Rexona Girl

IchigoNeko!

Testaako Rexona Girl eläimillä? Ku mä käytän tropical power Rexona Girl deodoranttii, eli ei kai ne testaa eläimillä?

8

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IchigoNeko!

      MIKS KUKAAN EI VASTAA MUN VIESTIIN? VASTAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA >:(

      • tämmöisen:

        http://www.consumersolidarity.org/Category:Unilever

        >

        Tuossa siis linkki ja pätkä tekstistä. Pääpiirteissään tuossa kerrotaan, että Unilever (siis Rexonan eli Suren valmistaja) kieltäytyy yhteistyöstä kuluttajajärjestöjen sun muiden kanssa ja käyttää lapsityövoimaa ja eläinkokeita sekä saastuttaa ympäristöä. Sivulla on lista valmistajan brändeistä, ja siellä se Rexonakin nököttää.

        Jos haluat deodorantin, joka on mahdollisimman vähän testattu eläimillä, sinun kannattaa investoida deodoranttikiveen. Se ei ole ihan halpa, mutta kestää taatusti monta monta vuotta (kuin kivi). Löydät semmoisen esimerkiksi luontaistuotekaupasta, ja myyjät osaavat joka tapauksessa kertoa sinulle lisää asiasta.

        Vattu muuten itelles. ;)


      • IchigoNeko!
        tämmöisen: kirjoitti:

        http://www.consumersolidarity.org/Category:Unilever

        >

        Tuossa siis linkki ja pätkä tekstistä. Pääpiirteissään tuossa kerrotaan, että Unilever (siis Rexonan eli Suren valmistaja) kieltäytyy yhteistyöstä kuluttajajärjestöjen sun muiden kanssa ja käyttää lapsityövoimaa ja eläinkokeita sekä saastuttaa ympäristöä. Sivulla on lista valmistajan brändeistä, ja siellä se Rexonakin nököttää.

        Jos haluat deodorantin, joka on mahdollisimman vähän testattu eläimillä, sinun kannattaa investoida deodoranttikiveen. Se ei ole ihan halpa, mutta kestää taatusti monta monta vuotta (kuin kivi). Löydät semmoisen esimerkiksi luontaistuotekaupasta, ja myyjät osaavat joka tapauksessa kertoa sinulle lisää asiasta.

        Vattu muuten itelles. ;)

        Eli sitten Rexona Girl testaa eläimillä?


      • näin on.
        IchigoNeko! kirjoitti:

        Eli sitten Rexona Girl testaa eläimillä?

        Tuossa linkin listassa on kaikenlaista muutakin tuttua tuotetta, jota on testattu eläimillä: myös shampoota ja jäätelöä. Ja tuossa on kyse vain yhden firman tuotteista. Harmi juttu, mutta totta. :(


      • IchigoNeko!
        näin on. kirjoitti:

        Tuossa linkin listassa on kaikenlaista muutakin tuttua tuotetta, jota on testattu eläimillä: myös shampoota ja jäätelöä. Ja tuossa on kyse vain yhden firman tuotteista. Harmi juttu, mutta totta. :(

        ...ne testaakin ihmisillä! Seki on noboo testaa ihmisillä, tai onko Unilever joku Hitlerin firma nii rexona testaa juutalaisilla??


    • mmoi.

      Ylös.

    • HäH?

      Siis testataanko Rexona eläimillä?? 8O

      • Eläinystävä! :)

        Mää oon ainakin monesti kuullu että rexona testataan ihmisillä,eikä eläimillä,mutta Nivea on ainakin yksi deutorantti merkki joka ei testaa eläimillä itse käytän sitä! :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe