantamaan sitä ylpeänä ! Eikös se ihanne ole aina ollut pitkä ja hoikka.Otetaanpa esimerkkejä Hollywoodista..Paris Hilton,Mischa barton,Kate Holmes ja lukuisat mallit ovat kaikki yli 170 cm ja kaikki miehet kuolaavat heidän peräänsä ;)Jos mies/poika on alle 180cm hän on lyhyt !! Joten etsitäänpä nyt niitä kunnon miehiä jotka ovat sen kokoisiakin.

      • tyttönen2

        Olen 188 cm pitkä nainen, enkä mä ole koskaan miettinyt otanko lyhyen vai pitkän miehen. Mulle on aika liki sama onko mies 172 cm pitkä vai 190 cm. Luonne on enemmänkin tärkeä ja sanottasko vaikka kasvonpiirteet kuin että pituus. Pituus on mulle aina ns. sivuseikka.


    • KirstenKöpke

      Olen aivan oikeassa!
      Ja minä olen ylpeä, että olen niin pitkä. Se ei ole minun ongelma, vaan pienin miehin onglema.
      Terveisiä Saksasta, Kirsti (1,93cm)

    • pitkä tyttö

      Olen 12 vuotias ja 183cm pitkä. ihan totta! vanhempani ovat todella pitkiä, joten mitä muutakaan voisin olla? :D olen ylpeä siitä ja aion panna jauhot suuhun ihmettelijöille. Ihmisethän aina päivittelevät: VÄHÄ SÄ OOT PITKÄ! Joten, tilasin paidan jossa lukee: VÄHÄ OON PITKÄ!! :D tuleekohan kommentteja siitä?

      • pitkä tyttö

        Sulla on oikee asenne!!! Tuo t-paita juttu oli osuva, pitäsköhän itsekki hommata tollanen... Oon nimittäin 190cm ja 16 vuotta. Munkin vanhemmat ovat pitkiä ja se on tosi mahtavaa.Ja mullekin aina päivitellään, että ootpa nää pitkä, mutta sehän on vaan hauskaa ja siihen on jo tottunu.


      • Ikäiseksesi

        Sustahan voi vielä sitten kun oot vasta ton ikäinen, niin tulla vaikka 190 senttinen, mahdollisesti jopa ylikin.


      • veikkaan, että
        Ikäiseksesi kirjoitti:

        Sustahan voi vielä sitten kun oot vasta ton ikäinen, niin tulla vaikka 190 senttinen, mahdollisesti jopa ylikin.

        lopullinen pituus on semmoiset 195 cm.


      • on myös 12 vuotias tyttö

        ja hänkin on jo yli 180 cm pitkä. Ja hän tulee kasvamaan ennusteiden mukaan vielä valtavan paljon. Hänen vanhempansa, sisaruksensa ja suurin osa hänen sukulaisistaan ovat erittäin pitkiä. Ennusteiden mukaan hän kasvaa jopa lähelle 2 metriä ellei hyvässä lykyssä jopa yli. Paitsi, että hän on pitkä, hän on myös fyysisesti voimakas (moni poikakin jää kakkoseksi). Mutta eipä tuo pituus näytä häntä häiritsevän. Ite oon ainoastaan vähän yli 160 cm pitkä :D


      • 15kesäinen

        Jep! Itse olen 188,6cm pitkä ja ikää on 15v. Olen myös etsinyt halpaa paikkaa josta voisi tilata paidan jollain hauskalla tekstillä, kuten: "Mistä näitä senttejä oikein tulee (ja mittanauhan kuva)" tai "Minäkö muka pitkä? Näkisit isäni!"

        Koskaan en ole harmitellut pituuttani, olen ollut vain ylpeä että erotun joukosta. Ainoa asia mikä nyt on alkanut tökkimään, on juuri tämä mies-asia :D Olen vain pistänyt merkille että usein pitkät miehet näyttävät seurustelevan "lyhyen" naisen kanssa ja itse kun haluaisin vähintään 190cm miehen.
        Ja tietysti pituudesta tulevat haittavaikutukset: selkäkivut, ei löydy kenkiä, vaatteissa usein hihat liian lyhyet tai pituus ei riitä ollenkaan ->miesten osastolle.

        Mutta olkaa ylpeitä pituudesta! sitä ei ole kaikille suotu!


    • pitkä tyttö

      Sinä nainen 178cm, joka sanot olevasi pitkä, olet aivan oikeassa.Pitkien naisten ei tarvitse havetä tai tuntea oloaan tukalaksi lyhyiden miesten seurassa.Mielestäni mies voi olla seksikäs vain jos hän on pitkä.

      terveisin: tyttö 190cm ja 16 vuotias

    • mut

      se vaan on valitettavasti niin, että pitkät miehet valitsevat lähes poikkeuksetta lyhyen naisen, siis todella paljon itseään lyhyemmän. Se on sellainen luontainen juttu, vastakohdat viehättävät.

      • minä vain

        Kyllähän pitkät miehet voivat haluta pitkän naisen tai lyhyet miehet pitkän...yksilöitähän kaikki on. Itse haluaisin kyllä että mies olisi edes vähäsen pidempi, mieluusti vaikka paljonkin koska pitkät miehet ovat upeita. Itse olen 178cm pitkä ja 14v.


      • minäkin vain
        minä vain kirjoitti:

        Kyllähän pitkät miehet voivat haluta pitkän naisen tai lyhyet miehet pitkän...yksilöitähän kaikki on. Itse haluaisin kyllä että mies olisi edes vähäsen pidempi, mieluusti vaikka paljonkin koska pitkät miehet ovat upeita. Itse olen 178cm pitkä ja 14v.

        Minäkin tykkään enemmän pitkistä miehistä. Lyhyitä en edes katsele sillä silmällä, pitkät vaan on parempia.
        Ite oon 180cm pitkä ja kohta vasta 15v ja kyllähän se pistää vituttaa ku jokaikinen kaveri on vähintään sen pään lyhyempi ja kuulehan sitä kettuiluuki usein pituudesta, varsinkin nuorempana.
        Nykyään rakastan pituuttani enkä haluis olla yhtään lyhyempi, kaikki luulee vaan vanhemmaksi kun oikeasti on :)


    • nemppsa

      Mua välillä ärsyttää ku oon nii pitkä.. siis 176 ehkä ja en oikee viiti pitää korkkareita, vaikka rakastan niitä. Mun serkku joka on kans pitkä nii sano mulle, et ei kannata hävetä, mut jotku pojat on mua lyhyeempiä, nii se on nolo.. Help??

    • -96 tyttö

      Mä oon 172 cm pitkä ja olen vasta kohta kolmetoista. Hyvin menee =D

      • tytteli 95

        kaikki tytöt jotka ootte pitkii niin olkaa ylpeitä siitä !! itte oon vaan 164 cm ja mua harmittaa kun haluisin olla pidempi. eli olkaa tyytyväinen jos ootte pitkiä !! :)


      • Monet tytöt eivät tuossa

        iässä kasva enää paljoakaan, jotkut eivät enää ollenkaan.


      • tero-98

        älä tota harmittele.. oon ite kans 160 senttiä pitkä ja vasta 11 vuotias


      • ....................
        tero-98 kirjoitti:

        älä tota harmittele.. oon ite kans 160 senttiä pitkä ja vasta 11 vuotias

        Mä oon ite 174 cm ja mua sanotaan liian pitkäksi :( Oon samaa mieltä viestiketjun aloittajan kanssa että naisen pitäisi olla ylpeitä pituudestaan. Mutta niin se vain on että jotkut miehet vaan pelkää pitkiä naisia :-S itselläni on poikaystävä joka on täsmälleen samanpituinen kuin minä ja hän kieltää minua käyttämästä korkokenkiä koska ei halua tuntea itseään lyhyeksi ja tyhmäksi seurassani. Se on harmittavaa sillä rakastan korkokenkia, nehän tekee naisesta seksikkään ;-P mutta en kummiskaan aio jättää poikaystävääni sillä rakastan häntä paljon, mutta naiset nauttikaa niistä korkokengistä JA pituudesta ;DDDD


    • oyoh

      vau hävettääkö jotain oma pituus niin paljon ettei voi seurustella kuin tietyn pituisten kanssa :P

    • jaa a

      Olen 14 vuotta ja 185 cm

      terveisin: poika 185cm

    • afhhadfhfdf

      Mielestä pitkät naiset ovat parhaimpia :) siis 178 on hyvä pituus. Johtuu tietysti siitä että olen n. 195 cm pitkä.

      • afhhadfhfdf

        Jatkoa äskeiseen: olen myös 14 v poika


    • 162cmtyttö

      Aika pinnallista sanoa että "en katso edes lyhyitä sillä silmällä" tai että "Kun on mahdollisuus saada "upeamman sukupuolen edustaja" "

      Anteeks nyt vaan, kuka sano että lyhyet ois rumempia kun pidemmät?

      Mulle on tasan se ja sama onko poikaystäväni lyhyempi vai pidempi

      Kunhan vaan luonne on edes hivenen aikuinen eikä mitään 6v tasoa, niinkun nuo pojat tässä iässä ovat.

      Mitä helkkarin väliä jollain pituudella on? Eihän pituus mitään kerro.

      Ja yli 180cm luokkaa on harvassa suomessa, kun se kerran 175cm on miehillä yleinen pituus.

      Että kannattaa totuutella tai lähtee hevonhel******* suomesta.

      • feyefuiaueifh

        "Ja yli 180cm luokkaa on harvassa suomessa, kun se kerran 175cm on miehillä yleinen pituus."

        Nuorten suomlaisten miesten keskipituus on 180cm kaikkien suomalaismiesten keskipituus on vähemmän.


    • 178cm ja 13w

      Itse olen 13w. tyttö joka on 178 cm pitkä. Pidän itteeni liian pitkänä. Mulla ei oo ikinä ollu poika kaverii, kun kaikki pojat jotka ois ees lähes saman ikäsii on hirveen lyhyit.

      • blancavasic

        ja pitkät kauniita. Niin se vaan menee! Se on valitettavasti tää kauneusihanne! Pituus on hyvä asia, lyhyys huono.
        Te jotka väitätte vastaan, kertokaas, miks on epäkohteliasta sanoa: sä oot lyhyt, kun taas ihan kohteliaisuus todeta, että : sä oot pitkä.

        Lyhyet on semmosia rumia pökkelöitä et oksat pois. Ja lyhyet miehet on huonoja eikä oo miehekkäitä vaa pikkukääpiöitä ja jos ne bodaa ne näyttää aivan buldogeilta.

        Esikuvani on nn 190 senttinen blanca vasic, korkeushyppääjä, joka rohkeesti käyttää korkokenkiä ja on UPEA.


      • HALOO!!!
        blancavasic kirjoitti:

        ja pitkät kauniita. Niin se vaan menee! Se on valitettavasti tää kauneusihanne! Pituus on hyvä asia, lyhyys huono.
        Te jotka väitätte vastaan, kertokaas, miks on epäkohteliasta sanoa: sä oot lyhyt, kun taas ihan kohteliaisuus todeta, että : sä oot pitkä.

        Lyhyet on semmosia rumia pökkelöitä et oksat pois. Ja lyhyet miehet on huonoja eikä oo miehekkäitä vaa pikkukääpiöitä ja jos ne bodaa ne näyttää aivan buldogeilta.

        Esikuvani on nn 190 senttinen blanca vasic, korkeushyppääjä, joka rohkeesti käyttää korkokenkiä ja on UPEA.

        Oon miettiny ihan samaa,miks mulle voi joku tulla ihan pokkana sanomaan,etä ootpas sä pitkä. Miks mä en sais sanoa et oletpas sä lyhyt tai oletpas sä läski..Mut mä en halua loukata ketään,siksi pidän suuni kiinni.

        Mä oon ite 180cm pitkä ja painan 68kg ja oma rakas mieheni on 178cm,joka painaa 90kg.

        Oon koko ikäni kärsiny pituudestani..mua on kiusattu kirahviksi,lipputangoksi jne.. Oon nyt yrittäny vahvistaa itsetuntoani ja olla välittämättä ihmisten kommenteista mut välillä se on vaikeaa..tekis mieli antaa joskus samalla mitalla takasin.Usein ihmiset sanoo et oletpas sä pitkä,et se on vaa hieno asia,mut en mä ota sitä kohteliaisuutena,koska oon saanu kärsii omasta pituudestani koulussa.

        Joten ihmiset rakkaat älkää pliis kommentoiko toisen ihmisen ulkonäköä..kukaan ei omalle ulkonäölleen voi mitään.

        Ihan idioottimaista kommentoida toista ihmistä tämän lyhyyden/pituuden takia.Minusta lyhyt/pitkä tai Laiha/pyöreä voi olla kaunista..=)


      • totunkohanikinä?
        HALOO!!! kirjoitti:

        Oon miettiny ihan samaa,miks mulle voi joku tulla ihan pokkana sanomaan,etä ootpas sä pitkä. Miks mä en sais sanoa et oletpas sä lyhyt tai oletpas sä läski..Mut mä en halua loukata ketään,siksi pidän suuni kiinni.

        Mä oon ite 180cm pitkä ja painan 68kg ja oma rakas mieheni on 178cm,joka painaa 90kg.

        Oon koko ikäni kärsiny pituudestani..mua on kiusattu kirahviksi,lipputangoksi jne.. Oon nyt yrittäny vahvistaa itsetuntoani ja olla välittämättä ihmisten kommenteista mut välillä se on vaikeaa..tekis mieli antaa joskus samalla mitalla takasin.Usein ihmiset sanoo et oletpas sä pitkä,et se on vaa hieno asia,mut en mä ota sitä kohteliaisuutena,koska oon saanu kärsii omasta pituudestani koulussa.

        Joten ihmiset rakkaat älkää pliis kommentoiko toisen ihmisen ulkonäköä..kukaan ei omalle ulkonäölleen voi mitään.

        Ihan idioottimaista kommentoida toista ihmistä tämän lyhyyden/pituuden takia.Minusta lyhyt/pitkä tai Laiha/pyöreä voi olla kaunista..=)

        Vaikka olenkin 169 cm, olen silti pisimpiä kaveriporukassa ja meinaa aina tulla tippa linssiin jos joku sanoo pitkäksi. Tiedän ettei ole sama asia jos vertaa 180cm/169cm, mutta tunnen silti itseni aivan liian pitkäksi, kadehdin naisia jotka ovat pieniä ja siroja, jotka voivat käyttää korkkareita huoletta. Pituuteni takia olen myös sairastanut enemmän ja vähemmän syömishäiriöitä, vaikka en ollutkaan rehellisesti sanottuna edes tukeva, otin painosta pois sen minkä olin pituudessa joutunut hyväksymään. Nykyään yritän kulkea selkäsuorana ja ylpeänä pituudestani, vaikka se joskus on lyhyiden miesten seurassa vaikeaa. Enkä nyt todellakaan syytä miehiä heidän lyhyydestään, mutta mitäpä minäkään pituudelleni mahdan.


    • sanna-

      Mua on vasta nyt alkanu haitata pituus, koska lähes kaikki kaverini ovat 160 senttisiä. Välillä on siistiä olla pitkä ja erottua, mutta kadehdin silti lyhyitä ja siroja kavereitani ja kuljen lysyssä heidän vieressään. Ja tää miesasia on ruvennu oikeesti häiritseen, vähemmän valinnanvaraa jos kattoo vaan pidempiä ku ite on :p

    • <---160 cm tyttönen

      ...niistä ei voi kiistellä. :D

      Tämä kohta jäi häiritsemään:
      "Pidetään me harvinaisuudet yhtä :)"
      - Ennemmin kadulta löytyy pitkiä, kuin lyhyitä. Ihan vain oman mittapuuni mukaan ja olen siis alle 160 cm :D

      • Hanna 180 cm

        Ei nykyään 180 cm ole mikään "maailman tapaus", vähän yli keskimääräisen, mutta ei ongelma. Mie oon juuri 180 ja ihan mukavasti tulen toimeen. Onneksi sentään ei tämän enenpää, ongelmia tulis lähinnä bussissa matkustamisessa ja "muussa sopimisessa". Ei minulle ainakaan mikään ongelma.


      • jjjjjaaaaaaaaaaa92
        Hanna 180 cm kirjoitti:

        Ei nykyään 180 cm ole mikään "maailman tapaus", vähän yli keskimääräisen, mutta ei ongelma. Mie oon juuri 180 ja ihan mukavasti tulen toimeen. Onneksi sentään ei tämän enenpää, ongelmia tulis lähinnä bussissa matkustamisessa ja "muussa sopimisessa". Ei minulle ainakaan mikään ongelma.

        hah joku ylipitkä kirahvi kameli katkerana vikisee, kun ei saa miestä pituutensa takia, sä muuten tuut oleen aina yksin, tommosia latvakahjoja ei kattella! Hyi helvetti! seurustella nyt joulukuusen kanssa, hävettäs :D
        Joulukuusi(kirahvi meikattuna)

        Pienet tytöt on söpöjä ja kivoja!


    • Huoh..

      Miks kirjotat noi ilkeesti jjjaaa???Ei kukaa voi pituudellee yhtään mitää..eriasia on painon kanssa,mut miten ihmees pitkät naiset saa iteltää pituutta pois tai lyhyet pituutta lisää?Annetaa kuule kaikkien olla sellasia on okei?Musta on tosi inhottavaa kun varsinki naisia arvostellaa millo painon,äitiyden,pituuden vuoksi jne.Joo jotkut pitää lyhyistä jotkut pitkistä tytöistä.
      Ja kysyn vielä et miksi ihmiset määrittelee lyhyet aina siroiksi ja pitkät isoiksi..pitkä pituus ei tarkoita että nainen olisi iso tai lyhyt siro?

    • 172.5

      mä oon 172,5cm pitkä tyttö, ja en oo mikää hujoppi,sekä suuri osa miehistä minua pidempiä ovet

      • pitkä

        Itse olen 15 vuotias tytto, 198 cm, isäni non 202 cm pitkä, ja äitini 140.


    • hyihyihyiiiiiiii

      hyi!

    • klhbgnv

      olen 176 cm, ja aivan helvetin ylpeä siitä!!!!!

    • Hujoppi/kirahvi/

      Oon 183 cm pitkä ja 16-vuotias tyttö. voi ku sais olla 5-15 senttiä lyhyempi. Tää on iha perseestä olla näin pitkä. mun kaikki kaverit on alle 170 senttisiä, joten kivalta näyttää ku samas porukas ollaa :D yläasteen aikainen ystävä oli 179 senttinen, yhdessä sit oltiin yläilmoissa :D

    • 175 ja pitkäkö?

      oon 175cm ja oon aina luullu et oon pitkä XD näitä ku lukee ni tunnen itseni normaali pituiseksi. Ennen pituus oli mulle koko elämän varjopuoli ku kaikki kaverit on max. päälle 160cm. Ite sit käytän lähes tulkoo aina vähintää 10cm korkoja ja tunnen itseni seksikkääksi korkeissa koroissa :) Vaikka en oo missää mallinmitoissa painoni suhteen ni silti tiedän että en ole ruma,läski,tai ylipitkä! Itse en ole koskaan seurustellut (19v oon). odotan sitä täydellistä, joka sitten on mua pidempi! Turhaan sitä tyytyä´vähään ;) sitäpaitsi, onks sillä mitään väliä minkälaisen miehen kanssa seurustelee oli se sitten lyhyempi,laihempi,lihavempi,tummempi........kunhan aidosti rakastaa häntä ei ulkonäöllä ole loppupeleissä mitään merkitystä! Taidampa tästä laittaa korot jalkaan ja mennä shoppailee, ties missä sen miehen löytäis... :D Eli siis pitkät tytöt : Olkoo ylpeitä pituudestanne älkääkö antako muitten puheiden masentaa itseänne!

      • hfkdjjdjz

        Vihaan sanaa normaali! Mikä ihmisestä tekee epänormaalin?


    • pitkä

      Olen 182 cm ja ylpeä siitä! ;) olen aina ollut luokan pisin tyttö enkä koskaan ole hävennyt sitä!

    • Olen samaa mieltä. Ihmisen on hyväksyttävä millainen on ja muitten ontehtävä sama toista ihmistä kohtaan. Olen itse 176 cm ja olen hyvin ylpeä kasvuni lopputuloksesta. :D

    • 1o-vuotias

      Oon 1ov ja 160cm, häpeen iha

    • legato222

      seksistinen lanka. voi helvetti mikä op, menee tosissaan usko ihmiskuntaan tässä.

      ulkoisilla seikoilla ei ole melkein mitään väliä. god. oikeasti.
      yleensä en kiroile, mutta voi saatana kun on vähä-älyistä sakkia; ULKONÄÖLLÄ ei ole mitään väliä, mieli on tärkeä.

      ....

    • hanki mieli

      seksistinen paska.

      jos häpeät kumppaniasi hänen pituuden takiaan, et ansaitse minkäänlaista rakkautta keltään.

    • ylipitkä

      Mun tilanne on AIVAN dramaattinen, olen 203 cm pitkä, repikää siitä.

    • iuii

      Ei tarvi mennä kuin Tallinnaan täältä sisäsuomesta . niin huomaa kuinka pitkiä naisia siellä on. On aivan upeeta nähdä suunnilleen samanpituinen nainen kuin itse on 184 cm.Voi sanoo että kyllä sytyttää, ei ole mikään hirveempää jos hakee vaikka tansseissa naista tanssiin ja huomaakin, että se on päätä lyhkösempi kuin itse on.

    • Lumikäärme

      Itse olen 163½

    • Nainen 180 cm.

      Hei, itse olen 180 cm., 21 v. nainen, mutta en ole tuntenut itseäni kovin erilaiseksi, koska kaikki perheessäni ovat todella pitkiä. Koulussa olen ollut aina luokan pisin, mutta en ole saanut ikinä kuulla halventavaa kritiikkiä sen puolesta.

    • Lollipop

      Mitä väliä on kuinka pitkä on ite oon 165cm pitkä ja who care kuinka pitkä oot?

    • Heimoihei

      Ihanan piristävä teksti! ite oon 180 cm 13v tyttö.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe