Peace Ojima laittoi minulle viestiä ja menin vastaamaan sille ja sain hyvin pienen kuvan hänestä. tutkein viestissä olevia nimiä ja löysin monia muita vietejä lähes samalla tyylillä kirjoitettu ympäri maailmaa että huijaus kirje liikkeelä varokaa kirje meni näin. Rakkain rakkaus,
Minä olen todella onnellinen teidän vastauksessanne minun mail.Howiini, on kaikki?
Kaivos on vähän vaikea täällä Dakar Senegal.Youssa, ihaillaan.
Minun nimeni on rauha-ojima? Norsunluurannikolta Länsi-Afrikassa ,5.3ft pitkä, pian näyttely ihonvärissä(ei koskaan naitu aikaisemmin ) ja minä olemme 23 vuoden ikäisiä ollen pakolaisleirissa täällä Dakarissa sisällissodan seurauksena, jota vastaan taisteltiin minun maassani.
Minun isävainajani tri Ojima Ukwu oli Mavococoan ja kumppanien toimitusjohtaja (Ltd), ja hän oli henkilökohtainen advicer? entiseen valtionpäämieheen (myöhäinen tri Robert Guei), ennen kuin kapinalliset kävivät meidän talomme kimppuun aikaisin, yksi, aamu, ja tappoi minun äitini ja minun isäni kylmäverisesti. Vain minä elän
nyt, ja minä onnistuin menemään lähellä maahan, Senegal, jossa minä jätän nyt pakolaisleiriin.
Minä haluaisin tietää, että enemmän you.Yourista pitää, ja mitä vastenmielisyydet, harrastuksenne ja te teette, presently.I, kertoo teille enemmän itsestä minun seuraavassani, mail.Attached, tässä ovat minun kuvani, befor?, sisällissota purkautui. Minä myös haluan nähdä enemmän pictures.I:ta, teidän kertoo teille enemmän minun seuraavassa postissani.
Toivoen kuulevan teiltä mitä pikimmin.
Kiittäkää
Rauha
Peace Ojima on taas liikkeellä
7
1792
Vastaukset
- AriL
:D Näitä riittää, jos nyt tämän joku muukin suomi24 treffien käyttäjä lukee, niin älkää missään nimessä vaivautuko edes vastaamaan.
- golfgti
Tuolta AdultFriendFinder-sivuilta näitä usein putkahtelee esille. Ensin tosi kauniita kuvia, sitten sama säälittävä tarina ja selitys, miten paljon (kymmeniä miljoonia) taaloja pitäisi saada siirrettyä pois maasta. Siihen tarvitaan ulkopuolista apua. Olen vastannut, että jokainen pankinjohtaja osaa tehdä sen itse. "Tyttelistä" ei sen jälkeen kuulu mitään.
- yuop
Mulle laittoi viestiä linda ojima, mahtoiko olla tämän "rauhan" toisella pakolaisleirillä elelevä sisko? :) Pitäsköhän välittää viesti tälle "rauhalle" niin löytäisivät toisensa, hahhah.
- mies 30 ja risat
haluat varmaan tietää missä rauha ojima on minä jäljitin hänet ja yllätys oli suuri ei se missään afrikan pakolais leirissä asu oikea osoite on SUNNYVALE CALIFORNIA. voit itse katsoa mihin IP osoite vie. minulle tämä on toinen huijaus ja en mene halpaan tällä kertaa. ensimmäiseen huijaukseen menin tosin tämän piti olla venäjällä cheboksary kaupungissa ja menetin rahaa hänelle ja tämäkin on MONTAI VIEW CALIFORNIA ja nimi oli viktoriya vasileva. minua on turha huijata enää. tarkistan kaikki sähköposti IP osoiteet missä hän oikeasti on että turvallista netti treffejä kaikille.
- peppi
Mayek mak nimisellä oli sama tarina,vastasin koska olin etsimässä kirjeenvaihto ystäviä afrikasta.. ensimmäinen kirje oli ystävällinen,sitten tuli tuo sama teksti,norsunluu rannikolta dakariin pakolaisleirille,soita ainoa ystäväni on pastori. ota siihen yhteyttä,pitää saada niin ja niin monta miljoonaa dollaria euroopan pankista,lentoliput sinun luo ja ja pla pla....
mut sellainen tarina täällä
- RonttiMursu
Onhan se kuitenkin hienoa, että pakolaisleireillä on nykyään internetyhteydet :D
- ei sinisilmäinen
Hei minulle tuli myös samantapainen viesti kun luin viestisi ja on niitä minulle tullut aikaisemminkin ja jokainen viesti on alkanut samalla tavalla , itse olen tietoinen että tämä on silkkaa huijausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462