Nykypäivän aisankannattaja

Iivavi

Olen hieman ylipainoinen ja kasvoiltani ruma mies enkä myöskään pukeudu mitenkään trendikkäästi. Seksiä saan baareista pokaamiltani rumilta naisilta ehkä kerran tai pari vuodessa. Selvinpäin nämäkään naiset eivät ole minusta sen pidempää kiinnostuneita.

Itselläni on suuri joukko kauniita kaverinaisia joilla vientiä riittää ja jotka ovat todella aktiivisia seksuaalisesti. Itse olísin erittäin kiinnostunut olemaan etenkin erään näistä naisista kanssa enemmänkin kuin pelkkiä ystäviä. Tämän naisen kanssa seurustelimmekin kerran hetken aikaa mutta naisen kiinnostus loppui lyhyeen ja tilalleni tuli joku ulkomaalainen mies. Nainen kaiken lisäksi haukkui minut peräkammarinpojaksi yms. erotessamme. Tämä ulkomaalainen heivasi ystäväni parin kuukauden seurustelun jälkeen ja välimme ystävä naiseni palasivat suunnilleen ennalleen, eli minä siis ymmärrän naisen murheita ja olen naiselle ja hänen ystävilleen juoppokuskina yms. ja vastineeksi tytöt silloin tällöin pörröttävät hiuksiani jolloin minä hymyilen hölmön näköisesti. Minulla on myös muutamia rumia naisia ystävinä mutta heistä en ole kiinnostunut oikein millään tavalla.

Kysymys kuuluukin; olenko niljakas olento kun haaveilen kauniista naisista eivätkä rumat naiset merkkaa minulle mitään vaikka itsekkin olen ruma? Ja nyt muistuttaisin että ne rumatkin naiset ovat todennäköisesti harrastaneet yhdenillan suhteita hyvännäköisten miesten kanssa. Itse en edes saanut seksiä tältä kauniilta kaveriltani jonka kanssa hetken aikaa seurustelin.

13

4442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icerose

mutta älä nyt kuitenkaan ala oottaa kuuta taivaalta.

• muuta!!

Tuskin sinäkään muuta täältä etsit....

• samantha.

"Kysymys kuuluukin; olenko niljakas olento kun haaveilen kauniista naisista eivätkä rumat naiset merkkaa minulle mitään vaikka itsekkin olen ruma?"

Vastaus lyhyesti: Olet.

Olet niljakas olento nimenomaan asenteesi vuoksi.

Mikä helvetin oikeus sinulla on asennoitua noin mielestäsi "rumiin" naisiin etenkin kun itsekin toteat omasta mielestäsi olevasi "ruma"?

Empatian alkeiskurssi: miltä itsestäsi tuntuisi jos nuo "rumat naiset" asennoituvat sinuun samoin?

Miesten luulot naisten seksin harrastamisesta ovat poikkeuksetta liioiteltuja; naiset EIVÄT harrasta seksiä aina kun silmä välttää, jos sinä, mies, et ole sitä kontrolloimassa!

Voit muuttaa tilannetta omalta osaltasi todella radikaalisti jos niin haluat. Jokainen voi laihduttaa, jokainen voi tehdä todella suuria muutoksia ulkonäköönsä ja elintapoihinsa liittyen niin halutessaan. Jos itse suhtaudut ulkonäköösi mainitsemallasi itseinhoa viestivällä tavalla, älä ihmettele jos sinua kohdellaan sen mukaan. Mutta on todella itsekästä odottaa vaikkapa seksuaalista kanssakäymistä joltain Halle Berryltä, jos itse huolehtii itsestään uuno turhapuron tavoin.

Seksuaaliset mieltymykset liittyvät aina ulkonäköön, eikä sille voi mitään. Se ei ole asennekysymys, vaan tosiasia.

• Iivavi

Ne "rumatkin" naiset ovat useimmiten harrastaneet yhdenillan suhteita komeiden miesten kanssa. Äläkä yrtiä kieltää sitä, se on vain fakta.

• ???
        Iivavi kirjoitti:

Ne "rumatkin" naiset ovat useimmiten harrastaneet yhdenillan suhteita komeiden miesten kanssa. Äläkä yrtiä kieltää sitä, se on vain fakta.

Niin?

Mitä se kertoo niistä miehistä? Että sama se kenen pilu kunhan joku pilu? Kumpi siinä tässä yhteiskunnallisessa asenneilmapiirissä maineensa menettää; nainen vaiko mies.

NIINPÄ. >:-(

Ja oletko ihan varma että nämä yhdenillan suhteet on todella tapahtuneet eivätkä vain oman mielikuvituksesi tuotosta, tai ilkeitä juoruja?

• Iivavi
        ??? kirjoitti:

Niin?

Mitä se kertoo niistä miehistä? Että sama se kenen pilu kunhan joku pilu? Kumpi siinä tässä yhteiskunnallisessa asenneilmapiirissä maineensa menettää; nainen vaiko mies.

NIINPÄ. >:-(

Ja oletko ihan varma että nämä yhdenillan suhteet on todella tapahtuneet eivätkä vain oman mielikuvituksesi tuotosta, tai ilkeitä juoruja?

"Mitä se kertoo niistä miehistä? Että sama se kenen pilu kunhan joku pilu? Kumpi siinä tässä yhteiskunnallisessa asenneilmapiirissä maineensa menettää; nainen vaiko mies."

Mitä väliä sillä on? Itse haluan samaa asiaa kuin ne rumat naiset; kauniita seksikumppaneita.

"Ja oletko ihan varma että nämä yhdenillan suhteet on todella tapahtuneet eivätkä vain oman mielikuvituksesi tuotosta, tai ilkeitä juoruja?"

Olen.

• on nykypäivää

Surkee läppä tää pullea kaveripoika-juttu.

Keksi jotain uutta vaihteeksi.

• iivavi

yhtään tiedä mistä puhut.

• kun et "tiedä"
        iivavi kirjoitti:

yhtään tiedä mistä puhut.

Olihan se arvattavissa että alat vältellä vastuuta.

• Ota iisisti

Kyllä se siitä, iivavi.

• Veteraani

Katsokaa, nuoret palstalaiset, Naisasialooseri ennen kuin vaihtoi nimimerkkiään ja vaihtoi suuremman vihavaihteen päälle.

• Tarinat muuttuu

Iivavi saanut pillua.

• S-LUIBA

Olet ilmiselva hiomppeli poika, ei muuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe