Hyvä mies, huonoa seksiä.

epätietoinen*

Minulla on ns. maailman paras mies. Hellä, huolehtivainen, ajattelevainen, rehellinen, fiksu ja mukava. Aviomiesainesta/lapsille isä- ainesta. Puoli vuotta ollaan yhdessä oltu ja toistemme tavat opittu tuntemaan niin hyvässä kuin huonossakin.

Seksi ei ole luistanut alkuunkaan alusta alkaen. Miehelle ehkä ihan tyydyttävää minun osaltani, mutta itselläni lähinnä pumpattavan barbaran olo. Hän ei vedä minua yhtään fyysisesti puoleensa, ei osaa koskettaa oikealla tavalla, ei saa kiihottumaan. Haluaisin kovasti haluta häntä ja kokea sen villin rakastumisen ja kiihkon! Syyllistän jatkuvasti itseäni asiasta ja yritän ajatella, että kyllä se tästä vielä muuttuu. Seksiä ei tee yhtään mieli, mutta tahdon kuitenkin olla mieliksi miehelleni. Yritän ajatella kauppalistoja ym. seksin aikana unohtaakseni koko asian ja kivun. Eihän se miellyttävältä tunnu, kun en kostu enkä halua. Näyttelen (huonosti) vain.

Alkaa naurattaa itseänikin jo oma kirjoitukseni. Kuulostaa aivan päivänselvältä, hän ei ole se oikea.

Silti rakastan häntä. Hänen kanssaan on hyvä ja turvallinen olla. En millään tahtoisi luopua hänestä enkä lopettaa suhdetta. Seksi raapii vain jatkuvasti sisimpääni. Pelkään, että ajaudun vielä pettämään häntä joskus ja se ei todellakaan sitä mitä haluan.

Tulipas sekavaa tekstiä. Pontti oli ehkä se, että löytyykö kanssasisaria? Ihana mies, mutta seksi mättää?

44

16448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -eronnut nainen-

Tuo oli meilläkin samanlaista alkuun. Olin mielettömän rakastunut ja uskoin aina ihmeisiin. Halusin miellyttää miestäni, mutta kyllähän tuo seksi sitten jossain vaiheessa muodostui ongelmaksi suhteessa.

Eräänä päivänä en enää jaksanut teeskennellä, ei huvittanut koko touhu.

Eräänä päivänä halusin erota, ja nyt olen suhteessa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa seksi sujuu. Kyllä se ensimmäisten kertojen aikana selviää, onko se seksi hyvää vai ei.

Ei huono seksi paremmaksi muutu, valitettaavasti.

Tulevaisuutesi nykyisen miehen kanssa ei näytä hyvältä.

Äläkä vaan ajattele että vika on sinussa. Voi olla, että mies voisi jopa syyttää sinua jos ottaisit asian puheeksi.

• meis sinulle

Kyllä se pitäisi olla se, aviomies, se, jonka kanssa se seksi hoidetaan.

Muuten voi olla hyvä mies muissa hommissa, mutta ei lohduta. Ja jos seksi sattuukin vielä, tuhoon tuomittu suhde.

• ...........

"..Yritän ajatella kauppalistoja ym. seksin aikana unohtaakseni koko asian ja kivun..."

Oletko koskaan YRITTÄNYT ajatella itse asiaa? vai pyritkö välittömästi kohdistamaan huomiosi muihin asioihin?Heti kun seksi alkaa, niin alat tavallaan hokemaan itsellesi"tämä on tylsää, en tykkää, loppuis jo, ..."
      Miksi et halua edes yrittää muuta?
      Mitäpä jos olisit mukana seksissä, ajattele sen aikana edes sitä, kuinka mukava ja hellä mies sinulla on.
      Jos ei onnistu, niin päästä mies vapaaksi.
      Jos väkisin pitää ajatella kauppalistoja ym. niin on varmaan parempi, kun sanot miehellesi, että etsii rakastavan naisen itselleen.

• ja annat kenkää

kunnolliselle miehellesi ja otat tilalle, jonkun "vaarallisen ja jännittävän" miehen, joka ryyppää, pettää ja lyö, mutta on -ah niin- kiihottava.

• Ajattelisit vähän

No kai siinä rentun ja ei laikaan vetovoimaisen välissä on tuhansia ja
        tuhansia miehiä, jotka ovat sekä "kunnollisia" että seksuaalisesti
        vetovoimaisia? Miksi asian täytyisi olla joko tai?

En minäkään voisi kuvitella eläväni loppuelämääni naisen kanssa,
        jota en halua, tai joka ei halua minua. Minulle seksi ei ole kaikki
        kaikessa, mutta ehdottomasti osa parisuhdetta. Jos ei ole lainkaan seksuaalista
        vetovoimaa, niin on minusta ihan turha yrittää mitään kaveruutta kummempaa.
        Yhtä hyvin voisi hankkia kämppiksen.

• epätietoinen*

Niin, onhan sitä yritetty. Olen ostellut hepeneitä ja pitsiä omaksikin iloksi, lelulaatikollakin on käyty. Vika taitaa vain olla päässäni. Mikä on tarpeeksi yrittämistä?

Ikääkin on kertynyt kuitenkin 31 vuotta ja kaikki ystäväpiiristä ovat kasvattaneet perheen ympärilleen. Tietynlaiset sosiaaliset paineetkin asiassa mukana, perhettä olisi kiva alkaa itsekin kasvattamaan. Mietin vain, että voiko tämä suhde toimia ylipäätään. En halua yhtään lasta maailmaan itselleni, jonka vanhemmat ovat eronneet.

Ehkä toisaan yritän oikein tosissani vielä kerran. Pidän kuitenkin mielihyvän tuottamisesta toiselle, hyvä alkuhan sekin.

• Eräs Mies

miehelle palvelus ja sano mistä sinä pidät seksissä. Jos kerran on sellainen mies, kun kuvailit, hän ottaa asian oikein ja keskustelee asiasta. Teet vain itsellesi hallaa, jos teeskentelet. Tilanne vain pahenee osaltasi ja kohta et halua seksiä lainkaan.

Sitä oppii, kun tietää mitä pitää opetella!

• tää on

aika kullimainen tilanne.

• ikilady 52 v

Hei, jos rakastaa, haluaa toista myös seksuaalisesti. En ikinä suostuisi tuottamaan pelkkää mielihyvää toiselle, haluan myös itse nautintoa ja orgasmeja naisena. Opettele ensin mikä itsestäsi tuntuu hyvälle ja opeta se miehellesi rohkeasti. Kerro mikä sinua kiihottaa. Valheessa on ennenpitkää paha elää. Jos homma ei toimi eroatte, mieskin on ansainnut himokkaan rakastavan naisen eliniäkseen.

• miesss

En usko että miehesi omaa julmuuttaan "jyystää vain menemään". Seksissä miehen yksiä suurimpia tavoitteita on mielihyvän antaminen naiselle. Muistakaa se! Ongelma vain on siinä että mikä antaa miehille mielihyvää, ei välttämättä anna samanlaisia fiiliksiä naisille.

Joten kommunikoikaa mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei(!) Kerro miehellesi mitä haluat, anna hänelle kartta minkä mukaan toimia. Jos keskustelu pysyy kunnioittavalla tasolla eikä ketään syyllistetä tai etsitä vikoja, niin uskon että miehelläsi löytyy kyllä motivaatiota petrata ja tuottaa sinullekin mielihyvää sinun ehdoillasi. Jos kommunikaatio taas onkin että olet paska sängyssä ja sun pitäisi tehdä hommat paremmin, niin motivaatiota ei välttämättä ihan heti löydy :D

Mun mielestä on aina todella ihmeellistä kuinka naiset olettaa että miehet osaavat luonnostansa sänkyhommat ja tietävät jostain syvältä perimästään mistä naistet pitävät. EI! Meillä ei ole hajuakaan mitä meidän pitäisi tehdä. Ennen kuin te naiset sen meille kerrotte tai näytätte.

Tästä haluan myös vetää johtopäätöksen että seksin sujuminen ei täten määrää "sitä oikeaa". "Se oikea" saattaa olla todella paska sängyssä, mutta ajan kanssa haluaa petrata ja oppia tyydyttämään kumppanin kunnolla :)

Huh, mahtavaa avautua! Hyvää joulua kaikille!

• ole mies...
    • kanssa sisar

Hei sinulle.. noita pohtien.. Minulla maaliskuusssa tulee vuosi täyteen ja on hiipunut suhde koska en tunne itseeni halutuksi koska mies on lattee.. Eli olen viittä vaille jo valmis unohtaa koko suhteen nyt enää näemme kerran viikos ja kerran seksii.. Hän ei todella oo se mies. Suhteessa pitää olla seksii ei se tuu toimii muuten se on vaan niin. Kemiat pitää toimii. Se mies on surkee seksis se on vaan tosi. Meinaan niin on tääkin mies.. Kokeile puhuu sille ja kerro haaveistas ja mitä toivot ym.. Mä tein sen mut meil ei vaan kohtaa seksuaaliset maailmat. Puhu sille miehelle et menetä mitään jospa se siitä.. Onnea kato loppuun asti...

• liisa-kaisa

Mulla oli aivan ihana miesystävä. elämä oli ihan mallillaan. Tultiin hyvin toimeen. Seksielämä ei vaan lähtenytkään liikkeelle. ensin ajattelin, että kun hieman totutellaan toisiimme. Kun yritin kertoa mitä häneltä odotan, meni häneltä halut. Tai sitten se oli kaksi työntöä ja tuijotus. Lopulta hän vain halusi minun hoitelevan hänet. Minua ei enää innostanutkaan yrittääkään mitään muuta.

Tiesin koko ajan, että jos suhteemme jatkuu, niin tulen varmasti pettämään häntä. Olin henkisesti sängyssä tyydyttämätön. Fyysisen puolen osasin hoitaa itsekin. Mutta naisellinen viehättävyys ei saanut vastakaikua.

Suhteemme on nyt loppu enkä eksynyt vieraisiin.

• Nina22v

Itsellä oli sama tilanne suhteen alussa. Ensin yritin opettaa miestä, mutta tuntui ettei mikään vain mennyt perille ja vaikka meni, se vain unohtui saman tien. Lopulta kyllästyin yrittämään, sillä en itse pidä seksiä niin tärkeänä. Valitettavasti miehelle se taas oli erittäin tärkeää (halusi joka ikinen päivä ja useamman kerran). Parissa vuodessa seksi oli jo kammottava mörkö joka vaani nurkan takana aina kun tapasimme. Elimme tosin kaukosuhteessa ja tapaamisissa oli välillä kuukauden väli. Sen ansiosta suhde sitten kesti jopa neljä vuotta. Oli muitakin ongelmia, mutta ei niin suuria kuin tämä.

Itsekin ostelin välillä hepeniä ja yritin kaikin tavoin innostua, mutta heti kun pääsimme itse asiaan, alkoi vain kyllästyttään. Välillä ajattelin muita miehiä, mikä vähän piristi asiaa. Kokemuksestani voin kuitenkin sanoa, että jos ei kiinnosta suhteen alussa, ei se kiinnostus siitä ainakaan kasva, päinvastoin.

• aikuinen tyttö 30

Minulla oli kerra eräs miespuolinen ystävä, joka oli vakavasti ihastunut minuun. Suhde olisi ollut järkevä, koska mies oli hyvin koulutettu, turvallinen ym. Kuitenkaan tyyppi ei vetänyt minua seksuaalisesti tippaakaan puoleensa ja vaikka jotain yritystä ehkä olikin, tulin vain vihaiseksi siitä, tunsin ällötystä ja kuvotusta. Tästä opin, että kannattaa olla uskollinen omille tuntemuksilleen. En voi pakottaa itseäni himoitsemaan ketään. Parisuhteessa kumppanin on oltava sellainen, jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä. Kaverisuhteet ja ystävyydet ovat erikseen eikä sellaisiin suhteisiin kuulu seksi.

• puhukaa toisillenne

kukaan ei lue naisten ajatuksia joten mies ei tiedä mikä naista miellyttää jos nainen ei kerro mitään ja makaa kuin lahna. Nainenkin on huono pano jos ei osaaa neuvoa miestä että mistä pitää ja mikää tuntuu hyvältä. Jos mies panee ja hyväilee jotain naista ja nainen tykkää siitä niin joku toinen ei välttämättä tykkää samoista jutuista mitä mies tekee.

• nainen ja mies

Mies voisi kysyä naiselta, jos ei tiedä, mitä voisi tehdä kiihottaakseen naista, jos tahtoo kiihottaa naista.

Nainen voi antaa vihjeitä, mutta ei välttämättä sano selkeitä neuvoja sen takia, että mies vaikuttaa vihjeistä huolimatta olevan kiinnostunut vain omasta kiihottumisestaan.

• Aviomies- ja isäaines ei välttämättä mahdu samaan pakkaukseen panomiesaineksen kanssa. Itseasiassa jälkimmäinen voi vanhemmiten kasvaa myös edelliseksi, mutta edellinen harvoin jälkimmäiseksi.

• n 43

kokemusta on, ja valitettavasti tiedän, ettei se tuosta paremmaksi muutu. alat pikkuhiljaa inhota häntä enemmän ja enemmän. ette ole sopivat parisuhteeseen vaan hyviä ja rakkaita ystäviä.

• juufzswedtg

Oikeasti hyvästä suhteesta voit vain haaveilla, niin kauan kuin et pysty olemaan rehellinen siitä miltä sinusta tuntuu. Nyt ongelma on seksi, joka kieltämättä on intiimi alue ottaa esille, seuraavalla kerralla ehkäpä joku täysin muu asia jne.

• tulisielu

Miehiäkin on niin monenlaisia
      Oikea mies tietää keinot miten saada sinut kertomaan mikä sinusta tuntuu hyvältä.
      .

• ...lmkn....

Jos se seksi noin karmeaa on kuin aloittaja kuvailee, niin pitää olla melkoisen sokea miehenkin ellei huomaa. Todennäköisempää on, ettei kumpikaan uskalla asiasta puhua.

• JackyDan

Ongelmana on se, että äidin opeilla ei naista tyydytetä. Naiset haluaa voimakkaan eläimellisen miehen, eikä mitään nysveröä joka tuskin uskaltaa koskettaa naista. Tässä se on teille: naisten kasvattama sukupolvi miehiä. Toiset heistä ovat pahoja poikia ja osaavat käsitellä naisia mutta aviomiehiksi heistä ei ole. Toiset ovat turvallisia ja luotettavia isäkandidaatteja, mutta he eivät saa naista tuntemaan itseään seksipedoksi, eivätkä kykene antamaan orgasmeja.

Jotkut harvat miehet ovat molempia, mutta kuinka helppo heidät on saada omakseen?

• XFJ20

Jos ei seksi suju tai se loppuu, suhde kuolee. Eri asia sitten jos sitä ei koe tärkeäksi mutta seksuaalisilta haluiltaan normaali nainen kyllästyy tällaiseen suhteeseen.
        Mulle kävi juuri noin. Muutimme yhteen ja mies lopetti seksin. Aikani jaksoin asiasta yrittää puhua ja hakkasin päätä seinään mutta kun mikään ei muuttunut ja mies sanoi ettei seksi HUVITA niin sanoin hyvästit sille suhteelle. Siihen se sit kosahtaa, ei ollut oikee tyyppi mulle.

• globalisaattori

Eiköhän terve lähtökohta ole, että seksi on onnistunutta silloin kun mies pystyy laittamaan kalunsa oikeaan paikkaan ja laukeamaan. Terve mies laukeaa nopeasti, yleensä 15-30 sekunnissa. Terve nainen ei pidä tätä toimitusta epämiellyttävänä. Kaikki muu on vain kaupallista propagandaa.

Näillä kriteereillä voisi väittää, että jotakin vikaa tuossa ap:n seksielämässä on, kyllä naisen pitäisi olla halukas jos lähtökohta on terve. Mutta ei kannata odotella mitään elämää suurempaa seksiä vaikka mies menisikin vaihtoon, ei se elämä ole semmoista elokuvien ulkopuolella.

• eriparipari

sympatiat sisko! ihan kuin omaa tekstiäni. olen täsmälleen samassa tilanteessa. aikakin on sama.

Jos haluat keskustella jätä meiliosoitteesi!

• sanon vaan

Naiset luulee olevansa mestareista heti kättelyssä. Tosiasiassa pitää puhua et mistä tykää ja miten tarvii koskee. Kukaan eiole selvännäkijä sentään ja hyväksi panomieheksi tullakseen pitää harjoitella.

• hertta

Meillä on uuden miesystäväni kanssa hieman sama tilanne... Ensimmäisen kerran jälkeen olin niin pettynyt, että olisin halunnut itkeä... Mies kertoi nauttineensa valtavasti ja tämä ristiriita kauhistutti...

Olemme keskustelleet paljon ja ymmärsin, että mieheni on ollut hyvin epävarma. Itse olen tottunut määrätietoisiin otteisiin ja miehiin, jotka "tietävät" mitä sängyssä tekevät... Mieheni on elänyt suhteessa, jossa kahteen viimeiseen vuoteen ei ollut seksiä. Hän on tullut eksänsä puolelta torjutuksi liian monta kertaa. Tämä on jättänyt jälkensä. Meidät pelasti varmastikin se, että keskustelemme avoimesti ja se, että molemmat haluamme aidosti tuottaa toiselle mielihyvää...ja se vaatii opettelua, kuuntelua tarkalla korvalla ja luottamusta toiseen...

Nykyään nautin suunnattomasti seksistä; haluan häntä valtavasti ja minua kiihottaa se, että tiedän hänen tuntevan samoin.

Jos suhteen molemmilla osapuolilla on aidosti halu tuottaa toiselle nautintoa, on kaikki mahdollista. Jos kiinnostusta nautinnon tuottamiseen toiselle ei ole, niin tulevaisuuden näkymät voivat olla ankeammat.

Tosin seksin merkitys ihmisille on niin erilainen... jotkut voivat elää ilman parisuhteen seksiä vuosia, toiset ahdistuvat jo muutaman kuukauden seksittömyyden jälkeen...

• 3+20

"Ensimmäisen kerran jälkeen olin niin pettynyt, että olisin halunnut itkeä... Mies kertoi nauttineensa valtavasti ja tämä ristiriita kauhistutti... "

Niin no mies nyt varmaan nauttii panee se melkeen mitä tai ketä tahansa ja kestää se akti sitten 50 sekuntia tai 15 minuuttia. Etenkin pidemmän tauon jälkeen voi olla lasti aika herkässä ja olo kuin taivaassa jo pelkästään sen takia että pitkä kuiva kausi on ohi..

Mutta kuinka moni nainen sitten ymmärtää mitään pitkistä seksittömistä ajanjaksoista ja niiden fyysisitä ja psygologisista vaikutuksista mieheen onkin sitten ihan eri asia.

Ja kuinka moni nainen "kärsii" huonosta seksistä sen sijaan, että uskaltaisi sanoa ääneen mitä haluaa?

• Hertta

Mikä sun tavoitteesi tälle viestille olikaan? Yritätkö kertoa, että mieheni nautti seksistämme vain koska edellisestä yhdynnästä on niin pitkä aika? Okei... sä varmaan miehenä tiedät kaikkien miesten kokemukset... Kiva, että kerroit mullekin ;) Wau.

Uskoisin kyllä ymmärtäväni seksittömien ajanjaksojen vaikutuksen omaan mieheeni, koska olemme aiheesta paljon keskustelleet... Muista miehistä en tiedä; käsitän kuitenkin, että asiaa ei voi yleistää, kuten sinä pyrit tekemään... Kaikki miehet tuskin kokevat seksittömän elämän samanlaisena, vai?

Ja kyllä jokaisella aikuisella on vastuu siitä, että kertoo kumppanilleen omista mieltymyksistään; sukupuoleen katsomatta.

• 3+20
        Hertta kirjoitti:

Mikä sun tavoitteesi tälle viestille olikaan? Yritätkö kertoa, että mieheni nautti seksistämme vain koska edellisestä yhdynnästä on niin pitkä aika? Okei... sä varmaan miehenä tiedät kaikkien miesten kokemukset... Kiva, että kerroit mullekin ;) Wau.

Uskoisin kyllä ymmärtäväni seksittömien ajanjaksojen vaikutuksen omaan mieheeni, koska olemme aiheesta paljon keskustelleet... Muista miehistä en tiedä; käsitän kuitenkin, että asiaa ei voi yleistää, kuten sinä pyrit tekemään... Kaikki miehet tuskin kokevat seksittömän elämän samanlaisena, vai?

Ja kyllä jokaisella aikuisella on vastuu siitä, että kertoo kumppanilleen omista mieltymyksistään; sukupuoleen katsomatta.

Miten tuon nyt sanois, ettei tulisi ihan vääränlainen käsitys. Siis lähinnä keventää hieman ristiriitaa nautinnon tasojen välillä.

Ei siis missään tapauksessa väittää, että mies nauttisi pelkästään pitkän tauon takia, vaan ihan ylipäänsä, koska miehen nautinto saavutetaan yleensä pienemmällä vaivalla kuin naisen nautinto, Joten siis se, että mies nauttii seksistä vaikket sinä nauttinut juuri sillä kerralla, ei varsinaisesti ole mikään kauhistuttava ristiriita. Toki ikävä sinun kannaltasi, koska optimi tilanteessa luonnollisesti molemmat osapuolet nauttii.

Enempikin päin vastoin varmaan usein naisen nautinto kärsii, jos vastapuoli hieman ruosteessa tauon takia. Joten tälläisessa tapauksessa ekalta kerralta varmaan kannata odottaa ihan kuuta taivaalta ja pettyä liian suurten odotusten takia heti alkuunsa.

Ja hieno asia, että olette puhumalla päätyneet tilaan, jossa homma ilmeisesti toimii paremmin.

• Hertta
        3+20 kirjoitti:

Miten tuon nyt sanois, ettei tulisi ihan vääränlainen käsitys. Siis lähinnä keventää hieman ristiriitaa nautinnon tasojen välillä.

Ei siis missään tapauksessa väittää, että mies nauttisi pelkästään pitkän tauon takia, vaan ihan ylipäänsä, koska miehen nautinto saavutetaan yleensä pienemmällä vaivalla kuin naisen nautinto, Joten siis se, että mies nauttii seksistä vaikket sinä nauttinut juuri sillä kerralla, ei varsinaisesti ole mikään kauhistuttava ristiriita. Toki ikävä sinun kannaltasi, koska optimi tilanteessa luonnollisesti molemmat osapuolet nauttii.

Enempikin päin vastoin varmaan usein naisen nautinto kärsii, jos vastapuoli hieman ruosteessa tauon takia. Joten tälläisessa tapauksessa ekalta kerralta varmaan kannata odottaa ihan kuuta taivaalta ja pettyä liian suurten odotusten takia heti alkuunsa.

Ja hieno asia, että olette puhumalla päätyneet tilaan, jossa homma ilmeisesti toimii paremmin.

Kiitos selvennyksestäsi:)

• 21

Kyllä pariskunnan keskustelu jasanatonkin vuorovaikutus on se mistä se libido saa voimansa. Jos keskustelut liittyy pelkästään seksiin ja siitä mikä tuntuu hyvältä, ei se anna kumppanille mitään henkisesti. Vuorovaikutusta pitä olla säännöllisesti ja sen pitää toimia, sitten vasta toimii seksi. En tarkoita mitään puhesessioita, vaan se miten toimitte toistenne kanssa arjessa. Jos sänkyyn mennään vaan naimaan ja sanaakaan ei vaihdeta ei ennen eikä jälkeen, kyllä se paraskin intohimo katoaa. Kiinnitä huomiota siihen, keskusteletteko lainkaan päivän mittaan, miten kumppanisi tekee kanssasi päätöksiä, oletteko molemmat tasavertaisia ja tuletteko kuulluiksi. Seksi ei ole mikään yksinkertainen pano-asia ja se pitää miehenkin ymmärtää ennen kuin voi olla hyvä rakastaja. Naisen suurin seksielin on aivot ja ne tarvii stimulaatiota.

• Allister

Alkujännitys menee muutamassa kerrassa ohi- JOS se sitä on. Ellei ole, niin aikuista ihmistä on vaikea lähteä mieluisakseen muutamaan. Ja olisiko se oikeinkaan? Kyse on pohjimmiltaan enemmänkin ihmisen ominaisuudesta ja persoonallisuudesta kuin yksittäisistä jutuista...

Otteet joko sopii itselle tai ei ja elleivät sovi, silloin nainen jää kaipaamaan "sitä jotakin"...ja tuo tunne ei valitettavasti katoa koskaan vaan muut miehet alkavat sitten jossainvaiheessa kiinnostamaan. Jos on itse seksuaalisuudeltaan voimakas,rohkea ja intohimoinen, semmoinen estynyt ja hiemankin epävarmempi suorittaja mies alkaa jossain vaiheessa ärsyttämään eikä vaa enää sytytä, näin oman kokemukseni mukaan. Ehkä semmoiselle seksuaalisesti pidättyneemmälle suorittaja miehelle sopii myös hieman estyneempi ja vähemmän seksuaalisempi nainen ettei mene pupu pöksyyn..?

Onneksi miehiäkin on moneen junaan eikä ainoastaan "tylsät ja kunnolliset " ja "rentut panomiehet" :) Kunnollinenkin kiltti mies voi olla makkarissa hyvä ja villi rakastaja.

Kannattaa miettiä onko toisesta itselle läpi elämän kestäväksi seksikumppaniksi ja päinvastoin myös kun rakastumisen tunne hiipuu. Elämä on pitkä ja seksiä siinä pitää olla, se on selvää! Mutta minkälaista? ;)

• lifemocker

JOKAISESSA uudessa suhteessahan sitä tulisi uusi kumppani opettaa siihen, mistä juuri sinä pidät!

• MaijaMois

Tottakai jokaisen uuden kumppanin kohdalla tulee huomioida juuri hänen mieltymykset mutta jos seksi on alusta asti hyvää, harvemmin siitä täytyy lähteä erikseen senkummemmin keskustelemaan...Toista oppii kyllä lukemaan ja aina voi ohjailla oikeaan suuntaan tai sitte kysyä suoraan mutta oman kokemuksen mukaan se joko sujuu alusta asti tai sitten ei. Peruslataus ja meininki joko on jo alusta oikeanlainen tai sitten se ei ole.

Ja ellei seksi toimi mutta tykkäämistä toiseen riittää niin suu on avattava rohkeasti tai suhde lähenee loppuaan. Turha siinä on kummankaan ottaa nokkiinsa vaan yrittää olla rakentava ja suhtautua asiaan siten,että se on yhteinen arvokas asia, vaalimisen ja kehittämisen arvoinen. Mutta aina ei onnistu ellei esim toinen osapuoli ole henkisesti kypsä kohtaamaan näitä arkoja asioita vaan ottaa ylpeydelleen (jolloin itse häviää loppujen lopuks). Ihmiset on erilaisia.

• Nähty on tääkin

Meillä seksi oli alkuun hyvää,itse olin useimmiten aloitteentekijä, koska olen nissa asioissa hyvin aktiivinen nainen. Kumpikin halusi tuottaa mielihyvää toiselle ja seksiä oli usein.

Sitten miestä alkoi kiinnostaa sihteeriopistot enemmän kuin parisuhde.

Hän seikkaili vieraisiin ja siihen lopui meillä hyvä seksi.
      Eron tunsi samantien joennekuin mies jäi kiinni.

Mies joka ei ole uskollinen lakkaa olemasta hyvä sängyssä kotona.
      Hänestä tulee pelkkä säkki.

Koska harva mies oikeasti pystyy olemaan viriili yhtäaikaa monelle naiselle.
      Kun paukut loppuu lakkaa seisomasta.

Naiselle ainoa vaihtoehto on silloin joko erota tai hankkia rakastaja, joka hoitaa hommat oman miehen puolesta .

Tällaisia suomalaiset "panomiehet" ovat, luulevat pystyvänsä kaikkeen, mutta heidän omat vaimonsa joutuvat hakemaan seksin muualta.

• Haluaa enemmän

Meillä mies kestää kolme työntöä ja se on siinä sitten. Suuseksi on hyvää, mutta haluaisin kunnon panemista! Naimisissa yli kymmenen vuotta ja mikään ei muutu.

• Tyypillinen ...

....suomalainen mies sulla

• Naiset ei osaa
        Tyypillinen ... kirjoitti:

....suomalainen mies sulla

Ja aloituksessa tyypillinen suomalainen nainen. Seksi ei ole hyvää, mutta asiasta ei mainita mitään. Maataan vaan lahnana kauppalistoja miettien ja feikataan ja ihmetellään kun mikään ei muutu. Sitten syytellään vielä miestä huonosta seksistä, vaikka ollaan itse umpisurkeita. Seksin toimvuus EI ole vain miehestä kiinni. Valtaosa naisista on passiivisia lahnoja. Luojalle kiitos niistä naisista jotka pistävät itsensäkin peliin sängyssä, eivätkä vain odottele lahnana että mies hoitaa kaiken.

• Rakkausapu

Miehesi kuulostaa tosi hyvältä.
      Jos seksin kosketus tms. Ei maita, yritä itsekin koskettaa häntä sillä tavalla että tuntuu paremmalta ja että mieskin voisi tehdä sillain. Itse en ole mikään seksiasiantuntija, mutta jos tuo ei auta, voitte harrastaa sitä vähemmän.
      Tähtiklaani olkoon kanssasi (lol) Rakkkausapu
      LIIIAN MONTA KKKKKOOTA AARGHH MEEN SEKAISIN AAAAARRRGGH lol....

• ugh2

Upeaa lukea, että muillakin on kokemuksia parin työnnön tuijottavista miehistä. Yksi äxäni oli tällainen ja kuvittelin alkuun tilanteen paranevan. Käytännössä kaikki vain paheni. Hän ei ollut tippaakaan kiinnostunut minun nautinnosta vain omasta erinomaisesta suorituksesta. Jostain kumman syystä tämä suoritus ei minua sytyttänyt sitten tippaakaan... Olin "ilkeä nainen, joka vain haukkui". Aiemman kokemukseni mukaan olen ollut kohtelias ja pidetty sänkykumppani, joka tietää mistä tykkää... Oli sitten viimeinen kerta, kun kerron kenellekkään haluistani ilman, että niitä kysytään ja jos ei osata kysyä tai toimia kysymättä niin mies ei pääse kynnystä pidemmälle.

• Mahtavaa nainen

"Oli sitten viimeinen kerta, kun kerron kenellekkään haluistani ilman, että niitä kysytään ja jos ei osata kysyä tai toimia kysymättä niin mies ei pääse kynnystä pidemmälle."

Todellinen logiikan riemuvoitto. Noh, itsehän sinä siitä eniten kärsit, joten siitä vaan. Kyllä varmaan kannattaa!

• stupid

Jos kaikki parisuhteessa perustuu seksiin,toisen miellyttämiseen,pelkästään omien halujen tyydyttämiseen emme olisi täällä!

Toisaalta ronkeli ei nussi...ilmiselvää!

Aloittajalta haluaisin kysyä että oletko SINÄ täydellinen seksikumppani?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      101
      2751
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      207
      1727
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      117
      1638
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1519
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1272
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      84
      1078
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      57
      1014
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      83