Alkuräjähdys

Pimeä korpi

No teen uuden kysymyksen Ateistit todistakaa että maailma syntyi alkuräjähdyksestä teoriat ei kelpaa vain täysin varmasti todistettu fakta tieto asiasta kelpaa mahdollisimman puolueettomasta tietolähteestä tietoja kiitos kaikki haukkuma haistattelu viestit jätän omaan arvoonsa

11

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatananpalvoja666

      saatana on luonut maailman ja hallitsee sitä. alkuräjähdys teoria on epäjumalasi kusetus.

    • e.k.v

      Miksi minun pitäisi todistaa alkuräjähdystä sen enempää kuin sinun raamatun luomiskertomusta?

    • havainnot kaikki viittaavat siihen suuntaan, että kyllä se iso trossaus tapahtui. Alkuräjähdysteoria on teoria. Tässä välissä on syytä muistuttaa, mitä teoria tarkoittaa luonnontieteessä (ei sama kuin arkikielessä):

      Teoria tarkoittaa ensiksi yhtenäistä tietojen järjestelmää, toiseksi tieteellistä selitystä tai selitysjärjestelmää ja kolmanneksi oletusta, otaksumaa, hypoteesia.[1]

      Luonnontieteissä sanan teoria voi yleensä käsittää tarkoittavan asiakokonaisuutta, eikä termiin tiedeyhteisön käyttämänä liity arkikielisen merkityksen tapaista sisäänrakennettua epävarmuutta (vrt. yleinen virhetulkinta: XXXX on vain teoria).

      Vaihtoehtoisia selityksiä voisi olla esim. se, että jumala loi maailman viime torstaina vanhan, laajenevan näköiseksi, joka vain näennäisesti näyttää syntyneen 13,7 miljardia vuotta sitten.

      Näistä vaihtoehdoista valitsen alkuräjähdyksen, kunnes löytyy parempi tieteellinen teoria selittämään kosmologian havaintoja.

    • puusilimä

      teitä vajakkeja sikiää? joka päivä joku uusi idioottihihhuli selostamassa ihan sekoja juttuja. ja jokaisella vieläpä sama valitusvirsi.. :S

      oletko miettinyt, että maailmankaikkeuden syntymisellä ei kuule ole mitään vitun väliä. se on (ehkä) tapahtunut joskus vitunpitkän aikaa sitten. SO? ketä vittu kiinnostaa?

      ja laitetaan sitten loppuun vastaus:

      maailmankaikkeus ei ole syntynyt mistään. sillä ei ole alkua eikä loppua. se on aina ollut olemassa. no nih.. nyt ei tartte kinata että oliko räjähdys vai "jumala" .

      • Ohikulkija vain

        Huvittavaa luettavaa


      • puusilimä
        Ohikulkija vain kirjoitti:

        Huvittavaa luettavaa

        kelpasi :)


    • jjkkk

      Fysiikan yksikään teoria ei ole todistettu 100% varmaksi. Silti meillä on ydinvoimaloita, tietotekniikka yms yms fysiikan "teorioiden" pohjalta. Ainoastaan matematiikka on eksaktia. Mikset ole käynyt koulua? Lintsaaminen on pahasta

    • Pimeä korpi.

      Forumin räyhäuskovaiset: Todistakaa aukottomasti että Jumalaa on ja maailmassa on uskovaisia, jotka ovat pelastuneet pahasta, Jumalan kautta.

      "Joku pelastui Raamatussa, ja 40248028428428048042 muuta ei".

      nyt ei kelpaa vastaukseksi vaan osoittakaa se teidän "Totuus" oikeaksi. Teoriat ei kelpaa vain fakta täysin todistettu mahdollisimman puolueettomasta tietölähteestä hankittu tieto käy pitäkää tätä vaikka kokeena jossa teidän tietonne punnitaan näyttäkää ihmisille kuinka hyvin osaatte käyttäytyä ja vastailkaa asiallisesti. Pahoittelen kirjoitusvirheitä jo etukäteen.

      t_ nimim: Pimeä korpi

      • Ken lie hän joka tän sanoo ...

        Aika jännää kun pitää yrittää tekeytyä joksikin


    • vihtuilija

      ...pyrkisin todistamaan, enhän minä ole sitä mieltä että "maailma syntyi"? Miksi siis todistelisin että "maailma syntyi" alkuräjähdysteoriasta;)? Eikö jokaisen pitäisi pyrkiä todistelemaan omaa kantaansa oikeaksi, MIKÄLI kokee sen jotenkin tarpeelliseksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe