Kiinnostaisiko alfaharrastajia, etenkin tämän saitin porukoita, tapaaminen sellainen perinteinen kokoontumisajo?
Minulla olisi tiedossa yksi syrjäinen maatila H:ki T:re välillä. Hoidan kaikki järjestelyt joukkohautaa myöten.
tapaaminen
165
20622
Vastaukset
- 1300ti
Tulen mielelläni, Berlina on toivottavasti ensi viikolla leimassa...
- AR156
että pääset tulemaan - Tervetuloa!
Mitä enemmän on etukäteistietoa sitä helpompi on järjestellä ja suunnitella tapahtumaa.
Once again, welcome everything has been taken care of!
PS
Mukavaa, jos saisit leimattua autosi...
- paavo
Saunoa, uida ja hierontaa?
Entäpä ruokaa, virvokkeita, olutta, väkeviä ja makeisia?
Miten on leposijan kanssa?- AR156
tottahan toki saa näitä kaikkia ja paljon muuta. Paikalla on mm. maailman kattavin Alfa Romeo näyttely. On mm. 164 TS ja 156 Super.
- hande
saako siellä juoda määrättömästi viinaa, tapella,
kehua itseään, ostaa naisia ja särkeä ikkunoita?
odottaisin talon puolesta: pyöränkettinkejä, nyrkkirautoja, puukkoja(mora), rautakankia.
luonnollisesti, viinaa, viiniä, likööriä, olutta ja krapulakaljat.
takseja pihalle 5 kpl, ja avoin kuuma linja poliisipäivystykseen ja terveyskeskukseen.
nukkumasijaksi käy mikä tahansa, miel. tallin yliset.Kiva yllätys olisi myös esim. haalarit, jotta ei omat vaatteet ryvettyisi... - AR156
hande kirjoitti:
saako siellä juoda määrättömästi viinaa, tapella,
kehua itseään, ostaa naisia ja särkeä ikkunoita?
odottaisin talon puolesta: pyöränkettinkejä, nyrkkirautoja, puukkoja(mora), rautakankia.
luonnollisesti, viinaa, viiniä, likööriä, olutta ja krapulakaljat.
takseja pihalle 5 kpl, ja avoin kuuma linja poliisipäivystykseen ja terveyskeskukseen.
nukkumasijaksi käy mikä tahansa, miel. tallin yliset.Kiva yllätys olisi myös esim. haalarit, jotta ei omat vaatteet ryvettyisi..."saako siellä juoda määrättömästi viinaa, tapella, kehua itseään, ostaa naisia ja särkeä ikkunoita?"
Kyllä saa paitsi itsensä kehuminen ei ole oikein suotavaa. Se on sivistymätöntä ja jotkut voivat loukkaantua sekä pahoittaa mielesnä.
"pyöränkettinkejä, nyrkkirautoja, puukkoja(mora), rautakankia."
On on! Tuon myös hirvikiväärin ja KK:n: UKK:ta en tuo.
"nukkumasijaksi käy mikä tahansa, miel. tallin yliset.Kiva yllätys olisi myös esim. haalarit, jotta ei omat vaatteet ryvettyisi..."
Tjaa...no sanotaan että ok ok! - hande
AR156 kirjoitti:
"saako siellä juoda määrättömästi viinaa, tapella, kehua itseään, ostaa naisia ja särkeä ikkunoita?"
Kyllä saa paitsi itsensä kehuminen ei ole oikein suotavaa. Se on sivistymätöntä ja jotkut voivat loukkaantua sekä pahoittaa mielesnä.
"pyöränkettinkejä, nyrkkirautoja, puukkoja(mora), rautakankia."
On on! Tuon myös hirvikiväärin ja KK:n: UKK:ta en tuo.
"nukkumasijaksi käy mikä tahansa, miel. tallin yliset.Kiva yllätys olisi myös esim. haalarit, jotta ei omat vaatteet ryvettyisi..."
Tjaa...no sanotaan että ok ok!Tuntuu hyvin järjestetyltä tapaamiselta.
Kehumatta itseäni, olen hauska seuramies.
Haluan vääntää kättä kaikkien kanssa.Ja n.2 promillen tietämillä alan 1. bassollani laulaa venäläisiä kansanlauluja(alkukielellä).Halusitte tai ei
Sitten seuraa vitsejä loputtomiin...(samoja)
Olen myös lapsena oppinut kävelemään käsilläni, ja
ajamaan polkupyörällä takaperin, tangolla istuen.
(nyt ymmärrätte miksi puhuin haalareista)
Näitä taitoja esittelen mielelläni.
Eikä iltaa ettenkö haluaisi pitää tietokilpailuja
yksin koko muuta porukkaa vastaan(esim. Trivial Pursuit)
Koska olen iloluontoinen, en 3 promillen tietämillä malta olla nauramatta hävinneelle osapuolelle...
Jos minua ei ole vielä tässä vaiheessa hakattu, rupean yleensä viimeistään nyt vokottelemaan seurueen naisia.
Ellei niitä löydy, on taksi löydyttävä nopeasti.
Suomenkielen sanaa on turha minulta siinä vaiheessa kysyä, kommunikoin ainoastaan eurooppalaisilla kulttuurikielillä!
Yleensä silloin minua alkaa väsyttämään, ja useimmiten heräänkin jossain karjasuojassa.
Tuntuu olevan juhlat minun makuuni, missä voi vielä ilmottautua?
Hei,hei, heeeeeiiii.Mitä, miksi en pääse?
Miksi niin täyttä on... - AR156
hande kirjoitti:
Tuntuu hyvin järjestetyltä tapaamiselta.
Kehumatta itseäni, olen hauska seuramies.
Haluan vääntää kättä kaikkien kanssa.Ja n.2 promillen tietämillä alan 1. bassollani laulaa venäläisiä kansanlauluja(alkukielellä).Halusitte tai ei
Sitten seuraa vitsejä loputtomiin...(samoja)
Olen myös lapsena oppinut kävelemään käsilläni, ja
ajamaan polkupyörällä takaperin, tangolla istuen.
(nyt ymmärrätte miksi puhuin haalareista)
Näitä taitoja esittelen mielelläni.
Eikä iltaa ettenkö haluaisi pitää tietokilpailuja
yksin koko muuta porukkaa vastaan(esim. Trivial Pursuit)
Koska olen iloluontoinen, en 3 promillen tietämillä malta olla nauramatta hävinneelle osapuolelle...
Jos minua ei ole vielä tässä vaiheessa hakattu, rupean yleensä viimeistään nyt vokottelemaan seurueen naisia.
Ellei niitä löydy, on taksi löydyttävä nopeasti.
Suomenkielen sanaa on turha minulta siinä vaiheessa kysyä, kommunikoin ainoastaan eurooppalaisilla kulttuurikielillä!
Yleensä silloin minua alkaa väsyttämään, ja useimmiten heräänkin jossain karjasuojassa.
Tuntuu olevan juhlat minun makuuni, missä voi vielä ilmottautua?
Hei,hei, heeeeeiiii.Mitä, miksi en pääse?
Miksi niin täyttä on...Iloista seuramiestä siellä kaivataankin. Tilaa on tilaa, tila on iso, olet vasta kolmas joka on vahvistanut tulonsa. Lisää porukkaa kaivetaan.
Muuten, näissä kemuissa kukaan ei herää karjasuojassa.
PS
kerron ajo-ohjeet vähän myöhemmin.
- AR156
Lähestyessänne maatilaa huomaatte oikealla ison parkkialueen ~2 km tilasta. Parkkeeratkaa autonne siististi ruutuihin, 33:t ja Alfasudit voi jättää kotiin.
Tästä eteenpäin paikalla olevat varijat opastavat teitä - dobermanneja ei tarvitse pelätä.- hande
saako siellä sähköä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- AR156
hande kirjoitti:
saako siellä sähköä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ei ole sähköä, valitettavasti. Mutta kait sitä voi pitää hauskaa ilmankin.
- Krister
Hing, pong, pig!
Saako avutulta tehdä. Minä, kun tykkään niitä koilia laittaa valtaassa nuotiolla? Ai, niin, saako Toyotalla tulla? - AR156
Krister kirjoitti:
Hing, pong, pig!
Saako avutulta tehdä. Minä, kun tykkään niitä koilia laittaa valtaassa nuotiolla? Ai, niin, saako Toyotalla tulla?tehdä, mutta Toyotan ja mankan me jätämme kotiin.
- Krister
AR156 kirjoitti:
tehdä, mutta Toyotan ja mankan me jätämme kotiin.
Mutta, kun tämä on hieno Toyota: Kenwoodin soittimet ja kaikki! Turbokin on ja spoileri.
- hande
Krister kirjoitti:
Mutta, kun tämä on hieno Toyota: Kenwoodin soittimet ja kaikki! Turbokin on ja spoileri.
karvanopat?
- Krister
hande kirjoitti:
karvanopat?
On - ja isot. Pääsenkö nyt mukaan?
- AR156
Krister kirjoitti:
On - ja isot. Pääsenkö nyt mukaan?
ensin katsoa kuinka täyteen tuo joukkohauta tulee.
- J..
Milloin nämä kekkerit olisivat? Haluatteko mieluummin nähdä siellä uutuuttaan kiiltelevää, huippumodernia, vai hieman traditsionaalisempaa Alfa-kalustoa?
Itse olen enemmänkin synkkyyteen taipuvainen, tylsämielinen vätys, jonka huumori - silloin, kun sitä esiintyy - on hauskaa vain itseni mielestä. Saunassa on yleensä minulle liian kuuma, vedessä sinilevää, ja aurinko polttaa hipiäni karrelle. Ruoka on epäilyttävää, sillä usein siinä on liikaa tyydyttämättömiä rasvahappoja. Syön vain lämmintä ruokaa, sillä italiansalaatissa on bakteereita. Suhtaudun kriittisesti maatilaasi, sillä assmani pahenee siellä enkä voi sietää rottia. Mikäli siellä on kuitenkin hyvät käsienpesumahdollisuudet, voin kuitenkin mielelläni tulla paheksumaan muiden ilonpitoa, sillä olen edellämainittujen lisäksi masokisti eli afrikkalainen arkuntekijä.- hande
itse olen tuossa tyytynyt kertomaan pelkästään valoisista puolistani.
Olen myös salavihainen, kateellinen, itsekäs ja julma.
Voihan meillä olla hauskaakin, jos pidätte miehestä joka piereksii seurassa koko ajan, naureksii muiden autoille eikä anna puheenvuoroja muille. - AR156
pidetään silloin kun se kaikille varmasti sopii. Kukaan palstalainen ei saa jäädä pois, sheriffi on myös kovin tervetullut!
Kenellä on vanhoja Alfoja tulkoon niillä.
Näissä kekkereissä synkkyys ei ole pahe.
Pesumahdollisuudet ovat loistavat. - J..
AR156 kirjoitti:
pidetään silloin kun se kaikille varmasti sopii. Kukaan palstalainen ei saa jäädä pois, sheriffi on myös kovin tervetullut!
Kenellä on vanhoja Alfoja tulkoon niillä.
Näissä kekkereissä synkkyys ei ole pahe.
Pesumahdollisuudet ovat loistavat.Herään Sunnuntaiaamuna Toijalasta. Olisin jo vähän niinkuin valmiiksi siellä päin. Tosin edellisen illan jo juhlineena. Toivottavasti puolisoni on ajokunnossa.
- AR156
Loppumatkan tilalle matkustatte mukavasti junalla. Ennakkovarauksia tai lippuja ei tarvita, vartijat kyllä opastavat teidät istumapaikoillenne. Junamatkan aikana teille jaetaan numerolaput, säilyttäkää ne.
- J..
Jumalauta, nyt alkoi valjeta. Eikö niin, että junan tullessa asemalle, riisutaan vaatteet ja arvoesineet. Porukka jaetaan kahteen osaan. Vanhvemmat maatöihin ja huonompikuntoiset "suihkuun".
- hande
J.. kirjoitti:
Jumalauta, nyt alkoi valjeta. Eikö niin, että junan tullessa asemalle, riisutaan vaatteet ja arvoesineet. Porukka jaetaan kahteen osaan. Vanhvemmat maatöihin ja huonompikuntoiset "suihkuun".
Haluan heti Kapoksi. Olen luonteeltani luihu, mutta edesvastuuton, petän maamiehiäni riemurinnoin, iloisin.
Lupaan ajaa pääni kaljuksi, joku voi murtaa nenäni, ja uskoisin suttuisia tatuointeja syntyvän verrattain helposti.
Otan mukaan hotimet, jolla saadaan alfistien kultahampaat hyvin nypittyä.
Partakoneeni sivuleikkureilla saadaan kauniisti kutrit leikattua.Osaan myös keittää saippuaa. - AR156
J.. kirjoitti:
mitä tarkoitat. Jos on tapaaminen/juhlat, niin ei kait sitä maa- tahi muihin töihin aleta. Vaatteet saa riisua jos on niin mukavampi, ei ole pakko.
- hande
hande kirjoitti:
Haluan heti Kapoksi. Olen luonteeltani luihu, mutta edesvastuuton, petän maamiehiäni riemurinnoin, iloisin.
Lupaan ajaa pääni kaljuksi, joku voi murtaa nenäni, ja uskoisin suttuisia tatuointeja syntyvän verrattain helposti.
Otan mukaan hotimet, jolla saadaan alfistien kultahampaat hyvin nypittyä.
Partakoneeni sivuleikkureilla saadaan kauniisti kutrit leikattua.Osaan myös keittää saippuaa.löysin kätköistäni raidallisen pyjaman joka käy oivallisesti vangin asusta.Vaimoni on luvannut valmistaa lakin.
Sopiiko kaikille että leirillä käytetään komentokielenä saksaa, tuntuisi luonnolliselta.
Olen jo DYMO- kirjoittimella valmistellut vankinumeroita 45 kappaletta.
Saan tutulta maanviljelijältä ostettua sianraadon,
viikon auringossa muhittuaan, uskon että siitä saataisiin viikon muonavaranto. - jukix
AR156 kirjoitti:
mitä tarkoitat. Jos on tapaaminen/juhlat, niin ei kait sitä maa- tahi muihin töihin aleta. Vaatteet saa riisua jos on niin mukavampi, ei ole pakko.
Olen savolainen; voinko myös minä tulla?
- hande
jukix kirjoitti:
synti olla savolainen, tosin suuri häpeä.
Tule toki silti, ei me vammaisia sorreta.
Sitäpaitsi tunnen yhden huomattavan fiksun savolaisen, hän on tosin mykkä. - AR156
jukix kirjoitti:
tule tule tuku tuku...
- AR156
Saavuttuanne perille henkilökunta opastaa teidät majoitustiloihin. Tiloissa on juotavaa ja jotain pientä purtavaa. Varsinaiset juhlat alkavat klo. 22:00 keskuspihalla ja kestävät 3-vuorokautta putkeen.
- hande
jos noin myöhään valvotaan.
Olen aina mennyt nukkumaan klo 21.30, enkä tapojani suostu muuttamaan. - Scuore sportivo
Toivottavasti olet varannut viinaksia tarpeeksi, sillä Alfistit ovat tunnetusti kovia juomareita (meikäläiselläkin muutama eurokossu tuossa ajassa menee)...=) Ja jos tätä ketjua lukee, niin myös sekakäyttäjiä...=)))
Jatkakaa samaan malliin, vierähtää kivasti perjantai -iltapäivä, kun näitä juttuja lueskelee...=)
- hande
olen jo täällä, milloin te muut aiotte tulla?
Laitan odotellessani saunan lämpiämään.
Missä viinat on?- hande
AR156:den juomakätkö löytyi, keskenkäynyttä kiljua tuntuu olevan tämä.
Pierettää... - AR156
hande kirjoitti:
Pierettää...nyt sinä olet kyllä väärässä paikassa. Tule äkkiä pois sieltä.
- hande
hande kirjoitti:
Pierettää...Käyttäydyinkö sopimattomasti kun tunkeuduin ikkunasta mökkiin?
Täällä on yksi aika erikoinen huone.
Sängyssä on nahkahihnat, katossa peili.
Seinillä erilaisia ruoskia, kaappi pullollaan hassuja kumiesineitä...
yhden puhalsin täyteen kun luulin sitä kumipatjaksi. Siitä tulikin naisenkuva. - AR156
hande kirjoitti:
Käyttäydyinkö sopimattomasti kun tunkeuduin ikkunasta mökkiin?
yhden puhalsin täyteen kun luulin sitä kumipatjaksi. Siitä tulikin naisenkuva.ehkäpä olet sittenkin oikeassa paikassa
- AR156
hande kirjoitti:
yhden puhalsin täyteen kun luulin sitä kumipatjaksi. Siitä tulikin naisenkuva.Älä astu sitä
- hande
AR156 kirjoitti:
Älä astu sitä
Varoituksesi tuli liian myöhään.
Se piru vielä puhkes... - hande
hande kirjoitti:
yhden puhalsin täyteen kun luulin sitä kumipatjaksi. Siitä tulikin naisenkuva.Minun on hieman vaikea puhua tästä...
Monethan säilyttävät aseita mökillään, panoksiakin löytyy monasti.Täytyyhän niitä joskus kokeillakin.
Pidätkö paljon eläimistä...
No, mitä tässä kaunistelemaan, ammuin perkele vahingossa talon kissan! - AR156
hande kirjoitti:
Minun on hieman vaikea puhua tästä...
Monethan säilyttävät aseita mökillään, panoksiakin löytyy monasti.Täytyyhän niitä joskus kokeillakin.
No, mitä tässä kaunistelemaan, ammuin perkele vahingossa talon kissan!nyt se kissa pöydälle ja pyyhi sillä pöytä niin asia on sovittu, ja ja jätä se lammas rauhaan.
- hande
hande kirjoitti:
Minun on hieman vaikea puhua tästä...
No, mitä tässä kaunistelemaan, ammuin perkele vahingossa talon kissan!huomioida jotain erityisesti, kun lämmittää savusaunaa...
- hande
hande kirjoitti:
huomioida jotain erityisesti, kun lämmittää savusaunaa...
tuolla traktorilla vähän ajella, missä on avaimet?
- hande
hande kirjoitti:
tuolla traktorilla vähän ajella, missä on avaimet?
mies, tuo naapurin isäntä. Ei hirveesti huutanut vaikka aitaa kaatui ainakin 50 metriä.
Sanoin sinun kyllä korvaavan. Enemmän huolettaa tuo traktori... - hande
hande kirjoitti:
mies, tuo naapurin isäntä. Ei hirveesti huutanut vaikka aitaa kaatui ainakin 50 metriä.
Sanoin sinun kyllä korvaavan. Enemmän huolettaa tuo traktori...osaa tulla savua tuolta savusaunalta...
- hande
hande kirjoitti:
osaa tulla savua tuolta savusaunalta...
savusaunan räppänästä tulla myös liekkejä?
- J..
hande kirjoitti:
savusaunan räppänästä tulla myös liekkejä?
Savusaunan ikkunasta ei kuulu tulla liekkejä. Toiseksikin - tuo ei ole savusauna, vaan viljankuivaamo, niin että alapa etsiä ämpäriä. Vettä löytyy järvestä.
- AR156
J.. kirjoitti:
Savusaunan ikkunasta ei kuulu tulla liekkejä. Toiseksikin - tuo ei ole savusauna, vaan viljankuivaamo, niin että alapa etsiä ämpäriä. Vettä löytyy järvestä.
hande ei ole oikeassa paikassa. Hän on käsittääkseni jossain "liekkihotellissa".
- hande
AR156 kirjoitti:
hande ei ole oikeassa paikassa. Hän on käsittääkseni jossain "liekkihotellissa".
tai sitten jonkun epäonneksi ei käynyt pahemmin.
Mitä nyt paljastuit seksi-irstailijaksi, kissasi ammuttiin, raja-aita ja traktori päreiksi.
Saunan saatanakin paloi.
Ja kaikki tämä ainoastaan siitä syystä, kun minulta loppui aika...
Ps. sain siitä kiljusta ripulin - Roméo
hande kirjoitti:
tai sitten jonkun epäonneksi ei käynyt pahemmin.
Mitä nyt paljastuit seksi-irstailijaksi, kissasi ammuttiin, raja-aita ja traktori päreiksi.
Saunan saatanakin paloi.
Ja kaikki tämä ainoastaan siitä syystä, kun minulta loppui aika...
Ps. sain siitä kiljusta ripulinMiö oon nyh tääl muatilalla, mutta minun kakkulat katosi junamatkalla. Voisiko joku auttaa niiden etsimisessä, niissä on hiukan mahónkia ja silkkistä purppurasatiiniah.
Toivottavasti Jorel ja Handel on mun PN-Pillerit, koska muistatte varmaan mitä viimeeksi kävi kun en saanu Pinkkinorsu pillereitä siel juhlissa.
Olen muuten tänä vuonna ostanut uuden alfan. Myin vanhan galerco m2 editin poies ja ostin uudenverosen alfan berlingon. Tuon sen näytille kunhan löydän kakkulani piruskelse... - AR156
kävi kyselemässä viime viikon tapahtumista. Kissa oli kuulemma ammuttu, lammas kengitetty, traktori tuhottu, sauna poltettu, eukko; no jääköön sanomatta (kaipailee kuulemma kovasti)...
Et satu 'hande' tietämään asiasta mitään?
- AR156
Näen jo silmissäni kuinka…
”hande” heittää legendaa sen minkä oluen ja väkevien nautiskelulta ehtii. ”Scuore sportivo” yrittää hillitä, mutta minkäs teet…
”HOTAKAINEN”, jonka lihaksiston ovat muovannut täydelliseksi nuo sadat sadat salilla vietetyt tunnit - adonis joku huokaa, kietoo ”tain” tuon maailman luokan kaunottaren hellään syleilyynsä.
”166” taalaa svenskaa ”rollen” ja ”Jönssönin” kanssa. Kyllä Sollentunassa kaikki on nyt kohdallaan.
”J..” heittää useita persoonia peliin ja antaa paukkua- Kyästi
tuo Hande äkkiä pois sieltä, kohta ei ole kiveä kiven päällä!
- AR156
00:15 juna tuo kartanon pihalle iloisia tyttöjä. Ai että he ovatkin iloisia ja kauniita...
Nyt "alfaholistikin" herää ja könyää ylös viskitynnyristä. Mies on niin jurrissa, että asentaa vahingossa lasisilmän ja puujalkansa ristiin. Mutta se ei menoa haittaa...
"HR" on niin kova naistenmies että nukkuukin pukin päällä, siis sahapukin. Nyt tuli kiire. - Scuderia QV
Tätä ketjuahan lukee mielikseen. Jättäkää toki toistekin ne räikeän väriset napit nauttimatta.
- AR156
Hieman runollista menoa...
Aamuyöllä kun kukaan meistä ei jaksa enää piip piip, puhua Alfoista ja kuunnella hyvää musaa.
No voi hel.. helv.., lavalle astuu koriseva arja ja hallikainen perässä.
onneksi varijat ovat ajan tasalla ja avaavat häkin oven..
Leijonat kiertävät vesilammikot ja nyt ne makaa sängyssä raukeina, se oli sitten leijonan osa.- hande
menen nyt nukkumaan, palataan maanantaina!
- AR156
mikä niille leijonille tuli, niin mukavia kun olivat. Toinen rupes käkättämään ku mikäkin ja toinen hoilotti jotain kurankukaa. Elukat oli lopettaa. No illalla on tarjolla maukasta leijonanosaa.
- Gislaved
nämä kaverukset ovat, huh huh mikä huumorintaju veikoilla!
Näin makeasti ei ole naurattanut kuin anopin hautajaisissa.
Taidan minäkin kääntyä Alfistiksi, jos olette noin hauskaa porukkaa.- Antialfisti
VITTU MÄ EN OO KOSKAA NAURANU NÄIN PALJOO. TE OOTTE IHME PORUKKAA:.
- Scuore sportivo
Teitä mainostetaan jo Ya -palstallakin...:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=95&conference=583&posting=22000000000682009- hande
en kyllä huomannut...
- Scuore sportivo
hande kirjoitti:
en kyllä huomannut...
Tuossa linkissä se oli... Mutta ei ole enään. YA -palstan seriffi näköjään poistanut ko. viestin.
- 90.
...on kyllä paras ketju pitkästä aikaa, kuolin melkei nauruun...=)=)=)
handea ei sovi päästää kenenkään mökille, ainakaan ominpäin..=) - Forever
Mutta mitenkä siinä sitten lopulta kävi. Saivatko he toisensa. Elivätkö he yhdessä onnellisina elämänsä loppuun saakka.
- paavo
saivat
- AR156
aamu valkenee aurinkoisena ja kauniina. Lavalla eput virittelevät instrumentteja..
Scuderia QV syljeskelee kovin aitan kulmalla ja parahtaa, "aiva ku kissa ols paskantant mun suuhuseen". Hän ei tiedä kuinka oikeassa onkaan.
Pulukka huojuu keittiöön ja kuiskuttaa kokille "an ny mul yks silli, hiukka niin vietäväst".
90:nen vääntää vitsiä aurikovarjon alla. Silloin kuin minä olin vielä 80:nen...
Viisi tankkiautoa saapuu pihaan tuoden täydennystä: viskiä, konjakkia, vodkaa, kossua ja sinolia.- AR156
Viime yönä joku tyyppi oli yrittänyt väksin tulla tilalle juhlimaan. Kaverilla oli kuulemma ollut alla Seat ja jotain se oli viittoillut ja hokenut että 6-pyttynen, 6-pyttynen.
Tilanne oli kärjistynyt niin, että dobermannin oli ollut pakko näykkäistä pussihousun kulmasta. - J..
AR156 kirjoitti:
Viime yönä joku tyyppi oli yrittänyt väksin tulla tilalle juhlimaan. Kaverilla oli kuulemma ollut alla Seat ja jotain se oli viittoillut ja hokenut että 6-pyttynen, 6-pyttynen.
Tilanne oli kärjistynyt niin, että dobermannin oli ollut pakko näykkäistä pussihousun kulmasta....kun joku huudatti mankkaa jossain coupe-corollassa ja väitti, että sillä on oikeus tulla, koska sen entinen Alfa on valittu valtakunnan mauttomimmaksi esiinnyttyään sitä ennen GTI-makasiinissa. Poliisit eivät meinanneet millään tulla, mutta kuultuaan Handen äänen taustalta olivat pihalla ennen kuin ehdin - Felix Domesticus morte est - sanoa.
- kk tt
J.. kirjoitti:
...kun joku huudatti mankkaa jossain coupe-corollassa ja väitti, että sillä on oikeus tulla, koska sen entinen Alfa on valittu valtakunnan mauttomimmaksi esiinnyttyään sitä ennen GTI-makasiinissa. Poliisit eivät meinanneet millään tulla, mutta kuultuaan Handen äänen taustalta olivat pihalla ennen kuin ehdin - Felix Domesticus morte est - sanoa.
supracoupe
- AR156
keskipäivän ratoksi sikkesumari, tuo alfafani, tarjoaa kokkisota ohjelmanumeron.
Paikalle on kutsuttu 4-kokkia, joille sikke selostaa leikin säännöt.
Tämän jälkeen kokit esittelevät tuomisensa.
- kokki #1, magnum 44 ja iso kasa patruunoita
- kokki #2, rautapallo ja kirves
- kokki #3, talikko
- kokki #4, taktinen ydinohjus
yy, kaa, koo ja aika alkaa nyt...- AR156
sikke menee #1 luo ja kyselee kuulumisia. Silloinko #2 pää tulee tuon närreen kohdalle - hänelle tulleeki noutaja.
#1 ei huomaa, että kokki #3 on hiipinyt taakse ja suorittaa oikeaoppisen turkkilaisen talikoinnin. - J..
Kokki #1 (Jyrki Sukukalleus-Gallela) alkaa panostaa magnumiaan, mutta saa kokki-#3:n (Jaakko Kolmonen) talikosta viisi reikää kylkeensä. Osuma ei ole letaali eikä kolmonen ehdi tuupata uudestaan, kun pitää väistää kokki #2:n (Kolli-Pekka Karjalainen) ketjyn päässä heilahtelevaa rautapalloa, joka väistöliikkeen seurauksena mäjähtää suoraan Siken kiinalaisvalmisteisen City-maasturin keulaan rikkoen siitä sumarit.
"Hullu tarttui kirveeseen" hyräilee Kolli-Pekka ja vaihtaa asetta. Kolmonen nostaa talikon torjunta-asentoon. Kirves kolahtaa piikkienväliin ja ote moukarimiehen ote kirpoaa. Hamara kolahtaa kokki-kolposen kalloon ja perinneruoan taitaja menettää hetkeksi tajuntansa. Kolli-Pekka suunnittelee jo laittavansa Kolmosesta Karjalaisenpaistia saattaessaan rautapallonsa jälleen hurjaan pyrteeseen.
Kylkeään pitelevä Sukulais-Jyrki on kuitenkin saanut panostettua revolverinsä ja nostanut sen huonommalla eli vasemmallaan (koska oikea pitelee kylkeä) kostamaan Kolmos-Jaakolle tämän piikittelyn. Pekka-Kollin leveä selkä on kuitenkin helpompi maali kuin maassa makaava kotikokki ja niinpä luoti uppoaakin SM-valmennettavan punttisalilla, nakkikioskilla ja anabolisilla steroideillä kasvatettuihin selkälihoihin. Ai' sss.tna, karjahtaa vihainen heittolajien harrastaja ja irroittaa tuskissaan otteensa moukarista, joka lentää uusiin maailmanennätyslukemiin (99,8 m) vastatuulesta piittaamatta ja laskeutuu murskaavasti kokki #4:n (Georg W. Bush) taktisen ydinohjuksen laukaisualustalle tuhoten sen täydellisesti.
Kokki W. 4. ei ole siihen mennessä kyennyt edes aloittamaan ohjuksensa lähtölaskentaa, koska se pitäisi alkaa sadasta ja hän on ehtinyt vasta kahteenkymmeneen. (Siinä vaiheessa sormet ja varpaat loppuivat). Näytämme kaikille, että me emme pelkää, Gokki W-4 Bush uhoaa ja pyytää avustajaansa kertaamaan vielä kerran kilpailun säännöt. Analfabeettinä eli vaille italialaista autoa jääneenä yksilönä hän turhautuu omaan yksinkertaisuuteensa ja poistuu studiosta kiusaamaan pienempiään.
Tällä välin Jyrki on saanut napakan potkun sukukalleuksilleen ja valmistaa magnumin panoksista herkullista papukeittoa, sillä Hullu-Pekka ei lainkaan pitänyt siitä, että tv:stä tuttu kokkipoika naputteli koko makasiinin tyhjäksi hänen leveään selkäänsä ja paksuun, punoittavaan niskaansa. Tuskissaan karjahteleva jätti väänsi Sukulan magnumin solmuun ja uhkasi tehdä saman myös keittiömestaajalle itselleen, ellei tämä söisi asettansa ja saman tien. Kolli-Pekan nahkaansa saama lyijy, nikkeli ja köyhdytetty uraani alkavat vaikuttaa ja mies joutuu poistumaan suoraan terveyskeskusjonoon, jonka vuoksi hän ehtii paikalle vasta arviolta keväällä 2008.
Tällä välin Kokki #3 on vironnut ja laittanut sen kunniaksi maukkaan sopan keiton eestiläiseen perinnetapaan talikolla hämmentäen. Hämmentynyt on myös tuomari, joka huomaa kahden kilpailijan poistuneen areenalta, yhden keittäneen aseistuksensa ja saaneen jäykkäkouristuksen ja jäljellä olevan enää yhden taistelukuntoisen kokin, jolla tosin on kuhmu päässä.
Kokkisodan voittajaksi julistetaan kilpailija numero kolmonen – Jaakko Kolmonen. - AR156
J.. kirjoitti:
Kokki #1 (Jyrki Sukukalleus-Gallela) alkaa panostaa magnumiaan, mutta saa kokki-#3:n (Jaakko Kolmonen) talikosta viisi reikää kylkeensä. Osuma ei ole letaali eikä kolmonen ehdi tuupata uudestaan, kun pitää väistää kokki #2:n (Kolli-Pekka Karjalainen) ketjyn päässä heilahtelevaa rautapalloa, joka väistöliikkeen seurauksena mäjähtää suoraan Siken kiinalaisvalmisteisen City-maasturin keulaan rikkoen siitä sumarit.
"Hullu tarttui kirveeseen" hyräilee Kolli-Pekka ja vaihtaa asetta. Kolmonen nostaa talikon torjunta-asentoon. Kirves kolahtaa piikkienväliin ja ote moukarimiehen ote kirpoaa. Hamara kolahtaa kokki-kolposen kalloon ja perinneruoan taitaja menettää hetkeksi tajuntansa. Kolli-Pekka suunnittelee jo laittavansa Kolmosesta Karjalaisenpaistia saattaessaan rautapallonsa jälleen hurjaan pyrteeseen.
Kylkeään pitelevä Sukulais-Jyrki on kuitenkin saanut panostettua revolverinsä ja nostanut sen huonommalla eli vasemmallaan (koska oikea pitelee kylkeä) kostamaan Kolmos-Jaakolle tämän piikittelyn. Pekka-Kollin leveä selkä on kuitenkin helpompi maali kuin maassa makaava kotikokki ja niinpä luoti uppoaakin SM-valmennettavan punttisalilla, nakkikioskilla ja anabolisilla steroideillä kasvatettuihin selkälihoihin. Ai' sss.tna, karjahtaa vihainen heittolajien harrastaja ja irroittaa tuskissaan otteensa moukarista, joka lentää uusiin maailmanennätyslukemiin (99,8 m) vastatuulesta piittaamatta ja laskeutuu murskaavasti kokki #4:n (Georg W. Bush) taktisen ydinohjuksen laukaisualustalle tuhoten sen täydellisesti.
Kokki W. 4. ei ole siihen mennessä kyennyt edes aloittamaan ohjuksensa lähtölaskentaa, koska se pitäisi alkaa sadasta ja hän on ehtinyt vasta kahteenkymmeneen. (Siinä vaiheessa sormet ja varpaat loppuivat). Näytämme kaikille, että me emme pelkää, Gokki W-4 Bush uhoaa ja pyytää avustajaansa kertaamaan vielä kerran kilpailun säännöt. Analfabeettinä eli vaille italialaista autoa jääneenä yksilönä hän turhautuu omaan yksinkertaisuuteensa ja poistuu studiosta kiusaamaan pienempiään.
Tällä välin Jyrki on saanut napakan potkun sukukalleuksilleen ja valmistaa magnumin panoksista herkullista papukeittoa, sillä Hullu-Pekka ei lainkaan pitänyt siitä, että tv:stä tuttu kokkipoika naputteli koko makasiinin tyhjäksi hänen leveään selkäänsä ja paksuun, punoittavaan niskaansa. Tuskissaan karjahteleva jätti väänsi Sukulan magnumin solmuun ja uhkasi tehdä saman myös keittiömestaajalle itselleen, ellei tämä söisi asettansa ja saman tien. Kolli-Pekan nahkaansa saama lyijy, nikkeli ja köyhdytetty uraani alkavat vaikuttaa ja mies joutuu poistumaan suoraan terveyskeskusjonoon, jonka vuoksi hän ehtii paikalle vasta arviolta keväällä 2008.
Tällä välin Kokki #3 on vironnut ja laittanut sen kunniaksi maukkaan sopan keiton eestiläiseen perinnetapaan talikolla hämmentäen. Hämmentynyt on myös tuomari, joka huomaa kahden kilpailijan poistuneen areenalta, yhden keittäneen aseistuksensa ja saaneen jäykkäkouristuksen ja jäljellä olevan enää yhden taistelukuntoisen kokin, jolla tosin on kuhmu päässä.
Kokkisodan voittajaksi julistetaan kilpailija numero kolmonen – Jaakko Kolmonen.seuraa sotaa suurella mielenkiinnolla.
Harpo ei pysty juomaan niin paljon kuin haluaisi, niinpä hän menee istumaan vodkasammioon. Toisaalla kamala antti pissaa kissan päälle. Kissa sammuu samantien. - Ole tarkka - ota Juha Porkka
AR156 kirjoitti:
seuraa sotaa suurella mielenkiinnolla.
Harpo ei pysty juomaan niin paljon kuin haluaisi, niinpä hän menee istumaan vodkasammioon. Toisaalla kamala antti pissaa kissan päälle. Kissa sammuu samantien.Hande ampui sen kissan vahingossa jo 13.6.
- AR156
Ole tarkka - ota Juha Porkka kirjoitti:
Hande ampui sen kissan vahingossa jo 13.6.
naapuritilan kissa.
Oletko muuten katsonut elokuvan "Uinu uinu lemmikkini"? - AR156
Ole tarkka - ota Juha Porkka kirjoitti:
Hande ampui sen kissan vahingossa jo 13.6.
155TS pekkaa pahemmaksi. Hän pissaa vahingossa laiduntavan virtahevon päälle. Hepo saa alkoholimyrkytysen ja joutuu teholle.
- J..
AR156 kirjoitti:
naapuritilan kissa.
Oletko muuten katsonut elokuvan "Uinu uinu lemmikkini"?Eiköhän anneta sen kissa-paran nyt vain olla ihan rauhassa siellä autuaammilla hiirestysmailla.
Puistattaa jo ajatus, mitä voi seurata, kun Hande lähtee herättämään kissaa vanhoilla intiaanien menetelmillä. - Alfred A.
J.. kirjoitti:
Kokkisodan voittajaksi julistetaan kilpailija numero kolmonen – Jaakko Kolmonen.Tuosta ei kyllä enää kokkisota parane.
- hande
heti kun ollaan päivä pari poissa, niin alkaa saatamanmoinen ralli...
kissavainaata yritetään nostaa pöydälle het.
Mutta oottakaas kollit, vielä täältäkin tullaan - J..
hande kirjoitti:
heti kun ollaan päivä pari poissa, niin alkaa saatamanmoinen ralli...
kissavainaata yritetään nostaa pöydälle het.
Mutta oottakaas kollit, vielä täältäkin tullaanJuu, tämä on mennyt aivan pervon puolelle, koko festivaali: kissa-kakka-leikkejä Kolli-Pekan tahdittamana. Mutta sellaista se on, kun kissa on kuollut, hiiret pyyhkivät sillä pöydän.
- AR156
J.. kirjoitti:
Juu, tämä on mennyt aivan pervon puolelle, koko festivaali: kissa-kakka-leikkejä Kolli-Pekan tahdittamana. Mutta sellaista se on, kun kissa on kuollut, hiiret pyyhkivät sillä pöydän.
"Matti" on juuri hankkinut ensimmäisen Autonsa.
Hän yrittää tehdä tilan parkkipaikalla sitikkamiesten bravuuria, kaasunestejousitanssi...
Klinkkaa vasemmalle ja oikealle, etene ontuen,
hyppyytä paikalla ja töräyttele äänimerkkiä. ;) - hande
J.. kirjoitti:
Juu, tämä on mennyt aivan pervon puolelle, koko festivaali: kissa-kakka-leikkejä Kolli-Pekan tahdittamana. Mutta sellaista se on, kun kissa on kuollut, hiiret pyyhkivät sillä pöydän.
sittenkin, että nukahdin navetan vintille.
Kävin tosin sunnuntaiaamuna noin klo 3.00 hakemasssa pihalta viskinassakan.
Ei siellä muita näkynyt kuin AR156, vaaleanpunaisessa pitsiyöpaidassaan.En muuten tiennytkään että hän on mustaihoinen... - AR156
hande kirjoitti:
Ei siellä muita näkynyt kuin AR156, vaaleanpunaisessa pitsiyöpaidassaan.En muuten tiennytkään että hän on mustaihoinen...sinäkö se olitkin. Minulle oli yllätys että olet Australian aboriginaaleja.
Vinkki - ne nylonsukat, sukkanauhat ja tupsu pyllyssä eivät kyllä pue sinua. Pidättäytyisit vaan normaaleissa miesten vaatteissa. Toisaalta iso nenärengas oli nasta ja valtavat etu ylähampaat olivat veikeät, olikohan ne aidot. - hande
AR156 kirjoitti:
sinäkö se olitkin. Minulle oli yllätys että olet Australian aboriginaaleja.
Vinkki - ne nylonsukat, sukkanauhat ja tupsu pyllyssä eivät kyllä pue sinua. Pidättäytyisit vaan normaaleissa miesten vaatteissa. Toisaalta iso nenärengas oli nasta ja valtavat etu ylähampaat olivat veikeät, olikohan ne aidot.Kai nyt ymmärrät miksi vetäydyn juhlissa mieluummin navetan vintille!
Yö on minun aikaani, kun muut ovat jo sammuneet...
Näithän käärmekikkelini.
Olikohan monella naisista aamulla pylly arkana?
Ethän pahastunut, kun en alkanut suutelemaan kanssasi? - hande
AR156 kirjoitti:
Vinkki - ne nylonsukat, sukkanauhat ja tupsu pyllyssä eivät kyllä pue sinua. Pidättäytyisit vaan normaaleissa miesten vaatteissa. Toisaalta iso nenärengas oli nasta ja valtavat etu ylähampaat olivat veikeät, olikohan ne aidot.muuten on käsitellyt autoani?
Terva ja höyhenet ei ollut mielestäni hyvä keksintö. Ei myöskään perunat pakoputkessa.
Sisälle en ole vielä vilkaissut, koska löysin aitasta juotavaa... - hande
AR156 kirjoitti:
Vinkki - ne nylonsukat, sukkanauhat ja tupsu pyllyssä eivät kyllä pue sinua. Pidättäytyisit vaan normaaleissa miesten vaatteissa. Toisaalta iso nenärengas oli nasta ja valtavat etu ylähampaat olivat veikeät, olikohan ne aidot.tässä nousuhumalassa kokoillut erinäistä sälää pihapiiristä läjään. Tekohampaita 14 kpl, kaksi puujalkaa,4 rollaattoria?, rynnäkkökivääreitä 6kpl, 1 implantti, ja Antti Korhonen sekä Ricambi.
Lompakoita vaan yksi, mutta rahaa pihalta kolikkoina ja seteleinä 4615 Euroa...
Yksi, puoliksijuotu säiliöauto. - hande
hande kirjoitti:
tässä nousuhumalassa kokoillut erinäistä sälää pihapiiristä läjään. Tekohampaita 14 kpl, kaksi puujalkaa,4 rollaattoria?, rynnäkkökivääreitä 6kpl, 1 implantti, ja Antti Korhonen sekä Ricambi.
Lompakoita vaan yksi, mutta rahaa pihalta kolikkoina ja seteleinä 4615 Euroa...
Yksi, puoliksijuotu säiliöauto.Tämän täytyy olla AR156:den kepposia.
Tallinylisten luiskaan peruutettu säiliövaunu ei ollutkaan täytetty konjakilla.
Siinä oli lietelantaa.
No, onneksi ensimmäisen sankollisen joivat Ricambi ja Antti Korhonen... - J..
hande kirjoitti:
Ei siellä muita näkynyt kuin AR156, vaaleanpunaisessa pitsiyöpaidassaan.En muuten tiennytkään että hän on mustaihoinen......poikaystäväänsä. Iso-Jim on... ...miten sen nyt sanoisi... ...uljas näky.
- hande
J.. kirjoitti:
...poikaystäväänsä. Iso-Jim on... ...miten sen nyt sanoisi... ...uljas näky.
kyllä, vieläpä työntouhussa!
Että olikin ISO, ja vihainen se Jim.
Huomasin juuri että Tummeli on hyvä peräaukon haavaumiin.
No, vielä se Jimikin sammuu... - hande
hande kirjoitti:
kyllä, vieläpä työntouhussa!
Että olikin ISO, ja vihainen se Jim.
Huomasin juuri että Tummeli on hyvä peräaukon haavaumiin.
No, vielä se Jimikin sammuu...hajoitti samalla upean turnyyrini, jota AR156 nimitteli halveksivasti enää tupsuksi joka keikkui
takapuoleni päällä... - hande
hande kirjoitti:
Tämän täytyy olla AR156:den kepposia.
Tallinylisten luiskaan peruutettu säiliövaunu ei ollutkaan täytetty konjakilla.
Siinä oli lietelantaa.
No, onneksi ensimmäisen sankollisen joivat Ricambi ja Antti Korhonen...lietelantakepponen oli aika paha...
Sanokaa kuinka saan napauttaa takaisin? - J...
hande kirjoitti:
lietelantakepponen oli aika paha...
Sanokaa kuinka saan napauttaa takaisin?Murskaa Tummelin sekaan muutama turkinpippuri, anna Jimmylle ja sano, että 156 kutsui...
- hande
J... kirjoitti:
Murskaa Tummelin sekaan muutama turkinpippuri, anna Jimmylle ja sano, että 156 kutsui...
Se onnistui! AR istuu nyt järvessä kiljuen, ja hänen selkänsä takaa nousee oranssia höyryä.
Että osaa mies juosta lujaa...
Olen nyt piiloutunut AIV- torniin, jossa on metrin paksut seinät,uskon sen pidättelevän hetken pihalla mörisevää Iso- Jimiä!
Jos hän nyt siitä toipuu...
- AR156
kokkeja viedään paareilla, sikke peruuttaa maasturilla hermostuksissaan V6:n päälle. V6 ei huomaa mitään, kääntää vaan kylkeä ja paukasee.
Muheva leijonapaisti maistuu juhlijoille. Hande kuitenkin irvistelee ja pyytää tuomaan ylisille kengurunviulua, dingosoppaa, sinolia ja kevytkenkäisen naisen. Onneksi yhdellä iloisista naisista on hiilikuitukengät.
Lavalle astuu bruce ja erkki junkkarinen...- hande
olla liian juovuksissa, tai sitten se johtuu näistä uusista tekokulmahampaistani.
Tilasinhan tänne ylisille; sahtia pari kiulua, hernesoppaa ja sinappia.
En, kengurunviulua, dingosoppaa ja sinolia.
Tai, sitten teit tämän tahallasi.
Ps. lähetän nämä tavarat tämän naapurin isoäidin kera takaisin.
Pps. ehdin jo maistaa sitä dingosoppaa, ja löysin siitä tutunnäköisen kissankorvan... - tiina
hande kirjoitti:
olla liian juovuksissa, tai sitten se johtuu näistä uusista tekokulmahampaistani.
Pps. ehdin jo maistaa sitä dingosoppaa, ja löysin siitä tutunnäköisen kissankorvan...Lopettakaa, nyt tuli just pissa housuun.
- AR156
niin tää eki ja bruce kiertelee nykyään yhdessä, silleen keikat myy paremmin. Kaverukset tunnetaan nimellä "humppapomot", "humpback bosses".
- hande
hande kirjoitti:
Pps. ehdin jo maistaa sitä dingosoppaa, ja löysin siitä tutunnäköisen kissankorvan...olen ilmeisesti- persona non grata- epätoivottu henkilö tällä tilalla!
Laittaa nyt 87- vuotias mummo verkkosukissa, tälle hämärälle vintille.
Olenhan toki hieman saanut epäjärjestystä aikaan, mutta syöttää nyt kaverille vanhaa kissaa...
Ellei joku tuo tänne heti sammiolla viinaa, rupean tosissaan laittamaan hösseliksi! - hande
AR156 kirjoitti:
niin tää eki ja bruce kiertelee nykyään yhdessä, silleen keikat myy paremmin. Kaverukset tunnetaan nimellä "humppapomot", "humpback bosses".
mahdollisesti Iso-Jim näihin "kyssäselkäisiin pomoihin". Kyttyrältä hän ainakin minun selässäni tuntui,ellei vallan paiseelta...
- Spruits
hande kirjoitti:
mahdollisesti Iso-Jim näihin "kyssäselkäisiin pomoihin". Kyttyrältä hän ainakin minun selässäni tuntui,ellei vallan paiseelta...
...niin voi sitä visvan määrää. ...ja hajua!
- hande
hande kirjoitti:
olen ilmeisesti- persona non grata- epätoivottu henkilö tällä tilalla!
Olenhan toki hieman saanut epäjärjestystä aikaan, mutta syöttää nyt kaverille vanhaa kissaa...
Ellei joku tuo tänne heti sammiolla viinaa, rupean tosissaan laittamaan hösseliksi!koska viinaa ei ole tullut julkaisen tässä AR156:den laatiman työreformin, jonka löysin vintiltä.
-Mene työhaastatteluun kirpputorirääsyissä. Jätä parta ajamatta, naisille sopii tukan kampaamatta jättäminen. Kaljaakin voi huljutella suussa ennen haastattelua.
-Vaadi palkka ehdottomasti seteleinä ja kolikoina käteen. Työnantaja maksaisi palkan mieluiten pankkitilille, mutta sinulla on laillinen oikeus vaatia palkka käteisenä. Aiheuttaa työnantajalle ylimääräistä vaivaa ja lisää todennäköisyyttä, että sinua ei valita työtehtävään.
-Ilmoita työvoimatoimistolle huonot tiedot itsestäsi. Esim. kielten osaaminen heikkoa, ei autonkäyttömahdollisuutta (siirrä autosi omistus jonkun muun nimiin). Kannattaa ilmoittaa heti alussa, että minkäänlainen siivoustyö ei sovi sinulle. Rajaa sinulle mahdollisesti tarjottavien työpaikkojen määrää mahdollisimman paljon esim. korostamalla että haluat tehdä ainoastaan koulutustasi vastaavaa työtä.
-Työstä ei kannata karenssiuhan takia suoraan kieltäytyä, mutta viestitä työnantajaehdokkaalle kaikin tavoin, että sinusta tulisi hankala työntekijä. Kysele kovaäänisesti oikeuksiasi työntekijänä, osoita ettet ole juurikaan kiinnostunut työnkuvasta tai työpaikan tavoista. Vihjaise, että olet haastattelussa vain koska työvoimatoimistosta sinut on sinne määrätty.
-Käy lääkärillä valittelemassa kaikenlaisista pikkukivuista. Yritä saada jonkinlainen dokumentti itsellesi toistuvista lääkärilläkäynneistä. Työhaastattelussa esitä dokumentti työnantajalle esim. työterveyshuollosta kysellessäsi.
-Esitä rentoon työpaikkaan hakiessasi tiukkapipouskovaista, oikeistolaiselle työnantajalle kommunistia, vasemmistohenkiselle työnantajalle (julkisen sektorin työpaikkahaastattelussa) oikeistolaista jne.
Muista että työnhakija ei saa omalla toiminnallaan aiheuttaa sitä, että työpaikkaa ei irtoa. Ei siis saa toimia liian räikeästi vaan hienovaraisesti, kuitenkin tunnistettavan työhaluttomuussignaalin antaen. Työnoimatoimistossa ei saa vaikuttaa liian työhaluttomalta.
Puolen vuoden työjaksoja "kuntouttavassa" pakkotyössä on vaikeampi välttää kuin ns. oikeata työpaikkaa. Nämä työt ovat yleensä julkisen sektorin hanttihommia, ja niissä on hyvä viestittää että olet siellä vain pakkotyössä, eikä sinulla ole mitään ammattitaitoa tai motivaatiota. Tee tämä heti selväksi ja ala lorvailla työpaikalla. Koska olet siellä työvoimatoimiston määräämänä eikä sinulle makseta palkkaa, ei kiinnostusta ärhäkkään töihin patistamiseen yleensä varsinaiselta henkilökunnalta löydy.
Nämä näin aluksi... - AR156
hande kirjoitti:
koska viinaa ei ole tullut julkaisen tässä AR156:den laatiman työreformin, jonka löysin vintiltä.
-Mene työhaastatteluun kirpputorirääsyissä. Jätä parta ajamatta, naisille sopii tukan kampaamatta jättäminen. Kaljaakin voi huljutella suussa ennen haastattelua.
-Vaadi palkka ehdottomasti seteleinä ja kolikoina käteen. Työnantaja maksaisi palkan mieluiten pankkitilille, mutta sinulla on laillinen oikeus vaatia palkka käteisenä. Aiheuttaa työnantajalle ylimääräistä vaivaa ja lisää todennäköisyyttä, että sinua ei valita työtehtävään.
-Ilmoita työvoimatoimistolle huonot tiedot itsestäsi. Esim. kielten osaaminen heikkoa, ei autonkäyttömahdollisuutta (siirrä autosi omistus jonkun muun nimiin). Kannattaa ilmoittaa heti alussa, että minkäänlainen siivoustyö ei sovi sinulle. Rajaa sinulle mahdollisesti tarjottavien työpaikkojen määrää mahdollisimman paljon esim. korostamalla että haluat tehdä ainoastaan koulutustasi vastaavaa työtä.
-Työstä ei kannata karenssiuhan takia suoraan kieltäytyä, mutta viestitä työnantajaehdokkaalle kaikin tavoin, että sinusta tulisi hankala työntekijä. Kysele kovaäänisesti oikeuksiasi työntekijänä, osoita ettet ole juurikaan kiinnostunut työnkuvasta tai työpaikan tavoista. Vihjaise, että olet haastattelussa vain koska työvoimatoimistosta sinut on sinne määrätty.
-Käy lääkärillä valittelemassa kaikenlaisista pikkukivuista. Yritä saada jonkinlainen dokumentti itsellesi toistuvista lääkärilläkäynneistä. Työhaastattelussa esitä dokumentti työnantajalle esim. työterveyshuollosta kysellessäsi.
-Esitä rentoon työpaikkaan hakiessasi tiukkapipouskovaista, oikeistolaiselle työnantajalle kommunistia, vasemmistohenkiselle työnantajalle (julkisen sektorin työpaikkahaastattelussa) oikeistolaista jne.
Muista että työnhakija ei saa omalla toiminnallaan aiheuttaa sitä, että työpaikkaa ei irtoa. Ei siis saa toimia liian räikeästi vaan hienovaraisesti, kuitenkin tunnistettavan työhaluttomuussignaalin antaen. Työnoimatoimistossa ei saa vaikuttaa liian työhaluttomalta.
Puolen vuoden työjaksoja "kuntouttavassa" pakkotyössä on vaikeampi välttää kuin ns. oikeata työpaikkaa. Nämä työt ovat yleensä julkisen sektorin hanttihommia, ja niissä on hyvä viestittää että olet siellä vain pakkotyössä, eikä sinulla ole mitään ammattitaitoa tai motivaatiota. Tee tämä heti selväksi ja ala lorvailla työpaikalla. Koska olet siellä työvoimatoimiston määräämänä eikä sinulle makseta palkkaa, ei kiinnostusta ärhäkkään töihin patistamiseen yleensä varsinaiselta henkilökunnalta löydy.
Nämä näin aluksi...tankkeri rantautui juuri laituriin. Lisäksi vetämämme viinaputki alkon tehtaalta avataan juuri näillä hetkillä.
- hande
AR156 kirjoitti:
tankkeri rantautui juuri laituriin. Lisäksi vetämämme viinaputki alkon tehtaalta avataan juuri näillä hetkillä.
lopetan paljastukset toistaiseksi...
Sekä pahoittelen niitä 10 kiloa sokeria jotka kävin valuttamassa parkkialueen Alfojen tankkiin. - Krister
hande kirjoitti:
olen ilmeisesti- persona non grata- epätoivottu henkilö tällä tilalla!
Ellei joku tuo tänne heti sammiolla viinaa, rupean tosissaan laittamaan hösseliksi!Minulle se keitto kelpaisi, jos vain pääsisin porltista sisään. Mutta ensin helkullinen doopelmanni puli pelseeseen, joku työnsi veläjän kiinni niin, että solmet jäivät väliin ja lopulta tulivat poliisit ja veivät pois. Kun pääsin putkasta oli Cololla-Supla-Cupeen akku tyhjentynyt. Voi itku!
- hande
Krister kirjoitti:
Minulle se keitto kelpaisi, jos vain pääsisin porltista sisään. Mutta ensin helkullinen doopelmanni puli pelseeseen, joku työnsi veläjän kiinni niin, että solmet jäivät väliin ja lopulta tulivat poliisit ja veivät pois. Kun pääsin putkasta oli Cololla-Supla-Cupeen akku tyhjentynyt. Voi itku!
oli toki maukasta, mutta haulit rusahtelivat ilkeästi hampaissa...
- AR156
Krister kirjoitti:
Minulle se keitto kelpaisi, jos vain pääsisin porltista sisään. Mutta ensin helkullinen doopelmanni puli pelseeseen, joku työnsi veläjän kiinni niin, että solmet jäivät väliin ja lopulta tulivat poliisit ja veivät pois. Kun pääsin putkasta oli Cololla-Supla-Cupeen akku tyhjentynyt. Voi itku!
Kun tästä sopasta on nyt kyselty, laitanpa tähän ohjeen.
- 1 dingo
- 42 l vettä
- 4 kg perunoita
- 1/2 rkl suolaa ja sokeria (huom. dingo on jo haulikolla suolattu)
- tilliä
Kiehautat ensin maustetun veden. Aseta dingo kattilaan seisaalleen ja anna kiehua 1 1/2 tuntia.
Lisää perunat loppupuolella. Tarjoile maukas soppa vaikkapa ruisleivän ja ruokin kera.
Te jotka ette ole dingosoppaa maistaneet, sanotaan että maku on hyvin samankaltainen kuin pystykorvasopassa. - AR156
AR156 kirjoitti:
Kun tästä sopasta on nyt kyselty, laitanpa tähän ohjeen.
- 1 dingo
- 42 l vettä
- 4 kg perunoita
- 1/2 rkl suolaa ja sokeria (huom. dingo on jo haulikolla suolattu)
- tilliä
Kiehautat ensin maustetun veden. Aseta dingo kattilaan seisaalleen ja anna kiehua 1 1/2 tuntia.
Lisää perunat loppupuolella. Tarjoile maukas soppa vaikkapa ruisleivän ja ruokin kera.
Te jotka ette ole dingosoppaa maistaneet, sanotaan että maku on hyvin samankaltainen kuin pystykorvasopassa.nyt meinasi unohtua se kaikkein tärkein.
Monet ruskistavat pannulla dingon ennen keittämistä, mutta tässä ohjeessa dingo valkaistaan. - hande
AR156 kirjoitti:
nyt meinasi unohtua se kaikkein tärkein.
Monet ruskistavat pannulla dingon ennen keittämistä, mutta tässä ohjeessa dingo valkaistaan.usein meitä Australian alkuperäisasukkaita yritetään petkuttaa.
Edelläolevalla reseptillä valmistimme lähinnä leirinuotiolla pussipiruja.
No, eipä ollut ensimmäinen kerta.Serkkuni Tasmaniasta kävivät minulla kylässsä toukokuussa.
Vuolaat kyyneleet valuivat silmistäni, serkkuni ojentaessa minulle australian tuliaisena kookkaan vesinokkaeläimen.
Vasta heidän lähdettyään otin elikon pakastimesta, valmistaakseni siitä aterian.
Karmea totuus paljastui, se ei ollutkaan vesinokkaeläin, vaan piisami jonka pään yli oli ajettu autolla... - AR156
hande kirjoitti:
usein meitä Australian alkuperäisasukkaita yritetään petkuttaa.
No, eipä ollut ensimmäinen kerta.Serkkuni Tasmaniasta kävivät minulla kylässsä toukokuussa.
Vuolaat kyyneleet valuivat silmistäni, serkkuni ojentaessa minulle australian tuliaisena kookkaan vesinokkaeläimen.
Vasta heidän lähdettyään otin elikon pakastimesta, valmistaakseni siitä aterian.
Karmea totuus paljastui, se ei ollutkaan vesinokkaeläin, vaan piisami jonka pään yli oli ajettu autolla...kuullut, että toisin kuin dingo vesinokkaeläin keitetään "räpylät" pystyssä.
- hande
hande kirjoitti:
usein meitä Australian alkuperäisasukkaita yritetään petkuttaa.
Karmea totuus paljastui, se ei ollutkaan vesinokkaeläin, vaan piisami jonka pään yli oli ajettu autolla...olette vierailleet turistina australiassa, on teillekin tuttu ns. iltakumu.
Aluksi kun tietoa ei ollut asiasta, se herätti melkoista pelkoa maahanmuuttajien keskuudessa.
Kysehän oli pelkästään aboriginaalien tavasta valmistaa kengurua iltaruoakseen.
-Kenguru tainnutetaan oikeaoppisesti ohimoon viskatulla bumerangilla.
-Sen jälkeen otus survotaan öljytynnyristä tehtyyn kattilaan.
-Ken on autiomaassa käynyt, tietää että vettä on käytössä niukalti. Heimo lisää ureaa joukkoon.
-Mikäli mausteita on käytössä, ne heitetään tässä vaiheessa joukkoon.
-Kansi ruuvataan tiukasti kiinni
-Tuli laitetaan alle, jolloin kenguru herää.
-Kenguru hyppii kantta vasten itsensä kypsäksi noin puolessa tunnissa.Liha on hyvin mureaa.
Tunnelmaan tuo aidon säväyksen kylänvanhin, joka umpihumalassa soittaa didgeridouta pimenevään yöhön...
- AR156
grillaamme sian. Älkää hätääntykö se ei ole kukaan teistä eikä varsinkaan AR156.
Ensi yö juhlitaan vielä rankasti...Tarjolla on
ensikertaa myös viiniä ja vielä kahta laatua.
Hanasta A tuleva viini on poljettu pestyillä kumisaappailla. Voitte myös särkeä ikkunoita ja monottaa lamppuja.
Lavalle nousevat mm. arja-täti ja paikallinen VPK.
Soittaa siellä vissiinki joku Pink Floyd, Rollarit ja him vai mitä ne oli.
Sitten aamusella ruvetaan jo pikku hiljaa valmistautumaan loppuhuipennukseen...- Kansantappi
perse pahasti?
- AR156
arja-täti ei pääsekkään tulemaan.
Eihän tämä nyt mitään korvaa, mutta saimme tilalle shakiran ja jenniferlopezin.
- moose
varmasti tällä palstalla, jo 8000 lukijaa!
Näiltä hassuilta veikoilta sekin näyttää onnistuvan.- Jorma.
hassu veikko kirjoittelee useammalla nikillä eli höpisee itsessän kanssa.
Vois mennä lekurille vaihtaan lääkkeitänsä. - AR156
Jorma. kirjoitti:
hassu veikko kirjoittelee useammalla nikillä eli höpisee itsessän kanssa.
Vois mennä lekurille vaihtaan lääkkeitänsä.useammalla nikillä höpisemisestä. Mutta ei kait se hemmo yli 8000 kertaa lue omia juttujaan?
- AR156
on aika nousta ylös.
Miksiköhän kukko ei kiekunut tänä aamuna :
klo. 11:11 lähdemme kiertoajelulle. Käymme mm. kioskilla ja tierummun avajaisissa.
Tultuamme takaisin laskemme vainajat, haavoittuneet ja raskautetut.- hande
tierummun avajaiset, kunnan teknisen viraston miehet löysivät tierummusta 8 Alfistia.Sekä tulpaksi laitetun Iso- Jimin.
- AR156
hande kirjoitti:
tierummun avajaiset, kunnan teknisen viraston miehet löysivät tierummusta 8 Alfistia.Sekä tulpaksi laitetun Iso- Jimin.
palan painikkeeksi.
Näin onnistuneen kiertoajelun päälle kerron teille tarinan lillukan varsista...
Lillukka (Rubus saxatilis) Tämä vadelman lähisukulainen ei kasva pensaaksi, vaan rönsyilee maata myöten. Maassa makaava varsi on vahvaa tekoa ja varomaton kulkija kompastuu niihin herkästi. - AR156
AR156 kirjoitti:
palan painikkeeksi.
Näin onnistuneen kiertoajelun päälle kerron teille tarinan lillukan varsista...
Lillukka (Rubus saxatilis) Tämä vadelman lähisukulainen ei kasva pensaaksi, vaan rönsyilee maata myöten. Maassa makaava varsi on vahvaa tekoa ja varomaton kulkija kompastuu niihin herkästi.sen verta kalman hajua pihalla, että nämä tähän menessä menehtyneet pitäisi kantaa joukkohautaan.
Perinteen mukaan kädet ja jalat sidotaan yhteen. Tämän jälkeen pitkä puukeppi pujotetaan välistä ja kantajat nostavat kepin harteilleen. Viimeinen voi matka alkaa. - hande
AR156 kirjoitti:
sen verta kalman hajua pihalla, että nämä tähän menessä menehtyneet pitäisi kantaa joukkohautaan.
Perinteen mukaan kädet ja jalat sidotaan yhteen. Tämän jälkeen pitkä puukeppi pujotetaan välistä ja kantajat nostavat kepin harteilleen. Viimeinen voi matka alkaa.Isä Elio Pazzi kaasuttelee äsken avatun joukkohaudan edessä.
Giovanni Pärnänen on asentanut 164 Alfaan puskukauhan, jolla taistoissa kaatuneet saatetaan kumpujen yöhön! - J..
hande kirjoitti:
Isä Elio Pazzi kaasuttelee äsken avatun joukkohaudan edessä.
Giovanni Pärnänen on asentanut 164 Alfaan puskukauhan, jolla taistoissa kaatuneet saatetaan kumpujen yöhön!...saa Belarksen käymään. Se olisi mielellään tullut urakoimaan. Hautaisi samalla kaikki italialaiset, biohajoavat romuautotkin samaan kuoppaan ja myisi paikasta ensi vuonna muhevaa kukkamultaa.
- AR156
J.. kirjoitti:
...saa Belarksen käymään. Se olisi mielellään tullut urakoimaan. Hautaisi samalla kaikki italialaiset, biohajoavat romuautotkin samaan kuoppaan ja myisi paikasta ensi vuonna muhevaa kukkamultaa.
vasta ensimmäinen erä...Krister ja 6-pyttynenkin saatetaan päästää lopussa juhliin.
Nyt kuitenkin tarvitaan niitä numerolappuja, keskuspihalla alkaa bingo. - AR156
AR156 kirjoitti:
vasta ensimmäinen erä...Krister ja 6-pyttynenkin saatetaan päästää lopussa juhliin.
Nyt kuitenkin tarvitaan niitä numerolappuja, keskuspihalla alkaa bingo.mutta johan napsahti. 'J..' sai bingon ja voittaa tämänkertaisen pääpalkinnon.
Muoviämpärillinen suomalaisia herkkuja; makkaraa, nakkeja, perunoita ja sipuleja.
Vielä kerran Onnittelut Voittajalle!
Tähän tämä virallinen osuus päättyykin nähdään ensi kesänä!
- Zenery
...kun en ehtinyt bileisiin.
Pysähdyin nimittäin tullessani tankkaamaan siihen viereiselle Essolle ja juutuin kolmeksi päiväksi nurkkapöytään väittelemään paikallisten asukkaiden kanssa Alfojen sähkölaitteiden toimivuudesta,talviominaisuuksista ja italialaisen työnlaadusta yleensä.
Merkillistä muuten,että lähes kaikilla senkin kylän asukkailla on joku serkku tai tuttava,jolla on ollut Alfa,joka ei ole toiminut sitten ollenkaan.
Meteli sieltä tapaamisesta kyllä kuului baarille asti.
Pitäisi lähteä tästä sitten takaisin kotia kohti,mutta kylän nuorisolla on niin teräväkärkiset spittarit,että ovat renkaita potkiessaan puhkoneet Alfastani kaikki renkaat.
Kun teillä tuntuu siellä olevan sen verran mieshävikkiä,niin voisiko joku tuoda mulle tänne baarille 4 kpl 5 *98 jaolla olevia renkaita.- AR156
oletkin, meillä on täällä tunnistamaton raato. Hetken jo luulimme että se olit sinä. No pitää soittaa sikelle, hän saa maasturilla hakea esiintyjänsä.
Tuo rengasjuttu..
Löytyyköhän täältä yhtään joka kykenee auton rattiin. Kameli taitaa olla ainut, joka ei ole juonut kahteen päivään. - hande
AR saa lähteä mopolla tuomaan. Se on ainoa jossa ei ole sokeria tankissa.
- J..
AR156 kirjoitti:
oletkin, meillä on täällä tunnistamaton raato. Hetken jo luulimme että se olit sinä. No pitää soittaa sikelle, hän saa maasturilla hakea esiintyjänsä.
Tuo rengasjuttu..
Löytyyköhän täältä yhtään joka kykenee auton rattiin. Kameli taitaa olla ainut, joka ei ole juonut kahteen päivään.Ruuvasin kiekot irti sataviiskutosen koslasta. Muuta ehjää siinä kiesissä ei enää ollutkaan. Lähetin Kristerin Datsunillaan tuomaan niitä kiekkoja, sillä hän ei ole nauttinut edes kansalaisluottamusta vietettyään viimeiset 3 päivää poliisiputkassa.
- Zenery
hande kirjoitti:
Hieno homma jos saan ne nopeati,vaikka juttua tuntuisi isännillä täälläkin piisaavan.
Tuossa muuten äsken vilahti joku Coupe Toyota ohi hillitöntä vauhtia,taisi olla Kristerin.
On tainnut kylän nuoriso pölliä sen sillä aikaa kun Krister kinuaa sisäänpääsyä bileisiin.
Kyllä nämä paikalliset aina "helmet" näyttävät löytävän,siellä teidän bileissä on varmasti parkissa kymmeniä Alfoja ja nämä vintiöt varastavat sitten Toyotan.
No jään odottelemaan renkaita... - Zenery
J.. kirjoitti:
Ruuvasin kiekot irti sataviiskutosen koslasta. Muuta ehjää siinä kiesissä ei enää ollutkaan. Lähetin Kristerin Datsunillaan tuomaan niitä kiekkoja, sillä hän ei ole nauttinut edes kansalaisluottamusta vietettyään viimeiset 3 päivää poliisiputkassa.
...on kuulema jo tulossa.
Se Kristerin "auto" muuten vilahti tuosta ohi ja ajaja ei ollut Krister. - hande
hande kirjoitti:
jonkinverran nauttineena kestää järkytyksiäkin paremmin.
Antti Korhonen kyllä aiheutti melkoisen shokin porukoille. 80 todistajan mukaan Antti yritti kävellä pihan poikki aamulla selvinpäin.
No, valppaat ystävät kampittivat Antin, ja nyt hän on jälleen oma itsensä.
Parhaillaan hän yrittää nousta takaperin lipputankoon - Zenery
hande kirjoitti:
jonkinverran nauttineena kestää järkytyksiäkin paremmin.
Antti Korhonen kyllä aiheutti melkoisen shokin porukoille. 80 todistajan mukaan Antti yritti kävellä pihan poikki aamulla selvinpäin.
No, valppaat ystävät kampittivat Antin, ja nyt hän on jälleen oma itsensä.
Parhaillaan hän yrittää nousta takaperin lipputankoon...lipputanko muuten näkyy tänne ja eikös se Antti perskulen olekin jo lähes nupissa asti.
On se melkoinen oranki... - hande
Zenery kirjoitti:
...lipputanko muuten näkyy tänne ja eikös se Antti perskulen olekin jo lähes nupissa asti.
On se melkoinen oranki...on Antin bravuurinumero, uimahyppy.
Pihalle tuodaan ämpärillinen AR:n kiljua, johon Antti yrittää osua... - Zenery
Zenery kirjoitti:
...lipputanko muuten näkyy tänne ja eikös se Antti perskulen olekin jo lähes nupissa asti.
On se melkoinen oranki......nyt,muutaman sentin päässä nupista se taisi pudota.
Mihin se putosi kun kuului niin hirvittävä läiskähdys.
Oliko se kiljusammio vai onko teillä siellä hieman rehevempää naisseurakin? - Jönsson
hande kirjoitti:
Alkoholi on sokerijohdannainen, jossa vain C-, H,- ja O-atomit ovat hieman eri järjestyksessä ja suhteessa. Sokeria, vettä, ja ilmasta otettavia O-, N- ja C -atomeja erilaisissa suhteissa sekottamalla saadaan joko erilaisia alkoholeja tai erilaisia sokereita. Sitten on vielä olemassa edellisten välimuotoja, kuten ksylitoli (C5 H12 O5) joka oma alkoholeille tyypillisen oli-päätteen, mutta tunnetaan myös nimellä koivusokeri.
Tästä päättelen, että myös AR:llä on sokeria tai ainakin sen johdannaista tankissaan eikä hän näin muodoin ole ajokuntoinen. - hande
hande kirjoitti:
on Antin bravuurinumero, uimahyppy.
Pihalle tuodaan ämpärillinen AR:n kiljua, johon Antti yrittää osua...suoritus.Ilmeisesti tärähdys hieman sekoitti taiteilijan pään.
Antti ei suostu ottamaan ämpäriä päästään, ainoastaan aavemaisen kumea nauru täyttää pihapiirin... - Zenery
Jönsson kirjoitti:
Alkoholi on sokerijohdannainen, jossa vain C-, H,- ja O-atomit ovat hieman eri järjestyksessä ja suhteessa. Sokeria, vettä, ja ilmasta otettavia O-, N- ja C -atomeja erilaisissa suhteissa sekottamalla saadaan joko erilaisia alkoholeja tai erilaisia sokereita. Sitten on vielä olemassa edellisten välimuotoja, kuten ksylitoli (C5 H12 O5) joka oma alkoholeille tyypillisen oli-päätteen, mutta tunnetaan myös nimellä koivusokeri.
Tästä päättelen, että myös AR:llä on sokeria tai ainakin sen johdannaista tankissaan eikä hän näin muodoin ole ajokuntoinen....tuota minä vahän epäilinkin,mutta jos se mopo käynnistyy ja AR suinkin pysyy sen päällä,niin laittakaa matkaan vaan.
Ympäri päissään nämä paikallisetkin näyttävät mopoilla ja traktoreilla täällä ajavan. - hande
Jönsson kirjoitti:
Tästä päättelen, että myös AR:llä on sokeria tai ainakin sen johdannaista tankissaan eikä hän näin muodoin ole ajokuntoinen.sitä johdannaista.
AR puhalsi äsken alkometriin, seurauksella että putki suli olemattomiin ja laite alkoi soittamaan Eldanka järven jäätä... - J..
hande kirjoitti:
sitä johdannaista.
AR puhalsi äsken alkometriin, seurauksella että putki suli olemattomiin ja laite alkoi soittamaan Eldanka järven jäätä...Pistää nyt AR rattiin (tankoon), vaikka portilla on se poliisipartio pidättelemässä karvanoppa-Krisua.
Heittäkää nyt vain ne kurrat sinne Kristerin Jipponiin... tosin ne pitää viedä yksi kerrallaan, sillään Corollan kantavuus ei ole aivan Pappa-Tunturin luokkaa. - Zenery
Zenery kirjoitti:
...tuota minä vahän epäilinkin,mutta jos se mopo käynnistyy ja AR suinkin pysyy sen päällä,niin laittakaa matkaan vaan.
Ympäri päissään nämä paikallisetkin näyttävät mopoilla ja traktoreilla täällä ajavan....nyt ne renkaat helvetti nopeasti.
Yksi maajussi huomasi jääneensä väittelyssä tappiolle ja uhkasi humalapäissään käynnistää Zetorin ja ajaa autoni (tai italiaisen paskan,kuten hän asiansa ilmaisi)pillunpäreiksi.
Sillä on muuten siinä Zetorissa jkauhakin edessä. - J..
Zenery kirjoitti:
...on kuulema jo tulossa.
Se Kristerin "auto" muuten vilahti tuosta ohi ja ajaja ei ollut Krister.AR jäi mopoineen ratsiaan.
Kyllä se oli Krister, joka siitä ohi päristeli, mutta se on syönyt sitruunan, teipannut silmänsä kieroon ja asennuttanut ulkonevat etuhammasimplantit ollakseen uuden kiesinsä tyylin mukainen. Päässä on riisipaperivarjostin ja mustaksi värjätty tukka on takaa palmikolla.
Ajoi tietysti ohi siitä huoltoasemasta, kun ei huomannut sinua. Kolme kerrosta tummennuskalvoa, nippu wunderbaumeja ja kuution karvanopat haittaavat hiukan näkyvyyttä, samoin kuin takakeno ajoasento. - J..
Zenery kirjoitti:
...nyt ne renkaat helvetti nopeasti.
Yksi maajussi huomasi jääneensä väittelyssä tappiolle ja uhkasi humalapäissään käynnistää Zetorin ja ajaa autoni (tai italiaisen paskan,kuten hän asiansa ilmaisi)pillunpäreiksi.
Sillä on muuten siinä Zetorissa jkauhakin edessä.Ei siitä tarvitse välittää. Tuollainen se on aina juovuspäissään. Sitä paitsi se on Belarus. Ja sitä paitsi se ei ole käynnistynyt 8 vuoteen.
- J...
J.. kirjoitti:
Ei siitä tarvitse välittää. Tuollainen se on aina juovuspäissään. Sitä paitsi se on Belarus. Ja sitä paitsi se ei ole käynnistynyt 8 vuoteen.
Nyt se Krister kurvasi takaisin. Ei ollut löytänyt koko huoltista. Mutta ei sillä olisi ollut niitä kiekkojakaan, kun ne oli mustekalalla kiinni AR:n Pappa-Tuntsan tarakalla.
Lähetin pojan matkaan. Nyt se tulee kurra kerrallaan. Tosin piti poistaa se 255/45 R 13 Hankook sieltä vararengassyvennyksestä, kun meni jouset pohjaan.
Viittittekö vähän antaa apuvirtaa siihen isäukon Belaruziin? - Zenery
J... kirjoitti:
Nyt se Krister kurvasi takaisin. Ei ollut löytänyt koko huoltista. Mutta ei sillä olisi ollut niitä kiekkojakaan, kun ne oli mustekalalla kiinni AR:n Pappa-Tuntsan tarakalla.
Lähetin pojan matkaan. Nyt se tulee kurra kerrallaan. Tosin piti poistaa se 255/45 R 13 Hankook sieltä vararengassyvennyksestä, kun meni jouset pohjaan.
Viittittekö vähän antaa apuvirtaa siihen isäukon Belaruziin?...annetaan.Taisi muuten olla äitimuorisi joka tuli rollaatorilla juuri hakemaan isääsi.
Käytti isääsi puhutellessaan sen verran karkeaa kieltä,etten viitsi tässä kertoa,kun saattaa alle 18 vuotiaatkin lukea tätä. - J..
J... kirjoitti:
Viittittekö vähän antaa apuvirtaa siihen isäukon Belaruziin?Iso-Jim lupasi tulla auttamaan renkaan vaihdossa. Arvatenkin Alfasi pohja on siinä määrin pehmeä, että tunkki menisi läpi joka nurkasta, joten parempi, että Jimmy kankeaa koko kotteron katolleen ja nakkelee sitten puhjenneet kumit roskiin ja ehjät tilalle.
Ainoa varjopuoli asiassa on se, että Jim saattaa vaatia maksun luonnonsuolessa.
Kumpikohan on muuten nopeammin perillä: Krister vai Jimmy. Krisu sai 5 min. etumatkaa, mutta Jimi poisti pappa-Tunturista ilmanputsarin. - J...
Zenery kirjoitti:
...annetaan.Taisi muuten olla äitimuorisi joka tuli rollaatorilla juuri hakemaan isääsi.
Käytti isääsi puhutellessaan sen verran karkeaa kieltä,etten viitsi tässä kertoa,kun saattaa alle 18 vuotiaatkin lukea tätä.Äitee ei kiroile. Luultavasti kyseessä on sosiaalisesti toimintarajoitteinen sisareni, joka haluaa haastaa Kristerin Toyotan varttimailille.
- hande
hande kirjoitti:
suoritus.Ilmeisesti tärähdys hieman sekoitti taiteilijan pään.
Antti ei suostu ottamaan ämpäriä päästään, ainoastaan aavemaisen kumea nauru täyttää pihapiirin...Antti kävi tuossa kumisemassa.
Pyysi että poraisin ämpäriin reijän suun kohdalle.
Oli jostain löytänyt kumiletkua ja viskigallonan. - Zenery
J.. kirjoitti:
Iso-Jim lupasi tulla auttamaan renkaan vaihdossa. Arvatenkin Alfasi pohja on siinä määrin pehmeä, että tunkki menisi läpi joka nurkasta, joten parempi, että Jimmy kankeaa koko kotteron katolleen ja nakkelee sitten puhjenneet kumit roskiin ja ehjät tilalle.
Ainoa varjopuoli asiassa on se, että Jim saattaa vaatia maksun luonnonsuolessa.
Kumpikohan on muuten nopeammin perillä: Krister vai Jimmy. Krisu sai 5 min. etumatkaa, mutta Jimi poisti pappa-Tunturista ilmanputsarin....pääsi perille ensimmäisenä.Jim oli kuulemma halunnut käydä moikkaamassa lehmiä läheisellä niityllä.
Krister vaihtoi renkaat autooni nopeammin kuin Toytotan F1-tiimi kisoissa.
Kristerin auto on nyt piiritettynä koko läänin lippalakkinuorison voimin ja minullekkin suostuttiin myymään baarissa kahvia,kun kerran tunsin kaverin,jolla on "oikea auto" eikä mikään makaroni. - hande
Zenery kirjoitti:
...pääsi perille ensimmäisenä.Jim oli kuulemma halunnut käydä moikkaamassa lehmiä läheisellä niityllä.
Krister vaihtoi renkaat autooni nopeammin kuin Toytotan F1-tiimi kisoissa.
Kristerin auto on nyt piiritettynä koko läänin lippalakkinuorison voimin ja minullekkin suostuttiin myymään baarissa kahvia,kun kerran tunsin kaverin,jolla on "oikea auto" eikä mikään makaroni.siellä baarilla, lehmät pakenivat kauhuissaan.
Iso-Jim porhaltaa kohti baaria, ja "tunkki" heiluu uhkaavasti ulkona... - Zenery
hande kirjoitti:
siellä baarilla, lehmät pakenivat kauhuissaan.
Iso-Jim porhaltaa kohti baaria, ja "tunkki" heiluu uhkaavasti ulkona......varoituksesta.Häivyn täältä heti kunhan nuo lippiskaverit väistäisivät sen verran,että pääsen Kristerin auton ohi.
Jatkan matkaa suoraan ja mahdollismman kauas tästä kylästä,onneksi lomakin alkoi juuri nyt sopivasti.
Miksi teillä muuten palaa siellä Juhannuskokko jo nyt,vai mikä savu sieltä nousee ? - hande
Zenery kirjoitti:
...varoituksesta.Häivyn täältä heti kunhan nuo lippiskaverit väistäisivät sen verran,että pääsen Kristerin auton ohi.
Jatkan matkaa suoraan ja mahdollismman kauas tästä kylästä,onneksi lomakin alkoi juuri nyt sopivasti.
Miksi teillä muuten palaa siellä Juhannuskokko jo nyt,vai mikä savu sieltä nousee ?kehnolainen on rakentanut riiheen krematorion.
Perkule, se oli suunnitellut kaiken millintarkasti etukäteen... - Zenery
hande kirjoitti:
kehnolainen on rakentanut riiheen krematorion.
Perkule, se oli suunnitellut kaiken millintarkasti etukäteen......AR156 tarkka kaveri.
Tuo Jimlin saapui juuri tänne,mutta oli repinyt "tunkkinsa" piikkilankaan niin pahasti,että piti sitoa se minun risoilla renkailla.
Nakattiin se Jiin isäukon traktorin kauhaan ja se lupasi tuoda sen takaisin sinne,kun sillä on kuulemma traktorin kanssa keikka siellä juhlissa.
Ne lehmät taas otettiin kiinni ja paloittelen teille sinne bileisiin pari valmiiksi grillattavaksi,vähän niinkuin kiitoksena avusta.
Jos sieltä lihojen seasta köytyy minun etusormi,niin otatko sen sormuksen pois ennen paistamista ja lähetät vaikka postissa minulle.
Vaimo kun luulee muuten,että olen ollut vieraissa ja siksi ottanut sormuksen pois.
No minäpä häivyn sitten lomalle.
Juhlikaahan sitten hillitysti,kuten tähänkin asti.
Krister jää tänne kun sillä on täällä ihan oma tapaaminen. Näytillä on tosin vaan sen oma auto,mutta katselijoita näkyy riittävän.
- hande
Alkoi tuo peli käydä niin kuumaksi, että taidan hypätä jo sivuun.
Tää on niin uskomatonta huumorijengiä, että vaikka varsin vakavamielisenä itseänikin pidän,vei hulluus jopa minut hetkeksi mennessään...- Zenery
...ja vieläpä hyvää sellaista myös minun puolestani
- J..
Zenery kirjoitti:
...ja vieläpä hyvää sellaista myös minun puolestani
Tähän olisi ollut hyvä lopettaa, mutta kun tuli tuo kilpailuraportti tuohon vielä mätkäistyä.
- hande
J.. kirjoitti:
Tähän olisi ollut hyvä lopettaa, mutta kun tuli tuo kilpailuraportti tuohon vielä mätkäistyä.
täydellinen niitti.Yritän tästä hohotella kotiin.
AR haudatkoon vainajat ja siivotkoon pihat.
So long! sano Big-Jim. - AR\
hande kirjoitti:
täydellinen niitti.Yritän tästä hohotella kotiin.
AR haudatkoon vainajat ja siivotkoon pihat.
So long! sano Big-Jim.ei niitä loppuja kannata haudata, kyllä ne ovat maatuneet ensi kesäksi.
- J..
Ilmassa on suuren murheilujuhlan tuntua. Nykyajan gladiaattorit asettuvat lähtökuoppiinsa. Ohessa tallit, kuskit ja kalusto lähtöjärjestyksessä, joka ratkaistiin aika ajoissa eli jo tunti sitten. Lajina oli valkoselkätikanheitto. Tosin Krister kuuli väärin, että kyseessä olisi ollut tikan keitto, joten lopulta lähtöjärjestys arvottiin.
1. Team Nippon; Krister; Toyota Corolla Cupra Coupe Turbo Ewoluzionetonehonekone (=spoileri)
2. Scuderia Alfa Romeo Fiasko Finlandese; Zenery; Alfa-Romeo 164 Twin Spark
3. Scuderia AR 156; Big-Jim; Tunturi Start
4. J-Team: Isäukko; Belarus Proggress 825 Turbo 4 WD
5. J-Team: Sisar-Amalia; Aino-rollaattori
Teboil-kyltin valot syttyvät ja sammumat. Aikamme kalkulaattorit säntäävät matkaan. Krister saa hyvän lähdön, kumi vinkuu ja savuaa – se on laturin remmi.
Zeneryllä on vaikeuksia siirtää 148 hevosvoimaa asfaltin pintaan, sillä autossa on vain yksi ehjä rengas. Iso-Jim keulii ja hänen Pappa-Tunturinsa sutii; ei oikein onnistu lähtö häneltäkään.
Sen sijaan Isäukon Belarus lähtee nelivetonsa turvin hyvin. Etupyörät ovat jo kiivenneet Zeneryn Alfan takakontin päälle. Hyvältähän tuo Alfa näyttää Coupenakin. Tosin takapyörät eivät enää pyöri, mutta etupyörät raapivat senkin edestä. Amalia-sisko on ohittanut molemmat oikealta ja uhkaa jo kärkipaikkaa.
Kristerin laturin remmi on jo katkennut ja sieltä hän savun seasta sukeltaa ensimmäisenä kaarteeseen. Mutta Voi! Riisikuppi ei pysy kaarteessa tiellä, vaan paiskautuu päin rengasvallia. Yksi pinnoitettu Barum iskeytyy tinapaperiauton kylkeen ja koko kottero taipuu luokille. Kristerin peli on pelattu. Sen sijaan Jimmyn peli on suorastaan juhlakunnossa.
Amalia ajaa varikolle tankkaamaan. 12 keskiolutta ja taskulämmin Koskenkorva työnnetään ennätysajassa pulimummon kitusiin. Samalla kävelykenkiin vaihdetaan uudet puolipohjat.
Isäkukon Belaruzevi on kiivennyt Zeneryn Alfan yli ja Zeneryllä on lieviä teknisiä ongelmia. Suuttimista tulee savua. Jim on jo ohittanut Zeneryn ja tulee nyt aivan Isäukon imussa. Ne hommat iso Jimmy taitaa. Tunturi ei kuumene pidemmässäkään peesailussa, sillä se on puhallinjäähdytteinen. Sen sijaan Belaruksen hytissä rupeavat jo lämmöt nousemaan, sillä isäukon promillet ovat päässeet putoamaan alle kahden. Niinpä ei ole ihme, että Jim ohittaa hänet suoralla ja siirtyy kärkeen. Zenery on kolmantena, mutta missä on AA?
Amalia on vieläkin varikolla! Nyt ei ole kaikki kunnossa. ..no ilmankos. Amalia yrittää lähteä liikkeelle, mutta sammuu. Amalian peli on pelattu. Sen sijaan Ison Jimin peli sojottaa jo kohti maaliviivaa.
Ruutulippua heiluttaa Merimiesunionin puheenjohtaja Simo Zitting (komm.), jolla on kokemusta näistä hommista. Hänen toimintansa vuoksi jo lähes koko Suomen kauppalaivasto on ulosliputettu Panamaan.
Toisena maaliin pöristelee Isäukko, joka ei ole lainkaan tyytyväinen suoritukseensa. Ja kolmantena maaliin nilkuttaa Zenery, jonka Alfa on takuulla maailman matalin. Se on korkeimmalta kohdaltaan vain 48 cm. ja mies ajaa sitä makuuasennossa. Uskomaton kilpailu, jossa jännitystä piisasi aina alkometreille asti!
Palkintokorokkeelle eli Bodykumille kiivetään ja iso-Jim ruiskaisee voittonsa merkiksi sekä kajauttaa ilmoille kansallislaulunsa: AAAAAAEEEEOOOOOOOOOOOOO-OOOOOOO!!!
Jäämme mielenkiinnolla odottamaan lehdistötilaisuuden Alkoa. - paavo
helevettiin ne kaikki hävis?
Shhh.. paavo, mene nyt nukkumaan tavataan ensi vuonna.- hande
ainoastaan se takia, että AR156 ehdotti, alkuaan ihan oikeaa tapaamista.
Mihinkään ei suhtauduta vakavissaan nykyään... - GT-R
hande kirjoitti:
ainoastaan se takia, että AR156 ehdotti, alkuaan ihan oikeaa tapaamista.
Mihinkään ei suhtauduta vakavissaan nykyään...Kaks viikkoo. Ja nytkö tää on ohi? Oon kahen viikon ajan seurannu tota teiän touhuu ja välil oon miettinyt, et pitäiskö soittaa valkotakkisille...
Miten tähänkin stooriin kerkesitte sekottaa klaukkalalaisen Kristerin, joka on myynny Alfansa kauan sitte ja ostanu tojota coupe supra Tsportin..... =) - hande
GT-R kirjoitti:
Kaks viikkoo. Ja nytkö tää on ohi? Oon kahen viikon ajan seurannu tota teiän touhuu ja välil oon miettinyt, et pitäiskö soittaa valkotakkisille...
Miten tähänkin stooriin kerkesitte sekottaa klaukkalalaisen Kristerin, joka on myynny Alfansa kauan sitte ja ostanu tojota coupe supra Tsportin..... =)niin myös Kristeriin ja Tojota Super Transporteriin.
Hänkin saapui itse, kuin suuren äänen kutsumana.
Tunnethan tämän ohuen säikeen neron ja hullun välillä.
Virkistävää vierailla välillä rajan toisellakin puolen.Itse voit päätellä kummalla puolen kukin vieraili.
No, AR ainakin oli fiksumpi kuin koskaan... - hande
hande kirjoitti:
niin myös Kristeriin ja Tojota Super Transporteriin.
Hänkin saapui itse, kuin suuren äänen kutsumana.
Tunnethan tämän ohuen säikeen neron ja hullun välillä.
Virkistävää vierailla välillä rajan toisellakin puolen.Itse voit päätellä kummalla puolen kukin vieraili.
No, AR ainakin oli fiksumpi kuin koskaan...luulette muuten AR:n nyt olevan?
No, tietenkin tilalla siivoamassa.Hänelle on laitettu sinne joukko pikku yllätyksiä.
Kiljusammioon paskantamisesta nyt ei viitsi juuri mainitakkaan.Eikä Barbaraan laitetusta syyhypulverista mutta... - AR156
hande kirjoitti:
luulette muuten AR:n nyt olevan?
No, tietenkin tilalla siivoamassa.Hänelle on laitettu sinne joukko pikku yllätyksiä.
Kiljusammioon paskantamisesta nyt ei viitsi juuri mainitakkaan.Eikä Barbaraan laitetusta syyhypulverista mutta...Minne Krister katosi. Olenko ainoa joka vielä jaksaa litkiä handen pirtua salaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473