Olen 26v mies, pitkäaikaisesta suhteesta jokunen aika sitten eronnut. Ongelmana on epätyydyttävä seksielämä. Kyllähän nuori komea kaveri aina silloin tällöin halutessaan baarista naisen yöksi vierelleen saa, mutta eipä se kovinkaan tyydyttävää ole. Kun on kokemusta seksistä parisuhteessa, niin känniset panot eivät kyllä tunnu juuri miltään siihen verrattuna.
Oikeastaan aivan sama olisi jos ei baarista ketään kotiin toisikaan, mutta jostakin syystä tulee aina joskus tunne, että on "pakko saada", vaikkakin tietää, että se ei välttämättä ole kovinkaan tyydyttävää.
Kysymys kuuluukin, että miten seksielämästä voisi saada vähän tyydyttävämpää? Siis sinkkuna, ei mitään parisuhteita.
"Känniseksi"
5
6912
Vastaukset
- Nimetön
Hanki vakipano. Periaatteella "kävisikö neidille seksi säännöllisesti seuraavat puolivuotta?" Oppii tuntemaan toisen paljon paremmin ja seksi on turvallisempaakin.
Itse rakastuin muutama vuosi sitten, enkä ole päässyt siitä yli. Olen hoidellut seksin puolesta vuodesta vuoteen vakipanoilla, mikä onpaljon mukavampaa kuin tilapäisviritykset. - Baariraija
Juo vähemmän.
- Nainen0
Vakipano on hyvä ratkaisu.
Mut hyvän löytäminen ei aina niin helppoa.
Itselläni on sellanen :-).
Tosi namu.- sen vakipanon
olen jo vähän varttuneempi poikaviikari, ollut joskus aviossakin.
nyt olis tarvetta sille vakipanolle.
kerro missä se on. - naikkonen'
mullakin on vakipano,ja toimii erinomaisesti,ollut jo lähes vuoden.Turvallista;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761