Monet epäilevät tulevaisuuteen liittyviä, esim. Venäjän Suomen miehitystä koskevia profetioita. Samalla he voivat kysyä, onko kovaa näyttöä siitä, että mitkään aikaisemmat ennustukset olisivat käyneet toteen.
Auttaakseni sekä uskovia että epäilijöitä olen kerännyt oheen kuusi profetiaa, jotka ovat toteutuneet.
Melkein kaikissa ennustuksissa on mukana myös aineistoa, joka odottaa vielä toteutumistaan.
Näitä toteen käyneitä profetioita on enemmänkin, mutta nämä nyt löysin pienen miettimisen ja tutkimuksen jälkeen.
Olen itse vakuuttunut siitä, että nämä profetiat ovat aitoja ja todistavat sen, että Jumala voi ilmoittaa asioita etukäteen palvelijoilleen profeetoille, aivan kuten hän sanoo Sanassaan:
"Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille." Aam. 3:7.
Lisää profetioita on kotisivuillani http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm . Täydennän sivuja uusilla profetioilla kaiken aikaa.
Jouko Piho
"Mikko Reponen, karjalaisten profeetta, on eräs niistä hengellisen kentän hahmoista, joita liikuttuneena muistelen. On kulunut 31 vuotta (kirjoitusvuosi 1967) siitä, kun hän keskeytti papin saarnan Viipurin tuomiokirkossa. Olin silloin jo muuttanut Viipurista Poriin. Olen vain saanut kuulla tapahtumasta ja todennut, että välikohtaus on ollut vuonna 1936 elokuussa NMKY:n matkasihteeri Bertel Törmävaaran saarnatessa. Kesken saarnan Reponen, joka nähtävästi oli ollut haltioitunut elävästä julistuksessa, astui esiin ja kuuluvalla äänellä profetoi täpötäydessä kirkossa:
"Tämä kirkko tuhotaan ja kaupunki hävitetään". Hän lausui myös parannukseen kehottavia sanoja. Hänen esiintymisensä ei kestänyt kauan, mutta aiheutti tietenkin melkoisen hämmingin. -
Siirryttyäni uudelleen Viipuriin 1943 en tavannut Reposta. Häneltä oli kielletty sota-aikana pääsy Viipuriin, koska pelättiin hänen aiheuttavan paniikkimielialaa." Rovasti Santavuori s. 56 K. Mikkosen toimittamassa kirjassa: MIKKO REPONEN VIIPURIN PROFEETTA Suomen kohtalon apostoli. Kuva ja Sana 1967.
2) Lähetyssaarnaaja Paavo Kusminin näky Mihail Gorbatshovista 1930-luvulla
Lähetyssaarnaaja, kirjailija ja ex-appeni Jukka Rokka kertoi vieraillessani 7.8.1990 hänen luonaan saarnaaja Paavo Kusminin jo nuorena saamasta näystä:
Neuvostoliiton johtajaksi tulee mies, jonka etunimi on Mihail ja jolla on otsassa merkki. Hänen aikanaan Neuvostoliitto hajoaa ja keskelle jää vain Venäjä. Sen jälkeen tulevat suuret vaikeudet ja Jeesus tulee (Kirjassani Outo tie s. 297-298).
3) Viljami Vuolteen profetia ennen Talvisotaa v.1939. Julkaistu 19.11.1969 Kalajoki-lehdessä
''Tämä sota kestää vielä monta vuotta, joskin välillä on lyhyt rauhan kausi. Vasta silloin on sodan loppu lähellä kun Torniossa noustaan maihin. Sitä ennen hävitetään Rovaniemi ettei siellä jää kiveä kiven päälle ja sama kohtalo odottaa monia muita Lapin paikkakuntia.
Seuraa rauhan aika jolloin nopeassa tahdissa jälleenrakennetaan sodan aiheuttamat tuhot. Mutta uusi sota puhkeaa vielä tämän sukupolven eläessä.
Se alkaa Israelista ja Egyptistä ja se vetää syövereihinsä koko maapallon. Se on monin verroin tuhoisampi kuin sitä edeltänyt ja se aiheuttaa kaikille kansoille suuria kärsimyksiä. Tämä sota on kauhea, mutta se ei onneksi kestä kauan. Sen loppu on lähellä, kun joukot (kenen, sitä ei ennustaja osannut sanoa) nousevat maihin Porin seutuvilla. Siellä käydään ankaria taisteluja ja pellonojatkin täyttyvät kaatuneitten verestä. Kukaan ei selviydy voittajana tulevasta sodasta. Sen aikana käytetään jotain uutta tuhoasetta, joka tekee hirvittävää jälkeä. Brittein saaret vajoavat miltei kokonaan mereen ja sama kohtalo on puolen Italian osana. Venäjä elää silloin mahtinsa suuria päiviä, sitä ei pysty kukaan voittamaan. Räjähdys tapahtuu kuitenkin sisältäpäin ja myös Yhdysvalloissa tapahtuu suuria muutoksia.
Tämä tuho ja hävitys on välttämätön jotta Jumalan viha lauhtuisi ja olisi edellytykset ihmiskunnan elämän onnelliselle jatkumiselle. Seuraava rauhan kausi onkin onnekkain mitä koskaan on koettu. Kansat unohtavat hävityksen jälkeen vihamielisyytensä, elävät keskenään sulassa sovussa ja saattavat pian maapallon entistä ehompaan kukoistukseen. Silloin otetaan käyttöön ihmeellinen sähkö. Tulitikkulaatikon kokoinen mitätön ainemäärä pystyy lämmittämään ja antamaan voiman kokonaisille kaupungeille ja suurimmaksi osaksi sen ansiota on, että ihminen voi vihdoinkin tuntea olevansa onnellinen."
4) Viljami Vuolteen profetia vuodelta 1924
Viljami Vuolteen profetia vuodelta 1924. Siis v. 1950 Kalajoki-nimisen sanomalehden toimittaja löysi ennustuksen vanhoja Kaleva-lehden numeroita tutkiessaan ja totesi Viljamin ennustuksen pitäneen paikkansa tähän asti, ja julkaisi ennustuksen lehdessään.
Lehtiartikkelissa kerrotaan, että tämä körttiukko ennusti merkillisiä asioita, että 15 vuoden kuluttua Suomi joutuisi venäläisten hyökkäyksen kohteeksi ja tätä sotaa nimitettäisiin historiassa talvisodaksi ja se kestäisi n. 100 päivää.
5) Vladimir Solovjevin profetia
Venäläinen filosofi Vladimir Solovjev (1853-1900) ennusti hämmästyttävän tarkasti 1900-luvun tapahtumia. Osa hänen ennustuksistaan koskee 2000-lukua eikä ole vielä toteutunut.
1900-luvusta Solovjev profetoi v. 1900: "Seuraavasta vuosisadasta tulee suurten sotien aikaa. Maailmansotien kautta mennään väistämättä yhtyneeseen Eurooppaan, eräänlaiseen Euroopan yhdysvaltoihin, jolle syntyy yhteinen hallintoelin, Euroopan neuvosto. Kun löyhää liittoa on mahdotonta johtaa, lujitetaan turvallisuussyistä yhtynyt Eurooppa liittovaltioksi ja valitaan vanha kenraali sen johtoon. Koska hänellä on suursijoittajana yhteydet niin rahamaailmaan kuin sotilasvoimiinkin, hän onnistuu tehtävässään erinomaisesti.
Lopulta Euroopan johtoon nousee suuri ihmiskunnan hyväntekijä – Antikristus."
Solovjevin mukaan Antikristus tulee olemaan vakaumuksellinen spiritualisti, ihailtu hyväntekijä, asialleen omistautunut aktiivinen pasifisti, kasvissyöjä ja päättäväinen eläinten oikeuksien puolustaja.
Antikristus ei ole ”periaatteessa” vihamielinen Kristusta kohtaan. Itse asiassa Antikristus arvostaa Kristuksen opetuksia. Mutta Antikristus tulee hylkäämään Kristuksen ainutlaatuisuuden, ylösnousemuksen ja sen, että Jeesus elää tänä päivänä.
1900-lukua koskeneet ennustukset, kuten kaksi maailmansotaa ja Euroopan Unioni ovat jo toteutuneet.
Solovjevin profetia tulevasta Antikristuksesta tulee toteutumaan yhtä varmasti kuin hänen viime vuosisataa koskeneet ennustuksensakin.(Google ja www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm).
6) Norjalaisen naisen näky viimeisistä ajoista v. 1968
90-vuotias norjalaisnainen sai näyn vuonna 1968 ja sen kirjasi ylös Emanuel Minos, mutta harkinnan jälkeen hän ei pitänyt soveliaana julkaista näkyä sen radikaalin sisällön vuoksi. Olosuhteet olivat aivan erilaiset siihen aikaan kun vertaa tähän päivään ja asia unohtui 25 vuodeksi. E. Minos löysi kellastuneen paperin johon oli ottanut ylös näyn ja pelästyi lukiessaan mitä nainen oli nähnyt.
"Minä sain nähdä maailman karttana. Minä näin Euroopan - maasta maahan. Näin Skandinavian ja Norjan. Minä näin asioita, joita tulee tapahtumaan juuri ennen Jeesuksen paluuta juuri ennen kuin suuri onnettomuus purkautuu ihmisten päälle. Onnettomuus, jonka vertaista emme koskaan ole kokeneet ja nähneet. Aivan ennen Jeesuksen paluuta ja koettelemusten alkua koemme liennytyksen ajan, jollaista ei koskaan ennen ole ollut. Tulee rauha ja tämä rauha kestää pitkään. Tänä rauhanaikana tapahtuu sotavarustusten supistamista monissa maissa, myös Norjassa. Kolmas maailmansota syttyy tavalla, jota kukaan ei ole odottanut ja odottamattomalta suunnalta, ja me olemme yhtä valmistautumattomia kuin olimme 9. huhtikuuta 1940.
Minä näin kristittyjen keskuuteen tulevan vertaansa vailla olevan välinpitämättömyyden, lankeemuksen tosi ja elävästä kristillisyydestä. Aikana ennen Jeesuksen paluuta kristityt eivät tule olemaan avoimia tutkistelevalle julistukselle. He eivät tule kuuntelemaan synnistä ja armosta, laista ja evankeliumista, katumuksesta ja parannuksesta. Tilalle tulee toista laatua oleva julistus, jonkinlainen onnellisuutta tavoitteleva kristillisyys. Pitää menestyä ja päästä eteenpäin. Kyseessä ovat aineelliset asiat: tavalla mitä Jumala ei koskaan ole luvannut. Kirkot, vapaakirkot ja rukoushuoneet tyhjenevät yhä enemmän. Ristin ottamisen ja Jeesuksen seuraamisen julistuksen sijalle tulee viihde, taide ja kulttuuri sinne, missä pitäisi olla herätys, hätä ja parannuskokouksia. Tämä tulee tapahtumaan suuressa määrin juuri ennen Jeesuksen toista tulemista ja onnettomuus murtautuu päällemme.
Norjaa kohtaa vertaansa vailla oleva moraalin hajoaminen. Ihmiset tulevat elämään niin kuin naimisissa olevat olematta naimisissa. Yhteen muuttaminen ennen avioliittoa lisääntyy suuressa määrin. Tämä tapa tulee hiipimään kristillisiin seurakuntiin ja tätä ei vastusteta aktiivisesti. Myös synti luontoa vastaan suvaitaan. Aivan ennen Jeesuksen paluuta näytetään TV-ohjelmia, joita emme ole koskaan ennen nähneet. TV tulee täyttymään niin hirvittävästä väkivallasta, että se opettaa kansaa murhaamaan ja tekemään lopun toisistaan. Kaduilla kävelemisestä tulee turvatonta. Kansa tulee omaksumaan sen, mitä he näkevät, eikä silloin tule olemaan vain yhtä vaihtoehtoa televisiossa, vaan tarjonta tulee olemaan laaja. Televisio tulee toimimaan juuri niin kuin radio. Voimme ruuvata ohjelmasta ohjelmaan, jotka tulevat olemaan täynnä väkivaltaa ja kansa pitää tätä viihteenään. Pahimmat ajateltavat murha- ja väkivaltakäsikirjoitukset lavastetaan näytettäväksi ja tämä leviää yhteiskuntaan. Sukupuoliyhdyntäkohtauksia tullaan näyttämään. Kaikista intiimimmät asiat, jotka kuuluvat avioliittoon, näytetään ruudussa. Tämä tulee tapahtumaan ja sinä tulet näkemään sen toteutumisen. Ne lait, jotka meillä nyt on, tullaan rikkomaan ja kaikista epäsiveellisintä tullaan näyttämään silmiemme edessä.
Kansaa köyhistä maista virtaa Eurooppaan. He tulevat myös Skandinaviaan ja Norjaan. Kansa ei pidä siitä, että he ovat täällä ja tulevat olemaan kovia heitä kohtaan. Heitä tullaan kohtelemaan yhä enemmän kuin juutalaisia ennen sotaa. Silloin meidän syntimme mitta on täyttynyt. Tämä tapahtuu aivan ennen Jeesuksen paluuta - ja ennen kuin kolmas maailmansota syttyy. Siitä tulee lyhyt sota. Kaikki, mitä olen sodasta kokenut, on vain lastenleikkiä verrattuna tähän. Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa. Amerikka, Japani, Australia - rikkaat maat. Vesi tulee pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan. Minä olen iloinen siitä, etten tarvitse kokea tätä, mutta kun aika lähestyy, sinun on rohkaistava itsesi ja matkustettava ympäri ja varoitettava ja kerrottava kansalle mitä minä olen nähnyt."
Toteutuneita profetioita
12
1883
Vastaukset
Tarkemmin sanoen Danielin profetian erään osan täydellinen toteutuminen juuri tänä vuonna!
Muistanette Kaarlo. O. Syvännön, joka on jo päässyt Herransa luo.
Hän julkaisi 2.6.1977 pienen kirjasen nimeltä "Vanhan Testamentin käännösvirheistä."
Siinä hän on maininnut mm. seuraavaa:
- - -
"Jooel 2:20: "Ja mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä suuria se on yrittänyt."
Tässä on kyse pohjoisen suurvallan (Venäjän) hyökkäyksestä Israeliin ja hyökkääjien kohtalosta. Suomalainen käännös ei ole tarkka eikä oikea. Heprealainen Raamattu sanoo: "Pohjoisesta tulevan armeijan minä heitän kauaksi sinusta ja vien sen autioon ja karuun maahan, joka rajoittuu äärimmäiseen mereen idässä ja viimeiseen mereen pohjoisessa." Tämä kuvaus sopii vain Siperiaan. Sitä rajoittaa idässä Beringin meri ja pohjoisessa Jäämeri. Sanaa "länsimeri" EI OLE heprealaisessa tekstissä, Jumalalle kiitos. Jos se siinä olisi, se merkitsisi sitä, että Suomi, Ruotsi ja Norja joutuisivat pysyvästi Venäjän vallan alle. Länsimerihän olisi tällöin Atlantin valtameri.
Huolellisimmat raamatuntutkijat ja -tuntijat ovat sitä mieltä, että Googin sodassa, josta on tarkka kuvaus Hes. 36:1-23:ssa ja 39:1-16:ssa, koko kommunistisen Venäjän laaja imperiumi romahtaa ja sen alaisina olevat kansat vapautuvat. Venäjän vallan TÄYTYY ROMAHTAA, ennen kuin Euroopan kymmenvaltioliitto voi muodostua entisen Rooman valtakunnan alueelle. Unkari, Bulgaria ja Romania kuuluivat entiseen Rooman valtakuntaan ja niiden täytyy vapautua Venäjän orjuudesta voidakseen liittyä Danielin ennustamaan valtioliittoon. Vrt. Dake's Annotated Reference Bible, s. 855.
Suomikin tulee saamaan takaisin Venäjän valloittamat alueet. Kirjan Mietteitä Googin
sodasta, jossa on kerrottu mm. rovasti Nyholmin vuonna 1877 saama erikoinen ilmestys, ennustukset ovat samoilla linjoilla kuin Jumalan sanan ennustukset.
Kommunistisen hallituksen romahtaessa Venäjällä avautuvat ovet vähäksi aikaa evankeliumin julistukselle, ennen kuin antikristus nousee valtaan. Tukholmassa toimii jo nyt seura, joka julkaisee ja kustantaa Uusia testamentteja ja evankeliumeja Venäjällä oleville kansoille. Siellä on yli sata miljoonaa ihmistä jotka kuuluvat ei-slaavilaisiin kansoihin ja jotka eivät edes kunnolla osaa venäjää. Jumalan sanan painattaminen Venäjällä asuville kansoille heidän omilla kielillään on hyvin tärkeä tehtävä juuri nyt."
- - -
Huomionarvoista on se seikka, että Kaarlo kirjoitti kirjasensa jo 2.6.1977 ja siinä on tuo ennustus:
"Unkari, Bulgaria ja Romania kuuluivat entiseen Rooman valtakuntaan ja niiden täytyy vapautua Venäjän orjuudesta voidakseen liittyä Danielin ennustamaan valtioliittoon."
- - -
Me tiedämme, että Neuvostoliitto (jota Kaarlo käsitteli Venäjä-nimisenä Raamatun ennustusten valossa) romahti viimeistään silloin, kun sen kommunistinen puolue lakkautettiin elokuussa 1991 ja tilalle tuli Venäjän tasavalta. Nuo kolme maata 'Unkari, Bulgaria ja Romania' itsenäistyivät Neuvostoliiton vallan alta 1989, 1991 ja 1989.
Kuten Kaarlo profetoi Danielin ennustukseen viitaten, ovat nuo kolme maata Unkari, Bulgaria ja Romania jo liittyneet EU:hun seuraavasti: Unkari 2004, Romania ja Bulgaria 2007.
Mitä tulee Kaarlon heti tuon kohdan jälkeiseen ennustukseen "Suomikin tulee saamaan takaisin Venäjän valloittamat alueet" tulee sen tulevaisuus näyttämään.
Itse uskon tämänkin kohdan toteutuvan ajallaan, sillä Venäjä todellakin ryösti meidän alueitamme laittaen lisäksi kovimman sotavelan maksettavaksi mitä näillä leveysasteilla on koskaan laitettu minkään kansan osaksi.
Koska Jumala on oikeuden Jumala, niin Hän Israelin Pyhä, vaikka sen silloin syystä rangaistuksena Suomelle salli, on palauttava nuo alueet Suomelle ajallaan takaisin, vaikka eräät ei-isänmaalliset ainekset sitä Suomessa vierastavat. Nuo samaiset tyypit ovat olleet (ja yhä ovat) valmiit myymään maamme mistä hinnasta hyvänsä, jos vain itse siitä jotain hyötyvät.
Karjalan kannas ja suuret alueet itärajan tuolta puolen sekä koko oikean puoleinen käsivarsi ovat arvokkaita alueitamme ja kuuluvat meille, joten kiitetään jo etukäteen Herraa, että Hän ne meille myös ajallaan palauttaa ja pyydetään samaan hengenvetoon Häneltä hyvityksenä alueita aina Äänisen rannoille saakka vedoten maksamaamme kohtuuttomaan sotakorvaukseen, joka korkoineen kyllä kattaa nekin erämaat!
HalleluYah!- HELLUNTAILAINENVFFDD
ihanaa siinä on että venäjä valloittaa suomen. Kun nämä ennustajat näkevät lastenlastensa kärsimykset niin eiköhän mene suu tukkoon. Minulla on kaksi teini-ikäistä lasta ja kadun kun tein heidät tänne kärsimään pedon aikakaudesta ja muista kauheuksista. Olenkin sanonut Jumalalle että antaa heidän kuolla ennen näitä kauhuja. Minä olisin halunnut elää kauniin elämän ja saada lapsenlapsia, se ei ole mahdollista, ja ottaa totisesti päähän kun teki töitä ja hoiti perheensä mallikkaasti ja luuli että kaikki päättyy ihanasti niin nyt on edessä vain maanpäällinen helvetti, siinäkö on palkka kun on tehnyt kaikkensa toisten eteen. MINUA ON PETETTY.
- tuhat ja yksi
HELLUNTAILAINENVFFDD kirjoitti:
ihanaa siinä on että venäjä valloittaa suomen. Kun nämä ennustajat näkevät lastenlastensa kärsimykset niin eiköhän mene suu tukkoon. Minulla on kaksi teini-ikäistä lasta ja kadun kun tein heidät tänne kärsimään pedon aikakaudesta ja muista kauheuksista. Olenkin sanonut Jumalalle että antaa heidän kuolla ennen näitä kauhuja. Minä olisin halunnut elää kauniin elämän ja saada lapsenlapsia, se ei ole mahdollista, ja ottaa totisesti päähän kun teki töitä ja hoiti perheensä mallikkaasti ja luuli että kaikki päättyy ihanasti niin nyt on edessä vain maanpäällinen helvetti, siinäkö on palkka kun on tehnyt kaikkensa toisten eteen. MINUA ON PETETTY.
Mutta saat nähdä lastenlapsesi näin se vaan menee , Danielin unet on oikea tulkinta Danielin kirjasta ja se ei petä toivettasi lastenlastesi suhteen.
- ollaan kiitollisia
HELLUNTAILAINENVFFDD kirjoitti:
Vaikka huomenna tulisi maailmanloppu, tänään istuttaisin omenapuun.
Elämme jännittäviä aikoja, emme suinkaan toivottomia. Meidän on kuitenkin kaikkien täältä ainoinaan
kuoltava, mutta eletään ennen sitä hyvä, merkitykselllinen elämä.
Minun turvani on Herra Jeesus, turva joka kestää elämässä ja kuolemassa.
kuiltava ku - tuhat ja yksi
ollaan kiitollisia kirjoitti:
Vaikka huomenna tulisi maailmanloppu, tänään istuttaisin omenapuun.
Elämme jännittäviä aikoja, emme suinkaan toivottomia. Meidän on kuitenkin kaikkien täältä ainoinaan
kuoltava, mutta eletään ennen sitä hyvä, merkitykselllinen elämä.
Minun turvani on Herra Jeesus, turva joka kestää elämässä ja kuolemassa.
kuiltava kujoko omenapuusi on istutettu?
>>> Vaikka huomenna tulisi maailmanloppu, tänään istuttaisin omenapuun.>>>
Istutan muuten joko keväällä tai syksyllä ja kesälläkin alennustaimia !
(mutten talvella)
Muutenkin taidan nurinperin elä kun enistuta talvella ! - hetki ja aika
tuhat ja yksi kirjoitti:
joko omenapuusi on istutettu?
>>> Vaikka huomenna tulisi maailmanloppu, tänään istuttaisin omenapuun.>>>
Istutan muuten joko keväällä tai syksyllä ja kesälläkin alennustaimia !
(mutten talvella)
Muutenkin taidan nurinperin elä kun enistuta talvella !Haaveilen minäkin talvella, keväällä toteutan.
Mutta jos loppu olisi huomenna, kuluttaisin JOKAISEN hetken, että ystäväni, läheiseni, jne...
eivät myöstyisi IKUISUUDEN junasta! Ja? Tuntuu, että se aika ja hetki onkin? Kummasti monet ateisti-ystävätkin ovat ihmeen avoimia? Onko se nyt? Jumalan herätyksen hengen liikehdintä? Kuin sateen ensi pisaroita. Yllättäviltä tahoilta kuuluvia ääniä. Jalat maassa. Ja niin se vaikuttaa?
- Inhottava realisti
Valitettavasti yksikään avauksen profetioista ei ainakaan minua vakuuta.
- savua ilman tulta10
Inhott R:n kanssa! Ei vakuuta eikä sytytä. Ihmisen päästä nousee kaikkee.
- Apache.
Eivät nuo profetiat minuakaan vakuuta vaikka ne melkoisen hurmahenkisiä ovatkin.
Mutta sellaistahan se teettää silloin,kun joillan ovat kaikki inkkarit ovat tippuneet kanootista. - okkigaam
Ei täällä kirjoitetut ja luetut hätkähdytä muuten kuin sillä patoksellaan. Jos oikeita rofetioita on niin yksi on tämä joka on kirjoitettu muistiin 1500-luvulla. Moni muukin Leonardo Da Vincin työpäiväkirjan mietteet on osittain kerettiläisyyden pelosta kätketty siihen. Teos on suomennettu ja siitä lainaan tähän 2 kohtaa, ne on kirjan lopussa.
Tulevaisuudessa käytetään näkymätöntä rahaa.
Maailma on sidottu rautaisin vöin.
Tälleen tänäin.
maagikko - makkikini
Kikkimani.
- miten?
toteutuikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376