jatkuvasti treffeillä

huijattu

Ois mielenkiintosta tietää kuinkahan paljon treffit palstalla pyörii sellaisia profiilejä, jotka jatkuvasti pitää profiilia yllä ja hakee sieltä seuraa ja kun ehdokas on leperrelty ympäri ja vähän aikaa "käytetty" sitten taas haetaan uutta. Oon kuullu että tälläisia huijareita liikkuu netissä paljon, ei kerrota että ollaan vaan huvittelu mielellä liikkeellä vaan annetaan ymmärtää muuta.

26

2988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt mies

Huijareita on varmaan kolmasosa kaikista profiileista, niin veikkaisin. Voi olla enemmänkin.

• pyöriville ehkä

se pyöriminen siellä ei välttämättä tarkoita että juuri nyt etsii elämäänsä jotakin.vaan ehkä moni tavallaan testaa sitä,että jos alan etsiä,niin mitä olisi tarjolla ja mihin olisi mahikset.ja voihan siitä pyörimisestä tavallaan tulla riippuvaiseksi,siis etsikin ensin tositarkoituksella,mutta sitten huomasikin että markkinat ja tarjonta on valtavaa,eikä enää oikein itsekkään tiedä,mitä etsii ja ketä,kun tarjokkaita onkin yhtäkkiä tuhansia ja aina tulee lisää ja lisää mielenkiintoisia ihmisiä.
      vähän kuin pikkulapsi namikaupassa,nannaa on jo niin paljon,että ei tiedä mitä valitsisi.

• huijattu

Tarkoitan tässä sellaisia huijareita jotka tieten tahtoen kerää kokemuksia eri henkilöistä, valehdellaan että on tosimielellä liikkeellä ja puhutaan paskaa, vaikka tarkotus on vaan päästä sänkyyn ja vähän ajan päästä ottaa uus huijattava. Ei siis aikomustakaan sitoutua mutta valehdellaan ja leperrellään että toinen luulee tämän olevan tosissaan. Helppoa toisten hyväksikäyttöä varsinkin jos huijari on komea.

• olemmekaan
        huijattu kirjoitti:

Tarkoitan tässä sellaisia huijareita jotka tieten tahtoen kerää kokemuksia eri henkilöistä, valehdellaan että on tosimielellä liikkeellä ja puhutaan paskaa, vaikka tarkotus on vaan päästä sänkyyn ja vähän ajan päästä ottaa uus huijattava. Ei siis aikomustakaan sitoutua mutta valehdellaan ja leperrellään että toinen luulee tämän olevan tosissaan. Helppoa toisten hyväksikäyttöä varsinkin jos huijari on komea.

naispolot komeudelle,valheille,kunhan ne vain tulevat komean miehen suusta.milloin opimme,emme ehkä koskaan,voi voi.

jos komeilla miehillä on vain tarkoitus saada kellistettyä nainen sänkyyn,mihin me sitten tarvitsemme sen komean miehen,koristeeksiko,kun komean miehen kuitenkin haluamme,ainakin suurin osa naisista?

• ne jotka hakevat
        huijattu kirjoitti:

ainoastaan kokemuksia ja seksiseuraa voisivat sen suoraan sanoa.
        Kirjoittelin viikkoja yhden hyväkkään kanssa joka oli "tositarkoituksella" liikkeellä.
        Ihania viestejä tuli kymmenenkin päivässä, kuvat vaihdettiin ja lopulta tavattiin.
        Ne treffit kestivät n 8 tuntia.
        Puhuttiin ja hymyiltiin ja puhuttiin lisää.
        Kun illan päätteeksi kiitin seurasta ja valmistauduin lähtemään kotiin oltiin oltiin hämmästyneitä: enkö meinaakkaan antaa "pesää".
        Hänen kiinnostuksensa loppui sitten siihen.
        Sama hemmo jatkaa treffeissä samalla linjalla edelleenkin, tarinat vaan vaihtuvat sen mukaan millainen naisen profiili on.
        Tämä kun on sen verran pieni kylä että tieto kulkee yllättävän hyvin.

• ollaan(m)

Kyllä kait se profiili jatkuvasti on tuolla kun ei kukaan ala kirjoittelemaan. Aloitusta aloituksen perään, nainen käy kattomassa profiilin ja se siitä sitten. Uusi aloitus.

• ei kai

se niin paha jos komea mies on huijannut,mut prrkele ku mua huijas ruma mies..:)
      no joo,aikani myös pörräsin deittipalstalla ja kävin treffeillä huijattavana (no osa oli semmosia,etten ite huolinut;) )ja uskoin kaiken mitä miehet mulle höpisi
      sitten ajattelin,että paskaaks tässä enää ja menin seikkailu-osastolle ja ajattelin hakea ihan vaan seksi-seuraa ja ottaa välillä vähän kevyemmin kun himot ne on hyttyselläkin :)
      ja se olikin mukava kokemus,jo alusta asti tiesi mikä on "pelin" henki,eikä odottanut mitään ihmeitä ja nautti vaan tutustumisesta ja kuinka kävikään...ikinä en ole kenenkään ukon kanssa puhunut niin asiallisia ja vakavia kuin sen "seikkailijan" kanssa,juttu vaan alkoi pian jo höpistiin kaikesta ja se on ainoa näistä mun netti-miehistä joak on väliitänyt miten mä voin ja jakselen arjessa ym ja jos on huolia niin sille voi kertoa kaiken
      olin todella yllättynyt,näinkin voi käydä...siis jos kemiat kohtaa :) sitähän se edellyttää
      mut noi seikkailu-ukot on toisaalta kaikkein reiluimpia koska ne ei anna ymmärtää mitään muuta

• ilmassa

Jos ottaiskin ensin seksiseuralaisen ja sitten voiskin kaikessa rauhassa etsiä semmosta vakituisempaa kaveri. Ei tulisi kaikenlaisiin hörhöihin sekaannuttua hellyyden puutteessa.

Tosiasiahan on se, että fiksuimmat miehet ovat jo varattuja, ainakin meidän aikuisten joukossa.

• pointti kyllä
        ilmassa kirjoitti:

Jos ottaiskin ensin seksiseuralaisen ja sitten voiskin kaikessa rauhassa etsiä semmosta vakituisempaa kaveri. Ei tulisi kaikenlaisiin hörhöihin sekaannuttua hellyyden puutteessa.

Tosiasiahan on se, että fiksuimmat miehet ovat jo varattuja, ainakin meidän aikuisten joukossa.

koska hellyydenpuute meitä usein ajaa tänne miehiä katsastamaan..
        ja siinä seksiseurassa se hyvä puoli,että siinä on kuitenkin jatkuvuutta,eli ne seikkailijat kyl useinmiten hakevat vakiseuralaista,ei yhden yön panoja..toki varmaan semmoisiakin on joukossa..

ja tämä mun "seikkailija" on kyl ihan vapaa mies,on vaan niin pirun kiireinen,ettei ehdi kovin tiivistä suhdetta ylläpitämään
        fiksu mies kuitenkin ja komea
        ja säännölliset orgasmit taattu....;D

• seksiseuraa?
        pointti kyllä kirjoitti:

koska hellyydenpuute meitä usein ajaa tänne miehiä katsastamaan..
        ja siinä seksiseurassa se hyvä puoli,että siinä on kuitenkin jatkuvuutta,eli ne seikkailijat kyl useinmiten hakevat vakiseuralaista,ei yhden yön panoja..toki varmaan semmoisiakin on joukossa..

ja tämä mun "seikkailija" on kyl ihan vapaa mies,on vaan niin pirun kiireinen,ettei ehdi kovin tiivistä suhdetta ylläpitämään
        fiksu mies kuitenkin ja komea
        ja säännölliset orgasmit taattu....;D

Hakeeko naiset sitten seksiseuraa täältä onko niitä? Jos muuttas omankin profiilin vain seikkailumielellä ja laajentas ikähaarukkaa vähän isommaksi molemmista päistä. Etsin ihan tositarkoituksella tällä hetkellä naista, mutta kun ei nuo naiset oikein innostu kirjoittelemaan. Mietin, että ei mun ulkonäössä ole kyllä vika kun kurkitaan profiilia jatkuvasti, vika taitaa olla vain minussa muuten ja en osaa kirjoittaa sillain että naiset ihastuu. Seksiseuraa jos etsii, niin ei ole väliä.

• haloo
        seksiseuraa? kirjoitti:

Hakeeko naiset sitten seksiseuraa täältä onko niitä? Jos muuttas omankin profiilin vain seikkailumielellä ja laajentas ikähaarukkaa vähän isommaksi molemmista päistä. Etsin ihan tositarkoituksella tällä hetkellä naista, mutta kun ei nuo naiset oikein innostu kirjoittelemaan. Mietin, että ei mun ulkonäössä ole kyllä vika kun kurkitaan profiilia jatkuvasti, vika taitaa olla vain minussa muuten ja en osaa kirjoittaa sillain että naiset ihastuu. Seksiseuraa jos etsii, niin ei ole väliä.

lue noi aikaisemmat viestit niin tajuat mistä on kysymys...

mut itse olen tällähetkellä ihan onnellinen "seksiseuralaisesta"
        en kaipaa sauvakävelyseuraa,en edes harrasta kyseistä lajia ja leffassa voi käydä muidenkin tuttujen kanssa

eikä mun ja "seikkailijan" kanssakäyminen pelkkää seksiä ole,et housut pois ja hommiin ja moikka
        kyl me ihan iltaa vietetään aika ajoin viiniä maistellen ja toistemme seurasta nauttien ja taas jaksaa arkea hyvillä fiiliksillä,akut kadattuna :)

ja ollaan me muutenkin yhteyksissä

• naista...
        seksiseuraa? kirjoitti:

ja ihmettelet että etsiikö naiset seksiseuraa.
        siis,eksää meinaa sitten harrastaa sitä seksii sen löytämäs naisen kanssa,sitten kun sellaisen löydät? vai mitä te teette yhdessä? katsotte telkkua vai? pelaatte korttia?

kyllähän seksi kuuluu terveeseen miehen ja naisen väliseen suhteeseen ja naisellakin on oikeus tyydyttää seksuaaliset tarpeensa,ihan siinä kuin miehelläkin.

• kyse.
        naista... kirjoitti:

ja ihmettelet että etsiikö naiset seksiseuraa.
        siis,eksää meinaa sitten harrastaa sitä seksii sen löytämäs naisen kanssa,sitten kun sellaisen löydät? vai mitä te teette yhdessä? katsotte telkkua vai? pelaatte korttia?

kyllähän seksi kuuluu terveeseen miehen ja naisen väliseen suhteeseen ja naisellakin on oikeus tyydyttää seksuaaliset tarpeensa,ihan siinä kuin miehelläkin.

vaan siitä, kun naiset ei ala kirjoittelemaan mun kanssa nykyään? Jos etsin vain seikkailumielellä, niin sillä ei ole mitään väliä minkälainen mies on muuten, kunhan on muuten vain hyvännäköinen heppu.

Meinasin, että jos alkais ettiä tosimielellä vain tuolla livessä naista itelle.

• tarkoitinkin..
        haloo kirjoitti:

lue noi aikaisemmat viestit niin tajuat mistä on kysymys...

mut itse olen tällähetkellä ihan onnellinen "seksiseuralaisesta"
        en kaipaa sauvakävelyseuraa,en edes harrasta kyseistä lajia ja leffassa voi käydä muidenkin tuttujen kanssa

eikä mun ja "seikkailijan" kanssakäyminen pelkkää seksiä ole,et housut pois ja hommiin ja moikka
        kyl me ihan iltaa vietetään aika ajoin viiniä maistellen ja toistemme seurasta nauttien ja taas jaksaa arkea hyvillä fiiliksillä,akut kadattuna :)

ja ollaan me muutenkin yhteyksissä

Että olis mukava olla naisten kanssa vaikka sitten seikkailumiellä. Nyt tositarkoituksella kun olen liikenteessä, niin hyvä ettei katota hampaat ja kaikki, että olenko kelvollinen mies!? Seikkailumielellä ei niin väliä, pääasia että ulkonäkö on kunnossa ;)

• livessä
        kyse. kirjoitti:

vaan siitä, kun naiset ei ala kirjoittelemaan mun kanssa nykyään? Jos etsin vain seikkailumielellä, niin sillä ei ole mitään väliä minkälainen mies on muuten, kunhan on muuten vain hyvännäköinen heppu.

onko nää sit jotain zombeja jotka täällä kirjoittelee ;)

no kyllä sillä tottavie on väliä seikkailussakin et millainen heppu se mies on ja miten käyttäytyy

ja kemian on toimittava seksissäkin....ei sitä nyt ihan kenen kanssa vaan....

• ne hampaat
        tarkoitinkin.. kirjoitti:

Että olis mukava olla naisten kanssa vaikka sitten seikkailumiellä. Nyt tositarkoituksella kun olen liikenteessä, niin hyvä ettei katota hampaat ja kaikki, että olenko kelvollinen mies!? Seikkailumielellä ei niin väliä, pääasia että ulkonäkö on kunnossa ;)

just kuulu ulkonäköasioihin...;)

• naiset huoli
        kyse. kirjoitti:

edes seikkailumielellä miestä,jos sillä ei ole korvien välissä(kin) jotain.

Kokonaisuus ratkaisee,etsii ihminen sitä toista ihmistä sitten millaiseen suhteeseen tahansa.

Naiset on aika vaativia,mutta ei nekään mahdottomia vaadi,kunhan miehellä on suht'koht kaikki "kotosalla",vähän joka asiassa.

Tosimielellä ei kannata etsiä ketään,siis liian tosissaan,takkiin tulee aivan varmasti.Otappa vähän rennompi tyyli ja sitä kulunutta kliseetä,eli pilkettä silmänurkkaas,siitä se lähtee.

• ne..
        ne hampaat kirjoitti:

just kuulu ulkonäköasioihin...;)

Ne ovatkin kunnossa ;)

• seikkaulumielellä.
        naiset huoli kirjoitti:

edes seikkailumielellä miestä,jos sillä ei ole korvien välissä(kin) jotain.

Kokonaisuus ratkaisee,etsii ihminen sitä toista ihmistä sitten millaiseen suhteeseen tahansa.

Naiset on aika vaativia,mutta ei nekään mahdottomia vaadi,kunhan miehellä on suht'koht kaikki "kotosalla",vähän joka asiassa.

Tosimielellä ei kannata etsiä ketään,siis liian tosissaan,takkiin tulee aivan varmasti.Otappa vähän rennompi tyyli ja sitä kulunutta kliseetä,eli pilkettä silmänurkkaas,siitä se lähtee.

Sitä vois ottaa asiat vähän rennommit. Ei tartte skarppina selitellä joka hiton pointtia, missä olen hyvä ja mitä teen. Kyllä mä osaan keskustella ja olla mukana, baareistakin misut joskus eksynyt mukaani.

Alkaa vaan hitto kyllästyttää kertomaan aina uudestaan ja yrittämään kun naiset ei vastaa kummiskaan. Seikkailumielellä vois ottaa rennommin, ei niin väliä, selittää vaan rehellisesti että olen kiva heppu jne..

• Ei Mies kuule
        seikkaulumielellä. kirjoitti:

Sitä vois ottaa asiat vähän rennommit. Ei tartte skarppina selitellä joka hiton pointtia, missä olen hyvä ja mitä teen. Kyllä mä osaan keskustella ja olla mukana, baareistakin misut joskus eksynyt mukaani.

Alkaa vaan hitto kyllästyttää kertomaan aina uudestaan ja yrittämään kun naiset ei vastaa kummiskaan. Seikkailumielellä vois ottaa rennommin, ei niin väliä, selittää vaan rehellisesti että olen kiva heppu jne..

selittele mitään naiselle.Kyllä sen pitää näyttää missä se on nummero uuno.Eikä Naiset edes kuuntele mitään selityksiä.Tekoja ne vaatii,vaikka ne olis miten pieniä tahansa,mutta jotain tekoja kuitenkin.

• ymmärretty.
        Ei Mies kuule kirjoitti:

selittele mitään naiselle.Kyllä sen pitää näyttää missä se on nummero uuno.Eikä Naiset edes kuuntele mitään selityksiä.Tekoja ne vaatii,vaikka ne olis miten pieniä tahansa,mutta jotain tekoja kuitenkin.

tuohon ei voi sanoo enään mitään, mies ilman tekoja..? Pitänee yrittää pongata misut vastaisuudesta sitten baarista kuten tähänkin asti.

• edes baarissa
        ymmärretty. kirjoitti:

tuohon ei voi sanoo enään mitään, mies ilman tekoja..? Pitänee yrittää pongata misut vastaisuudesta sitten baarista kuten tähänkin asti.

bongaus nimittäin,ilman niitä tekoja.
        Luuletko että kaikki baarin misut rientää sun pöytään kiljuen ja onnesta riemuiten,kun sä saavut sinne?Ehei kuule,kyllä sun pitää sielläkin tehdä jotain...tarjota drinksuja,esittää herrasmiestä(ei silti tarvi kertoo niille misuille,että ettit vaan seikkailuseuraa),pokata kauniisti ja pyytää tanssiin viimesiä hitaita,maksaa taksi,jos pääset saatille asti jne. Naista ei voi bongata noin vaan mistään,ei oo mitään suoraa tietä,aina on tehtävä jotain.On se niin rankkaa touhua,naisten bongaaminen.

• mies.
        edes baarissa kirjoitti:

Luuletko että kaikki baarin misut rientää sun pöytään kiljuen ja onnesta riemuiten,kun sä saavut sinne?Ehei kuule,kyllä sun pitää sielläkin tehdä jotain...tarjota drinksuja,esittää herrasmiestä(ei silti tarvi kertoo niille misuille,että ettit vaan seikkailuseuraa),pokata kauniisti ja pyytää tanssiin viimesiä hitaita,maksaa taksi,jos pääset saatille asti jne. Naista ei voi bongata noin vaan mistään,ei oo mitään suoraa tietä,aina on tehtävä jotain.On se niin rankkaa touhua,naisten bongaaminen.

Oli kiire baariin, kun kaverit huusi mukaan =)

Siksi en joutanut vastaamaan äsken?

Olen töissä naisvaltaisella alalla, eli mun teot on aika nollissa. Missä mun teot on? Hillaviivan höyläämisessä, Itse naiset ovat niitä aloitteen tekijöitä. Ne tarraa mun palleihin ja komentaa mua vaikka mihin. Välillä käy päähän tosissaan, mutta tätä se on elämä naisvaltaisella alalla.

Tsau! Ehkä olen vielä hengissä vähän aikaa?

• hmm.........
        mies. kirjoitti:

Oli kiire baariin, kun kaverit huusi mukaan =)

Siksi en joutanut vastaamaan äsken?

Olen töissä naisvaltaisella alalla, eli mun teot on aika nollissa. Missä mun teot on? Hillaviivan höyläämisessä, Itse naiset ovat niitä aloitteen tekijöitä. Ne tarraa mun palleihin ja komentaa mua vaikka mihin. Välillä käy päähän tosissaan, mutta tätä se on elämä naisvaltaisella alalla.

Tsau! Ehkä olen vielä hengissä vähän aikaa?

"olen töissä naisvaltaisella alalla"
        "itse naiset ovat niitä aloitteentekijöitä"
        "ne tarraa mun palleihin ja komentaa mua vaikka mihin"
        "mutta tätä se on naisvaltaisella alalla"

eli tuo kaikki tapahtuu töissä?

katselin kerraan madonnan videota,biisiä en muista,mutta madonna ainakin kovasti hiplasi siinä videossa taustatanssijoiden,sixpäkki-poitsujen "kalleuksia".

muuta naisvaltaista alaa ei kyllä heti tule mieleen,missä nainen tai naiset käy miehen palleihin kiinni työpaikalla,tai joo,stripparit.

strippari?

• olenko..
        edes baarissa kirjoitti:

Olenko väittänytkään moista?

Joskus kohdalle osuu vain mukava nainen jonka kanssa juttu lentää, jopa jommankumman kämpille asti ;)

Ihme pätijöitä täällä näkyy olevan, kun ei voi olla normaali ihminen vaan pitää olla joku saakeli supermies tai frederikki joka vitun asiassa. Mä luota siihen että kemiat kohtaa ja sillä siisti.

Netissä se on vain vaikeempaa...

• minä...
        olenko.. kirjoitti:

Olenko väittänytkään moista?

Joskus kohdalle osuu vain mukava nainen jonka kanssa juttu lentää, jopa jommankumman kämpille asti ;)

Ihme pätijöitä täällä näkyy olevan, kun ei voi olla normaali ihminen vaan pitää olla joku saakeli supermies tai frederikki joka vitun asiassa. Mä luota siihen että kemiat kohtaa ja sillä siisti.

Netissä se on vain vaikeempaa...

En ole koskaan joutunut tarjoamaan naisille trinksuja. Sehän melkein sama kuin maksullinen nainen. Maksat epätoivoisena naiselle alkoholia, että se menee känniin ja sit saa sen petiin ;D phuahah! Aika epätoivoista touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe