Jos saan treffipalstan kautta kuvan, joka ei vaan yksinkertaisesti miellytä, onko korrektimpaa kertoa totuus vai lopettaa kylmästi viestittely?
Kaikista huonoin vaihtoehto mielestäni olisi jatkaa kirjoittelua ja antaa toisen olla siinä uskossa, että tästä voisi vielä tulla jotain, vaikka totuus on toinen.
En todellakaan haluasi loukata ketään, joten onko teillä kokemuksia tällaisesta? Antakaa neuvoja, please!
Mitä tehdä jos kuva ei miellytä?
12
3470
Vastaukset
- onneksi ei ole käynyt ,mutta
Kerrot vaan että tällä kertaa et halua jatkaa ja kiitos! eihän se tuon kummempaa ole ,netissä varsinkaan,riippuen tietysti miten intiimejä paljastuksia on jo tullut vaihdeltua.
- kuvatus..
Ei toki kerro koko totuutta. Livenä ihminen voi olla tai on yleensä jopa kauniimpi/komeampi. Tietty jos ei yhtään sytytä, niin ilmoita että sori, et ole etsimääni tyyppiä. Näin olen itse kertonut pari kertaa.
- Näin on
Jos kumppani ei ulkoisesti miellytä ja jos se painaa vaakakupissa paljon, niin parempi sitten on korrektisti lopettaa yhteydenpito.
- mukavan tuntuisen
miehen kanssa pari viikkoa.
Sain hänen kuvansa enkä ollut mitenkään viehättynyt.
Kun tapasimme oli mies hauskan näköinen, siis kuva oli todella epäedullinen.
Tässä tapauksessa ulkokuori oli paljon parempi kuin mitä netin kautta välittyi ja se minkälaisen vaikutelman sain hänen luonteestaan ja periaatteistaa oli taas oikeassa elämässä ihan jotain muuta.
Mies paljastui täydeksi huijariksi ja patologiseksi valehtelijaksi. - kuvatus..
mukavan tuntuisen kirjoitti:
miehen kanssa pari viikkoa.
Sain hänen kuvansa enkä ollut mitenkään viehättynyt.
Kun tapasimme oli mies hauskan näköinen, siis kuva oli todella epäedullinen.
Tässä tapauksessa ulkokuori oli paljon parempi kuin mitä netin kautta välittyi ja se minkälaisen vaikutelman sain hänen luonteestaan ja periaatteistaa oli taas oikeassa elämässä ihan jotain muuta.
Mies paljastui täydeksi huijariksi ja patologiseksi valehtelijaksi.Kait ne juuri nämä valehtelijat saa teidät naiset helposti ihastumaan. Itse olen niin jäykkä ja vaikee kirjoitella aluksi, että mun viestithän häviää heti näiden huijareiden kirjoituksille, eikä naiset vastaile. Siks vaikee kirjoitella, koska olen rehellinen luonne. Ei kehtaa mitään ylihienoo shaittia stooria vääntää koska, jos haluaa tosielämässäkin tutustumisen menevän pidemmälle, nämä "hienot jutut" paljastuis heti ensimmäisenä.
- ei ollut mistään
kuvatus.. kirjoitti:
Kait ne juuri nämä valehtelijat saa teidät naiset helposti ihastumaan. Itse olen niin jäykkä ja vaikee kirjoitella aluksi, että mun viestithän häviää heti näiden huijareiden kirjoituksille, eikä naiset vastaile. Siks vaikee kirjoitella, koska olen rehellinen luonne. Ei kehtaa mitään ylihienoo shaittia stooria vääntää koska, jos haluaa tosielämässäkin tutustumisen menevän pidemmälle, nämä "hienot jutut" paljastuis heti ensimmäisenä.
"hienoista" jutuista, omaisuudesta ym.
Ihan keskusteltiin moraalista, elämänarvoista ym. - kuvatus..
ei ollut mistään kirjoitti:
"hienoista" jutuista, omaisuudesta ym.
Ihan keskusteltiin moraalista, elämänarvoista ym.No mä en pääse koskaan noin pitkälle, että noista voisi edes keskustella. Joten ei ole kokemusta...
- Neuvoja
Tuossa tapauksessa on parasta lopettaa nettideittailu ja ryhtyä etsimään seuraa baarista tahi muusta paikasta, jossa seura etsitään ulkonäön perusteella. Nettideittailu ei selvästikään ole sinua varten.
- Nainen tässä
Jos tyyppi ei enään kiinnosta, niin lyhennä/harvenna kirjoittelua ja sen jälkeen lopeta.
Tai voithan sinä lopettaa kaiken kertalaakista sanomalla "ettet ole minun tyyppiäni".- Jonne85
Toi nyt on niin naisellista kun voi olla... harventaa kirjottelua ja sitten lopettaa yht' äkkiä. Ei taida nuorilla naisilla nykyään olla pimppiä sanoa, että "ei kiitos tällä kertaa".
- nainen85
että en tykkää sun ulkonäöstä tai vastaavaa.niin minä ainakin tekisin ja olen tehnyt
- Pelkistäjä
Tähän on yksinkertainen periaatteellinen ratkaisu. Kannattaa olla valppaana omien "tavoitteiden" suhteen. Tällaista tilannetta ei ikinä synny, jos alusta alkaen on uskollinen itselleen ja korrekti muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502