Olen nyt 20 v täyttänyt mies ja sinkku ollut sen saman 20 vuotta. Asun kohtuu isossa kaupungissa eteläisessä suomessa.
naisiin yritän tutustua baareissa. Oikeastaan muualla minulla ei ole mitään mahdllista niihin tutustua. Olen työpaikassa jossa naisen näkeminen on jo harvinaista. Noh, koulussa oli paljon tyttöjä mutta minun kohdalla opiskelut ovat ohi.
Minulla ei myöskää ole mitään laajaa ystäväpiiriä johon kuuluisi paljon sekä miehiä että naisia ja sitäkään kautta en pysty kehenkään tutustumaan koska itsellä vain muutama miespuolinen kaveri/ystävä ja naisista ei löydy kuin muutamia sellaisia joita ehkä moikkaa kun vastaan tulee ja muutama sana saatetaan vaihtaa. mitään kavereitakaan minulla ei naisista ole.
Eli mihinkään kotibileisiinkään mun suppeassa kaveripiirissä ei mahdollisuuksia ole. sääli koska olen joskus kuullut/havainnut että niissä on aika luontevaa tutustua uusiin naisiin.
Ulkonäöstäni sen verran että olen aika pitkä tyyppi, 183-185 cm,78-80 kg eli olen hoikkavartaloinen. Näytän tosiaan melkoisen hoikalta vaikka painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen, tosin siellä normaalin alapäässä mutta kuitenkin. Onko hoikkuus pahasta naisten mielestä? Minulla ei mitään lihasta ole mutta ryhtini on hyvä.
Hiusteni väri hieman vaihtelee ruskean eri sävyjen ja toisinaan se on musta. Hiuksistani olen saanut naisilta aika paljon kehuja että ne ovat muodikkaat ja siistit.
Pukeudun baarissa ylensä farkkuihin ja kauluspaitoihin. Vaate ostoksille olen ottanut mukaan todella muititiotoisen naispuolisen serkkuni ja hänellä on silmää muodille ja aina on sanonut jos joku vaate ei oikeen nappaa kun olen niitä ehdottanut ja hänen makutuomarina olessa olen hommanut mahdollisimman muodikkaat ja siistit vaatteet nimenomaan baariin.
Vaikka baarikuteeni ovat pääasiassa tämän naisen suosittelemia niin tykkään niistä todella paljon itsekkin. tämä nainen on todella suosittu miesten keskuudssa ja seuraa muotia todella tarkoin.Hän osaa kyllä auttaa minua valitsemaan sellaiset kuteet jotka sekä sopivat minulle hyvin ja ovat naisten mielestä siistit ja muodikkaat. Joten minulla ei ole oikeen mitään syytä olettaa että pukeutuisin jotenkin epämuodikkaasti. Joten vaatetuksen luulisi olevan kunnossa.
No, Baareissa tulee käytyä suurinpiirtein kertaalleen joka viikonloppu. Joko yksin tai kaverin/kavereiden kanssa. Nyt viimeaikoina olen useimmiten käynyt yksin.
Baarissa alkuillasta siinä juon trinkkejä ja istuskelen pöydässä ja lähinnä tarkkailen tilannetta. Hieman saatan kierrellä ja morjestaa/hetken aikaa jutella jonku puoli tutun kanssa. Koko ajan tavallaan tarkkailen tilannetta saisiko silmäpeliä jonkun kiinnostavan näköisen tytön kanssa. harvoinpa mitän tämmöistä tapahtuu.
Kun ilta etenee siirryn yleensä tanssilattialle. Siellä on aina todella paljon porukkaa. Menen yleensä jokun naisen naisporukan läheisyyteen tanssimaan ja lähinnä yritän saada silmäpeliä johonkin tyttöseen.
Missään nimessä en mitenkään liimaudu kiinni kehenkään tanssilattialla vaan eri naisten läheisyydessä tanssin. Jos jonkun kanssa jotain silmpeliä saan niin vasta sitten menen juttelemaan? Viisasta toimia näin?
en juuri koskaan mene juttelemaan kenellekkään naiselle jos silmäpeliä/flirttailua ole aluksi ollut. Kannattaisiko mennä?
Jokatapauksessa erittäin harvoin tuntuu baarissa mitään säpinää saavan. nimeomaan tätä silmäpeliä/muuta kiinnostuksen merkkejä naisilta baarissa jonka seurauksena menen tekemään tuttavuutta.
Ehkä 1/5 baari kerrasta saan jonkun tytön kanssa jotain säätöö aikaan. Pussailua/halailua/tanssimista mutta jutut ovat aina muutamien treffinen jälkeen menneet poikki. Yleensä vielä naisen aloitteesta. Minä etsin seurustelukumppania enkä mitään muuamien treffien iloa.seksiä en koskaan harrasta ennen kuin hyvin tunnen tytön joten mikään vonkaajakaan en ole.
Mutta valtaosa baarireissuista on siis yhtä tyhjän kanssa. Ei minkäänlaista säpinää 4/5 baari kerrasta.
yleensä kun tansilattialle menee jonkun naisen/naisten läheisyyteen tanssimaan niin monesti niillä naisilla on jotenkin epäileväinen ilme tyyliin mikäkähän tyyppi tuoki nyt on. Toisinaan naiset vaihtaa jonki ajan päästä paikkaa kun siihe läheisyyteen menee tanssimaan ja onpa muutaman kerran joku tyttö hellävaraisesti työntänyt kauemmas.Tätä sattuu harvoin. Haluan vielä sanoa että en todellakaan mene lähellekkään iholle kiinni tanssilattialla muta kuitenkin siihen naisen läheisyyteen? Onko tämmöinen huono tapa baareissa?
Joskus tämän toiminnan seurauksena saa jotain silmäpeliä naisen kanssa ja sitten se yleensä eteneekin pussailuksi ja halailuksi ja hitaatkin tanssitaan. numerot vaihdetaan ja muutamien treffien jälkeen nainen laittaa poikki. näin yleensä aina kun siten baarissa on isku onnistunut.
toki joskus baarissa on juttu alkanut ihan silleen että silmäpeliä on ollut muualla kuin tanssilattialla ja homma siitä sitten lähtenyt liikkeelle. Muta sanoisin että tämmöisiä iltoja että saa jotain säpinää on melkoisen vähän. Kuitenkin aika paljon tulee käytyä eri baareissa.
Alan hieman jo kyllästymään baareissa käyntiin mutta koska minulla ei oikeen muuta paikkaa ole mistä saattaisin löytää tyttöystvän niin melkeenpä pakko käydä. nettiä kokeilin joskus 16-17 v ja ei ollut mun juttu se.
Ihmettelen vain että miksi en baareista juurikaan naisseuraa saa??? Olettaisin että ulkonäköni on ihan hyvä ja jopa kohtuu komea olen.
joskus olen netissä näyttänyt kuviani jollekkin muijalle nin lähes poikkeuksetta ne sanovat että olen komea/hyvännäköinen. En usko että he kohteliaaisuudesta sitä tekevät koska muutamia vuosia sitten jolloin oikeasti olin melko vaatimattoman näköinen muijat vastaavissa tilanteissa myöskin sanoivat sen.
olen panostanut paljon ulkonäkööni ja vaatetukseeni. Luonnekkin pitäisi ihan hyvä olla. En tosin mikään hirveä supliikkimies ole mutta uskallan kyllä mennä naisille juttelemaan mutta se todella vaatii sen merkin naiselta että hän on kiinnostunut. muuten en uskalla mennä juttelemaan koska yleensähän niistä silloin seuraa pakit jos ei mitään silmäpeliäkään ole ollut.
Luvattoman harvoin vaan kukaan nainen silmäpeliin kanssani alkaa. Toki välillä sitten tämmöistäkin tapahtuu niinkuin jo aiemmin olen esille tonut. se on se 1/5 suunnilleen kun jotain tapahtuu.
Mutta miten kannattaisi kehittää toimintatapoja baarissa jotta paremmin joku nainen löytyisi??
Ja muutenkin mielipiteitä ja uusia näkemyksiä tähän ongelmaani kaipaan ja neuvoja miten tosiaan tehokkaammin tutustuisin johonkin naiseen ja saisin sitä kautta tytöystävän?
Rima minulla ei liian korkealla myöskään ole. Tokihan jotain vaatimuksia on mutta nämä vaatimukset läpäisee valtaosa oman ikäluokkani naisista joten mitenkään nirsokaan en ole. Missään tapauksessa minulle ei kuitenkaan kuka tahansa kelpaa.
Tekstistä tuli pitkä kuin nälkävuosi mutta toivottavasti joku jaksaisi vastatakkin.
Miksi en löydä tyttöystävää?
73
24241
Vastaukset
- M22.
Ei minullakaan ole tyttöystävää ja kaksi vain ollut :(
- murehtiko
26v eikä yhtäkään tyttöystävää! Homokaan en ole.
Kuvani nähtyään usein mua sanotaan "krantuksi". Onko se niin vaikea käsittää, että vaikkei ruma olisikaan niin miehenä pariutumisen esteenä saattaa silti olla ujous ja heikko itsetunto? Ne naiset kun ei pahemmin vaivaa jaksa/uskalla myöskään nähdä iskemisessä. - nöösi_poika
murehtiko kirjoitti:
26v eikä yhtäkään tyttöystävää! Homokaan en ole.
Kuvani nähtyään usein mua sanotaan "krantuksi". Onko se niin vaikea käsittää, että vaikkei ruma olisikaan niin miehenä pariutumisen esteenä saattaa silti olla ujous ja heikko itsetunto? Ne naiset kun ei pahemmin vaivaa jaksa/uskalla myöskään nähdä iskemisessä.Älkääs pojat murehtiko. Olen 32v eikä yhtäkään tyttöystävää! Homokaan en ole.
Kuvani nähtyään usein mua sanotaan "krantuksi". Onko se niin vaikea käsittää, että vaikkei ruma olisikaan niin miehenä pariutumisen esteenä saattaa silti olla ujous ja heikko itsetunto? Ne naiset kun ei pahemmin vaivaa jaksa/uskalla myöskään nähdä iskemisessä.
- standardiina
Jätkä saapuu ykkösissään vimosen päälle stailattuna paikalle hiukset geelillä liimattuna uusimman trendin mukaisesti.. Se on panostanut itseensä, sen näkee, ja harkinnut kolme tuntia, mitä se vetää päälleen, senkin näkee.. Sitten kun se tapaa tavallisia tyttöjä ja alkaa niitten kanssa sen silmäpelirumban, mut ei tavallista jutustelua saa aikaan, niin naiset vetää tasan yhden johtopäätöksen..
Eli toisin sanoen ei norminainen silloin ymmärrä, et miehen päässä liikkuu yhtään mitään, jos se näyttää pikemminkin rakastavan peiliä ja silmänvilkuttelua, mut ei tosiaankaan kykene siihen jutusteluun. Siinä voittaa tavallisen näköinen mukava ja jutteleva mies tällaisen minä olen nyt täydelliseksikympiksistailattukatsokaakaikkiminua-aletaankojosilmäpeliäsamantien-poikasen.. Tavallinen mies, joka ottaa hihasta kiinni ja jutustaa ilman mitään pelataantässänytkaksituntiasilmäpeliäennekuinvoiedesmoikata-sessiota ja ei yleensäkkään tee tavallisesta asiasta noin jotenkin epänormaalinkokoista tai suurellista asiaa on paljon parempi..
Toinen juttu mikä tosta paistaa niin läpi, niin jos tyyppi aloittaa kertomaan itsestään ensin kolmella aanelosella, miltä se näyttää ja vimoseks mainitsee ehkä sivulauseessa yhden asian luonteestakin, niin ei voi tulla muuta mieleen kuin se, et jos jo pelkän tällasen jutun perusteella tuollainen pinnallisuus ja pädenvaatetuksellanijakampauksellani- linja nyt vaan täytyy näkyä sit muutenkin päälleppäin, koska se nyt vaan on susta ulospäin näkyvä juttu, oli sussa sit sisällä mitään tai ei ollut.
Ei monestakaan tavallisesta ihmisestä joka normaalisti tulee jutteleen, edes muista, et mitä sillä oli päällään, kun ekana ehkä tulee mieleen jotain mistä juteltiin..
Ei voi mitään, mut ihan tavalliset naiset ei ehkä ensimmäisenä katsahdakkaan siihen, joka on miesten trendilehdenkansikuvapojan näköinen, sitä vois suoraan verrata johonkin vastaavaan, mistä miehet ajattelee, et bimbo mikä bimbo, joka ei muuta kuin vilkuttelee silmiään miehille, toisaalta sulla voi olla huono itseluottamus, ja et sitten kuitenkaan tunne oloasi omaksi ihmevetimissä, jos et uskalla vaan olla oma itsesi. Tai sit jos sulla olis hyvä itseluottamus, niin olisko mitään väliä sillä vaikka olis pukeutunut säkkiin tai tuhkaan
?- Peter K
että yleistit melkoisesti tämänkin ketjun aloittajan persoonan/roolin.
Itse voin sanoa että olen mallinkin töitä tehnyt ja
yleensä siistit kuteet päällä, mutta se ei todellakaan tarkoita että olisin ko. tekstin tyylinen henkilö.
Olen saanut aina kehuja paitsi ulkonäöstäni niin mukavasta "luonteesta". Kun taas tapaan tuntemattomia tyttöjä, monet menevät lähes lukkoon jos menen puhumaan heille, hyvä etteivät
heti ala tuijottamaan meikkipeiliinsä...
Eli tarkoitin jos on (omakehuisesti) liian komea, niin silloin se voi sinällään tuoda pikku ongelmia:)
- no problem?
voi sinua, mut sama ongelma se on muillakin. itse lopetin toukokuussa pitkän suhteen ja on tässä nyt tullut sinkkuelämää vietettyä, ihan tarpeeksi kauan jo. kesän aikana on baareja kierrelty ja pidetty hauskaa kavereiden kanssa mutta jonkun ihanan miehen kainaloon haluiaisin päästä..
kyllä baareissa juttuseuraa saa, aina vaan ei ihan sellaisilta itselle sopivilta tyypeiltä. toivon kuitenkin että se oma kulta vielä joskus tulee vastaan. ei sitä koskaan tiedä milloin käy hyvä tuuri! pidä vaan kuule silmäpeliä yllä ja muista että hymy on aina vaan plussaa! vielä täs nuoria ollaan ja muitakin seuraa kaipaavia sinkkuja on varmasti paljon liikenteessä niin et älä huoli, eiköhän sinunlaisesi pakkaus vielä tyttöystävän löydä kuhan pidät silmät auki muuallakin kuin baareissa.. ei täs viel epätoivoseks tarvi rueta :)- eightyfive02
Kyllä, kannattaa pitää silmät auki muuallakin kuin baareissa. Kokeile vaihtaa nimimerkiksesi M-15, niin silloin ainakin netissä ja kirjeenvaihtopalstoilla naiset alkavat käydä suorastaan kuumina!
- g0ldie
Sä yrität hei liikaa.
Viimeksi kun mulla oli mitään vientiä baarissa, se oli sattumoisin semmoinen ex tempore -reissu, tempaisin päälle vaan kornin "I AM THE AFTERPARTY" -t-paidan ja hyppäsin kavereiden messiin hetken mielijohteesta sen kummemmin panostamatta. Sitten vaan hauskanpitoa ja jorailua ilta, ja kas, yksi tyttö tuli hakemaan kädestä pitäen tanssimaan, toisen kanssa oli enemmän peliä ja illan päätteeksi vaihtui puhelinnumerot.
(ei siitä sen enempää tullutkaan, mutta kivaa oli silti) - suttajasekundaa
En tiedä päteekö tämä tapaukseesi, mutta itse en pääse juuri mihinkään syystä etten omaa selkärankaa. En ole kovin ronski tai sellainen jonka tytöt voisivat kuvitella nussivan tajun kankaalle treffien päätteeksi (kärjistetysti sanottuna) Olen vain liian kiltti, tai enemmänkin varovainen.
Että näin. Ongelman tiedän, mutten ratkaisua. - kylma_tila
Olitpas kirjoittanut pitkän viestin mutta hyvin jaksoin sen lukea:)
Ensinnäkin antaisin sinulle tämän neuvon: Etsi niitä naisia mielellään muualta kuin baarista. Toki jotkut löytävät kumppanin baaristakin mutta voisit lähteä katselemaan tyttöystävää esim. harratusten, erilaisten tapahtumien, illanviettoen yms. keskeltä. Oman poikaystäväni löysin yhteisten kavereiden kautta. Äläkä ota minkäälaisia paineita kumppanin löytämisestä, se ihana nainen kyllä tulee sinua vastaan kun on sen aika..:)
Hyvä, että olet panostanut ulkonäköösi, sillä hyvänäköinen ilmestys herättää aina positiivista huomiota, mutta muista että hyvä ulkonäkökään ei korvaa sisäisiä puutteita. Juttele ja puhu naisille ja osoita että olet kiinnostunut. Mies hyvällä itsetunnolla varustettuna on naisten mieleen enemmän kuin mies jonka olemus huokuu "anteeksi että olen olemassa"- asennetta.
Hyvä ettet ole liian kranttu, mutta ihan mitä tahansa ei kannata myöskään ottaa.
Onnea matkaan ja toivottavasti tästä nyt olisi edes vähän apua :)- Äääähhh
"Äläkä ota minkäälaisia paineita kumppanin löytämisestä, se ihana nainen kyllä tulee sinua vastaan kun on sen aika..:)"
Älä nyt jaksa tollasta yltiöpumpulimaista satutuubaa.
Noin itsekin ajattelin siinä parikymppisenä, vaan eipä ole sitä ihanaa tyttöä näkynyt ja ikää kohta 10 vuotta enemmän.
Teiltä naisilta se ehkä käykin noin taianomaisesti, kun ei tartte itse tehdä juuri mitään sen eteen ja miehet hoitaa sen iskemispuolen. - kylma_tila
Äääähhh kirjoitti:
"Äläkä ota minkäälaisia paineita kumppanin löytämisestä, se ihana nainen kyllä tulee sinua vastaan kun on sen aika..:)"
Noin itsekin ajattelin siinä parikymppisenä, vaan eipä ole sitä ihanaa tyttöä näkynyt ja ikää kohta 10 vuotta enemmän.
Teiltä naisilta se ehkä käykin noin taianomaisesti, kun ei tartte itse tehdä juuri mitään sen eteen ja miehet hoitaa sen iskemispuolen.No ehkä naisten on jossain määrin helpompi löytää se kumppani mutta mitenkään taianomaisesti se ei käy meillekään.
Huono itsevarmuus, heikko itsetunto ja epätoivoisuus yms. kyllä paistavat läpi ja ovat tehokas karkottaja vastakkaisen sukupuolen silmissä ja koskee molempia sukupuolia. - Zumbo
kylma_tila kirjoitti:
No ehkä naisten on jossain määrin helpompi löytää se kumppani mutta mitenkään taianomaisesti se ei käy meillekään.
Huono itsevarmuus, heikko itsetunto ja epätoivoisuus yms. kyllä paistavat läpi ja ovat tehokas karkottaja vastakkaisen sukupuolen silmissä ja koskee molempia sukupuolia.Mitä sitten kun olet epävarma itsestäsi. Ei kaikki oo niin iskuvalmiita teräsmiehiä, en minä ainakaan. Sitten kun oletetaan että sinä teet aloitteen, mutta mitäs sitten tehdä kun ei uskalla... Lähinnä pelottaa se, että tulee semmonen silmien pyörittely tms. "mitä sä oikee kuvittelet..." tyylinen vastaus. Kai sitä pitäs joskus yrittää jotain... Niin, ikää 25 ja 1 pitkä suhde takana ja kaikki tämmönen uuden seurustelun alottaminen ihan outoa.
- ...........
kylma_tila kirjoitti:
No ehkä naisten on jossain määrin helpompi löytää se kumppani mutta mitenkään taianomaisesti se ei käy meillekään.
Huono itsevarmuus, heikko itsetunto ja epätoivoisuus yms. kyllä paistavat läpi ja ovat tehokas karkottaja vastakkaisen sukupuolen silmissä ja koskee molempia sukupuolia.nimim. Ääähh kanssa samaa mieltä, en jaksais mäkään lukea näitä naisten kommentteja miehille "tapaat sen oikean naisen kun vähiten odotat". Miehillä se ei vain käy noin koska 98 prosenttia naisista ei tee aloitteita ja vaikka mies tekisi sata aloitetta vuodessa, vain promille niistä naisista kiinnostuu miehestä. Naisilla on eri asia koska naisille tehdään säännöllisesti aloitteita jos he vain liikkuvat ihmisten ilmoilla ja varsinkin baarissa. Naisten ei tarvitse kuin ilmaantua paikalle ja olla baarissa hetken aikaa yksin ilman sitä naispuolisten kaverien armeijaa niin miehet tulee heti jutteleen.
"Huono itsevarmuus, heikko itsetunto ja epätoivoisuus yms. kyllä paistavat läpi ja ovat tehokas karkottaja vastakkaisen sukupuolen silmissä ja koskee molempia sukupuolia."
Ei se noin ole. Miehillä nuo ominaisuudet on suuri haitta ja jos nainen haistaa miehestä pienenkin epävarmuuden poikasen, mies on heti "totaalinen turn off". Nainen taas voi olla kuinka epävarma, epätoivoinen tahansa eikä se montaakaan miestä haittaa yhtään. - pv6011
Äääähhh kirjoitti:
Teiltä naisilta se ehkä käykin noin taianomaisesti, kun ei tartte itse tehdä juuri mitään sen eteen ja miehet hoitaa sen iskemispuolen.ja vittu ei tule vaikka ei juo tai polta
- 7967trfyhg
........... kirjoitti:
nimim. Ääähh kanssa samaa mieltä, en jaksais mäkään lukea näitä naisten kommentteja miehille "tapaat sen oikean naisen kun vähiten odotat". Miehillä se ei vain käy noin koska 98 prosenttia naisista ei tee aloitteita ja vaikka mies tekisi sata aloitetta vuodessa, vain promille niistä naisista kiinnostuu miehestä. Naisilla on eri asia koska naisille tehdään säännöllisesti aloitteita jos he vain liikkuvat ihmisten ilmoilla ja varsinkin baarissa. Naisten ei tarvitse kuin ilmaantua paikalle ja olla baarissa hetken aikaa yksin ilman sitä naispuolisten kaverien armeijaa niin miehet tulee heti jutteleen.
"Huono itsevarmuus, heikko itsetunto ja epätoivoisuus yms. kyllä paistavat läpi ja ovat tehokas karkottaja vastakkaisen sukupuolen silmissä ja koskee molempia sukupuolia."
Ei se noin ole. Miehillä nuo ominaisuudet on suuri haitta ja jos nainen haistaa miehestä pienenkin epävarmuuden poikasen, mies on heti "totaalinen turn off". Nainen taas voi olla kuinka epävarma, epätoivoinen tahansa eikä se montaakaan miestä haittaa yhtään.Ei se ole naisille eri asia, siis te vaan luulette niin, koska naisista osa hokee noita vitun latteuksia: arvaa mitä sä kavereiltas kuulet jos olet nainen? Arvaa vituttaako? Arvaa tietääkö joka ikinen ettei ne pidä pätkääkään paikkaansa? Naiset vaan on saanu sen käsityksen, että latteuksien lateleminen lohduttaa jotenkin. Jokainen tietää, että ei se tule kun sitä vähiten odottaa kuin harvalle: suurin osa etsimällä etsii, myös niistä naisista. Isolla osalla latteuksia latelevista muijista on muutama yhteinen piirre: ne on nättejä, muttei liian kauniita. Ne on sopusuhtaisa, muttei missejä, ne on vähän kuin naapurintytön ja pissiksen sekoitus, ei liian vaarallinen, mutta ok, ja semmosia että niille uskaltaa siis tarjoutua: ja niille niitä tarjouksia sataa. Ei niitten tartte etsiä, eikä kukaan säikähdä niitä. Niitä ei myöskään jahtaa itsetuntonsa korvikkeeksi ja parantajaksi hakevat paskiaiset ja egoaan nostavat narsistit, koska ne ei ole saaliita: joka mies ottaa ne jossain määrin tosissaan. Ja vaikkei jutusta tulis mitään, ne on silti ihania. Ne voi jaella "lohduttavia" latteuksia mielinmäärin ja yleensä ne tietää myös suhteista "kaiken" ja miten kenenkin pitää toimia. Ne tarkottaa ehkä jotensakin hyvää, muttei ymmärrä oikeasti pätkääkään. Ne latteudet vituttaa ihan yhtä paljon naisia.
No enivei, kyllä se heikko itsetunto haittaa sitten taas naisillakin: heti on raadon syöjät paikalla. Juu, eikä se haittaa niitä miehiä yhtään. Ne näkee tilaisuutensa koittaneen ja hyväksikäyttö alkaa, ja sen varmemmin, mitä kauniimpi tää siipeensä saanut on. Kauniita naisia saa jotenkin miesten mielestä metsästää, käyttää, kohdella paskasti jne. Jenkkilän jengeissä kauniit lihottavat itsensä mäskeiksi välttyäkseen joukkoraiskauksilta ja huora-soluttautumisilta, ja se on ääripää, mutta samat säännöt pätee täällä, jos ei kuulu jonnekin "kauniitten ja rohkeitten maailmaan". Kyllä hiekkoitsetuntoinen nainen aina jonkun saa, mutta kuka vitun haaskalintu siihen sattuu on toinen juttu. Ujolla ja hyväitsetuntoisella sen sijaan on ihan hyvätkin mahdollisuudet, mutta vain hyvällä itsetunnolla. Niin, kaikki ujothan eivät ole heikko itsetuntoisia.
Niin, iloinen, naurava nainen on muuten huora, tiesitkös sitä?
Ja mitä sitten, kun nainen onkin hidas? Ei ole hyvä enää, kun ei saa harkita, muuten heti pelaa. Pimppiä ei saa tyrkyttää, mutta heti pitää antaa, muuten tietty pihtaa. Jos nainen tekee aloitteen se on tyrkky, jos ei tee... No, ei tee muutkaan. Ei miehet tee enää aloitteita kun umpikännissä, ja ne pintametrot pelaa keskenään, koska niistä kukaan muu ole kiinnostunutkaan. Ja pakkeja tulee miehiltäkin, ja nykyään osaa pitäisi jopa jahdata! Häh?
No, siis jne. jne. jne. Kyllä ne samat jutut on naistenkin riesana: latteudet, pakit, yksinäisyys, arkuus, pettymykset ja kaikki.
Mitään "Se oikeaa" ei ole ehkä olemassakaan eikä se tule välttämättä koskaan vastaan. Siksi kannattaa vaan elää ja tehdä parhaansa, eikä nynnyillä. Tosin viimeksi tuli turpaan siinäkin :) - nöösi_poika
Niin, Tämä on taas tätä naisten "ei hätää, kaikki kääntyy parhain päin" -bullshitiä.
Itsehän olen 31-vuotias, joten nauran näille "yrität liikaa" ja "kyllä se oikea löytyy" -jutuille! - sinkq
Just näin. Ja kannattaa jutella mahdollisimman paljon naisille (vaikka et pitäisikään naisesta) jotta saa sitä luontevuutta ja rutiinia :)
- ainakaan meikäläistä
No en varmasti olekaan ihan sitä kohderyhmää mitä haet mutta ite en kyllä vois tosissani kattella sellasta jätkää kuka tanssii, viel yksinään.. ja vimosen päälle vaatteet päällä. (Sori.)
- elonmerkki 01
Turpavärkki väärän muotonen. Siitä se johtuu.
- ..............................
- ............
"Eli olet tuskin aloittanut "naisenmetsästystä" joten älä nyt alkumetreillä innostustasi menetä!"
Kovaa ja rehvakasta puhetta jälleen naisilta miehille, "Älkää nyt nössöjä olko että heti muutamista pakeista lannistutte, uutta matoa vaan koukkuun!". Nämä naiset itse eivät ole varmaan yhtäkään aloitetta tehneet itse ja silti luulevat olevansa mestareita neuvomaan miehiä aloitteen teossa. - 637281553381853
............ kirjoitti:
"Eli olet tuskin aloittanut "naisenmetsästystä" joten älä nyt alkumetreillä innostustasi menetä!"
Kovaa ja rehvakasta puhetta jälleen naisilta miehille, "Älkää nyt nössöjä olko että heti muutamista pakeista lannistutte, uutta matoa vaan koukkuun!". Nämä naiset itse eivät ole varmaan yhtäkään aloitetta tehneet itse ja silti luulevat olevansa mestareita neuvomaan miehiä aloitteen teossa.Tässä hyvä neuvo kaikille miehille! Älkää tehkö aloitetta nainen tulee ite tekemää sen aloitteen jos on kiinnostunu mutta jos todella haluat jonku tietyn nii sitte aloite on hyvä idea nainen huomaa jo siinä vaiheessa kun mies tulee juttelemaan että onko mies oikea hänelle joskus tulee rukkaset joskus onnistaa ei pidä lannistua jos tulee rukkaset se on heikkouden merkki
- snickers_
No ei tuo säpinää vain 1/5 kerroista mitenkään erityisen huonosti ole. Olet ilmeisen paljon analysoinut baarikäyttäytymistäsi ja ulkonäköäsi, mutta et ainakaan kertonut mitään niistä treffeistä.
Jos tosiaan tyttöystävää etsit niin kannattaa ehkä miettiä myös mikä menee pieleen niillä treffeillä. Minne viet naiset ja mistä ja miten paljon puhutte? - blogia
realsocialdynamics.blogspot.com
- Vastaan..
Jos olet Turusta, niin tuohon ongelmaan ei auta mikään. Silloin auttaa vain vaihtaa maisemaa.
Nimimerkillä saman kokenut. - lumikukka
Totuus taitaa olla se, että sen näkee ulospäin, että kuka baarissa etsii ja kuka siellä viettää vain hauskaa aikaa hyvässä seurassa! Ja valitettava totuus on myöskin se, että helposti etsimisestä alkaa paistaa läpi epätoivo, mikä karkoittaa ihmisiä pois. Se oikea ja sopiva kumppani yleensä kohdataan aivan sattumalta, ei etsien. Intensiivinen etsintä, ulkoa opetellut iskurepliikit ja taktikoitu silmäpeli käyvät työstä ja alkavat maistua pian puulta. Tottakai siinäkin on mahdollisuus tutustua ja tavata aina joku, mutta tuskin se oikea kuitenkaan. Koko baarikeikkahan on silloin kuin työläs projekti, jos sinne joka kerta lähdetään mielessä joku tietty tavoite ja jos tavoite ei täyty, niin tulee pettymys. Jää ehkä huomaamatta monia arvokkaita asioita, kun keskittyy liikaa vain siihen, että "show vedetään läpi". Kierre voi olla kohta suurikin ja muuttua jopa ongelmaksi. Neuvoisin, että älä keskity siihen etsimiseen, vaikka kuinka haetkin tyttöystävää. Keskity vain elämiseen. Kun tanssit, älä ajattele sitä näytätkö hyvältä ja kuka sinut huomaa ja teetkö vaikutuksen. Kuuntele sen sijaan musiikkia ja anna rytmin viedä, ole yhteydessä omaan kroppaan ja mieleen! Tee asioita, joista sinulle itsellesi tulee hyvä olo ja joissa tunnet olevasi parhaimmillasi. Hyvä olo nimittäin näkyy ulospäin ja tekee sinusta tavoittelemisen arvoisen ja mielenkiintoisen. Ja mieti sitä, että miksi haluat tyttöystävän. Onko syy se, että muillakin on ja se kuuluu tietyssä iässä olla vai se, että haluat vierellesi parhaan ystävän, joka on sopiva juuri sinulle ja jonka kanssa löydät yhteyden. Keskity uuden ihmisen tavatessasi siihen, mitä hän sinulle sanoo ja viestii. Kyllä sen aika helposti huomaa ensi minuuteilla, että onko jutussa mitään mahdollisuuksia kehittyä mihinkään vai ei. Joka tapauksessa onnea elämään ja uusiin seikkailuihin!! :)
- .............
"Neuvoisin, että älä keskity siihen etsimiseen, vaikka kuinka haetkin tyttöystävää. Keskity vain elämiseen. Kun tanssit, älä ajattele sitä näytätkö hyvältä ja kuka sinut huomaa ja teetkö vaikutuksen. Kuuntele sen sijaan musiikkia ja anna rytmin viedä, ole yhteydessä omaan kroppaan ja mieleen! Tee asioita, joista sinulle itsellesi tulee hyvä olo ja joissa tunnet olevasi parhaimmillasi. Hyvä olo nimittäin näkyy ulospäin ja tekee sinusta tavoittelemisen arvoisen ja mielenkiintoisen."
Et ole mies joten et tiedä millaista on elää miehenä. Naisena voit aivan hyvin mennäkin baariin ja unohtaa kaikki siellä olevat miehet ja keskittyä vain omahyväisen näköisesti oman kropan keikuttamiseen. Jos mies menee baariin niin ettei edes yritä saada kontaktia naisten kanssa, hän jää takuuvarmasti yksin. Edelleen se tärkein juttu on se kuka tekee ne aloitteet? Vastaus: Lähes aina se on mies. - 98t7ryhgnainen
Joka kerran kun sinkku kysyy vinkkejä parin löytämiseen tulee tää vitun "epätoivo paistaa" paska: vaikka on miten monta kysymystä esitetty ja itsekin joskus tein muutaman kysymyksen taatusti täysin neutraalisti. Heti tulee näitä "sä kuulostat epätoivoselta..." sillee, no, en ole. "No, ehkä sun epätoivos näkyy"... no, kun en ole epätoivonen.... "Joo, kato ihmiset heti huomaa sen ja se karkottaa ihmiset"... Okei, nyt mä alan olla epätoivonen sun kanssas...
Naiset nimenomaan aina hokee tätä "epätoivo paistaa läpi" mutta kun mä käyn selvinpäin baareissa, naiset esittelee itseään, rintojaan, keikistelee, on kännissä jopa melko tyrkkyjä (ja nehän on kännissä), teeskentelee ja itse nimenomaan etsimällä etsii, usein ja lähes aina... Miksei se epätoivo paista heistä koskaan läpi? Suurin osa ei nimittäin löydä sattumalta mitään, sanoivat mitä vaan, vaan ovat haku päällä ja silmät auki, ja aivan taatusti ja aivan selkeästi.
Nuoret misukat lesboilee jopa ja esiintyy, mitäs se on, jos ei epätoivoa?
Ja ai ei lähde naiset tavoitteellisesti baariin? Jaa, mä en, joo, mutta meikkaa, laittaa, puunaa ja ei todellakaan 85%sti itseään varten. Kyllä mun elämän ajan isoin osa nimenomaan lähtee baariin toivossa, laittautuu tietty itseäänkin varten, juhliaankin varten JA sitä toivoa varten.
Etsimisen todellakin näkee, ja suurin osa on todellakin asialla baarissa, tsori nyt vaan.
Ja tämä:"Kyllä sen aika helposti huomaa ensi minuuteilla, että onko jutussa mitään mahdollisuuksia kehittyä mihinkään vai ei."
Ai jaa, että ihmisen tuntee ulkonäön ja parin sanan perusteella? No ei todellakaan, että sen jutun kehittymismahdollisuuksia sinänsä ei huomaa kyllä mihinkään suuntaan, paitsi jos toinen on tosiaan tosi tyly, ettei yhtään puhu tai varattu (minkä yleensä jokainen kertoo vaikka varmuuden vuoksi aika pian). Tuttuja ja kavereita tehdään niin, että jutellaan sillon ja tällön ja morjestellaan, eikä ensi minuuteista kannattas kyllä naistenkaan tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Sen verran aloittajalle, ettei kannattas ottaa paineita ja olla niin vitun tietonen ittestään koko ajan vaan siinä ettiessään antaa myös palaa ja pitää hauskaa. Mutta älä vaan hemmetissä pyöri vaan omissa maailmoissas odotellen, että ehkä joku nainen taianomaisesti singahtaa sun kanssa tanssimaan ja huomaa yksinäisen miehen ja te ihan sattumalta kohtaatte... Not gonna happend.
Pidä vaan ne silmät auki ja mene juttelemaan kivoille tyypeille jatkossakin ihan aloitteellisesti. Panosta puheeseen ja (koko elämän) sisältöön yhtä paljon kun ulkonäköön. - SJ
98t7ryhgnainen kirjoitti:
Joka kerran kun sinkku kysyy vinkkejä parin löytämiseen tulee tää vitun "epätoivo paistaa" paska: vaikka on miten monta kysymystä esitetty ja itsekin joskus tein muutaman kysymyksen taatusti täysin neutraalisti. Heti tulee näitä "sä kuulostat epätoivoselta..." sillee, no, en ole. "No, ehkä sun epätoivos näkyy"... no, kun en ole epätoivonen.... "Joo, kato ihmiset heti huomaa sen ja se karkottaa ihmiset"... Okei, nyt mä alan olla epätoivonen sun kanssas...
Naiset nimenomaan aina hokee tätä "epätoivo paistaa läpi" mutta kun mä käyn selvinpäin baareissa, naiset esittelee itseään, rintojaan, keikistelee, on kännissä jopa melko tyrkkyjä (ja nehän on kännissä), teeskentelee ja itse nimenomaan etsimällä etsii, usein ja lähes aina... Miksei se epätoivo paista heistä koskaan läpi? Suurin osa ei nimittäin löydä sattumalta mitään, sanoivat mitä vaan, vaan ovat haku päällä ja silmät auki, ja aivan taatusti ja aivan selkeästi.
Nuoret misukat lesboilee jopa ja esiintyy, mitäs se on, jos ei epätoivoa?
Ja ai ei lähde naiset tavoitteellisesti baariin? Jaa, mä en, joo, mutta meikkaa, laittaa, puunaa ja ei todellakaan 85%sti itseään varten. Kyllä mun elämän ajan isoin osa nimenomaan lähtee baariin toivossa, laittautuu tietty itseäänkin varten, juhliaankin varten JA sitä toivoa varten.
Etsimisen todellakin näkee, ja suurin osa on todellakin asialla baarissa, tsori nyt vaan.
Ja tämä:"Kyllä sen aika helposti huomaa ensi minuuteilla, että onko jutussa mitään mahdollisuuksia kehittyä mihinkään vai ei."
Ai jaa, että ihmisen tuntee ulkonäön ja parin sanan perusteella? No ei todellakaan, että sen jutun kehittymismahdollisuuksia sinänsä ei huomaa kyllä mihinkään suuntaan, paitsi jos toinen on tosiaan tosi tyly, ettei yhtään puhu tai varattu (minkä yleensä jokainen kertoo vaikka varmuuden vuoksi aika pian). Tuttuja ja kavereita tehdään niin, että jutellaan sillon ja tällön ja morjestellaan, eikä ensi minuuteista kannattas kyllä naistenkaan tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Sen verran aloittajalle, ettei kannattas ottaa paineita ja olla niin vitun tietonen ittestään koko ajan vaan siinä ettiessään antaa myös palaa ja pitää hauskaa. Mutta älä vaan hemmetissä pyöri vaan omissa maailmoissas odotellen, että ehkä joku nainen taianomaisesti singahtaa sun kanssa tanssimaan ja huomaa yksinäisen miehen ja te ihan sattumalta kohtaatte... Not gonna happend.
Pidä vaan ne silmät auki ja mene juttelemaan kivoille tyypeille jatkossakin ihan aloitteellisesti. Panosta puheeseen ja (koko elämän) sisältöön yhtä paljon kun ulkonäköön.Panosta puheeseen - ja puheesta panoon. Niinhän se menee. Kannattaa pyytää suoraan tai ainakin niin suoraan, ettei epäilystä jää. Kyllä pakkeja tulee varmaan paljon, mutta ainakin jää mieleen vonkaajana. "Vonkaajalla" on ehkä vähän huono kaiku, mutta kyllä vonkauksen kohde jää pitkäksi aikaa narsistisesti miettimään tehneensä hurjan vaikutuksen, kun joku tulee suoraan sanomaan haluavansa seksiä. Sehän on normien ylittämistä, joten kohde ajattelee olevansa niin erityinen, että saa ihmiset ylittämään normit. Ja hän jää myös ajattelemaan sitä, että olipa aika kiinnostava tyyppi. Mutta pakkeihin voi olla monia syitä, joten niitä ei pidä säikähtää. Vaikutus tulee joka tapauksessa tehtyä aivan varmasti. Joskus voi toki tärpätäkin - ja mitä enemmän pyytelee, sitä varmempaa on, että jossain vaiheessa nappaa. Näin se menee kalahommissakin: jos tietää että jossain on kalaa, niin ei sitä sieltä ainakaan kalastamatta ylös saa. Jos kalastaa väärillä vieheillä, voi tietenkin viedä aikaa ennen kuin mitään tapahtuu.
- Eräs vain
Osta Bemari niin kyllä niitä Misuja alkaa löytyy.
- tyttöpienibilehiiri
hani tää on nyt sellainen juttu että sä yrität liikaa! älä mieti sitä mitä muut ajattelee susta, epätoivo paistaa läpi. itse kiinnostun jätkistä joilla on jokin "oma juttu". pukeudu vaatteisiin jotka kuvastavat sun persoonallisuutta, aloita jokin harrastus, tuo esille hyviä ominaisuuksiasi. tyttöjä ei pidemmän päälle kiinnosta mallinukke, jos jätkässä ei ole mitään hohtoa. miksi tytöt tykkää muusikoista? näillä jätkillä on rakkautta musiikkia kohtaan ja tyttö haaveilee että saisi olla myös tällaisen intohimon kohteena. baarissa yrittäminen on hakuammuntaa. kuka tietää, saatat vielä onnistua, mutta itseäni ei ainakaan kiinnosta jos joku "ihan kiva" tyyppi lähentelee. sinun täytyy tehdä itsestäsi lähestyttävän. sen ei edes tarvitse tarkoittaa että olisit erityisen lahjakas sosiaalisesti. jotkut tykkää ujoistakin pojista. nyt olisi ehkä itsetutkiskelun aika. eli kuka sinä olet ja miksi ihmiset kiinnostuisivat susta? älä yritä olla sellainen, johon luulet tyttöjen rakastuvan vaan ole oma itsesi. kun olet täysin avoin ja sinut itsesi kanssa voit löytää jonkun joka on samalla aaltopituudella. silloin huomaat ettei tarvitse edes yrittää, sillä kun oikeasti synkkaa niin asiat hoituvat helposti. good luck!
- :D
voi sinua, mut sama ongelma se on muillakin. itse lopetin toukokuussa pitkän suhteen ja on tässä nyt tullut sinkkuelämää vietettyä, ihan tarpeeksi kauan jo. kesän aikana on baareja kierrelty ja pidetty hauskaa kavereiden kanssa mutta jonkun ihanan miehen kainaloon haluiaisin päästä..
kyllä baareissa juttuseuraa saa, aina vaan ei ihan sellaisilta itselle sopivilta tyypeiltä. toivon kuitenkin että se oma kulta vielä joskus tulee vastaan. ei sitä koskaan tiedä milloin käy hyvä tuuri! pidä vaan kuule silmäpeliä yllä ja muista että hymy on aina vaan plussaa! vielä täs nuoria ollaan ja muitakin seuraa kaipaavia sinkkuja on varmasti paljon liikenteessä niin et älä huoli, eiköhän sinunlaisesi pakkaus vielä tyttöystävän löydä kuhan pidät silmät auki muuallakin kuin baareissa.. ei täs viel epätoivoseks tarvi rueta :) en tiedä onks tää ihan noin vanhoille ite oon alku teini mut kannattaa iha rohkeesti mennä kysymään sopivan näköstä ja jos on varattu tai huono luonne ei kannata nolostuu - eightysix
eli juurikin tuo, että tekee itsestään kiinnostavan. jos pukeutuu ja näyttää samalta kuin ne sata muuta (tavis)jätkää siellä baarissa, niin menekki ei välttämättä ole kovin kummoinen.
itse vaan huomasin sen asian, että kun lopulta jätin sen "taviksena olemisen" ja aloin olla oma itseni, niin on niitä naisiakin alkanut löytyä. siis en mä nyt mikään silmiinpistävän erikoinen ole, mutta pukeutuminen, musamaku, auto jne. kyllä erottaa mut "taviksista". - :]]]
eightysix kirjoitti:
eli juurikin tuo, että tekee itsestään kiinnostavan. jos pukeutuu ja näyttää samalta kuin ne sata muuta (tavis)jätkää siellä baarissa, niin menekki ei välttämättä ole kovin kummoinen.
itse vaan huomasin sen asian, että kun lopulta jätin sen "taviksena olemisen" ja aloin olla oma itseni, niin on niitä naisiakin alkanut löytyä. siis en mä nyt mikään silmiinpistävän erikoinen ole, mutta pukeutuminen, musamaku, auto jne. kyllä erottaa mut "taviksista".Taitaa olla jo aika vanha aihe mutta menkööt. Itse suosittelisin menemään vaikka festareille tai jonnekkin harrastus paikkaan. Esim. jos tykkäät lasketella niin rinteeseen jne. Siellä voi löytyä sitten se oikea jolla on jotain samaa mitä sinullakin on.
- Jalfo
Eiköhän ulkoiset puitteet ole kohdillaan. Jo mainitussa itsevarmuudessa ehkä kehittämisen varaa. Toisaalta pitänee kai olla aika paatunut korsto ettei hivenen jännitä aloitteen teko.
Aloitteen tekohan nimenomaan on se, joka miehen on käytännössä tehtävä ja johon itse oletkin jo karaistunut. Itse liikehdin turhaan tanssilattialla silmäkontaktia hakien peräti kolmekymppiseksi, ennenkuin ymmärsin ettei mitään tapahtunut itsestään :)
Äkkiseltään tilanteesi on perushyvä: sinulla on jo nuoresta lähtien treffikokemusta josta rakentaa uutta. En tiedä, kannattaako pelimiessivustojen iskuoppaita uskoa, mutta muuta minulla ei ole sinulle valitettavasti tarjota. Joten parit kikat jolla erottua:
- Silmäkontakti on hyvä, varsinkin tulee varoa tytön yllättämistä jostain takaviistosta.
- 3 sekunnin sääntö: siinä ajassa olisi aloitettava keskustelu silmäkontaktin jälkeen.
- Tytöt ovat "aina" seurueessa, flirttaille koko pesueelle. Joukossa hyvä maine tiivistyy.
- Eristä tyttö kuitenkin sopivassa kohtaa kaksin ja pyydä hänen puhelinnumeroaan.
- Puristä tytön kättä normaalia pitempään, pitäen silmäkontaktia, samalla hyvästellen hänet.
- Ota yhteys vasta pari päivää tapaamisen jälkeen. Äläkä ota yhteyttä jatkuvasti.
- Järjestä 1. treffit jonnekin fiksuun paikkaan keskusteljen perusteella.
- Puhukaa hänestä äläkä itsestäsi. Sijoita tyttö istumaan pois "häiritsevistä" näköaloista.
- Älä tarjoile drinkkejä. Älä lahjoita koruja tms. ennen kihloja.
- Pidä kevyttä fyysistä kontaktia yllä mm. hipaisemalla kädestä tai olkapäästä sopivassa kohtaa.
- 1. treffin päätteeksi käy halaus, rajumpaa maltilla myöhemmin, mutta älä vitkastele. - Kiekkoa luukulle
Kyllä se siitä! Teet monta asiaa ihan oikeinkin, mutta vähän suoraviivaisuutta ja rentoutta tarvitaan.
Kaverien puute=paha. Baareissa käynti=hyvä. Pukeutumisen merkityksen ymmärtäminen=ihan hyvä. Asian ylikorostaminen=paha. (Supliikilla ne tytöt hurmataan eikä vaatteilla, ne ovat vain tukemassa projektia). Yksin baariin meno ja "tilanteen tarkkailu" omasta pöydästä=paha. (Naiset haluavat mieheltä todisteita siitä, että tällä on sosiaalisia kontakteja ja muiden miesten arvostusta). Tanssiminen=hyvä. (Nuo kuvaamasi torjumistapaukset tanssilattialla varmaankin johtuvat juuri naisten epäluulosta yksin liikkuvia miehiä kohtaan.) Ei mene helposti puhumaan naisille=paha (Sitä, että nainen ottaa aloitteen, saa useimmiten odottaa turhaan valomerkkiin asti).
Jos nyt näistä puutteista huolimatta baarisäpinän todennäköisyys on sinulla 1/5, niin se on kelpo tulos ja viittaa siihen, että ulkonäössäsi ei ainakaan ole vikaa. Minusta enemmän kannattaa kiinnittää huomiota siihen, minkä kuittasit aika lyhyesti: miksi pääset tanssimaan hitaita sekä tuohon pussailu ja halailu -vaiheeseen, mutta et enää siitä eteenpäin? Sinun kannattaisi vain edetä vähän röyhkeämmin ja pyrkiä vähän puristelemaan niitä tyttöjä, sitten mahdollisuuksien mukaan saatille. Siitä aika usein pääseekin jo neidon lakanoiden ja reisien väliin. Siitä ehkä seurustelusuhteeseenkin, jos hyvin käy.
Ja se on sitten oma kysymyksensä, miksi nuo treffisi eivät johda tuloksiin. Veikkaisin, että siinäkin on kysymys liiallisesta arastelusta - eli naiset odottavat sinulta aloitteenottoa ja aktiivisuutta. Vähän huumoria kehiin vaan, niin se helpottaa asioita kummasti.- Haaremisti
Baarissa naiset isketään supliikilla, mutta naisen kiinnostus pidetään yllä panemalla ja nimenomaan HYVÄLLÄ panolla! :P Minusta ainakin paljon helpompaa ja nautinnollisempaa kuin pitkäaikainen naisen liehittely, kun sitä luonnostaan on semmoinen perussuomalainen murahtelija.
Kyllä ne naisetkin miehiltä eniten kaipaavat sitä aisaa, vaikka toisin väittävätkin. Sen päälle sitten rakennetaan naisen kiinnostus ottaa minusta selvää, että voisinko olla myös hyvä kuuntelija ja keskustelija, huomaavainen ja turvallinen ja kaikkea sitä läpäläpää, mitä naiset miehestä muka ensisijaisesti etsivät. Mutta JOS olet hyvä pano, kaikki muu on toissijaista, ja sitä voidaan katsella vähän läpi sormien. Ja silloin olet tietenkin automaattisesti jännittävä ja kemiat naisen kanssa kohtaavat, vaikka muuten olisit aivan naisen ihannenaisen vastainen luonteeltasi.
- takaraivo
Hommaa niitä lihaksia. Itse olen lihaksikas vain 2 vuotta reenannut tyylitajuton lyhyt mies, mutta paljon kerään katseita komealla naamallani ja varsinkin leveillä hartioillani. Itseänikin ihmetyttää mikä muutos on tapahtunut, kun katson parin vuoden takaisia kuviani. Silloin ajattelin, että olenpas minä komea ja silleen, mutta nyt taas arvostan itseäni ihan uudella tavalla. En sentään ihan itserakas ole. Tuskin maltan odottaa miltä näytän parin vuoden päästä. Kun rupesin harrastamaan kotona bodausta ja lenkkeilyä, olin tehnyt aikataulun kaikelle urheilulle, niin niistä tuli jonkun ajan päästä rutiineja. Toki oli aluksi rankkaa ja ajattelin että joo en jaksa mennä lenkille ja silleen, mutta kun oli alkuun päässyt eli kävellyt puol kilsaa tai nostanut punttia pari sarjaa, niin loppu sujui hyvin.
- boink101
ja känniset "eppu normaalit" vie naisen kotiin?
- Itsekin lyhyt
Nooh. Älä mitään suurta lihasmassaa ala kuitenkaan keräämään. Sellainen lyhyt lihavuori näyttää suoraan sanottuna tosi koomiselta. Tulee heti mieleen, että tuo tyyppi kompensoi sitä lyhyyttään keräämällä lihaksia ja pullistelemalla. Harva nainen ottaa sellaista tyyppiä tosissaan.
Eri asia onkin sellainen sopivasti lihaksikas, mutta hoikka ja hyvämuotoinen kroppa. Se tekee lyhyestäkin kundista paremman näköisen. - pornopim16
Itsekin lyhyt kirjoitti:
Nooh. Älä mitään suurta lihasmassaa ala kuitenkaan keräämään. Sellainen lyhyt lihavuori näyttää suoraan sanottuna tosi koomiselta. Tulee heti mieleen, että tuo tyyppi kompensoi sitä lyhyyttään keräämällä lihaksia ja pullistelemalla. Harva nainen ottaa sellaista tyyppiä tosissaan.
Eri asia onkin sellainen sopivasti lihaksikas, mutta hoikka ja hyvämuotoinen kroppa. Se tekee lyhyestäkin kundista paremman näköisen.Hei haloooooooo!!! Naisil muka helppoo. kUulkaas nyt idiootit mä oon itekki 16 vee tyttö ja mä tiiän et naisil ei oo todellakaa helpompaa ku miehil.tytöt hermoilee vielä enemmän. meikkii, vaatteei hiuksii... oks se muka kivaa ku poika jättää tekstaril?? kundit on iha sekopäitä ne ei tiiä mitä haluaa ja silti ihmettelen vieläki miks itellä on kundikaveri.
ois helpompaa jos kaikki ois homoja. Ei ainakaa sillo tulis päänvaivaa.
Painukaa helvettii kundit ootte paskaa. Ainaki useimmat. - bodari666
pornopim16 kirjoitti:
Hei haloooooooo!!! Naisil muka helppoo. kUulkaas nyt idiootit mä oon itekki 16 vee tyttö ja mä tiiän et naisil ei oo todellakaa helpompaa ku miehil.tytöt hermoilee vielä enemmän. meikkii, vaatteei hiuksii... oks se muka kivaa ku poika jättää tekstaril?? kundit on iha sekopäitä ne ei tiiä mitä haluaa ja silti ihmettelen vieläki miks itellä on kundikaveri.
ois helpompaa jos kaikki ois homoja. Ei ainakaa sillo tulis päänvaivaa.
Painukaa helvettii kundit ootte paskaa. Ainaki useimmat.Moro, bodatkaa vaan itte alotin bodauksen 19v ja tässä kohta bodattu se 10v ja kaupan kassalla saa ihan hävetä kun kaikki kyttää seläntakana siis naiset. ja kassan täti menee välillä ihan punaiseks kun alan heittää läppää sen kanssa. pituutta mulla on 187 ja painoa 110kg rasvaprosentti 18, hauis 45cm ja hartiat on ladon ovet. ja kyykkyä kantsii tehä nimim: 75cm reiskat. baariin ei enää uskalla mennä kun siellä on jonoa naisista jos menee. jos on hyvä itsetunto kaataa kenet naisen tahansa, minkä näköisen tahansa tää on fakta!!!
- SJ
bodari666 kirjoitti:
Moro, bodatkaa vaan itte alotin bodauksen 19v ja tässä kohta bodattu se 10v ja kaupan kassalla saa ihan hävetä kun kaikki kyttää seläntakana siis naiset. ja kassan täti menee välillä ihan punaiseks kun alan heittää läppää sen kanssa. pituutta mulla on 187 ja painoa 110kg rasvaprosentti 18, hauis 45cm ja hartiat on ladon ovet. ja kyykkyä kantsii tehä nimim: 75cm reiskat. baariin ei enää uskalla mennä kun siellä on jonoa naisista jos menee. jos on hyvä itsetunto kaataa kenet naisen tahansa, minkä näköisen tahansa tää on fakta!!!
Ikävä kyllä bodarit on oikeassa. Mä en edes ole bodari, mutta olen vähän lihaksikas. Naiset pitävät siitä. Saan vierailtakin naisilta runsaasti positiivista huomiota, jos olen paidatta. Jotkut naiset ovat sanoneet mulle, etteivät pidä liian lihaksikkaista miehistä, vaan sopivan sopusuhtaisista. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut pitävänsä ryhdittömistä plösöistä. Silti plösöilläkin on usein naisia. Ja monet lihaskimput ovat sinkkuja. Muullakin on siis merkitystä kuin lihaksilla. Mutta lihaksikas ja ryhdikäs mies näyttää naisen silmissä hyvältä joten heidän vaivihkaisista katseistaan voi päätellä paljon. Jos liikun vaatetettuna, lihaksiani ei huomaa, koska olen kuitenkin melko pienikokoinen - ainakin tosi kehonrakentajiin verrattuna. Puolisoni väittää, että naiset tuijottavat minua kieli pitkällä, vaikka en itse huomaa mitään. Itse asiassa huomaan kyllä joskus jotain, mutta ehkä sitä sitten on enemmänkin. Lopuksi sanoisin, että bodarin kannattaa myös lukea tieto- ja kaunokirjallisuutta sekä olla urheilun lisäksi kiinnostunut jostain kulttuuri-ilmiöstä, oli se sitten musiikki, teatteri, kuvataide tai jokin muu. Ja vastaavasti kulttuurisesti orientoituneen miehen kannattaa ainakin käydä lenkillä, treenata vähän kuntosalilla ja harrastaa jotain peliä tai budolajia. Ja kenen tahansa, joka haluaa tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia, kannattaa kiinnostua sellaisesta harrastuksesta, jota harrastavat molemmat sukupuolet. Harrastus on luonteva tapa tutustua ja yhteinen puheenaihe on jo valmiina, joten sitä ei tarvitse keksiä. Itselläni (joka siis olen varattu) on viikoittain paljon tilaisuuksia olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Miehekkäästi on myönnettävä, että lähes joka kerta ajattelen seksiä. Naisista en tiedä, mutta luulen, että monen naisen kohdalla tilanne on sama. Itselleni tarjoutuu myös usein tilaisuuksia syventää suhdetta. Joskus se on hiljaisempaa, joskus vipinää on todella paljon. Mutta en tietenkään etene ollenkaan, koska noudatan kulttuurimme ydinperhemallia ja pysyn uskollisena vaimolleni. Mutta monesti kuitenkin tulee imarreltu olo, kun huomaa, että kukka olisi poimittavissa. Nainen ns. henkisesti antautuu (jos nyt näin saa enää sanoa) rennolle ja hauskalle miehelle, joka ei yritä mitään, mutta joka ottaa luontevasti kontaktia. Sehän tässä ukkomiehuudessa onkin juuri etuna, että on syy olla yrittämättä mitään - ja se taas helpottaa ja rentouttaa, mikä tuottaa menestystä. Tällaisista neuvoista ei olekaan mitään hyötyä niille, jotka ovat vuosia olleet sinkkuja. Sinkkuudesta ei ehkä vuosien piintymisen jälkeen pääse eroon. Mutta harrastaminen on aina mukavaa ja mukavaahan ihmisten kanssa on jutella ja tehdä asioita yhdessä. Jos tämän verran sallii itselleen, elämään tulee jo paljon iloa. Ja kun elämässä on iloa, oma itsetunto vahvistuu, mikä taas lisää menestystä sosiaalisessa elämässä.
- carambola87a
SJ kirjoitti:
Ikävä kyllä bodarit on oikeassa. Mä en edes ole bodari, mutta olen vähän lihaksikas. Naiset pitävät siitä. Saan vierailtakin naisilta runsaasti positiivista huomiota, jos olen paidatta. Jotkut naiset ovat sanoneet mulle, etteivät pidä liian lihaksikkaista miehistä, vaan sopivan sopusuhtaisista. Kukaan ei kuitenkaan ole sanonut pitävänsä ryhdittömistä plösöistä. Silti plösöilläkin on usein naisia. Ja monet lihaskimput ovat sinkkuja. Muullakin on siis merkitystä kuin lihaksilla. Mutta lihaksikas ja ryhdikäs mies näyttää naisen silmissä hyvältä joten heidän vaivihkaisista katseistaan voi päätellä paljon. Jos liikun vaatetettuna, lihaksiani ei huomaa, koska olen kuitenkin melko pienikokoinen - ainakin tosi kehonrakentajiin verrattuna. Puolisoni väittää, että naiset tuijottavat minua kieli pitkällä, vaikka en itse huomaa mitään. Itse asiassa huomaan kyllä joskus jotain, mutta ehkä sitä sitten on enemmänkin. Lopuksi sanoisin, että bodarin kannattaa myös lukea tieto- ja kaunokirjallisuutta sekä olla urheilun lisäksi kiinnostunut jostain kulttuuri-ilmiöstä, oli se sitten musiikki, teatteri, kuvataide tai jokin muu. Ja vastaavasti kulttuurisesti orientoituneen miehen kannattaa ainakin käydä lenkillä, treenata vähän kuntosalilla ja harrastaa jotain peliä tai budolajia. Ja kenen tahansa, joka haluaa tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia, kannattaa kiinnostua sellaisesta harrastuksesta, jota harrastavat molemmat sukupuolet. Harrastus on luonteva tapa tutustua ja yhteinen puheenaihe on jo valmiina, joten sitä ei tarvitse keksiä. Itselläni (joka siis olen varattu) on viikoittain paljon tilaisuuksia olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Miehekkäästi on myönnettävä, että lähes joka kerta ajattelen seksiä. Naisista en tiedä, mutta luulen, että monen naisen kohdalla tilanne on sama. Itselleni tarjoutuu myös usein tilaisuuksia syventää suhdetta. Joskus se on hiljaisempaa, joskus vipinää on todella paljon. Mutta en tietenkään etene ollenkaan, koska noudatan kulttuurimme ydinperhemallia ja pysyn uskollisena vaimolleni. Mutta monesti kuitenkin tulee imarreltu olo, kun huomaa, että kukka olisi poimittavissa. Nainen ns. henkisesti antautuu (jos nyt näin saa enää sanoa) rennolle ja hauskalle miehelle, joka ei yritä mitään, mutta joka ottaa luontevasti kontaktia. Sehän tässä ukkomiehuudessa onkin juuri etuna, että on syy olla yrittämättä mitään - ja se taas helpottaa ja rentouttaa, mikä tuottaa menestystä. Tällaisista neuvoista ei olekaan mitään hyötyä niille, jotka ovat vuosia olleet sinkkuja. Sinkkuudesta ei ehkä vuosien piintymisen jälkeen pääse eroon. Mutta harrastaminen on aina mukavaa ja mukavaahan ihmisten kanssa on jutella ja tehdä asioita yhdessä. Jos tämän verran sallii itselleen, elämään tulee jo paljon iloa. Ja kun elämässä on iloa, oma itsetunto vahvistuu, mikä taas lisää menestystä sosiaalisessa elämässä.
Kappalejako, ei tuollaista voi lukea!!
- anteeksi...
carambola87a kirjoitti:
Kappalejako, ei tuollaista voi lukea!!
Lihaksikkaat sormeni tanssivat näppäimistöllä.
- Seuraus ja syy
"Olen nyt 20 v täyttänyt mies ja sinkku ollut sen saman 20 vuotta."
Syy siihen, että et löydä, on se, että sä et ollut tarpeeksi aktiivinen 0-6 ikävuosien välillä. Nyt sä kannat sitä riippalastia, etkä löydä enää, sillä paras etsintäaika on jo ohitse. - ...
KOSKA, SULLA, ON, HOO II VEE!!!!
- flirttiguru
"En juuri koskaan mene juttelemaan kenellekkään naiselle jos silmäpeliä/flirttailua ole aluksi ollut. Kannattaisiko mennä?"
Tietysti on aina turvallisempi olo itsellä, jos menee juttelemaan toiselle vasta kun silmäpeliä on ollut, muttei sitä aina tarvitse odottaa. Pelkkä hymy ja katse tai pitkä utelias katse, jonka nainen sinulle suo kun olet lähellä on usein hyvä merkki.
Olen itsekin 20 vuotias ja mulla on monia ikäisiäni kaverityttöjä jotka ei oo koskaan seurustelleet. Tanssilattialla he erehtyvät olemaan liian tiiviisti porukassa jolloin miehen on vaikeampi lähestyä. Jotkut heistä ovat ujoja eivätkä uskalla lähestyä miestä, eivät välttämättä aloittaa edes silmäpeliä. Usko tai älä, kaikki eivät tule baariin juodakseen tai sitten he ottavat vain yhden tai pari. Lisäksi on tapauksia jotka "eivät huomaa" kun mies koittaa olla aloitteellinen. Mulla on yksi tälläinen kaveri josta kyllä me muut huomataan, että miehet olisi kiinnostuneita, mutta hän itse on tälle asialle täysin sokea.
Tuollaisille tytöille ei juuri auta muu kui mennä suoraan juttelemaan jos olet kiinnostunut. Kyllä siinä vaiheessa katseesta ja puheesta huomaa, jos naista ei seurasi kiinnosta.
Kuten varmasti kävi jo ilmi, olen itsekin nainen ja yleensä se joka iskee miehen eikä toistepäin. Tai siis...kyllä muakin isketään, vähän liikaakin, mutta monesti itse aloitan flirttailun siksi että saan haluamani miehen seuraa. Kuten naisissa tanssiessa, myös miehestäkin pitäisi huokua hyvä fiilis ja iloisuus, se on aina positiivista.:) - Huono itsetunto
Mistä voisi löytää tyttöystävän, jos omaa huonon itsetunnon? Onko semmoista tyttöä olemassa, joka ottaisi miehen jolla on huono itsetunto? Kun minulla on tuo huono itsetunto, ja en useista yrityksistä huolimatta ole päässyt siitä eroon, niin olenko minä nyt sitten tuomittu elämään ilman naista koko elämäni, ellen itsetuntoa saa paremmaksi?
Ja olen kyllä samaa mieltä siitä, että jos ei etsi, niin ei sitä miehelle löydy. Nainen voi löytää kyllä etsimättäkin. Nuo kommentit, että "elä vain elämää, niin se löytyy kyllä", on mielestäni bullshittia. Siis monta vuotta tein niin, ja kukaan tyttö ei vaan tullut hakemaan minua talostani, tai muutenkaan kiinnostunut minusta. Kyllä se vaan on pakko alkaa etsimään, ja hakemalla hakemaan, jos toista vaihtoehtoa on yli 5v koittanut tuloksetta. - Taisi löytyä syy...
Taitaa johtua tuosta puutteellisesta älykkydestäsi. Sen verran oli kaksoiskonsonantti- ja yhdyssanavirheitä tekstissäsi että heikompaa hirvittää.
- nöösi_poika
Tuskin asia tulee jutellessa ilmi baari-illan aikana!
- En jaksa etsiä !
itse olen kohta 20 vuotias nuori mies ja itekki siit 12 vuotiaasta asti halunnut tyttöystävää,olihan mul joku niinsanottu säätö siin 16 vuotiaana erään tytön kanssa ja
muutamilla treffeilläkin kävin ja onhan mulla ollu nyt viimisen 3 vuoden aikana tullu vastaan tyttöjä jotka ovat olleet kiinnostuneita osalle on käynyt niin etten itse ole ollut kiinnostunu heistä,ja nyt loppujen lopuksi en edes enään ajattele koko asiaa et pitäs saada tyttöystävä,joskus se käy mielessä mut se ajatus pitää äkkiä nielaista pois,ei siin ole mitään järkeä jos kokoajan ettii ja ettii sitä vaan turhautuu,jos käy niin etten löydä ketään sitten käy! ja moni puhuu et naisten on helpompi saada seurustelu kumppani joka ei pidä paikkaasa minusta. - Valkkaaja M
Samanlaisia ongelmia naisillakin on löytää itselleen sopivaa seurustelu/parisuhde kumppania,mitä olen kuullut kylillä.Ihmisen pitää jotenkin sopia toiselle. Se tarkoittaa yhteistä kemiaa ja sitä että tullaan toimeen yhdessä ilman jatkuvaa kinastelua ja riitelyä ja että osataan hymyillä sekä olla iloisia yhdessä. Tosin monet ei jaksa enää innolla ketään etsiä vaan yhden yön jutut riittää kun ketään sopivaa ei löydy/tapaa. Meneehän se elämä läpi niinkin seikkaillen. Kun sopivaa ei tapaa/löydä niin ei tapaa,sillä sipuli! Paljon on myös todella tasokkaita sinkkuja koko ajan markkinoilla jotka käy töissä aivan normaalisti taikka opiskelee.
- nöösi_poika
Tuota kuuluisaa kemiaa olen tässä viime vuosina etsiskellyt. Yhden kerran sitä on ollutkin, mutta pakithan siltäkin tytöltä sai. Liekö sitten ollut yksipuolista, vaikka tyttö parhaimmillaan kehräsi hyvin tyytyväisenä ollessaan seurassani.
Onneksi tyttö löysi itselleen miehen ja seurustelee vakavasti tällä hetkellä. Ei vain ollut minun kohtaloni päästä parisuhteeseen.
- jo 2007
Eikö kauluspaita-carl olekaan valkkaajamiehiä?
- palstan viisain
Koska olet ATM.
- M&M
Olen itse nainen ja naiset miettivät samaa kysymystä: Mistä löytää miehen? Ja jostain kumman syystä sieltä mistä etsii, ei todellakaan löydä... Mistä vähiten etsii sieltä sen löytää. Mutta takaisin siihen sinun ongelmaasi. Naisia ei todellakaan löydä baareista!!! Meitä tapaa yleensä jossain samanhenkisissä tapahtumissa esim. Kouvolan kuntotalon Zumba partyt ovat suosittuja eikä siellä ole koskaan miehiä(paitsi tapahtuman vetäjät). Myös kuntosalit ovat suosittuja, kuin myös uimahallit. Naisia tapaa töissä tai no riippuu tietenkin, että missä itse olet töissä. Tai sitten menet yksinkertaisesti johonkin sinkkuiltoihin ja ykköset päälle!! ;D
- 3r3t34t44y
se johtuu siitä että suomalaiset ämmät on itseään täynnä olevia emakoita
ja nämä paskapäät luulevat olevansa niin speciaaleja että voi mielensä mukaan
leikkiä nirppanokkaa.- lopeta!!
kuule 3r3t34t44y, pidä vaan se suus kii, jos et osaa hienomin asiaasi ilmasta!
- luhoighoiy890+
ryhdisstäytyy
- Utelias.
Mitä kuuluu ap? Joko olet löytänyt naisen.
- toivottavasti auttaa
tuli vaan mieleen tosta ku sanoit et pitäiskö mennä juttelee naisille, vaikkei silmäpeliäkään ole ollut? no mun mielestä kannattaa mennä, mutta muista ettet yritä liikaa, koska naiset ajatteleen sellasista flirttipelleisä vaan pahaa. Asiallisesti menet juttusille, niin eiköhän se siitä... Tsemiä!
- .V.
Mikähän nykyään aloittajan tilanne?
Jep, itse kanssa äijä ja täytyy sanoa että vaatteet merkkaa - MUTTA meneekö vähän liian pitkälle jos oikein serkkua pitää pyytää mukaan? Jos ei ole täysi tauski niin tajuaa mikä vaate sopii ja mikä taas ei :)
Mitä sitä turhaa stressaa ja miettii jokaista yksityiskohtaa. Kunhan ei ole kovin ylipainoinen, terveen näköiset hiukset, iho, sopivat vaatteet ja henkilöstä huokuu terve kunnioitus itseä ja muita kohtaan niin tilanne pitäisi naisia miettien olla hyvä ;)
Raha, autot ja työpaikka oikeasti kiinnostavat vain hyvin pientä porukkaa naisista ja ne naiset yleensä tunnistaa jo pelkästä katseesta :D tietysti jos olet täys spurgu, eikä ole lanttiakaan omaisuutta niin sitten...
Tsemppiä miehet ja naiset!- 63464
En laskisi painoarvoa vaatteille kuin 30%. Oma tyyli on tärkeintä.
Niin miehille kuin naisille merkkaa kasvot 99%.
- sinikku
Ei kannata ottaa turhia paineita jos ei löydä naista. Osa miehistä löytää naisen, osa ei. Samaten osa naisista löytää miehen, osa ei. Niin se vaan menee, sillä naisia ja miehiä ei ole maapallolla tasamäärää.
Itse olen jo hyväksynyt, etten elämäni ilman naista, koska sellaista tuskin ikinä saan. Olen siis 27v mies, jolla on vain muutama kaveri, joiden kanssa dokaan silloin tällöin ja ja siinä se. Baarissa käyn harvoin, enkä muutenkaan edes yritä etsiä ketään, koska se ei vaan toimi niin, että etsimällä löytää. Etsimällä löytää kyllä pillua, mutta ei mitään muuta. Aidosti sopiva löytyy ainoastaan sattumalta, ei etsimällä.
Etsimällä löytyy ehkä jotain "no kun en yksinkään halua elää" -tapauksia, mutta ei oikeasti sopivaa. Sellainen tulee vastaan jos tulee, mutta monelle ei tule. Se on vain hyväksyttävä. - Miess25
Itsekkin vähän päätynyt tuohon, että on suoranainen ihme jos nyt vielä naisen löydän.
Etsimällä kun etsii, niin ei tosiaankaan löydä (ainakin omalla kohdalla tuo pätee). Sitten ku väitetään, että se tulee sillon kun vähiten odottaa tjsp., niin vielä vähemmän pitää paikkansa.
Ja etsimällä löytää pillua? No ei sen kyllä noinkaan ole.. Ei ainakaan omalla kohdalla pidä yhtään paikkaansa. - 14524388648383
Itellä oli samanlainen ongelma vähän aika sitten mutta tässä muutama toimiva neuvo: älä panosta liikaa ulkonäköön jos oot huomannu että se ei toimi, lopeta etsiminen! nauti elämästä ihan sellaisenaan ilman naista kyllä sä tapaat viellä jonkun, jos haluamasi nainen ei tee aloitetta tee se itse jos ei onnistu niin sitten ei onnistu aina ei voi voittaa
- 9876789
ihan samaa mieltä kaikki eivät löydä elämänsä naista eikä edes tyttöystävää jonka kanssa olla :/ Ite olen 25 v ja 2v edellisestä suhteesta, exä sanoi myöhemmin olet jo löytänyt varmaan itsellesi tytön. Höpö höpö ....kaikki mun ketä olen tavannut yhden kerran sanovat että me ei sovita yhteen ja ollaan niin erillaisia. Ehkä mun naama on väärän näköinen. Muuta syytä en keksi.
Vaikea uskoa että kumppami tulisi vastaan jossain, antaa suhteiden olla jatkuvasti tapaamisia jotka eivät kuin masennukseen ja pettymyksiin, miksi jatkaa. Antaa olla - adsasddasdas
sanompahan sen että baareista tuskin löytää mitään pysyvää
- hoplaa s
Sun naamas on niin erillainen ettei naiset halua sua-itellä sama homma. Moni aika "ruma" mies on kihloissa jne ihan kauniin naisen kanssa ja nekin miehet on ihan samanlaisia kuin mä. Tavallisia suomalaisia. Se johtuu vaan siitä että suurimmalla osalla suomalaisia on a. juutalaisen ulkonäkö ja juutalaiset ovat tunnetusti vain omien kanssa. Koska joillakin on tavallinen ulkonäkö ei juutalaisen näköinen nainen voi seurustella tämän kanssa.
Asiaa selitetään kaiken maailman verukkeilla mutta juutalaiset ovat suoraan sanoneet monille että on olemassa juutalaisrotu ja he ovat vain juutalaisten kanssa . piste. On absurdia väittää että jokin hlö koht omin tai ulkonäkö on este tyttöfrendin löytämisessa…kaikki tuntemani miehet ovat löytäneet ja seurustelleet useiden kanssa. Joten syy löytyy rodusta buaaahhahhaa - hetero123
Oot homo
- hetero123
Oot homo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454990Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481119- 131053
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8927Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713