Kotona oleva vaimo saa arjen, pyykit, siivouksen ja miehen niin huonot kuin hyvätkin puolet arjen tiimellyksessä. Mies ei jaksa pitemmän päälle esittää eikä tarvitse esittää mitään muuta kuin on.
Mutta nyt on selvinnyt, että toinen nainen on saanut mieheltä "juhlakattauksen": rakkausviestejä, hekumallisia ja intohimoisia kahdenkeskisiä hetkiä, syvällisiä keskusteluja, rakkaudentunnustuksia niin sylissä kuin tekstareilla, arvostusta ja kehuja ulkonäöstä ja muusta tekemisestä, hauskoja juttuja ja höpötystä, jne...
Sivusuhteen aikana olen saanut pelkät arvostelut, vetäytymisen seksistä, valheet, huudot, halveksivat sanat, kahdenkesksien ajan menetyksen...
OTTAKOON MIES AKAKSEEN TUON TOISEN PYYKKEJÄÄN PESEMÄÄN JA LEIPOMAAN PIPARKAKKUJA...EIKÖHÄN SIINÄKIN ARKI TEE TEHTÄVÄÄNSÄ. EI SITÄ JOKA AAMU JAKSA OLLA HETI MIEHEN HERÄTTYÄ TÄYDESSÄ MEIKISSÄ SILKKISUKAT JALASSA..
JA TAAS PÄÄSEE UKKO ETSIMÄÄN UUTTA !!!!
toinen nainen
24
16688
Vastaukset
- Women
Melkein aina on pettäjässä vikaa, ei petetyssä. Pettävät miehet ja varmaan naisetkin omaavat yleensä todella heikon itseluottamuksen.
Nuorena sikkuna mulla oli muutama suhde varattuihin miehiin. Helppoja suhteita, juuri niinkuin edellä mainittiin: sait lahjoja, huomionosoituksia ja etenkin hyvää seksiä, mies teki kaikkensa eteeni. Heillä oli kaikilla pitkäaikainen tyttöystävä, joka oli kiltti ja teki kaiken heidän vuokseen ja he rakastivat näitä, eivätkä pystyneet tekemään loppua suhteesta. Enkä sitä ikinä halunnut/pyytänyt, koska pääsin helpommalla näin. Olen edelleenkin heidän kanssaan kaveri vaikka olen vakituisessa suhteessa ja onnellinen. He jatkavat pettämistä edelleenkin, yhdellä kaverilla on jopa kolme muuta heilaa joiden kanssa puuhastelee eriasioita ;) Aika järkyttävää on tää maailman maininki nykyään.- sartsamarallaa
Onko koskaan tullu mieleen että tekeekö sun uus mies sitä sulle?
- Pohjasakkanaisia
sartsamarallaa kirjoitti:
Onko koskaan tullu mieleen että tekeekö sun uus mies sitä sulle?
Se vois olla paikallaan hänelle jos siitä jotakin oppisi vaikka näin myöhään kuin ei milloinkaan. Kehuskelemaan oikein tänne tulevat häpeällisiä tekojaan.
- Tööt
...tietäispä kakkonen minkä urhon nappaa. Ainakin niitä jotka kuvittelevat että mies on erillainen kun rakastunut vain häneen. Oli se rakastunut minuunkin... en olis itsekkään uskonut PAH. Elämä on petosta, halusin ihan muuta. Ehkä löydän, ehkä en.
- ne on kaikille
loppujen lopuksi ykkösille, kakkosille, ja niiten mahollisten ykkösten jälkeen kakkoset häviää kolmansille, kerran pettää miksi ihmeessä muuttaisi tapansa, heti kun uusi on totuttu, niin ei kun ettiin jotain kivempaa, ja kai sen sitten on oikein sille kakkoselle, 3... 10 tai jotain kun luulee että se juuri sitä numeroa haluaa eikä koskaan enää petä?!?
- Laila
Meidän salainen suhteemme kesti vuosia ja nyt ollaan julkisesti yhdessä. Mies kestää minua ihan hyvin ilman silkkisukkia ja meikkiäkin, mutta järjestän hänelle mielelläni usein myös yllätyksiä koska hänhän rakastaa nimenomaan naisellista naista.
Juhlakattaus pysyy pöydässä, kun muistaa kohentaa tulta aina välillä. Saahan siinä vähä itsekin, sanoi jo entinen tyttö. Ei saa antaa arjen masentaa ja harmaannuttaa itseä eikä parisuhdetta. Arki on ja pysyy ja se on vain hoidettava, mutta siihen elämän pieneen juhlaan - yllätyksiin, romantiikkaan ja erotiikkaan - täytyy kyllä tietoisesti satsata. Ja sehän on kivaa...- Tööt
et usko itsekään. Nimenomaan se nainen on naisellisempi jossakin muualla vaimona.
- leijon
itse olen myös parasta aikaa se toinen nainen,ollut jo vuosia..vähän haikeetahan se on ja miettinyt usein että voisinko ikinä häneen luottaa kuitenkaan..vaikka hän kyllä kovasti niin sanoo että voisin häneen luottaa kun oikeasti toista rakastaa ja saa sitä lämpöä,läheisyyttä ja rakkautta kotona,ei ole tarve mennä sitä hakemaan mistään muualta..en tiedä...itse olen sinkku nainen mutta sydän on varatun miehen luona!!
- morjens!
leijon kirjoitti:
itse olen myös parasta aikaa se toinen nainen,ollut jo vuosia..vähän haikeetahan se on ja miettinyt usein että voisinko ikinä häneen luottaa kuitenkaan..vaikka hän kyllä kovasti niin sanoo että voisin häneen luottaa kun oikeasti toista rakastaa ja saa sitä lämpöä,läheisyyttä ja rakkautta kotona,ei ole tarve mennä sitä hakemaan mistään muualta..en tiedä...itse olen sinkku nainen mutta sydän on varatun miehen luona!!
No sinunlaisia horojahan tässä maailmassa just tarvitaan...tai sit ei! Minkä ihmeen takia pitää huorata varattujen miesten kanssa...etkö muita saa? Paskat se äijä susta välitä...pitää lelunaan vaan. Jättäisit rauhaan...
- mies odota
luulemaasi, eli ylitäydellistä kuvatusta kumppanistaan. Mutta jokainen mies haluaa olla rauhassa ja saada sen minkä antaakin. Nalkuttavaa ja sättivää sekä arvostelevaa suunsa ja ilmeidenja eleiden piehtaroijaa ei siedä kukaan mies koska se ei ole miesten tapa pitää sopua yllä.
Se "toinen" nainen maltaa olla "räkyttämättä" ja ansaitsee saamansa kohtelun.. en tosiaan usko että hänkään olisi yhtään parempi arjessa mutta hällä on se siihentarkoitukseen tarvittava purkautumispaikka muualla.- helvetti
mitä sovinismia. Täytyypä minunkin hankkia toinen mies joka ei motkota minulle kuten oma mies tekee.
Minökin haluan suhteen joka pitää arjen kaukana eikä siinä ole arkeen kuuluvia tylsiä juttuja kuten se, että joutuu katsomaan joskus toisen pakottamana peiliin.
- Rock SM
www.myspace.com/marttivainaa on kuultavana Marttien uusi Toinen nainen-biisi.
Nyt Pelimies jää kakkoseksi. - Nainen 46
Olen toinen nainen . Minulla on ollut pitkä suhde mieheen joka oli naimisissa ja erosi takiani ja nyt hän seurustelee ja pettää kanssani. Olen hänelle henkireikä, turvallinen ja ihana kumppani . Minulle ulospääsy välillä todella vaikeasta suhteesta. Lapsen kuolema ja mustasukkaisuus on musta aukko omassa liitossani. Ei ole aikomustakaan erota . Olen materialisti ja mieheni asema antaa mahdollisuuden kaikkeen mahdolliseen. Minulle se ei vaan riitä. Olen onnellinen vaikkakin välillä tunnen pahaa omaatuntoa.
- Varattu
Olen se aviovaimo ja PIRJO on toinen nainen ja hän on jo saanut kuulla kunniansa, soitin hänelle! En ymmärrä naisia jotka RIKKOVAT avioliiton, koska mies on kuin KIIMAINEN KISSA! Lapset ja jälkipolvi vaan kärsii! Etsiköön vapaat naiset VAPAAN MIEHEN!!!!!Myös naisilla on VASTUU jos saavat tietää että mies on VARATTU!!!!
- yksi elämä
Varattu kirjoitti:
Olen se aviovaimo ja PIRJO on toinen nainen ja hän on jo saanut kuulla kunniansa, soitin hänelle! En ymmärrä naisia jotka RIKKOVAT avioliiton, koska mies on kuin KIIMAINEN KISSA! Lapset ja jälkipolvi vaan kärsii! Etsiköön vapaat naiset VAPAAN MIEHEN!!!!!Myös naisilla on VASTUU jos saavat tietää että mies on VARATTU!!!!
Täytyykö avioliitto lupaus pitää vielä vuosienkin jälkeen jos asiat ei ole enää hyvin? täytyykö olla vaan sen takia että tuli joskus luvattua? Jokaisella on kuitenkin vaan se yksi elämä. Jos on ajatellut jo monta vuotta eroa, mutta on "jämähtänyt" paikalleen ja on vaan vanhasta tottumuksesta. Rakastuu "toiseen naiseen" ja löytää vielä intohimon elämäänsä. Pitäisikö se hylätä? Minut vietteli varattu mies ja nyt ollaan oltu 1v yhdessä. olin sitä ennen 10v yksinhuoltaja sinkkuna. Tämä aika on ollut ihanaa enkä vaihtais mitään pois.
- yksi petyetyistä
Varattu kirjoitti:
ku9inka sinun viestisi tulikaan kuin isku johonkin tosi kamalaan... kerr minulle tästä petymyksestäsi. Hetken luulin, että olen sen kirjoittanut. Minun mieheni toinen nainen o PIrjo
- syrjähypyltä
yksi elämä kirjoitti:
Täytyykö avioliitto lupaus pitää vielä vuosienkin jälkeen jos asiat ei ole enää hyvin? täytyykö olla vaan sen takia että tuli joskus luvattua? Jokaisella on kuitenkin vaan se yksi elämä. Jos on ajatellut jo monta vuotta eroa, mutta on "jämähtänyt" paikalleen ja on vaan vanhasta tottumuksesta. Rakastuu "toiseen naiseen" ja löytää vielä intohimon elämäänsä. Pitäisikö se hylätä? Minut vietteli varattu mies ja nyt ollaan oltu 1v yhdessä. olin sitä ennen 10v yksinhuoltaja sinkkuna. Tämä aika on ollut ihanaa enkä vaihtais mitään pois.
Meinaan näin meillä tällä hetkellä. Hain itse eroa, kun mieheni ei halunnut sitä tehdä. Halusi elää vaarallista elämää kahden naisen välissä. Annan koko paketin tälle tuhkimolle. Pitäköön perkeleen yksinhuoltaja mieheni ja tehkööt minusta yksinhuoltajan. Sori, mutta talomme myynti ei tuota tuhkimolle latiakaan. Lasten takia otan yli puolet hinnasta. Peskööt tuhkimo vaatteet, kuunnelkoot pieremiset, katsokoot kännisen örvellystä jne. Sillä tiedän, laitan vaikka minkä pantiksi, että vuoden kahden sisällä se näytteleminen loppuu ja arki alkaa.
Itse en ikinä, ikinä tule ottamaan varattua miestä, koska siinä loukkaantuu niin moni sivullinenkin, lasten kaverit ihmettelevät, appivanhemmat, sisarukset, kaverit... - kiia899
yksi petyetyistä kirjoitti:
ku9inka sinun viestisi tulikaan kuin isku johonkin tosi kamalaan... kerr minulle tästä petymyksestäsi. Hetken luulin, että olen sen kirjoittanut. Minun mieheni toinen nainen o PIrjo
nyt sanon suoraan että se on ihan miehen tehtävä kantaa vastuu teoistaan. Se pettämiseen ryhtyminen on täysin miehestä itsestään kiinni ja hänellä on isoin vastuu olkoot kuinka houkuttelevaa seuraa vain silti hän kantaa vastuun siitä että tapahtuuko jotain. Miehen pelinappula.
- tosi pettynyt
niin minäkin luulin. 43 vuotta elätin ja huolsin. Sitten yhtäkkiä huomasinkin (viimeinkin), että olihan se parempikin rakas olemassa. Enempää ei ketään voisi loukata. Takanamme oli meihen konkurssi, monia vuosia selkasaneerausta, jolloin elätin häntä. Takana oli yös vuodet, jolloin sairastuin vakavasti ja luulin. että hän olisi tukenani. Väärin - ei ollut. Hukkaan menneet kaikki nämä vuodet. Jos olisin tiennyt, olisi se huoraava lehmä saanut myös tämän huolto- ja lattiarättihommat ihan mielellään
- minä
Eiköhän lie suhteessa pahasti kaikki päin persettä jos jompikumpi pettää. Turha silloin on syyttää sitä toista naista. Tai ees pettäjää. Ottaa opikseen ja eron. Ei kaiken tarvii toimia hautaan asti, ainakaan väkisellä. Parempihan se on kummankin kannalta että tilanne tuleee ilmi ja ero tulee.
- vaihtelua kaikille
minä kirjoitti:
Eiköhän lie suhteessa pahasti kaikki päin persettä jos jompikumpi pettää. Turha silloin on syyttää sitä toista naista. Tai ees pettäjää. Ottaa opikseen ja eron. Ei kaiken tarvii toimia hautaan asti, ainakaan väkisellä. Parempihan se on kummankin kannalta että tilanne tuleee ilmi ja ero tulee.
Kiertoon vaan !
- ihana vapaus
Pettäjä ulos talosta parempia löytyy aina.
kiertopalkinnot kiertoon vain. - Peltohiiri2
Just tässä epäilen pettääkö ukkoni. Meni muka remonttia tekemään toisen naisen luo. Ite oon pettänyt joskus, ja tämä lienee kostoa? Mihinkähän se muuhun johtaa kuin koston kierteeseen. Käskisinkö ukkoa pakkaamaan kamppeet ja häipymään remonttia tekemään vaikka loppuiäksi. Toinen akka on joku onneton yksinhuoltaja, joka on vissiin niin ruma ettei vapaata miestä löydä tekemään hanttihommaa. Kaikki naiset jotka sekaantuu varattuun ovat huoria. Liiton rikkojia- oli kyse miehestä tai naisesta.
- Niin se vain on
Yleensä liitossa on kaksi ihmistä ja jos toinen tuntee tarvetta mennä vieraisiin niin kyllä yleensä silloin liitossa jokin mättää. Menkää arvostelijat välillä itseenne ja katsokaa peiliin. Oletteko hoitaneet liitossa oman osuutenne hyvin? Suhdetta pitää hoitaa molemmin puolin. Ei KAIKKI vika AINA ole pettäjässä. Niin se vain on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376