onnistunut saamaan yhteyttä tuolta match.com:ista kirjoitteleviin ilman sitä tuotteen ostamista?
Minulla on siellä profiilli jossa lukee, etten ole ostanut tuotetta ja pyydän siinä laittamaan sähköpostiosoitteen jos haluaa viestittelyä.
Olenkin saanut jonkin verran viestejä...mutta....ne ilmeisesti luetaan manuaalisesti joten viestiin on aina muutettu se match.com:in oma viestiosoite, johon sitten taas ei pääse vastaamaan ilman maksamista.
Taitaa olla ihan vedepitävä systeemi! Eli, jos et maksa, et pysty olemaan yhteydessä?
Joku keksinyt jotain tähän?
Match.com
19
3706
Vastaukset
- abcd#79/3#82
Joku tyttö lähetti viestin, että kirjoitatko tuohon sähköpostiosoitteeseen, oli jotain muotoa [email protected] jos oikein muistan. Kirjoitin siihen ja mulle tuli vaan joku mainos tuon tuotteen ostamisesta. Jotenkin kyrpiinnyin koko systeemiin ja poistin itse profiilini sieltä kokonaan. Tämä vissiin vaatii miehiltä aina, että maksaa vaikka nainen ottaiskin yhteyttä?
- kun ei osata
Match.comi:ssa viestin lähettäjän pitää olla ostanut se tuote. Mutta hänhän voi sitten laittaa siihen ekaan viestiinsä oman sähköpostiosoitteensa, jonne toinen voi sitten vastata ilman että toinenkin joutuu maksamaan palvelusta.
Miehethän ne yhteydenotot yleensä tietty aktiivisempana osapuolena maksaa...- iso_bee
Olen maksanut ja silti mulla on syytä epäillä että viestistäni katosi oikea sähköpostiosoite.
Tehdäänkö testi, voisiko joku "maksamaton" (mielellään naispuolinen :-) ) ilmoittaa nikkinsä niin lähetän hänelle testiviestin.
Bruno - aloittaja
iso_bee kirjoitti:
Olen maksanut ja silti mulla on syytä epäillä että viestistäni katosi oikea sähköpostiosoite.
Tehdäänkö testi, voisiko joku "maksamaton" (mielellään naispuolinen :-) ) ilmoittaa nikkinsä niin lähetän hänelle testiviestin.
BrunoTiedän, että myös vastaajalla on oltava maksettu systeemi.
Se todella katoaa viestistä, eli ne viestit luetaan ja jos laitat siihen oman sähköpostiosoitteesi se vaihdetaan match.com osoitteeseen. Tiedän sen esim. siitä kun yksi vastaaja laittoi minulle "kaksi osoitetta". Molemmat oli muutettu samaksi match.com osoitteeksi. Eli siellä todellakin LUETAAN maksaneitten asiakkaitten viestejä. Vähän tuntuu kornilta...vai mitä? - iso_bee
aloittaja kirjoitti:
Tiedän, että myös vastaajalla on oltava maksettu systeemi.
Se todella katoaa viestistä, eli ne viestit luetaan ja jos laitat siihen oman sähköpostiosoitteesi se vaihdetaan match.com osoitteeseen. Tiedän sen esim. siitä kun yksi vastaaja laittoi minulle "kaksi osoitetta". Molemmat oli muutettu samaksi match.com osoitteeksi. Eli siellä todellakin LUETAAN maksaneitten asiakkaitten viestejä. Vähän tuntuu kornilta...vai mitä?Pystyvätkö maksamattomat lähettämään/vastaamaan virtuaalisuukkoja matchissä?
Bruno - aloittaja
iso_bee kirjoitti:
Pystyvätkö maksamattomat lähettämään/vastaamaan virtuaalisuukkoja matchissä?
Brunovoi lähettää yhden/nenä!
- yks vaan
aloittaja kirjoitti:
voi lähettää yhden/nenä!
Eräs lähetti mulle virtuaalisuukon:) kumpikaan ei maksanut palvelusta, mutta löysin nimimerkin googlen avulla, ja sitten yhteys syntyi kiertotietä!! et näin voi onnistua, ilman match.comin rahastusta!!!!!!
- Nimetön
aloittaja kirjoitti:
Tiedän, että myös vastaajalla on oltava maksettu systeemi.
Se todella katoaa viestistä, eli ne viestit luetaan ja jos laitat siihen oman sähköpostiosoitteesi se vaihdetaan match.com osoitteeseen. Tiedän sen esim. siitä kun yksi vastaaja laittoi minulle "kaksi osoitetta". Molemmat oli muutettu samaksi match.com osoitteeksi. Eli siellä todellakin LUETAAN maksaneitten asiakkaitten viestejä. Vähän tuntuu kornilta...vai mitä?viestejä match.comissa. Vaan oiskohan niillä joku filtteröinti softa mikä tunnistaa sähköposti osoitteet jos ovat normi muotoa [email protected] mutta mulla ainakin on onnistunut jos osoite on ollut muotoa nimi(AT)joku(DOT)com
- kyllä
Olen saanut useampaakin henkilöön yhteyden ilman itse tuotteen ostamista. ja sen sensuurin pystyy kyllä kiertämään... osoitteen voi kirjoittaa esim muotoon (osonalku)ät (hottismaili) (com) .. harmi vaan että ihan jokainen ei tätä mahdollisuutta ole tajunnut.. :p
- aloittaja
Tätä vähän olen itsekin miettinyt. Noinhan se täytyy olla.
Se on tietenkin vahinko, että tätä ei ole useimmat keksineet. Ehkä nuoremmat sen tajuaakin mutta kun itse painin sarjassa 50 , niin siinä ikäryhmässä ei luonnollisesti näistä jutuista niin paljon ehkä ymmärretä.
Sitä omaa säpö-osoitettaan ei kuitenkaan varmaan pysty laittamaan siihen omaan ilmoitukseen koska ne profiilit varmaankin tarkistetaan kuitenkin käsin?
Niihin vastauksiin sitten on varmaan tosiaankin joku softa joka nimenomaan lukee sen osoitteen ja vaihtaa sen niiden oman systeemin postiksi (niinkuin joku tuossa ylempänä kertoikin), johon ei pysty vastaamaan muuta kuin maksanut jäsen.
Sääli...minullekin on vastannut monta ihan mukavaa miestä. En kuitenkaan viitsi luottokorttia netissä käyttää, varsinkaan tuollaisiin systeemeihin joissa tilaus jatkuu automaattisesti jos et sitä peru. Ne perumiset kun ei yleensä ole niin helppoja systeemeitä aina.
No, toivotaan, että tämän ketjun lukisi moni Match.com:in käyttäjä.
Mukavaa viikonloppua kaikille! Nauttikaa, talvi on taas uudestaan tulossa.... - pomppiduu
Miten se pitikään kirjoittaa se sähköposti??
- tällälailla
pomppiduu kirjoitti:
Miten se pitikään kirjoittaa se sähköposti??
esim:
(meitsi) ät (suomi24)(fi) = [email protected]
- petri123456789
Toimiiko toi jos lisää sähköpostin tuolla tyylillä suoraan omiin tietoihin`?
- ;oney talks
Yllätyin itsekin Match.com :sta ja sen rahastuksesta.
No way, en maksa meilien kirjoittelusta. - USD $
Tuo match com.on suoraan kopioitu jostain vastaavasta jenkkiversiosta. Sen näkee mm. kysymyksistä (valkoihoinen, ruokavalio ym.). Ja vaikkapa nettideittailun ohjeistosta; "jos lennät jostain muusta kaupungista - vuokraa auto ja ota hotellihuone" ...
Ja jenkkilässähän tunnetusti et paina näppäintäkään etteikö se maksaisi jotain, ellei rahallisesti niin ainakin velvollisuutena ottaa vastaan mainontaa.
Ohjelma lisäksi seuraa asettamiasi hakukriteereitä ja näppäimen painalluksiasi ja ehdottelee "sopivia" deittikumppaneita nimensä mukaisesti heittää mailiin niitä jotka "matchaavat". Tosin mulle ohjelman ehdottamat deitit eivät matchaa ollenkaan.
Jotenkin tuo amerikkkalaisuus on niin silmiinpistävää, että olisi sitä voinut vähän muokata Suomeen sopivammaksi...mut kaikkihan maksaa- luulisin että,
eiköhän tuo olekin ihan kansainvälinen palvelu.. ainakin yhteydenottoja tulee ympäri maailmaa. Eli luulen ettei ole kopio vaan "originaali" ;)
- aloittaja
Puhelinnumerot pääsevät sieltä läpi. Eli minä sain sieltä viestin jossa mailiosoite oli taas muutettu mutta puhelinnumero oli jätetty.
Voihan sitä niinkin siis toimia, että antaa numeronsa jos tietää, että vastaanottaja ei ole maksanut. - adfgafgt
minä laitoin nimimerkikseni oman irc-galleria nikin, ja kirjoitin tekstiin että mulla on galtsussa kuvia. Ei sitten kuitenkaan kukaan virtuaalisuukon lähettäneistä ole tajunnut mennä irc-galleriasivuilleni.
Oletin että joku ihminen tarkistaa ilmoitukset "käsin", joten käytin kiertoilmaisua galtsun suhteen. Jos näin ei ole, niin voiko omaan ilmoitukseen laittaa mailinsa muotoon minä ät hotmaili, onko joku koittanut?? - mutta totta
en tiedä millä perusteilla mach.com karsii profiileja...välillä menee sp-osoittetkin ilman suurimpia kieroiluja läpi, joskus taas hylkäävät "kunnollisen" ilmoituksen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591