Kerrotaanpa nyt lisää näitä uskislegendoja. Tämän kertoi opiskeluaikoinani uskiskämppikseni:
Kerran oli kolme uskovaista nuorta mennyt heavymetal-konserttiin jossa esiintyi saatanallinen heavymetalbändi. Tarina ei kerro miksi he olivat sinne menneet.
He kauhistelivat kauheaa saatananpalvojaheavybändiä ja alkoivat yleisön joukossa rukoilla bändin esiintymistä vastaan.
Esiintyjän saapuminen lavalle viipyi. Kohta tuli joku roudari lavalle ja ilmoitti, että solisti ei uskalla tulla lavalle, koska yleisön joukossa on kolme nuorta jotka rukoilevat.
Hallelujaa!
Tarina ei kerro mikä bändi ja milloin oli kyseessä. Dokumenttilähteistä voisi tarkistaa peruttiinko esiintyminen tuolloin.
Saatanallinen heavybändi -tarina
5
788
Vastaukset
- Amen!
Sen on oltava totta, koska uskovat eivät valehtele.
- ja vuoden
Bändi oli AC/DC ja vuosi 1986 Helsingin jäähalli.
Angus Young Gitar, Simon Wright Drums, Malcolm Young Gitar, Brian Johnson Vocal, Clif Williams Bass.
Bändi ei ollut saatanallinen ja rukoilijoita oli viisi. He menivät konserttiin siksi, koska eivät pitäneet rock´n rollista ja halusivat näin rukoilemalla estää konsertin toteutumisen.
Rukoilijat poistuivat ja konsertti alkoi välittömästi rukoilijoiden poistuttua.
Olin silloin uskossa ja olen edelleenkin.
En ole koskaan pitänyt rock musaa paholaisen musana.
Päätän raporttini tähän.
AC/DC-fan vuodesta -81 - no religion
tuttava aivan vakavissaan uskoo Lordin edustavan Saatanaa. Hänen mukaansa Saatana ujuttautuu ihmisten elämään salkavalasti euroviisujen kautta.
Siihen ei järkipuheet auta. Onneksi voin nauraa hänen hupijuttujaan itsekseni. Miten ihmiset voi olla noin tyhmiä, sitä tulee mietittyä.
Juttu jatkui niin, että Halonenkin oli jo Saatanan vallassa kun ojensi yhtyeelle jonkin palkinnon kauppatorilla.- rerha
... itse Saakeli. Kyllähän sitä pirunkin pitää joskus tunnustuksia antaa suojateilleen, ettei heistä tulisi kristittyjä. Liittyi kirkkoon, että voisi ohjata suurimman osan kristityistä helvettihin.
- ET:stä kunnon ateistipresid...
rerha kirjoitti:
... itse Saakeli. Kyllähän sitä pirunkin pitää joskus tunnustuksia antaa suojateilleen, ettei heistä tulisi kristittyjä. Liittyi kirkkoon, että voisi ohjata suurimman osan kristityistä helvettihin.
Halonen ei ole liittynyt takaisin kirkkoon. Tuomari vihki heidät siviiliavioliittoon.
Sanoi häntä loukkaavan, että häntä epäillään ja väitetään ateistiksi, mitä hän ei suinkaan ole.
Eiköhän väittänyt itseään kristityksikin, mikä poliitikon on tietenkin pakko tehdä.
On kuulunut kristilliseen Setlementtiyhdistykseen lähellä työläishyväntekeväisyyttä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906495Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4574587Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222530Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372339Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m281106En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691020Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53990- 96912
- 65797