AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Paras seuranhaku paikka?

Paras seuranhaku paikka?

48 Vastausta 75 885 Lukukertaa
Mitkäs on parhaimpia treffi- ja ilmoituspaikkoja? Tuo match.com on aika kusetusta, kun aluksi höpötetään, että tee ilmaiseksi seuranhakuprofiilisi, mutta sitten on pakko maksaa, jos haluaa ottaa yhteyttä muihin tms.

jos

viitsit selata tätä palstaa sekä
`tapasimme suomi24:ssä `

palstaaa, siellä on montakin vinkkiä niistä muista, tämä kysymys monessa muodossaan on ollut tällä ja tuolla toisessa MONTA kertaa .

Löytyy vastauksia MONTA.
Yhtä ja oikeaa parasta seuranhaku sivustoa ei ole, koska me
olemme kaikki erilaisia. Sen takia joku paikka toimii toiselle
todella hyvin, ja jollekin toiselle ei ollenkaan.

Paras tapa oman kokemukseni mukaan on testata mahdollisimman
monia erilaisia sivustoja, koska ne TODELLAKIN ovat erilaisia,
ja alkaa käyttää sitä, mikä tuntuu toimivan itselle parhaiten.
Ei pidä luovuttaa heti jos ensimmäinen paikka ei toimi.

Yhä enemmän ollaan nettideittailussa menossa myös siihen
suuntaan, että eri deittisivustot tarjoavat hyvinkin
spesifioituja seuranhaku mahdollisuuksia. Se on hyvä asia, koska
se lisää mahdollisuuksia löytää juuri sellaista seuraa mitä
kaipaa.

Oman saitin löytämiseen kannattaa käyttää jonkin verran aikaa ja
vaivaa, niin silloin onnistuneen suhteen löytyminen on
todennäköisempää.

http://seuraa.org/seuranhaku/

city.fi

menee ainakin kirkaasti match.comin ohi hinnan perusteella. Ja onhan siellä ihan hyvännäköisiäkin!

Se on

City on pikkulasten treffipaikka. Enimmäkseen kiiltokuvapoikia ja -tyttöjä. Kuka selaista haluaa??

onhan näitä...

treffimesta.net
iskuri.net
seoikea.com
city.fi/deitti jne...

itse pidän parhaana tuota cityn deittipalvelua :)

Mach.com

Jos olet liikkeellä tosimielellä mene machiin. Ei kukaan viitsi maksaa jos ei juttuun usko. Ihan itsestä siis kiinni mitä hakee.

pyh

Ite ainakin juuri äsken erosin sieltä ja syyksi ruksasin "en pidä sivun toimintatavasta".

Mitä ne loppupeleissä tarjoo, mitä muut ei. Karseet hinnat eikä siellä ole yhtään sen parempaa seuraa, kun cityssäkään.

Cityyn lähden minä.

Match com

Siellä voi tavata ja kirjoitella ulkomaalaisten kanssa,
joilla on hyvät tavat:)

Syntyy hyviä ystävyyssuhteita.

Jopa avioliittoja.

Se maksaa, mutta taso onkin sitten hyvä.

noo

varaa tähän maksuun. ei kaikilla ole vaikka hakisivatkin sitä oikeaa!

city.fi

Tuo city on mielestäni paras. Itse olen tavannut useita upeita naisia sitä kautta. Tosin sitä "oikeaa" ei ole tullut vastaan, tosin en sellaista etsi. se tulee etsimättä. Pari ihan hyvää naispuolista kaveriakin minulle on juuri tuolta tullut. ja muualtakin kuin omalta paikkakunnalta.
Ei kun profiili sinne kuvan kera, kunhan ei mitään paskapuhetta esim. käyntikorttiinsa laita sekä aikas uudet kuvat ja laittaa viestiä/kommenttia neitokaisille niin johan alkaa tapahtumaan...

City

Jeps, aikoinani cityn kautta kävin muutaman ihan ok-miehen kanssa deiteillä, ei muhinaa tai suhdetta syntynyt kenenkään kanssa. Olivatpa kuitenkin hyväkäytöksisiä ja siistejä. Oman mieheni tapasin sittemmin muuta tietä:)

Onnea deittailuun!

247avec ainakin on uudenlainen

joo tuntunut noi netin deittipalvelut jämähtäneen paikalleen. ainoa uusi jonka olen huomannut on ollut tuo 247avec. näyttää ainakin tässävaiheessa vetävän porukkaa.

vanha akka

Kukkuu! Yritin saada jotain kontaktia jonnekin, mutta ei näytä taidot riittävän?!?
olis täälä vapaa poikamies
täällä humalainen herrasmies tulin mustalla volvolla taidan joutua ferkulla lähtemään.

armas

http://seuranhaku.weebly.com/ täällä on ainakin kauniita tytöjä

Suomi24

Täällä on ainakin eniten profiileita. Miksi maksaa, jos homma toimii ilmaiseksikin. Laitoin pari viikkoa sitten profiilin ihan kokeeksi ja kolmantena päivänä sain unelmavastauksen, en ollut vielä ehtinyt itse vastata yhteenkään naisten profiiliin. Katsotaan nyt mihin tämä johtaa, mutta lupaavalta näyttää.

Suomi24:ssa on hyvää se, että haun pystyy rajaamaan aika tarkkaan ja unelmakumppanihalukin toimii aika hyvin, vaikkaq tuottaakin rajauksen ulkopuolisia hittejä. Asuinkaupungin rajausta voisi vähän parantaa, esimerkiksi annetulla säteellä omasta asuinpaikasta ois ihan kiva.

Ehdottomasti huonoin puoli suomi24:ssa on huijarit, jotka pommittaa varsinkin miehiä. Ne on kyllä helppo tunnistaa, ellei ole aivan pussissa kasvanut. Maksullisilla palstoilla niitä lienee vähemmän.
suomi24 treffi palstalla on ainaki itselle tullu lähinnä niitä yhden yön tai salaista 100% luottamuksella viestejä. että ei taida ilmaisista tulla ku yleensä niitä todella kaivattuja vonkaus viestejä. :D
Kyllä e-kontakti on ehdottomasti paras, jos hakee kotimaista seuraa. Suosittelen lämpimästi!
totta! Kävin katsastamassa City.fi deittisaitin, ja olipas huh,huh, varsinainen seksipalsta. Itse en missään tapauksessa "kehtaisi" hakea seuraa sieltä. Siellä tuskin kukaan on "tositarkoituksella"...
Seksipalsta? On toki totta, että siellä sitäkin seuraa haetaan, mutta haetaan siellä muutakin. Miehenä siellä saa ainakin kuvattomaan ilmoitukseen ihan hyvin naisilta vastauksia ja vieläpä ihan kunnollisia ja pidempiä viestejä. Toisin kuin täällä S24:ssa, jossa ei tunnu välistä tapahtuvan mitään vaikka itsekin laittaisi viestejä. Ihan mukavia ja tavallisia naisia olen Cityn kautta tavannut, jotka hakevat tavallista parisuhdetta siinä missä itsekin. Parhaimmat kokemukset Cityn kautta siis juurikin niin, että olen laittanut oman ilmoituksen ja saanut siihen hyviä vastauksia. On se vaan kumma kuinka kahdella palvelulla on jotenkin eroa siinä miten ihmiset niissä käyttäytyvät.
Iskurissa tullu eniten vastauksia, nyt tosin sekin ollu hiljasempi. Siellä on monenlaista ilmotusta ja kehtaa itekin laittaa minkälaisen vaan, millä mielellä sattuukaan oleen.
Suomi24:ssä lähinnä jääny pinnallisiks 'moi, mitä kuuluu' -tuttavuuksiks jotka ei johda yleensä edes treffeille. Tuntuu että monetkaan ei oo edes lukenu miestoiveita, mutta ehkä jotkut on sitten epätoivosia tai laittaa saman massapostin kymmenille edes lukematta profiileja..
Muita kokeiltuja otamut.org, treffipalsta.com ja sinkkutreffit.fi, mutta noi on kyllä ihan kuolleita vaikka profiileja ja katsoneita löytyy.
Ennen muinoin jippiin treffimesta oli kans hyvä, vähä niinkun iskurin tapanen, ja sieltä yli 4 vuotta kestäneen suhteen viimeks löysinkin.

Mitään maksullisia en oo käyttäny enkä tuukaan käyttään niin kauan ku ilmasekskin saa :)
Innolla ryntäsin katsomaan millainen palsta tuo iskuri on, ja... voi hitsinpimpula... sehän on kikkeligalleria! Ei kai kukaan nainen ihan oikeesti hae seuraa tuolta?!?
Ei siellä kuulema miehille vastauksia juur ollenkaan tuukaan, mut naiset saa paljo vastauksia :)
Miksei niitä gallerioita silti ihan huvikseenkin selaa ;D
Kuulehan Naisena, kyllä siellä miehet saa vastauksia. Tosin minulla ei ole mitään kuvia, vaan aika hyvä profiili. Minulle riittää ihan hyvin kaksi vastausta kuukaudessa kivoilta naisilta. Miehenä tajuan kyllä sen, ettei siellä naisille kannata kirjoittaa oleenkaan ....
Deitille.fi
Ilmainen ja ehdottomasti paras!
e-kontaktissa on myös tyyppejä, jotka vaan on siellä muun syyn takia, eli haluavat vaan lopulta viestiä seksijuttuja!
Olen myös ajatellut laittaa ilmon Deitille.fi. Onko niin, että käyttäminen on ilmaista, ettei missään vaiheessa tule eteen mitään maksuja?

Te jotka olette deittailleet Deitille.fi:ssä, niin kertokaa kokemuksianne :)

Onko parempi kuin Suomi24-deitti. Suomi24-deitti tuntuu minusta väljähtyneeltä, kuin makunsa menettänyt olut.
Siellä on ainakin mun kaupungista samat tyypit kuin täällä,paitsi vähemmän. Täällä on paremmat hakukriteerit.

Cityssä on vain hesalaisia.

Ei tämä suomi24 huono ole paikkana, täällä on vain paljon pöljiä deittailijoita. Maksullisiin paikkoihin verrattuna täällä nyt taitaa olla sentään olla enimmäkseen oikeitten hakijoitten tekemiä eikä ylläpidon houkutusmielessä laatimia profiileja.
Deitille.fi tuntuu olevan aika kuollut paikka - ainakin näin keski-ikäisen miehen näkökulmasta.
e-kontakti kokekmusta; Eli jos haen uudeltamaalta 22 - 28v naiset niin ilmoituksia about 450kpl.Mutta, näistä on viimeisen kuukauden aikana kirjautunut sisälle n.200kpl.
Sama juttu on match:kin.
Itse en ainakaan usko enään noihin maksullisiin kun mainostavat että eniten jäseniä.Niimpä,mutta kuinka moni käyttää oikeasti aktiivisesti niin se onkin sitten eri juttu.
mulle.
Kokemukseni mukaan e-kontakti on hyvä.. Ainakin itse löysin sieltä uuden rakkauden! Ehdin olla maksavana jäsenenä noin kuukauden, kun aloimme kirjoitella, nyt tapailemme, soittelemme, tekstailemme.. Ja elämä hymyilee!
no joo, tuossa selailin interznettiä,
tuli yhtäkkiä tunne voitonriemuisa,
sisko kalsarit kädessä lukee tätä...
hieno. joo.
iha kiva
sejoo
älä
jaksa

.
Olen 54 vuotias akka. Vanha ja ruma ja lihava. Etsin kaveria miehestä joka olisi kaltaiseni, erityisesti etsin rehellistä, kunnollista, ei viinamiehiä, saa tupakoida. Tykkään luonnosta ja matkailusta. Ja erityisesti vihaan valehtelua ja uskottomuutta.
Jos löytyy täältä sellainen saa laittaa viestiä tositarkoituksella. Ei tarvitse olla komea, saa olla ruma kuten minä, kunhan on kiltti, uskollinen ja osaa rakastaa. EI SEIKKAILIJAT. Olen jätetty ja petetty, löydänkö sinut näin, vaikka ei kuulu tapoihini. hyvä.elama@gmail.com.
No joo, ihan hyvä aloitus. Sait minut kiinnostumaan heti ja jos mahdollista - deittailla ihan kunnolla. "timo"
Suosittelisin kokeilemaan useampaa eri deittisivustoa. Kokeilemalla löytää parhaiten sen itselleen sopivan vaihtoehdon. Eri ihmisten seuranhakutavat ja -tavoitteet eroavat monesti hyvinkin paljon, joten eri sivustot sopivat erilaisille seuranhakijoille. Nykyään on ainakin paljon sivustoja, joista valita.

Useimmilla sivuilla pääsee ilmaiseksi ainakin selailemaan sivuston tarjontaa. Palvelusta ei kannata maksaa ennen kuin on varma, että sivustolla on mielenkiintoisia ihmisiä ja että he myös vierailevat sivustolla aktiivisesti.

http://www.seuranhaku.net/
Mä ainakin aion mennä ULOS nyt kun terassitkin on taas auki, näkee heti naamavärkinkin eikä tarvi kinuta kuvaa jota ei saa, johtuen ties mistä.
T. nainen
paras on seuraajokaiselle.fi eli ccdeitti.toimii puhelinnumerolla ja koodilla,voi chatata,laittaa tekstareita ja soittaa,viikon ilmainen,sitten maksullinen ekalla kertaa natsas,mut liian pitkä välimatka,2 ketaa jo parempi onni,twoo on surkea ja suomi 24 huijareita täynnä.match i han kakka
Tämä on hyvä palsta. Monet tärskyt olen täältä löytänyt: www.datingsiteasia.com
sexdiaryblog.com
treffimesta.net
iskuri.net
seoikea.com
city.fi/deitti
googlaamalla löytyy... :D
treffimesta.net -saittia ei näytä ainakaan olevan enää edes olemassa.
4chan.org/b/
paras on tietysti alastonsuomi.com
okcupid.com on hyvä, mutta vain englanninkielinen ja kaipaisi lisää väkeä.
E-Kontakti on paras ja Suomi24.fi on hyvä kakkonen,mä tiedän..Jos haluat nopsaan pesää..
Naiset aina valittajaa vonkaajista. Kirjeenvaihtopalstat on erikseen. Jos mies haluaa turista se käy ihna siwan kassaeidin kaanssa ilman velvotteita ohimenen. Suhdekin on sopivan etäinen.
Naisilla on myös kovia vaatimuksia ja luuloja itsestään risoissa sukkahousuissaan verkkarit jalassa ja vaativat mieheltä vähintää george clooney tason kuvia. Erona myös on että miehet eivät meikkaa vaan ovat aitoja.
Kamalaa ajatella että tuollaisia valittaja akkoja on deittisivut tääynnä. Ei niiden kassa haluakaan muuta kuin *** ja äkkiä karkuun. Passaa mulle. hyvin.
Eikä meitä miehiä ole kiiltokuviksi tarkoitettukaan. akkamaisia leidejä. Tosi mies on arpinen, työnkovettama lihaskasa, niinkuin minä. Ei mikään manikyyrissä käyvä nuorimies joka lopulta on se sohvaperuna. Ei paljon puhu mutta pussaaa hyvin ja menee vaikka läpi harmaan kiven vaikka tukka onkin sekaisin.
Kun hakee seuraa, kannattaa ihan avioliittopalstalle mennä jos sillä mielellä.
sanoisin että mummotunneli on paras.
 /   /  / Paras seuranhaku paikka?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Match.com

Etsitkö seuraa pimeneviin iltoihin?

Meiltä löydät tuhansia suomalaisia sinkkuja, nyt myös mobiilissa! Luo ilmainen tili ja kokeile heti! Turvallinen ja helppo tapa löytää elämäsi kumppani!

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta